Als Wilders gelijk heeft, dan gaat ze nog gruwelijk balen en blijkt het een pyrrusoverwinning voor D66 te zijn!PrinsPils schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:54:
Hahaha ze baalt zichtbaar van de woorden van Wilders. Heerlijk om te zien.
Sure, laat het conclusies trekken aan Rutte over, die kan zeker altijd goed duiding geven aan uitingen over zijn aanpak.
Nee, dat snapte ik wel.CyBeRSPiN schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:55:
[...]
Nee je snapt me nog niet: dat VVD wel in coalitie kan maar niet met Rutte als MP.
Maar ik zie Rutte IV alsnog wel geprobeerd zien te worden, pas wanneer het duidelijk niet kan zal men kijken of het anders kan.
People as things, that’s where it starts.
Geen spoilers!!
Mijn stream loopt een paar minuten achter!
1.5 speed inhaalrace..

1.5 speed inhaalrace..
[ Voor 16% gewijzigd door MrMonkE op 02-04-2021 01:57 ]
★ What does that mean? ★
Kan het zo zijn dat Kaag het premierschap wil kapen door Rutte nu niet keihard te laten vallen (=gezichtsverlies)?
Kijk dat is wat Ouwehand voor de "normale mens" dus echt heel fijn doet. Kaag geeft zo'n lekker ontwijkend/slap antwoord "ik denk dat u weet wat ik bedoel" en dan even heel duidelijk aangeven; Ok dan bedoelt u dus Punt 1 Punt 2 Punt 3. Bam.
Beeromaniac
Er zijn zaken waar ik me niet aan zal branden.hoevenpe schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:01:
[...]
Gecombineerd met de ijzige blikken van net krijg ik een beeld van Mark in een leren pakje tegen een muur en Sigrid met de zweep in de aanslag...![]()
Echt tijd om naar bed te gaan.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
MrMonkE schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:56:
Geen spoilers!!
spoiler:
er praten mensen tegen elkaar via een voorzitter
D66 kan niet geloofwaardig door met Rutte, maar dat is voor D66 niet altijd bezwaarlijk. Rutte kan niet geloofwaardig door met iemand. Dat is voor hem geen probleem, want excuses?
Het is ook wel een zijden draad waar ze nu op koorddanst.XWB schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:56:
Nou, Kaag komt niet meer uit haar woorden.
Dat benoemde ik eerder al. Dat zou een optie zijn geweest als Rutte zelf zou opstappen.Cheezborger schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:56:
Kan het zo zijn dat Kaag het premierschap wil kapen door Rutte nu niet keihard te laten vallen (=gezichtsverlies)?
I am the great Cornholio!
Dat vraag ik me ook af, is het dus gewoon weer een smerige deal geworden. We laten je niet keihard vallen maar wij willen het voortouw / sterkere onderhandelspositie?Cheezborger schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:56:
/edit: Helemaal los van het huidige debat, als nieuwe politieke volger/kijker; Jezus wat is dat "Ik spreek via u Mw. de Voorzitter" vermoeiend zeg. Waar komt dat van en wat is daar het praktisch nut van?
[ Voor 20% gewijzigd door Thompson op 02-04-2021 01:59 ]
Beeromaniac
Snap ik, maar meld dat niet steeds hier. Of geef er toelichting op.Virtuozzo schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:56:
[...]
Er zijn zaken waar ik me niet aan zal branden.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
DVB-c blijft toch wel fijnMrMonkE schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:56:
Geen spoilers!!
1.5 speed inhaalrace..
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Dit gevoel heb ik dus ook. We gaan van smerig maar smeriger.Thompson schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:58:
[...]
Dat vraag ik me ook af, is het dus gewoon weer een smerige deal geworden. We laten je niet keihard vallen maar wij willen het voortouw / sterkere onderhandelspositie?
Het breken van het communicatielegioen, het vermogen tot richting geven aan publiek debat / mechanismen media en het wakker worden van politici en burgers t.a.v. de realiteit van machtspolitiek.Laguna schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:07:
@Virtuozzo wat zou jij eigenlijk als een positief resultaat zien qua uitkomst van dit debat?
Een debat als dit kan geen correctief resultaat instigeren, het is de verkeerde arena.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Zit ik weer hardop te lachen. Het is al 2 uur he!RobinHood schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:57:
[...]
spoiler:er praten mensen tegen elkaar via een voorzitter
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Ja, ik denk dat dit exact is wat ze beoogt. Rutte wil ze buitenspel zetten om zo zelf premier te kunnen worden.Cheezborger schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:56:
Toch wel significant, als Kaag een motie van afkeuring zou krijgen zou zij waarschijnlijk aftreden. En zoals Wilders en Marijnissen zeggen, dan kun je niet meer met Rutte verder als D66. We gaan het zien. Rutte is echt niet houdbaar meer, al probeert hij het wel, wie nog verder wil met hem maakt zichzelf nu in rap tempo gek, zoals we zien.
Dat probeert ze, maar of het lukt is natuurlijk de vraag, wil Rutte zich daar uiteindelijk toe schikken na onderhandelingen. Dus maximaal proberen te beschadigen en tegelijkertijd zo premierwaardig zich voordoen.Cheezborger schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:56:
Mark mag heel blij zijn dat Lübach en zijn team weer geneutraliseerd zijn.Palindrome schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:08:
[...]
Ik kijk al uit naar de welke als beste uit de test komt als vlekkenverwijderaar, boenen met Wc eend of een scheutje "rutte doctrine".
Voorzichtig boos doen naar Rutte zonder eigen glazen in te gooienBart-Willem schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:59:
[...]
Ja, ik denk dat dit exact is wat ze beoogt. Rutte wil ze buitenspel zetten om zo zelf premier te kunnen worden.
Ik quote deze even..Arrne schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:23:
en potentiële coalitiepartners die de prijs aan het opdrijven zijn.
Nee ik had een bakkie soep gemaakt
★ What does that mean? ★
Wil Marijnissen nu wel of geen kans op een vrouwelijke MP?
[ Voor 5% gewijzigd door CyBeRSPiN op 02-04-2021 02:00 ]
Eerst pakweg 700 man die op het binnenhof rondlopen ontslaan.Virtuozzo schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:58:
[...]
Het breken van het communicatielegioen, het vermogen tot richting geven aan publiek debat / mechanismen media en het wakker worden van politici en burgers t.a.v. de realiteit van machtspolitiek.
Een debat als dit kan geen correctief resultaat instigeren, het is de verkeerde arena.
offtopic:
excuus, ik heb wat gedronken en dus lekker de bocht afsnijden.
excuus, ik heb wat gedronken en dus lekker de bocht afsnijden.
Oh, het is nog lang niet zichtbaar wat machtspolitiek bedrijven inhoudt ...Cheezborger schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:58:
[...]
Dit gevoel heb ik dus ook. We gaan van smerig maar smeriger.
Bensimpel
Positieve meneer
Zichzelf, niet Kaag lol.CyBeRSPiN schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:00:
Wil Marijnissen nu wel of geen kans op een vrouwelijke MP?
😆 - Denk ook eens om ;)
Sjezus D66/Kaag stemmers hier die nu toch ook wel ff balen? Wat een slappe hap, bah!
Beeromaniac
Zou Lubach toch enige invloed hebben? Ik heb het me serieus altijd afgevraagd.Virtuozzo schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:59:
[...]
Mark mag heel blij zijn dat Lübach en zijn team weer geneutraliseerd zijn.
Plus dat het echt niet duidelijk gaat worden wat men nou met Omtzigt wil, en wie Rutte belde.Cheezborger schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:58:
[...]
Dit gevoel heb ik dus ook. We gaan van smerig maar smeriger.
Als ik haar zo zie spreken, weet ik oprecht niet wie ik liever als premier zie. Rutte is een Teflonpan, maar Kaag is een robot.Bart-Willem schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:59:
[...]
Ja, ik denk dat dit exact is wat ze beoogt. Rutte wil ze buitenspel zetten om zo zelf premier te kunnen worden.
Als minister vast okay, maar als leider van het land? Liever niet.
En nu nogmaals in leesbaar en begrijpelijk Nederlands?Virtuozzo schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:58:
[...]
Het breken van het communicatielegioen, het vermogen tot richting geven aan publiek debat / mechanismen media en het wakker worden van politici en burgers t.a.v. de realiteit van machtspolitiek.
Wederom ik waardeer je betrokkenheid maar dit is totaal onbegrijpbaar.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Jep. Zéér veel spijt van m'n stem.Thompson schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:01:
Sjezus D66/Kaag stemmers hier die nu toch ook wel ff balen? Wat een slappe hap, bah!
Tesla M3LR '21
"Ik heb alles geantwoord" en de algehele toon en manier van spreken van Kaag staan mij ook echt niet aan overigens.
Hier scheiden onze wegen... of toch nietmythia schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:46:
Een deuk, verder uit elkaar.. en toch lekker samen blijven spelen..
:fill(white):strip_exif()/f/image/kRns5RJgLzjPLP4lPwWENqW8.png?f=user_large)
Nee, en Martijn Koning ook nietpsy schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:01:
[...]
Zou Lubach toch enige invloed hebben? Ik heb het me serieus altijd afgevraagd.
Bensimpel
Positieve meneer
Ik bedoel, haar boeit het niet of de volgende MP een vrouw is of wat dan ook.
😆 - Denk ook eens om ;)
Bensimpel
Positieve meneer
Kaag heeft ook last van geheugenverlies blijkbaar. Soort zoekt soort?
😆 - Denk ook eens om ;)
Dus een herstart, forgive and forget, Kaag wil gewoon dolgraag MP worden en doet dit graag samen met de VVD. Het mag toch eigenlijk geen verrassing zijn. Benieuwd wie er bij deze twee gaat/gaan aansluiten.
Op een granaat gesprongen, zodat Rutte kan blijven regeren?Bensimpel schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:04:
Kaag heeft ook last van geheugenverlies blijkbaar. Soort zoekt soort?
Weinig emotie bij Kaag.
Zodat het spreken niet persoonlijk word, dit zorgt er voor dat een debat ordentelijker verloopt en borgt de controle van de voorzitter.Thompson schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:58:
[...]
/edit: Helemaal los van het huidige debat, als nieuwe politieke volger/kijker; Jezus wat is dat "Ik spreek via u Mw. de Voorzitter" vermoeiend zeg. Waar komt dat van en wat is daar het praktisch nut van?
Minderheidskabinet met gedoogsteun van beide zijden op de verschillende thema’s.PrinsPils schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:04:
Dus een herstart, forgive and forget, Kaag wil gewoon dolgraag MP worden en doet dit graag samen met de VVD. Het mag toch eigenlijk geen verrassing zijn. Benieuwd wie er bij deze twee gaat/gaan aansluiten.
Dat was de bedoeling toch, en rutte naar de euPLAE schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:05:
Klinkt idd alsof Kaag premierschap wil kapen. Met VVD op de achterbank.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Ik heb al eens op Virtuozzo gereageerd dat ik het niet goed begrijp wat hij zegt en of hij het duidelijker wil uitleggen. Die uitleg kwam toen niet en ja dat vond ik best jammer dat voor mij dan daar het gesprek gelijk ophield. En daarin ben ik echt niet alleen.franssie schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:01:
[...]
En nu nogmaals in leesbaar en begrijpelijk Nederlands?
Wederom ik waardeer je betrokkenheid maar dit is totaal onbegrijpbaar.
Maar schijnbaar communiceert hij qua politiek op een hoger niveau dan de meeste hier en het op een lager niveau uitleggen/discussieren is schijnbaar niet mogelijk want dat is machtspolitiek volgens de constitutionele hierarchie van de adel uit vervlogen dictaturische tijden waarin men zich niet aan confessionele stromingen hield. Ofzoiets.
Nofi. Maar het gebeurt meer dan eens.
[ Voor 6% gewijzigd door Thompson op 02-04-2021 02:09 ]
Beeromaniac
Die BBB journaliste/kamerlid is een leuke partij voor Kaag, kan nog leuker worden in de toekomst.
@Virtuozzo heeft het natuurlijk al vaak benoemd, maar toch kan ik telkens maar moeilijk voorstellen hoe dit aan het CDA verkocht is.
D66 haalt er hier (potentieel) iets moois voor zichzelf uit, maar CDA lijkt hier gewoon een stuk gereedschap te zijn dat gebruikt wordt.
D66 haalt er hier (potentieel) iets moois voor zichzelf uit, maar CDA lijkt hier gewoon een stuk gereedschap te zijn dat gebruikt wordt.
Kaag ruikt het eerste vrouwelijke premierschap.Bensimpel schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:07:
Kaag maakt er nog een grotere rotzooi van.
Die ging er wel met gestrekt been in - Kaag had het even lastig. LEUK!!!PalingDrone schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:06:
Die BBB journaliste/kamerlid is een leuke partij voor Kaag, kan nog leuker worden in de toekomst.
Stratego heeft 8 verkenners denk dat ze dat willen overtreffen
Dank. Vaak toch ook wel een schijnvertoning imo want ze vallen elkaar maar genoeg persoonlijk aan, waarom dan nog af en toe doen alsof het er beschaafd aan toe gaat. Laat de voorzitter meer optreden als een rugby scheidsrechter die kordaat ingrijpt op momenten dat het echt nodig is, en daarbij ook respect krijgt.HaterFrame schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:05:
[...]
Zodat het spreken niet persoonlijk word, dit zorgt er voor dat een debat ordentelijker verloopt en borgt de controle van de voorzitter.
Beeromaniac
Het CDA, dat is ook wel duidelijk.PrinsPils schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:04:
En dan wordt het de vraag, D66 premier, dan zullen ze misschien toch rechts of chriselijk moeten slikken denk ik. Of links principieel is zullen we verder ook wel zien.
Ik moet overgeven. Hoekstra citeert uit het boek van Omtzigt. Maar dat boek interesseerde hem in de campagne 0,0. Hij had het niet eens gelezen.
Ja. In de aanwezige dynamiek van media, als vierde macht met meervoudige disfunctie, krijgen dat soort mechanismen vrij eenvoudig disproportioneel bereik.psy schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:01:
[...]
Zou Lubach toch enige invloed hebben? Ik heb het me serieus altijd afgevraagd.
Het is een fenomeen wat binnen machtspolitiek erkend wordt, zeker na flink wat analyses vanuit denk tanks zoals de Teldersstichting et alii na het referendum debacle.
We hebben vrij snel een vertekend beeld van hoe onze menselijke perceptie gevormd wordt, tevens welke kanalen daarbij - ondanks nieuwe technologie en veranderingen in consumptief gedrag - de meeste impact en het meest continue (enorme factor) bereik hebben.
TV bijvoorbeeld is en blijft voor de voetafdruk van electorale sociale geografie bepalend. Dit is waarom binnen de discours coalities van machtspolitiek er zo’n gedeelde focus is op het afbreken van het publieke omroep bestel. En waarom bijvoorbeeld een FvD of PVV nooit een VVD aanvalt op het drama van forceren van politieke benoemingen.
Vergelijkbare toepassingen zijn ook elders effectief, bijvoorbeeld internet. Disproportioneel signaal, lage drempel voor overdracht, short formats, hapklaar. Zo wordt binnen de kring van conservatieve en corporatistische denk tanks tegenwoordig oplettend gekeken naar methodologie van Amerikaanse beïnvloedingsinstrumentatie zoals PragerU (bloedlink in effectiviteit).
Onze sociale psychologie heeft gewoon sterke kanten, en zwaktepunten. Dit is geen kunst meer, maar toegepaste wetenschap.
Nu weet ik nog steeds niet wie er gelekt heeft.
Uiteraard loopt het wel eens hoog op, toch ben ik wel overtuigd dat het vaak ook de angel uit de emotie haalt.Thompson schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:08:
[...]
Dank. Vaak toch ook wel een schijnvertoning imo want ze vallen elkaar maar genoeg persoonlijk aan, waarom dan nog af en toe doen alsof het er beschaafd aan toe gaat. Laat de voorzitter meer optreden als een rugby scheidsrechter die kordaat ingrijpt op momenten dat het echt nodig is, en daarbij ook respect krijgt.
waarom?Catmandos schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:09:
zal cda opzigt laten valen?
Dan blijft er weinig over wanneer Omtzigt zijn voorkeursstemmen meeneemtCatmandos schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:09:
Wat is er met hem afgesproken, dat hij nu Kaag steunt, terwijl die zo boos de kamer uit liep (journalisten volgde hem, toen het debat weer begon)
Misschien voor het CDA in de licht oppertunistische hoop dat dit Omtzigt als nog kan forceren om af te splitsen en hem op die wijze minder schadelijk te maken als eenzame roeper in de woestijn. Even doorbijten en dan kunnen ze weer door als vanouds.IThom schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:06:
@Virtuozzo heeft het natuurlijk al vaak benoemd, maar toch kan ik telkens maar moeilijk voorstellen hoe dit aan het CDA verkocht is.
[ Voor 4% gewijzigd door gekkie op 02-04-2021 02:11 ]
Kom je ook de komende tijd niet te weten.psy schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:09:
Nu weet ik nog steeds niet wie er gelekt heeft.
Lekt wel wanneer Mark's tijd is gekomen.
surprised pikachu.jpgCheezborger schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:10:
Hoekstra slappe hap zeg.
tuurlijk niet , in publieke opinie is Opzigt de nieuws Lucky token/mascotte.Catmandos schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:09:
Ik denk eerder dat zijn partij hem herinnerde dat er niet echt iets te winnen is vanavond.Jveer schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:10:
Wat is er met hem afgesproken, dat hij nu Kaag steunt, terwijl die zo boos de kamer uit liep (journalisten volgde hem, toen het debat weer begon)
Hoe zou dat dan werken? Kan Omtzigt dan uit het niets een partij van 4/5 zetels starten? En wie vullen die zetels dan, mag hij dat gewoon zelf kiezen?PalingDrone schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:10:
[...]
Dan blijft er weinig over wanneer Omtzigt zijn voorkeursstemmen meeneemt
/edit: Nou we weten wel waarom Hoekstra toenstraks met zo'n zure bek over de gang liep. De vasiline droop nog langs z'n dijbeen naar beneden...
[ Voor 17% gewijzigd door Thompson op 02-04-2021 02:13 ]
Beeromaniac
Bensimpel
Positieve meneer
Ouwehand heeft goede punten, daarom had ze ook mij stem 2 weken geleden
😆 - Denk ook eens om ;)
allemaal toneelspel....dit zijn de 3 partijen waardoor dit hele circus is ontstaan...die gaan echt geen openheid gevenJveer schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:10:
Er is maar één echte winnaar. Kaag met D66.Martinspire schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:12:
[...]
Ik denk eerder dat zijn partij hem herinnerde dat er niet echt iets te winnen is vanavond.
Ik denk bij de volgende verkiezingen met een nieuwe partij.Thompson schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:12:
[...]
Hoe zou dat dan werken? Kan Omtzigt dan uit het niets een partij van 4/5 zetels starten? En wie vullen die zetels dan, mag hij dat gewoon zelf kiezen?
★ What does that mean? ★
Prima vraag van haar. Je dient een motie van afkeuring in. Wat wil je daarmee bereiken?sambalbaj schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:12:
Hoekstra trapt niet in het opzetje van Ouwehand.
Volgens mij is hij daar niet de figuur voor en sluit hij zich ergens bij aan met zijn 5 (en inmiddels waarschijnlijk nog meer) voorkeurstemmen.Thompson schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:12:
[...]
Hoe zou dat dan werken? Kan Omtzigt dan uit het niets een partij van 4/5 zetels starten? En wie vullen die zetels dan, mag hij dat gewoon zelf kiezen?
Dan blijft er dus helemaal niets van het CDA over
Dat werkt niet - hij kan maar 1 zetel meenemen.Thompson schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:12:
[...]
Ik moet het nog zien.Cheezborger schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:13:
[...]
Er is maar één echte winnaar. Kaag met D66.
Denk niet dat ze de ultieme prijs van premier gaat weten te verzilveren.
Hoe wil je die meenemen ? Daar ga je niet over en over CDA tweede kamer leden heb ik nog weinig gelezen over principiële steun voor Omtzigt, dat lijkt vooral in sommige provincies te zitten ( z'n thuisfront).PalingDrone schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:10:
[...]
Dan blijft er weinig over wanneer Omtzigt zijn voorkeursstemmen meeneemt
Vind je? M.i. komt Kaag echt zwak over nu.Cheezborger schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:13:
[...]
Marijnissen, Ouwehand en Azarkan komen er m.i. als winnaars uit.
En wellicht alles op rechts ook wel omdat VVD zo'n klap krijgt.
Beeromaniac
Exact, natuurlijk tenzij hij andere kamerleden weet te overtuigen aan te sluiten.Arrne schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:14:
[...]
Dat werkt niet - hij kan maar 1 zetel meenemen.
dat denk ik ookPalingDrone schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:14:
[...]
Volgens mij is hij daar niet de figuur voor en sluit hij zich ergens bij aan met zijn 5 (en inmiddels waarschijnlijk nog meer) voorkeurstemmen.
Dan blijft er dus helemaal niets van het CDA over
Rutte loopt zojuist de kamer uit, gaat er dan toch nog iets gebeuren?
In mijn optiek heeft Kaag zich in een gevaarlijke positie gesetteld. Ze gaat nu vol voor MP. Echter moet ze Rutte niet zomaar onderschatten. Dit word idd wel als een aanval gezien, mislukt deze, dan is D66 gelijk buitenspel.Cheezborger schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 02:13:
[...]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Knutsel zelf: https://www.coalitiechecker.nl/
Knutsel zelf: https://www.coalitiechecker.nl/