8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Je noemt ze al. Azarkan ook wel okee.Thompson schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:25:
Ik ben zelf een redelijk onervaren politiek volger/kijker. Deze hele kwestie is voor mij de 1e keer dat ik eens dacht van "Goed dat ga ik eens volgen" En ik heb volgens mij een goeie uitgekozen als eerste
Wie vallen jullie nou tot op heden positief op?
Voor mij zijn dat, tegen mijn stemrichting in; Marijnissen en Ouwehand.
Daadwerkelijk iets bijgedragen met duidelijke taal en een goede focus.
Had gehoopt ook wel wat meer van Eerdmans te zien.
En welkom! Mooie ontgroening dit debat.
Marijnissen, Azarkan en Ouwehand. Van Marijnissen wist ik al dat ze 't kon. Had eigenlijk ook graag de nr 2 van die partij aan de microfoon gezien, maar ja.Thompson schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:25:
Ik ben zelf een redelijk onervaren politiek volger/kijker. Deze hele kwestie is voor mij de 1e keer dat ik eens dacht van "Goed dat ga ik eens volgen" En ik heb volgens mij een goeie uitgekozen als eerste
Wie vallen jullie nou tot op heden positief op?
Voor mij zijn dat, tegen mijn stemrichting in; Marijnissen en Ouwehand.
Daadwerkelijk iets bijgedragen met duidelijke taal en een goede focus.
Had gehoopt ook wel wat meer van Eerdmans te zien.
Verder vind ik Ploumen echt zwak, en kwam Wilders er bij Rutte en Ollongren hard in, maar verder eigenlijk niks van gehoord.R0w!N schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:27:
[...]
Eerdmans heeft vandaag niks toe te voegen.
Voor je eerste debat is er dit wel een om van te smullen, al hoewel het net iets anders loopt dan een "normaal debat".
Verder de namen die je noemt sluit ik me volledig bij aan!
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Ik verwacht dat het telefoontje gewoon een leugen was om zijn vorige leugen te coveren.hoevenpe schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:29:
[...]
Wil nu wel weten wat Rutte gaat zeggen. Van Ark, Koolmees, Ollongren en de de vrouw van Koolmees waren het niet. Dan moet het dus een lek op zijn ministerie zijn of een verzonnen telefoontje, beide explosief.
Alternatief is dat een van de verkenners ingeënt is met de corona-chip van Bill Gates en deze informatie zo bij ABDUP is beland die het op hun beurt weer aan de voormalige Unilever marketingmanager doorgespeeld hebben...![]()
Ik kijk de 2e kamer stream in het ene pip venstertje, RTL Z in een ander pip venstertje en dit topic staat fullscreen.psy schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:29:
Ik mis nu, zoals wel bij de F1, dat ik zelf de camera-streams kan kiezen. Zou leuker zijn. En met geluid graag
Oja en Radio 1 via stream op de foon
[ Voor 5% gewijzigd door PalingDrone op 02-04-2021 01:32 ]
Azarkan vond ik inderdaad bij vlagen scherp alleen zó irritant dat ie op momenten dat dat helemaal niks toevoegt racisme/discriminatie in z'n betoog probeert te verwerken. Ja iedereen is het er mee eens dat dat belangrijke onderwerpen zijn maar probeer ze niet in een discussie te proppen die daar nada mee te maken heeft.
@R0w!N Helaas niet inderdaad. Ik heb op hem gestemd juist omdat ik bij hem ook het gevoel kreeg van "duidelijke taal". Mijn tweede keus was (vreemd genoeg?) SP. Ik ga niet na 1 debat zeggen dat ik spijt heb van mijn keuze maar Marijnissen heeft me wel echt positief verrast.
/edit: Hey leuk om te zien dat er veel op mijn post gereageerd wordt en dank voor het welkom heten in dit topic / het politieke debat.
[ Voor 8% gewijzigd door Thompson op 02-04-2021 01:32 ]
Beeromaniac
Ploumen en PVDA uberhaupt heb ik al jaren geleden afgeschreven!IThom schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:30:
[...]
Verder vind ik Ploumen echt zwak, en kwam Wilders er bij Rutte en Ollongren hard in, maar verder eigenlijk niks van gehoord.
Wilders heeft leuke en directe oneliners, maar inhoudelijk miste ik hem vandaag. Hij kan soms wel enorm goed kritisch zijn, nu was het meer van je liegt dus pleur maar op context.
Verder vond ik in debat met bepaalde vraagstellingen Baudet verrassend scherp, op sommige momenten juist niet verwacht, maar goed persoonlijk gaat hij me te ver en je ziet idd op sommige momenten dat ie toch nog beetje onkundig / rebels is.
I served in a company of heroes.
Ben ik met je eens. Ze komt niet uit haar woorden en uit de verf zogezegd.IThom schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:30:
[...]
Verder vind ik Ploumen echt zwak, en kwam Wilders er bij Rutte en Ollongren hard in, maar verder eigenlijk niks van gehoord.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Van Ark is niet uitgesloten heeft alleen toegegeven dat ze geen direct contact heeft gehad met Rutte. Dat Rutte het hele gebeuren uit z'n duim heeft gezogen als afleiding sluit ik ook niet uit.hoevenpe schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:29:
[...]
Wil nu wel weten wat Rutte gaat zeggen. Van Ark, Koolmees, Ollongren en de de vrouw van Koolmees waren het niet. Dan moet het dus een lek op zijn ministerie zijn of een verzonnen telefoontje, beide explosief.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Mark zoekt Carolien...Vuvuzela schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:32:
Loopt mijn stream paar minuten achter? waar wachten ze op...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Het duurde even voor Mark zijn teflonspray had leeggemaaktVuvuzela schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:32:
Loopt mijn stream paar minuten achter? waar wachten ze op...
★ What does that mean? ★
Hopelijk wel een overwinning vandaag!PeeGee schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:34:
Doet me denken aan de grid walk met Jack Plooy
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Meer schermen dan de gemiddelde F1 kijker denk ik ;-)PalingDrone schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:31:
[...]
Ik kijk de 2e kamer stream in het ene pip venstertje, RTL Z in een ander pip venstertje en dit topic staat fullscreen.
Oja en Radio 1 via stream op de foon
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Nee hoor dat zei Arib iddMrMonkE schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:34:
Ben ik nou achterlijk of zei ze 01:15?
Je bent niet achterlijkMrMonkE schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:34:
Ben ik nou achterlijk of zei ze 01:15?
Aja, zo’n logica puzzel kan het zijn. Van Ark niet rechtstreeks aan Rutte, maar wel aan Y. Die weer aan X. En X is goede bekende van R die hem stiekem meteen informeerde.Laguna schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:33:
[...]
Van Ark is niet uitgesloten heeft alleen toegegeven dat ze geen direct contact heeft gehad met Rutte.
"Its microphone on and away we go!"psy schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:29:
Ik mis nu, zoals wel bij de F1, dat ik zelf de camera-streams kan kiezen. Zou leuker zijn. En met geluid graag
Ontwijken.Playa del C. schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:34:
Ik mis even iets, graag hulp: wat was het idee van de via-via opmerking Rutte?
Van het nivo "Hoe voelt u zich nu?"
★ What does that mean? ★
[ Voor 30% gewijzigd door -ION- op 02-04-2021 01:36 ]
Yep boel camera's die Hoekstra volgen die niks zegt.Cheezborger schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:34:
Mijn stream is ineens veranderd naar de gang. Bij jullie ook?
Tot 02:10 schorsing ??
Pff ze maken me het niet makkelijk om m'n 1e echte zitting af te maken
/edit: Ok wut toch niet

[ Voor 4% gewijzigd door Thompson op 02-04-2021 01:37 ]
Beeromaniac
Ow , we kunnen toch lol
1 April!
People as things, that’s where it starts.
[ Voor 3% gewijzigd door Mr. Detonator op 02-04-2021 01:37 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Ik ben morgen/vandaag gewoon lekker vrij,XWB schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:11:
[...]
Klopt, maar het scheelt dat maandag een vrije dag is
😆 - Denk ook eens om ;)
Simons had niet echt zinnige opmerkingen voor het debat (vragen over procedures, die bij de rest wel bekend waren) en Kaag vond ik ook heel erg stil...
Toppers zijn Marijnissen, Ouwehand en Baudet. Klaver had net bij Jorritsma ook wel wat scherpe vragen.
In het binnenhof is die nog op tijd die grap.
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Wel goed van ze toch, dat we nu zo betrokken zijn haha
Morgen is er geen tijd ivm ministerieel overleg over corona.Martinspire schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:38:
Nogmaals, waarom niet gewoon doorzetten naar morgen. Er is niets wat niet tot morgen kan wachten. Dan is er meteen wat meer aandacht in de media en betere standpunten gevormd.
Of denken ze echt dat als ze nu doorzetten dat Rutte wel aftreed en dat morgen niet doet?
★ What does that mean? ★
Men weet dat als ze nu niet doorpakken, ze Rutte tijd geven om achter de schermen weer zijn ding te doen en dealtjes te sluiten.Martinspire schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:38:
Nogmaals, waarom niet gewoon doorzetten naar morgen. Er is niets wat niet tot morgen kan wachten. Dan is er meteen wat meer aandacht in de media en betere standpunten gevormd.
Of denken ze echt dat als ze nu doorzetten dat Rutte wel aftreed en dat morgen niet doet?
O nee, toch niet, enkel excuses..
[ Voor 52% gewijzigd door CyBeRSPiN op 02-04-2021 01:40 ]
Neuh...Cheezborger schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:39:
Gaat hij dan toch opstappen?!
Als ie nu komt met "ik heb al het vertrouwen in de heer Rutte" weten we hoe laat het isdawg schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:39:
Oei. Als Rutte gaat reflecteren...

Maar kan wel zeggen dat hij niet wederkeert
Maar zegt hij dat nou als "schijnbaar want het is opgeschreven" of geeft hij nu tóch toe dat ie gewoon keihard gelogen heeft?
Beeromaniac
Ik niet begrijp.
Bensimpel
Positieve meneer
Heeft die wel erg veel last van..Hatsjoe schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:40:
Rutte is alweer vergeten waar dit debat over gaat
😆 - Denk ook eens om ;)
Dit topic is gesloten.
Knutsel zelf: https://www.coalitiechecker.nl/