De Tweede Kamerverkiezingen 2021: Kroegtopic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 108 Laatste
Acties:
  • 254.276 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
CyBeRSPiN schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:56:
Drukke bende daar bij Ome Geert en wat opgewonden FvDers,,
Wilders weet ik niet maar die FvD-ers zijn zeker niet gevaccineerd.... iets met 1,5 meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-09 14:16

psy

Bij RTL-Z wordt tenminste nog in de hal doorgevraagd aan Koolmees. Bij de NOS hebben ze ook pauze zo te zien.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Cheezborger schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:57:
Wilders en co alsof ze als kwajongens op het schoolplein een plan aan het bekokstoven zijn. :P
Lekker fikkie stoken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-10 13:10
Pauze
Proost allen. De nachtvoorstelling gaat zo verder

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
dawg schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:56:
[...]

Ik zat net te denken. Ik wil het debat uitzetten maar het lukt me niet. :+
Dat zou je aan het denken moeten zetten 8) Wanneer iets verslavend werkt, is er iets niet gezond 8)

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:44
Deze aflevering van 'first dates' tussen Kaag en Rutte lijkt in ieder geval niet heel succesvol.
Lees morgen wel hoe het afgelopen is, het was een waar genoegen en maak het niet te laat hier... (y)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
hoevenpe schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:58:
Deze aflevering van 'first dates' tussen Kaag en Rutte lijkt in ieder geval niet heel succesvol.
Lees morgen wel hoe het afgelopen is, het was een waar genoegen en maak het niet te laat hier... (y)
Oh, men heeft elkaar juist gevonden - maar niet vanavond, of bij de verkenning. Al veel eerder 8)

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:23
London schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:56:
Ik ga nog maar een kop koffie zetten. Er hebben er een paar zin in nog. Wilders en Baudet zijn weer bezig ook.
Maar ook meer dan terecht. 90% van de tijd staan mensen voor de bühne te praten met tien dezelfde vragen. Stelletje wijsneuzen die advocaatje spelen. Dit is serieus en laat het gewoon vol gaan over de kern. Ouwehand en Baudet en Marijnissen waren wat mij betreft sterk. Vreemd genoeg alledrie mensen waar ik niet op zou stemmen :s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mfpower
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:16

Mfpower

In dubio

Ik ben wel vrij maar de jonge kids staan wel vroeg op.

Morgen maar caffeine ipv slaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:51
Wat heerlijk om te kijken. Helaas gaat de wekker weer dua ik ga pitten.de nachtbrakers pak nog een biertje en popcorn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:02

Laguna

Connaisseur

Martinspire schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:51:
Maar wel opvallend als we kijken naar de betrokkenen.

1) Rutte - grote winnaar met een gesprek waar iets wel of niet besproken is. Premier en grootste partij VVD
2) Ollengren - liet het lekken en kreeg corona. Voormalig vice-premier en lid van 1 na grootste partij D66, formateur #1
3) Jorritsma - zelfde partij als Rutte, VVD en vergeetachtigheid, formateur #1
4) Koolmees - minister vorige kabinet, D66, formateur #2
5) Van Ark - minister vorige kabinet, nummer 2 bij de VVD - voormalig minister en formateur #2
(6) Onbekende ambtenaren die wel of niet het geschreven zouden hebben
(7) Media die wel of niet al dingen had geschreven die ambtenaren of formateurs #1 hadden overgenomen.

Ik zie vooral veel D66 en VVD die elkaar aan het indekken zijn...
Verkenner > informateur > formateur

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 23:04
Ik wil toch nog wel even opblijven, weet niet of ik het einde red, maar even kijken hoe er op Rutte gereageerd wordt straks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Virtuozzo schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:58:
[...]

Dat zou je aan het denken moeten zetten 8) Wanneer iets verslavend werkt, is er iets niet gezond 8)
Ik verruil gewoon de ene verslaving voor de andere. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:36
hoekstra en kaag in de hal samen in overleg.... of jesse

[ Voor 8% gewijzigd door Kees_frl op 02-04-2021 01:02 ]

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Laatst online: 21:09

Thompson

Beeromaniac

Voor mij morgen ook gewoon een werkdag maar ik volg nu zowaar voor het eerst een keer écht aandachtig een debat. Wil het nu ook nog even doorzetten ook.

Vrijdagen zijn meestal wel rustig :9

Beeromaniac

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:50

g0tanks

Moderator CSA
Ik ga ook naar bed, veel kijkplezier voor degene die opblijven. ;)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
komt niet vaak voor dat er zo aktief nog word gepost op tweakers na middernacht :)

op tv lijkt het wel of jiskefet terug is van weggeweest _/-\o_

[ Voor 36% gewijzigd door Mr. Detonator op 02-04-2021 01:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
Virtuozzo schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:59:
Oh, men heeft elkaar juist gevonden - maar niet vanavond, of bij de verkenning. Al veel eerder 8)
Gecombineerd met de ijzige blikken van net krijg ik een beeld van Mark in een leren pakje tegen een muur en Sigrid met de zweep in de aanslag... :+

Echt tijd om naar bed te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0w!N
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:40
Baudet heeft zo te zien iets bijzonders op zijn mobiel wat ie aan Wilders moet laten zien.. Zou die stiekem een bekentenis hebben gefixt? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Virtuozzo schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:53:
[...]

Er wordt eerder geprikkeld om bij anderen de perceptie te scheppen dat Mark kwetsbaar is en dus vatbaar voor deals.

Het viel me bij Wilders op, hij was politiek sterk, uitermate onderlegd, maar ook opvallend zorgvuldig. Hij deed iets wat als commissaris ik in het verleden heb toegepast in bestuurskamers waar er kampen waren en een doelstelling geborgd diende te worden vanuit de verkenning - en confrontatie. Reduceren tot detail en persoon.

Blikveld valt weg, energie wordt verkwist, menselijke sociale psychologie is een dingetje.
ik denk dat Mark zelf nooit kwetsbaar is. Daar schuilt psychopathie in. Echter; als je het harnas niet kan penetreren dan maar het kleed vanonder de ridder wegtrekken. Baudet's aanval is vanuit collectief. Mark is de rover die met pistool een oud vrouwtje berooft in een volle treincoupé en Baudet is de passagier die sterke mannen bij elkaar trommelt om een aanvalsplan te maken.

Mind you, ik bedoel niet te zeggen dat ik Baudet als held zie en alsof hij de enige is die dat zo probeert (ik ben absoluut geen voorstander voor sterk rechts) maar de wolven ruiken bloed en roodkapje (links) zou ook wel graag door het bos willen kunnen lopen zonder door een rover of ridder belaagd te worden.

Okee, het wordt al laat, de analogieën vliegen de spreekwoordelijke bocht uit gelijk Senna.

Maar goed, nogmaals; ik geloof niet dat het harnas van Rutte kan vallen; die heeft machtspolitiek en grootbedrijf (ABDUP - ja, ik leer snel :P) achter zich. Zonder collectieve aanval gaat hem helemaal niets gebeuren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jveer
R0w!N schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:03:
Baudet heeft zo te zien iets bijzonders op zijn mobiel wat ie aan Wilders moet laten zien.. Zou die stiekem een bekentenis hebben gefixt? :P
Vast een foto van Rutte met de vrouw van Koolmees 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:32
Krijgen we zometeen na de schorsing eerst het ordevoorstel van Baudet of wat gaat er zo gebeuren?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Meerderheid CDA-leden is voor het opstappen van Rutte:

[ Voor 5% gewijzigd door London op 02-04-2021 01:05 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Mr. Detonator schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:01:
komt niet vaak voor dat er zo aktief nog word gepost op tweakers na middernacht :)

op tv lijkt het wel of jiskefet terug is van weggeweest _/-\o_
Vind dit leuker dan de 24h van Le Mans, qua levendig topic :)
Ook wel handig die schorsingen qua sanitaire stops en vers bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
hoevenpe schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:01:
[...]

Gecombineerd met de ijzige blikken van net krijg ik een beeld van Mark in een leren pakje tegen een muur en Sigrid met de zweep in de aanslag... :+

Echt tijd om naar bed te gaan.
... dat is inderdaad heel raar. Maar figuurlijk gesproken klopt deze vergelijking wel perfect. Nu nog een functie voor andere prominenten.

Omtzigt is dan de voyeur die stiekem staat te gluren.

Wilders wil ik niet eens iets bij voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

-ION- schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:57:
[...]

De rest ook enkel wanneer de camera draait. (behalve de mensen achter de camera, die zijn immuun)
Is gewoon PTZ gelukkig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

London schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:04:
Meerderheid CDA-leden is voor het opstappen van Rutte: [Twitter]
200 man die gestemd hebben, da's niet heel erg representatief denk ik. :P

Volvotips.com

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@Virtuozzo wat zou jij eigenlijk als een positief resultaat zien qua uitkomst van dit debat?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Bart-Willem schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:07:
[...]

Dat is waar, maar het sentiment is duidelijk.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
Virtuozzo schreef op donderdag 1 april 2021 @ 19:57:
[...]

Wij van WC Eend. De oorspronkelijke reclame was best eng eigenlijk, in technisch opzicht. Witte jas, Duits accent, autoriteit - marketing.

8)
Ik kijk al uit naar de welke als beste uit de test komt als vlekkenverwijderaar, boenen met Wc eend of een scheutje "rutte doctrine".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Hoe lang gaat dit nog door? Ik ga maar naar bed ofzo. Morgen weer verder. Zouden ze daar ook moeten doen.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• R0w!N
Bart-Willem schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:07:
[...]

Meer was er niet meer over :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hoevenpe
Playa del C. schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:05:
Wilders wil ik niet eens iets bij voorstellen.
Dion Graus... :X

Dit is politiek binge-watchen: je weet dat over 5 minuten weer een episode begint die je helemaal wilt afzien ook al heb je daar morgen bij de wekker spijt van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Alhoewel De Speld meestal wel betrouwbaar is qua nieuwsgaring, let op de datum... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
@Palindrome Ff voor de duidelijkheid wij zijn iemand anders toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Of is dit nou zo’n complot... waar eigenlijk helemaal dus niemand wat van afweet. Zelfs de ministers en de kamer niet, en een mysterieus persoon (een illuminatie) een balletje opgooit over Omtzigt die dan later als oplossing wordt gebruikt evt,,,, omdat het ergens in de notulen staat, en ze dat dan zouden vinden als oplossing.

Maar dus nu door klunzige acties als eerste wordt behandeld. Maar iig het was de bedoeling van dat mysterieuze figuur. :+ :+

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:08

CyBeRSPiN

sinds 2001

Stel dat Rutte opstapt, zou het hele politieke systeem dan ineens spontaan veranderen als het toonbeeld van transparantie? Iets zegt me dat de hardste schreeuwers nu, eenmaal aan de macht dan ook wel beseffen dat je soms beter even iets niet opschrijft en dingen onderling regelt. Zeker in een speelveld met 17 (zeventien) partijen waar het een groot mijnenveld is met opportunistische zijlijnroepers aan beide kanten..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Palindrome
PalingDrone schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:10:
@Palindrome Ff voor de duidelijkheid wij zijn iemand anders toch?
ja maar als je ons omdraait zijn we hetzelfde, of zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
hoevenpe schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:09:
[...]

Dion Graus... :X

Dit is politiek binge-watchen: je weet dat over 5 minuten weer een episode begint die je helemaal wilt afzien ook al heb je daar morgen bij de wekker spijt van...
Klopt, maar het scheelt dat maandag een vrije dag is :p

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Mel33 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:10:
Of is dit nou zo’n complot... waar eigenlijk helemaal dus niemand wat van afweet. Zelfs de ministers en de kamer niet, en een mysterieus persoon (een illuminatie) een balletje opgooit over Omtzigt die dan later als oplossing wordt gebruikt evt,,,, omdat het ergens in de notulen staat, en ze dat dan zouden vinden als oplossing.

Maar dus nu door klunzige acties als eerste wordt behandeld. Maar iig het was de bedoeling van dat mysterieuze figuur. :+ :+
Russische trol bots hebben de microfoons in het binnenhof gehackt en zijn nu de Nederlandse politiek aan het saboteren :+

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0w!N
CyBeRSPiN schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:10:
Stel dat Rutte opstapt, zou het hele politieke systeem dan ineens spontaan veranderen als het toonbeeld van transparantie? Iets zegt me dat de hardste schreeuwers nu, eenmaal aan de macht dan ook wel beseffen dat je soms beter even iets niet opschrijft en dingen onderling regelt. Zeker in een speelveld met 17 (zeventien) partijen waar het een groot mijnenveld is met opportunistische zijlijnroepers aan beide kanten..
Natuurlijk niet!! Hoe leuk ze dit bedenken, maar dit veranderd niet van een op het andere moment.
Neem het voorbeeld met de wetten omtrent WOB-verzoeken, dat zou ook beter zijn, echter volgens de nieuwe wetten is nog veel en veel slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
CyBeRSPiN schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:10:
Zeker die harde schreeuwers zullen dat zeker doen. Ze zijn zelf zo, dus geloven ze het ook direct dat een ander liegt en verbergt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

De mysteriebeller zou overigens nog een staflid kunnen zijn die tussentijds is vertrokken, maar zelf zet ik in op “John Doe” oftewel uit de duik gezogen door Rutte om de aandacht helemaal af te leiden wat nu falikant fout lijkt uit te gaan pakken..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Bensimpel schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:09:
Hoe lang gaat dit nog door? Ik ga maar naar bed ofzo. Morgen weer verder. Zouden ze daar ook moeten doen.
Dit is over een uur nog niet klaar, dus als je moe bent zou ik zeker gaan slapen :p

March of the Eagles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 12-09 20:54
Wat zijn de BBB PVV en FvD nu met elkaar aan het bekokstoven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
IThom schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:13:
Gecoördineerde aanval tegen het zwijgende blok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:36
even 1,5 meter waarschuwing

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Die willen Rutte en VVD weg hebben en zo snel mogelijk (mede omdat ze ook moe zijn).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:03
Uitgerekend morgen de eerste dag van 2021 dat ik naar kantoor moet.. om 8.00 en een enkele reis van 76km. Toch te vermakelijk om in slaap te vallen..

Erg benieuwd naar wat er komen gaat. Ik had m'n geld eigenlijk ingezet op nieuwe verkiezingen nadat corona enigszins over was en op basis van hoe er daarin gehandeld was door de overheid waardoor het kabinet valt. Ben erg benieuwd of we nu dan op nog kortere termijn weer mogen stemmen...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• R0w!N
Wie er straks op de trekker mag! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Zelfs PvdD erbij, moet niet gekker worden. De haat tegen Rutte verenigt ze blijkbaar :P
Van Haga bij het rechterkartel nu en Baudet bij links aan het leuren.. die heeft wat bedacht en wil dat nu uitwerken..

[ Voor 18% gewijzigd door CyBeRSPiN op 02-04-2021 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

wie is dat in het beige?

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

PvdD is ook al aangeschoven, die gaan massaal Rutte wegstemmen. Maar denk dat Rutte het gewoon gaat overleven. Ik kijk de heropening nog even en als Rutte nog steeds niets wil prijsgeven is het bedtijd. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IThom
CyBeRSPiN schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:14:
[...]

Zelfs PvdD erbij, moet niet gekker worden. De haat tegen Rutte verenigt ze blijkbaar :P
Van Haga bij het rechterkartel nu en Baudet bij links aan het leuren..
En SP als ik mij niet vergis, zal dan waarschijnlijk gewoon om steun voor een motie zijn die zodadelijk ingediend wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
Moeten we nou Corona bedanken voor deze shitzooi of niet ? zonder corona was ollongren niet zo gehaast en vermoeid met die notulen uit de bocht gevlogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Iemand van de FvD vermoedde ik, maar zie geen gelijkenis met personen t/m 8 op de FvD site.

[ Voor 13% gewijzigd door CyBeRSPiN op 02-04-2021 01:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Bart-Willem schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:15:
[...]

PvdD is ook al aangeschoven, die gaan massaal Rutte wegstemmen. Maar denk dat Rutte het gewoon gaat overleven. Ik kijk de heropening nog even en als Rutte nog steeds niets wil prijsgeven is het bedtijd. :P
Rutte en prijsgeven? Welterusten :Z

Is het overigens op FM ergens live en zonder interrupties te volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0w!N
CyBeRSPiN schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:14:
[...]

Van Haga bij het rechterkartel nu en Baudet bij links aan het leuren.. die heeft wat bedacht en wil dat nu uitwerken..
Count the votes, net als in House of Cards!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

>:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Bart-Willem schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:15:
[...]

Dat zeg je nu. Wacht maar, @hoevenpe lukte het niet, mij niet, en jou ook niet. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Palindrome schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:16:
Moeten we nou Corona bedanken voor deze shitzooi of niet ? zonder corona was ollongren niet zo gehaast en vermoeid met die notulen uit de bocht gevlogen.
Never waste a good crisis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-10 23:16
Iedereen praat altijd met zo ongeveer iedereen, daar kun je niet altijd iets achter zoeken. Behalve 'voor of tegen Rutte' nu dus ja, nou, wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:16
1 :17, nog geen beweging. Moeten ze geen briefje halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

DeKever schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:17:
1 :17, nog geen beweging. Moeten ze geen briefje halen?
Haags kwartiertje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Laguna schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:53:
Vermoedelijke tussenstand vwb de ingediende motie van wantrouwen tegen Rutte:

VVD (34) tegen
D66 (24) ?
PVV (17) voor
CDA (15) ?
SP (9) voor
PvdA (9) ?
FVD (8 ) voor
GroenLinks (8 ) ?
PvdD (6) voor
ChristenUnie (5) ?
DENK (3) voor
JA21 (3) voor
SGP (3) ?
Volt (3) ?
50PLUS (1) ?
BBB (1) voor
BIJ1 (1) voor

48 voor 34 tegen en nog 68 die beide kanten op kunnen vallen.
De vraagtekens dus, zeg het maar. Voor een nieuwe partij als Volt zal het een weloverwogen keuze worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Ze zijn allen in slaap gevallen bij de catering en de wc's.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hoevenpe
@dawg
Het heeft inderdaad wel iets van de kroeg waar je tegen je vrienden zegt dat je echt naar huis gaat, en dan opeen weer een biertje in je handen geduwd krijgt... ;)

@Bart-Willem
Pak aan... :9B

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

Pfffff ik moet hier sneller verversen dan ten tijde van de iBood-hunt midden in de nacht :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IThom
Wordt het toch half 2, waarover Arib zo stellig Nee zei tegen Hoekstra Azarkan.

[ Voor 3% gewijzigd door IThom op 02-04-2021 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

@hoevenpe slaap je nu nog niet 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• R0w!N
IThom schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:20:
[...]

Wordt het toch half 2, waarover Arib zo stellig Nee zei tegen Hoekstra
Azarkan opperde toch half 2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Playa del C.
Dit is in naam van landsbelang. En hoe lang geleden zijn wij eens blijven hangen in een kroeg? Mag nu dan wel eens weer, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Palindrome schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:16:
Denk dat zonder corona minder goed in de verkiezingen had gescoord, omdat Rutte het zo goed deed als leider van het land tijdens een crisis. Ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

R0w!N schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:21:
[...]

Azarkan opperde toch half 2?
Hebben ze ff snel in de achterkamer geregeld. :7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Nee, jij moet ophangen.
Nee, jij.
Nee, jij.
Okee, dag lief kroegtopic! Tot morgen! <3 ;w :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Playa del C. schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:21:
[...]

Dit is in naam van landsbelang. En hoe lang geleden zijn wij eens blijven hangen in een kroeg? Mag nu dan wel eens weer, toch?
Verdomd. Ik was de avondklok ook nog eens vergeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 16:36

d-Frag

74% completed

dawg schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:22:
[...]

Hebben ze ff snel in de achterkamer geregeld. :7
Nee ze zijn ff de starttijd vergeten..

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:32
Ik heb maar een speciaalbiertje open getrokken. Mag wel nu. :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Krijgen de kamerleden hier trouwens overuren voor uitbetaald? Toch wel respect, zeker voor die kamerleden die er ook bij de “saaie” momenten steevast bij aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:25
Zou Omtzigt ook ff een nachtje doorpakken, ondanks z'n burn-out?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jveer
psy schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:23:
[...]

Verdomd. Ik was de avondklok ook nog eens vergeten!
Gewoon de hele nacht doorhalen, hebben ze ook geen papiertje nodig :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0w!N
Cheezborger schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:23:
Ik heb maar een speciaalbiertje open getrokken. Mag wel nu. :9~
Hier een herfstbok nog open getrokken! Smaakt lekker toch! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09 21:45
Lijkt op Samuel Jong

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Playa del C.
DutchOwnage schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:23:
Zou Omtzigt ook ff een nachtje doorpakken, ondanks z'n burn-out?
Wist jij niet dat @hoevenpe eigenlijk hier undercover is, maar in het echt Omtzigt is?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• franssie
  • Laatst online: 00:32

franssie

Save the albatross

Ik ben en was wat afgehaakt in dit spel. Maar de vriendin is groot fan van Baantjer, en toen kwam de zin voorbij "ik snap dat u liegt, maar waarom zo slecht"
En nu ben ik dus weer wakker :+

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0w!N
CyBeRSPiN schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:23:
Krijgen de kamerleden hier trouwens overuren voor uitbetaald? Toch wel respect, zeker voor die kamerleden die er ook bij de “saaie” momenten steevast bij aanwezig zijn.
Volgens mij een vergoeding. Ze krijgen een vast salaris.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IThom
R0w!N schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:24:
[...]

Hier een herfstbok nog open getrokken! Smaakt lekker toch! _/-\o_
Hier ook nog maar een biertje gepakt Proost allen!🍻🍻🍻

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Ik ben zelf een redelijk onervaren politiek volger/kijker. Deze hele kwestie is voor mij de 1e keer dat ik eens dacht van "Goed dat ga ik eens volgen" En ik heb volgens mij een goeie uitgekozen als eerste :9

Wie vallen jullie nou tot op heden positief op?

Voor mij zijn dat, tegen mijn stemrichting in; Marijnissen en Ouwehand.
Daadwerkelijk iets bijgedragen met duidelijke taal en een goede focus.

Had gehoopt ook wel wat meer van Eerdmans te zien.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ja idd, maar wat doet hij daar dan als nr15? Is ie met voorkeursstemmen in de kamer gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

CyBeRSPiN schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:23:
Voor zo ver ik weet valt overwerk boven een bepaalde schaal bij de overheid binnen de functie en word het niet extra uitbetaald. Ik denk dat kamerleden daar ook onder vallen (maar zou mij ergens ook niets verbazen als ze tijd voor tijd doen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -ION-
CyBeRSPiN schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:25:
[...]

Ja idd, maar wat doet hij daar dan als nr15? Is ie met voorkeursstemmen in de kamer gekomen?
Ik denk dat hij daar is als fractiemedewerker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

Het belletje kwam van de dame die om de minuut zegt 'de vergadering van de tweede kamer is op dit moment geschorst'. :+

[ Voor 9% gewijzigd door ManiacsHouse op 02-04-2021 01:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Playa del C.
ManiacsHouse schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:26:
Het belletje kwam van de dame die om de minuut zegt 'de vergadering van de tweede kamer is op dit moment geschorst'. (Het zal je job maar zijn
Ze klinkt als een leuke meid.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Volgens mij kan niemand zich herinneren dat het toch echt 1:15 was.

@Thompson
Marijnissen doet het beter dan ik verwachtte, en de rol die Baudet vandaag heeft past hem ook goed. Normaal kan ik die man niet uitstaan, maar vandaag doet ie het niet slecht.

Van mensen als Ouwehand en Azarkan wist ik al dat ze erg scherp zijn.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0w!N
Thompson schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:25:
Ik ben zelf een redelijk onervaren politiek volger/kijker. Deze hele kwestie is voor mij de 1e keer dat ik eens dacht van "Goed dat ga ik eens volgen" En ik heb volgens mij een goeie uitgekozen als eerste :9

Wie vallen jullie nou tot op heden positief op?

Had gehoopt ook wel wat meer van Eerdmans te zien.
Eerdmans heeft vandaag niks toe te voegen.
Voor je eerste debat is er dit wel een om van te smullen, al hoewel het net iets anders loopt dan een "normaal debat".
Verder de namen die je noemt sluit ik me volledig bij aan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -ION-
R0w!N schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:27:
[...]

Eerdmans heeft vandaag niks toe te voegen.
Voor je eerste debat is er dit wel een om van te smullen, al hoewel het net iets anders loopt dan een "normaal debat".
Verder de namen die je noemt sluit ik me volledig bij aan!
Eerdmans is vooral goed in het teren op andermans succes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0w!N
ManiacsHouse schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:26:
Het belletje kwam van de dame die om de minuut zegt 'de vergadering van de tweede kamer is op dit moment geschorst'. :+
Ondanks het "slaafje" zijn van de TK, schijnt het enorm goed te verdienen wat ik heb gehoord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• franssie
  • Laatst online: 00:32

franssie

Save the albatross

Thompson schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:25:
,.

<>
Die vind ik ook wel de meiden die positief opvallen, ook niet gelijk partijen waar ik op zou stemmen maar ze doen het beide erg goed in mijn ogen.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
Playa del C. schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 01:21:
Wil nu wel weten wat Rutte gaat zeggen. Van Ark, Koolmees, Ollongren en de de vrouw van Koolmees waren het niet. Dan moet het dus een lek op zijn ministerie zijn of een verzonnen telefoontje, beide explosief.

Alternatief is dat een van de verkenners ingeënt is met de corona-chip van Bill Gates en deze informatie zo bij ABDUP is beland die het op hun beurt weer aan de voormalige Unilever marketingmanager doorgespeeld hebben... :+

Pagina: 1 ... 68 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Knutsel zelf: https://www.coalitiechecker.nl/