Aangezien we nu ook steeds 2 verkenners hebben, zullen we ook geschiedenis schrijven over 2 formateurs?Quad schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:08:
[...]
Eerst verkennen welke partijen om de tafel kunnen om te formeren. Dan wordt er een formateur aangesteld om inhoudelijk de onderhandelingen te leiden.
Ik ga wel slapen, omdat ik morgen een aantal afspraken heb maar zou ik die niet hebben haalde ik ook door. Linksom of rechtsom staat onze democratie hier ter discussie. En dan is het goed om meegekeken te hebben voor het oordeel bij de volgende verkiezingen.Cheezborger schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:06:
Ik ga niet slapen voordat de stemming motie van wantrouwen uitgevoerd is. Gaat nog spannend worden.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
https://www.parlement.com..._informateur_en_formateurMel33 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:07:
[...]
Och idd, verkenners. Maar dan heb ik een vraag. Wie (of komen er nog)zijn dan de formateurs of is verkennen genoeg?
Een debat als deze had mij ontzettend geholpen in mijn keuze.franssie schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:09:
[...]
Ik ga wel slapen, omdat ik morgen een aantal afspraken heb maar zou ik die niet hebben haalde ik ook door. Linksom of rechtsom staat onze democratie hier ter discussie. En dan is het goed om meegekeken te hebben voor het oordeel bij de volgende verkiezingen.
Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber
Toch even zitten Googelen in de periode tussen 17 en 22 maart:
https://www.nrc.nl/nieuws...-en-d66-plus-wie-a4036287
https://www.ad.nl/politie...-eigen-franchise~a9d8ed88
https://www.nu.nl/tweede-...tzigt-langer-afwezig.html
https://www.volkskrant.nl...e-partij-spreekt~b43b0d01
Er was inderdaad genoeg reuring in de media voor de bewuste maandag.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ja nu is jorritsma al vergeten dat ze kranten leest.Bart-Willem schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:07:
Benieuwd of de nieuwe verkenners straks ook al geen herinneringen meer hebben over wat er vanochtend is gebeurd.
Alleen als ze tijd heeft!
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Ik taai af. Het is mij al te laat geworden.
Ik lees de NOS pushberichten morgenochtend wel.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verkenner/formateurs verhaal:
Och ik dacht dat slaan we wel over. Er komt uit dit debat al duidelijk een coalitie naar buiten
VVD D66 en CDA gaat het worden toch?
Och ik dacht dat slaan we wel over. Er komt uit dit debat al duidelijk een coalitie naar buiten
VVD D66 en CDA gaat het worden toch?
[ Voor 10% gewijzigd door Mel33 op 02-04-2021 00:14 ]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Nee ze leest ze allemaal ......... als ze er tijd voor heeft.Mfpower schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:11:
[...]
Ja nu is jorritsma al vergeten dat ze kranten leest.
Kost de VVD gewoon 10 zetels als je Rutte weten te wippen én er herverkiezingen komen.mobstaa schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:10:
[...]
Een debat als deze had mij ontzettend geholpen in mijn keuze.

★ What does that mean? ★
Ik heb het idee dat Jorritsma alleen nieuws uit kranten leesthoevenpe schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:10:
Toch even zitten Googelen in de periode tussen 17 en 22 maart:
Allemaal fake, die NOS pushberichtenQuad schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:11:
Ik taai af. Het is mij al te laat geworden.
Ik denk dat 10 nog vrij laag is ingeschat.MrMonkE schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:12:
[...]
Kost de VVD gewoon 10 zetels als je Rutte weten te wippen én er herverkiezingen komen.
@Fleximex Maar nu toevallig even niet
Kletskoekjes.mobstaa schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:05:
Zouden ze dadelijk weer lekker surinaamse broodjes krijgen?
Maar er stond wel rumoer in de kranten van maandag.
Maar die heb ik niet gelezen, had geen tijd.
Mooi gesprek dit
Dus eerst zegt ze dat het in de kranten stond op maandag, daarna zegt ze dat ze om 0600AM opstond om naar Den Haag te gaan en geen tijd had om kranten te lezen.
Zei ze nou: Nótule i.p.v. Notúle. Die had ik echt nog nooit gehoord
Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer
Ja zo zegt ze het nu al een paar keer, heel bijzonderCurlyMo schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:14:
Zei ze nou: Nótule i.p.v. Notúle. Die had ik echt nog nooit gehoord
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Wat moeten we nu met Omtzigt?
Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber
Voorzichtig, het was niet gericht op het beschadigen van het CDA. Het was gericht op het probleem van een instabiel CDA.Wolly schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:05:
Dus de campagne om het CDA te beschadigen kwamen toevallig allemaal na het gesprek van Rutte met de verkenners? En de verkenners wisten al van die campagne voor het in de media kwam.
Hoekstra werd daarbij (correct) geïdentificeerd als een kwetsbaarheid - voor perspectief van coalitie en het vastleggen van regeerakkoord tot op detailniveau (het buiten werking stelling, effectief, van de kamer). Voor het CDA was dit al geen verrassing. Saillante interne verkiezing, risico van Hugo als zondebokjes voor de crisis (goed of slecht, post-crisis moet er altijd iemand wat bloeden). Dus dan maar Hoekstra, die eigenlijk pas wilde gaan rennen zodra Mark zou stoppen.
Wat men daarbij identificeerde als katalysator en gemene deler was Omtzigt.
Voor de VVD als combinatie van het gif van Mark en het bijna zichtbaar worden in publiek debat van de beleidsfundamenten achter de Toeslagenaffaire als risico voor machtspolitieke dominantie.
Voor D66 als combinatie van afrekening voor Malta en als erkend risico voor machtspolitieke dominantie.
Voor CDA als combinatie van niet de kansel gehoorzamen maar "zonder last" (zie Grondwet) handelen door Omtzigt.
Heel nuchter gesteld: de machtspolitieke dominantie rust op een aantal toolboxen, maar ook op een aantal schakels. Het CDA is gewoon de zwakste schakel. Er is reëel risico dat Omtzigt symbool kan worden binnen én voor het CDA. Dat is een scenario waarbij het CDA uit de machtspolitieke verbinding zou stappen.
En dan is die machtspolitieke verbinding van gedeelde agenda en gedeelde invloed van externe consultatie niet langer in staat om dominant te zijn.
Natuurlijk was het al lang en breed bekend intern. Al tijdens en voor de verkiezingen waren er al momenten van onderhandeling en bespreking. In campagnetijd was er al menig moment waar de drie heel rustig en doodnormaal al deden alsof het allang besloten was, de uitslag. En dat men elkaar al gevonden had, voor herstel, nationale eenheid e.d.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Hoekstra kwam net bij z'n 2e poging wel veel beter uit de verf.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Vraag Rutte
https://communications.se...mmunication-up-to-secret/
[ Voor 19% gewijzigd door Mel33 op 02-04-2021 00:17 ]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Geen idee maar ik zou nu een moord doen voor een broodje Moksie of Bakkeljouw - moet toch maar weer eens in een stad gaan wonen.mobstaa schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:05:
Zouden ze dadelijk weer lekker surinaamse broodjes krijgen?
sorry voor de off-topic
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Niet best dit... We hebben nu dus al meerdere (prominente) politici die óf keihard liegen óf lijden aan dementie/amnesie.
Marijnissen legt de focus wel voor de zoveelste keer weer op de juiste plek met klare taal. Die scoort bij mij wel wat puntjes vandaag.
Marijnissen legt de focus wel voor de zoveelste keer weer op de juiste plek met klare taal. Die scoort bij mij wel wat puntjes vandaag.
Beeromaniac
Deze inbreng van Hoekstra was inderdaad een stuk sterker dan zijn eerdere vragen
Niet. Wordt in voorzien.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Functie elders. Was toch duidelijk. Hoewel Mark het niet herinnert. En toch wel en niet met detail. En dan weer in detail. Maar zonder gelogen te hebben omdat hij zich niet kan herinneren te hebben gelogen.mobstaa schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:15:
Wat moeten we nu met Omtzigt?
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Er werd iets onder het tapijt geveegd.sambalbaj schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:17:
Wat gebeurde er op de achtergrond?
Bij het Zweedse Sectra voor omgeveer 5000 euro volgens een van de replies op de tweet, maar heb een vermoeden dat ze niet zomaar aan een particulier verkopenXWB schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:16:
[...]
Had ik al gedaan, maar hij kon het zich niet herinneren.
Iemand anders?
En op het einde nog een grap over BaudetQuad schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:16:
Hoekstra kwam net bij z'n 2e poging wel veel beter uit de verf.
kost kennelijk rond de 5000,-
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Dit vat het denk ik wel goed samen.Killjoy schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:18:
[...]
Functie elders. Was toch duidelijk. Hoewel Mark het niet herinnert. En toch wel en niet met detail. En dan weer in detail. Maar zonder gelogen te hebben omdat hij zich niet kan herinneren te hebben gelogen.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
De doofpot?
People as things, that’s where it starts.
Hier nog een keer een link.XWB schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:16:
[...]
Had ik al gedaan, maar hij kon het zich niet herinneren.
Iemand anders?
https://communications.se...mmunication-up-to-secret/
[ Voor 15% gewijzigd door Mel33 op 02-04-2021 00:19 ]
Echt ik zit hier hardop te schateren. Dadelijk wordt mijn vrouw nog wakker.
Marijnissen doet het goed hoor. Lekker scherp, concreet en duidelijk.
Hoe lang moet zo'n Jorritsman nu eigenlijk vragen beantwoorden, zit daar nog een tijdslimiet aan?
Diepe zucht van Jorritsma. Die arme vrouw kan dit helemaal niet aan joh. Die dacht ff leuk wat taart te kunnen harken en wat te kunnen keuvelen met verschillende partijleiders.
Tesla M3LR '21
Vind haar nu teveel acteren alsof ze dit straks in een campagnefilmpje gaat opnemen..Cheezborger schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:20:
En uitermate plezierig voor het oog, maar dat terzijdeCheezborger schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:20:
Het cda moet gewoon omtzigt als kans gebruiken. Dat ze dat niet doen is echt verbazingwekkend. Dat toont misschien wel je gelijk aan, maar eigenlijk is het puur zonde. Hij zit wellicht bij de verkeerde partij.Virtuozzo schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:16:
[...]
Voorzichtig, het was niet gericht op het beschadigen van het CDA. Het was gericht op het probleem van een instabiel CDA.
Hoekstra werd daarbij (correct) geïdentificeerd als een kwetsbaarheid - voor perspectief van coalitie en het vastleggen van regeerakkoord tot op detailniveau (het buiten werking stelling, effectief, van de kamer). Voor het CDA was dit al geen verrassing. Saillante interne verkiezing, risico van Hugo als zondebokjes voor de crisis (goed of slecht, post-crisis moet er altijd iemand wat bloeden). Dus dan maar Hoekstra, die eigenlijk pas wilde gaan rennen zodra Mark zou stoppen.
Wat men daarbij identificeerde als katalysator en gemene deler was Omtzigt.
Voor de VVD als combinatie van het gif van Mark en het bijna zichtbaar worden in publiek debat van de beleidsfundamenten achter de Toeslagenaffaire als risico voor machtspolitieke dominantie.
Voor D66 als combinatie van afrekening voor Malta en als erkend risico voor machtspolitieke dominantie.
Voor CDA als combinatie van niet de kansel gehoorzamen maar "zonder last" (zie Grondwet) handelen door Omtzigt.
Heel nuchter gesteld: de machtspolitieke dominantie rust op een aantal toolboxen, maar ook op een aantal schakels. Het CDA is gewoon de zwakste schakel. Er is reëel risico dat Omtzigt symbool kan worden binnen én voor het CDA. Dat is een scenario waarbij het CDA uit de machtspolitieke verbinding zou stappen.
En dan is die machtspolitieke verbinding van gedeelde agenda en gedeelde invloed van externe consultatie niet langer in staat om dominant te zijn.
Natuurlijk was het al lang en breed bekend intern. Al tijdens en voor de verkiezingen waren er al momenten van onderhandeling en bespreking. In campagnetijd was er al menig moment waar de drie heel rustig en doodnormaal al deden alsof het allang besloten was, de uitslag. En dat men elkaar al gevonden had, voor herstel, nationale eenheid e.d.
Overigens maakt een debat als dit dit alles pijnlijk duidelijk. Men valt zwaar door de mand, maar komt er waarschijnlijk mee weg. Dat is misschien nog wel het ergste.
Je krijgt ten minste deze keer wel waar voor je belastinggeld
Ze gaan nog lekker door!
Over de telefoon, er zijn een handvol NATO goedgekeurde telefoontjes voor beveiligde communicatie. Daar zit leuk spul tussen, maar daar kom je als consument natuurlijk niet zomaar aan
Rohde & Schwarz is ook leuk
Over de telefoon, er zijn een handvol NATO goedgekeurde telefoontjes voor beveiligde communicatie. Daar zit leuk spul tussen, maar daar kom je als consument natuurlijk niet zomaar aan
Rohde & Schwarz is ook leuk
[ Voor 6% gewijzigd door Qwerty-273 op 02-04-2021 00:24 ]
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Ja, en de antwoorden van Jorritsma zijn niet bepaald sterk. Ik luister en denk alleen maarCheezborger schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:20:

Ze heeft ook gewoon groot gelijk, die verkenners zijn ingehuurd door de kamer en ze keuvelen en lachen wat af tijdens die gesprekken met het old boys network.Cheezborger schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:20:
Telefoon stond op mute, ze hoorde niets, maar ze is om 8 uur wakker gebeld
Dat kan toch? Bij mij staat ie ook op “niet storen” tussen 22u en 7u.RedHat schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:22:
Verklaring voor niet storen tussen bepaalde tijd. Is hier op mijn Iphone ook. Dus die mogelijkheid wil ik haar nog wel gevenRedHat schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:22:
Ja viel mij ook opRedHat schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:22:
Van een afstandje...DutchOwnage schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:21:
[...]
En uitermate plezierig voor het oog, maar dat terzijde
Geen House of Cards ? Beter!
Ja hahahahha het komt uit; net zoals de bouwfraude
Ik wist niet eens dat dat kon. Dat is wel echt een topfunctie.CyBeRSPiN schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:22:
[...]
Dat kan toch? Bij mij staat ie ook op “niet storen” tussen 22u en 7u.
Er zit toch iemand hier in de slowchat. Ik zei het toch.XWB schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:23:
"Het is geen House of Cards"
Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer
Hahaha vd Staay zo knikken bijbde opmerking dat een leugen toch wel uitkomt
Geniaale mimiek ik lag dubbel
Geniaale mimiek ik lag dubbel
https://support.apple.com/nl-nl/HT204321RedHat schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:23:
[...]
Ik wist niet eens dat dat kon. Dat is wel echt een topfunctie.
De zogenoemde functie van Jorritsma
Zowel op Android en iPhone is dat echt al jaren mogelijk, kan me niet meer voorstellen hoe irritant het daarvoor was.. ofwel snachts een ongewenste melding krijgen ofwel overdag iets missen.RedHat schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:23:
[...]
Ik wist niet eens dat dat kon. Dat is wel echt een topfunctie.
Zeker weten dat de kamer meeleest met ons. Hier is wijsheid nog enigszins lezen
Goede procesopmerking van BBB. Terug naar de kern.
Ze wil nu door. Duurt natuurlijk wel even voordat je met de tractor weer terug bent in de Achterhoek.
Motie van Wantrouwen laat maar komen!Cheezborger schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:25:
Goede procesopmerking van BBB. Terug naar de kern.
Zo, onze Binnenhof-boerin zet de boel weer even op scherp
Vd Staaij vraagt zich af wat de oud verkenners daar eigenlijk doen aangezien ze staatsrechtelijk nergens meer verantwoording over af hoeven te leggen.
Lol.
Lol.
Ze woont alleen niet in de Achterhoek, maar de Salland streekDutchOwnage schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:25:
Ze wil nu door. Duurt natuurlijk wel even voordat je met de tractor weer terug bent in de Achterhoek.
DutchOwnage schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:25:

Als ze zo doorgaan, schenden ze ook de avondklok niet.
'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'
Ik heb zo'n voorgevoel dat CDA en/of D66 tegen gaat stemmen.
Hoelang duurt deze aflevering nog, pff

Vanmiddag lag ik met migraine in bed. Nu kan ik niet slapen. Goeie timing!
Welk CDA?Mfpower schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:21:
[...]
Het cda moet gewoon omtzigt als kans gebruiken. Dat ze dat niet doen is echt verbazingwekkend. Dat toont misschien wel je gelijk aan, maar eigenlijk is het puur zonde. Hij zit wellicht bij de verkeerde partij.
Overigens maakt een debat als dit dit alles pijnlijk duidelijk. Men valt zwaar door de mand, maar komt er waarschijnlijk mee weg. Dat is misschien nog wel het ergste.
Het is de partij geworden van broedermoord, het was al de partij van regentisme. Van volgelingen, verstomde verjonging en mortaliteitscijfers.
Het CDA is de partijkern. En die is al gespleten op meer dan één as. Het enige wat men deelt is de koe, de business club.
Wat je vraagt komt neer op verzoek aan die machtskern om hun eigen voedingssysteem uit handen en misschien zelfs op te geven.
Zeker, er zijn een aantal scenario's waar het CDA een reboot zou kunnen krijgen, waar Omtzigt inderdaad een katalysator kan zijn. Maar niet zonder het onderuit halen van een ecosysteem. Ongeacht pad naar zo'n scenario (vrijwillig, geforceerd, per ongeluk e.d.).
En daarmee zijn er ook nogal wat leden op kritieke punten die heel graag meewerken aan het regentisme.
Zelfs het idee van zo'n scenario is een strategisch risico voor machtspolitieke verbinding. VVD, CDA, D66 - en alles wat daarbij hoort, van netwerk tot hefbomen. Dat gezegd, het blijft gewoon stupide, amateuristisch bijna. Van Omtzigt afkomen was niet moeilijk geweest, als men even rustig had nagedacht, met wat minder gif en wat meer voeten op de grond. Maar goed, risico genomen, is te verwerken, kan zelfs in escalatie gericht worden.
Even meta: Maar ik vind dit topic ten tijde van dit soort dingen echt oprecht tof. We zitten hier van links tot rechts, en toch zeiken we elkaar niet af en hebben we een toffe sfeer
People as things, that’s where it starts.
Geen idee, maar beter nu een lange eindaflevering dan een nieuw seizoen House of Cards.
Toch wel mooi die nieuwe Kamerleden, gefascineerd over dingen die het Binnenhof-meubilair allang niet meer opvallen:
Ik wou tussendoor even weten of om exact 0.00 uur het kalenderblaadje zou worden afgescheurd en dan op 2 april gezet zou worden. Het antwoord is: Ja. Klokslag 0.00 uur. Stipt. #omtzigtdebat pic.twitter.com/0yPQKJ2fdL
— Caroline van der Plas (@lientje1967) 1 april 2021
Ik ben benieuwd of er nog een antwoord komt op de vraag wie nou Rutte heeft gebeld om 07:30. Tot nu toe zegt iedereen die beschikte over de info dat zij er niet bij betrokken waren. Kan dan alleen nog maar één van de nieuwe verkenners zijn toch? Of het moet een ambtenaar geweest zijn?
Ja ik kom eigenlijk ook daarvoor altijd dit soort topics opzoeken bij GoT. Helemaal waar.RobinHood schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:28:
Even meta: Maar ik vind dit topic ten tijde van dit soort dingen echt oprecht tof. We zitten hier van links tot rechts, en toch zeiken we elkaar niet af en hebben we een toffe sfeer
Maar wat doen we nu echt met Omtzigt?dawg schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:28:
Jullie ook zo nieuwsgierig wat ze allemaal tijdens die pauzes met elkaar bespreken?
Als D66 tegenstemt, ben je gedoemd tot nieuwe verkiezen of minderheidskabinet! Ik zie namelijk geen succes om met meer dan 5 partijen te regeren, want de VVD uitsluiten dan is praktisch onmogelijk te regeren.Cheezborger schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:27:
[...]
Ik heb zo'n voorgevoel dat CDA en/of D66 tegen gaat stemmen.
CDA stemt denk wel voor, die zijn wel gezien de chaos dat wel goed uitkomt, zoals al naar voren kwamen, ze zijn niet eens overuit of ze willen regeren
Gezamenlijke vijand zullen we maar zeggen.RobinHood schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:28:
Nee hoor:Trasos schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:09:
Verkenners -> informateur -> formateur
Bevers => Welpen => Verkenners (of Scouts) => Explorers => Roverscouts => Plusscouts
Bron
Het lijkt grappig, maar hij heeft er absoluut een punt mee.sambalbaj schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:26:
Vd Staaij vraagt zich af wat de oud verkenners daar eigenlijk doen aangezien ze staatsrechtelijk nergens meer verantwoording over af hoeven te leggen.
Lol.
Mark heeft over een decennium heen ruimte geschapen voor nogal wat toepassingen, van zowel een algemene bestuursdienst als van EZ en AZ en externe consultatie om overal regels te vervangen door normen.
Dat klinkt onschuldig, is het echter niet. Immers, zowel verantwoordelijkheid als aansprakelijkheid vallen daar net zo bij weg als wegen en middelen voor toezicht, controle en correctie.
Machtspolitiek. Het kent geen grenzen.
Ik ben eerder benieuwd wat zo'n blauwe lamp allemaal tevoorschijn tovert in de toilettendawg schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:28:
Jullie ook zo nieuwsgierig wat ze allemaal tijdens die pauzes met elkaar bespreken?
Je beantwoord je eigen vraag alTosemime schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:29:
Ik ben benieuwd of er nog een antwoord komt op de vraag wie nou Rutte heeft gebeld om 07:30. Tot nu toe zegt iedereen die beschikte over de info dat zij er niet bij betrokken waren. Kan dan alleen nog maar één van de nieuwe verkenners zijn toch? Of het moet een ambtenaar geweest zijn?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Minister van Staat.
Nee, serieus, dat is geopperd geworden. Zie Willink, ook zo geparkeerd. Die twee zouden echt eens een heel open gesprek moeten voeren.
Niet dat dit realistisch haalbaar was. Maar het viel me op in de lijst.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Knutsel zelf: https://www.coalitiechecker.nl/
Knutsel zelf: https://www.coalitiechecker.nl/