I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Omdat hieruit blijkt dat Jorritsma maar een beetje staat te bazelen.sambalbaj schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:31:
Waarom maakt Hoekstra hier zo'n punt van?
Het helpt het beeld over zijn eigen partij nou niet bepaald.
FM radio?Wilf schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:32:
[...]
Same same. Tijdelijk geen wifi, geen tv en alleen bedraad in de woonkamer en m'n 4G al opgestookt dus ja...
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Maar deze kamerleden veinzen dat ze niet weten waarom dit is opgeschreven. Het lijkt me toch dat de notulist dit weet. Deze hoeft ook niet te worden opgeroepen en worden ondervraagd door de kamer en een derdegraads verhoor te ondergaan. Maar een door de kamer gewenste anonieme schriftelijk everklaring zou toch geen probleem mogen zijn.CurlyMo schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:25:
[...]
Dan kan je de ambtenarij wel afschaffen. Zo werkt het natuurlijk niet. Politici zijn verantwoordelijk voor wat er door hun wordt opgeschreven. Alleen bij enquêtes kunnen ambtenaren hoofdelijk opgeroepen worden.
★ What does that mean? ★
Omdat zowel Ollongren als Jorritsma zitten te liegen: die "fluistercampagne" kwam pas 2 dagen later in de krant.sambalbaj schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:31:
Waarom maakt Hoekstra hier zo'n punt van?
Het helpt het beeld over zijn eigen partij nou niet bepaald.
3DutchOwnage schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:33:
Ik zag Kuzu net zitten idd. Denk is nu een 2 mans fractie.
https://www.tweedekamer.n..._commissies/fracties/denk
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Van Baarle erbij, goh
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Misschien gewoon woningen bouwen ed?
Ah echt? Toch 3 zetels. Was oprecht in de veronderstelling dat ze er 2 hadden
Een ambtenaar die links heeft naar een lobby heeft het gezet, of Koning Willem, of de Paus, Bill Gates of enzzz...Ardana schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:22:
Ok, dus NIEMAND weet waarom dat in de stukken staat, en ze weten ook niet WIE het er neer gezet heeft... Right...
Wat gebeurt er nog meer dat niemand weet?
[...]
Degene die het gedaan heeft zou als openbaar gemaakt wordt brekend zijn voor de Nederlandse democratie en laat blijken dat het doorgestoken kaart is ?
Als het iemand binnen 1 van de partijen was enof een gewone ambtenaar was het al lang duidelijk gemaakt.
Er blijkt dus gewoon risico te zitten aan de waarheid, maw een antwoord wat de Nederlander niet gaat pikken.
How do you save a random generator ?
Dat heeft Ollongren al meerdere malen aangegeven. Ambtenaren moeten alles op kunnen schrijven, vrij kunnen spreken. Dat is de bescherming die ze genieten* Het is aan de politici om het op waarde te schatten. Ze gaf ook aan, dat ze als ze het had gelezen, er niks mee had gedaan. Dus heeft dat specifiek verder geen waarde. De waarde zit er niet sec. in dat het op papier staat. Het probleem zit in de veronderstelde leugens van Rutte. Hij volhield dat hij het niet was, terwijl hij het wel was.MrMonkE schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:33:
[...]
Maar deze kamerleden veinzen dat ze niet weten waarom dit is opgeschreven. Het lijkt me toch dat de notulist dit weet. Deze hoeft ook niet te worden opgeroepen en worden ondervraagd door de kamer en een derdegraads verhoor te ondergaan. Maar een door de kamer gewenste anonieme schriftelijk everklaring zou toch geen probleem mogen zijn.
*Als een ambtenaar continue met bijv. racistische ideeën komt, dan wordt hij zeer waarschijnlijk wel door zijn manager ontslagen.
Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer
Als het een ambtenaar is dan maak je dat niet bekend. Rutte is de baas van AZ en regel 1 is dat je als baas achter je personeel staat. Die gooi je niet publiekelijk voor de Leeuwen. Ongeacht wat de 2e kamer wil.enchion schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:36:
[...]
Een ambtenaar die links heeft naar een lobby heeft het gezet, of Koning Willem, of de Paus, of enzzz...
Degene die het gedaan heeft zou als openbaar gemaakt wordt brekend zijn voor de Nederlandse democratie en laat blijken dat het doorgestoken kaart is ?
Als het iemand binnen 1 van de partijen was enof een gewone ambtenaar was het al lang duidelijk gemaakt.
Er blijkt dus gewoon risico te zitten aan de waarheid, maw een antwoord wat de Nederlander niet gaat pikken.
Er wordt op goede vrijdag gewoon gewerkt door ambtenaren, dus indien nodig kunnen kamerleden ook morgen het debat voortzetten.Dennis1812 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:43:
[...]
Morgen is het goede vrijdag. Dinsdag op zn vroegst.
Hermans en van Ark zijn vermoed ik de via via waar Rutte over sprak.CurlyMo schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:19:
Die boks tussen Hermans en Rutte![]()
Een echte, je gaat ermee weg komen...
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Maar wel aan de andere partijen, zonder de naam aan de pers te tonen.D-dark schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:39:
[...]
Als het een ambtenaar is dan maak je dat niet bekend. Rutte is de baas van AZ en regel 1 is dat je als baas achter je personeel staat. Die gooi je niet publiekelijk voor de Leeuwen. Ongeacht wat de 2e kamer wil.
Denk jij dat al die partijen zo hard zitten te pushen als het een gewone ambtenaar is, dan zetten ze hun reputatie volledig op het spel.
How do you save a random generator ?
Ook dan niet, want dan wordt je als ambtenaar onderdeel van partijpolitiek, waar je boven staat.enchion schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:44:
[...]
Maar wel aan de andere partijen, zonder de naam aan de pers te tonen.
Ik volg het niet zo strak vanavond maar het lijkt wel of je avatar steeds bozer kijktBart-Willem schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:33:
[...]
Omdat zowel Ollongren als Jorritsma zitten te liegen: die "fluistercampagne" kwam pas 2 dagen later in de krant.
/ms neemt nog een glas wijn en kijkt zo wel de samenvatting oid en haakt weer aan dan.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Hmm, Zou niet de eerste keer zijn dat ze heiliger dan de Paus proberen te zijn.enchion schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:44:
[...]
Maar wel aan de andere partijen, zonder de naam aan de pers te tonen.
Denk jij dat al die partijen zo hard zitten te pushen als het een gewone ambtenaar is, dan zetten ze hun reputatie volledig op het spel.
Dit is collectieve verontwaardiging over een punt waar ze het stiekem zelf ook mee eens zijn of aan gedacht hebben. Alles om de eigen positie zo goed mogelijk te maken.
Waarom niet van een mug een olifant maken voor persoonlijk partij gewin.
Tesla M3LR '21
En idd Azarkan krijg van mij ook kudos
[ Voor 14% gewijzigd door Mel33 op 01-04-2021 23:49 ]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Wacht dat is al zolang geleden maar dat weet ik als de dag van gisteren!Wilf schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:48:
30, 40, 42... Arkazan kan het zich niet meer herinneren maar met het geheugen van Jorritsma is niks mi... Oh wacht

Als die dierenpoes haar klauwen gebruikt dan kan dat zomaar gebeuren.London schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:48:
Zou toch fantastisch zijn als Jorritsma met haar 42 jaar aan ervaring ff Rutte eruit werkt door iets te enthousiast op de vragen in te gaan
Het is goed dat die Ozturk weg is gegaan. Was echt een ongeleid projectiel.DutchOwnage schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:48:
Ik moet zeggen:de inbreng van Azarkan is best plezierig, en dat valt mij vaker op de laatste tijd.
Is dat een record?
Ik heb niet alles gelezen in de loop van de dag maar wel handig om ongeveer te weten wat er nu allemaal gebeurde in de tweede kamer +1 voor iedereen
Idd. Het heeft Denk als partij goed gedaan, zeg ik als buitenstaander en observant.Cheezborger schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:49:
[...]
Het is goed dat die Ozturk weg is gegaan. Was echt een ongeleid projectiel.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Dan is het net alsof Jorritsma bij je onder de douche staat.PalingDrone schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:48:
Leukste komt nog, ik ga ff snel douchen met dit op de speaker
Fijn zeg
De partij is "een beetje" raar, maar qua politicus zijn er mensen die van hem kunnen leren.DutchOwnage schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:48:
Ik moet zeggen:de inbreng van Azarkan is best plezierig, en dat valt mij vaker op de laatste tijd.
People as things, that’s where it starts.
Ik kan me zo niks herinnerenpsy schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:51:
Jongens, ik schakel net in. Heb ik wat gemist?
Ik vrees dat niemand daar een actieve herinnering aan heeft, maar je kunt 100 pagina's van de notulen doorlezenpsy schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:51:

Nu Segers..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
De notulen staan hier in het topic. Niks wordt gemist hier iig, kan je terug lezen (met enige verwijdingen van tweakduke)psy schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:51:
Hij heeft net 20 minuten staan babbelen met Jorritsma?Tosemime schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:52:
Die Hoekstra valt me wel tegen. Zijn partij staat volledig in het middelpunt van deze hele chaos en hij laat zich amper horen..
Hoe dan ook, belangrijk of niet, ik geloof niet in collectief geheugenverlies. Dat kan gewoon niet. Ik heb dagelijks heel veel gesprekken en dit soort dingen vergeet je gewoon niet. Dat deel stinkt en van mij mag Rutte daarom opstappen (van mij mocht ie ook al weg vanwege de toeslag affaire).
Hij was alleen niet zo streng voor Jorritsma en co. Verdedigde eerder de stabiliteit van het CDA dan positie Omtzigt.Martinspire schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:53:
[...]
Hij heeft net 20 minuten staan babbelen met Jorritsma?
⏩ PVOutput☀️
Stond net uitgebreid z'n eigen straatje schoon te vegen over z'n eigen bezoek aan de verkenners.Tosemime schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:52:
Die Hoekstra valt me wel tegen. Zijn partij staat volledig in het middelpunt van deze hele chaos en hij laat zich amper horen..
Mijn vermoeden lijkt het op "control damage" vanuit zijn kant. Zoals vermeld CDA is eigenlijk helemaal op zen kop, Hoekstra kan zich beste integer opstellen voordat er nog een grove fout komt, dan kan het CDA zich helemaal afschrijven.Tosemime schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:52:
Precies, haar grappen zijn door de ambtenaren toch als serieus geïnterpreteerd.Wolly schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:53:
42 jaar in de politiek en niet doorhebben dat grapjes explosief kunnen zijn.
Niet iedereen heeft geleerd om nep mee te lachen met een grap zoals in sommige board rooms van grote bedrijven.
Ach, single en corona, ben al blij met een vrouwtjesmug, dan is een olifant ook weer eens wat anders..RobinHood schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:51:
[...]
Dan is het net alsof Jorritsma bij je onder de douche staat.
Fijn zeg![]()
[...]
De partij is "een beetje" raar, maar qua politicus zijn er mensen die van hem kunnen leren.
Zolang het cfnm blijft en max 10 minuten duurt overleef ik dat wel
Maar Omtzigt is niet iets wat ie bij Jorritsma moet vragen of uitleggen. Dat moet naar de kiezer (en de media).Quad schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:54:
[...]
Hij was alleen niet zo streng voor Jorritsma en co. Verdedigde eerder de stabiliteit van het CDA dan positie Omtzigt.
Klinkt inderdaad als een totaal mislukt grapje wat door de ambtenaren als serieus voorstel is geïnterpreteerd...CurlyMo schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:54:
Precies, haar grappen zijn door de ambtenaren toch als serieus geïnterpreteerd.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Logisch. Bij het CDA regeert het partijbureau. Men zit op één lijn met VVD en D66. Het laatste wat men wil is een scenario van een Omtzigt als symbool en katalysator wat risico vormt voor het uit de machtspolitieke school vallen van het CDA.Tosemime schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:52:
Want dan is er geen weg meer naar meerderheid onder huidige condities, en het normaliseren van PVV is nog niet voldoende voortgeschreden om die hefboom in te zetten als vervanging van het CDA (in het draaiboek van "namaak PvdA in politieke marketing met randjes van CDA conservatisme).
Daarbij, ik vraag me oprecht af in welke mate Hoekstra vandaag zich gerealiseerd heeft dat ook hij gewoon gereedschap is. Uitwisselbaar gereedschap.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Precies, ik denk dat hij het CDA een groot plezier had gedaan als hij wat feller was in zijn betoog.Quad schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:54:
[...]
Hij was alleen niet zo streng voor Jorritsma en co. Verdedigde eerder de stabiliteit van het CDA dan positie Omtzigt.
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Maar binnen het CDA heeft men toch hetzelfde probleem als de VVD?Virtuozzo schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:56:
Daarbij, ik vraag me oprecht af in welke mate Hoekstra vandaag zich gerealiseerd heeft dat ook hij gewoon gereedschap is. Uitwisselbaar gereedschap.
Buiten Hoekstra en Omtzigt is er niemand in de fractie met enige statuur die de belangen van het netwerk kan behartigen. Het CDA is net zo inhoudsloos, wie zou Hoekstra kunnen vervangen?
Ze hebben de brief gelezen en akkoord gegeven, maar toch klopte de inhoud niet.
Scherp Ouwehand!
Het klinkt meer als iets wat eigenlijk niet besproken mocht worden maar werd weggelachen als grapje.hoevenpe schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:56:
[...]
Klinkt inderdaad als een totaal mislukt grapje wat door de ambtenaren als serieus voorstel is geïnterpreteerd...
Ik denk dat dat heel erg afhangt van wat je bij zoiets onder "het CDA" verstaat.Tosemime schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:57:
[...]
Precies, ik denk dat hij het CDA een groot plezier had gedaan als hij wat feller was in zijn betoog.
Die partij lijkt toch nog steeds een hoop scheidslijnen te hebben.
In een ideale wereld misschien. Het CDA is een machtspolitieke partij. Er is geen relatie met de kiezer. Ook niet met de leden. Behoudens die van gebruik voor vertegenwoordiging. Behartiging is een opdracht van selectief belang, grootste gewicht / inbreng / verbinding.Tosemime schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:57:
[...]
Precies, ik denk dat hij het CDA een groot plezier had gedaan als hij wat feller was in zijn betoog.
Alles voor de business club. Hij kan niet riskeren om aan de boot te gaan schudden, want de bemanning mag niet merken dat men in het schip zit.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber
Ik hoor alleen maar warrige vragen met toneelspel, zonder enige voorbereiding aan haar kant?Wilf schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:58:
Oudehand zet haar tanden er in en Jorritsma raakt in paniek![]()
Het is overigens Ouwehand
30 jaar ouder die Jorritsma, na dit debat.mobstaa schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:00:
Kost wat, zo'n debatje. Man man.
Tesla M3LR '21
Het is niet voor niets dat de kleurloze Pieter Heerma (zoontje van) de vorige tussenpaus was als fractievoorzitter.hoevenpe schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:58:
[...]
Maar binnen het CDA heeft men toch hetzelfde probleem als de VVD?
Buiten Hoekstra en Omtzigt is er niemand in de fractie met enige statuur die de belangen van het netwerk kan behartigen. Het CDA is net zo inhoudsloos, wie zou Hoekstra kunnen vervangen?
Dit is een account.
Dat is de volgende met een andere functieDutchOwnage schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:00:
Pittige dame, die Ouwehand.
Ik kan mij niet herinneren dat ik eerder een typefout heb gemaakt. Dat was mogelijk een ambtenaar maar ik neem de fout wel op mij.GrooV schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:00:
[...]
Ik hoor alleen maar warrige vragen met toneelspel, zonder enige voorbereiding aan haar kant?
Het is overigens Ouwehand
Dat ligt dan toch echt aan jou. Ze is echt enorm scherp.Grvy schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:01:
Zo zie je maar, een beetje roepen (Ouwehand) en heel wat Tweakers zijn onder de indruk. Maar de vragen gaan nergens over.
Die Klaver... Die kan je echt dat verwijt maken.
[ Voor 8% gewijzigd door CurlyMo op 02-04-2021 00:03 ]
Ja nu begrijp ik het ook niet meerWilf schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:02:
[...]
Ik kan mij niet herinneren dat ik eerder een typefout heb gemaakt. Dat was mogelijk een ambtenaar maar ik neem de fout wel op mij.
*wapperen met blaadjes*
Ben het helemaal met je eens, Ouwehand had hele scherpe vragen!CurlyMo schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:02:
[...]
Dat ligt dan toch echt aan jou. Ze is echt enorm scherp.
Nee, dat heet een toneelstuk en een beetje verontwaardigd toneelstuk spelen.CurlyMo schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:02:
[...]
Dat ligt dan toch echt aan jou. Ze is echt enorm scherp.
Die Klaver... Die kan je echt dat verwijt maken.
maargoed..
Dit is een account.
Nooit gedacht dat dit leuk avondje kon worden
Het lijkt mij nogal relevant welke woorden er zijn gewisseld nadat er bewustwording was dat er een faux-pas gemaakt was. Echter zal daar ook nooit de waarheid over gezegd worden omdat dat onderdeel is van de grote leugen.Grvy schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:01:
Zo zie je maar, een beetje roepen (Ouwehand) en heel wat Tweakers zijn onder de indruk. Maar de vragen gaan nergens over.
Nee maar Jorritsma weet het zeker!Martinspire schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:04:
Lubach had toch al debunked dat wat er op dat blaadje stond nog helemaal niet in het nieuws was geweest?
People as things, that’s where it starts.
Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber
VerkennersMel33 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:03:
Moet wel toegeven het is spannend haha de andere formateurs zijn er
Kunnen wij als kritische burger ook onze kijkuren declareren?Mfpower schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:04:
Blij dat ik morgen vrij ben, het wordt vast nog laat.
Verkenners.Mel33 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:03:
Moet wel toegeven het is spannend haha de andere formateurs zijn er
Formateur gaat pas in een latere fase een rol spelen.
⏩ PVOutput☀️
Ja, echter de partij is functioneel bijzonder blind sinds de Val / het Gedoogkabinet. Men beseft zelfs nu nog niet dat de trein van (wat men) het LPF effect (noemt) dood is. Dankzij de investeringen in PVV en D66.hoevenpe schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:58:
[...]
Maar binnen het CDA heeft men toch hetzelfde probleem als de VVD?
Zolang de kern er zit, en dat is partijbureau plus de structuur van instroom op basis van wat men inbrengt, is de enige focus die van de business club.
Misschien het recente artikel in de Groene gelezen over het externe consultatie fenomeen van VVD en overname van netwerken? Het artikel is taboe binnen de partijstructuur. Dit zegt veel. Wat VVD en de discours coalitie daarachter overneemt was ooit immers "van" CDA en is wat het partijbureau pretendeert terug te willen (pretendeert daar überhaupt enig plan of zelfs visie voor te hebben).
Maar let op. Waar de VVD de rangen gezuiverd heeft gekregen is het CDA zelf de rangen niet eens gaan controleren. Het merendeel van hen doet gewoon wat men wil. Overlopen, zich laten coöpteren, het is prijsschieten. Dat heeft ook varianten en vormen van het Peter Principle tot gevolg, maar dan net wat anders. Het poppetje, ongeacht wat Hoekstra zelf meende, is bij het CDA gewoon een trekpop die op toneel gezet wordt. Niets meer.
Uurtje of 3.30, schat ik zo in?Mfpower schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:04:
Blij dat ik morgen vrij ben, het wordt vast nog laat.
Aangezien het onze burgerplicht is om democratisch recht ook te verkennen. Dat zou niet verkeerd zijn.R0w!N schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:05:
[...]
Kunnen wij als kritische burger ook onze kijkuren declareren?
Kom dan met inhoudelijke argumenten waarop je dat vind. Nu zit je alleen maar te trollen.Grvy schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:03:
[...]
Nee, dat heet een toneelstuk en een beetje verontwaardigd toneelstuk spelen.
maargoed..
Hold the line.hoevenpe schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:01:
Is dit een tactiek? De oude verkenners hebben zo'n warrig verhaal dat ondertussen Rutte de helderheid zelve lijkt en zijn verhaal daarmee minder ongeloofwaardig is...
Persist the lie!
HODL!!
Maar Jorritsma is de zwakke schakel! Ze praat teveel.
Meer laten spreken.
★ What does that mean? ★
⏩ PVOutput☀️
Toch nog een serieus antwoord:Mel33 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:26:
Wat voor kleine telefoon heeft Rutte in zijn handen.
[Twitter: https://twitter.com/danielverlaan/status/1377736299524788239?s=21]
Och idd, verkenners. Maar dan heb ik een vraag. Wie (of komen er nog)zijn dan de formateurs of is verkennen genoeg?
[ Voor 3% gewijzigd door Mel33 op 02-04-2021 00:07 ]
Ik mag toch hopen dat men daar vannacht nog aan toekomt. Straks komen er eerst nog 2...Cheezborger schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:06:
Ik ga niet slapen voordat de stemming motie van wantrouwen uitgevoerd is. Gaat nog spannend worden.
Eerst verkennen welke partijen om de tafel kunnen om te formeren. Dan wordt er een formateur aangesteld om inhoudelijk de onderhandelingen te leiden.Mel33 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:07:
[...]
Och idd, verkenners. Maar dan heb ik een vraag. Wie zijn dan de formateurs of is verkennen genoeg?
⏩ PVOutput☀️
Ha toch goed gezien dat het een gelikt dingetje was. Hebben!
Die worden later benoemd. Later stadium. Verkenners doen het voorwerk (verkennen).Mel33 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:07:
[...]
Och idd, verkenners. Maar dan heb ik een vraag. Wie (of komen er nog)zijn dan de formateurs of is verkennen genoeg?
Dit topic is gesloten.
Knutsel zelf: https://www.coalitiechecker.nl/