I have no special talent. I am only passionately curious.
Ik denk dat het verhalend en uitgebreid toelichten ook de indruk geeft dat alles onder controle is. En soms natuurlijk een beetje rookgordijnCheezborger schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:04:
Die antwoorden van Ollongren zijn allemaal zo vrijblijvend. Beetje jammer. De waarheid gaat vanavond niet boven water komen.
Om eerlijk te zijn vind ik het niet zo gek om voor te stellen dat er in het gesprek over Omtzigt gesproken is. Dat niemand het zich herinnert vind ik frappanter.
“He is no fool who gives what he cannot keep to gain what he cannot lose.” - Jim Elliot
Hij is nieuw in de kamerHaterFrame schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:06:
Ehhh waarom mag hoekstra zo lang doorvragen eigenlijk?
Dat geeft een unieke situatie. Rutte zal dan moeten vertrekken als demissionair minister president, iemand anders neemt dan die taak waar of over.Philpend schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:57:
[...]
Maar wat als de motie aangenomen word? Demissionairder kan het kabinet niet worden. Wellicht individuele ministers (Rutte, Ollongren) die echt weggaan? Zal nog een heel gekibbel worden........
Vervolgens zal de VVD of Rutte zelf moeten bepalen of hij de fractievoorzitter blijft van de VVD. Als dat zo is dan is het aan de andere partijen of ze dan dus willen formeren met de VVD en Rutte.
Nu alle kaarten op tafel liggen, is er sowieso nog meer stof tot nadenken wat ik in tweakduke in "Formatie.. wie komen er in t kabinet?" heb aangegeven.
Tevens zie je dat de formatie nu transparanter is dan voorheen, eerder was dit scenario ondenkbaar toen het proces nog volgens de koning liep. Dat is iets waar enkele bestuurders zich nu in verslikken en ook enorme ophef geeft. Gesprekken die eerder vertrouwelijk waren kunnen nu toch op tafel komen.
Men had kunnen weten dat Rutte meer toegang heeft tot informatie als zitten premier en dus op algemene zaken zit. Het is simpelweg dom van hem om te liegen afgelopen week in het interview.
Daar is hij in vele zaken zo mee weggekomen, maar het is absoluut terecht dat deze vertrouwenskwestie nu hoog wordt opgespeeld.
Dat hij een snelle formatie wou was ook tekenend voor hem, je ziet nu wel dat dat simpelweg niet kan. Eerst vertrouwen en een nieuwe stabiele basis opbouwen voor je een nieuwe regeerperiode begint.
Zie ze nog wel tegen stemmen, en bij nieuwe verkiezingen (zal toch moeilijk worden te formeren nu) nóg meer zetels verliezen.Soccer98 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:04:
Het CDA kan met de informatie van nu toch to-taal niet tegen een eventuele motie van wantrouwen stemmen? Zij zijn hier echt de inhoudelijk benadeelde partij en na tien uur is het er nog niet beter op geworden.
Omdat het om PO gaat?
Omdat Arib de steun van het CDA hard nodig heeft voor haar herverkiezingHaterFrame schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:06:
Ehhh waarom mag hoekstra zo lang doorvragen eigenlijk?
De meeste kamerleden stemmen mee met de meerderheidPLAE schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:05:
[...]
Klaver stemt mee met de meerderheid. Niet principieel in deze schat ik in.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
De achterban van meeregeren zijn ze al verloren. Het verlies kunnen ze alleen maar indirect goed maken door echt weer "links" te zijn. Dus kan hij eigenlijk alleen maar voor* stemmen. Thans in mijn optiek.drooger schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:06:
[...]
GroenLinks zit in een spagaat, samen met Rutte in een coalitie gaan zal afgestraft worden.
Niet meeregeren zal ook door een deel van de achterban niet gewaardeerd worden.
Wat dat betreft vind ik het lastig inschatten wat zij zullen stemmen.
Bensimpel
Positieve meneer
Als kaag het left heeft moet ze juist voor de motie stemmen, met nieuwe verkiezingen kan ze gewoon de grootste worden en daarmee de nieuwe MP.ricardo246 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:06:
[...]
Kaag ligt in bed met Rutte, die gaat niet voor de motie stemmen.... (Dit gaat me karma kosten als ik fout zit)
VVD zal bij nieuwe verkiezingen flink verliezen,.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik denk dat de kamervoorzitter hem de tijd ook gunt om wat dingen recht te zetten. Het is "zijn" fractie die toch wel erg negatief in de media is gekomen door dit hele verhaal.
“He is no fool who gives what he cannot keep to gain what he cannot lose.” - Jim Elliot
Ik denk dat dus niet, in mijn kringen zijn de mensen die op haar gestemd hebben de weg al een beetje kwijt, als in wat ze van Kaag moeten vinden met haar nieuw leiderschap. Ik denk dat het vrij gelijk blijft allemaal.Bensimpel schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:08:
[...]
Als kaag het left heeft moet ze juist voor de motie stemmen, met nieuwe verkiezingen kan ze gewoon de grootste worden en daarmee de nieuwe MP.
VVD zal bij nieuwe verkiezingen flink verliezen,.
[ Voor 6% gewijzigd door carpebios op 01-04-2021 22:10 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
*knip*Slasher schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:10:
Tijd voor een poll
Poll: Gaat Mark Rutte dit overleven?
• Ja
• Nee
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Nee we houden het fatsoenlijk zelfs sarcastisch is dit niet ok.
[ Voor 10% gewijzigd door tweakduke op 01-04-2021 22:21 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
ja hij gaat het overleven, motie wordt aangenomen, maar legt hij terzijde.Slasher schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:10:
Tijd voor een poll
• Ja
• Nee
[Afbeelding]
Bedankt bedoelde natuurlijk voor, inmiddels aangepast.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Kom op man.
Rutte heeft totaal geen macht over wat zo een gast opschrijft en dus opvat.
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.
neen, morgenochtend is hij vergeten dat die is aangenomen.Catmandos schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:11:
[...]
ja hij gaat het overleven, motie wordt aangenomen, maar legt hij terzijde.
Ja. Hij vertoont geen symptomen passend bij naderend overlijden.Slasher schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:10:
Tijd voor een poll
• Ja
• Nee
[Afbeelding]
En z'n carrière ook wel. Ookal zou hij weg gaan krijgt hij een top functie elders met meer salaris. Gaat hij trouwen met Kaag en is hij indirect nog MP. En krijgt hij z'n kinderen die hij graag wilt.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Het gaat er niet om of hij iets fout heeft gedaan, het gaat erom of hij nog te vertrouwen is. Hij heeft gelogen, dus dat is hij zeker niet => motie aangenomen.Bschnitz schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:11:
Blijf erbij, Rutte heeft niks fouts gedaan rondom meneer O. Hem ontslaan om dit zou hetzelfde zijn als jij zegt dat de dochter van de baas dom is en jij ontslagen wordt omdat iemand anders dit tegen de baas heeft gezegd....
Kom op man.
Waar heeft hij gelogen?Erapaz schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:13:
[...]
Het gaat er niet om of hij iets fout heeft gedaan, het gaat erom of hij nog te vertrouwen is. Hij heeft gelogen, dus dat is hij zeker niet => motie aangenomen.
Facts please!
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Heb je nu echt zo'n groot bord voor je kop?Bschnitz schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:11:
Blijf erbij, Rutte heeft niks fouts gedaan rondom meneer O. Hem ontslaan om dit zou hetzelfde zijn als jij zegt dat de dochter van de baas dom is en jij ontslagen wordt omdat iemand anders dit tegen de baas heeft gezegd....
Kom op man.
Geen idee. Dus ik stem voor touwtjeSlasher schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:10:
Tijd voor een poll
• Ja
• Nee
[Afbeelding]
Aan de ene kant: Rutte heeft al zo veel shit overleefd, dit is zelfs vrij onschuldig vergeleken met bijvoorbeeld de toeslagaffaire. Dus daarom zie ik hem dit wel overleven.
Aan de andere kant: Er zijn partijen die nu bloed ruiken, er zijn partijen die niet bepaald happy zijn met het feit dat Rutte de toeslagenaffaire heeft overleefd.
Ik denk dat het uiteindelijk misschien nog wel het meest draait om wat de VVD zelf wilt. Ik denk dat het snel afgelopen is met Mark zodra de top van de VVD van mening is dat hij teveel een last is, maarja, ondanks een rits leugens en serieuze fouten is de VVD alsnog de grootste, dus tja, ik weet niet of Rutte echt wel zo'n last is. Er zullen genoeg mensen dit hele debat ook maar een storm in een glas water vinden.
People as things, that’s where it starts.
voor wat het waard is;danslo schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:12:
Verwachting: Telfon Mark overleeft het, maar zodanig beschadigd dat er niks uit de formatie komt. Herverkiezingen over een paar maanden.
Mark wordt vanavond echt weggestuurd, gaat een tijdje fractievoorzitter VVD zijn en komt weer terug als nieuwe premier, over een maand is de pijn over wat er gebeurt is door iedereen 'vergeten' en formeert iedereen weer vrolijk door met de VVD.
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Tenzij je kunt gedachtelezen is het onmogelijk om te bewijzen dat hij 'echt' heeft gelogen. Maar zijn selectieve geheugenverlies is dermate ongeloofwaardig dat het 'liegen' noemen zeker gerechtvaardigd is.
Hij wist in een interview 100% zeker dat de naam Omtzigt uberhaupt niet genoemd was en heeft dat meer dan een week volgehouden. Blijkt dat hij het gewoon vergeten was en naar eer en geweten heeft gesproken dat hij meende dat de naam niet genoemd was in gesprekken met de verkenners.
De angel tussen Hoekstra en Rutte lijkt er ook wel uit. Kaag zal Ollongren ook geloven als partijlid en daarom kan ze niet anders concluderen dan Rutte - weliswaar onhandig was - de waarheid sprak.danslo schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:12:
Verwachting: Telfon Mark overleeft het, maar zodanig beschadigd dat er niks uit de formatie komt. Herverkiezingen over een paar maanden.
Maar de kou moet even uit de lucht, dus na 2 weken weer de gesprekken hervatten met een onafhankelijke verkenner en de kamer die heel de verkenningsfase eens goed gaat documenteren.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer
Wordt nachtwerk, en dan is men ondertussen allang in slaap gesust dat Rutte er alsnog mee weg komt. Zo gaat dat vrijwel altijd.Ardana schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:15:
Iemand enig idee tot hoe laat dit debat duurt?
Dus geen bewijs --> en door-ION- schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:15:
[...]
Tenzij je kunt gedachtelezen is het onmogelijk om te bewijzen dat hij 'echt' heeft gelogen. Maar zijn selectieve geheugenverlies is dermate ongeloofwaardig dat het 'liegen' noemen zeker gerechtvaardigd is.
Lol, het journaal opende er mee: “Rutte heeft iets gezegd wat niet waar is”. Dat was in het interview vorige week, waarin hij zei dat hij het met de verkenners niet over Omtzigt heeft gehad.
Inmiddels zijn er 2 verschillende notulisten geweest die hebben opgeschreven dat hij het er wel over heeft gehad én heeft hij het zelf toegeven na zijn bezinning en het telefoontje.
Dat hij iets gezegd heeft wat niet waar is staat dus als een paal boven water.
Zal wel ergens in de late avond/vroege nacht afgehamerd worden, gaan ze later verder.Ardana schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:15:
Iemand enig idee tot hoe laat dit debat duurt?
Nee dat heeft hij niet. 0 bewijzen.Erapaz schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:13:
[...]
Het gaat er niet om of hij iets fout heeft gedaan, het gaat erom of hij nog te vertrouwen is. Hij heeft gelogen, dus dat is hij zeker niet => motie aangenomen.
Als na het gesprek gewoon effe gepraat is over het CDA in open zin, en die ambtenaar dit toch heeft opgeschreven dan staat het er.
Rutte heeft inhoudelijk niks geks gezegt over meneer O. Als er überhaupt iets gezegt is dat hij minister mag worden, nou wat erg zeg!
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.
Op die manier kan hij zich altijd op die smoes beroepen. Maar goed nu weten we waar het mis gaat in het *knip*
Die generalisatie laten we achterwege.
[ Voor 9% gewijzigd door tweakduke op 01-04-2021 22:31 ]
Hij heeft niet gelogen, jij vindt dat hij heeft gelogen.Erapaz schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:13:
[...]
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Dat was geen leugen, want dat kon hij zich niet herinneren.IThom schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:15:
[...]
Hij wist in een interview 100% zeker dat de naam Omtzigt uberhaupt niet genoemd was en heeft dat meer dan een week volgehouden. Blijkt dat hij het gewoon vergeten was en naar eer en geweten heeft gesproken dat hij meende dat de naam niet genoemd was in gesprekken met de verkenners.
Hij had ook de documenten / verslagen niet meer voorhande (regels vd kamer) en kon dus de verslagen van vandaag niet terug lezen.
Nogmaals --> geen bewijs
Massaal geliked? Heeft men hier massaal last van Korsakoff of een andere problemen met het geheugen? De Rutte doctrine, de meerdere malen van 'geen actieve herinnering' van Rutte in het verleden. 3 zeer hoogstaande en ontwikkelde Kamerleden die niet alleen geen herinnering hebben van de PO als gespreksonderwerp maar dit ten stelligste ontkennen, totdat dit helaas niet meer kan door andermans aantekeningen. De rol van Omtzigt in de toeslagenaffaire is ook toeval natuurlijk. Ik heb de helft niet eens genoemd. Dit is zo ontzettend ongeloofwaardig allemaal, manmanmanman.cheiron schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:53:
Mijn afdronk:
- Het is super logisch dat Omtzigt besproken is tijdens de verkenningen
- Dom om dat niet te erkennen. Je kunt prima iets vergeten met de uren die deze mensen maken en het aantal onderwerpen dat zij op een dag behandelen. Maar een vage notie dat je het over een kamerlid hebt gehad ben je nooit helemaal kwijt
- Ophef over de info naar Rutte om 07:30 vindik overtrokken
- Zo veel fractievoorzitters komt het debat niet ten goede
Nu snel weer door met het besturen van het land.
We kunnen nooit vaststellen of hij wel of niet heeft gelogen. Vraag is of je hem vertrouwt in wat hij zegt waar is.Kees_frl schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:17:
[...]
Hij heeft niet gelogen, jij vindt dat hij heeft gelogen.
Die motie kan hij niet terzijde leggen.Catmandos schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:11:
[...]
ja hij gaat het overleven, motie wordt aangenomen, maar legt hij terzijde.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Er zijn meerdere notulen, er is een week geleden op TV gezegd door Rutte dat hij het nooit over Omtzigt heeft gehad. Dat is de tegenstelling als je A zegt maar het is B dan ben je aan het liegen, bewust of onbewust. Het feit dat alle drie hebben gelogen is op z'n minst verdacht en anders onbekwaam te noemen.Bschnitz schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:16:
[...]
Nee dat heeft hij niet. 0 bewijzen.
Als na het gesprek gewoon effe gepraat is over het CDA in open zin, en die ambtenaar dit toch heeft opgeschreven dan staat het er.
Rutte heeft inhoudelijk niks geks gezegt over meneer O. Als er überhaupt iets gezegt is dat hij minister mag worden, nou wat erg zeg!
Mocht hij weggestuurd worden is het maar de vraag of de andere partijen dan nog met Rutte willen samenwerken.Philpend schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:14:
[...]
voor wat het waard is;
Mark wordt vanavond echt weggestuurd, gaat een tijdje fractievoorzitter VVD zijn en komt weer terug als nieuwe premier, over een maand is de pijn over wat er gebeurt is door iedereen 'vergeten' en formeert iedereen weer vrolijk door met de VVD.
Bschnitz schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:16:
[...]
Nee dat heeft hij niet. 0 bewijzen.
Bron:Rutte heeft een week volgehouden dat hij niets gezegd heeft over CDA-Kamerlid Omtzigt tegen de verkenners en dat hij dus niet de bron kon zijn van die opmerking op het gewraakte A4'tje. Maar vanochtend bleek wat anders uit de gespreksverslagen. "Ik heb me dat achteraf verkeerd herinnerd", zei Rutte daarop
https://nos.nl/artikel/23...en-om-door-te-kunnen.html
Sommigen noemen het vergeten, sommigen noemen het liegen. Hij heeft in ieder geval iets gezegd wat niet waar is.
Aangezien hij vele stemmen heeft gekregen, vind een groot deel van Nederland dat. Maar goed, stel die vraag eens bij ieder willekeurig kamerlid m.u.v. P.O.CurlyMo schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:18:
[...]
We kunnen nooit vaststellen of hij wel of niet heeft gelogen. Vraag is of je hem vertrouwt in wat hij zegt waar is.
Heb zelf maar even geswitcht naar Beau voor een beetje extra duidingCheezborger schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:17:
Ik zit met een dilemma. Deze livestream van NOS blijven kijken of switchen naar Beau of Op1.
DUGG
Zou die massale gevallen van geheugenverlies wel verklaren denk ik.
[ Voor 32% gewijzigd door eamelink op 01-04-2021 22:20 ]
Dus de volledige herinnering aan gesprekken die bepalen met wie je 4 jaar gaat samenwerken wis je?ricardo246 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:17:
[...]
Dat was geen leugen, want dat kon hij zich niet herinneren.
Hij had ook de documenten / verslagen niet meer voorhande (regels vd kamer) en kon dus de verslagen van vandaag niet terug lezen.
Nogmaals --> geen bewijs
En die informateur wissen die herinnering ook?
Iedereen weet dat rutte keihard liegt dat hij barst vandaag.
Als je hem nu nog verdedigt doe dat dan op iets anders als: hij wist het echt niet.
Want in dat geval moet die gast niet meer zelfstandig thuiswonen. Zometeen vergeet hij het gas uit te draaien.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Nooit echt inhoudelijk over iets, dat blijkt ook. Het was maar bijzaak.TheUninvited schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:18:
[...]
Er zijn meerdere notulen, er is een week geleden op TV gezegd door Rutte dat hij het nooit over Omtzigt heeft gehad. Dat is de tegenstelling als je A zegt maar het is B dan ben je aan het liegen, bewust of onbewust. Het feit dat alle drie hebben gelogen is op z'n minst verdacht en anders onbekwaam te noemen.
Precies, die identiteitscrisis zit ik nu ook inJveer schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:21:
Echt bizar, dat ik het al vaker eens ben met Baudet vandaag...
Maar dat is dan genoeg reden om hem niet te kunnen vertrouwen. Dus motie van wantrouwen.ricardo246 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:17:
[...]
Nogmaals --> geen bewijs
Heel veel gesprekken, en terloops noem je iets over OP.Dennis1812 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:20:
[...]
Dus de volledige herinnering aan gesprekken die bepalen met wie je 4 jaar gaat samenwerken wis je?
En die informateur wissen die herinnering ook?
Iedereen weet dat rutte keihard liegt dat hij barst vandaag.
Als je hem nu nog verdedigt doe dat dan op iets anders als: hij wist het echt niet.
Want in dat geval moet die gast niet meer zelfstandig thuiswonen. Zometeen vergeet hij het gas uit te draaien.
Dat zou ik ook niet onthouden.
Nogmaals, wederom geen bewijs.
Ik zie de relatie tussen jouw relaas en mijn post niet zo. Volgens mij zeg ik ook dat het dom en ongeloofwaardig is om eerst te stellen dat dit niet besproken is om hier later van te maken dat je het je niet kunt herinneren.Sh1fty schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:17:
[...]
Massaal geliked? Heeft men hier massaal last van Korsakoff of een andere problemen met het geheugen? De Rutte doctrine, de meerdere malen van 'geen actieve herinnering' van Rutte in het verleden. 3 zeer hoogstaande en ontwikkelde Kamerleden die niet alleen geen herinnering hebben van de PO als gespreksonderwerp maar dit ten stelligste ontkennen, totdat dit helaas niet meer kan door andermans aantekeningen. De rol van Omtzigt in de toeslagenaffaire is ook toeval natuurlijk. Ik heb de helft niet eens genoemd. Dit is zo ontzettend ongeloofwaardig allemaal, manmanmanman.
Flickr PSN ID= cheironnl
Dan kun je iedereen in de kamer nu naar huis sturen.Erapaz schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:22:
[...]
Maar dat is dan genoeg reden om hem niet te kunnen vertrouwen. Dus motie van wantrouwen.
Dus je mag liegen zolang je maar zegt dat je iets "vergeten" bent zonder consequenties of verantwoording af te leggen?ricardo246 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:22:
[...]
Heel veel gesprekken, en terloops noem je iets over OP.
Dat zou ik ook niet onthouden.
Nogmaals, wederom geen bewijs.
[ Voor 6% gewijzigd door mr_petit op 01-04-2021 22:23 ]
"man is not truly one, but truly two,"
Ik vind bijv. v.d. Staaij betrouwbaar en integer, maar hij heeft niet zoveel stemmen gekregen.carpebios schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:19:
[...]
Aangezien hij vele stemmen heeft gekregen, vind een groot deel van Nederland dat. Maar goed, stel die vraag eens bij ieder willekeurig kamerlid m.u.v. P.O.
Dat is dan toch ook geen teken dat men hem niet zo vertrouwd?
Je probeert van correlatie causatie te maken.
Aantal stemmen is geen garantie dat men hem vertrouwd.
“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
Baudet beantwoord in feite ook nu zijn eigen kwestie in zijn groeps app verloop.
Met zijn gedachten hierover deze kwestie,( met omtzigt)te uiten
Dus let heel goed op wat iemand over iemand suggereert...
Want zelf zijn dat dan mensen die wel zo zouden handelen, anders geloof je het gewoon zoals er uitgelegd wordt en zie je niet dat iemand zal liegen.
Leuk dit
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Dat je iets vergeet kan natuurlijk, maar om dan met zo'n stelligheid te zeggen dat het niet genoemd is is gewoon te makkelijk, sure ga technisch doen met je "geen bewijs".ricardo246 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:17:
[...]
Nogmaals --> geen bewijs
Het gaat om de waarde die er aan gegeven wordt.
Dat het Rutte wel heel erg goed uitkomt dat er telkens dingen "vergeten" zijn op het moment dat het ingewikkeld wordt zegt voor mij genoeg.
Zeker het feit dat hij het argument nu al 5 keer gebruikt heeft zorgt voor een terecht gevoel van wantrouwen van heel veel kamerleden, maar ook een hele hoop burgers.
Hij heeft iets gezegd wat niet waar is, of hij heeft gelogen of hij is incompetent. Reden genoeg omKees_frl schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:17:
[...]
Hij heeft niet gelogen, jij vindt dat hij heeft gelogen.
hem niet te vertrouwen.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dan sluit ik me daar bij aan. Hier dus ookCurlyMo schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:21:
[...]
Precies, die identiteitscrisis zit ik nu ook in
Of het was een ambtenaar of Rutte heeft het telefoontje verzonnen, of..hoevenpe schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:24:
Baudet trekt de juiste conclusie: als Ollongren het niet was en Jorritsma het pas om 8:00u hoorde moet dus Koolmees of Van Ark zijn geweest. Wie van hen het is, het is fout want ook de nieuwe verkenners horen onafhankelijk te zijn...
Dat zou kunnen, maar Arib schuift het verzoek ver naar achteren. Waardoor het te laat wordt om Koolmees en Van Ark op te trommelen en wordt heel dit circus óver Pasen heen getild (en heeft Kaag alsnog haar zin, zodat ze zich kan "bezinnen").Cheezborger schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:22:
Baudet wil de nieuwe verkenners laten komen. Er is toch helemaal geen tijd meer om te schorsen en door te gaan?

Of van een van de ambtenaren van bureau verkenners. Of degene die de printer heeft aangezwengeld.hoevenpe schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:24:
Baudet trekt de juiste conclusie: als Ollongren het niet was en Jorritsma het pas om 8:00u hoorde moet dus Koolmees of Van Ark zijn geweest. Wie van hen het is, het is fout want ook de nieuwe verkenners horen onafhankelijk te zijn...
Sluit zomaar niet uit dat er 30 man op de hoogte zouden kunnen zijn geweest.
Dus stel je bent leraar:ricardo246 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:17:
[...]
Een leerling zegt: “ik heb niet gespijbeld”
Leraar komt met bewijs dat dat wel zo was + dat leerling dat tegen een derde gezegd heeft.
Leerling: “ik heb niet gelogen, ik heb me dat verkeerd herinnerd”.
Lachwekkend en compleet ongeloofwaardig.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Als hij het telefoontje had verzonnen, dan had hij zichzelf toch niet in zo'n lastig pakket gebracht?CyBeRSPiN schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:26:
[...]
Of het was een ambtenaar of Rutte heeft het telefoontje verzonnen, of..
En hoezo door de ogen van de televisiekijker?
Baudet speelt Columbo...
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Je conclusie is dat we weer verder moeten met het land besturen. Dit terwijl we te maken hebben met bestuurders die herhaaldelijk dingen 'vergeten', aantoonbaar liegen en zaken verdraaien voor eigen belang, steeds zonder consequenties. Ik vind dat niet door de beugel kunnen, maar dat was wel duidelijk. Ik had inderdaad duidelijker kunnen opschrijven waar ik het niet met je eens was, dat was je eindconclusie.cheiron schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:22:
[...]
Ik zie de relatie tussen jouw relaas en mijn post niet zo. Volgens mij zeg ik ook dat het dom en ongeloofwaardig is om eerst te stellen dat dit niet besproken is om hier later van te maken dat je het je niet kunt herinneren.
Totaal niet erg om het eens te zijn met iemand waar je het vaak mee oneens bent!CurlyMo schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:21:
[...]
Precies, die identiteitscrisis zit ik nu ook in
Rutte heeft vanmiddag zelf AZ als bron uitgesloten meen ik me te herinneren.CyBeRSPiN schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:26:
Of het was een ambtenaar of Rutte heeft het telefoontje verzonnen, of..
#WieIsDeBron
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Er is dus geen bewijs.GAIAjohan schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:26:
[...]
Dus stel je bent leraar:
Een leerling zegt: “ik heb niet gespijbeld”
Leraar komt met bewijs dat dat wel zo was + dat leerling dat tegen een derde gezegd heeft.
Leerling: “ik heb niet gelogen, ik heb me dat verkeerd herinnerd”.
Lachwekkend en compleet ongeloofwaardig.
Leraar zegt, je was er niet, je staat niet in het klassenboek.
Leerling: ik was er 100%
Leraar, ik kan me dat niet herinneren...
Je kunt dit niet laten gaan omdat anderen het ook doen. Als iedereen door rood rijdt en jij wordt aangehouden moet je de boete alsnog betalen.ricardo246 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:22:
[...]
Dan kun je iedereen in de kamer nu naar huis sturen.
Ik zie Baudet al halfnaakt op zijn zij poseren op een convertible PeugeotLordy79 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:27:
Mevrouw Simons stelt van 100 nuttige vragen iets onbenulligs over de procedure van brieven versturen...
Baudet speelt Columbo...
Misschien kan Simons beter haar kamerzetel opgeven en een jaar (of liever langer) stage lopen op de repro afdeling van de kamer.Lordy79 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:27:
Mevrouw Simons stelt van 100 nuttige vragen iets onbenulligs over de procedure van brieven versturen...
Baudet speelt Columbo...
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Klopt, bij van der Staaij had ik er al wat langer vrede mee.Tk55 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:28:
[...]
Totaal niet erg om het eens te zijn met iemand waar je het vaak mee oneens bent!
Vanmiddag heeft iedereen de notulen besproken en Mark Rutte aangegeven dat hij inderdaad over Omtzigt heeft gesproken. Dus hij heeft gelogen en dat heeft hij toegegeven.ricardo246 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:28:
[...]
Er is dus geen bewijs.
Leraar zegt, je was er niet, je staat niet in het klassenboek.
Leerling: ik was er 100%
Leraar, ik kan me dat niet herinneren...
Ik trek de verongelijkte, belerende toon ook erg slecht. Nog los van het feit dat er een ondoordringbare woordenbrei uit komt.Bean77 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:29:
[...]
Misschien kan Simons beter haar kamerzetel opgeven en een jaar (of liever langer) stage lopen op de repro afdeling van de kamer.
...en als je dan antwoord dat je geen herinneringen aan het stoplicht hebt, mag je op een medische keuring van het CBR komen (keuring op eigen kosten).Erapaz schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:28:
[...]
Je kunt dit niet laten gaan omdat anderen het ook doen. Als iedereen door rood rijdt en jij wordt aangehouden moet je de boete alsnog betalen.
Dit topic is gesloten.
Knutsel zelf: https://www.coalitiechecker.nl/