De Tweede Kamerverkiezingen 2021: Kroegtopic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 108 Laatste
Acties:
  • 254.269 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0w!N
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09:37
PWM schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:17:
[...]

Of hij heeft het gewoon niet op die manier gezegd. Dat kan dus echt gewoon he.
Hetzelfde als de verklaring van van Ark en Koolmees; de vorige kenners hebben ons laten weten dat dit gebaseerd is op informatie uit de media.

Het is verzinsel op verzinsel.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Martinspire schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:19:
[...]

Blijft vaag, maar ik denk dat belangrijk is dat het nu niet van Rutte af kwam en daardoor waarschijnlijk die motie niet gaat halen. Dr zal nu wel een onderzoekje komen, maar dat is vast voor de buhne.
Ze wil Rutte niet beschuldigen. Het staat er niet voor niets. Ben benieuwd naar de vragen zo, hoop dat de goed wordt doorgezaagd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
drooger schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:21:
[...]

Het kwam dus wel naar voren in dat gesprek met Rutte, maar het was niet "relevant genoeg" om op te schrijven.
Net zoals zaken bij de Rutte-doctrine weggelakt of weggehouden wordt niet belangrijke zaken zijn. :+
Zij vonden het niet belangrijk, een ambtenaar wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:06
Er gaan sowieso vragen komen over hoe die hele notitie tot stand is gekomen, maar daar zegt ze niets over. Is dat genotuleerd door een ambtenaar? En wat voor gesprek was dit dan waar over genotuleerd werd? En wie waren daar bij?

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:46

mr_petit

opperprutser

dawg schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:19:
[...]

Zoals ik dus al zei; lees je eens in want je slaat de plank nog steeds mis.
Dat is toch een loos argument?
Datzelfde kan ik ook van jou zeggen. zo komen we echt niet verder hoor.
Je kan beter een inhoudelijk argument geven met een bron die verwijst naar dat dat bij de kamer ligt.
Een demissionair kabinet zit daar namelijk bij de gratie (of op laste van in dit geval) van iemand.

[ Voor 6% gewijzigd door mr_petit op 01-04-2021 21:24 ]

"man is not truly one, but truly two,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 12-09 20:54
"Allerlei over PO" = uit mediaberichten maar is per ongeluk in de notities van het gesprek met de VVD terecht gekomen?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 10:14
Ze had trouwens uiteindelijk geen Corona toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:23
Serieus, alsof er geen belangrijkere dingen te doen zijn van ons belastinggeld. Hier staat een paar ton aan belastinggeld over een zinnetje te discussiëren. Beter gaat het eens over de coronamaatregelen i.p.v. deze poppenkast.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• R0w!N
Ik denk; dat dit is zoals ik Hoekstra ken..
Je weet toch wel waarom je iets opschrijft? Ohoh.. wat slecht weer deze smoesjes en excuses. Ik denk dat Wilders zo al klaar staat met het antwoord: Hou de eer aan u zelf en stap op! :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Hoop niet dat Ron Fresen zo voor de metro geduwd wordt... O-)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:52
drooger schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:21:
[...]

Het kwam dus wel naar voren in dat gesprek met Rutte, maar het was niet "relevant genoeg" om op te schrijven.
Net zoals zaken die bij de Rutte-doctrine weggelakt of weggehouden worden niet belangrijke zaken zijn. :+
Dat is het gedoe met die Rutte doctrine. Ze kan inderdaad zeggen dat ze het niet relevant vond, zie onze aantekeningen. Dat zegt echter niks over gesproken woord. Ze kan het prima terug hebben gekoppeld aan haar ambtenaren. Dat is precies wat Rutte doet. Alles mondeling houden zodat je nergens op terug kunt vallen.

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Dat over Hoekstra lijkt dus door Ollongren zelf opgeschreven te zijn, dat geeft ze min of meer toe lijkt het.

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
carpebios schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:24:
Serieus, alsof er geen belangrijkere dingen te doen zijn van ons belastinggeld. Hier staat een paar ton aan belastinggeld over een zinnetje te discussiëren. Beter gaat het eens over de coronamaatregelen i.p.v. deze poppenkast.
De coronamaatregelen was de grootste poppenkast het laatste jaar. Nu gaat het juist ergens over, de leugenaar moet ontmaskerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
`
Jij vindt dat dit alles maar gewoon genegeerd moet worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0w!N
Basekid schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:24:
Ze is niet meer positief getest, dus het kan zijn dat het alweer weg is of een false positive.

[ Voor 4% gewijzigd door R0w!N op 01-04-2021 21:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02:33
Noem mij dan maar simpel maar als ik het goed begrijp is dat er is geroddeld over iemand.. Nounou

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Het zou toch wel fijn zijn dat je uit kan gaan van een betrouwbare premier die niet liegt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:11

ricardo246

Life's what you make it!

Bart-Willem schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:25:
Dat over Hoekstra lijkt dus door Ollongren zelf opgeschreven te zijn, dat geeft ze min of meer toe lijkt het.
Niks mis mee toch?

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mvrhrln
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-11-2023
Snap niet dat mensen met zulk slecht geheugen op die top posities terecht komen.
Menig normaal werknemer zou er om ontslagen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 15:20
Erapaz schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:04:
[...]

“Het volk” kan toch stemmen op alle partijen? Twee weken geleden kwam het Rutte goed uit, eerst zeggen dat we waarschijnlijk gaan versoepelen, vervolgens stemmen en daarna zeggen dat we voorlopig niet gaan versoepelen. Nu het andere partijen beter uitkomt kan het opeens niet.

Denk dat veel mensen die Rutte hebben gestemd graad een tweede kans willen.
Na 2 weken nieuwe verkiezingen uitschrijven is gewoon opportunistisch en minachting van de kiezer.

De huidige verkiezingen waren inderdaad voor de VVD op een gunstig moment, maar gewoon op de datum die daarvoor al lang vast stond.

Hoe zou je het vinden als Rutte over een paar jaar het ontslag aanbiedt van Rutte-36 omdat de VVD het goed doet in de peilingen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het fundament van de democratie lijkt mij anders bijzonder belangrijk?
Wel een tandje belangrijker dan een discussie welke versoepelingen er ingetrokken moeten worden volgende week.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Laatst online: 11:19
mvrhrln schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:26:
Snap niet dat mensen met zulk slecht geheugen op die top posities terecht komen.
Je gelooft die smoesjes over slecht geheugen toch niet? Selectief slecht geheugen, ja. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Arrne schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:26:
[...]

Na 2 weken nieuwe verkiezingen uitschrijven is gewoon opportunistisch en minachting van de kiezer.

De huidige verkiezingen waren inderdaad voor de VVD op een gunstig moment, maar gewoon op de datum die daarvoor al lang vast stond.

Hoe zou je het vinden als Rutte over een paar jaar het ontslag aanbiedt van Rutte-36 omdat de VVD het goed doet in de peilingen?
Ik hoop eigenlijk dat Rutte over een uurtje zijn ontslag aanbiedt.

En liegen is geen minachting van de kiezer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Soccer98 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:26:
[...]

Het zou toch wel fijn zijn dat je uit kan gaan van een betrouwbare premier die niet liegt.
Iedereen daar liegt en bedriegt, er is gepraat over iemand. Boeiend, nu weer het land willen besturen i.p.v. je collega een mes in de rug te steken. Het lijkt wel een stel kleuters dat een themadag heeft, niet roddelen over elkaar.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
dglavimans schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:25:
[...]

Noem mij dan maar simpel maar als ik het goed begrijp is dat er is geroddeld over iemand.. Nounou
Nee, er is geprobeerd een kritisch kamerlid de mond te snoeren. Of daar heeft het in elk geval alle schijn van.

Daar zou iedereen bezorgd over moeten zijn, ook degenen die nu doen alsof er niks aan de hand is, enkel en alleen omdat de samenstelling van de kamer ze toevallig goed uitkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

R0w!N schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:25:
Ik denk; dat dit is zoals ik Hoekstra ken..
Je weet toch wel waarom je iets opschrijft? Ohoh.. wat slecht weer deze smoesjes en excuses. Ik denk dat Wilders zo al klaar staat met het antwoord: Hou de eer aan u zelf en stap op! :P
Weet jij al jouw aantekeningen nog? Als ik op maandag iets op een kladblok zet, weet ik op vrijdag vaak al niet meer precies wat ik bedoelde. Er zijn 40 pagina's aantekeningen, allemaal losse zinnen.

Als jij alles nog precies weet, mag je zelf wel een partij oprichten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

R0w!N schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:25:
[...]
Ze is niet meer positief getest, dus het kan zijn dat het alweer weg is of een false positive.
Was dat dan een false positive of zijn er antistoffen oid aangetroffen.
Weet je of dat bekendgemaakt is? (gewoon uit interesse, ook het horen van een false positive is natuurlijk een klap voor je psyche)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0w!N
mvrhrln schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:26:
Je moet op je CV zetten bij 'positieve punten':
Geen actieve herinneringen aan lastige onderwerpen.

Word je bij elke overheidsinstelling aangenomen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Erapaz schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:27:
[...]
Z'n ontslag als?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0w!N
mr_petit schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:28:
[...]

Was dat dan een false positive of zijn er antistoffen oid aangetroffen.
Weet je of dat bekendgemaakt is? (gewoon uit interesse, ook het horen van een false positive is natuurlijk een klap voor je psyche)
Alleen dat ze een negatieve test heeft niet de inhoud of verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Erapaz schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:27:
[...]

En liegen is geen minachting van de kiezer?
Ijdele hoop, die man moeten ze met fiets en al weg takelen uit de tweede kamer.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
D-e-n schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:27:
[...]

Nee, er is geprobeerd een kritisch kamerlid de mond te snoeren. Of daar heeft het in elk geval alle schijn van.

Daar zou iedereen bezorgd over moeten zijn, ook degenen die nu doen alsof er niks aan de hand is, enkel en alleen omdat de samenstelling van de kamer ze toevallig goed uitkomt.
En waaruit blijkt dat? Een ministerpost lijkt mij niet de mond snoeren. Allemaal aannames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

mr_petit schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:23:
[...]

Dat is toch een loos argument?
Datzelfde kan ik ook van jou zeggen. zo komen we echt niet verder hoor.
Je kan beter een inhoudelijk argument geven met een bron die verwijst naar dat dat bij de kamer ligt.
Een demissionair kabinet zit daar namelijk bij de gratie (of op laste van in dit geval) van iemand.
Komop zeg, doe zelf eens wat moeite. Blijkbaar nogal veel gevraagd.
De ministeriële verantwoordelijkheid betekent ook dat een minister verantwoording verschuldigd is aan de Staten-Generaal voor alles waar hij voor bevoegd is. Daarbij gaat het ook om de bevoegdheden van zijn ondergeschikte ambtenaren en zowel om 'handelen' als het 'nalaten van handelen'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Die "ik kan het mij niet herinneren" van Rutte blijkt nu dus wel het juiste antwoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soccer98
carpebios schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:27:
[...]

Iedereen daar liegt en bedriegt, er is gepraat over iemand. Boeiend, nu weer het land willen besturen i.p.v. je collega een mes in de rug te steken. Het lijkt wel een stel kleuters dat een themadag heeft, niet roddelen over elkaar.
Rutte praat over de positie van een kamerlid die praktisch bijna in zijn eentje (met Leitjten ook) Rutte III heeft laten vallen en de Rutte-doctrine heeft exposed. Omtzigt is een luis in de pels voor Rutte.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:52
R0w!N schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:28:
[...]

Je moet op je CV zetten bij 'positieve punten':
Geen actieve herinneringen aan lastige onderwerpen.
"Uw heeft geen enkele opleiding op uw CV staan."

"Ik heb geen actieve herinnering aan mijn studietijd".

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:27

Rhapsody

In Metal We Trust

PWM schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:28:
[...]

Weet jij al jouw aantekeningen nog? Als ik op maandag iets op een kladblok zet, weet ik op vrijdag vaak al niet meer precies wat ik bedoelde. Er zijn 40 pagina's aantekeningen, allemaal losse zinnen.

Met al dat wollige taalgebruik is het aleen hele prestatie om alles uit dit debat te onthouden.?. 8)7

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
*knip* Maar waarschijnlijk als kamerlid. “Functie elders” zeg maar.
Hou het fatsoenlijk aub.

[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 01-04-2021 22:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
carpebios schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:29:
[...]
Een ministerpost lijkt mij niet de mond snoeren.
Dat is wel naïef. Als hij minister is kan hij geen moeilijke vragen meer stellen. Bovendien is er een voorgeschiedenis van nul openheid geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10 23:11

DataGhost

iPL dev

Man man man, ze hadden geen toegang meer tot de notities dus ze hebben eigenlijk maar wat gezegd. Wat is er mis met zeggen "wij kunnen de notities hier niet op naslaan dus geen uitsluitsel geven"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Soccer98 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:29:
[...]

Rutte praat over de positie van een kamerlid die praktisch bijna in zijn eentje (met Leitjten ook) Rutte III heeft laten vallen en de Rutte-doctrine heeft exposed. Omtzigt is een luis in de pels voor Rutte.
Dus, wat wil je nu zeggen. Rutte-doctrine is verzonnen door de media. De toeslagenaffaire is al voor het 1ste ministerschap van Rutte begonnen. Meer dan 13 jaar geleden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Rhapsody schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:29:
[...]

Met al dat wollige taalgebruik is het aleen hele prestatie om alles uit dit debat te onthouden.?. 8)7
mwah, je red het met 1 aantekening.
"Vergeten"

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Daar is alles mis mee? Ook de "functie elders" is door Jorritsma of Ollongren dus opgeschreven kennelijk.

Volvotips.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0w!N
[...]

Ik zou miss niet de complete context van een heel gesprek te kunnen aanhalen. Maar met enkele steekwoorden kan ik me nog zekers wel herinneren waar het gesprek globaal over gingen. Hier word letterlijk alles vergeten. Des te erger is het nog dat deze mensen zeer belangrijke zaken en wetten moeten beslissen. Als ze dat ook niet meer weten, dan is het zoals Baudet het zegt, wel zeer gevaarlijk dat je dan in deze TK zit. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
carpebios schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:29:
[...]

En waaruit blijkt dat? Een ministerpost lijkt mij niet de mond snoeren. Allemaal aannames.
En dat is nu precies wat men boven tafel probeert te krijgen. Daarom is dit debat essentieel voor het functioneren ban de democratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

dawg schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:29:
[...]

Komop zeg, doe zelf eens wat moeite. Blijkbaar nogal veel gevraagd.

[...]
Ja daar wordt de betrekking precies uitgelegd.
Je dan derhalve ook niet meer verantwoording afleggen dan die betrekking neerleggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 15:20
Erapaz schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:29:
[...]

Als mens het liefst. Maar waarschijnlijk als kamerlid. “Functie elders” zeg maar.
Ontslag nemen als mens?

Doe even normaal zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
carpebios schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:30:
[...]

Dus, wat wil je nu zeggen. Rutte-doctrine is verzonnen door de media.
Nee, door Omtzigt......
De toeslagenaffaire is al voor het 1ste ministerschap van Rutte begonnen. Meer dan 13 jaar geleden.
En pas als een kamerlid gaat graven komt de ellende naar boven. En dan nog strubbelen Rutte en co tegen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cheezborger
Wilders met gestrekt been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
[...]

Dus, wat wil je nu zeggen. Rutte-doctrine is verzonnen door de media. De toeslagenaffaire is al voor het 1ste ministerschap van Rutte begonnen. Meer dan 13 jaar geleden.
Het ergste van de hele toeslagenaffaire is nog niet eens dat de belastingdienst een fout heeft gemaakt, maar dat met nu al jaren niet bereidwillig is voor een goede oplossing te zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
CurlyMo schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:29:
[...]

"Uw heeft geen enkele opleiding op uw CV staan."

"Ik heb geen actieve herinnering aan mijn studietijd".
Wie heeft dat wel :)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

De dag dat ik me kan vinden in de woorden van Wilders, Baudet, Azarkan en v/d Staaij. 1-4-2021. Die gaat in de boeken hoor.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

mr_petit schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:31:
[...]

Ja daar wordt de betrekking precies uitgelegd.
Je dan derhalve ook niet meer verantwoording afleggen dan die betrekking neerleggen.
Ja daag.

Verantwoording aan de Staten-Generaal.

Zie ook https://www.parlement.com...iele_verantwoordelijkheid

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cheezborger
Wilders heeft wel een punt. Niemand kan zich wat herinneren? Het is 3 dagen geleden. Kom op zeg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• R0w!N
Het jammer is dat hij op enkele onderwerpen doorslaat, maar hij zou anders een prima premier zijn om lekker vrij uit te kunnen spreken :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Basekid
Wilders komt even met de kettingzaag om door deze lulkoek heen te zagen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Soccer98
Het is ook moeilijk om ze te geloven. Ze weten alles en hebben voor alles een verklaring, maar toevallig van het meest precaire punt (Omtzigt) hebben Rutte en Ollongren geen herinneringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:15

Amphiebietje

In de blubber

Marc H schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:19:
Amnesie is blijkbaar even besmettelijk als Covid.....
Misschien iets met prionen (van o.a. de gekkekoeienziekte)? Die kunnen tussen organismes worden overgedragen: https://en.wikipedia.org/...ongiform_encephalopathies. Een een van de kenmerkende aspecten van het ziektebeeld is toenemende vergeetachtigheid.

(NOOIT eten in de restaurants waar ook het kabinet eet in dat geval.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
London schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:32:
De dag dat ik me kan vinden in de woorden van Wilders, Baudet, Azarkan en v/d Staaij. 1-4-2021. Die gaat in de boeken hoor.
Ja, op dit soort momenten tonen ze kun waarde. Toont maar weer aan dat je extremen nodig hebt om een goede balans te krijgen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 12-09 20:54
[...]

De toeslagenaffaire is inderdaad begonnen al 13 jaar geleden, maar de signalen daarvan had allang de top moeten bereiken in een werkend systeem. De Rutte-doctrine heeft ervoor gezorgd dat niks fatsoenlijk controleerbaar of opvraagbaar was, de signalen niet aankwamen in de top.
Dat is de reden dat het zo'n draak van een schandaal is geworden die doorgewerkt heeft in het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:40
Hoe komt Kajsa eigenlijk aan die aardappel in haar keel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-10 14:10
Cheezborger schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:33:
Wilders heeft wel een punt. Niemand kan zich wat herinneren? Het is 3 dagen geleden. Kom op zeg.
Wilders was toch al afgehecht? :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Basekid schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:33:
Wilders komt even met de kettingzaag om door deze lulkoek heen te zagen
Nah, hij herhaalt te veel, veel kamer leden zijn daar niet meer van onder de indruk

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:50

vhal

ಠ_ಠ

Stoffa schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:34:
Eerlijk gezegd hoor ik alleen maar eh en uh...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Relevante vraag inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Arrne schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:31:
[...]

Ontslag nemen als mens?

Doe even normaal zeg.
Sorry het is witte donderdag en de passion is bezig, dacht even dat Rutte met een kruis op zijn nek de kamer binnenkwam.

Ik neem dat terug, als kamerlid is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

Basekid schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:24:
Ook dat zal ze wel zijn vergeten. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

[...]

Ja, stel je voor, een collega van je rijdt je auto tot pulp en je overlegt met mensen hoe je die collega weg zal pesten en hem een bullshitfunctie kan geven. Dat vergeet je dan na een week, want na een week ben je alweer vergeten dat je auto in puin ligt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrhrln
Al bekend wat dat woord nu betekend?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wilders heeft geen seconde geluisterd naar haar antwoord. Komt nu met een ingestudeerde tweede rant. Jammer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02:33
Het is jammer dat Wilders zichzelf altijd zo belachelijk maakt en gestrekt ingaat. Moment dat het dan eindelijk is ertoe lijkt te doen kan je hem niet serieus nemen zoals nu..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 21:19
Arrne schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:31:
Ontslag nemen als mens?

Doe even normaal zeg.
Vraag maar aan de zelfmoord slachtoffers van de toeslagenaffaire.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvrhrln
Valt nog mee dat ze zich konden herinneren dat ze vandaag het debat hadden.
maar annemarietje moet nog :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dracyn
PWM schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:35:
Wilders heeft geen seconde geluisterd naar haar antwoord. Komt nu met een ingestudeerde tweede rant. Jammer
Ja maar de 3 op het blok hebben ook een ingestudeerd praatje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ze is toch van adel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Dracyn schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:34:
[...]

Nah, hij herhaalt te veel, veel kamer leden zijn daar niet meer van onder de indruk
Dat is de tactiek van de kapotte grammafoonplaat. Kan erg nuttig zijn als de tegenpartij blijft liegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
PWM schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:35:
Was toch lulkoek, dus waarom daar dan inhoudelijk op ingaan? De focus moet op de kern blijven. Niet op “ik weet moet wie dat heeft opgeschreven en ik kan het me niet herinneren”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Ja maar dat is gebeurt.
Er is een parlementaire enquête geweest. Dat is het middel om informatie boven te krijgen en mensen onder ede te verhoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:48
mvrhrln schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:35:
[...]

Al bekend wat dat woord nu betekend?
Ja, afscheid nemen / afronden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Nutteloze discussie, want iemand weet het niet, en de rest zegt ik geloof het niet. Nou oké, einde discussie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soccer98
mr_petit schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:38:
[...]

Ja maar dat is gebeurt.
Er is een parlementaire enquête geweest. Dat is het middel om informatie boven te krijgen en mensen onder ede te verhoren.
De echte parlementaire enquete daarover komt nog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Basekid
We weten nergens iets van maar oh het staat in de aantekeningen dus dan zal iemand het wel gezegd hebben maar geen idee wie van ons 3..

Wat een farce...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dracyn
carpebios schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:38:
Nutteloze discussie, want iemand weet het niet, en de rest zegt ik geloof het niet. Nou oké, einde discussie.
Ja dat verhaaltje dus ongeveer 137 keer sinds vanmiddag... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Erapaz schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:29:
[...]
Als mens het liefst. Maar waarschijnlijk als kamerlid. “Functie elders” zeg maar.
Volgens mij heeft Omtzigt heel duidelijk gezegd dat dat aan het kamerlid zelf ligt en niet aan andere kamerleden of regeringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvrhrln
Vrij simpel. Ollongren en Rutte niet meer te vertrouwen. Wat er verder nog verteld wordt is eigenlijk niet meer van toepassing dunkt mij. Iets met rook en vuur .....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Basekid schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:39:
We weten nergens iets van maar oh het staat in de aantekeningen dus dan zal iemand het wel gezegd hebben maar geen idee wie van ons 3..

Wat een farce...
Had iemand niet iets gezegd over een spooktypmachine? :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Waarom vraagt niemand wie die zin heeft opgeschreven, en wat er achter zat, wat is de bedoeling?
Marijnisse was me voor..

[ Voor 11% gewijzigd door ricardo246 op 01-04-2021 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
Wat is eigenlijk de reden dat we het niet vragen aan de persoon die de tekst "functie elders" heeft opgeschreven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:16
mvrhrln schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:39:
Vrij simpel. Ollongren en Rutte niet meer te vertrouwen. Wat er verder nog verteld wordt is eigenlijk niet meer van toepassing dunkt mij. Iets met rook en vuur .....
"Iets met rook en vuur" lijkt mij onvoldoende reden om gekozen volksvertegenwoordigers opzij te zetten.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0w!N
mr_petit schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:39:
[...]

Volgens mij heeft Omtzigt heel duidelijk gezegd dat dat aan het kamerlid zelf ligt en niet aan andere kamerleden of regeringen.
Was dat niet iets van artikel 50? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
ricardo246 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:40:
Waarom vraagt niemand wie die zin heeft opgeschreven, en wat er achter zat, wat is de bedoeling?
Marijnissen heeft het zojuist gevraagd, maar komt geen eenduidig antwoord 'wij nemen de verantwoordelijkheid voor'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Pikoe schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:40:
Wat is eigenlijk de reden dat we het niet vragen aan de persoon die de tekst "functie elders" heeft opgeschreven?
Ze zijn nog op zoek naar de Judas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Het was ambtenaar #249223....

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-10 14:10
Toch bizar dat in de Nederlandse democratie een kamerlid al schuldig wordt bevonden door een groot gedeelte van de kamer en dat daarna blijkt door getuigenverhoor dat het betreffende kamerlid eigenlijk weinig verkeerds heeft gedaan dan behoudens dat hij zich zorgen maakte over de stabiliteit van een andere politieke partij.
De kamer heeft er een zooitje van gemaakt met het aanstellen van onjuiste verkenners en brengt vandaag grote schade toe aan de democratie en het vertrouwen van Nederlanders in de politiek.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrhrln
cheiron schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:41:
[...]

"Iets met rook en vuur" lijkt mij onvoldoende reden om gekozen volksvertegenwoordigers opzij te zetten.
tsja bij rutte komt dit meerdere keren per jaar voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

In elk geval kunnen de Belgen zich nu vermaken met een andere formatie dan hun eigen: https://www.vrt.be/vrtnws...gelogen-maar-zich-slecht/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 22:46
Tja hadden ze gewoon moeten zeggen dat ze het er wel over gehad hebben
Ook al is dat dan wel een echt leugen haha
Waren ze er dan beter uitgekomen?

Volgensmij kan je dit nooit goed doen.
Ik geloof ook wel dat je zoveel onder je neus krijgt gedrukt, dat jezelf niet meer weet, hoe en wat. in tijd van drukte zoals nu is

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Dus het waren de ambtenaren van Rutte op AZ die het zinnetje 'Omtzigt: functie elders' in de stukken opgenomen hebben. Volgende vraag, wat wist de MP daarvan?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:40

HaterFrame

Well... Poo came out!

Flikkert de ambtelijke staff maar onder de bus. Dit moet toch ergens vandaan komen? Ambtelijke staf schrijft echt niet iets op uit eigen initiatief...

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvrhrln
Waarschijnlijk zijn de naam vergeten .....
Pagina: 1 ... 60 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Knutsel zelf: https://www.coalitiechecker.nl/