De Tweede Kamerverkiezingen 2021: Kroegtopic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 108 Laatste
Acties:
  • 254.259 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

hoevenpe schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:00:
Ergens hoop ik dat Rutte zo de eer aan zichzelf houdt, schone lei beginnen met iemand als Herman Tjeenk Willink als verkenner.

Grootste probleem voor de VVD is dat er geen opvolger in de fractie zit, allemaal lichtgewichten. Als Dijkhoff was doorgegaan was het een stuk makkelijker geweest.
Lichtgewichten? Het zijn totale nobodies, op Zohair na (die is serieus goed en verrekte slim). Zonder Rutte stort de VVD echt compleet in.

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

hoevenpe schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:00:
Ergens hoop ik dat Rutte zo de eer aan zichzelf houdt, schone lei beginnen met iemand als Herman Tjeenk Willink als verkenner.

Grootste probleem voor de VVD is dat er geen opvolger in de fractie zit, allemaal lichtgewichten. Als Dijkhoff was doorgegaan was het een stuk makkelijker geweest.
Ik schuif Thierry Aartsen naar voren gewoon voor de lolz.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philpend
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-10 09:33
Sorcerer8472 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:00:
[...]

Okee, geen VVD-medewerkers, maar wel Rutte-doctrine-volgers, van een ministerie waar hij de baas is.
De eerste verantwoordelijkheid van een ambtenaar is er voor zorgen dat de politicus waar je voor werkt geen politieke schade oploopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 21:19

Deathchant

Don't intend. Do!

Mrjraider schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:02:
Vind dat die dame van de PvdD wel erg sterk is; er is een vertrouwenscrisis in de politiek omdat de regering de kamer weigert te informeren (op allerlei gronden) en dat dit zelfs tijdens het formatieproces speelt is best wel kwalijk.
Rutte liegt en praat er omheen straks een keer sorry zeggen, kusje erop en klaar?
Heel sterk. Zij is de enige die goed blootlegt wat de grondslag van de rutte-doctrine is (bij gebrek aan aanwezigheid van omtzigt nu). Ik had het eigenlijk eerder verwacht van Simons dan van Ouwehand, maar ze heeft het erg scherp. Jammer dat Ouwehands verklaringen niet verder opgepakt zijn door GL of PvdA of SP.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Bart-Willem schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:02:
[...]

Lichtgewichten? Het zijn totale nobodies, op Zohair na (die is serieus goed en verrekte slim). Zonder Rutte stort de VVD echt compleet in.
Die moest ik even opzoeken:
https://www.vvd.nl/profielen/zohair-el-yassini/

Staat mij niet scherp voor de geest dat ik herinnering had aan bijdragen van hem maar zal eens op hem letten.

Het is inderdaad dun gezaaid met slimme politici in de Tweede Kamer die uit de VVD koker komen. Dus wellicht toch een goede afspiegeling van de VVD stemmer :+
* franssie rent

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Vind dat die dame van de PvdD wel erg sterk is; er is een vertrouwenscrisis in de politiek omdat de regering de kamer weigert te informeren (op allerlei gronden) en dat dit zelfs tijdens het formatieproces speelt is best wel kwalijk.
Rutte liegt en praat er omheen straks een keer sorry zeggen, kusje erop en klaar?
Heel sterk, MP waardig, maar Nederland stemt liever op Rutte.

Ben wel benieuwd naar een polletje na vandaag eigenlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Erapaz op 01-04-2021 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 14:59
Theoretisch is het niet de regering heh, blijft lastig die dubbelepetten met dit soort dingen.
De verkenners zijn niet aangesteld vanuit de regering (maar vanuit de kamer) en Rutte zit er (theoretisch) puur met de pet van fractievoorzitter. Dus het "de regering" verwijten is lastig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:39

gws24

Thinking is hard!

[...]

En dat is precies hoe Rutte het graag heeft :P . Volgens mij heeft Virtuozzo het wel eens hierover gehad dat zeker machtspartijen helemaal geen capabele kamerleden willen maar alleen stemvee en dat daarom de meeste leden maar 1 of 2 termijnen krijgen, je ziet hoe lastig Omtzigt voor het cda is. Lijkt ze alleen nu in een lastig parket te brengen, ze hebben te succesvol capabele mensen weggewerkt.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Maar verwacht Hoekstra de waarheid boven tafel te krijgen? Ik betwijfel het. Ruttes verhaal rammelt in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-10 14:46
[...]

Okee, geen VVD-medewerkers, maar wel Rutte-doctrine-volgers, van een ministerie waar hij de baas is.
Ook dat hoeft niet eens, er hoeft maar bovenin de toren iemand te zitten die akkoord moet geven op het al dan niet delen van documenten en dan zit er maar één volger van de doctrine.

De meeste ambtenaren doen gewoon hun werk en op een hoger niveau wordt dan bepaald in hoeverre die doctrine daar overheen moet. Dat gebeurd in de WOB ook vaak, de werkvloer levert alles aan en het is daarna aan de juristen en mensen hoger in de toren welke informatie uiteindelijk mee gaat in het WOB besluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:14
Kaag en de ex verkennens zien er echt heel moe uit
..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
gekkie schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:06:
[...]

Theoretisch is het niet de regering heh, blijft lastig die dubbelepetten met dit soort dingen.
De verkenners zijn niet aangesteld vanuit de regering (maar vanuit de kamer) en Rutte zit er (theoretisch) puur met de pet van fractievoorzitter. Dus het "de regering" verwijten is lastig.
De regering is destijds gevallen vanwege een informatievoorzieningsprobleem... (de toeslageaffaire is een gevolg hiervan). Een regering onder bewind van Rutte.
Maakt me niet uit welke pet hij draagt; hij hoort niet (meer) in de kamer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Basekid schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:07:
Kaag en de ex verkennens zien er echt heel moe uit
..
Snap ik, even flink lakken en censureren in de nachten kost een hoop energie. :+

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:56

Sorcerer8472

Mens sana?

Formatie vind ik trouwens wel een (lichte) uitzondering ivm partijstandpunten en punten waarop men toch wat wil inleveren eventueel.

Maar aan de andere kant legt het wel bloot nu waar een partij écht voor staat. Dus wie weet, radical honesty in NL politiek kan best werken :)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:29

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik heb hem uit gezet na het '5 minuten bellen'. Ik meen dat Kaag daarna het woord had. Sindsdien wat spannends?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
HollovVpo1nt schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:09:
Ik heb hem uit gezet na het '5 minuten bellen'. Ik meen dat Kaag daarna het woord had. Sindsdien wat spannends?
Ik zou integraal terug kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

HollovVpo1nt schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:09:
Nee. Na dat bellen is er toegezegd dat er een brief zou komen van de verkenners (ik mistte even of dat eerste of tweede generatie betreft). Daarna veel gewauwel.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
[...]

AZ is het domein van ABDUP.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Virtuozzo schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:11:
[...]

AZ is het domein van ABDUP.
Deze bedoel je https://www.somo.nl/nl/ab...derlandse-multinationals/

Wel zo handig om erbij te vermelden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Haha Wilders stelt een vraag die Hoekstra dwingt om te zeggen dat hij het zich niet kan herinneren.
-poging tot.-

[ Voor 7% gewijzigd door MrMonkE op 01-04-2021 18:13 ]

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
Mrjraider schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:08:
[...]
De regering is destijds gevallen vanwege een informatievoorzieningsprobleem... (de toeslageaffaire is een gevolg hiervan). Een regering onder bewind van Rutte.
Maakt me niet uit welke pet hij draagt; hij hoort niet (meer) in de kamer.
Mjah daar hebben de kiezers anders over besloten. Dat ook ik het met die kiezers oneens ben, doet daar weinig aan af. Hij is tot dat hij zelf vertrekt of dat er een nieuwe kamer wordt verkozen in iedergeval kamerlid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
Dennis1812 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:44:
[...]

Tuurlijk. Die komen samen in het kabinet.
Over een week of 2 is half Nederland het weer vergeten.
En links gelooft dat ze druk hebben uitgeoefend en wat te dealen hebben, zo zelf in de soep geplaatst worden om er uiteindelijk de rekening voor te krijgen.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Zat net even door hun 34 Kamerleden te scrollen, maar moet hier de nieuwe fractievoorzitter uitkomen?

Mark Harbers lijkt me de enige die in de buurt komt, wat een kaalslag heeft daar plaatsgevonden. Waar is de tijd gebleven dat die lijst volstond met types als Elias, Ten Broeke, Van Baalen, Weekers, Azmani, Boekestijn, Cornielje, Hirschi Ali, Wilders, De Krom, Oplaat, Weisglas, etc. Wat je ook van ze vond, het waren wel mensen met uitstraling.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
gekkie schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:13:
[...]

Mjah daar hebben de kiezers anders over besloten. Dat ook ik het met die kiezers oneens ben, doet daar weinig aan af. Hij is tot dat hij zelf vertrekt of dat er een nieuwe kamer wordt verkozen in iedergeval kamerlid.
Ik zou eerder stellen dat het twee gescheiden paden zijn. Gevallen over kwestie. Verkiezingen bij crisis / continuïteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ja links of rechtsom krijg je toch weer D66, vvd en CDA... Tja geen idee wat ik dus verwacht eigenlijk

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Erapaz
Marijnissen zegt het goed, het gaat niet om de fout die gemaakt is met de aantekeningen en in de verkenning, het gaat erom dat we nu eindelijk de waarheid zien. Alleen daarom zouden we opnieuw moeten stemmen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
hoevenpe schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:14:
[...]

Zat net even door hun 34 Kamerleden te scrollen, maar moet hier de nieuwe fractievoorzitter uitkomen?

Mark Harbers lijkt me de enige die in de buurt komt, wat een kaalslag heeft daar plaatsgevonden. Waar is de tijd gebleven dat die lijst volstond met types als Elias, Ten Broeke, Van Baalen, Weekers, Azmani, Boekestijn, Cornielje, Hirschi Ali, Wilders, De Krom, Oplaat, Weisglas, etc. Wat je ook van ze vond, het waren wel mensen met uitstraling.
En stuk voor stuk waren ze volledig van het padje. Meer kritiek, onbruikbaar vanuit externe consultatie. De schoonmaak van Hermans, anders gezegd.

Even serieus, zie je Elias al achter de preekstoel praten over het rode gevaar? Weekers als Libertariër die niet eens zelfstandig kan nadenken? Ali die zo diep in de vijandsbeelden zit dat zelfs een Cato Institute haar als risico van excessieve escalatie opmerkt? En dan los van het theatrale drama, stuk voor stuk chantabel. Niet eens à la skelet in de kast, maar kast gemaakt van skeletten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
Correct, inderdaad. En excuus, vanuit achtergrond is het soms makkelijk om te vergeten dat elders de context minder gekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Zouden nieuwe verkiezingen überhaupt kunnen? Is dat puur een kamermeerderheid die moet stemmen ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Waarom zegt Marijnissen elke keer 'allerlei over Omzigt".
Staat dat letterlijk zo in de notulen?

★ What does that mean? ★

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
Deathchant schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:04:
[...]

Heel sterk. Zij is de enige die goed blootlegt wat de grondslag van de rutte-doctrine is (bij gebrek aan aanwezigheid van omtzigt nu). Ik had het eigenlijk eerder verwacht van Simons dan van Ouwehand, maar ze heeft het erg scherp. Jammer dat Ouwehands verklaringen niet verder opgepakt zijn door GL of PvdA of SP.
En dat is iets waar je goed op moet blijven letten. Er is een saillante setting waar links verdeeld gemanoeuvreerd wordt voor perceptie - het idee dat men invloed heeft hier (terwijl men in de verkeerde arena zit), dat beïnvloedt gedrag, en daar ligt een valstrik.

Echt iets om in het achterhoofd te houden, er zit iets wat opvallende kenmerken deelt met Stockholm syndroom. Hard om te zeggen, maar we moeten eerlijk zijn. De kamer is niet waar de strijd is.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:01
Marijnissen is goed bezig. "waarom werd de toeslagenaffaire niet besproken maar degene die het heeft aangekaart"? Dat zegt alles.

ps.
Ouwehand was niet ook sterk inderdaad.

[ Voor 15% gewijzigd door D-e-n op 01-04-2021 18:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gekkie
Virtuozzo schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:14:
[...]
Ik zou eerder stellen dat het twee gescheiden paden zijn. Gevallen over kwestie. Verkiezingen bij crisis / continuïteit.
Dat bedoelde ik ook, het was vooral een reactie op het deel of hij in de kamer "hoort".

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

D-e-n schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:23:
Marijnissen is goed bezig. "waarom werd de toeslagenaffaire niet besproken maar degene die het heeft aangekaart"? Dat zegt alles.
Ik vond het een schitterend pleidooi aan de Tweede Kamer om zich te bezinnen, om het strijdtoneel waar @Virtuozzo aan refereerde terug daar te krijgen waar het hoort: De Tweede Kamer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-10 17:24
Opvallend aan de Tweede Kamer is een sterke mate van 'partijmonisme' (ik weet even niet meer van welke auteur ik deze term vandaan heb); een verregaand protectionisme dat zich uit in het met hand en tand verdedigen van een regering door coalitiepartijen.

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
D-e-n schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:23:
En toch, het zou nuttig zijn wanneer men de ingang Omtzigt gebruikt voor het blootleggen van beleidsdocument - om dat als hefboom te gebruiken om het externe consultatie probleem open te breken. Want daar zit de machine.

Al deze focus binnen de politieke arena, ik begrijp het, het is ook nodig - vereist zelfs. Maar er liggen nogal valstrikken bij. En dit soort zaken wordt altijd primair in collectieve perceptie besloten. Zolang het debat daar niet eenduidig gevormd en besloten wordt is er gewoon nul reden voor aanwezige machtspolitiek om elkaar te laten vallen.

Al die specifieke focus op persoon en zo meer, het is als een slow motion oefening van “let’s push this down to detail level”. Mij valt op dat Wilders mooie show maakt, maar ook dat wat hij doet precies dat recept is.

Anders gezegd: de duale focus van machtspolitiek is iets wat men in kader van situationele ethiek zou moeten toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ps3gamer91 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:28:
Opvallend aan de Tweede Kamer is een sterke mate van 'partijmonisme' (ik weet even niet meer van welke auteur ik deze term vandaan heb); een verregaand protectionisme dat zich uit in het met hand en tand verdedigen van een regering door coalitiepartijen.
Van Kaag en Hoekstra snap ik het nog, die willen mogelijk door. Ook zij lopen schade op bij nieuwe verkiezingen.

Maar hoe gaat Rutte zich hier in godsnaam uit redden? Vertrouwen is toch helemaal weg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
franssie schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:25:
[...]

Ik vond het een schitterend pleidooi aan de Tweede Kamer om zich te bezinnen, om het strijdtoneel waar @Virtuozzo aan refereerde terug daar te krijgen waar het hoort: De Tweede Kamer.
Ja, het was politiek goed uitgevoerd. Ze heeft ook meer dan een punt. Toch, het blijft bewegen binnen door machtspolitiek gevormde kaders. De politiek is niet waar het debat besloten wordt, en als ik dan naar media kijk? Ziet er niet goed uit om de situatie (media spreken niet eens echt van kwestie) in arena van collectieve perceptie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
Tk55 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:30:
[...]

Van Kaag en Hoekstra snap ik het nog, die willen mogelijk door. Ook zij lopen schade op bij nieuwe verkiezingen.

Maar hoe gaat Rutte zich hier in godsnaam uit redden? Vertrouwen is toch helemaal weg?
Zo vreemd als het klinkt, zo eenvoudig is het ook.

What can you do? Nothing.
Who else is there? Nobody.
Hoe meer het op Mark gaat, des te eenvoudiger het is om dit te polariseren voor processen van publieke perceptie. Hoe meer het in de dynamiek van kamer blijft. Des te minder druk vanuit collectief perspectief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10 23:11

DataGhost

iPL dev

franssie schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:11:
[...]

Nee. Na dat bellen is er toegezegd dat er een brief zou komen van de verkenners (ik mistte even of dat eerste of tweede generatie betreft). Daarna veel gewauwel.
De brief van de (nieuwe) verkenners is er al, ik weet niet of er wat over gezegd is in de kamer maar er staat niet letterlijk in wie Rutte heeft gebeld vanochtend. Terwijl ik dit typ legt Klaver uit wat erin staat :+ namelijk dat de nieuwe verkenners van de passages op de hoogte kwamen gisteren, dat gisteravond Ollongren hiervan op de hoogte is gesteld en vanochtend om 8:00 Jorritsma pas (was onbereikbaar gisteren). Dus in principe waren het alleen Ollongren en de nieuwe verkenners die dit om 7:30 wisten, en iedereen die erbij was en het zich toch herinnerde natuurlijk.
MrMonkE schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:21:
Waarom zegt Marijnissen elke keer 'allerlei over Omzigt".
Staat dat letterlijk zo in de notulen?
Jazeker, Aantekeningen ambtelijke ondersteuning pagina 7, laatste regel van de twee-na-laatste alinea:
"AJ/MR/KO Allerlei over PO"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

Toch jammer dat Baudet zn corona idioterie er doorheen moet gooien.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Baudet fietst er even een corona opmerking doorheen. Classy Baudet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 20:20
Ik vind het toch altijd frappant om te zien dat op de zetels schijnheilig de 1,5 meter in acht wordt genomen, maar zodra iedereen met z’n kont van de zetel afkomt dan staan er soms wel 5-6 mensen binnen 1,5 meter.

:F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PLAE
  • Laatst online: 26-09 18:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j28B-bVjplfAbaifTyFPxAOBHhA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RIn1PKPwwxkhnzzip4Nfh61E.png?f=fotoalbum_large

Zal er verder geen medewerker toegang hebben gehad?

Sowieso bijzonder dat ze er pas gisteravond achter zouden zijn gekomen. Hebben ze zelf de oorspronkelijke verslagen niet gelezen om hun taak goed op te kunnen pakken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Mijn god, Baudet met zijn COVID gezeik, kan iemand hem de microfoon afpakken?

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Dus Jorritsma was het niet... Opmerkelijk.
Arib toch?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Virtuozzo schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:33:
[...]

Hoe meer het op Mark gaat, des te eenvoudiger het is om dit te polariseren voor processen van publieke perceptie. Hoe meer het in de dynamiek van kamer blijft. Des te minder druk vanuit collectief perspectief.
Hierover zullen wij het niet eens zijn maar niks staat in steen gebeiteld. Wellicht zorgt dit voor momentum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Virtuozzo schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:19:
[...]

En stuk voor stuk waren ze volledig van het padje. Meer kritiek, onbruikbaar vanuit externe consultatie. De schoonmaak van Hermans, anders gezegd.

Even serieus, zie je Elias al achter de preekstoel praten over het rode gevaar? Weekers als Libertariër die niet eens zelfstandig kan nadenken? Ali die zo diep in de vijandsbeelden zit dat zelfs een Cato Institute haar als risico van excessieve escalatie opmerkt? En dan los van het theatrale drama, stuk voor stuk chantabel. Niet eens à la skelet in de kast, maar kast gemaakt van skeletten.
Daarom ben ik ook voor dat alle kamerleden ten aller tijden aanwezig moeten zijn bij elk debat, dan zie je nl hoe zo`n partij in elkaar zit. En vallen mensen die geen enkele bijdrage leveren over 4 jaar, of een bijdrage leveren aan iets anders na verloop van tijd op.
En kunnen ze zich niet meer verbergen achter hun kopman.

Het is niet alsof partijen om mensen gelegen zitten zeker niet als je de lobbies en thinktanks erbij optelt.
150 mensen in het zicht moet kunnen toch.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht. Baudet die het heeft over de fundamenten van democratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nieuwe verkiezingen gaan om verschillende redenen echt niet gebeuren.
* We hebben er net een gehad, de huidige kamer zit er net een dag
* Het is een vertrouwenscrisis omdat de grootste partij de premier levert en aan die premier zit iets. Het is aan de partij om een oplossing te zoeken. Zolang Rutte de baas van de VVD is en de VVD de grootste is (en blijft) zal Rutte de aangewezen premierkandidaat zijn.
* nieuwe verkiezingen zullen verrassend genoeg dezelfde uitslag opleveren.

Waarom zou je verkiezingen organiseren a 200 miljoen als de VVD te beroerd is aan te geven dat hun kopman misschien niet de beste keuze is? Zolang de VVD Rutte is en Rutte de VVD komt daar geen beweging in en hebben verkiezingen feitelijk ook geen zin.

Wel een mooie vlek, de formatie is het kiezen van posities en zorgen dat je er zelf goed voor staat of a la zero-sum de tegenstander naar beneden krijgt. Deze Rutte staat er nu wel heel zwak voor en dat maakt de formatie voor de VVD wel erg lastig. Als het al lukt.

Ik voorspelde al dat Rutte4 geteisterd zou gaan worden door zelfveroorzaakte problemen uit Rutte1/3 en dat de man over datum is gegaan, maar met zo'n zwakke start weet je al dat Rutte4 door gedoe en wantrouwen de finish zeker niet haalt. En welke partij zou vol op deze formatie inzetten (behalve het principeloze CDA)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
PLAE schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:35:
[Afbeelding]

Sowieso bijzonder dat ze er pas gisteravond achter zouden zijn gekomen. Hebben ze zelf de oorspronkelijke verslagen niet gelezen om hun taak goed op te kunnen pakken :?
Het is klassiek. Deze persoon heeft het niet aangeraakt. De andere persoon? Welke andere persoon? Sorry, daar wordt niet over gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0w!N
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10:42
DataGhost schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:34:
[...]

De brief van de (nieuwe) verkenners is er al, ik weet niet of er wat over gezegd is in de kamer maar er staat niet letterlijk in wie Rutte heeft gebeld vanochtend. Terwijl ik dit typ legt Klaver uit wat erin staat :+ namelijk dat de nieuwe verkenners van de passages op de hoogte kwamen gisteren, dat gisteravond Ollongren hiervan op de hoogte is gesteld en vanochtend om 8:00 Jorritsma pas (was onbereikbaar gisteren). Dus in principe waren het alleen Ollongren en de nieuwe verkenners die dit om 7:30 wisten, en iedereen die erbij was en het zich toch herinnerde natuurlijk.

[...]

Jazeker, Aantekeningen ambtelijke ondersteuning pagina 7, laatste regel van de twee-na-laatste alinea:
"AJ/MR/KO Allerlei over PO"
Hebben ze daar ook mensen die dit kunnen ontcijferen? Jezus wat een slecht handschrift :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basekid
Dit hele scenario is koren op de molen van FvD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

PLAE schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:35:
[Afbeelding]

Volgens mij was het verhaal in het debat van vanochtend dat (zei Rutte tenminste) Jorritsma en Ollongren dit met hem vergeten waren, dat hij het wel heeft nagevraagd maar dat alles ondertussen was overgedragen aan de nieuwe verkenners dus dat AJ, KO en de twee notulerende ambtenaren niet meer konden opzoeken of het gezegd is of niet. Verder dus niet aan de nieuwe verkenners gevraagd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
dawg schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:36:
[...]

Hierover zullen wij het niet eens zijn maar niks staat in steen gebeiteld. Wellicht zorgt dit voor momentum.
Media. Media. Media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-10 17:24
Virtuozzo schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:33:
[...]

Of het 'opofferen' van Mark Rutte voor het juist creëren van een andere dynamiek?

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Kan iemand ff een schop geven als Baudet stopt met blaten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

R0w!N schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:38:
[...]

Hebben ze daar ook mensen die dit kunnen ontcijferen? Jezus wat een slecht handschrift :'(
Mja, notuleren is nou eenmaal lastig, daarom werk je het liefst je kriebels zo snel mogelijk uit in leesbare vorm. In dat opzicht kan ik het handschrift wel begrijpen, je wilt tijdens een onderhandeling niet elke minuut tig keer moeten wachten omdat de notulist het niet bijhoudt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:34
Dracyn schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:39:
Kan iemand ff een schop geven als Baudet stopt met blaten?
Schop :)

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:27
Haha Baudet die openheid pleit.
Ga aub belerend zijn op een school ofzo. Want jijzelf moet ook nog veel leren knaapje.
(Zou theo zeggen)

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

I know. En ik heb recentelijk nog aangegeven dat ik langzaam verandering daarin zie. En tuurlijk gaat dat in het begin langzaam. Alle fundamentele verandering gaat langzaam in den beginne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Verwijderd schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:37:
Zucht. Baudet die het heeft over de fundamenten van democratie.
FvD toch? :P
Fundamenten van Democratie.

Zoals hij leest lijkt wel een beetje op een Sesamstraat verhaaltje.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Erapaz schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:19:
Marijnissen zegt het goed, het gaat niet om de fout die gemaakt is met de aantekeningen en in de verkenning, het gaat erom dat we nu eindelijk de waarheid zien. Alleen daarom zouden we opnieuw moeten stemmen.
tsja als je zo als partij bent afgestraft zou ik ook iedere kans op verkiezingen proberen te grijpen. Niet echt integer, maar ok. De SP.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
MrMonkE schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:39:
[...]

FvD toch? :P
Fundamenten van Democratie.

Zoals hij leest lijkt wel een beetje op een Sesamstraat verhaaltje.
Wacht, dat was toch Flame Voor Domme?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
Ps3gamer91 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:38:
[...]

Of het 'opofferen' van Mark Rutte voor het juist creëren van een andere dynamiek?
Er is al zes jaar lobby met die focus. Maar, beetje gevoelige situatie. Het komt bij links nergens binnen. Nee, we gaan niet doen wat zij doen, dat is fout en spel en zo. Zie het topic Linkse politiek, je kan vrij snel zien waar gesproken wordt over methodologie versus machtspolitiek en de historische valstrikken daarbij.

Plus, dan zat men al overal bij de redacties en de journalisten en de eigenaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PLAE
  • Laatst online: 26-09 18:15
DataGhost schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:38:
[...]

Volgens mij was het verhaal in het debat van vanochtend dat (zei Rutte tenminste) Jorritsma en Ollongren dit met hem vergeten waren, dat hij het wel heeft nagevraagd maar dat alles ondertussen was overgedragen aan de nieuwe verkenners dus dat AJ, KO en de twee notulerende ambtenaren niet meer konden opzoeken of het gezegd is of niet. Verder dus niet aan de nieuwe verkenners gevraagd 8)7
Nee hierin schetsen de nieuwe(!) verkenners dat zij dit gisteravond(!) pas hebben ontdekt. Terwijl het toch logisch is om de gespreksverslagen te lezen als je die taak serieus oppakt.

Zelf had ik bij het ontvangen direct Control + F Omtzigt gedaan. Maar af en toe doen we echt alsof we gek zijn in dit land. Van Ark en Koolmees zijn ook af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
dawg schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:39:
[...]

I know. En ik heb recentelijk nog aangegeven dat ik langzaam verandering daarin zie. En tuurlijk gaat dat in het begin langzaam. Alle fundamentele verandering gaat langzaam in den beginne.
Zeker. En opbouw is een vereiste. Maar, het moment is het momentum, altijd weer. Heb je het niet klaar staan, dan mis je de hefboom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0w!N
PLAE schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:41:
[...]

Nee hierin schetsen de nieuwe(!) verkenners dat zij dit gisteravond(!) pas hebben ontdekt. Terwijl het toch logisch is om de gespreksverslagen te lezen als je die taak serieus oppakt.

Zelf had ik bij het ontvangen direct Control + F Omtzigt gedaan. Maar af en toe doen we echt alsof we gek zijn in dit land. Van Ark en Koolmees zijn ook af.
Voor dat ze überhaupt beginnen, zijn ze denk ik alweer pleitte.. Dit kan toch onmogelijk stand houden.
Als de motie van wantrouwen stand houd tegen Rutte, dan weet je het zeker dat je hem nooit meer uit de TK krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Hoe kunnen de verkenners nog steeds zeggen dat niemand over Omtzigt heeft gesproken als iedereen en zijn moeder ondertussen die foto's heeft gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
[...]

Koolmees, de man die proactief falen van overheid masseert voor perceptie bij de Covid maatregelen voor ondernemers? Ja nee, maatwerk is er niet, kan niet, jammer dan.

Neoliberale zetbaas, Koolmees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Nieuwsuur doet dit altijd wel erg goed, maar ben bang dat daar alleen Volkskrant en NRC lezers naar kijken... Niet echt onderdeel van de gevestigde orde (behalve D66).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

[...]

Ah, ik zie dat ik je afsluitende vraag verkeerd heb gelezen, ik zat nog in de context van hoe Rutte wel en niet op de hoogte kwam van zijn uitspraken en of de oude verkenners daarvan op de hoogte hadden kunnen komen eerder dan gisteravond. De nieuwe verkenners hadden inderdaad alles door moeten lezen, dat had sowieso al dagen gezeur gescheeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
Dracyn schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:43:
Hoe kunnen de verkenners nog steeds zeggen dat niemand over Omtzigt heeft gesproken als iedereen en zijn moeder ondertussen die foto's heeft gezien?
Iedereen behalve degene om wie het voor hen gaat, het stemvee. Herhaling is wat waarheid schept. Menselijke sociale psychologie is een dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-10 14:10
Wil Ouwehand nu een gedeelte van de gekozen volksvertegenwoordiging de laan uitsturen? Het wordt steeds gekker!

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Virtuozzo schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:42:
[...]

Zeker. En opbouw is een vereiste. Maar, het moment is het momentum, altijd weer. Heb je het niet klaar staan, dan mis je de hefboom.
Dat klopt maar dat werkt twee kanten op. De dynamiek die nu ontstaan is kon ook niet van een op andere dag ontstaan.

Verandering vereist investering en vasthoudendheid. Dus ook een beroep op geduld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Kees_frl schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:40:
[...]

tsja als je zo als partij bent afgestraft zou ik ook iedere kans op verkiezingen proberen te grijpen. Niet echt integer, maar ok. De SP.
Volgens mij gaat SP niet voor nieuwe verkiezingen. Zelfs Esther Ouwehand zet hoger in, Rutte weg en VVD niet meeregeren. En een waarschuwing naar D66 en CDA.

Aanvullend heb ik mijn twijfels bij de afstraffing. Ik vind, nu het voor het echie is, Marijnissen en Ouwehand veruit de beste. Daarom zou ik graag een pol willen zien hoe de verhoudingen nu liggen.

[ Voor 19% gewijzigd door Erapaz op 01-04-2021 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Virtuozzo schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:44:
[...]

Iedereen behalve degene om wie het voor hen gaat, het stemvee. Herhaling is wat waarheid schept. Menselijke sociale psychologie is een dingetje.
Heerlijk hoe ik veel gewoonte VVD stemmers heb horen roepen dat je dom bent als je niet VVD stemt maar dit soort dingen weigeren te kijken/inzien :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Dracyn schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:43:
Volgens mij zijn de oude verkenners nog niet aan het woord geweest :+ en hebben de nieuwe verkenners per brief en per stukken laten weten dat er inderdaad wel over gesproken is. Ik ben wel even naar de supermarkt geweest tijdens de schorsing rond 15:00 dus misschien heb ik het gemist, maar volgens mij moeten ze nog hun verhaal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
DataGhost schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:46:
[...]

Volgens mij zijn de oude verkenners nog niet aan het woord geweest :+ en hebben de nieuwe verkenners per brief en per stukken laten weten dat er inderdaad wel over gesproken is. Ik ben wel even naar de supermarkt geweest tijdens de schorsing rond 15:00 dus misschien heb ik het gemist, maar volgens mij moeten ze nog hun verhaal doen.
Blijft mijn opmerking hetzelfde, iedereen heeft het gezien, waarom nog de moeite doen om te proberen dat te ontkennen? Verspilde energie en tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 21:36
hoevenpe schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:14:
[...]

Was Klaas Dijkhoff niet altijd de nieuwe kroonprins van de VVD en gedoodverfde favoriet als opvolger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0w!N
DataGhost schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:46:
[...]

Klopt het verhaal is nog niet gedaan ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Bean77 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:45:
Wil Ouwehand nu een gedeelte van de gekozen volksvertegenwoordiging de laan uitsturen? Het wordt steeds gekker!
Tot nu toe de enige die het rechtsstatelijke aspect in acht neemt. Kun jij van vinden wat je wilt maar het is een feit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

En éindelijk begint iemand over die "onderhandelingstactiek Hoekstra"-opmerking. About time!

Volvotips.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

@Bean77 Zolang ze allemaal disfunctioneren (liegen) kunnen ze wat mij betreft meteen opbokken ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Dracyn schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:47:
[...]

Blijft mijn opmerking hetzelfde, iedereen heeft het gezien, waarom nog de moeite doen om te proberen dat te ontkennen? Verspilde energie en tijd.
Als je verhaal is dat je het je niet meer herinnert en dat je bovendien geen toegang meer had tot de stukken is dat de enige "legitieme" manier om dit te kunnen blijven ontkennen. Volgens mij ontkennen ze ook ondertussen niet meer dat het gezegd is, alleen nog maar dat ze het zich kunnen herinneren. Hoe geloofwaardig dat is, is straks aan de kamer natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Hij verwoord het ook wel mooi met die foto als spiegel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Als Rutte het niet wil zeggen, betekent dat dan niet gewoon dat we buiten het vierkantje moeten zoeken.

Als het er binnen was geweest had hij de betreffende persoon allang in de uitverkoop gedaan.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:46
Rutte mag aanblijven imo als premier. Misschien wel de beste premier die we ooit gehad hebben. 4 jaar nog even knallen en dan nieuw bloed.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

AMARONE schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:49:
Rutte mag aanblijven imo als premier. Misschien wel de beste premier die we ooit gehad hebben. 4 jaar nog even knallen en dan nieuw bloed.
Hoe kom je precies tot die conclusie, of staat je onderbouwing boven je post in de vorm van een datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0w!N
Wou Arib nou maar Volt overslaan?!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

De beste? Alleen als je multinational bent of 3x modaal verdiend. Maar de normale burger is niks opgeschoten met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Misschien de huidige ombudsman aanstellen als verkenner?

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Alsjeblieft niet, hoe eerder weg hoe beter. Zelfs voor COVID was ik het al niet met hem eens...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

R0w!N schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:50:
Nee, de fractievoorzitter leek afwezig te zijn. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Ze zag hem niet. En als je ven naar het toilet bent is het lastig woordvoeren ;-) Hij herstelde het en zij ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

Ze zag hem niet zitten.
Kan gebeuren toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-10 14:10
dawg schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:47:
[...]

Tot nu toe de enige die het rechtsstatelijke aspect in acht neemt. Kun jij van vinden wat je wilt maar het is een feit.
Als je een dermate uitglijder maakt op een rechtsstatelijk aspect dan kan ze zich beter vooraf beter voorbereiden.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erapaz
Hey, we hebben er eentje gevonden, een Rutte stemmer in het wild. Gefeliciteerd, je bent de eerste die ik tegenkom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:49

mr_petit

opperprutser

Bean77 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:45:
Ja ze doet een beroep op dat niemand met de VVD gaat samenwerken.
Maar goed, dat beroep kon ze ook doen zonder deze kwestie. Iedereen is vrij om te gaan informeren (danwel daarna formeren) hoe ze willen, dus ik vind dat soort opmerkingen in de kamer sowieso niet zo relevant.
Ze zijn vrij om een D66/CDA/SP/PVDA/GL/PVDD/CU kabinet te gaan vormen.
Laat hun gang maar gaan. Ik wil wel eens zien hoe dat gaat werken :P

"man is not truly one, but truly two,"

Pagina: 1 ... 56 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Knutsel zelf: https://www.coalitiechecker.nl/