Body mods don't determine skill
Kan je in het ziekhuis vragen of ze tijd hebben voor een geheugencontrole voor Rutte?Bart-Willem schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:36:
Drommels, ik moet naar het ziekenhuis toe en moet het debat dus verder missen!Hopelijk snel klaar in het ziekenhuis en kan ik dus verder kijken.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Een politicus die liegt? Vind je dat zo bijzonder?Robkazoe schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:33:
[...]
Terecht punt wat je aantekent. Een leugenaar die potentiele premier kan worden, dat moeten we niet hebben. Goed dat je dat als echt probleem aankaart!
Wellicht een idee voor notules (al is daar binnen AZ geen capaciteit voorDaniëlWW2 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:34:
Ben ik de enige die zich ernstig begint af te vragen of onze premier nog wel fysiek geschikt is voor deze oh zo verantwoordelijke en belangrijke functie? Ik bedoel, de man vergeet al jaren werkelijk alles.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
beschaafdheid? Ik denk dat we hier of een structurele leugenaar hebben of iemand waarbij ik vrees voor zijn mentale gezondheid. De man doet dus onderhandelingen en verkennende gesprekken maar vergeet waar hi het over heeft en wat zijn voorstellen/standpunten zijn. Dat is zeer ernstig. Hoe kunnen we die aan zijn lot overlaten in de EU bv? Als hij zich alles verkeerd herinnerd, niet weet, er geen actieve herinnering van heeft of simpelweg weigert de documentatie beschikbaar te stellen.PLAE schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:35:
[...]
Uit beschaafdheid moet hij maar blijven antwoorden he...
Dus hij gaat daar nog heel vaak mogen zeggen dat hij er geen herinnering van heeft, dat doet hij zichzelf aan, dat heeft niets met beschaafdheid te maken. Beschaafdheid zou zijn: sorry, ik hgeb dat gezegd en ik probeerde het te verbergen. Of nog meer: 'ja, ik heb gelogen'.
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
MWuahaaha
Nogmaals, hij heeft genoeg geheugensteuntjes gekregen in de media.ricardo246 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:37:
Iedereen roept dat hij liegt, maar bewijzen hebben we niet, anders was hij al afgemaakt.
En wat betreft geheugen:
Ga eens 12 uur per dag 5 tot 6 dagen per week vergaderen en dan verhoor ik jou over wat er allemaal gezegd is (zonder verslag he).
Dan moet er echt wel een belletje gaan rinkelen.
Het doet mij pijn om te zeggen, maar Baudet heeft een punt.
People as things, that’s where it starts.
Nee, zeker niet. Maar dit is het zoveelste incident met Rutte/VVD. Alles wat Rutte een koppie kleiner kan maken is mooi meegenomen.HollovVpo1nt schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:37:
[...]
Een politicus die liegt? Vind je dat zo bijzonder?
1. Part of the job, hij doet het al 10 jaar dus voor hem is het easy.ricardo246 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:37:
Iedereen roept dat hij liegt, maar bewijzen hebben we niet, anders was hij al afgemaakt.
En wat betreft geheugen:
Ga eens 12 uur per dag 5 tot 6 dagen per week vergaderen en dan verhoor ik jou over wat er allemaal gezegd is (zonder verslag he).
2. Als ik zoiets heb, dan onthou ik niet alles nee maar als iemand mij vraagt; He Khayma, hebben wij het over x en x gehad, dan kan ik mij dat prima naar boven halen hoor.
Rutte had toch echt een week de tijd om in de notities te kijken en herinneringen op te frissen.ricardo246 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:37:
En wat betreft geheugen:
[ Voor 3% gewijzigd door XWB op 01-04-2021 14:39 ]
Nee, verkeerde herinnering.Verwijderd schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:39:
Zou hij zich die via-via bron wel herinneren?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Rutte heeft zich weer iets verkeerd herinnerd.ricardo246 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:37:
En wat betreft geheugen:
Goed moment om dan toch eens naar de neuroloog te gaan, het begint toch wel echt op een vorm van dementie te lijken nu
En kom op @ricardo246, dit soort dingen vergeet je echt niet zomaar. Dit is echt kernachtig, geen detail in de marge. Hij liegt echt ontzettend de boel bij elkaar daar.
Weten we gelijk waarom we geen emoties mochten hebben. Emoties zoals verbijstering en walging zorgen er namelijk voor dat weer andere emoties zoals vertrouwen (is dat een emotie?) kwijt kunt raken.
Ik zet steeds meer geld op dat het voorbij is voor Rutte nu.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Hoe verzin je dit?XWB schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:39:
[...]
Rutte had toch echt een week de tijd om in de notities te kijken
[ Voor 5% gewijzigd door danslo op 01-04-2021 14:42 ]

I have no special talent. I am only passionately curious.
Ach ja, dooddoener van de eeuw.HollovVpo1nt schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:37:
[...]
Een politicus die liegt? Vind je dat zo bijzonder?
Liegen is niet goed, iedereen (politici incluis) doet het. Alleen als het een patroon aan het worden is bij heeeeeele cruciale dossiers begint het wel een dingetje te worden.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
I am the great Cornholio!
Ja ik dus ook, via via?hoevenpe schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:41:
Even een teams call, wat heb ik gemist???
Verwijderd
Wat zei die?d0s schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:41:
Heel scherp van Baudet, eerlijk is eerlijk
Klaver wilt nu, na een voorzet van Baudet nota bene, de vergadering schorsen en dat alle informatie opgezocht gaat worden.
Rutte had al om 7:30 "via via" gehoord wat er in het verslag zou staan.hoevenpe schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:41:
Wat zei Baudet?d0s schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:41:
Ze zijn aan het stemmen wat er gaat gebeuren omtrent inzage document.hoevenpe schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:41:
Rutte is toch niet meer te handhaven nu ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
hoevenpe schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:41:

Rutte vertelde dat hij 'via via' daar om 7:30 vanmorgen al van de hoogte is gebracht dat daar de notities over Omtzigt instonden.
[ Voor 8% gewijzigd door eamelink op 01-04-2021 14:44 ]
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
1 of andere politicus gaat geslachtofferd worden en daarna gaan we vrolijk verder met de verwanwording van de dag.
How do you save a random generator ?
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Hier komt de afleidingsmanoeuvre, eens kijken wie er uiteindelijk de schuld krijgt.
Waarbij de informatie niet van de verkenners is gekomen en niet van een ambtenaar. Wel heel bizar dat Rutte hier zelf mee komt. Ik kan me niet voorstellen dat ie hier onbewust mee kwam.RobinHood schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:43:
Rutte heeft de informatie over dat Omtzigt wel genoemd is door hem "via via" gekregen wilt niet zeggen wie/wat dat is.
Klaver wilt nu, na een voorzet van Baudet nota bene, de vergadering schorsen en dat alle informatie opgezocht gaat worden.
[ Voor 10% gewijzigd door Laguna op 01-04-2021 14:45 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Je bent gehoord, half uurtje respijtBart-Willem schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:36:
Drommels, ik moet naar het ziekenhuis toe en moet het debat dus verder missen!Hopelijk snel klaar in het ziekenhuis en kan ik dus verder kijken.
Baudet stelde een vraag en Rutte zei dat hij om half acht (anderhalfuur voor kamerleden het mochten inzien) via via te horen had gekregen dat hij toch Omzigt had genoemd in de stukken. Rutte wou zijn bron niet onthullen. En Rutte staat er als kamerlid..
Dus wie o wie belde Rutte vanochtend?
Waarbij nog onbekend is of het wel een trein is, waar deze gaat crashen en of er wel slachtoffers vallen

Het was wel een mooi een-tweetjeRobinHood schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:43:
Mijn te-veel-tv-series-gekeken-hoofd denkt gelijk dat-ie wakker werd naast de vriendin van een stagiair van het verkennersbureau ofzo
[ Voor 35% gewijzigd door anandus op 01-04-2021 14:46 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
"Toen de wereld hem het meest nodig had, verdween hij"De_Bastaard schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:30:
Ergens wel jammer dat Lubach nu gestopt is. Hier had wel wat mooi satire uit kunnen komen
The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.
Dat Rutte als kamerlid niet gelijk is, want hij had de informatie al veel eerder, via een andere bron.
Palpatine's behind it all!horizon1978 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:44:
[...]
Baudet stelde een vraag en Rutte zei dat hij om half acht (anderhalfuur voor kamerleden het mochten inzien) via via te horen had gekregen dat hij toch Omzigt had genoemd in de stukken. Rutte wou zijn bron niet onthullen. En Rutte staat er als kamerlid..
Zei Klaver ook al "Dit belooft wat voor later"
GL en FvD in een regering
Wat vroeg Baudet nou ook alweer precies?d0s schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:41:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
1 ding is zeker de kiezers in Nederland zijn de dupe van dit idiote gedoe.sambalbaj schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:44:
Het is wel echt een leuk debat.
Hier komt de afleidingsmanoeuvre, eens kijken wie er uiteindelijk de schuld krijgt.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mooi ?
Baudet kan dus niet eens een punt van orde formuleren, zonde van de zetel die hij al enige tijd bekleed
(de inhoudelijke vraag was overigens wel goed).
[ Voor 8% gewijzigd door gekkie op 01-04-2021 14:47 ]
Hoe laat hij de info had en van wie.
Welnu, mensen, hier is waar jullie voor gekozen hebben....
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Vorige week was het ergens iets van 23 zetels al, nou. Nu denk ik wel 34 hahaha
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.
Zij steunden de motie, dus dat zou dan politiek zelfmoord zijn(?).HollovVpo1nt schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:47:
Het zou echt een plottwist zijn als Rutte zou zeggen: "die informatie kreeg ik via Hoekstra en Kaag".
Het is een trein, op een boot, in een achtbaan, op een dijk, met een achteruitkijkspiegel, in een...MikeyMan schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:44:
Traincrash in slowmotion dit...
Waarbij nog onbekend is of het wel een trein is, waar deze gaat crashen en of er wel slachtoffers vallen
Oh wacht, verkeerde ongeloofwaardige politicus
The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.
Ik mis een bak chips hierbij (nee, geen popcorn, blegh)
Body mods don't determine skill
Verwijderd
Dit wordt dus het geofferde schaap om de aandacht van Rutte af te leiden. Dan wordt er toch nog iemand 'gestraft' zonder dat Rutte de macht kwijtraakt.horizon1978 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:44:
[...]
Verkeerde GIF, deze past beter:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/3r6KawZZOtsuOthULS9ki851.gif?f=user_large)
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Er gebeurde ook wel iets op dat moment he. Jammer dat je dan toch nog even zuur moet doen tegen Baudet.gekkie schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:46:
[...]
Mooi ?
Baudet kan dus niet eens een punt van orde formuleren, zonde van de zetel die hij al enige tijd bekleed
Mooi samengewerkt zou ik zeggen door Baudet en Klaver.
Ik geloof ook niet dat Rutte dit niet zo gepland heeft, opzichtig niet naar de verkennerskamer gaan om de notities te bekijken en in het debat zo'n 'domme' viavia opmerking maken.HollovVpo1nt schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:47:
Het zou echt een plottwist zijn als Rutte zou zeggen: "die informatie kreeg ik via Hoekstra en Kaag".
Volgens mij was het ook omdat iedereen een beetje onder tijdsdruk staat. Het is een beetje interrumperen met een schaakklok, volgens mijgekkie schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:46:
[...]
Mooi ?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hou het op Jorritsma die hem vanochtend gebeld heeft, hij heeft namelijk eerder in dit debat expliciet gezegd dat er geen contact is geweest met zijn ambtenaren van AZ.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Als ik dit als ambtenaar op mijn ambtsbelofte zou doen sta ik verdorie op straat!
Maar die zijn geen kamerlid; Dus als premier zou kunnen, maar niet als fractievoorzitter van de VVDhoevenpe schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:46:
30 minuten voor Rutte om zijn memoires te schrijven en Edith Schippers of Klaas Dijkhoff te bellen voor het torentje. Dit moet toch wel het einde zijn?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik hem mijn stem zou kunnen geven. Die man lijkt precies te zijn wat deze Tweede Kamer nodig heeft. Maar dat is tevens tweezijdig, want in de rol waar hij nu zit doet hij dat prima. Als MP werkt dat misschien niet meer.Bschnitz schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:47:
Er is maar een winnaar met dit gezeik, dat is meneer O. Als die nu een eigen partij start is dit het moment waar veel gaan overstappen.
Ik niet. Ja de rest is ook tamelijk ruk, maar het houdt een keer op. Rutte is/was een goede premier maar keer op keer dat selectieve geheugen (prachtig eufemisme voor een leugen) houdt mijns inziens een keer op. En deze is wel heel erg opzichtig - waar ik persoonlijk al twijfelde of hij aan kon blijven na de toeslagenaffaire vind ik nu aanblijven echt onmogelijk.HollovVpo1nt schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:28:
Trouwens, ik zit hier wel Rutte te bashen, maar ik moet je heel eerlijk bekennen, als ik naar de andere fractievoorzitters kijk, dan vind ik Rutte verreweg de persoon die ik als liefste in de rol van Min Pres zie.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ik zou er op stemmen.Bschnitz schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:47:
Er is maar een winnaar met dit gezeik, dat is meneer O. Als die nu een eigen partij start is dit het moment waar veel gaan overstappen.
Reken daar maar wel op. Zijn alleen niet zo dom om het te vertellen. Rutte zal zichzelf wel voor zn kop slaan om deze slip of the tongue.PWM schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:48:
Ik zou nu mijn ballen uit mijn broek lachen als blijkt dat een Kaag of iemand anders ook voor 09.00 een seintje heeft gekregen. Iedereen krijgt continu via via dingen binnen daar.
Verwijderd
Klopt. ik heb op hem gestemd, prima actie. Alle andere partijen druk met zichzelf bezig, kijken of er herkiezingen kunnen komen om zieltjes te winnen. Denken alleen aan zichzelf ten kostte van anderen.Helixes schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:47:
Bijna 2 miljoen mensen hebben op Rutte gestemd - bijna één op de vijf (bron).
Welnu, mensen, hier is waar jullie voor gekozen hebben....
*knip*Agent47 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:48:
Ik ben veel te laat ingeschakeld. Het komt er dus op neer dat er nu heisa is omdat Rutte om 07:30 informatie heeft gekregen, wat andere mensen om 9:30 hebben gekregen?
Laat dat gewoon.
[ Voor 47% gewijzigd door tweakduke op 01-04-2021 22:25 ]
Even advocaat van de duivel: wat kan Rutte er aan doen dat hij de informatie eerder kreeg?HaterFrame schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:49:
De puntjes stapelen zich wel op zo, een ding is voor mij zeker: onze minister president is nog meer geloofwaardig. Zaken niet kunnen herinneren is 1, eerder kennis krijgen van zaken dan de afgesproken tijd is de doodsteek.
Als ik dit als ambtenaar op mijn ambtsbelofte zou doen sta ik verdorie op straat!
Het is heel, heel, heel duidelijk dat de Kamer Rutte's strapatsen zat is. En, hoezo krijgt deze clown zijn informatie eerder? Omdat hij toevallig ook premier is? Gelijke monniken, gelijke kappen. En, in deze is hij fractievoorzitter.Agent47 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:48:
Ik ben veel te laat ingeschakeld. Het komt er dus op neer dat er nu heisa is omdat Rutte om 07:30 informatie heeft gekregen, wat andere mensen om 9:30 hebben gekregen?
Dit is een signaal van de kamer dat Rutte terug in zn hok moet....
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Uit een bron de hij niet wil noemen, terwijl hij daar staat als kamerlid, niet als premier, en dus gelijke monikken, gelijke kappen.Agent47 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:48:
Het was Omtzigt zelfHollovVpo1nt schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:47:
"Yo Rutte, ik ben dan wel overwerkt, maar ik heb tenminste nog wel werk, want je hebt mij dus wel genoemd lullo. Nou, fijne dag nog!"
Ron Fresen: "En we kijken even naar de beelden. Ja, het lijkt erop dat Rutte is gekapseisd."loekf2 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:48:
[...]
Verkeerde GIF, deze past beter:
[Afbeelding]
Zorgen dat hij wat minder corrupte vrienden om zich heen verzameld?HollovVpo1nt schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:50:
[...]
Even advocaat van de duivel: wat kan Rutte er aan doen dat hij de informatie eerder kreeg?
Daarom heeft ie ook inlegvelletjes nodig bij verdragen, kan ie ze makkelijker terugvinden in de kast door die gele post-it.DaniëlWW2 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:34:
Ben ik de enige die zich ernstig begint af te vragen of onze premier nog wel fysiek geschikt is voor deze oh zo verantwoordelijke en belangrijke functie? Ik bedoel, de man vergeet al jaren werkelijk alles.
Een formatiebespreking heeft toch in de regel wat meer impact en onthou je wat makkelijker.ricardo246 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:37:
En wat betreft geheugen:
Wel heel bijzonder dat het eerste overleg zonder Rutte-doctrine (verkenning is ie kamerlid, geen kabinet) en spontaan gaat het mis. Zou het dan zijn dag worden? https://www.bol.com/nl/f/...-ravijn/9200000083037524/
PLAE schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:39:
Ai slip of the tongue.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Hoe zit dat met kamerleden? Mogen die een bron anoniem houden, zoals journalisten? Ik heb geen flauw idee, eerlijkg ezegd.RodeStabilo schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:50:
En dat hij z'n bron niet wil prijsgeven en maar 'via via' bleef zeggen zal ook wel meespelen.
Zo goedemiddag.eamelink schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:50:
[...]
Nee, die anderen om 9 uur. Waarom denk jij dat het 9:30 is? Wat vind je er nou zelf van dat je blijkbaar volledig loopt te zwammen over 9:30? Wanneer kwam je erachter dat het eigenijk 9 uur was? Ben jij eigenlijk wel geschikt om op GoT te zitten? Kan je daar even op reflecteren? Wat denk je dat de Nederlanders moeten vinden over jouw eer, jouw geweten en jouw geheugen? NOU???
Moet toch uit de gekozen fractie komen volgens de grondwet ?hoevenpe schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:46:
30 minuten voor Rutte om zijn memoires te schrijven en Edith Schippers of Klaas Dijkhoff te bellen voor het torentje. Dit moet toch wel het einde zijn?
https://www.vvd.nl/onze-mensen-in-de-tweede-kamer/
van Ark: niet geschikt
dochter van Loek Hermans: niet geschikt
Schippers: niet geschikt en niet op lijst
Maar... ik gok dat van Ark op het schild wordt gehesen. Staat niet voor niets op #2. Hermans (ex-PA van Rutte btw) zou zowiezo fractie voorzitter worden.
Waarom zou dat niet mogen? Hij heeft toch geen misdrijf gepleegd?anandus schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:51:
[...]
Hoe zit dat met kamerleden? Mogen die een bron anoniem houden, zoals journalisten? Ik heb geen flauw idee, eerlijkg ezegd.
Jaanandus schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:51:
[...]
Hoe zit dat met kamerleden? Mogen die een bron anoniem houden, zoals journalisten? Ik heb geen flauw idee, eerlijkg ezegd.
Precies, dit is hem nou ook weer niet aan te rekenen.HollovVpo1nt schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:50:
[...]
Even advocaat van de duivel: wat kan Rutte er aan doen dat hij de informatie eerder kreeg?
Hij geeft het zelfs eerlijk toe.
Dat gaat heus niet vanzelf. Het feit dat hij zijn bronnen niet wil geven onder het mom van vertrouwelijkheid zegt mij genoeg. Dan had hij moeten antwoorden dat hij dat zonder zijn goedkeuren of vraag doorgestuurd heeft gekregen.HollovVpo1nt schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:50:
[...]
Rutte zijn sluwheid en debat vaardigheden kennende had hij dat ook wel gezegd als het zo zou zijn gegaan. De term bron zegt het zelf ook al, die ontstaat niet vanzelf, die moet je actief aanboren.
Dit topic is gesloten.
Knutsel zelf: https://www.coalitiechecker.nl/