De Tweede Kamerverkiezingen 2021: Kroegtopic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 108 Laatste
Acties:
  • 254.244 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 18:36
Straks was het de voorzitter Arib, kunnen we daar ook een keer afscheid van nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:23

HollovVpo1nt

I like gadgets

3raser schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:51:
[...]

Zorgen dat hij wat minder corrupte vrienden om zich heen verzameld?
Vind ik niet, lijkt mij dat hij juist de goede mensen om zich heen heeft als hij dit voor elkaar heeft gekregen. Dit wordt in die zin lastig omdat ik een Hillary Clinton Benghazi actie voor mij zie: "ik kreeg alle informatie ongevraagd naar mij toegestuurd". Als Rutte er niet om heeft gevraagd dan kan hij er ook niks aan doen dat hij die info kreeg. Maar hij heeft er natuurlijk wel om gevraagd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
PLAE schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:48:
[...]

Er gebeurde ook wel iets op dat moment he. Jammer dat je dan toch nog even zuur moet doen tegen Baudet.
Mooi samengewerkt zou ik zeggen door Baudet en Klaver.
Het moment van Baudet
[YouTube: Thierry Baudet vraagt hoe Rutte eerder aan informatie kan komen dan de tweedekamer!!!]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 20:44

Deathchant

Don't intend. Do!

DiscoNootje schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:53:
Rutte eruit. Kaag Premier. Let maar op :)
Ik denk het niet. Rutte en de VVD komen al ja-ren weg met leugens. Zelfs de toeslagenaffaire was niet erg genoeg. Dus dit relatief kleine leugentje vermoedelijk ook niet :)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 15:20
Waarom? Er zit nog steeds een gat van 10 zetels tussen die twee. En het is wel heel stil rondom Kaag terwijl ze wekenlang gepromoot werd door van alles en nog wat. Ze probeert hier zo krasvrij mogelijk doorheen te komen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 18:15
Haha Baudet zit nu in extreme vorm alle eer op te eisen bij RTL Z. Geeft zichzelf nu wel heel veel eer. Hij gaat vnv tevreden naar bed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 21:50
Zou de VVD dat slikken als boetedoening ? Ik twijfel. Kan me niet herinneren dat er ooit een PM is geweest die niet uit de grootste regeringspartij kwam.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik hoop het niet zeg. Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03:10
Helixes schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:47:
Bijna 2 miljoen mensen hebben op Rutte gestemd - bijna één op de vijf (bron).

Welnu, mensen, hier is waar jullie voor gekozen hebben....
Maar wat wil je hiermee zeggen :?

Als 70 miljoen Amerikanen voor een dwaze rascistische *knip* kunnen stemmen is dit natuurlijk van een geheel andere orde. Je kunt een hoop vinden van zijn werkwijze, zijn partij de VVD en meer van dat alles maar het is geen slechte premier geweest als je terug kijkt op alle uitdagingen, ik doel specifiek op de grote gebeurtenissen, die hij heeft gehad.

Verbasteringen laten we achterwege aub.

Daarbij is het alternatief momenteel niet veel beter, Kaag is letterlijk Rutte on pumps. Wellicht daarom ook wel dat er op die partij is gestemd :)

[ Voor 3% gewijzigd door tweakduke op 03-04-2021 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
HollovVpo1nt schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:53:
[...]

Vind ik niet, lijkt mij dat hij juist de goede mensen om zich heen heeft als hij dit voor elkaar heeft gekregen. Dit wordt in die zin lastig omdat ik een Hillary Clinton Benghazi actie voor mij zie: "ik kreeg alle informatie ongevraagd naar mij toegestuurd". Als Rutte er niet om heeft gevraagd dan kan hij er ook niks aan doen dat hij die info kreeg. Maar hij heeft er natuurlijk wel om gevraagd.
En dan had hij gewoon om 9:00 die stukken moeten gaan inkijken om het met zijn ogen te zien aangezien hij z'n oren niet kon geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:10
En welke partijen dan? Ik zou nog steeds m'n geld zetten op Rutte, daarna pas op van Ark (nr. 2 bij de VVD), daarna op nieuwe verkiezingen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

PLAE schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:54:
Haha Baudet zit nu in extreme vorm alle eer op te eisen bij RTL Z. Geeft zichzelf nu wel heel veel eer. Hij gaat vnv tevreden naar bed.
Dat doet ie, zodat ze dat zo op hun YT kanaal kunnen zetten. Kunnen hun schapen duimtjes geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:50
Als 2e partij? Terwijl heel Nederland rechts heeft gestemd?

Rutte eruit. Kaag eruit. Wilders premier. Let maar op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Señor Sjon schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:54:
[...]

Waarom? Er zit nog steeds een gat van 10 zetels tussen die twee. En het is wel heel stil rondom Kaag terwijl ze wekenlang gepromoot werd door van alles en nog wat. Ze probeert hier zo krasvrij mogelijk doorheen te komen.
Was mijn indruk ook. GL kom er maar bijzitten nu, want VVD zal water bij de wijn moeten doen, misschien PvdA ook wel.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 18:36
Straks blijkt dat de stukken achteraf zijn aangepast, met de hand even overgeschreven en beetje aangepast. Tja, dat duurt inderdaad even, daarom duurde het zo lang om de stukken te krijgen. De term "functie elders" werd "minister" .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Man man man.. meer partijen nog meer kamerleden die aan de microfoon moeten hangen om dezelfde vraag te stellen en daarop <aantal-partijen> keer hetzelfde antwoord zien. Allemaal voor hun eigen mediamomentje.

"Het is niet algemene zaken" zegt Rutte,
Ik geloof hem, jullie toch ook? ;)

Ik zet 1 bitcoin op Ollongren.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Verschil is vier jaar eerder New World Order / Great Reset / Build Back Better. Voor de rest niet veel, nee. ;) :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
PLAE schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:54:
En even lekker vrijen natuurlijk :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

HollovVpo1nt schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:53:
[...]

Dan had hij daarmee kunnen beginnen.

"Jongens, ik heb deze informatie eerder gezien, de bron is een journalist [gewoon een voorbeeld] die ik verder niet kan noemen. Ik weet dat het niet hoort, maar hij belde mij op. Belverkeer laat ik jullie inzien"
danslo schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:55:
[...]

Als 2e partij? Terwijl heel Nederland rechts heeft gestemd?

Rutte eruit. Kaag eruit. Wilders premier. Let maar op :+
D66 is toch echt rechtsig. En de tweede partij.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-09 13:41

3raser

⚜️ Premium member

Deathchant schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:54:
[...]

Ik denk het niet. Rutte en de VVD komen al ja-ren weg met leugens. Zelfs de toeslagenaffaire was niet erg genoeg. Dus dit relatief kleine leugentje vermoedelijk ook niet :)
Het is hopelijk wel de druppel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

horizon1978 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:54:
[...]

En dan had hij gewoon om 9:00 die stukken moeten gaan inkijken om het met zijn ogen te zien aangezien hij z'n oren niet kon geloven.
Laten we Rutte niet onderwerpen aan een moraal waar wij ons zelf niet aan zouden houden.
Ik blijf erbij dat wat Rutte heeft gedaan, gezegd één op één te kopiëren is naar andere fracties, alleen staat Rutte nu onder vuur en de aasgieren slachtofferen hem.

Waar ik benieuwd naar ben is wie Rutte met zich mee ten onder zal nemen als hij daadwerkelijk geen kant meer op kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 20:44

Deathchant

Don't intend. Do!

HollovVpo1nt schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:56:
[...]

Laten we Rutte niet onderwerpen aan een moraal waar wij ons zelf niet aan zouden houden.
Ik blijf erbij dat wat Rutte heeft gedaan, gezegd één op één te kopiëren is naar andere fracties, alleen staat Rutte nu onder vuur en de aasgieren slachtofferen hem.

Waar ik benieuwd naar ben is wie Rutte met zich mee ten onder zal nemen als hij daadwerkelijk geen kant meer op kan.
Awwwww die arme arme Rutte toch :(:)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-09 11:30
Miki schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:54:
Maar wat wil je hiermee zeggen :?
Er zijn genoeg affaires geweest waarin het duidelijk is geworden dat Rutte en de waarheid een lastige relatie met elkaar hebben. Ofwel, de man heeft gewoon een gat in zn geheugen - dat kan ook.

Welke leiderschapskwaliteiten Rutte ook heeft, zijn electoraat heeft óók gekozen voor deze man en zijn selectieve geheugen. Er is daar meer dan genoeg voor gewaarschuwd in de campagneperiode (met de toeslagenaffaire vers in het geheugen).

Dat wou ik toch maar even onderstreept hebben.

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 19:12
anandus schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:48:
[...]
Volgens mij was het ook omdat iedereen een beetje onder tijdsdruk staat. Het is een beetje interrumperen met een schaakklok, volgens mij :P
Zit wat in, al zal dat niet meer zo zeer gelden als je een (valide) punt van orde maakt en dat strak wilt formuleren. Maar goed Klaver had daarbij inderdaad wel het voordeel dat hij niet aan het woord was en wat makkelijker kon nadenken, dat is waar.
Aan de andere kant blijf ik er bij dat Baudet leek te worstelen met het het idee wat hij überhaupt met een punt van orde kon doen en dat valt mij toch wat tegen voor de tijd die hij en in de kamer zit en de politieke belangstelling die hij daar voor al had. Een goed kamerlid kent de regels en weet daar goed gebruik van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Kunnen we dus concluderen dat dit land politiek onbestuurbaar is geworden ? Dacht dat dit alleen op eilanden voorkwam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
PWM schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:54:
[...]

Dat doet ie, zodat ze dat zo op hun YT kanaal kunnen zetten. Kunnen hun schapen duimtjes geven.
Heb je dat via via? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 15:12

ricardo246

Life's what you make it!

Baudet heeft dus als enige opgemerkt dat Rutte niet in dat verkenners kamertje was tussen 09:00 en 10:00 deze morgen? (als dat zo is, dan is Baudet de enige die wakker was)
Klopt dat de kamerleden zich daar moesten melden om de documenten in handen te krijgen?

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:54
loekf2 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:57:
Kunnen we dus concluderen dat dit land politiek onbestuurbaar is geworden ? Dacht dat dit alleen op eilanden voorkwam.
Yes, op het moment wel. Zal nog lastig worden om nu een kabinet te gaan samenstellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:10
Ik denk dat die daar geen actieve herinnering aan heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:10
Insert12 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:58:
[...]

Yes, op het moment wel. Zal nog lastig worden om nu een kabinet te gaan samenstellen.
Valt wel mee toch? Herverkiezingen, hopelijk een VVD dat gehalveerd wordt. En dat er dan andere fatsoenlijke partijen daarvan profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

gekkie schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:46:
[...]

Mooi ?
Baudet kan dus niet eens een punt van orde formuleren, zonde van de zetel die hij al enige tijd bekleed
(de inhoudelijke vraag was overigens wel goed).
Nee, hij was door z'n spreektijd heen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:40

Agent47

I always close my contracts.

Rutte nu aan de telefoon: Willy hellup!

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:52
Bio schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:46:

Voor wie hier tabak van kan maken, dit zijn ook aantekeningen van wanneer Rutte over Omtzigt (PO) spreekt:
[Afbeelding]
offtopic:
hebben ze een dokter laten notuleren ofzo? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Verkeerd herinnerd.. kom op zeg. Dit is niet de eerste of zelfs tweede keer dat die aan spontaan geheugenverlies lijdt..

Stap toch gewoon op.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
Helixes schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:57:
[...]

Er zijn genoeg affaires geweest waarin het duidelijk is geworden dat Rutte en de waarheid een lastige relatie met elkaar hebben. Ofwel, de man heeft gewoon een gat in zn geheugen - dat kan ook.

Welke leiderschapskwaliteiten Rutte ook heeft, zijn electoraat heeft óók gekozen voor deze man en zijn selectieve geheugen. Er is daar meer dan genoeg voor gewaarschuwd in de campagneperiode (met de toeslagenaffaire vers in het geheugen).

Selectief geheugen heet dat. Ik heb er de schurft aan, na al die top ambtenaren in de toeslagen affaire gezien te hebben.

Ik heb in al die 10 jaar nog geen leiderschap kunnen ontdekken bij Rutte. Hij managed op afstand, zorgt dat ie vooral nergens verantwoordelijk voor is. Kortom een echte manager zoals je ook bij veel bedrijven ziet, en de mensen die op de verkeerde plekken komen bovendrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Robkazoe schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:59:
[...]

Valt wel mee toch? Herverkiezingen, hopelijk een VVD dat gehalveerd wordt. En dat er dan andere fatsoenlijke partijen daarvan profiteren.
Nou ja, herverkiezingen is een optie waar niet zomaar voor gekozen wordt. Eerst maar eens zonder Rutte proberen te formeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Bensimpel schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:00:
Verkeerd herinnerd.. kom op zeg. Dit is niet de eerste of zelfs tweede keer dat die aan spontaan geheugenverlies lijdt..

Stap toch gewoon op.
Ja maar zijn loontje! :P

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:58

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

migchiell schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:00:
[...]

offtopic:
hebben ze een dokter laten notuleren ofzo? :?
Slim toch...

Zelfs als het openbaar moet; kan niemand er iets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Tom schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:59:
[...]

Volgens mij mag hij gewoon zijn punt van orde afmaken. Denk ik.

Ja, net het ding gekeken, en Arib vraagt Baudet "Wat is het punt van orde dat u wilt voorstellen?"

Baudet zegt dan "Dat laat ik aan de heer Klaver om te formuleren"

Kamer moet lachen, Klaver is duidelijk even van "eh, de neuk?", zegt "dit belooft veel voor de komende periode" en formuleert dan het punt van orde.

[ Voor 42% gewijzigd door RobinHood op 01-04-2021 15:04 ]

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:54
Insert12 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:01:
[...]

Nou ja, herverkiezingen is een optie waar niet zomaar voor gekozen wordt. Eerst maar eens zonder Rutte proberen te formeren.
Dat zou toch raar zijn? De hele verkiezingen gingen om Rutte, de VVD is groot geworden door Rutte. Dan kun je toch niet zonder Rutte verder gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:09
loekf2 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:57:
Land is gewoon een slangenkuil met hele enge mensen die over lijken gaan ipv willen leiden.. Maar ja

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:29

HaterFrame

Well... Poo came out!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N62QsnIIM8qxqvXLFrZtmOE8OA4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dsOrf7vi4JtTxl7B82cpy7MQ.jpg?f=fotoalbum_large

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philpend
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-09 14:11
Bizar dit allemaal. Wat vooral bizar is, is de volstrekt onvoldoende verdediging van Rutte. Vanochtend had ik er nog geld op gezet dat Rutte dit gaat overleven, nu weet ik het even niet meer. Het lijkt er zelfs een beetje op dat hij weggestuurd WIL worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03:10
Helixes schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:57:
[...]

Ach kom nou, elke politicus is hier wars van. Wilders houdt ook zijn partijgenoot het hand boven het hoofd die alles behalve florissant in het nieuws kwam met de bijzondere verzoeken die hij deed aan zijn bewakingsteam. Baudet die selectief geheugen had en zowaar ontkende dat hij racistische appjes stuurde. De SP die haar eigen opstandige jongeren beweging rücksichtslos kalt stelt.

Echt.. zoals ik al eerder zei dan moet de gehele kamer diep gereinigd worden want aan de steenwerpers kleeft ook van alles en nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
D-e-n schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:02:
[...]

Dat zou toch raar zijn? De hele verkiezingen gingen om Rutte, de VVD is groot geworden door Rutte. Dan kun je toch niet zonder Rutte verder gaan?
Denk het wel, niemand die meer met Rutte in een kabinet wil nu. De rest moet wat zien te formeren :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Helixes
Okee, maar even serieus.

Ik denk dat de gehele Kamer binnen een half uur op de NOS verschijnt om te vertellen dat dit allemaal een slechte één april grap was.

Toch? Ik bedoel... Toch?

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Tom schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:59:
[...]

`
Nee hoor, op de vraag van Arib wat zijn punt van orde is zei hij letterlijk 'dat laat ik aan dhr. Klaver over'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Insert12 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:01:
[...]

Het lijkt mij persoonlijk niet handig. Rutte en dus de VVD is compleet onbetrouwbaar geworden. PVV mag ook niet mee regeren. Dan blijven er 82 zetels over. Dat wordt lastig de boel binnenboord te houden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PLAE
Nog 4 jaar Rutte of 4 jaar Kaag? Dan 100% Rutte voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:22
PLAE schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:04:
Vermoed geen van beide, nog eerder Dijkhoff of Schippers

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Even een vraag tussendoor. Is er hier iemand die ook denkt dat de beruchte regel is opgeschreven door Jorritsma in samenspraak met Rutte? Want Ollongren is mij er absoluut niet het type voor om dit te doen. Ze heeft ook geen motief en het risico voor D66 hun imago is vele malen groter.

Het zou voor mij namelijk ook verklaren wie Rutte informeerde vanochtend, Jorritsma.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik wil nu wel de NOS/RTL zien, die op de man/vrouw af vraagt aan Hoekstra en Kaag:

"Heeft u ook voor 09.00 IETS gehoord over de inhoud van de notulen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Waarom? (of waarom niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helixes schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:03:
Okee, maar even serieus.

Ik denk dat de gehele Kamer binnen een half uur op de NOS verschijnt om te vertellen dat dit allemaal een slechte één april grap was.

Toch? Ik bedoel... Toch?
Stel je voor:

1 April

Er was geen via-via.

Ik zou mij nergens meer van verbazen. :+ :+ :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 19:12
Nouja de verdedigingslijn zal wel worden dat hij ongewenst gebeld, appt, mailt of aangesproken werd en daarbij geheel ongewild deelgenoot werd van informatie die hij absoluut nog niet had willen en mogen hebben.
Dus hij geeft Baudet gelijk, dat had zo niet gemoeten, maar hij had er geen actieve rol in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Miki schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:03:
[...]

Echt.. zoals ik al eerder zei dan moet de gehele kamer diep gereinigd worden want aan de steenwerpers kleeft ook van alles en nog wat.
Altijd zo mooi dit. Rutte heeft al meerdere keren aantoonbaar gelogen. De afgelopen 10 jaar is het schandaal na schandaal.... en ja hoor, het is de hele kamer die gereinigd moet worden.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Robkazoe schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:04:
[...]

Het lijkt mij persoonlijk niet handig. Rutte en dus de VVD is compleet onbetrouwbaar geworden. PVV mag ook niet mee regeren. Dan blijven er 82 zetels over. Dat wordt lastig de boel binnenboord te houden.
Onder druk wordt alles vloeibaar. Wellicht is de PVV opeens toch een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 22:29

HaterFrame

Well... Poo came out!

Doe maar nieuwe verkiezingen.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Alle FVD'ers / PVV'ers die nu lopen te juichen trouwens.. maar wat ze niet zien is dat er zonder nieuwe verkiezingen er gewoon een centrum links (minderheid) kabinet gaat komen.

Of je daar blij mee moet zijn als die personen weet ik ook niet.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe grote linkse fusie partij oprichten en nieuwe verkiezingen. Ik ben voor. :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Helixes
Ach kom nou, elke politicus is hier wars van. Wilders houdt ook zijn partijgenoot het hand boven het hoofd die alles behalve florissant in het nieuws kwam met de bijzondere verzoeken die hij deed aan zijn bewakingsteam. Baudet die selectief geheugen had en zowaar ontkende dat hij racistische appjes stuurde. De SP die haar eigen opstandige jongeren beweging rücksichtslos kalt stelt.

Ja. Waarom denk je precies dat het vorige kabinet-Rutte gevallen is?

Mark Rutte heeft geen consequenties verboden aan het feit dat het kabinet-Rutte gevallen is in een affaire waarin hij heel, heel lang heeft volgehouden dat hij er niets mee had van doen. Tot zijn geheugen opgefrist werd. Ineens.

Dat echoot wel door in dit dossier, zeg. Precies dezelfde strapatsen. Het kan zijn dat andere politici iets vergelijkbaars zouden hebben gedaan. Maar, daarvan is dat niet onomstreden bewezen op basis van een track record van meer dan tien jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:03

polthemol

Moderator General Chat
[...]

'whataboutism' heet dit en als je op die manier kijkt of je misstanden moet aanpakken of niet, gaat er helemaal niets gebeuren.

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• horizon1978
spartacusNLD schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:05:
Alle FVD'ers / PVV'ers die nu lopen te juichen trouwens.. maar wat ze niet zien is dat er zonder nieuwe verkiezingen er gewoon een centrum links (minderheid) kabinet gaat komen.

Of je daar blij mee moet zijn als die personen weet ik ook niet.
PVV is buiten het buitenlanders beleid behoorlijk links. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Robkazoe schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:04:
[...]

Het vooraf zeggen dat hij niet met partijen wilt gaan zitten vindt ik persoonlijk al schandalig.
De grootste partijen (neem even vorige regering mee) zouden op zijn minst verplicht met elkaar in gesprek moeten gaan.
Nadruk op het woord gesprek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danslo
spartacusNLD schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:05:
De VVD gaat gewoon regeren, met of zonder Mark Rutte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

'De vergadering van de Tweede Kamer is op dit moment geschorst...". Ik zal hem op mute zetten anders zal de 'omelette du fromage' aflevering van Dexter een realiteit worden bij mij, maar dan met een andere zin die wat minder sexy is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Dracyn schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:06:
[...]

Het vooraf zeggen dat hij niet met partijen wilt gaan zitten vindt ik persoonlijk al schandalig.
De grootste partijen (neem even vorige regering mee) zouden op zijn minst verplicht met elkaar in gesprek moeten gaan.
Nadruk op het woord gesprek.
Dat is cancel culture toch? Of is dat alleen iets wat links verweten kan worden?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

horizon1978 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:06:
[...]

Ze stemmen opvallend genoeg alleen wel vaker mooi mee met de VVD. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:50

CyBeRSPiN

sinds 2001

Robkazoe schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:14:
[...]

Dat zou ik ook zeggen, als ik op de VVD (of misschien D66) gestemd heb...
Ok, ik zeg het dus zonder op de VVD gestemd te hebben :P
Ik vind het echt een farce dat dit ons land al een week in zijn greep houdt terwijl er echt zoveel belangrijkere zaken zijn dan het uitpluizen van een per ongeluk gelekte interne notitie.
Degenen die op de VVD stemden hebben met voorbedachte rade gestemd op iemand met een selectief geheugen denk ik dan.. blijkbaar vindt men dat prima, of in elk geval acceptabel tov alternatieven.

[ Voor 6% gewijzigd door CyBeRSPiN op 01-04-2021 15:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 15:33
Robkazoe schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:59:
[...]

Dit is toepasselijk voor het overgrote deel van de stemmers helaas, maar de meesten krijgen ten eerste niet/nauwelijks wat mee van dit hele debacle en, erger nog, de meesten hebben voor wat betreft politiek vaak het geheugen van een goudvis. Vorig kabinet Rutte een hele waslijst aan fouten, ministers en staatssecretarissen wat moest opstappen, maar dan komt de Covid crisis, Rutte pakt het (in de eerste maanden) grotendeels zeer netjes op en men is alles van ervoor weer vergeten.

Maar goed, zo werkt ons kiesstelsel. Ik zou er wel voorstel van zijn dat iedereen bij zijn/haar stembiljet een aantal willekeurige meerkeuze vragen kreeg over de afgelopen kabinetsperiode. Geen kleine details, maar de grote plus en minpunten bevragen. Heb je die 2 of 3 vragen goed, telt je stem volwaardig mee, alles of deels fout telt ie maar voor de helft mee. Dan weet je in ieder geval enigszins of iemand op basis van feiten gaat stemmen, of op basis van onderbuikgevoel, hoe het weer op die dag is of van "ja mijn grootvader stemde ook altijd al op X, dus...". Maar goed, dit allemaal terzijde.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
hoevenpe schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:04:
[...]

Vermoed geen van beide, nog eerder Dijkhoff of Schippers
Moeten ze eerst verkozen worden.
DaniëlWW2 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:05:
Even een vraag tussendoor. Is er hier iemand die ook denkt dat de beruchte regel is opgeschreven door Jorritsma in samenspraak met Rutte? Want Ollongren is mij er absoluut niet het type voor om dit te doen. Ze heeft ook geen motief en het risico voor D66 hun imago is vele malen groter.

Het zou voor mij namelijk ook verklaren wie Rutte informeerde vanochtend, Jorritsma.
Je kan niet bewust zo dom zijn om te lekken, gezien de hele Kaagpropaganda de laatste weken. Wat de VVD niet zo slim heeft gedaan in de campagne is alle ballen op Rutte voor de premiersbonus. We zijn koud twee weken verder en hij lijkt nu door zijn teflon heen te zijn. Als je je partij-imago ophangt aan één persoon, hoef je ook maar één persoon te beschadigen.

Bezie het zo, hij staat ons over een paar weken weer toe te spreken over wat we met corona allemaal niet mogen. Wie neemt dat nog serieus als hij niet eens weet waar hij vorige week geweest is?

[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 01-04-2021 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
armageddon_2k1 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:07:
[...]

Dat is cancel culture toch? Of is dat alleen iets wat links verweten wordt?
Iedereen zou dat verplicht moeten doen, praten doet geen kwaad, ze hoeven het niet eens te worden en niet samen vriendjes te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

danslo schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:06:
[...]

De VVD gaat gewoon regeren, met of zonder Mark Rutte.
En is totaal onbetrouwbaar, dus hoe dan?

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Waarom heb ik het gevoel dat Rutte ook hier mee weg komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Agent47 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:08:
Omdat die al tien jaar met alles wegkomt? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .ScorpionSquad
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 23:22

.ScorpionSquad

Nickname van een 14-jarige

Aan een ieder die denkt dat de huidige toestand iets verandert:

Het probleem is breder dan Rutte. Rutte-doctrine is niet voor niets een begrip. Dat stuk gereedschap blijft gewoon in gebruik, ongeacht het poppetje wat het hanteert. Wat dat betreft zijn Kaag en Rutte two sides of the same coin.

Tevens, ik moet het nog zien dat dit hem de kop kost. De toeslagenaffaire, de dividendbelasting, het was allemaal niet voldoende. Op zijn minst bijzonder als deze uitglijder dat dan wel wordt.

'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Hij kan in principe gewoon kamerlid blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
.ScorpionSquad schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:09:
Aan een ieder die denkt dat de huidige toestand iets verandert:

Het probleem is breder dan Rutte. Rutte-doctrine is niet voor niets een begrip. Dat stuk gereedschap blijft gewoon in gebruik, ongeacht het poppetje wat het hanteert. Wat dat betreft zijn Kaag en Rutte two sides of the same coin.

Tevens, ik moet het nog zien dat dit hem de kop kost. De toeslagenaffaire, de dividendbelasting, het was allemaal niet voldoende. Op zijn minst bijzonder als deze uitglijder dat dan wel wordt.
Het staat voor het eerst op schrift, juist omdat de Rutte-doctrine bij verkennen niet van toepassing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

horizon1978 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:06:
[...]

Waar.. maar dat snappen de meeste PVV'ers niet. Die lezen het programma van PVV niet.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:50

CyBeRSPiN

sinds 2001

Heel erg dom van de andere partijen om die thema's niet HET onderwerp te maken van de campagne, maar ja een aantal van hen zaten in hetzelfde moeras natuurlijk (maar in die gevallen wel allemaal kopstukken die verantwoordelijkheid hebben genomen door af te treden),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

De meeste felle partijen die ik hier vandaag heb gezien zijn de nieuwe fracties in de Kamer en Jesse Klaver. Van de nieuwe partijen begrijp ik het, die zijn nog niet geworteld in de politieke machine Den Haag en van Klaver begrijpt ik het ook, die wil nu een beetje populair doen om zijn grote Nederlaag in de verkiezingen, hopen dat hij er iets uit haalt.

Maar ik blijf erbij, alle kritiek van de andere fracties is gewoon bedrog. Zij zijn echt niet vreemd met informatie via via krijgen of liegen. Immers, het zijn ook deze partijen die geen reet hebben gedaan terwijl Leijten en Omtzicht zich hebben ingespannen om de corruptie en mensonterendheid bij de overheid bloot te leggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:32
Maar even terugkomend waarom iedereen zo in paniek is, er stond een notitie over iemand voor een functie elders. Ik schrik hier helemaal niet van en vind het eigenlijk heel normaal. Het is geen definitieve keuze het zijn gewoon gesprekken geweest.

Wat een paniek om niets zeg, lekker tijdverspillen in de grootste crisis die we ooit hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

spartacusNLD schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:10:
[...]

Waar.. maar dat snappen de meeste PVV'ers niet. Die lezen het programma van PVV niet.
Maar wat is er mis met links?

Het hele links-blamen is iets dat vooral komt vanuit mensen die bang zijn voor gelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .ScorpionSquad
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 23:22

.ScorpionSquad

Nickname van een 14-jarige

Señor Sjon schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:10:
[...]

Het staat voor het eerst op schrift, juist omdat de Rutte-doctrine bij verkennen niet van toepassing is.
Vooruit. Echter zie ik Rutte-doctrine binnen het Nederlandse als breder dan het enkel ontwijken van de WOB via mondelinge afspraken en zwartlakken.

'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

spartacusNLD schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:10:
[...]

Het stemgedrag van de PVV dat gewoon word bijgehouden, suggereert toch iets heel anders. ;)
https://www.partijgedrag.nl/partijgelijkenis.php

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Laatst online: 23:16
Toch wel mooi te zien dat iedereen die het al niet op had met Rutte of de verkiezingsuitslag dit maar aangrijpt voor nieuwe verkiezingen zelfs :9

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ben niet zo bang voor een links kabinet. Die partijen krijgen al ruzie om een verkiezingsposter. Die houden het geen 10 dagen vol met elkaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Hij heeft inmiddels wel iedereen tegen zich en er blijven weinig mensen over die hij nu nog voor de trein kan werpen. Helemaal pijnlijk na de toeslagenaffaire waarin hij pleit dat er meer openheid moet zijn bij de overheid. Eerst glashard liegen dat hij het niet is, nu is hij het wel en dan vervolgens blijkt hij eerder dan de kamer bepaalde informatie te hebben gehad. Gevallen over z'n eigen leugens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03:35
horizon1978 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:44:
[...]

Baudet stelde een vraag en Rutte zei dat hij om half acht (anderhalfuur voor kamerleden het mochten inzien) via via te horen had gekregen dat hij toch Omzigt had genoemd in de stukken. Rutte wou zijn bron niet onthullen. En Rutte staat er als kamerlid..

Dus wie o wie belde Rutte vanochtend?
Jorritsma

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
Misschien gaat Rutte zometeen van Ark slachtofferen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• horizon1978
AMARONE schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:12:
Maar even terugkomend waarom iedereen zo in paniek is, er stond een notitie over iemand voor een functie elders. Ik schrik hier helemaal niet van en vind het eigenlijk heel normaal. Het is geen definitieve keuze het zijn gewoon gesprekken geweest.

Wat een paniek om niets zeg, lekker tijdverspillen in de grootste crisis die we ooit hebben.
Maar dat is de bijzaak geworden. Het verwijt is nu dat Rutte tegen de NOS verteld de naam Omtzigt niet genoemd te hebben en er geen debat te willen.
Nu is het debat er. Nu blijkt hij die naam wel te hebben genoemd. En nu heeft hij via via om 7:30 de inhoud gehoord die pas om 9:00 beschikbaar had moeten zijn voor alle kamerleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:13:
Ben niet zo bang voor een links kabinet. Die partijen krijgen al ruzie om een verkiezingsposter. Die houden het geen 10 dagen vol met elkaar :+
Niet zo hautain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Het ging hierbij juist om dat het andere partijen niks aan gaat. En toevallig komt in een gesprek met rutte de aartsrivaal (Omtzigt) aan bod. Dat is toch wel erg dubieus te noemen? Er wordt nog meer verborgen voor de burger hoor. Dat weet ik nu wel zeker.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
HollovVpo1nt schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:12:
[...]

De meeste felle partijen die ik hier vandaag heb gezien zijn de nieuwe fracties in de Kamer en Jesse Klaver. Van de nieuwe partijen begrijp ik het, die zijn nog niet geworteld in de politieke machine Den Haag en van Klaver begrijpt ik het ook, die wil nu een beetje populair doen om zijn grote Nederlaag in de verkiezingen, hopen dat hij er iets uit haalt.

Maar ik blijf erbij, alle kritiek van de andere fracties is gewoon bedrog. Zij zijn echt niet vreemd met informatie via via krijgen of liegen. Immers, het zijn ook deze partijen die geen reet hebben gedaan terwijl Leijten en Omtzicht zich hebben ingespannen om de corruptie en mensonterendheid bij de overheid bloot te leggen.
Als je een geduchte politieke tegenstander pootje kan haken en zo meer uit het vuur kan slepen elders, dan zal zelfs je beste politieke vriend vooraan staan om een mes in je rug te steken. Velen gingen Rutte voor, alleen dit keer staat ie zelf op het blok zonder pionnen om te offeren, aangezien het niet om een kabinetsaangelegenheid ging.

Omdat de insteek erop lijkt om degene die het vorige kabinet deed struikelen, nu z.s.m. kalt te stellen voordat ie nog meer dingen vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Veel te eenvoudig. Ze zijn niet achterlijk natuurlijk.

@Señor Sjon Kalt stellen door hem de keuze voor een kabinetspost te geven? Dan kun je hem beter een ander pitbulldossier geven waar hij zichzelf nog verder voorbij loopt. Het zou niet bijzonder effectief zijn denk ik.

[ Voor 37% gewijzigd door FirePuma142 op 01-04-2021 15:17 ]

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

PLAE schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:15:
Misschien gaat Rutte zometeen van Ark slachtofferen?
Als er iemand onder de bus gegooid zal worden, dan is het Jorritsma. En dit keer zou het waarschijnlijk nog terecht zijn ook. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

En zometeen komt Frans Bauer de kamer binnen zetten: 1 april! Have you a moment for me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:39
gekkie schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:05:
Nouja de verdedigingslijn zal wel worden dat hij ongewenst gebeld, appt, mailt of aangesproken werd en daarbij geheel ongewild deelgenoot werd van informatie die hij absoluut nog niet had willen en mogen hebben.
Dus hij geeft Baudet gelijk, dat had zo niet gemoeten, maar hij had er geen actieve rol in.
Zou me niets verbazen, “Zie je wel, ik ben geen leugenaar en volledig transparant”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Klaver op NPO Politiek: Nog geen conclusies over Rutte voordat het debat afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Tot hoe laat zijn we geschorst?
Pagina: 1 ... 49 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Knutsel zelf: https://www.coalitiechecker.nl/