De Tweede Kamerverkiezingen 2021: Kroegtopic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 108 Laatste
Acties:
  • 254.228 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Delerium schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:55:
Dat wordt trouwens de komende 4 jaar lekker kijken naar ruzies tussen FvD en Ja21 of intern. Misschien dat er zelfs zetelrovers toeslaan bij de 50+ en de BBB.... ook al hebben ze slechts 1 zetel.

Voldoende lol voor de komende 4 jaar een soort mini-Trump show.
Sylvana tussen Thierry en Geert, pakt popcorn... :)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:21

The Chosen One

Zie signature!

maartend schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:00:
[...]

Ok. Dus je begint over nederlands poraten en gaat zo over op normen, waarden, regels. Bijzonder
Bijzonder wat? Je bent totaal onduidelijk.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovatov
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:24
Wat duurt het lang voordat er meer plaatselijke uitslagen binnenkomen.

Misschien dat ik het me verkeerd herinner, maar op eerdere verkiezingsavonden kwamen rond dit tijdstip toch continu allerlei uitslagen van verschillende gemeentes binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Corona (maatregelen) misschien?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
FunkyTrip schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:00:
[...]

Naja, de volgende generatie zal zelf met de brokken gaan zitten. Als er één partij volledig in kortetermijn (machts)denken gevangen zit, dan is het wel de VVD (en CDA). De afbraak zal doorgaan voor de jongere generatie. Als je als 20 jarige niet op een linkse partij stemt, dan snap je het niet helemaal. Dan komen de kosten van 'van het gas af' e.d. helemaal op jouw conto. Links wil er in ieder geval nú al wat aan doen en wil de grotere bedrijven en de huidige 40ers er voor laten opdraaien. De VVD zal de huidige 20er er voor op proberen te laten draaien.
Wat betreft economie en klimaat zou ik graag verder naar links willen, helaas krijg je er bij de huidige partijen gelijk een hoop andere meuk en troep bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:43
Jovatov schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:01:

Misschien dat ik het me verkeerd herinner, maar op eerdere verkiezingsavonden kwamen rond dit tijdstip toch continu allerlei uitslagen van verschillende gemeentes binnen...
Klopt, maar vanwege de corona-maatregelen zal het iets langer duren. De kleine gemeentes hebben er dit keer ook geen wedstrijd van gemaakt, alhoewel Schiermonnikoog wel weer het eerste was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovatov
Ja dat zal dan wel, al konden briefstemmen (toch ook 12 procent, of was dat nu 7?) al vóór 21:00 al geteld worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Jovatov op 17-03-2021 23:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 10:54
Die formatie is zo gedaan.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:40
The Chosen One schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:01:
[...]

Bijzonder wat? Je bent totaal onduidelijk.
Ik zie het verband niet tussen nederlands praten (let wel, kleine N) en normen, waarden, regels. Behalve als je wilt zeggen dat alle buitenlanders die geen nederlands praten (shoot, weer een kleine N) ook geen normen, waarden en regels hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:25

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Jovatov schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:01:

Was dat toen we nog met de computer stemden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Hij noemt geen fvd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
renegrunn schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:02:
[...]

Klopt, maar vanwege de corona-maatregelen zal het iets langer duren. De kleine gemeentes hebben er dit keer ook geen wedstrijd van gemaakt, alhoewel Schiermonnikoog wel weer het eerste was.
Maar dat is ondertussen ook al dik een uur geleden.

Duurt gewoon lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

maartend schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:03:
[...]

Ik zie het verband niet tussen nederlands praten (let wel, kleine N) en normen, waarden, regels. Behalve als je wilt zeggen dat alle buitenlanders die geen nederlands praten (shoot, weer een kleine N) ook geen normen, waarden en regels hebben.
Als die "buitenlanders" hier al vele jaren hier wonen en nog de taal slecht/niet spreken wel ja. Dat noem ik gewoon normaal.
Maar zelfde met asielzoekers die problemen veroorzaken. Waren ook wat zakkenrollers die toen gebiedsverbod kregen e.d. Gingen ze later ergens anders verder. Daar vind ik andere maatregelen beter bij passen.
Maar ja zoals ik zei; dan ben ik weer racistisch. :+

[ Voor 21% gewijzigd door The Chosen One op 17-03-2021 23:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:19

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Typhone schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:51:
[...]

180 miljoen Amerikanen wegzetten omdat ze los zitten van de realiteit. Zelden zo’n domme uitspraak gezien. Kunt het ergens niet mee eens zijn of aan de andere kant van het politieke spectrum zitten maar praat s.v.p. niet zulke onzin op een forum als dit.
De feiten wijzen anders uit, sorry.
Tientallen miljoenen Amerikanen denken dat er fraude was tijdens de verkiezingen en geloven talloze van zijn andere waanbeelden. Dat zijn harde feiten.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
The Chosen One schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:05:
[...]

Als die "buitenlanders" hier al vele jaren hier wonen en nog de taal slecht/niet spreken wel ja. Dat noem ik gewoon normaal.
Gezien jij het zegt, kun je me een staatje laten zien tussen het spreken van een taal van een land en dan wel of geen normen, waarden en regels te hebben?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jovatov
MikeyMan schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:04:
[...]

Was dat toen we nog met de computer stemden? ;)
Toen we met de computer stemden mocht ik volgens mij nog niet zo lang opblijven dat ik die uitslagen nog kon zien binnenkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:22
Het plan van de VVD is gewoon dat iedereen straks midden is joh, snap dat dan. :P

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xzaz
VVD D66 CDA wordt het gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:50

n3z

xzaz schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:08:
Denk ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:45
FunkyTrip schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:05:
[...]

De feiten wijzen anders uit, sorry.
Tientallen miljoenen Amerikanen denken dat er fraude was tijdens de verkiezingen en geloven talloze van zijn andere waanbeelden. Dat zijn harde feiten.
Fraude zal altijd kunnen plaatsvinden, zeker als je per post kan stemmen zonder handtekening verificatie.

Tevens ben ik vandaag het stemloket ingelopen met een dikke winterjas aan, mondkapje op en petje op. No way dat zij konden zien dat ik echt diegene was op mijn getoonde identificatie.

Als ik paar locaties was afgegaan met verschillende passen en ID's? was ik dan door de mand gevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Misschien dat t cda en d66 nog even wat moeten plat slaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Met korte lijntjes naar Volt en Ja21, beide kamers in de pocket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:44
Dat wordt wel een uitdaging in de 1e kamer.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
hoevenpe schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:09:
[...]

Met korte lijntjes naar Volt en Ja21, beide kamers in de pocket.
Veel mensen negeren eerste kamer..

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
RocketKoen schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:09:
[...]

Dat is nu toch ook? Die gaan gewoon overal shoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xzaz
New Yorker schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:10:
[...]

zelfs de tweede kamer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
RocketKoen schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:09:
Nee hoor, zelfs de NPO schermen-man is Ja21 al bij deze coalitie aan het optellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Dan zit je op 28 zetels in de eerste kamer en dat is nog lang niet een meerderheid. Nu zou de 2e kamer niet zo politiek moeten zijn, maar ik kan mij voorstellen dat ze liever toch iets meer zetels daar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
[...]
Maar zelfde met asielzoekers die problemen veroorzaken. Waren ook wat zakkenrollers die toen gebiedsverbod kregen e.d. Gingen ze later ergens anders verder. Daar vind ik andere maatregelen beter bij passen.
Nee, dat ben j eniet op deze manier. Dat is iets volslagen anders dan aan te geven ; je spreekt blijkbaar geen nederlands, dan heb je dus ook geen normen, waarden en regels. Ja, dat is idd rascistisch.

bovenstaand voorbeeld is gewoon waar. Wil ik ook niks aan af doen. Maar om daarmee in dit geval alles en iedereen over 1 kam te scheren, is me wat te kort door de bocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:43
sambalbaj schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:05:
[...]

Maar dat is ondertussen ook al dik een uur geleden.

Duurt gewoon lang.
Hoezo?

2017:

4e gemeente bekend om 23:01
5e: 23:12
6e: 23:51

... en dat ging de hele nacht nog even door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Denk dat als CU de 5 zetels kan behouden ze wel mee gaan doen. Ook beter voor de eerste kamer. Mochten ze verliezen, dan blijven ze wel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:25

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

New Yorker schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:10:
[...]

Niet zo gek ook, niet geheel vergelijkbaar met de tweede kamer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:55
DENK praat in wij/zij, niet echt een Nederland.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Minaaj schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:09:
[...]

Fraude zal altijd kunnen plaatsvinden, zeker als je per post kan stemmen zonder handtekening verificatie.

Tevens ben ik vandaag het stemloket ingelopen met een dikke winterjas aan, mondkapje op en petje op. No way dat zij konden zien dat ik echt diegene was op mijn getoonde identificatie.

Als ik paar locaties was afgegaan met verschillende passen en ID's? was ik dan door de mand gevallen?
Uiteindelijk wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 15:32
[...]

Veel mensen hebben geen problemen met een Amerikaan, Duitser of Oekraïners die hier al jaren wonen geen geen Nederland spreken, maar wel met iemand uit Turkije of Suriname.

Veel asielzoekers die problemen verooraken zijn geen echte asielzoekers. Nederland heeft de agelopen jaren ook veel asielaanvragen van Marokko, Algerije en Albanie. Alle 3 veilige landen.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

[...]

Als die de "buitenlanders" hier die al vele jaren hier wonen en nog de taal nog steeds slecht/niet spreken wel ja. Dat noem ik gewoon normaal.
Iek aals buitenlanda zal u een klein beetj probere te verbetere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:04
Thompson schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:41:
[...]

Vind het vrij ver gaan om het geen normale partij te noemen.
M.i. Is dat net zoiets als zeggen dat GL iets minder links is dan Bij1 maar nog steeds geen normale partij?

Je deelt absoluut hun mening niet. Maar de standpunten en beargumentatie zijn vrij serieus opgezet en zeker Eerdmans komt op mij wel over als een gedegen politicus (wat een Baudet bijv totaal niet is).
Een van de redenen waarom ik het niet een normale partij noem is omdat het programma volledig onrealistisch is. Zowel financieel niet haalbaar als tegen de rechtstaat in gaan: https://www.nrc.nl/nieuws...-met-rechtsstaat-a4035109

Dus voornamelijk een flink populistische partij. Ook logisch gezien hun oorsprong bij FvD was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voske
  • Laatst online: 19:08
Gropah schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:11:
[...]
Dan zit je op 28 zetels in de eerste kamer en dat is nog lang niet een meerderheid.
Rutte II had bij de formatie maar twee zetels meer in de Eerste Kamer, bij de eerstvolgende Eerste Kamerverkiezingen daalde dat aantal zelfs naar 21.

Be yourself, no matter what they say ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philip Ross
Lisadr schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:12:
[...]

Veel asielzoekers die problemen verooraken zijn geen echte asielzoekers. Nederland heeft de agelopen jaren ook veel asielaanvragen van Marokko, Algerije en Albanie. Alle 3 veilige landen.
En die krijgen dan ook geen asiel. Dus wat is daar mis mee? Gewoon investeren in het snel af handelen van zaken zodat ook snel uitzetten weer mogelijk word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
voske schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:14:
[...]

Rutte II had bij de formatie maar twee zetels meer in de Eerste Kamer, bij de eerstvolgende Eerste Kamerverkiezingen daalde dat aantal zelfs naar 21.
1ste kamer kan ook gewoon als wisselgeld worden gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Niet online
Zo zo, ze hebben 1 van de 15 mensen gevonden die door de toeslagenaffaire niet meer op de VVD wilde stemmen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
PWM schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:11:
Denk dat als CU de 5 zetels kan behouden ze wel mee gaan doen. Ook beter voor de eerste kamer. Mochten ze verliezen, dan blijven ze wel weg.
Die hebben een paar punten die D66 heel belangrijk vindt als breekpunt genoemd. Die hebben ze 4 jaar gekregen omdat ze nodig waren voor een meerderheid. Als ze nu niet nodig zijn dan maakt 4 of 5 zetels niet uit. Dan staan ze gewoon heel zwak.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 23:00
Waar is Klaver gebleven? In zijn eikeltjespyjama snel onder de dekens gedoken?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xzaz
Renske van SP verdient t wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Philip Ross schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:14:
[...]

En die krijgen dan ook geen asiel. Dus wat is daar mis mee? Gewoon investeren in het snel af handelen van zaken zodat ook snel uitzetten weer mogelijk word.
Krijgen geen asiel, maar zitten hier vaak jaren te wachten om te horen dat ze geen asiel krijgen. Terwijl ze wachten veroorzaken ze problemen. Uitzetten is vaak ook een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Bean77 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:16:
met zijn communicatiedeskundige aan het praten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Philip Ross schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:14:
[...]

Rotterdam sluit zijn AZC vanwege belofte van Ahmed aboutaleb. Hij moet echt een lijsttrekker worden.

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Was al goed zichtbaar in de manier waarop ze stemde mbt corona moties afgelopen half jaar.
*knip*

Geen samenzweringstheorieën s.v.p.

[ Voor 29% gewijzigd door defiant op 17-03-2021 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Bean77 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:16:
Maar goed dat het feestje daar vooraf is afgelast, zou een rouwstemming zijn geworden...

Ze zijn echter niet de grootste verliezer geworden, had echt verwacht dat de SP het beter had gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MC_Sparkles
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 18:20
Yeaaah weer een gemeente die klaar is!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:48
Minaaj schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:09:
[...]

Nope, en dit soort dingen zullen altijd kunnen. Maar weet je wat je dan hebt bewerkstelligd? 1 stem op een andere partij. Eentje.

Het is hetzelfde argument als mensen die gemachtigd zijn door iemand die in de tussentijd is overleden. Oftewel: een overleden persoon heeft gestemd. Woeptiefrickingdoe. 1 hele stem.

Het is gewoon niet significant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philip Ross
Lisadr schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:17:
[...]

Krijgen geen asiel, maar zitten hier vaak jaren te wachten om te horen dat ze geen asiel krijgen. Terwijl ze wachten veroorzaken ze problemen. Uitzetten is vaak ook een probleem.
Dat zeg ik toch? In plaats van om strengere regels roepen juist roepen om meer geld voor sneller afhandelen.

Dat tweede zijn heel andere partijen dan die het eerste roepen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• carpebios
saveljos schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:18:
[...]

Was al goed zichtbaar in de manier waarop ze stemde mbt corona moties afgelopen half jaar. *knip*
Je bent geen tweederangs burger, maar je kan wel een gevaar zijn voor kwetsbaren, daar hangen consequenties aan. Maar niemand verplicht jou om te vaccineren toch, zeker niet een politiek partij. Maar ze willen waar het kan het wel draagbaarder maken. Jij moet dan misschien wat langer wachten. Aan keuze's zitten consequenties. Als ik niet wil werken, maar lekker in de tuin wil tuinieren, dan zeg ik toch ook niet, waar blijft mijn geld!

[ Voor 13% gewijzigd door defiant op 17-03-2021 23:40 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Lisadr schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:17:
[...]

Tsja. Australië heeft dat opgelost door ze in een rubberbootje te zetten op de grens van de territoriale wateren van hun thuisland. Maar dat was toch een mensenrechtenschending enzo.

De enige oplossing tegen landen die hun gelukszoekers niet terug willen is om ze (op EU niveau) hard aan te pakken. Een land weigert structureel uitgeprocedeerde onderdanen terug te nemen? Dan ook geen visa meer. Geen vluchten en geen ontwikkelingshulp uit de hele EU.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Philip Ross schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:19:
[...]

Dat zeg ik toch? In plaats van om strengere regels roepen juist roepen om meer geld voor sneller afhandelen.

Dat tweede zijn heel andere partijen dan die het eerste roepen.
Mee eens. Langzaam afhandelen en uitzetten is al meer dan 25 jaar een probleem. Het is heel lastig omdat het land van afkomst vaak niet meewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
RocketKoen schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:20:
[...]

Tsja. Australië heeft dat opgelost door ze in een rubberbootje te zetten op de grens van de territoriale wateren van hun thuisland. Maar dat was toch een mensenrechtenschending enzo.
Die gaven toch een eiland in Micronesië een zak geld en dumpten ze vervolgens daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
Lisadr schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:21:
[...]

Mee eens. Langzaam afhandelen en uitzetten is al meer dan 25 jaar een probleem. Het is heel lastig omdat het land van afkomst vaak niet meewerkt.
Dus met EU samenwerken om die landen door handelsbelemmeringen te dwingen ze weer terug te nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saveljos
  • Nu online
carpebios schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:20:
[...]

Je bent geen tweederangs burger, maar je kan wel een gevaar zijn voor kwetsbaren, daar hangen consequenties aan. Maar niemand verplicht jou om te vaccineren toch, zeker niet een politiek partij. Maar ze willen waar het kan het wel draagbaarder maken. Jij moet dan misschien wat langer wachten. Aan keuze's zitten consequenties. Als ik niet wil werken, maar lekker in de tuin wil tuinieren, dan zeg ik toch ook niet, waar blijft mijn geld!
Echt te bizar voor woorden. Heel veel meer kan ik er niet over kwijt.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Philip Ross
saveljos schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:23:
[...]

Tsja, als jij een gevaar voor anderen wil zijn dan willen anderen jou niet in de buurt hebben. Keuzes hebben consequenties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RocketKoen
saveljos schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:18:
[...]

Was al goed zichtbaar in de manier waarop ze stemde mbt corona moties afgelopen half jaar. Zowel d66 als de vvd voeren gewoon beleid van het world economic forum uit.

En omdat ik me niet wil laten vaccineren ben ik straks een tweederangs burger dankzij deze overwinning van d66 ;w
Het maakt niet uit wie had gewonnen. Je werd sowieso een tweederangs burger.

Heel de wereld voert op het moment vaccinatie bewijzen in. De EU heeft ook al toestemming gegeven aan Schengen landen om niet gevaccineerden straks te weigeren. Ook al won Thierry een absolute meerderheid, je zou de komende paar jaar Nederland niet meer uit mogen zonder allerlei extra beperkingen die voor gevaccineerden niet gelden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• maartend
[...]

Want? Ik ben verpleegkundige. Ik mag meehelpen met vaccineren. Maar als ik me niet tegen hepatitus heb laten vaccineren, dan mag ik dat niet. Nu heb ik dat jaren geleden gedaan omdat ik naar een bepaald land wilde. Als ik niet zou mogen prikken omdat ik geen Hep-vaccinatie heb, dan voel ik me echt geen 2de-rangs burger hoor. Dan is dat gewoon het gevolg van een keuze die ik maak en daar ga ik dan ook niet over liggen janken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• maartend
RocketKoen schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:24:
[...]
Nederland niet meer uit mogen zonder allerlei extra beperkingen die voor gevaccineerden niet gelden.
Of een negative test hebben. Of hebt laten zien dat je anti-stoffen hebt doordat je ziek bent geweest.

Zie je, keuze genoeg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• drooger
  • Laatst online: 20-09 06:47

drooger

Falen is ook een kunst.

[...]

Zo bizar dat je niet wist dat dit al gebeurde?
Door een nieuwe wet mag een kinderopvangorganisatie kinderen die niet zijn ingeënt weigeren (uitgezonderd kinderen die niet ingeënt kunnen worden, bijvoorbeeld omdat ze daarvoor te jong of ziek zijn).
https://www.boink.info/veiligheid-en-gezondheid/vaccineren

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Dat zat er al een half jaar aan te komen natuurlijk. "nee, wij als (vul hier EU land in)-overheid gaan onze eigen burgers niet verplichten om zich te vaccineren"
"Maar als je als buitenlander ons land in wilt, moet je kunnen aantonen dat je gevaccineerd bent."

Dus als je ooit eens de grens over wilt, moet je je wel laten vaccineren.

Ik vind het een briljante oplossing om vaccinatie af te dwingen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
En waren we daar niet allemaal voor zo ongeveer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Toen die Jesse Klaver voor het eerst in de pers verscheen had ik al echt iets van "dat wordt een mooie voor die partij". Als in, hij leidt ze nog verder de diepte in.

@bovenstaande posts. De EU en samenwerken op dat gebied? De EU kan samenwerken maar zelfs op corona gebied gaat dat al amper, laat staan iets als immigratie.

@corona'bewijs'

I.p.v. dat mensen naar de bioscoop kunnen met een vaccinatie of een negatieve test heb je liever dat niemand er naar toe mag? Klinkt een beetje Q_Q. Toch prima dat mensen die het willen dan daar geld kunnen uitgeven zodat ze hopelijk niet failliet gaan en je dan zelf later alsnog kunt gaan.
Alternatief is dus niemand mag er naar toe?

Natuurlijk mits dat allemaal goed geregeld is, dat is een belangrijk punt. De exacte hoe en wat en waar e.d. Net als bijv de corona melder app.

@Erazzzer

Ik heb het niet over alle "buitenlanders" maar over 1 'groep'. 'Die' groep. Dus 'die'. Nederlands les hebben we andere forums/topics voor. ;)

@maartend

Ik zei ook niet dat ik racistisch was, alleen dat anderen dat wel als racistisch (kunnen) zien. Dus tja dan ben je niet meer geschikt voor de politiek tegenwoordig. Die moet toch 50% vrouw worden toch? (of was dat een EU iets? weet het allemaal niet meer)
Dat is ook zo'n punt (niet perse politiek) van de afgelopen paar jaar. Gekwetst zijn en gekwetst voelen.

[ Voor 5% gewijzigd door The Chosen One op 17-03-2021 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Nu online
maartend schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:25:
[...]

Want? Ik ben verpleegkundige. Ik mag meehelpen met vaccineren. Maar als ik me niet tegen hepatitus heb laten vaccineren, dan mag ik dat niet. Nu heb ik dat jaren geleden gedaan omdat ik naar een bepaald land wilde. Als ik niet zou mogen prikken omdat ik geen Hep-vaccinatie heb, dan voel ik me echt geen 2de-rangs burger hoor. Dan is dat gewoon het gevolg van een keuze die ik maak en daar ga ik dan ook niet over liggen janken
Dat is één specifieke geval waar nog mee te leven valt. In mijn geval word ik uitgesloten van opleidingen, festivals, alles eigenlijk... De documenten die nu al rondgaan zeggen impliciet dat ik zelfs uit supermarkten verbannen mag worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
Raymond schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:27:
Dat zat er al een half jaar aan te komen natuurlijk. "nee, wij als (vul hier EU land in)-overheid gaan onze eigen burgers niet verplichten om zich te vaccineren"
"Maar als je als buitenlander ons land in wilt, moet je kunnen aantonen dat je gevaccineerd bent."

Dus als je ooit eens de grens over wilt, moet je je wel laten vaccineren.

Ik vind het een briljante oplossing om vaccinatie af te dwingen :+
Nogmaals. Al sje iets zegt, zeg het compleet ; vaccinatie, negatieve test of anti-stoffen door ziekte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

The Chosen One schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:27:

@Erazzzer

Ik heb het niet over alle "buitenlanders" maar over 1 'groep'. 'Die' groep. Dus 'die'. Nederlandse les hebben we andere forums/topics voor. ;)
;)

Daarnaast is, de "buitenlanders" die, ook een verwijzing naar een specifieke groep.

[ Voor 12% gewijzigd door Erazzzer op 17-03-2021 23:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• maartend
saveljos schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:28:
[...]

Dat is één specifieke geval waar nog mee te leven valt. In mijn geval word ik uitgesloten van opleidingen, festivals, alles eigenlijk... De documenten die nu al rondgaan zeggen impliciet dat ik zelfs uit supermarkten verbannen mag worden.
Ja. Dat is nu eenmaal ons systeem van allemaal eigen bezit. Als het mijn toko is, bepaal ik of je wel of niet binnen komt. Zo makkelijk is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Nu online
maartend schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:28:
[...]

Nogmaals. Al sje iets zegt, zeg het compleet ; vaccinatie, negatieve test of anti-stoffen door ziekte.
In de praktijk gaat het wel op een vaccinatiepaspoort neerkomen, als je zo min mogelijk gedoe wilt.
Want elk land mag er zijn eigen invulling aan geven, zoals bijvoorbeeld een verplichte quarantaine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saveljos
  • Nu online
Philip Ross schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:23:
[...]

Tsja, als jij een gevaar voor anderen wil zijn dan willen anderen jou niet in de buurt hebben. Keuzes hebben consequenties
Dat er mensen boven de 80 overlijden kan ik me echt niet schuldig om voelen nee. Dat is de schuld van china en het *knip*.

Zonder onderbouwing is dit een samenzweringstheorie.

[ Voor 18% gewijzigd door defiant op 17-03-2021 23:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
Raymond schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:30:
[...]

In de praktijk gaat het wel op een vaccinatiepaspoort neerkomen, als je zo min mogelijk gedoe wilt.
Want elk land mag er zijn eigen invulling aan geven, zoals bijvoorbeeld een verplichte quarantaine.
Dat is aan jou hoe je dat in de praktijk uitvoert. En jou keuze. Dus ook jou gevolgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Niet online
[...]

Daar kies je dan toch echt zelf voor.

Maar wat anderen ook al zeggen, de nationale politiek had je hier echt niet gered hoor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

De mensen die hier nog steeds liggen te zemelen over "illegale" immigranten. Slaap lekker verder. Als we op de huidige manier doorgaan met het klimaat zullen die paar immigranten van nu lachwekkend zijn qua aantal. Dan komt half Afrika naar ons toe omdat het daar niet meer leefbaar is. Wat gaan de partijen als FvD en PVV dan doen vraag ik me af 😬.

We moeten ons druk maken over echt belangrijke zaken.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Raymond
  • Nu online
maartend schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:31:
[...]

Dat is aan jou hoe je dat in de praktijk uitvoert. En jou keuze. Dus ook jou gevolgen.
Ik ga me gewoon laten vaccineren hoor. En wat mij betreft wordt vaccineren verplicht en ik vind het ook prima dat je als niet-gevaccineerde je de eerste 2jr semi-buiten de maatschappij wordt geplaatst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
psy schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:32:
De mensen die niet nog steeds liggen te zemelen over "illegale" immigranten. Slaap lekker verder. Als we op de huidige manier doorgaan met het klimaat zullen die paar immigranten van nu lachwekkend zijn qua aantal. Dan komt half Afrika naar ons toe omdat het daar niet meer leefbaar is. Wat gaan de partijen als FvD en PVV dan doen vraag ik me af 😬.

Liever niet, want als ik mij druk ga maken over voetbal, wordt ik niet gelukkig :o

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RocketKoen
[...]

Dan moet je misschien eens je online bubble checken.
Dat is namelijk de grootst mogelijke onzin.

Bij festivals en fysiek onderwijs ga je zonder vaccinatie de komende paar jaar wel regelmatig een (snel)test moeten doen. En waarschijnlijk moet iedereen (ook met vaccin) een mondkapje op.

Maar je wordt niet uit de supermarkt gegooid. En ook de concentratiekampen voor vaccinatieweigeraars worden nog niet gebouwd.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philip Ross
saveljos schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:31:
[...]

Dat er mensen boven de 80 overlijden kan ik me echt niet schuldig om voelen nee. Dat is de schuld van china en het Wuhan lab. En een beetje de schuld van de mensen die dachten dat ongezond leven niet zonder consequenties zou zijn..
Dat is w heel makkelijk. Een dergelijke ziekte kan net zo goed hier in de bio industrie tot stand komen.

En jij kiest bewust voor het risico dat je anderen kan besmetten. En oom voor mensen onder de 80 kan dat heftige gevolgen hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• maartend
[...]

Staat in diezelfdde documenten ook iets over een holle aarde? Of plat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
maartend schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:26:
[...]

Of een negative test hebben. Of hebt laten zien dat je anti-stoffen hebt doordat je ziek bent geweest.

Zie je, keuze genoeg
Nou, doe mij maar het vaccin :P
Er zijn een paar landen waar ik graag naar toe wil, die nu al "open" zijn voor toeristen. Maar dan moet je wel de eerste 2 weken in je hotel blijven. En ik hoop dat die beperking straks niet geldt voor gevaccineerden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
*knip* dit soort verwensingen zijn niet toegestaan.

[ Voor 86% gewijzigd door defiant op 17-03-2021 23:41 ]

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
RocketKoen schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:35:
[...]

Er zijn een paar landen waar ik graag naar toe wil, die nu al "open" zijn voor toeristen. Maar dan moet je wel de eerste 2 weken in je hotel blijven. En ik hoop dat die beperking straks niet geldt voor gevaccineerden.
Ik ben bang dat als mijn vaccin nu "uitgewerkt" is, ik weer opnieuw gevaccineerd mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

psy schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:32:
De mensen die niet nog steeds liggen te zemelen over "illegale" immigranten. Slaap lekker verder. Als we op de huidige manier doorgaan met het klimaat zullen die paar immigranten van nu lachwekkend zijn qua aantal. Dan komt half Afrika naar ons toe omdat het daar niet meer leefbaar is. Wat gaan de partijen als FvD en PVV dan doen vraag ik me af 😬.

Tja de manier waarop ze zich er nu druk over maken is ook niet goed. Teveel druk om in korte tijd teveel mooie cijfers te laten zien.

Veestapel verkleinen in Nederland zodat de cijfers er hier beter uit zien. Maar ergens anders? Niet zo interessant (jammer genoeg).
Warmtepompen er doorheen jagen.
Al dat gedoe over de snelheidsverlaging, de discussie, de borden zelf etc. kan misschien wel meer CO2 gekost hebben dan de daadwerkelijke besparing.
Dan nog 10-15 jaar discussie over kerncentrale of die komt, dan nog 5-10 jaar discussie waar die komt, dan nog... etc.
Zie zelf meer mogelijkheden in andere opties/centrales dan kernenergie maar denk voor de politiek daar serieus bezig mee bezig gaat het al te laat is om die opties nog serieus te benaderen. Kern centrale is zo'n "makkelijke" manier om de doelstelling te halen. (let op de " " aub).

Er moet wat gebeuren zeker, maar ik zie meer nut voor belangrijke (maar ook) harde beslissingen op iets langere termijn. Vanaf 2030-40-50 mag X niet meer zo of niet geproduceerd worden bijv.
(Maar ook korte termijn kunnen er wel dingen gebeuren hoor)

[ Voor 9% gewijzigd door The Chosen One op 17-03-2021 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
RocketKoen schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:35:
[...]

Ik ook. Ik wil hem ook, om andere redenen dan reizen of vrij bewegen, zo snel mogelijk. Maar ja, mijn doelgroep (overig zorg, terwijl ik vandaag een half uur lang iemand regelmatig in mijn nek had die vol constant heeft met iemand anders die vandaag getest wordt) moet nog x aantal maanden wachten. Maar ja, de GGZ is gedeeltelijk toch een vergeten groep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
maartend schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:38:
[...]

Ik ook. Ik wil hem ook, om andere redenen dan reizen of vrij bewegen, zo snel mogelijk. Maar ja, mijn doelgroep (overig zorg, terwijl ik vandaag een half uur lang iemand regelmatig in mijn nek had die vol constant heeft met iemand anders die vandaag getest wordt) moet nog x aantal maanden wachten. Maar ja, de GGZ is gedeeltelijk toch een vergeten groep
Bij mijn andere werk in de GGZ zijn mijn collega's gewoon gevaccineerd, sommige zijn on-hold vanwege het AZ stop (wat m.i. belachelijk is). Dus waar dat dan aan ligt dat de ene GGZ het wel al heeft en de andere niet, is mij een raadsel. Net als dat tandartsen hem ook pas in April krijgen vertelde mijn tandarts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Bewussie van Ploumen om duidelijk Forum voor Democratie te zeggen, daar waar ze JA21 bedoelt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Hoezo is MR verantwoordelijk voor de toeslagaffaire zoals de journalist zegt. Dat is toch al voor zijn aantreden als MP gestart. Alsof die man er persoonlijk voor gezorgd heeft dat dat gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
carpebios schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:40:
[...]

Bij mijn andere werk in de GGZ zijn mijn collega's gewoon gevaccineerd, sommige zijn on-hold vanwege het AZ stop (wat m.i. belachelijk is). Dus waar dat dan aan ligt dat de ene GGZ het wel al heeft en de andere niet, is mij een raadsel. Net als dat tandartsen hem ook pas in April krijgen vertelde mijn tandarts.
Hoewel ik direct cl. contact heb (al na 5 dagen weer na de start maart vorig jaar) val ik tegenwoordig onder de groep "overig" (eerst zat ik hoger). En dat is het enige. En nu natuurlijk AZ weer on hold is, duurt het nog langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
Soccer98 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:40:
Bewussie van Ploumen om duidelijk Forum voor Democratie te zeggen, daar waar ze JA21 bedoelt?
Dat denk ik niet. Ze vindt naar ik aanneem Baudet een tikkie erger dan Eerdmans. Misschien valt Joost minder op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Ploumen doe niet zo wanhopig, ze wil dolgraag aanschuiven...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 17:32
Ben blij dat verkiezingen door zijn gegaan.
In feite vraag je het publiek, die goed geïnformeerd is met deze crisis, nu met alles wat er met je gedaan wordt, zich uit te laten spreken, hoe te gaan met het land

Of zie ik dit alleen zo

Tuurlijk, het is ook de wet te kiezen na 4 jaar, maar het had ook een nee kunnen zijn, en dan weten we nog niet hoe wijzelf denken, en wat we willen

En dat weten we nu wel.

Ik vind nederland echt een superland
Zo fokkinig eerlijk en juist allemaal!
Elke geluid, en iedereen is nu vertegenwoordigd in de kamer (bijna)

Echt ik kan geen ander land bedenken die het zo slim en eerlijk en statistisch en wetenschappelijke doet zoals wij.

Is dat raar om te zeggen?
Ik droom me hele leven al van een wereld, zoals nl nu laat zien als het kan zijn in de wereld.
En het ook oplossen doet wat fout gaat heh
(Ga er wel vanuit dat dat ook echt gebeurd, goedmaken met toeslagen en Groningen, NL kennde is dat ook echt zo, dat geloof ik wel)
Maar goed, je komt er dus achter dat je altijd al in die wereld, die je wil zien,, leeft
Namelijk Nederland!!! haha

Echt topland

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Kees!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Nu online
xzaz schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:16:
Renske van SP verdient t wel.
Wat bedoel je daarmee?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
Mel33 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:42:
Ben blij dat verkiezingen door zijn gegaan
In feite vraag je het publiek die goed geïnformeerd is met deze crisis, nu met alles wat er met je gedaan wordt, zich uit te laten spreken hoe te gaan met het land

Of zie ik dit alleen zo

Tuurlijk het is ook de wet te kiezen, maar het had ook een nee kunnen zijn en dan weten we nog niet hoe wijzelf denken en wat we willen

En dat weten we nu wel

Ik vind nederland echt een superland
Zo fokkinig eerlijk en juist allemaal
Elke geluid en iedereen is nu vertegenwoordigd in de kamer (bijna)

Echt ik kan geen ander land bedenken die het zo slim en eerlijk en statisch en wetenschappelijke doet zoals wij

Is dat raar om te zeggen?
Ik droom me hele leven al van een wereld zoals nl nu laat zien als het kan zijn in de wereld
En het ook oplossen doet wat fout gaat heh
(Ga er wel vanuit dat dat ook echt gebeurd goedmaken met toeslagen en Groningen, nl kennde is dat ook echt zo, dat geloof ik wel)
Maar goed je komt er dus achter dat je altijd al in die wereld die je wil zien,, leeft
Namelijk Nederland!!! haha

Echt topland
Waren je leestekens op? 8)7

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Veel gedaan voor slachtoffers kinderopvangtoeslag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xzaz
U bent er vast wel eens geweesr voor een weekendje weg? Zal ze dat ook bij Amsterdam zeggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
xzaz schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:47:
U bent er vast wel eens geweesr voor een weekendje weg? Zal ze dat ook bij Amsterdam zeggen?
Buiten de ring van Amsterdam is alles op vakantie voor sommige.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drooger
  • Laatst online: 20-09 06:47

drooger

Falen is ook een kunst.

xzaz schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:47:
U heeft er vast wel eens in het Engels moeten spreken met de winkelmedewerkers. :+

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:03
Hoppa, buiten de randstad staat gelijk aan het platteland
Pagina: 1 ... 25 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Knutsel zelf: https://www.coalitiechecker.nl/