Gisteren de knoop doorgehakt en ons huidige woonadres zowel voor stroom als voor gas aangemeld bij Mijndomein. Ingang vanaf 17-12.
Ik wilde eigenlijk bij de ANWB klant worden, maar navraag bij hun klantenservice leerde inderdaad dat het daar pas vanaf januari in kon gaan. En aangezien ons huidige gastarief bij Oxxio behoorlijk extreem is, wil ik die twee weken niet wachten. Nu maar hopen dat de gasprijs niet volledig door het dak gaat
Ik wilde eigenlijk bij de ANWB klant worden, maar navraag bij hun klantenservice leerde inderdaad dat het daar pas vanaf januari in kon gaan. En aangezien ons huidige gastarief bij Oxxio behoorlijk extreem is, wil ik die twee weken niet wachten. Nu maar hopen dat de gasprijs niet volledig door het dak gaat
Joh, als dat het probleem is... We zijn hier volgens mij allemaal onderlegd genoeg om de verschillende waardes juist te kunnen interpreterenusr-local-dick schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 06:50:
In m'n Zonneplan app: [Afbeelding]
Ziet er leuk uit, en die kleurtjes zijn wel handig. Alleen is dit weer typisch zo'n grafiek waar de y-as niet op 0 begint. Het lijkt bijvoorbeeld alsof het dal bij 36 wel 4 keer zo goedkoop is als de piek bij 47
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1