• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:55

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik krijg voor vandaag geen data voor Nederland van de ENTOSE api. Wel van alle andere landen en ook van gisteren. Epexspot heeft wel data op hun website.

[ Voor 15% gewijzigd door Maasluip op 13-02-2026 17:44 ]

Signatures zijn voor boomers.

• EmHaKa
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:49

EmHaKa

harêuh

Maasluip schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 17:43:
Ik krijg voor vandaag geen data voor Nederland van de ENTOSE api. Wel van alle andere landen en ook van gisteren. Epexspot heeft wel data op hun website.
ENTSO-e was gisteren ook al erg laat, en vandaag zelfs om 19:00 nog niet bij...
Daarom doe ik een 2 out of 3
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6fkb0QyMw2Bh5d94p2oL5HixgIU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TV6upeQdjdvVrNjPYikaiWf4.jpg?f=user_large
Er is er altijd wel 1 die het af en toe niet doet of de API aangepast heeft, b.v. vanwege kwartierprijzen.
ENTSO-e is overigens de enige van mijn bronnen die over zijn naar kwartierprijzen.

[ Voor 6% gewijzigd door EmHaKa op 13-02-2026 19:29 ]

Pagina: 1 ... 321 322 Laatste

Let op:
Lees aub eerst de Topic Start voor je een vraag stelt. Onder Het grote day ahead / dynamische energieprijzen topic. staat een rekentool. Kom je er dan niet uit? Stel je vraag!

De energiemarkt is nu turbulent, dit topic is geen generieke chat hierover. Dit topic is strikt voor Day Ahead prijzen, aanbieders en ervaringen. Niet hoe je je P1-poort koppelt aan je domotica zodat je thuisaccu optimaal presteert.

Kijk bij uurprijzen goed of ze wel inclusief alle belastingen zijn, dat voorkomt teleurstellingen.
Zie ook de topic FAQ voor meer daarover en andere valkuilen.

Het vragen naar en aanbieden van referral codes is niet toegestaan. Zie ook de huisregels