Hier min of meer zelfde issue.Ik ben overstapt met stroom naar coolblue van anwb, waarbij gas bij anwb blijft (anwb= ook energyzero volgens mij). stroom is in ieder geval ondertussen inzichtelijk bij coolblue (08-01 overgestapt, vandaag pas zichtbaar). ik kreeg van anwb wat mails voor een nieuw contract en nieuwe machtiging maar die link was al verlopen op het moment van sturen. volgens anwb helpdesk komt het allemaal in orde. Ik zie mijn gasverbruik sinds 8 januari in ieder geval niet meerBennie Wassink schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:35:
02-01-24 overgestapt met stroom naar Tibber van Energyzero.
Gas bij Energyzero gelaten.
Gascontract 29-12-23 aangemaakt en 02-01-24 ingegaan en vervolgens meteen weer beëindigd.
03-01 mailtje met de vraag wat er niet goed gaat en wanneer dit opgelost wordt.
Reactie:
[...]
Okey kan gebeuren we wachten even af....
05-01 nog niks gebeurd dus nog maar een mailtje,.. aangezien het een niet wenselijke situatie is voor klant en leveranciers dus verwacht je toch enige urgentie!?
Geen reactie op deze mail gehad tot heden.
09-01 maar even gebeld me de vraag wat de status is van het ticket?...."helaas is het erg druk" was het antwoord en hij was nog niet behandeld. Ze gingen hun best doen deze iets hoger op de stapel te krijgen.
Inmiddels 10-01 maar helaas nog geen contract. Ze melden mij wel dat Energyzero gewoon te boek staat als leverancier dus daar zouden geen negatieve gevolgen voor mij uit voortkomen.
Zijn er meer mensen die problemen ondervinden met Energyzero?
Om precies te zijn geeft het anwb maandoverzicht aan dat ie wacht op mijn standen, maar als ik van dag tot dag kijk zie ik gasverbruik wat helemaal niet klopt. (warmtepomp, meter via homeassistant en ik verbruik nauwelijks gas).