• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:45

greatgonzo

schit-te-rend!

Hoe werkt dat eigenlijk met die xp verdubbelaar? Als je dan nog in het spel 2xp tegenkomt, heb je dan 4xp?

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:38
Geen idee wat er aan de hand is, maar elke Rebirth game die ik speel is jampacked met sweats en tryhards. Er is natuurlijk nu wel een influx van spelers aangezien het 'nieuw' is er nu achievements zijn, maar toch...

Edit: Toch maar ff op COD Tracker gekeken, en ja hoor... waar ik voorheen voornamelijk in 0.75 - 1.00 lobbies terecht kwam kom ik nu vrijwel altijd in 1.2 en hoger, met uitschieters tot 1.4.
Dat verklaart het, maar maakt het nou niet echt aantrekkelijk om te spelen.
Mijn K/D is overigens 1.0.
greatgonzo schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 18:49:
Hoe werkt dat eigenlijk met die xp verdubbelaar? Als je dan nog in het spel 2xp tegenkomt, heb je dan 4xp?
Nee, stacken werkt niet. 2x is de max. Dus als het event live is, kun je niet er nog 1 activeren vanuit je inventory.

[Voor 66% gewijzigd door Dutchy007 op 26-03-2022 21:59]

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02:32
Dutchy007 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 21:57:
Geen idee wat er aan de hand is, maar elke Rebirth game die ik speel is jampacked met sweats en tryhards. Er is natuurlijk nu wel een influx van spelers aangezien het 'nieuw' is er nu achievements zijn, maar toch...

Edit: Toch maar ff op COD Tracker gekeken, en ja hoor... waar ik voorheen voornamelijk in 0.75 - 1.00 lobbies terecht kwam kom ik nu vrijwel altijd in 1.2 en hoger, met uitschieters tot 1.4.
Dat verklaart het, maar maakt het nou niet echt aantrekkelijk om te spelen.
Mijn K/D is overigens 1.0.
Hier hetzelfde, mijn KD is wel wat hoger, maar dan nog. Erg opvallend hoeveel 'sweats' ik sinds de update ben tegenkomen, mijn hemel. Alle lobby's van de 20+ potjes Rebirth van gisteren waren boven de 1.1 KD gemiddeld, voorheen was het 0.9-1.0.

De een na de andere slide-cancelende-bunny-hoppende Roze-skin na de andere :+.

MacBook Pro (15-inch 2019): 2,6 GHz Intel i7 - 16 GB - 256 GB SSD - Radeon Pro 555X 4 GB | iPhone 13 Pro Graphite - 128 GB | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12:30
Eindelijk nog eens wat aanpassingen aan de perks!
Warzone just confirmed:
- Ghost only works WHILE MOVING like in vg multiplayer
- Quick Fix starts hp regen when u plate now too
- EOD dmg reduction buff
- Restock buffed, only 25s now
- Scavenger +1 armor plates on loot

Acties:
  • +1Henk 'm!

• k4sual
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22-06 08:34
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 11:35:

[...]
Betekent 'Ghost only works WHILE MOVING like in vg multiplayer' dat wanneer iemand in een hoekje zit te campen, deze alsnog op je radar verschijnt als je een UAV inzet? Zo ja; _/-\o_

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 11:35:

[...]
restock buff m.u.v. stims.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• JobKlimop
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-07 19:40
k4sual schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 11:44:
[...]

Betekent 'Ghost only works WHILE MOVING like in vg multiplayer' dat wanneer iemand in een hoekje zit te campen, deze alsnog op je radar verschijnt als je een UAV inzet? Zo ja; _/-\o_
Ik ben benieuwd hoeveel "beweging" hier dan voor nodig is. Als het om minimale beweging gaat kan je alsnog gewoon in een klein cirkeltje lopen in een hoekje.

• marcanti
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12:31
Die buff van Restock maak ik me wel zorgen over. Een heel team met stuns/flashbangs op je af krijgen, die ook nog eens per 25 sec nieuwe krijgen... Ai ai dat klinkt niet controller-door-de-tv proof.

Ghost alleen werkzaam als je beweegt is natuurlijk top. Denk dat ik nu met Quickfix / Tempered ga rondlopen, zodat je lekker snel weer full health bent in of na een vuurgevecht.

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-07 11:30
marcanti schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:57:
Die buff van Restock maak ik me wel zorgen over. Een heel team met stuns/flashbangs op je af krijgen, die ook nog eens per 25 sec nieuwe krijgen... Ai ai dat klinkt niet controller-door-de-tv proof.

Ghost alleen werkzaam als je beweegt is natuurlijk top. Denk dat ik nu met Quickfix / Tempered ga rondlopen, zodat je lekker snel weer full health bent in of na een vuurgevecht.
Denk dat ik m'n heartbeat monitor er maar weer bij pak. Veel mensen zullen nu Ghost helemaal skippen dus daarmee is de hbm indirect gebuffed.

Of ik ga voor de restock/snapshot combo, ook erg fijn!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

snapshots zijn echt zwaar underrated, vooral in caldera waar nagenoeg elke muur wallbangable is.

• thuran
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-06 22:08
ik heb sinds dit weekend het probleem dat ik of in lobbies kom met 100+ ping of dat ik gewoon geen enkel potje kan vinden.. meer mensen hier last van ?

thurantjee#2531 GoT clan member

• Dutchy007
thuran schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:10:
ik heb sinds dit weekend het probleem dat ik of in lobbies kom met 100+ ping of dat ik gewoon geen enkel potje kan vinden.. meer mensen hier last van ?
Controleer even of je in je Battle.net client niet toevallig US of wat dan ook hebt geselecteerd.

Ik vermoed echter dat je bent shadowbanned, zoals dat heet. Je wordt tijdelijk op een soort van zijspoor gezet met andere (mogelijke) cheaters en exploiters en dan gaan ze kijken wat je allemaal hebt uitgefreten. Dit kan komen doordat je hebt gecheat, of dat je een unlocker hebt gebruikt. Of dat je gewoon 'te goed' was en massaal gerapporteerd bent geraakt.

Denk maar even een ticket aanmaken voor de zekerheid?

• thuran
Dutchy007 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:14:
[...]

Controleer even of je in je Battle.net client niet toevallig US of wat dan ook hebt geselecteerd.

Ik vermoed echter dat je bent shadowbanned, zoals dat heet. Je wordt tijdelijk op een soort van zijspoor gezet met andere (mogelijke) cheaters en exploiters en dan gaan ze kijken wat je allemaal hebt uitgefreten. Dit kan komen doordat je hebt gecheat, of dat je een unlocker hebt gebruikt. Of dat je gewoon 'te goed' was en massaal gerapporteerd bent geraakt.

Denk maar even een ticket aanmaken voor de zekerheid?
ja hier zat ik ook aan te denken maar het gaat echt gestaag omhoog met een normale stap..
zal dr idd even naar kijken hoe en wat ik verder nog kan doen

edit---

als wat zou ik dan contact met hun moeten opnemen.. via de activision support page krijg ik geen medewerker/mail ding ervoor....

[Voor 8% gewijzigd door thuran op 29-03-2022 21:35]

• faberr
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-06 17:10
Hi allen! Ik heb een probleem met warzone en vroeg mij af of meer mensen hier last van hebben (gehad). Sinds deze maand heb ik het spel weer eens opgestart alleen elke keer als ik aan het spelen ben valt mijn pc helemaal uit. Ik heb het vorige jaar (voornamelijk de oude map) veel gespeeld en nooit problemen ervaren. Maar sinds de nieuwe update heb ik alleen maar last van crashes.

Heeft iemand een idee hoe ik achter dit probleem kan komen? Kan ik in windows logs zien waarom mijn computer uitvalt?

• Dutchy007
thuran schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:18:
[...]

als wat zou ik dan contact met hun moeten opnemen.. via de activision support page krijg ik geen medewerker/mail ding ervoor....
https://support.activision.com/options

-> Warzone -> PC (of welk platform dan ook) -> Game Performance -> I'm experiencing a lot of lag.
faberr schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:38:
Hi allen! Ik heb een probleem met warzone en vroeg mij af of meer mensen hier last van hebben (gehad). Sinds deze maand heb ik het spel weer eens opgestart alleen elke keer als ik aan het spelen ben valt mijn pc helemaal uit. Ik heb het vorige jaar (voornamelijk de oude map) veel gespeeld en nooit problemen ervaren. Maar sinds de nieuwe update heb ik alleen maar last van crashes.

Heeft iemand een idee hoe ik achter dit probleem kan komen? Kan ik in windows logs zien waarom mijn computer uitvalt?
Ik zou hier een separaat topic voor aanmaken (na gedegen onderzoek vanuit je zelf natuurlijk). Het is niet de bedoeling denk ik om hier je problemen te droppen. Maar als ik het zo aanhoor lijkt dit gewoon een temperatuur dingetje te zijn. Dus even een hardware monitor tool aanzetten en kijken wat zo hoog oploopt. CPU/GPU/Moederbord/SSD etc...

[Voor 55% gewijzigd door Dutchy007 op 29-03-2022 21:48]

• thuran
Dutchy007 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:47:
[...]

https://support.activision.com/options

-> Warzone -> PC (of welk platform dan ook) -> Game Performance -> I'm experiencing a lot of lag.

[...]

Ik zou hier een separaat topic voor aanmaken (na gedegen onderzoek vanuit je zelf natuurlijk). Het is niet de bedoeling denk ik om hier je problemen te droppen. Maar als ik het zo aanhoor lijkt dit gewoon een temperatuur dingetje te zijn. Dus even een hardware monitor tool aanzetten en kijken wat zo hoog oploopt. CPU/GPU/Moederbord/SSD etc...
ja daar heb ik al naar gekeken maar krijg dus geen mogelijkheid tot het contacten van activision..

|:( |:(

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:19

Snakeye2209

www.videodynamics.nl

faberr schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:38:

Drivers geupdate?
Al een keer gestart met lage settings?
Als je hele PC vastloopt, is het niet dat je CPU te heet wordt en de koeling misschien niet in orde is? Stof?

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:39
k4sual schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 11:44:
[...]

En hoe zit dit met de heartbeatsensor? Ook zichtbaar met ghost als je stil zit?

PSN: Mondaatje

• Bjjorntjje
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 01-07 14:11
Monda schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 16:55:
[...]

En hoe zit dit met de heartbeatsensor? Ook zichtbaar met ghost als je stil zit?
jup

• Monda
Zeker weten? Ik zag dit nergens terugkomen in de test filmpjes? Heb jij dit wel gezien? Had gisteren namelijk heartbeatsensor in gebruik in laatste cirkel maar zag niemand, terwijl iedereen in bosjes lag etc.

• Bjjorntjje
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 01-07 14:11
Monda schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 07:26:
[...]

Zeker weten? Ik zag dit nergens terugkomen in de test filmpjes? Heb jij dit wel gezien? Had gisteren namelijk heartbeatsensor in gebruik in laatste cirkel maar zag niemand, terwijl iedereen in bosjes lag etc.
ik zou zweren van wel toen ik gisteren een paar potjes deed, of ik moet me sterk vergist hebben.

• Marnix1988
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:29
Wat hebben ze nou weer gedaan met Battle Royal :-( :-(. WIl net een potje spelen, maar je dropt meteen zonder parachute het vliegtuig uit. Soms heb ik bijna iemand te pakken en dan sprint hij 100 meter de lucht in en dropt ergens anders. Het is weer compleet verneukt, wat zijn ze daar dekende bij activision?

• Chelseamarre123
Marnix1988 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 10:02:
Wat hebben ze nou weer gedaan met Battle Royal :-( :-(. WIl net een potje spelen, maar je dropt meteen zonder parachute het vliegtuig uit. Soms heb ik bijna iemand te pakken en dan sprint hij 100 meter de lucht in en dropt ergens anders. Het is weer compleet verneukt, wat zijn ze daar dekende bij activision?
Je bedoeld die baloons? Vind ik net 1 van de betere toevoegingen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Marnix heeft niet door welke dag 't is.

• Marnix1988
CyBeR schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 12:26:
Marnix heeft niet door welke dag 't is.
Daar kon je wel eens gelijk in hebben. Het is wel een hele slechte grap als je het mij vraagt. :| Doe het dan als extra erbij, i.p.v. compleet battle royal te vervangen.
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 12:14:
[...]

Je bedoeld die baloons? Vind ik net 1 van de betere toevoegingen
Nope, ik zou zeggen start eens een battle Royal potje op, dan merk je het wel.

[Voor 41% gewijzigd door Marnix1988 op 01-04-2022 14:12]

• worldfastest
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:30

worldfastest

Life is a b*tch

Marnix1988 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 10:02:
Vindt het een super mode.. Net een 26 kill solo win. Ook leuk dat je elke x gaulag hebt. Daar alleen al 4 kills gehaald.

Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-07 14:52
Meer mensen die geen punten krijgen in de battle pass?

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Hopelijk was dit een one Day event.. Wat een turkey shoot. Tactiek is ver te zoeken..

• Chelseamarre123
De 1 april rebirth variant is echt super. Wel veel chaos opt einde maar heel leuk. Lekker 7 wins binnengehaald zo

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Snakeye2209

Snakeye2209

www.videodynamics.nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• B!g Boss
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-06 14:30

Nog eens een zalige win 😄. Belgisch Limburgs op hun best 🙈😄

• Monda
Ik heb zelf de platinum headset van ps4 in gebruik op de ps5 waar ik erg tevreden over ben. Maar een maat van me is op zoek naar een goede headset voor de ps4 en dan eigenlijk alleen voor Warzone. Zijn er mensen die bijv de puls headset gebruiken op de ps4 en hier tevreden over zijn (mbt richting voetstappen etc).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chelseamarre123
Monda schreef op maandag 4 april 2022 @ 20:46:
Ik heb zelf de platinum headset van ps4 in gebruik op de ps5 waar ik erg tevreden over ben. Maar een maat van me is op zoek naar een goede headset voor de ps4 en dan eigenlijk alleen voor Warzone. Zijn er mensen die bijv de puls headset gebruiken op de ps4 en hier tevreden over zijn (mbt richting voetstappen etc).
De puls headset zou ik zeker niet aanraden voor warzone. Is een vrij beperkte hoofdtelefoon zeker voor warzone waar audio belangrijk is. Voor 100€ kan je wat beters krijgen, de mic kwaliteit is ook vrij slecht omdat er het een ingebouwde mic is.

Er is hier op tweakers een headset topic, misschien moet je daar eens kijken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:07
Ik gebruik hem op de PS5 en ben er erg tevreden over. Ik heb het idee dat ik meestal beter kan inschatten waar de voetstappen vandaan komen dan m’n medespelers.

Moet wel zeggen dat ik geen ervaring heb met andere koptelefoons.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1Henk 'm!

• worldfastest
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:30

worldfastest

Life is a b*tch

Je kan beter kijken naar een Logitec, Razer of SteelSeries. Ik heb zelf een Razer Kraken die goed bevalt. Maar ik heb goede verhalen gehoord over de Logitec.

Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-07 10:37

-En4Cer-

Frezco

Ik heb deze: pricewatch: Turtle Beach Stealth 600 Gen 2 Playstation Zwart

Ik speel ook voornamelijk COD / Warzone op de ps4 én 5. Met een druk op de knop zet je 'superhuman hearing' aan en dan hoor je de voetstappen extra duidelijk, werkt erg goed. Een vriend heeft deze ook en is net zo enthousiast.

Persoonlijk vind ik het ook een groot voordeel dat hij draadloos is.

• B!g Boss
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-06 14:30

Zitten wel een paar zalige momenten in 😜. Rebirth is nog wel tof! Soms kill je 4 keer dezelfde 😂.

• Snakeye2209

Snakeye2209

www.videodynamics.nl

Layumi schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 17:23:
Meer mensen die geen punten krijgen in de battle pass?
Gewoon plunder of dus die Blood Money spelen. Dan gaat je Xp weer als vanouds. En haal je met redelijke snelheid je Tiers weer.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

ik heb dit weekend ineens weer dat de textures compleet overhoop zijn.. Lijkt het net of je een heuvel oploopt, terwijl je "er onderdoor" gaat.. Op de PS5 heb ik dat..

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:12
greatgonzo schreef op maandag 11 april 2022 @ 08:37:
ik heb dit weekend ineens weer dat de textures compleet overhoop zijn.. Lijkt het net of je een heuvel oploopt, terwijl je "er onderdoor" gaat.. Op de PS5 heb ik dat..
Check even of je voldoende harde schijf ruimte hebt voor het on demand texture streaming. Dat loste bij mij het probleem op. En af en toe de game afsluiten en opnieuw opstarten in plaats van altijd maar de PS5 in Rest Mode zetten en weer vrolijk door gaan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002

SD5k

>4&X

B!g Boss schreef op donderdag 7 april 2022 @ 18:30:
[YouTube: Warzone rebirth island - Pushing it to the limit!]
Zitten wel een paar zalige momenten in 😜. Rebirth is nog wel tof! Soms kill je 4 keer dezelfde 😂.
Rebirth blijft leuk imo, is het enige wat ik nog met m'n vrienden speel.

Tip: gebruik de vierkante mini-map, die geeft net iets meer informatie.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

donleone83 schreef op maandag 11 april 2022 @ 13:14:
[...]

Check even of je voldoende harde schijf ruimte hebt voor het on demand texture streaming. Dat loste bij mij het probleem op. En af en toe de game afsluiten en opnieuw opstarten in plaats van altijd maar de PS5 in Rest Mode zetten en weer vrolijk door gaan.
o, vooral dat laatste denk ik! Dank voor de tip

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-06 13:29

donvalentino

psn: Walllie-G

SD5k schreef op maandag 11 april 2022 @ 13:24:
[...]

Rebirth blijft leuk imo, is het enige wat ik nog met m'n vrienden speel.

Tip: gebruik de vierkante mini-map, die geeft net iets meer informatie.
Haha ik vind die hele rebirth juist geen donder aan :P

Acties:
  • +3Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 21:01
Wat een drama zeg de huidige BR. Het stikt weer van de snipers nu iedereen weer gewoon de KAR en de Swiss kan gebruiken. Dat werkt gewoon niet in een grote, open map als caldera. Na een paar potjes gisteravond was ik er al wel weer klaar mee. Wordt ook de eerste keer dat ik de battlepass niet helemaal ga halen. Ik hoop dat Warzone 2 weer de fun van Verdansk terug brengt want in mijn beleving hebben ze de fun in de huidige Warzone vakkundig de nek omgedraaid.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• SD5k

SD5k

>4&X

JohnnyV76 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 08:14:
Wat een drama zeg de huidige BR. Het stikt weer van de snipers nu iedereen weer gewoon de KAR en de Swiss kan gebruiken. Dat werkt gewoon niet in een grote, open map als caldera. Na een paar potjes gisteravond was ik er al wel weer klaar mee. Wordt ook de eerste keer dat ik de battlepass niet helemaal ga halen. Ik hoop dat Warzone 2 weer de fun van Verdansk terug brengt want in mijn beleving hebben ze de fun in de huidige Warzone vakkundig de nek omgedraaid.
Ik verwacht/hoop eigenlijk dat ze ergens in de aanloop naar WZ2 Verdansk terug gaan brengen, waarschijnlijk voor de laatste paar maanden.

Verder vermaak ik me momenteel nogsteeds met Rebirth, maar ik speel wel veel minder sinds een paar maanden, is ook voor het eerst dat ik de Battle Pass niet heb "gekocht", dus daar hoef ik sowieso niet meer voor te grinden. :P Eigenlijk speel ik alleen nog 1-2 avonden per week met een vast groepje, ik merk dat ik op deze manier een stuk meer plezier beleef dan wanneer ik daarnaast ook nog met randoms speel en wapens loop te grinden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik heb deze battle pass niet gekocht omdat ik de inhoud waardeloos vind.

En nee ik denk niet dat Verdansk terug komt, maar wel dat WZ2 weer in een urban setting gaat zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Toevallig zat ik deze te kijken, er zijn toch wel wat aannames dat het wel gaat gebeuren.
Als ik de beelden weer zie hoop ik het wel in ieder geval :-)

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-07 10:37

-En4Cer-

Frezco

Jopio schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 11:59:
Toevallig zat ik deze te kijken, er zijn toch wel wat aannames dat het wel gaat gebeuren.
Als ik de beelden weer zie hoop ik het wel in ieder geval :-)

[YouTube: Verdansk Is Coming Home]
Ik verwacht niet dat Verdansk dit jaar terugkomt. Activision en Rave Software geven zelf het volgende aan;

Activision and Raven Software has confirmed that Verdansk will not be coming back to Call of Duty Warzone in 2022 and that the current system cannot support map rotations. This was shared by COD live operations lead, Josh Bridge, while being interviewed by Twitch streamer and former COD coach, TeeP.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

tis toch altijd gebonden aan de setting van de losse COD game? Nu weet ik niet wat de setting is van MW2, maar goed

• SD5k

SD5k

>4&X

greatgonzo schreef op maandag 25 april 2022 @ 12:40:
tis toch altijd gebonden aan de setting van de losse COD game? Nu weet ik niet wat de setting is van MW2, maar goed
Het gaat hier niet over Warzone 2 maar pure speculatie over het herintroduceren van Verdansk in Warzone (1).

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

SD5k schreef op maandag 25 april 2022 @ 13:13:
[...]

Het gaat hier niet over Warzone 2 maar pure speculatie over het herintroduceren van Verdansk in Warzone (1).
ik geloof niet dat ze voor de periode juni tm oktober/november (wanneer MW2 uitkomt) iets gaan releasen.

Ben wel heel benieuwd of WZ in het najaar wat beter speelbaar wordt. De nieuwe setting is nogal buggy. En ik ben bang dat een MW2 setting van Warzone niet veel zal veranderen.
Daarna wordt het heel lang draaien in de MW2 setting, want in 2023 komt er geen nieuwe COD uit.

Dus, een echte Warzone 2 zal pas vanaf 2024 zijn

[Voor 4% gewijzigd door greatgonzo op 25-04-2022 13:28]

• SD5k

SD5k

>4&X

greatgonzo schreef op maandag 25 april 2022 @ 13:26:
[...]

ik geloof niet dat ze voor de periode juni tm oktober/november (wanneer MW2 uitkomt) iets gaan releasen.

Ben wel heel benieuwd of WZ in het najaar wat beter speelbaar wordt. De nieuwe setting is nogal buggy. En ik ben bang dat een MW2 setting van Warzone niet veel zal veranderen.
Daarna wordt het heel lang draaien in de MW2 setting, want in 2023 komt er geen nieuwe COD uit.

Dus, een echte Warzone 2 zal pas vanaf 2024 zijn
Volgens mij staat Warzone 2 gepland voor enkele maanden na de release van MW2, dus niet zomaar MW2 integreren in de huidige Warzone client.

• Chelseamarre123
Warzone 2 komt pas binnen een jaar in maart ongeveer dacht ik. Ruim na de release van MW2.
Gaat ook in een aparte applicatie draaien en op een vernieuwde engine.

• marcanti
https://charlieintel.com/...eal-life-location/172938/

Gebaseerd op Medellin / Zuid-Amerika volgens deze leak

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-06 11:46
Goedemiddag,

Ik heb gisteren mijn GTX 1070ti vervangen door GTX 1080ti.
Door deze aanpassingen kan ik Warzone niet meer spelen, letterlijk mijn hele PC reboot na ongeveer 30 seconden wanneer het spel volledig is opgestart.

Dit probleem ervaar ik momenteel niet met andere games.
BIOS en Drivers volledig up-2-date etc.

Iemand tips en of tricks?

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

• herman1990
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:51
SoWTM schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 11:52:
Goedemiddag,

Ik heb gisteren mijn GTX 1070ti vervangen door GTX 1080ti.
Door deze aanpassingen kan ik Warzone niet meer spelen, letterlijk mijn hele PC reboot na ongeveer 30 seconden wanneer het spel volledig is opgestart.

Dit probleem ervaar ik momenteel niet met andere games.
BIOS en Drivers volledig up-2-date etc.

Iemand tips en of tricks?
Hoe heb je de drivers geïnstalleerd?

• SoWTM
herman1990 schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 12:03:
[...]

Hoe heb je de drivers geïnstalleerd?
Goedemiddag,

Via GeForce Experience alles verwijderd en na plaatsen GPU alles opnieuw op deze manier geinstalleerd zonder fouten/errors.

• herman1990
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:51
SoWTM schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 12:18:
[...]

Goedemiddag,

Via GeForce Experience alles verwijderd en na plaatsen GPU alles opnieuw op deze manier geinstalleerd zonder fouten/errors.
Ik zou alles met het label Geforce / Nvidia verwijderen.

Pc opnieuw opstarten

Pc gaat zelf opzoek naar nieuwe drivers (moment de tijd geven)

Daarna opnieuw de drivers installeren.

downloads: GeForce Game Ready Driver 512.15 WHQL

• JohnnyV76
Heb je wel zowel de 6 pins als de 8 pins PCI-E power connector aangesloten?
Klinkt alsof ie in windows nog wel af kan met de power van 1 maar zodra ie aan de bak moet je pc eruit klapt.
Als t bij andere spellen niet gebeurt is t wel gek natuurlijk.

[Voor 23% gewijzigd door JohnnyV76 op 26-04-2022 12:32]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• SoWTM
herman1990 schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 12:27:
[...]

Ik zou alles met het label Geforce / Nvidia verwijderen.

Pc opnieuw opstarten

Pc gaat zelf opzoek naar nieuwe drivers (moment de tijd geven)

Daarna opnieuw de drivers installeren.

downloads: GeForce Game Ready Driver 512.15 WHQL
Ga ik vanavond mee aan de slag, thanks! 512.15 heb ik draaien maar heb ook vernomen oudere versie(s) beter moet zijn?
JohnnyV76 schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 12:31:
Heb je wel zowel de 6 pins als de 8 pins PCI-E power connector aangesloten?
Klinkt alsof ie in windows nog wel af kan met de power van 1 maar zodra ie aan de bak moet je pc eruit klapt.
Als t bij andere spellen niet gebeurt is t wel gek natuurlijk.
Ik heb 2x 8 pins aangesloten en heb alles ook getest na het aansluiten door verschillende soorten Benchmark software, dit is tot nu toe allemaal nog gelukt/geslaagd zonder errors...

Update 15:50 :
Game helemaal opnieuw geinstalleerd, opstarten tot aan het menu gaat goed. eenmaal zoeken/opstarten van een game reboot weer mijn PC

[Voor 6% gewijzigd door SoWTM op 26-04-2022 15:54]

• Monda
Iemand al gecheckt of de toevoeging van VRR op de ps5, invloed heeft op Warzone?

• Chelseamarre123
Monda schreef op woensdag 27 april 2022 @ 20:48:
Iemand al gecheckt of de toevoeging van VRR op de ps5, invloed heeft op Warzone?
Nee werd niet genoemd bij compatibele spelen. Enkel cold war en Vanguard.

Wat een ruk update/seizoen weer trouwens.

• Monda
Chelseamarre123 schreef op woensdag 27 april 2022 @ 21:56:
[...]

Nee werd niet genoemd bij compatibele spelen. Enkel cold war en Vanguard.

Wat een ruk update/seizoen weer trouwens.
Ik begreep dat je kunt aanvinken dat het ook wordt toegepast voor spellen zonder directe ondersteuningspatch. De compatibele spellen zijn enkel geoptimaliseerd voor vrr oid. Dus was wel benieuwd. Maar ben een paar dagen weg, dus kan het niet testen nu.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Half uurtje gespeeld.. Feit dat het wat meer bewolkt is maakt het wel beter speelbaar dan zo overbelicht.

Nog geen nieuwe gebieden ontdekt.. Spawnde tot nu toe nog op bekende plekken

• JohnnyV76
Hier ook maar even geupdate en 1 potje BR solo gedaan om te kijken hoe het er nu uit ziet. Ben ook wel blij dat het nu bewolkt is in de map en een beetje mistig hier en daar. Speelde een stuk fijner in ieder geval.

Het leek ook wel of t een stuk soepeler liep en zonder haperingen maar dat kan ook aan mij of de server liggen. Het was wel meteen weer een sniper feestje dat ene potje dus daar zullen we in S3 nog wel veel mee te maken krijgen. Niet dat ik nu ineens weer dagelijks ga spelen maar ik zie dit wel gebeuren.

• Monda
JohnnyV76 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 10:12:
Hier ook maar even geupdate en 1 potje BR solo gedaan om te kijken hoe het er nu uit ziet. Ben ook wel blij dat het nu bewolkt is in de map en een beetje mistig hier en daar. Speelde een stuk fijner in ieder geval.

Het leek ook wel of t een stuk soepeler liep en zonder haperingen maar dat kan ook aan mij of de server liggen. Het was wel meteen weer een sniper feestje dat ene potje dus daar zullen we in S3 nog wel veel mee te maken krijgen. Niet dat ik nu ineens weer dagelijks ga spelen maar ik zie dit wel gebeuren.
Wel gek eigenlijk. De meest gebruikte snipers zijn flink generfd. Misschien is iedereen overgegaan op de hdr en ax50 nu dan.

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:05
Monda schreef op donderdag 28 april 2022 @ 15:06:
[...]

Wel gek eigenlijk. De meest gebruikte snipers zijn flink generfd. Misschien is iedereen overgegaan op de hdr en ax50 nu dan.
De echte sniper nerf zou toch pas halverwege het seizoen op zijn vroegst komen?

• Monda
stijn1309 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 15:28:
[...]

De echte sniper nerf zou toch pas halverwege het seizoen op zijn vroegst komen?
Nee deze is al live. Check truegamedata.com maar (en velen YouTube filmpjes).

• marcanti
Weet iemand al of de Swiss/Kar98 in de praktijk nog een beetje bruikbaar zijn in Rebirth? Ik begreep dat je tot +/- 50 meter nog kan one-shotten, maar ik denk dat dit al te weinig is om bijv. iemand aan de andere kant van het dak van Prison te downen. Dat shotje dopamine ga ik wel missen ben ik bang, ARs heb ik echt niks mee.

• donvalentino

donvalentino

[...]

Jup, rip de KAR en Swiss...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JobKlimop
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-07 19:40
[...]

Gister een aantal potjes Clash gespeeld en daar is iedereen ook bezig met de HDR levelen.

• FlowSnake
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12:06
Update heeft veel gedaan voor speelbaarheid, game is een stuk vloeiender.

Lijkt of ze SBMM ook hebben aangepast, ik zit nu in aanzienlijk lastigere lobbies haha.

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-07 11:12
SoWTM schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 13:23:
[...]

Ga ik vanavond mee aan de slag, thanks! 512.15 heb ik draaien maar heb ook vernomen oudere versie(s) beter moet zijn?

[...]

Ik heb 2x 8 pins aangesloten en heb alles ook getest na het aansluiten door verschillende soorten Benchmark software, dit is tot nu toe allemaal nog gelukt/geslaagd zonder errors...

Update 15:50 :
Game helemaal opnieuw geinstalleerd, opstarten tot aan het menu gaat goed. eenmaal zoeken/opstarten van een game reboot weer mijn PC
Gebruik je wel DDU om alles te verwijderen?

Bekijk anders in je logboek, systeem, wat die aangeeft als de pc eruit klapt.

[Voor 5% gewijzigd door CHKYBSTRD op 29-04-2022 18:52]

AMD-6900XT | AMD 5800X | TRIDENT-Z-32GB | NZXT-Z73 | STRIX-Z490 | SAMSUNG-G7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SoWTM
CHKYBSTRD schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 18:51:
[...]

Gebruik je wel DDU om alles te verwijderen?

Bekijk anders in je logboek, systeem, wat die aangeeft als de pc eruit klapt.
Heb ik inderdaad gedaan, alles zonder succes...
Heb mijn oude vertrouwde kaart er weer ingepropt, alles clean geinstalleerd en het draait weer... _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-07 11:12
SoWTM schreef op maandag 2 mei 2022 @ 14:13:
[...]

Heb ik inderdaad gedaan, alles zonder succes...
Heb mijn oude vertrouwde kaart er weer ingepropt, alles clean geinstalleerd en het draait weer... _/-\o_
Enige wat ik nog kan bedenken is naast de voeding, onstabiele oc's.

AMD-6900XT | AMD 5800X | TRIDENT-Z-32GB | NZXT-Z73 | STRIX-Z490 | SAMSUNG-G7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SoWTM
CHKYBSTRD schreef op maandag 2 mei 2022 @ 14:57:
[...]

Enige wat ik nog kan bedenken is naast de voeding, onstabiele oc's.
De voeding dacht ik zelf ook aan, maar na een aantal goeie benchmarks heb ik niks kunnen vinden op de PSU... OC's wellicht maar dit heb ik zelf niet ingesteld of mee getuned... blijf voor nu lekker mijn eigen kaart gebruiken totdat die het begeeft ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• marcanti
Ik heb gistermiddag even de Pellington uitgeprobeerd als opvolger van de Swiss, en dat beviel best aardig (op Rebirth). Ik begreep dat je daarmee tot +/- 70 meter een one-shot headshot kan doen, t.o.v. +/- 50 meter voor de Swiss/Kar98, en dat merk je wel. HDR, AX-50 en ZRG ook geprobeerd maar dat wordt 'm gewoon niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:01

Damian

Insane Obtrusion

marcanti schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 09:44:
Ik heb gistermiddag even de Pellington uitgeprobeerd als opvolger van de Swiss, en dat beviel best aardig (op Rebirth). Ik begreep dat je daarmee tot +/- 70 meter een one-shot headshot kan doen, t.o.v. +/- 50 meter voor de Swiss/Kar98, en dat merk je wel. HDR, AX-50 en ZRG ook geprobeerd maar dat wordt 'm gewoon niet.
HDR is echt wel mijn go-to sniper nu, die doet echt vaak oneshotten op +100 meter

Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeroenvde89
marcanti schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 09:44:
HDR, AX-50 en ZRG ook geprobeerd maar dat wordt 'm gewoon niet.
Idem dito. Ik zal nooit kunnen wennen aan die movement-speed met die oude MW-snipers. Ik wil snel en flexibel zijn en voel mij met een HDR/AX-50 altijd een slak :+ .

Ik gebruik de K98k-build van Destroy (Twitch Streamer) en die bevalt mij vooralsnog prima op Rebirth (Tac Laser, Sniper Scope, FTAC Sport Comb, Stippled Grip Tape, Slight of Hand).

MacBook Pro (15-inch 2019): 2,6 GHz Intel i7 - 16 GB - 256 GB SSD - Radeon Pro 555X 4 GB | iPhone 13 Pro Graphite - 128 GB | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JohnnyV76
Gisteravond weer eens wat potjes gespeeld en het is echt wel duidelijk beter speelbaar sinds de laatste update. Of de wat donkere map er ook meteen voor gezorgd heeft dat het allemaal vloeiender loopt weet ik niet maar dat waren wel 2 grote ergernissen aan het spel. Verdansk was prima, Caldera was regelmatig stotterig of laggy (RX6800 XT). Nu speelt het eigenlijk weer zo goed als Verdansk.

Ik blijf de map nog steeds niet geweldig vinden en van mij mogen ze Verdansk weer terug laten komen maar het speelt in iedere geval weer wat leuker. De vreugde werd nog groter gisteravond toen ik met mijn combat bow voor het eerst een heli neerhaalde met 3 gasten erin :)

• Jeroenvde89
Iemand de update van gisteren al getest? Zijn er wapens echt beter geworden? Ik las ergens iets over dat de Welgun en de STG 'terug' zijn als meta? :?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online

ImNotnoa

Meisje!

Jeroenvde89 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 12:59:
Iemand de update van gisteren al getest? Zijn er wapens echt beter geworden? Ik las ergens iets over dat de Welgun en de STG 'terug' zijn als meta? :?
Op redelijk korte afstand wel:

Try SCE to Aux

• Jeroenvde89
ImNotnoa schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 13:15:
[...]

Op redelijk korte afstand wel:

[Afbeelding]
Korte afstand is toch waar SMG's voor zijn? :9

Dit is de TTK vs. Afstand neem ik aan?

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online

ImNotnoa

Meisje!

Jeroenvde89 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 13:25:
[...]

Korte afstand is toch waar SMG's voor zijn? :9

Dit is de TTK vs. Afstand neem ik aan?
Klopt

Try SCE to Aux

• JohnnyV76
Iemand al 't operation Monarch event gespeeld? Aantal potjes gedaan en moet zeggen dat t best leuk is. Beetje op Kong en Godzilla knallen.. hoe vaak krijg je die kans!?

Paar keer solo gedaan maar dat is toch niet echt aan te raden. Als je dan neer gaat is het game over terwijl als je met 2 of meer bent, mag je na 30sec respawnen zolang een teammate in leven is. Nog een tip om snel intel te scoren (en dus in-game rewards als vest en loadout marker e.d. te ontvangen) is om een precision strike op Kong of Godzilla te mikken.

Verder is de aller-allergrootste verbetering in Warzone wel dat het spel nu eindelijk weer soepel loopt vanaf de season 3 update.

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-07 16:32
Heeft iemand enig idee hoe ik mijn grafische instellingen van de ps5 / warzone sterk verbeter? Ik zie vooral de Teams erg slecht lopen.

Er zijn op Youtube verschillende video's over te vinden, echter niet van seizoen 3. Veranderd er qua instellingen en seizoen veel of kan ik bijvoorbeeld een Youtube video van seizoen 1 of 2 gebruiken?

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:13
BP14 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 11:07:
Heeft iemand enig idee hoe ik mijn grafische instellingen van de ps5 / warzone sterk verbeter? Ik zie vooral de Teams erg slecht lopen.

Er zijn op Youtube verschillende video's over te vinden, echter niet van seizoen 3. Veranderd er qua instellingen en seizoen veel of kan ik bijvoorbeeld een Youtube video van seizoen 1 of 2 gebruiken?
Wat bedoel je precies met de Teams slecht lopen? Heeft dat niet meer met lag te maken dan met grafische instellingen? Je kan op de ps5 high-res textures installeren. Daar knapt het spel wel van op, verder kan je volgens mij weinig tweaken.

• BP14
Aid schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 11:47:
[...]

Wat bedoel je precies met de Teams slecht lopen? Heeft dat niet meer met lag te maken dan met grafische instellingen? Je kan op de ps5 high-res textures installeren. Daar knapt het spel wel van op, verder kan je volgens mij weinig tweaken.
Het lijkt allemaal behoorlijk donder waardoor ik de tegenstanders slecht zie. Als ik op Youtube kijk zie ik veel heldere beelden.

• donvalentino

donvalentino

BP14 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 12:06:
[...]

Het lijkt allemaal behoorlijk donder waardoor ik de tegenstanders slecht zie. Als ik op Youtube kijk zie ik veel heldere beelden.
Ligt dit niet meer aan de instellingen van je beeldscherm? Hier zou je e.e.a. kunnen tweaken wat voor jou fijner is.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

JohnnyV76 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 08:43:
Iemand al 't operation Monarch event gespeeld? Aantal potjes gedaan en moet zeggen dat t best leuk is. Beetje op Kong en Godzilla knallen.. hoe vaak krijg je die kans!?

Paar keer solo gedaan maar dat is toch niet echt aan te raden. Als je dan neer gaat is het game over terwijl als je met 2 of meer bent, mag je na 30sec respawnen zolang een teammate in leven is. Nog een tip om snel intel te scoren (en dus in-game rewards als vest en loadout marker e.d. te ontvangen) is om een precision strike op Kong of Godzilla te mikken.

Verder is de aller-allergrootste verbetering in Warzone wel dat het spel nu eindelijk weer soepel loopt vanaf de season 3 update.
Ook even gespeeld, maar snap de bedoeling niet helemaal. Ja, ik knal me suf op hen, maar wanneer win je nu?

Zie vooral dat mensen gewoon bezig zijn om elkaar af te knallen, of krijg je daardoor ook sneller intel oid?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chelseamarre123
Vind dat event weer helemaal kut. Alles wat Warzone zo goed maakte hebben ze kapot gemaakt.
In zo'n kinderachtige events steken ze wel tijd in.

• JohnnyV76
greatgonzo schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 13:05:
[...]

Ook even gespeeld, maar snap de bedoeling niet helemaal. Ja, ik knal me suf op hen, maar wanneer win je nu?

Zie vooral dat mensen gewoon bezig zijn om elkaar af te knallen, of krijg je daardoor ook sneller intel oid?
Intel uit kisten, schieten op Kong en Godzilla maar ook van player kills idd.
Uiteindelijk is het doel om potjes te winnen van andere spelers dus gewoon BR met een toevoeging. Even een leuke afwisseling maar wss als ik de unlocks heb gehaald speel ik wel weer gewone BR.

Vind het wel weer een stuk leuker dan een tijdje geleden. Echter, Verdansk was gewoon veel leuker dus ik heb mijn hoop gevestigd op Warzone 2.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Chelseamarre123 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 13:09:
Vind dat event weer helemaal kut. Alles wat Warzone zo goed maakte hebben ze kapot gemaakt.
Jup, elke keer met zo'n event is dat gewoon ruk.
Geef mij maar gewoon warzone zoals het was, liefst eigenlijk nog Black out :P

• Chelseamarre123
BP14 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 11:07:

Ik heb een jaar terug een nieuwe TV gekocht(LG OLED) en dat deed bij mij echt wonderen.
Weet niet of je een goede TV of monitor nu hebt? Gewoon wat spelen met de tv instellingen

Daarbij grafische spel instellingen blijven zo goed als hetzelfde, dus pure clickbait titels als ze spreken van BEST PS5 graphic settings season 3.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Marnix1988
Chelseamarre123 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 13:09:
Amen, ik mis de tijd dat nieuwe skins nog mill-sims waren oftewel realistische pakjes i.p.v. Snoop dogg en wapens nog replica's van echte wapens waren i.p.v. rare tracers of dragon skins etc.

Maarja zolang er een hele grote groep is die 24 euro betaald om met een snoop dogg skin rond te lopen :o .

Fingers crossed dat Warzone 2 in ieder geval weer normaal begint.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BP14
Chelseamarre123 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 20:18:
[...]

Ik heb een jaar terug een nieuwe TV gekocht(LG OLED) en dat deed bij mij echt wonderen.
Weet niet of je een goede TV of monitor nu hebt? Gewoon wat spelen met de tv instellingen

Daarbij grafische spel instellingen blijven zo goed als hetzelfde, dus pure clickbait titels als ze spreken van BEST PS5 graphic settings season 3.
Ik speel gewoon op een Simpele HP 27" Monitor. Daar mag ik ook niet te veel van verwachten.

Ik heb de aanpassingen uit dit filmpje gedaan;
YouTube: Best Console Graphics Settings for Warzone Pacific! | Best XBOX, PS4...

Moet zeggen; al een hele verbetering.

Misschien toch nog overwegen om een nieuwe Game Monitor te kopen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chelseamarre123
Wanneer gaan ze die irritante king kong en godzilla geluiden uit het menu halen. Heel storend als je na een potje in de lobby zit te wachten.

Welke idioot vond dit weer een leuk irritant idee 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snakeye2209

Snakeye2209

www.videodynamics.nl

Chelseamarre123 schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 21:07:
Wanneer gaan ze die irritante king kong en godzilla geluiden uit het menu halen. Heel storend als je na een potje in de lobby zit te wachten.

Welke idioot vond dit weer een leuk irritant idee 8)7
F10 (mits keyboard) FTW :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Marnix1988 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 20:28:
[...]

Amen, ik mis de tijd dat nieuwe skins nog mill-sims waren oftewel realistische pakjes i.p.v. Snoop dogg en wapens nog replica's van echte wapens waren i.p.v. rare tracers of dragon skins etc.

Maarja zolang er een hele grote groep is die 24 euro betaald om met een snoop dogg skin rond te lopen :o .

Fingers crossed dat Warzone 2 in ieder geval weer normaal begint.
vergeet niet dat het misschien wel een AAA game is die gewoon gratis is te spelen. Dat overtuigd mensen misschien meer om dan te denken: "in plaats van €60 voor een game, koop ik wel een paar skins en andere meuk". En dat is natuurlijk het verdien model van free to play. Er zijn zat games die geswitched zijn van betaald naar free to play, waarna de uitgevers veel mee winst maakten met lootboxes e.d

Dus ook logisch dat veel resources daar heen gaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Al die bedrijven weten heel goed wat wel en niet verkoopt, daar gaat haast nog meer resources heen dan naar development zelf. Ze weten dus exact welke skins wel en niet gaan verkopen, verwacht niet dat een andere game dus een heel andere aanpak zal hebben want dit kleurrijke kinderlijke gedoe verkoopt gewoon beter.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Pagina: 1 ... 30 31 32 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee