• herman1990
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:50
Mede-auteur:
  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:04

G_Dragon

Om versplintering tussen de twee forums te voorkomen zou ik graag één centraal forum hebben waar gesproken kan worden over de spelmodus: Warzone
INLEIDING

Het spel is onderdeel van Call of Duty: Modern Warfare & Call of Duty:Black Ops Cold War, maar die speltitel hoeft niet te worden aangekocht om Warzone te kunnen spelen. Het spel bevat twee spelmodi: battle royale en plunder. In battle royale speelt men met 150 spelers solo of in teams van twee, drie of vier tegen elkaar om de laatste overlevende te zijn. Plunder is gekoppeld aan de valuta in het spel. Met deze valuta, genaamd "Cash", kan men voorwerpen kopen bij een buy-station.

Wanneer de speler dood gaat in het spel, is men niet direct verslagen. Eerst moet de speler een andere speler zien te verslaan in een een-op-eengevecht "The Gulag". De winnaar van dat gevecht komt vervolgens opnieuw in het spel.

Game Modi

Hoewel hiermee door de uitgever wordt gewisseld zijn er de volgende playlists beschikbaar
  • Battle Royal (quads, trios, duos & solo)
  • Resurgence Royale (quads, trios, duos & solo)
  • Stimulus Royale (quads, trios, duos & solo)
  • Mini Royal (quads, trios duos & solo
  • Zombie Royale (trios)
  • Plunder/Blood money (quads, trio)

Overzicht mapsWarzone
Verdanks
Rebirth Island:

[Voor 89% gewijzigd door G_Dragon op 29-04-2022 11:59]

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:48
Om maar meteen met de deur in huis te vallen; Ik word HE LE MAAL gek van die server disconnects!!
Omfg!!

Met Coldwar multi nergens last van, maar dan ook echt nooit disconnects. Andere games ook nergens last van.

Iemand een oplossing??

[Voor 3% gewijzigd door Furrr op 26-01-2021 21:40]

• herman1990
Krijg je een melding?

Melding al gegoogle?
Overlay uitgezet?

• TurnTheLightsOn
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 03-05-2021
Je hebt ook nog rebirth als spelmodus ;) (persoonlijk mijn favoriete)

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Furrr schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:40:
Om maar meteen met de deur in huis te vallen; Ik word HE LE MAAL gek van die server disconnects!!
Omfg!!

Met Coldwar multi nergens last van, maar dan ook echt nooit disconnects. Andere games ook nergens last van.

Iemand een oplossing??
Gisteren en eergisteren van 20.00 tot 23.00 zitten gamen, geen last van gehad....

• FixDeluxe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20-03 08:53
Heb eigenlijk ook nooit last van server disconnect.
Heel soms dat de party's niet goed werken en het is irritant als de game eruit vliegt vanwege een update... maar het is zelden dat ik een fout error krijg tijdens het spelen zelf :x

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:51
Furrr schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:40:
Omfg!!

Iemand een oplossing??
Nog nooit last van gehad. Waarmee speel je? En bedraad of over WiFi?

On Topic:
Gaaf spel! Ik ben er niet goed in, maar kan me er wel goed mee vermaken. Gisteren in solo een win gehaald. Ik merk dat ik het moeilijker vind om te spelen in een team. Ik ben alles behalve een camper, maar speel erg voorzichtig. Dat werkt minder goed in een team.

[Voor 24% gewijzigd door BvZwolle op 27-01-2021 09:42]

• Jopio
  • Niet online
BvZwolle schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:00:
[...]

Nog nooit last van gehad. Waarmee speel je? En bedraad of over WiFi?

On Topic:
Gaaf spel! Ik ben er niet goed in, maar kan me er wel goed mee vermaken. Gisteren in solo een win gehaald. Ik merk dat ik het moeilijker vind om te spelen in een team. Ik ben alles behalve een camper, maar speel erg voorzichtig. Dat werkt minder goed in een team.
Als je een solo match wint doe je het toch wel goed hoor :-)
Gisteren wat lekkere shots gemaakt met de KAR, blijft toch wel een all time favorite >:)
https://www.twitch.tv/videos/889886685

The only way to get smarter, is by playing a smarter opponent || Twitch

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 16:02
vBr8 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 11:22:
Gisteren wat lekkere shots gemaakt met de KAR, blijft toch wel een all time favorite >:)
https://www.twitch.tv/videos/889886685
Netjes, ik kan totaal niet met dat wapen om gaan. Ik heb er een paar avonden mee gespeelt, maar ik krijg het maar niet onder de knie.
xK0etj3 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 11:56:
[...]

Netjes, ik kan totaal niet met dat wapen om gaan. Ik heb er een paar avonden mee gespeelt, maar ik krijg het maar niet onder de knie.
Naja dat ligt vooral aan veel oefenen ermee, ik heb er ook heel veel mee gespeeld in multiplayer en vanaf begin Warzone. Nu kun je hem zo tweaken dat hij weinig bullet drop heeft en de aim op afstand is letterlijk trial and error. Veel tijd in steken en je hebt een lekkere gun voor long/mid range!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-03 11:23
Weet iemand of je ergens een website hebt waar je kan zien of er een update is gedaan aan het spel of aan de playlist?

Wat ik niet snap is dat ze de game modussen elke keer veranderen voor rebirth island, echt zo irritant. Vorige week dinsdag speelden we met 4 man rebirth quads en na het eerste potje kwam er een playlist update en hoppa nog maar maximaal duo's en de quads mini royale is niks, evenveel man maar nog kleiner die map.

Waarom kunnen ze niet net zoals bij de normale BR je laten kiezen tussen solo, duo, trio of quads en daarnaast een extra speciale modus er nog bij ofzo.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 17:19
dennis112 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:43:
Weet iemand of je ergens een website hebt waar je kan zien of er een update is gedaan aan het spel of aan de playlist?

Wat ik niet snap is dat ze de game modussen elke keer veranderen voor rebirth island, echt zo irritant. Vorige week dinsdag speelden we met 4 man rebirth quads en na het eerste potje kwam er een playlist update en hoppa nog maar maximaal duo's en de quads mini royale is niks, evenveel man maar nog kleiner die map.

Waarom kunnen ze niet net zoals bij de normale BR je laten kiezen tussen solo, duo, trio of quads en daarnaast een extra speciale modus er nog bij ofzo.
Tja, dat is al vanaf het begin zo en vind ik inderdaad vaak ook erg irritant. Ik speel met wat vrienden regelmatig plunder en dat wisselt ook de hele tijd tussen quads en trios waardoor we soms weer niet met zn allen kunnen.
Zal wel te maken hebben met player counts ofzo, dat je als je ook bij die andere modi iedereen laat kiezen tussen solo, duo, trio of quads je te lang moet wachten op een lobby.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

TurnTheLightsOn schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:18:
Je hebt ook nog rebirth als spelmodus ;) (persoonlijk mijn favoriete)
Dat is resurgence afaik, op rebirth island.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• DeArmeStudent
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2022
Een tijdje geleden was er een armoured truck game modes...dat was altijd wel garantie voor een dolle boel.

Ik vernam dat activision afgelopen 24 uur 60000 accounts gebanned heeft vanwege cheaten. Blijkbaar konden ze nu wel op een of andere manier zien wie een exploit geïnstalleerd had.

Top!

• herman1990
Mooi dat activision eindelijk actie heeft ondernomen. Nu hopen dat het helpt. Na alle update en nerfs welk wapen gebruiken jullie de laatste tijd? Ik ben fan van de AN-94. lekker steady wapen

• Jopio
  • Niet online
Ik ben de Bullfrog aan het levellen in Plunder. Fantastisch wapen!

• eggy13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:45
Jopio schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 14:44:
Ik ben de Bullfrog aan het levellen in Plunder. Fantastisch wapen!
In het begin vond ik deze heel fijn, maar op close range leg je het altijd af tegen de MAC10, en op afstand wordt het een proppenschieter. Zodoende ben ik weer van deze afgestapt, en terug naar de MAC10.

Zelf probeer ik in plunder ook altijd guns uit, nu die KSP omhoog aan het schieten, best grappig om te proberen, en SMG met burstfire is toch vrij apart. Af en toe leuke gevechten, maar tegen mensen met hetzelfde niveau leg ik het toch altijd af...

• steefje
  • Laatst online: 19:34
eggy13 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 16:38:
[...]

In het begin vond ik deze heel fijn, maar op close range leg je het altijd af tegen de MAC10, en op afstand wordt het een proppenschieter. Zodoende ben ik weer van deze afgestapt, en terug naar de MAC10.

Zelf probeer ik in plunder ook altijd guns uit, nu die KSP omhoog aan het schieten, best grappig om te proberen, en SMG met burstfire is toch vrij apart. Af en toe leuke gevechten, maar tegen mensen met hetzelfde niveau leg ik het toch altijd af...
Ik had op aanraden ook de Bullfrog helemaal geleveld, maar ik kan er echt vrij weinig mee. Op een of andere manier verlies ik haast al mijn gevechten. Ik ben nu weer terug naar de MP7, wat ik gewoon en top wapen blijf vinden. Daarnaast heb ik dan vaak de AMAC

PSN ID Binloading_nl

eggy13 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 16:38:
[...]

Die ksp is de slechtste smg van cold war dus zou het niet aanraden om te levelen

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-03 14:56
Beste is MAC-10, MP5 of Bullfrog als SMG

• B-Real
  • Laatst online: 22:07
Hier nog heel vaak het vertrouwde KILO"tje en een MAC-10.

Ook bezig om mijn M4A1 en M13 te levelen, maar ik speel niet zoveel en als ik speel liever Warzone dan wapens levelen in multiplayer :P
Ik ben sinds deze week naar de KAR + FFAR gegaan, KAR long range en FFAR mid/close en de TTK is echt super op dat ding, met de juiste attachments ben je als je in ADS zit gewoon net zo snel als niet ADS, heerlijk speelt dat!

• computerjunky
  • Laatst online: 23:54
Ben ik de enige die echt walgt van de crossplay in deze game? Controller gebruikers hebben een overduidelijk voordeel. Het is in de killcam echt ongelooflijk duidelijk wie er met een controller peelt want veel skil zit er niet in het sprayen de aim assist doet de rest en eenmaal on target lijkt ook de kickback van het wapen niet meer te bestaan se spray blijft spon on.

Denk dat ik maar weer terug ga naar Battlefield V want deze game is echt belabberd en oneerlijk om het nog maar niet te hebben voer de latency issues met console players die mij eerder zien dan dat ik hun kan zien...Het lijkt wel of een lage latency tegenwoordig afgestraft word in shooters en je maar beter een 2 Mbit dsl lijntje kan nemen voor gaming.

Gelukkig ben ik niet alleen blijkt: https://gamerant.com/call...troller-better-pc-shroud/

[Voor 16% gewijzigd door computerjunky op 05-02-2021 17:25]

computerjunky schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:19:
Ben ik de enige die echt walgt van de crossplay in deze game? Controller gebruikers hebben een overduidelijk voordeel. Het is in de killcam echt ongelooflijk duidelijk wie er met een controller peelt want veel skil zit er niet in het sprayen de aim assist doet de rest en eenmaal on target lijkt ook de kickback van het wapen niet meer te bestaan se spray blijft spon on.

Denk dat ik maar weer terug ga naar Battlefield V want deze game is echt belabberd en oneerlijk om het nog maar niet te hebben voer de latency issues met console players die mij eerder zien dan dat ik hun kan zien...Het lijkt wel of een lage latency tegenwoordig afgestraft word in shooters en je maar beter een 2 Mbit dsl lijntje kan nemen voor gaming.

Gelukkig ben ik niet alleen blijkt: https://gamerant.com/call...troller-better-pc-shroud/
Volgens mij is het net het tegenovergestelde. Pc spelers hebben een voordeel.

KBM: wapen is veel beter te handelen dan met controller daarom hebben we net aimassist
KBM: veel snellere bewegingen mogelijk
Latency? volgens mij zien pc spelers net console spelers veel sneller aangezien de gemiddelde pc een pak meer fps heeft dan wij op console met onze 60FPS en trage reactiesnelheid van onze tv tegenover een game monitor

Maarja dit is een discussie die al tig keer gevoerd is.

• R-wink
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-03 21:49
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:32:
[...]

KBM: wapen is veel beter te handelen dan met controller daarom hebben we net aimassist
Latency? volgens mij zien pc spelers net console spelers veel sneller aangezien de gemiddelde pc een pak meer fps heeft dan wij op console met onze 60FPS en trage reactiesnelheid van onze tv tegenover een game monitor

Precies dit.

• computerjunky
[...]

Ik zit overal op internet een beetje te lezen en ik zie toch echt veel mensen die hetzelfde denken. Aim kan sneller op de pc maar zodra ik begin te schieten gaat mijn cursor omhoog op consoles lijkt deze gewoon strak in het midden te blijven. Ik moet dus constant corrigeren na de eerste kogel daar waar dat op de console voor je gedaan word op een vrij agressieve manier (mening van console gamers en te zien in kill cams). Met de eerste kogel ben ik vaak sneller in het open veld maar daarna word je gewoon alsnog geslacht doordat je verder niet hoeft te mikken/corrigeren op consoles. De aim assist is dus veel te agressief en helpt te veel.
Enige dat is lees is dat de aim assist niet werkt op long range dus met een sniper en dat dat moeilijk is met een controller.
Ook zie ik argumenten over fov. leuk maar een hogere fv betekend ook dat je minder ziet omdat alles evenredig kleiner word.
En latency op een pc is maar de helft van het verhaal. Er is ook zoiets als toegevoegde latency. Mijn latency naar de server mag dan wel 40 ms zijn (ja deze game servers zijn belabberd battlefield is maar 12 ms) maar als die van een console player 80 is dan krijg ik gewoon vertraging van de informatie opgelegd door de server en dat is echt altijd en het voordeel van de console player als ik the killcam bekijk. Vooral in de gulag is dit hard te maken. Ik kom de hoek om en de tegenstander heeft mij al neergeschoten voordat dat ik hem kan zien. Of ik loop achter de bus en ik word nog neergeschoten terwijl de tegenstander al uit beeld is. Dat is allemaal server side calculaties die niet helemaal eerlijk verlopen door de opgelegde toegevoegde latency. De tegenstander op de console krijgt mijn informatie dus op een ander tijdstip dan dat ik zijn informatie krijg.
Nou verbaast mij dit zeer zeker niet in het geval van de oude consoles omdat die cpu gewoon zwaar overbelast is en de latency echt belabberd is bij de speedtest die ik gedaan heb. vooral de eerste playstation 4 is een drama.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

[...]

Op zich kun je op een console ook gewoon een game monitor gebruiken natuurlijk (sterker nog, is aan te raden) en niet elke PC gebruiker heeft een > 60 fps monitor.

Ik heb gewoon 40ms latency ook hoor als PS speler?
Fov is toch echt ook een belachelijk voordeel voor pc spelers? Jullie zien zoveel meer zeker op long range enorm handig.

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:02

steel123

Cryman9

computerjunky schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:19:

Persoonlijk walg ik ook van de crossplay, echter is het wel een goede toevoeging. Nu kan ik ook met vrienden spelen die enkel een xbox/playstation hebben en geen PC. In de normale multiplayer probeer ik altijd crossplay uit te zetten.

Echter deel ik niet de mening dat console spelers een voordeel hebben. Over het algemeen zijn PC spelers echt wel sneller en accurater met nagenoeg alles. Het voorbeeld is ook dat mijn vriendin eerst op de PC speelde en sinds kort een PS4 heeft. Maar met de PS4 is ze echt schrikbarend veel slechter. Terwijl zij op de PC ook geen jarenlange ervaring had, maar hooguit max een jaar.

• marcanti
  • Laatst online: 20:49
In crossplay potjes wordt ik close combat echt afgemaakt. Niet te doen. Ze zien meer (door FOV) en zijn veel snappier met de muis. Ook is het veel makkelijker om bijvoorbeeld al schietend de hoek om te springen. Lekker disabled dat crossplay dus. Moet wel eerlijk toegeven dat ik ook geen Xbox of PC gamers ken 😅

[Voor 17% gewijzigd door marcanti op 05-02-2021 19:25]

• computerjunky
steel123 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 19:09:
[...]

Persoonlijk walg ik ook van de crossplay, echter is het wel een goede toevoeging. Nu kan ik ook met vrienden spelen die enkel een xbox/playstation hebben en geen PC. In de normale multiplayer probeer ik altijd crossplay uit te zetten.

Echter deel ik niet de mening dat console spelers een voordeel hebben. Over het algemeen zijn PC spelers echt wel sneller en accurater met nagenoeg alles. Het voorbeeld is ook dat mijn vriendin eerst op de PC speelde en sinds kort een PS4 heeft. Maar met de PS4 is ze echt schrikbarend veel slechter. Terwijl zij op de PC ook geen jarenlange ervaring had, maar hooguit max een jaar.
Ik denk dat ze er goed aan zouden doen een lobby te maken gebaseerd op input device en kb en muis support op consoles toevoegen. Als het een optie was die ik uit kon zetten kon het me niets schelen maar die keuze krijgen we niet eens.
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 19:09:
Ik heb gewoon 40ms latency ook hoor als PS speler?
Fov is toch echt ook een belachelijk voordeel voor pc spelers? Jullie zien zoveel meer zeker op long range enorm handig.
Waarom zien we meer. Je kan meer om je heen zien maar alles in de verte is kleiner en dus veel moeilijker te zien. Fov zie ik totaal niet als voordeel. Je heb dichterbij misschien een voordeel maar de rest word veel kleiner en het beeld vervormd ook nog eens.

[Voor 22% gewijzigd door computerjunky op 05-02-2021 19:31]

computerjunky schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 19:29:
[...]

[...]

Waarom zien we meer. Je kan meer om je heen zien maar alles in de verte is kleiner en dus veel moeilijker te zien. Fov zie ik totaal niet als voordeel. Je heb dichterbij misschien een voordeel maar de rest word veel kleiner en het beeld vervormd ook nog eens.
Kijk dit filmpje eens. Toch een duidelijk nadeel om op 60 FOV te spelen lijkt me?
https://www.youtube.com/w...knI&ab_channel=XeonHacker

• computerjunky
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 20:02:
[...]

Kijk dit filmpje eens. Toch een duidelijk nadeel om op 60 FOV te spelen lijkt me?
https://www.youtube.com/w...knI&ab_channel=XeonHacker
Nee dus... Want als je uit gezoomd ben kan je dus minder duidelijk dingen in de verte zien... je heb dus als console speler het voordeel dat je beter ver weg kan kijken en als pc speler het voordeel dat je moeer om je heen ziet.
Maar als mensen zo dich bij zijn hoor je ze al en als je je loadout gepakt heb heb je vast wel een heartbeat sensor en waren ze binnen die 50 meter al wel opgevallen. Ik vind die brede kijk op de wereld echt niet opwegen tegen verder weg kunnen kijken.

kijk even op 44 seconden. Bij de linker had je diegene gezien als die in het raam stond bij dat gebouw bij de rechter is het raam zo klein dat je dat echt niet gezien had en maar zo een sniper kogel in je knikker kan krijgen.

en bij 1 minuut. Bij de eerste had je op het hoge dak duidelijk iemand kunnen zien bij de 2de totaal niet.

De 1 heeft matig voordeel dichtbij en de ander heeft voordeel ver weg. Persoonlijk vind ik lager beter die extra awareness heb ik niets aan omdat ik ze vaak al lang gezien heb of weet dat ze er zijn.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:22
Ik walg ook van crossplay, maar juist omdat kbm spelers overduidelijk voordeel hebben tov controller. Ik ben speciaal van Xbox naar PS geswitched om crossplay uit te kunnen zetten en zo min mogelijk kbm spelers tegen te hoeven komen. In de basis ben ik wel voor crossplay, maar ze zouden match making op basis van input device moeten doen

[Voor 18% gewijzigd door Steven030 op 05-02-2021 21:09]

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19:07
Steven030 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 21:07:
Ik walg ook van crossplay, maar juist omdat kbm spelers overduidelijk voordeel hebben tov controller. Ik ben speciaal van Xbox naar PS geswitched om crossplay uit te kunnen zetten en zo min mogelijk kbm spelers tegen te hoeven komen. In de basis ben ik wel voor crossplay, maar ze zouden match making op basis van input device moeten doen
Waarom spelen al die pro’s etc dan met controller? Zelfs op pc met controller? Hebben ze dan meer “uitdaging” omdat het moeilijker is? 8)7

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• xK0etj3
Met een nieuwe update van 11gb op ps4 hebben ze het weer voor elkaar gekregen om nieuwe bugs in het spel te krijgen. De kutste van allemaal is toch wel dat je op random momenten geen hitmarkers hebt en daarmee ook geen damage doet.

• Steven030
Korkss schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:12:
[...]

Waarom spelen al die pro’s etc dan met controller? Zelfs op pc met controller? Hebben ze dan meer “uitdaging” omdat het moeilijker is? 8)7
Waarschijnlijk gevalletje van heel veel oefenen of aanleg hebben. Ik ken zelf niemand die beter is met controller in ieder geval.
Hoe dan ook pleit ik voor match making op basis van input device, iedereen blij :)

[Voor 10% gewijzigd door Steven030 op 05-02-2021 22:27]

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
Korkss schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:12:
[...]

Ja snapt dat ook niet hooguit dat ze het doen voor aimassit

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

[...]

Dit is een bekend argument, maar simpelweg niet waar. Ze hebben beide handigheden en beide voordelen. Maar KBM is zeker niet sneller/beter te handelen. Als je een goed geoefende controller speler hebt die op hoge sens speelt met gewoon veel verstand van zijn controller is die minstens zo snel als KBM. Daarbij komt aim-assist wel inderdaad best wel sterk is in COD. Dus wat @computerjunky zegt klopt wel degelijk dat het bij COD overduidelijk is wie met controller speelt, met name door de aim-assist.

De latency vanuit consoles mag dan hoger zijn, er zijn genoeg PC spelers die met controller spelen. Dus ook dat gaat lang niet altijd op in deze.
De 60FPS heeft natuurlijk wel wat voordelen, maar dat is ook veel visueel en echt maar duizendste van secondes dat het voordeel oplevert. Daar moet je goed je best voor doen (lees professioneel) wil je daar echt voordeel uit halen (buiten dat het er gewoon soepeler uitziet natuurlijk).

Wat je later aanhaalt, de FOV kun je gewoon op 107 zetten dacht ik, maximaal toegestaan voor aim assist (of is dat uitgeschakeld bij consoles?).

Ikzelf ben wel voor crossplay, zorgt voor variatie en je hebt gewoon veel sneller games gevonden voor je.
Cyrus The Virus schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:27:
[...]

Ja snapt dat ook niet hooguit dat ze het doen voor aimassit
Denk je echt dat deze mensen het puur doen voor de aimassist? Dan leef je echt onder een steen. De meeste van deze gasten zijn opgegroeid met een controller in de hand, altijd daarmee gespeeld en daarom zijn ze er goed mee. Daarbij hebben veel van deze gasten ook gewoon professioneel gespeeld en toernooien in Halo/GoW/COD gespeeld op Controller. Ze gaan echt niet leren spelen met een controller enkel omdat ze dan aimassist hebben hoor 8)7

Maar goed, iedereen zn mening, maar ze hebben overduidelijk allebei een voordeel en het zal veel liggen aan waar jij het meest mee speelt/het vaardigst mee bent. Het een is echt niet meer overpowered dan het ander. Alleen soms is die aim-assist gewoon kut om tegen te hebben omdat ze geholpen worden met hun spray, wat je als KBM zelf moet doen (wat wel makkelijker is als je het zelf doet).

• Steven030
Vaak zijn het hardcore gamers met controllers met back paddles etc. En die kennis hebben van exact de juiste sensitivity instellingen. Dat is denk ik een klein percentage van alle console spelers. De casual gamer met een k/d onder de 1 die een console en game out of the box opstart voor plezier heeft naar mijn mening niets in een crossplay server te zoeken, met alle bunnyhoppers met een onnatuurlijk snelle aim en een hoge k/d. En dat nog los van alle cheaters.
Dat gevoel had ik in ieder geval toen ik het een half jaartje geleden helemaal zat was en switchte van Xbox naar PS om crossplay uit te kunnen zetten. En wat een verademing was dat. Maar inderdaad, ieder zijn eigen mening, en misschien moet ik het ook weer eens een kans geven hoor :). Denk alleen dat ik na een of twee potjes uit frustratie snel weer dat knopje omzet naar crossplay uit

• Jeromez
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-02 16:50
Heren, ik ben een PC gamer en heb geen problemen met crossplay. Waar ik wel problemen mee heb zijn al die hackers in game. Alhoewel ik moet zeggen dat ik gisteravond ineens een stuk minder hackers tegenkwam. Hopelijk komt dat door de Activision acties van afgelopen week.

Anyway ik ben voor crossplay en ik vind het ook leuk om met en tegen console gamers te kunnen spelen!

Hak in de pan of in de pan gehakt worden thats the question!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 04-03 11:39
Komen de hitmarkers nog terug? Speel gisteren alles zonder..

[Voor 61% gewijzigd door heppe01 op 06-02-2021 10:49]

• xK0etj3
heppe01 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:48:
Komen de hitmarkers nog terug? Speel gisteren alles zonder..
Zonder hitmarkers is nog te spelen. Maar ik heb het idee dat je ook geen damage doet als je geen hitmarkers hebt

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:15
Jeromez schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:07:
Heren, ik ben een PC gamer en heb geen problemen met crossplay. Waar ik wel problemen mee heb zijn al die hackers in game. Alhoewel ik moet zeggen dat ik gisteravond ineens een stuk minder hackers tegenkwam. Hopelijk komt dat door de Activision acties van afgelopen week.

Anyway ik ben voor crossplay en ik vind het ook leuk om met en tegen console gamers te kunnen spelen!

Hak in de pan of in de pan gehakt worden thats the question!
Ik ben ook voor crossplay, maar dan wel eigen keuze.
In het spel moet je dan kunnen aanvinken wat je wil, wel of geen playstation, pc etx

• Jeromez
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-02 16:50
akatar schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 12:37:
[...]

Ik ben ook voor crossplay, maar dan wel eigen keuze.
In het spel moet je dan kunnen aanvinken wat je wil, wel of geen playstation, pc etx
Mee eens, het moet wel eigen keuze zijn.👍
Snap ook niet dat Xbox spelers nog steeds niet gewoon crossplay kunnen uitzetten zoals PS4 spelers.

• RB_072
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07-02-2021
spam. Zie Het algemeen beleid #verbodenspam voor meer info.

[Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 07-02-2021 10:34]

• dennis112
Meer mensen problemen dat het spel ineens terug naar het menu schiet in een game op rebirth island? Mij al 2 keer overkomen deze avond en dan krijg je dev error 5573

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 13:09:
Snap ook niet dat Xbox spelers nog steeds niet gewoon crossplay kunnen uitzetten zoals PS4 spelers.
Dat kunnen ze wel maar dat geldt dan meteen voor alle games geloof ik. En vrij weinig XBoxers doen dat waardoor je lang moet wachten op een lobby.

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:15
CyBeR schreef op zondag 7 februari 2021 @ 01:52:
[...]

Dat kunnen ze wel maar dat geldt dan meteen voor alle games geloof ik. En vrij weinig XBoxers doen dat waardoor je lang moet wachten op een lobby.
Als je die optie aanzet kan je geen warzone spelen.

• ISJ
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23:10
Ik denk dat het aantal Xbox-warzone spelers simpelweg niet voldoende is om snelle én goede matches te creëren voor potjes. Het zou niet moeilijk moeten zijn om deze optie aan te zetten maar omdat het niet gebeurd zal er wel een reden voor zijn zoals bijvoorbeeld bovenstaand.

En wat betreft input, dus controller of KM, hier lijkt de matching engine wel degelijk rekening mee te houden.
Meerdere youtubers hebben dit wel eens getest en als je queued met alleen controller spelers blijken de meeste games te bestaan uit 90-95%+ controller spelers. Er zijn echter wel uitzonderingen en je hebt dus games waar dit niet op gaat als je pech hebt. Als ik het me goed herinner is dat 1 op de 10 games ofzo.

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-03 08:54
CyBeR schreef op zondag 7 februari 2021 @ 01:52:
[...]

Je kan crossplay uitzetten voor je hele Xbox in de instellingen van de Xbox zelf. Echter zijn er nagenoeg geen spelers die deze functie aanzetten (vermoed ik), waardoor ik zelf nog een match heb kunnen vinden met crossplay uit.

Edit: lees dat deze suggestie al voorbij was gekomen

[Voor 6% gewijzigd door CyberJohn op 07-02-2021 14:40]

Galaxy Z Fold4 | Z Flip4 | S22 Ultra

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
dennis112 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 23:36:
Meer mensen problemen dat het spel ineens terug naar het menu schiet in een game op rebirth island? Mij al 2 keer overkomen deze avond en dan krijg je dev error 5573
Paar keer gehad en na wat googlen kwam ik ergens een post tegen dat het te maken zou kunnen hebben met je operator - gebruik je nu een MW operator of CW? MW operators schijnen dit probleem niet te hebben (ik ben er sinds het instellen van de MW operator van af)

per aspera ad astra

ISJ schreef op zondag 7 februari 2021 @ 14:17:
Ik denk dat het aantal Xbox-warzone spelers simpelweg niet voldoende is om snelle én goede matches te creëren voor potjes. Het zou niet moeilijk moeten zijn om deze optie aan te zetten maar omdat het niet gebeurd zal er wel een reden voor zijn zoals bijvoorbeeld bovenstaand.

En wat betreft input, dus controller of KM, hier lijkt de matching engine wel degelijk rekening mee te houden.
Meerdere youtubers hebben dit wel eens getest en als je queued met alleen controller spelers blijken de meeste games te bestaan uit 90-95%+ controller spelers. Er zijn echter wel uitzonderingen en je hebt dus games waar dit niet op gaat als je pech hebt. Als ik het me goed herinner is dat 1 op de 10 games ofzo.
Ze kunnen Xbox spelers toch gewoon bij Playstation spelers zetten? Ipv ze nu als pc spelers te zien.

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-03 12:01
Wat me opvalt is dat sinds de laatste grote update (11GB) en misschien ook die opschoonactie van hackers, dat ik enorm veel gasten tegenkom die level 5 zijn en met de pumpin' grau lopen en schieten alsof ze dit al maanden spelen.....

Beetje opvallend!

• dennis112
LAD93 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 14:43:
[...]

Paar keer gehad en na wat googlen kwam ik ergens een post tegen dat het te maken zou kunnen hebben met je operator - gebruik je nu een MW operator of CW? MW operators schijnen dit probleem niet te hebben (ik ben er sinds het instellen van de MW operator van af)
Thnx had de foutmelding ook gegoogled en toen kwam ik dat ook tegen inderdaad, speelde idd met stich. Merk dat ik sinds de update echt vaak door een rpg neergeschoten wordt. Vrijdag minimaal wel 5 keer en gisteren ook wel 3 of 4 keer, terwijl dat voor de update helemaal niet voor kwam. Hebben ze die versterkt ofzo die rpg?

• Ectholian
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-03 22:02

Ectholian

Zei ik dat ?

Gewoon FPS op PC, en racegames op console. Problem fixed. :D

Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!

• NielsD91
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-02-2021
dennis112 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 23:36:
Heb ik ook een aantal keren gehad nadat ik met de Prisoner-versie van Stitch speelde. Weer naar een MW-skin gegaan en daarna geen last meer gehad.

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19:07
Krijg gewoon geen hitmarkers meer, super irritant. Hopelijk fixen ze dit snel zeg..

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• marcanti
Ik kreeg gister geen hitmarkers in de Gulag, wel in het spel.

• twiechert
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02 15:02
PC rulez...

NICE watch until the end.....

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Snakeye2209 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 15:15:
Wat me opvalt is dat sinds de laatste grote update (11GB) en misschien ook die opschoonactie van hackers, dat ik enorm veel gasten tegenkom die level 5 zijn en met de pumpin' grau lopen en schieten alsof ze dit al maanden spelen.....

Beetje opvallend!
Als ze de pumpkin grau hebben, dan spelen ze dus al minimaal sinds oktober vorig jaar. Vergeet niet dat seizoen 1 van CW de levels gereset heeft.

• eggy13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:45
CyBeR schreef op maandag 8 februari 2021 @ 22:59:
[...]

Als ze de pumpkin grau hebben, dan spelen ze dus al minimaal sinds oktober vorig jaar. Vergeet niet dat seizoen 1 van CW de levels gereset heeft.
Het kan zijn dat ze nu pas weer beginnen te spelen. Er heeft een rank reset plaatsgevonden in de tussentijd.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

eggy13 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:10:
[...]

Het kan zijn dat ze nu pas weer beginnen te spelen. Er heeft een rank reset plaatsgevonden in de tussentijd.
Dat is wat ik zei?

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:36
Hebben jullie sinds de laatste grote patch ook een FPS-drop? Ik speelde daarvoor rond de 130 fps met een 3700x en een 3060TI op 1440p, maar ik haal ondertussen amper 80 fps gemiddeld. En ik hoor hier nog mensen over klagen.

Iemand al een fix gevonden? Heb er al naar gezocht, maar hetgene dat je dan vindt gaat niet specifiek over de laatste patches.

Edit: laat maar, die laatste patch heeft mijn graphics settings gereset en bvb AA op max gezet, particle lighting op Ultra en van die andere gekke fps-vreters waar je niets mee bent.

[Voor 20% gewijzigd door h1ttent1t op 09-02-2021 13:38]

• herman1990
h1ttent1t schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:42:
Hebben jullie sinds de laatste grote patch ook een FPS-drop? Ik speelde daarvoor rond de 130 fps met een 3700x en een 3060TI op 1440p, maar ik haal ondertussen amper 80 fps gemiddeld. En ik hoor hier nog mensen over klagen.

Iemand al een fix gevonden? Heb er al naar gezocht, maar hetgene dat je dan vindt gaat niet specifiek over de laatste patches.
Heb je de drivers van de videokaart ook geüpdate?

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:45
Problemen met cross platform chat? Wij krijgen geen chat meer aan de praat tussen pc, Xbox en playstation

Edit: bleek dus dat het lag aan de xboxen die beide en spel op de achtergrond aan het updaten was. Deze annuleren (niet onderbreken) bleek de oplossing

[Voor 42% gewijzigd door stijn1309 op 10-02-2021 07:07]

h1ttent1t schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:42:

Edit: laat maar, die laatste patch heeft mijn graphics settings gereset en bvb AA op max gezet, particle lighting op Ultra en van die andere gekke fps-vreters waar je niets mee bent.
Ik heb laatste paar dagen ook flinke FPS drops in Warzone.. Weet niet precies hoe het komt maar zal die settigns ook eens gaan bekijken. Heb het vooral als ik de verte in kijk o.i.d. maar ook bijv in een vuurgevecht dat het echt dramatisch wordt ineens.

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:28
Nog even terugkomend op de discussie over pc vs console of dat eerlijk is. Ik heb zelf geen problemen met crossplay, vind het juist een goede toevoeging, want anders kon ik niet met al mijn vrienden gamen.

Wat ik wel jammer vind is dat de aimassist van de console speler ook werkt als je gestunned bent door een stun granade. Dit moeten ze als je het mij vraagt er eruit halen.

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:54
Wat hebben jullie als geluids instellingen in Warzone?
Ik kom er maar niet uit wat voor mij nu goed is, de ene keer is het te zacht en de andere keer weer te hard :)

Ik wil vooral de voetstappen goed horen en wil de kogels horen vliegen. Wat mij niet zo boeit is het giga harde geluid van de explosies en de airstrikes die je vooral in Plunder om de oren vliegen.
Wat wat nu de perfecte instelling is??

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
Boost high schijnt het beste te zijn.

Ik heb speciale presets gedownloads voor mijn headset:

https://sites.google.com/view/zeference/home/audio/astro-eqs

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• marcanti
Heb gister Boost High even geprobeerd (met mijn Bose QC35II), maar dat klonk erg vervelend en schel. Waarschijnlijk omdat ik van Boost Low kom. Ik ga het later deze week nog een keer checken. Voetstappen klonken heel anders, maar heb er nog geen waarde oordeel over. Wat me wel direct opviel is dat ik de lootboxes veel minder snel/ver hoorde.
marcanti schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:25:
Heb gister Boost High even geprobeerd (met mijn Bose QC35II), maar dat klonk erg vervelend en schel. Waarschijnlijk omdat ik van Boost Low kom. Ik ga het later deze week nog een keer checken. Voetstappen klonken heel anders, maar heb er nog geen waarde oordeel over. Wat me wel direct opviel is dat ik de lootboxes veel minder snel/ver hoorde.
Maar dat is toch geen game headset?
Ik heb een Sony xm3 voor muziek maar is niet mee te gamen.

• JSBars
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:51
Chelseamarre123 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:02:
[...]

Ik doe het met een qc25, en juist erg blij mee... Andere optie zijn de oortjes van een Android telefoon dus wellicht niet een vlak speelveld.

• marcanti
[...]

Tja, dit is wat ik heb liggen (ook een XM3 overigens). Voor mij voldoet het prima. Ben niet zo'n hardcore gamer dat ik speciaal een headset hiervoor ga aanschaffen. Het Bose-draadje met mic (want de ingebouwde mic werkt niet op PS4) van €35 zodat ik kan praten tegen m'n vrienden vond ik al een flinke drempel. :D

Misschien weet ik wel niet wat ik mis. Wat kan een gaming headset beter?

Edit: blijkbaar is er zelfs een gaming variant van de QC35II, met als enige toevoeging een microfoon aan een rietje: nieuws: Bose introduceert eerste gamingheadset onder QC 35-naam

[Voor 41% gewijzigd door marcanti op 11-02-2021 15:07. Reden: quote erbij]

• Snakeye2209
[...]

Ik heb juist deze koptelefoon en die is ook heerlijk om mee te gamen. Ook de microon gaat via een lavmic die ik gebruik voor mijn werk (cameraman) maar geluidtechnisch is de Sony zo fijn. Zelfs als deze niet 'aan' staat is het geluid super om mee te spelen.

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:07
Ik zag zojuist het artikel mbt stickdrift van duelsens controller van ps5 en moest denken aan mijn eigen problemen op dit gebied. Vandaar mijn vraag:

Ervaren hier meer mensen stickdrift in Warzone? Ik heb het soms heel erg. Maar andere momenten weer helemaal niet. Het vreemde is dat ik dit in andere spellen niet ervaar.
In Warzone schiet m'n scope soms in hakjes omhoog. Ik heb al geprobeerd de dead zone te veranderen, maar dit helpt niet. Ook andere controllers geven soms wel en soms niet het probleem, maar hier lijkt wel verschil in te zitten qua mate.

Ik kon ook deze thread vinden op reddit:

https://www.google.com/ur...Vaw1TJMd6wzQfqkc-0lJpx1YR

Heel vreemd en ik lijk hetzelfde probleem te hebben. 1 maatje van me had dit ook. De rest heeft nergens last van.

Herkennen jullie dit?

PSN: Mondaatje

• Nashh
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-03 19:07
Hebben mensen hier ook ervaring met onterecht gebanned worden? En wat je daar tegen kunt doen?

Sinds de laatste banwave is mijn broertje onterecht gebanned. Hij cheat nooit, heeft geld in het spel gepompt, een kd van net boven de 1 en meer dan 700 uur gespeeld. Geen berichtje van de firma activision over de reden, gewoon uit het niets, hopla, ban.

En voor zover wij hebben kunnen vinden, kun je daar dus leuk niks tegen doen. Of weet iemand hier een manier die wij nog niet weten? Een support ticket aanmaken met het verzoek je oude account aan je nieuwe te koppelen is een doodlopend spoor, want .... ze kijken niet eens naar je request als ze zien dat het om een gesuspended/banned account gaat. Je kunt ook nergens met ze in contact komen.

En daarboven op is zijn ip ook nog geshadowbanned, wat maakt dat wij nu ook niet meer samen kunnen spelen omdat hij simpelweg geen matches kan vinden. Dit schijnt tijdelijk te zijn, maar hoe lang?

Dit voelt echt super onrechtvaardig. Ik snap de jacht op hackers, die mensen verpesten het spel. Maar als je proces zo rigide is dat je er niks tegen kunt doen dan mag je de boel wel zo inrichten dat er geen onschuldige spelers worden gepakt. Dit slaat echt nergens meer op.

Ben benieuwd naar de ervaringen hier.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:15
Nashh schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 20:21:
Hebben mensen hier ook ervaring met onterecht gebanned worden? En wat je daar tegen kunt doen?

Sinds de laatste banwave is mijn broertje onterecht gebanned. Hij cheat nooit, heeft geld in het spel gepompt, een kd van net boven de 1 en meer dan 700 uur gespeeld. Geen berichtje van de firma activision over de reden, gewoon uit het niets, hopla, ban.

En voor zover wij hebben kunnen vinden, kun je daar dus leuk niks tegen doen. Of weet iemand hier een manier die wij nog niet weten? Een support ticket aanmaken met het verzoek je oude account aan je nieuwe te koppelen is een doodlopend spoor, want .... ze kijken niet eens naar je request als ze zien dat het om een gesuspended/banned account gaat. Je kunt ook nergens met ze in contact komen.

En daarboven op is zijn ip ook nog geshadowbanned, wat maakt dat wij nu ook niet meer samen kunnen spelen omdat hij simpelweg geen matches kan vinden. Dit schijnt tijdelijk te zijn, maar hoe lang?

Dit voelt echt super onrechtvaardig. Ik snap de jacht op hackers, die mensen verpesten het spel. Maar als je proces zo rigide is dat je er niks tegen kunt doen dan mag je de boel wel zo inrichten dat er geen onschuldige spelers worden gepakt. Dit slaat echt nergens meer op.

heeft het broertje misschien minder prettige taal gebruikt? Dat wil ook nog wel eens reden voor een ban zijn.

Hoe dan ook zonder vingers te wijzen, dat account terugkrijgen kan je wel vergeten. Ze zijn daar vaak niet in te vermurwen.
Je kunt de support eens contacten met de vraag waarom hij gebanned is, toch? Of geven ze daar ook geen antwoord op, dat weet ik niet.. Maar een ban zonder reden zal niet zo vaak gebeuren. Misschien is het een tijdelijk ban maar ik zou er ook maar niet te veel op rekenen, hoe rot ook.

• fluffybunny
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22:07
Ik heb ook een tijdje last gehad van dat ik geen battle kon joinen ik heb toen onderstaande uitgevoerd en toen kon ik weer gewoon spelen , ik dacht ook dat ik geshadowbanned was. (ik ga er gemakshalve vanuit dat je op pc speelt maar is volgens mij hiervan ook een oplossing voor ps en xbox)

Close any open Blizzard programs.
Press Ctrl+Shift+Esc to open the Task Manager.
Select the Processes tab.
If agent.exe is running—or Blizzard Update Agent in Windows 10—highlight it then select End Process.
Navigate to the folder containing the cache directory:
Press Windows Key+R to open the Run dialogue.
Type %ProgramData% into the Run field and press Enter.
If a Blizzard Entertainment folder exists in the directory, right-click it and select Delete.
Restart the Battle.net desktop app and relaunch the game.

hoop dat je er wat aan hebt, Op alle tickets en mails naar activision heb ik nooit antwoord gekregen.

[Voor 6% gewijzigd door fluffybunny op 12-02-2021 10:17]

• Nashh
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-03 19:07
Thx voor de tip Fluffy. Ga het hem doorgeven, hopelijk lost dat het probleem op van geen matches kunnen vinden. Hij speelt idd op pc.

@vBr8 je kunt niet even contact opnemen met de support. Zit potdicht.

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-03 15:25
Monda schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 15:59:
Ik zag zojuist het artikel mbt stickdrift van duelsens controller van ps5 en moest denken aan mijn eigen problemen op dit gebied. Vandaar mijn vraag:

Ervaren hier meer mensen stickdrift in Warzone? Ik heb het soms heel erg. Maar andere momenten weer helemaal niet. Het vreemde is dat ik dit in andere spellen niet ervaar.
In Warzone schiet m'n scope soms in hakjes omhoog. Ik heb al geprobeerd de dead zone te veranderen, maar dit helpt niet. Ook andere controllers geven soms wel en soms niet het probleem, maar hier lijkt wel verschil in te zitten qua mate.

Heel vreemd en ik lijk hetzelfde probleem te hebben. 1 maatje van me had dit ook. De rest heeft nergens last van.

Herkennen jullie dit?
Ik had dit ook. Erg leuk als je op de rand van een gebouw staat en op het punt staat om te snipen om vervolgens te vallen.

Ook in andere games, maar daar viel het minder op. Heeft denk ik met type game te maken.

Wat let je om de controller te laten vervangen onder garantie?

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:39

donvalentino

psn: Walllie-G

Monda schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 15:59:

Herkennen jullie dit?
Ik heb denk ik hier ook last van met 1 controller, mijn R3 gaat zo af en toe vanzelf een stukje naar links (lijkt dan te blijven hangen), merk dit vooral in Warzone wanneer ik de map bekijk en de cursor heel sloom naar links gaat

• Monda
donvalentino schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:34:
[...]

Ik heb denk ik hier ook last van met 1 controller, mijn R3 gaat zo af en toe vanzelf een stukje naar links (lijkt dan te blijven hangen), merk dit vooral in Warzone wanneer ik de map bekijk en de cursor heel sloom naar links gaat
Ja heel irritant! In de map is het bij mij eigenlijk altijd geweest ja. Maar als ik de deadzone dusdanig hoog zet dat m'n cursor in de map niet meer beweegt, is het ingame nog steeds. Maar ook echt op willekeurige momenten. Soms paar uur bijna niet en dan weer heel heftig.

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03 09:47
Nashh schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 20:21:

Ik heb dat een paar weken terug ook gehad. Waarschijnlijk omdat ik een paar mega potjes had gedraaid en een hele hoge K/D ratio had. Toen kwam ik in de shadowlobby, 300 ms en hoger lobby. Daar werd ik helemaal aan barrels geschoten en vielen er meerdere nuke’s. Ik had dus geen permanente ban.

Ik heb toen een ticket aangemaakt en gevraagd om tekst en uitleg. Ik had destijds bijvoorbeeld nog niet een keer een Warzone gewonnen, in de week erna bij toeval een solo BR gewonnen. Ik heb dat en andere dingen aangehaald, zoals mijn historische gegevens etc. Daarin kan iedereen zien dat ik een minder dan gemiddelde speler ben. Daarna was ik een dag of 2 later weer terug in de gewone lobby.

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-03 23:29
donvalentino schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:34:
[...]

Herkenbaar op de Xbox. Ik merk het enkel als ik de map bekijk.

• donvalentino

donvalentino

Thomas312 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 17:07:
[...]

Herkenbaar op de Xbox. Ik merk het enkel als ik de map bekijk.
Ja ik merk het ook regelmatig als ik pre-aim op iets waar ik zeker een enemy verwacht bv zie ik hem soms al naar links gaan. Lijkt een soort verkeerd afgestelde aimassist ofzo hahaah

• Ray187
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:06
Wordt soms lijp van het spel :/

PC

Sinds de update 15 feb. Soms laad spel half in. Zie dan blauwe grond en geen muren. Ik kan dan wel op men schieten..schiet dus door de muren heen, maar ze zien me niet O_O

Loop half door de grond en zie halve wagens.

Ik gooi dan progrm files (x86) bij COD de folder leeg op de directories en de *exe na alles weg. Cache weg gooien. %programfiles%

Maar zelfs nu heltpt dat niet. Irritante dev error

Nu net dat ik ff wil skieten na een paar uurtjes wezen studeren aarrggg

• herman1990
Ray187 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:14:

PC

Sinds de update 15 feb. Soms laad spel half in. Zie dan blauwe grond en geen muren. Ik kan dan wel op men schieten..schiet dus door de muren heen, maar ze zien me niet O_O

Ik gooi dan progrm files (x86) bij COD de folder leeg op de directories en de *exe na alles weg. Cache weg gooien. %programfiles%

Vervelend dat het spel niet goed werkt. Heb je geprobeerd de installatie te repareren?

• Ectholian

Ectholian

Zei ik dat ?

Ray187 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:14:

PC

Al eens geprobeerd om de VideoMemoryScale setting in de adv_nogwat.ini wat lager te zetten? Dat heeft in het verleden nog wel eens geholpen tegen deverrors e.d. bij een aantal. Standaard staat ie op 0.85, je zou eens 0.65 kunnen proberen ofzo.

Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!

• Ray187
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:06
herman1990 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:27:
[...]

Vervelend dat het spel niet goed werkt. Heb je geprobeerd de installatie te repareren?
Yup, scan and repair. Zelfs als een x verwijderd va nde PC en ahdnmatig de overige files en regisrty opgeschoond.

Zelfs daarna als ik elke x COD opstart gaat hij de shaders installeren. Al start ik de game 4 x achter elkaar op, dan gaat hij dat doen O_O
Ectholian schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:30:
[...]

Al eens geprobeerd om de VideoMemoryScale setting in de adv_nogwat.ini wat lager te zetten? Dat heeft in het verleden nog wel eens geholpen tegen deverrors e.d. bij een aantal. Standaard staat ie op 0.85, je zou eens 0.65 kunnen proberen ofzo.
Nee, zegt me niks, zal eens kijken.

• Ectholian

Ectholian

Zei ik dat ?

Dat shaders installeren heeft iedereen volgens mij. Ik heb geen eens co-op geinstalleerd, en toch blijft de game na opstarten 10 a 20 seconden staan op "installing co-op shaders 4%' om daarna te verdwijnen :)

• Monda
donvalentino schreef op maandag 15 februari 2021 @ 17:36:
[...]

Ja ik merk het ook regelmatig als ik pre-aim op iets waar ik zeker een enemy verwacht bv zie ik hem soms al naar links gaan. Lijkt een soort verkeerd afgestelde aimassist ofzo hahaah
Ja het is heel vreemd dat dit eigenlijk alleen in Warzone zichtbaar wordt. Het lijkt erop dat er misschien een hele klein beetje stickdrift is, maar dat dit in Warzone versterkt wordt oid.

• Snakeye2209
Ray187 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:34:
[...]

Yup, scan and repair. Zelfs als een x verwijderd va nde PC en ahdnmatig de overige files en regisrty opgeschoond.

Zelfs daarna als ik elke x COD opstart gaat hij de shaders installeren. Al start ik de game 4 x achter elkaar op, dan gaat hij dat doen O_O

[...]

Nee, zegt me niks, zal eens kijken.
Drivers van de videokaart geupdate?

Ik had 2 dagen terug een update van het spel van paar honderd MB en het spel crashte vlak na het starten.
Toen de drivers van Nvidia geupdate en nu werkt het weer als een tiet.
YouTube: Season Two Cinematic Trailer | Call of Duty®: Black Ops Cold War & W... seizoen 2 trailer, zou er een junglemap komen? Ik hoop wel op een nieuwe map zeg, even verdansk verlaten

• donvalentino

donvalentino

vBr8 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 11:18:
YouTube: Season Two Cinematic Trailer | Call of Duty®: Black Ops Cold War & W... seizoen 2 trailer, zou er een junglemap komen? Ik hoop wel op een nieuwe map zeg, even verdansk verlaten
Ben benieuwd, zolang het maar een volledige map is en niet zo'n aftreksel als Rebirth (dus gewoon 150 man minimaal :D)
donvalentino schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 12:30:
[...]

Ben benieuwd, zolang het maar een volledige map is en niet zo'n aftreksel als Rebirth (dus gewoon 150 man minimaal :D)
Ja daar gaan we niet blij mee zijn als dat het geval is! Ik hoop ook echt dat we gewoon een goeie nieuwe map krijgen

• PCFreak96
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09-03-2021
iemand misschien interesse in een potje? Ben vrij nieuw in het spel. Stuur me gerust een berichtje om samen Warzone te stelen.
Pagina: 1 2 3 ... 34 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee