• herman1990
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:21
Mede-auteur:
  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:47

G_Dragon

Om versplintering tussen de twee forums te voorkomen zou ik graag één centraal forum hebben waar gesproken kan worden over de spelmodus: Warzone
INLEIDING

Het spel is onderdeel van Call of Duty: Modern Warfare & Call of Duty:Black Ops Cold War, maar die speltitel hoeft niet te worden aangekocht om Warzone te kunnen spelen. Het spel bevat twee spelmodi: battle royale en plunder. In battle royale speelt men met 150 spelers solo of in teams van twee, drie of vier tegen elkaar om de laatste overlevende te zijn. Plunder is gekoppeld aan de valuta in het spel. Met deze valuta, genaamd "Cash", kan men voorwerpen kopen bij een buy-station.

Wanneer de speler dood gaat in het spel, is men niet direct verslagen. Eerst moet de speler een andere speler zien te verslaan in een een-op-eengevecht "The Gulag". De winnaar van dat gevecht komt vervolgens opnieuw in het spel.

Game Modi

Hoewel hiermee door de uitgever wordt gewisseld zijn er de volgende playlists beschikbaar
  • Battle Royal (quads, trios, duos & solo)
  • Resurgence Royale (quads, trios, duos & solo)
  • Stimulus Royale (quads, trios, duos & solo)
  • Mini Royal (quads, trios duos & solo
  • Zombie Royale (trios)
  • Plunder/Blood money (quads, trio)

Overzicht mapsWarzone
Verdanks
Rebirth Island:

[Voor 89% gewijzigd door G_Dragon op 29-04-2022 11:59]

• herman1990
Mooi dat activision eindelijk actie heeft ondernomen. Nu hopen dat het helpt. Na alle update en nerfs welk wapen gebruiken jullie de laatste tijd? Ik ben fan van de AN-94. lekker steady wapen

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:34

Snakeye2209

www.videodynamics.nl

Dit dus,..... Gewoon 40 mensen in de lobby en gewoon al 3 minuten niet aftellen....

Het is trouwens alleen Rebirth. Geen idee of het ook bij de normale BR is... Die heb ik al een aantal weken niet meer gespeeld.... :D

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-03 13:39
Kieft91 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:40:
[...]

Idd! dit dus:
This coincides with Warzone streamer NICKMERCS’ theory that zombies will overrun Verdansk, and the area will be nuked to prevent the infection from spreading. After the area is nuked, players will travel to the Ural Mountains for safety, thus giving us a new Warzone map.

Edit: Als ik de patchnotes zo lees dan verandert er ook weinig aan de huidige wapens? geen buffs/nerfs?
"Nickmercs theory" want niemand anders had dat bedacht :+

Maar bij het opstarten zijn ze ook heel duidelijk waar het heen gaat:

Berg zombies met een nuke op de achtergrond.

[Voor 3% gewijzigd door Rappa1985 op 25-02-2021 10:45]

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09-10-2021
Hier een foto met wat ik bedoel, rare dingetjes flikkeren door het scherm bij shipwreck. Series x

Op ps5 geen problemen, enkel op series x. Destiny draait vlekkeloos. Dus zal het gewoon aan het spel liggen op xbox? Of is de xbox kapot

[Voor 12% gewijzigd door Richie B op 01-03-2021 18:22]

• Rappa1985
Kreeg net weer een kleine update voor mijn kiezen. Zeker voor de console spelers onder ons wel de moeite om alvast binnen te halen mocht je de mogelijkheid hebben. Dat copying duurt weer een eeuwigheid.

[Voor 39% gewijzigd door Rappa1985 op 02-03-2021 13:25]

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:59

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

vBr8 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 12:44:
[...]

Goede vraag, dat weet ik eigenlijk niet wat de preciese verschillen zijn in damage oid, misschien eens naast elkaar leggen op de site van truegamedata.

Heb ze even redelijk hetzelfde gebouwd, maar dit zou wel aardig kunnen kloppen (denk ik): https://www.truegamedata....parisons.php?share=fmHmQx
Dank :) Hier mijn setup voor de MP5 WZ-versie voor MP

• Rappa1985
Buddha_ schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 17:28:
Update van Raven Software voor CW suppressor schijnt online te zijn.

Bron: Call of Duty NEWS op Twitter

(y)

• Rappa1985
Monda schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:26:
Ik krijg vanmiddag m'n ps5 binnen en ben daar enorm blij mee. Echter vroeg ik me nog iets af. Ik ben helemaal gewend om te spelen met back paddles op m'n ds4 controller. Helaas zijn deze er nog niet voor de ps5 controller (officiële). Ik las dat je voor ps4 spellen op de ps5, nog steeds de ds4 kunt gebruiken. Aangezien er nog geen ps5 versie is van Warzone, betekent dit dat ik voorlopig nog gewoon m'n ds4 kan gebruiken in Warzone op de ps5?
Volgens mij kan je wel de ps5 controller gebruiken bij de ps4 maar niet andersom :( Zal kijken of ik dit nog ergens kan terug vinden.

edit: "The PS4 controller will work as expected when you’re playing PS4 titles on the PS5"

Vergeet mijn reactie, moet dus werken. Heb je in die zin mazzel dat er nog steeds geen PS5 versie van WZ is :P

Edit2:

Leaked Call of Duty: Warzone audio suggests Verdansk will be nuked
Leaked Call of Duty: Warzone files suggests that Season 2 really will end with the battle royale map, Verdansk, going up in a mushroom cloud of nuclear smoke.

After weeks of speculation, it finally appears legit: new Call of Duty: Warzone leaks all but confirm that Warzone and Black Ops Cold War Season 2 will come to an explosive end as a new ‘Plague’ event takes hold and obliterates the Verdansk map.

Thanks to the arrival of a beached tanker on the shores of Verdansk, zombies have already arrived in the multiplayer battle royale portion of Call of Duty. Going forward, it looks like the brewing narrative of the online mode will end up in a nuclear disaster that’ll move the action to a new map.

As per new intel from ‘ZestyCoDLeaks’, it seems Activision and Raven Software are conspiring to have everyone in the PvP mode team up to defend Verdansk from braying hordes of the living dead as new nukes rewrite the map we’ve gotten to know over the past 12 months.

A selection of voice lines leaked by the Twitter user appear to tease the end of Verdansk. “Verdansk is overrun, take it back” says the Warzone announcer in one of the leaked voice lines. “Verdansk is lost. End it,” it says in another – apparently triggered if you fail in the mode, which is followed by “Extraction canceled, nuke inbound for Verdansk”.

Other leakers in the Call of Duty Warzone community seem to be suggesting that March 11 will be the date when all this kicks off, with some sort of nuclear explosion being triggered by the in-game silos that were ‘discovered’ at the start of Season 2.

Though it’s uncertain how everything will actually play out, it’s likely that the Zombies from Shipwreck will overrun the Verdansk map, and players will have to exfiltrate from the map as it teems with the undead, or risk annihilation themselves.

Everything is about to get messy in Call of Duty Warzone, it seems.

[Voor 68% gewijzigd door Rappa1985 op 04-03-2021 13:29]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09-10-2021
Voor de mensen die op de Xbox series X spelen, ervaren of herkennen jullie deze rare flikkerende blokjes?

Het gebeurd vrij random maar vooral in de hoek van Shipwreck op de map. Ik speel dus op series X met LG CX 4k 120hz.
Kan dit een server glitch of bug zijn, of is er wat loos met de game OF in het ergste geval de console zelf.
Spellen die ik ook speel zijn Destiny, Dirt5, Horizons 4 en Gears 5, in geen van deze (toch wel grafisch zware) games ben ik dit nog tegen gekomen.
Maar ik kan maar weinig mensen vinden over deze Warzone bug, in Amerika (mensen waar ik mee speel) hebben ze dit nog nooit gezien in Warzone op de series X. Dus ik kan mijn vinger hier niet opleggen, herkennen jullie dit of is toch de gpu niet helemaal in orde?

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16:50
Chelseamarre123 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:43:
[...]

Volgens mij was de damage hetzelfde maar had de aug betere bullet Velocity
Als ik onderstaande zo zie he, correct me if I'm wrong, is de M16 toch op alle vlakken beter?
Of is dit alleen zonder attachments?
Of snap ik sommige specs niet haha

Edit: Of is de app die ik voor onderstaande gebruik erg verouderd? |:(

[Voor 6% gewijzigd door Kieft91 op 08-03-2021 16:37]

• Rappa1985
Kieft91 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:30:
Ik zie nu onderstaande voorbij komen, weten jullie wat dit precies betekent? ;) @Jopio @vBr8

Head to the LMG tab to find LMG Foxtrot and complete the associated challenge to earn the weapon or get the Legendary ‘The Glitch’ blueprint in the ‘Encryption’ bundle in the Store.

Dat. Die near smoke challenge kan je het beste doen als er weer eens een 24/7 shipment playlist is.

[Voor 9% gewijzigd door Rappa1985 op 09-03-2021 10:33]

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16:50
Als ik onderstaande zo bekijk, zit er weinig verschil tussen, beetje dps, range en dropoff, miss de M4a1 na een paar maanden maar weer is proberen :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kieft91 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 12:01:
[...]

Wat voor attachments gebruik je dan?

• Rappa1985
Oxigeon schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 12:05:
Ik weet het niet. Heb vorig jaar dezelfde vraag gesteld hier ivm ghost en de heartbeat sensor. Als ik het toen goed begrepen heb ben je met ghost Niet zichtbaar voor de uav maar wel voor een heartbeat
Nee. Ghost betekend dat je niet zichtbaar bent op uav en niet zichtbaar bent op hearthbeat. Je kan dit ook vinden in de beschijving van de perk.

Hier het bewijs van de bug:

Vanaf ongeveer 2:00 minuten zie je voorbeeld.

[Voor 11% gewijzigd door Rappa1985 op 10-03-2021 12:57]

• Rappa1985
donvalentino schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:25:
hebben snipers (marksman rifles) toevallig een buff gehad laatste week?
Wordt de laatste tijd echt vanuit bizarre afstanden door mijn hoofd geknald.
Wel die Cold War wapens maar denk meer dat dit komt omdat bijna iedereen met een FFAR loopt voor close/mid range en daarnaast een sniper (vaak de kar98) hebben voor long range.

Top 10 wapens die op dit moment in loadouts worden gebruikt:

• Rappa1985

intel

[Voor 23% gewijzigd door Rappa1985 op 11-03-2021 19:08]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rappa1985
Weet niet of het hier al gemeld was maar er is weer een gratis PS PLUS pack beschikbaar voor Warzone:

In de store vind je hem onder Franchise store en dan weer helemaal onder.

JohnnyV76 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 13:56:
Het is gelukkig voor iedereen anders wat ze t lekkerst vinden spelen dus in zoverre hebben jullie allebei gelijk. Toch kun je best een beetje open stellen voor wat anderen vinden. Het is gewoon een feit dat de iron sight op de Grau enorm goed is en dat ook tijdens zijn populaire fase zo'n beetje iedereen zonder optic speelde, puur omdat de iron sight zo bizar goed is. Als jij er niet goed mee kunt zien dan kies jij voor een optic... prima. Echter, (en volgens mij spreken wij uit ervaring), is de iron sight ook voor langere afstand meer dan goed genoeg en zijn er attachments die de handling van het wapen nog beter maken. Hoe je het ook wendt of keert... een optic neemt een attachment slot in beslag dus als je ook prima zonder kan (en dat kan je met een Grau) zijn er betere attachments als 5e slot dan een VLK 3.0.

Als jij een optic beter vindt prima maar het is niet voor niets dat bijna iedereen geen optic gebruikt op de Grau.
Nogmaals, pure persoonlijke voorkeur dus, zoals ik zei.
Rappa1985 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:01:
[...]

Doubt.gif hahah

Doe je goed, ben zelf al "blij" met mijn 1,6 K/D. Blij tussen aanhalingstekens want de lobbies worden steeds moeilijker :(

Maar inderdaad gewoon lekker de wapens/attachments gebruiken die werken voor je. Ik sla ook sommige meta builds over omdat ik er niks mee kan.
vooruit, 2.5 https://tweakers.net/i/AglBbO8CSY4NsDid6SmqI3CXoqA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PclMKi0Ts4X8JZ9uUMmXEIWZ.png?f=fotoalbum_large
Generaal Pep schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:03:
[...]

Iedereen heeft zo zijn voorkeuren, jongen. Waar ik voor een grip kies en een ieder een grip zou aanraden boven een scope, als attachment op een Grau.

Grappig wel, dat jij je aangevallen voelt. Grow up jongen. Inhoudelijk ga ik er verder niet op in want je trekt wederom allemaal incorrecte conclusies. Begrijpend lezen en je mening delen met elkaar is wel een ding, hè.

Succes verder! Hopelijk knal je vanavond weer heel veel mensen neer in Verdansk!
Ik zeg al vanaf 1e post dat het voorkeur is, jij zegt dat een VLK slecht is en dat ik beter ga oefenen met enkel iron sight op dat ding. Maar prima verder inderdaad :)

The only way to get smarter, is by playing a smarter opponent || Twitch

JohnnyV76 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 11:10:
[...]

Ik moet het hiermee helaas eens zijn. Hoewel de LC-10 echt een leuk wapen is en veel weg heeft van de MAC kun je het gewoon praktisch niet winnen van de FFAR dus ik zie mijzelf ook gedwongen de FFAR te gebruiken.

De M82 heb ik gister gelevelled in plunder nadat mijn zoon met een filmpje aankwam wat me wel aansprak.
Vind alleen de ADS tijd wel erg lang. Hoe heb jij m gebouwd?
Ik heb nu
Barrel: 22.6" combat recon
Muzzle: Wrapped surpressor
Optic: Axial Arms 3x
Underbarrel: Bipod
Ammo: Stanag 9rnd

Oh enneh: https://www.pcgamer.com/c...-cheaters-in-latest-wave/
ADS is gewoon traag helaas, daar moet je mee leven. Ik heb dezelfde build volgens mij, zou even de barrel moeten dubbelchecken. Wat ik doe is zorgen dat ik niet in quick scope situaties terecht kom, gewoon rustig kunnen scopen en dan rapid fire om iemand neer te halen. Hopen dat je een headshot raakt en anders drie body taps.

En dan idealiter niet op te grote afstand gaan vechten, dan heb je last van bullet velocity en bullet drop.
vBr8 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 11:18:
[...]

Ben sinds gisteren ook de LC10 gaan gebruiken, maar dat ding is ook wel echt sterk hoor, ook op range. Ik zie dat wel als contender van de FFAR, heb veel duels gewonnen onder andere van FFAR. Heb niet alle attachments vrij, want gisteren pas begonnen, maar ben er wel over te spreken! Beetje MP7+ gevoel eigenlijk.
Als je naar de stats kijkt dan valt het aardig tegen vind ik. Neem je ADS tijd mee zoals in de eerste chart dan lijkt hij aardig competitive vergeleken met Assault Rifles maar verlies je het van echte SMG's.

Neem je de ADS time niet mee dan heb je een flink hogere TTK. Hier verlies je van twee populaire AR's en van de twee SMG's die ik als vergelijking gepakt heb.

Het is dus een wapen dat echt in de middenmoot zit, leuk als je wat anders wilt maar lijkt niet heel competitive, ik zou hem niet snel gebruiken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Rappa1985
RBN026 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:24:
Laatste paar dagen weer ongekend aantal cheaters op Warzone.... wat een k* organisatie is dat IW.
IW heeft er op dit moment weinig mee te maken :+ Dacht juist dat er eergister weer een cheater ban wave gedaan was.

edit:

Had dus weinig effect blijkbaar...

[Voor 13% gewijzigd door Rappa1985 op 18-03-2021 10:39]

• Donstil
  • Niet online
reinoudv schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 21:07:
Hallo ik had een vraag
Ben al enge tijd aan het experimenteren met welk wapen ik nou echt fijn vindt,ik heb er al een aantal ge probeert (Grau,mp7,m16) ook met verschillende Attachments ik ben er wel uit dat ik een vol automatische wapen het fijnste vindt, nu is mijn vraag welk wapen raden jullie een en met welke Attachements
ik hoop dat iemand mij een beetje verder kan helpen
Als je wilt spelen met een automatisch wapen dan zorgen dat je de Amax even onder de knie krijgt.

Dit weekend is er dubbel XP op alles dus kan je de Amax in multiplayer mooi even volledig levelen. Dan heb je wat attachments die de recoil aanzienlijk verminderen.

Ik speel zo en dan is de recoil goed te doen:

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 18:09
Fuujii schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 10:20:
Schijnbaar zit in de nieuwe patch een nieuwe store, waar je voor 20k een foresight kan kopen. Lekker game breaking...
Wilde het net posten. Lijkt wel gerelateerd te zijn aan een zombie ding aangezien die stores in de silos zitten, maar foresight en advanced uav kan je daar kopen. Klinkt inderdaad alsof het nogal gamebreaking is.

• Rappa1985
Henkie_NtA schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 10:23:
[...]

Wilde het net posten. Lijkt wel gerelateerd te zijn aan een zombie ding aangezien die stores in de silos zitten, maar foresight en advanced uav kan je daar kopen. Klinkt inderdaad alsof het nogal gamebreaking is.

[Afbeelding]
oke... dat is niet cool =D Benieuwd hoe dit gaat werken binnen WZ.
darretje92 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 10:54:
Er zou toch een nieuwe sniper komen? Ik kan het niet vinden, het zou de ZRG 20mm zijn? Of heb ik iets gemist.
Klopt, dit vind je ook op de roadmap. Deze wordt volgende week verwacht.

[Voor 26% gewijzigd door Rappa1985 op 31-03-2021 11:03]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ritchiegreb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:12
Hey ik heb een vraagje tijdens een potje pakte ik een legendary assault wapen op, ik weet alleen niet welke het precies is zouden jullie me kunnen helpen het wapen was zo sterk.

Sorry voor de slechte kwaliteit foto

Het had 60 rounds
Full auto

• marcanti
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08-08 09:55
ronalddus schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 09:17:
[...]

Een vriend van mij had hetzelfde probleem.
Ik begreep dat dit zou moeten helpen. (Ik heb zelf een PC)

https://amp.reddit.com/r/...dd_on_everytime_i_reboot/

@dakkieduvel
Misschien ook voor jou?
Ja, dus als het spel is opgestart ga je naar het Options-menu en onder tabblad General staat ergens onderin 'Game Installs'. Daar moet je zorgen dat de bovenste `Campaign Pack` niet geïnstalleerd is. En verder in de lijst moeten `Campaign Pack 1` en `Campaign Pack 2` wél geinstalleerd worden (1 mb per stuk).

Dat was voor mij de oplossing.

Edit: zo ziet het er dan uit bij mij

[Voor 20% gewijzigd door marcanti op 06-04-2021 13:56. Reden: Plaatje toegevoegd]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rappa1985

Alleen ze verwijzen naar patchnotes van vorige week.... kan dus ook een foutje zijn.

edit:

Nu is de vraag of ze het hier over de stealth aanpassingen van vorige week hebben of weer nieuwe aanpassingen.

[Voor 33% gewijzigd door Rappa1985 op 06-04-2021 17:22]

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:42
Marnix1988 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 21:46:
*zucht* ze hebben Warzone weer verneukt met allerlei rare toevoegingen. Gas waarvan je veranderd in een Zombie, en Akimbo guns die weer het hele spel gaan domineren.
Er komen wel wat aanpassingen:

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +4Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

De patch voor Roze:

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rappa1985

En de roadmap voor S3:

Link naar blog

[Voor 62% gewijzigd door Rappa1985 op 19-04-2021 19:20]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rappa1985
DKjordy schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:21:
[...]

Automatic + 80 round mag is ook damage nerf van 25%. Daarnaast langzamere movement speed.
Dat was een foutje, blijkbaar is de combinatie van Akimbo+Auto barrel de combinatie waardoor je dmg verliest.

edit:
nvm, dit gaf @SD5k ook al aan
Davidas schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 08:55:
Wordt de nieuwe Warzone map morgen of Donderdag vrijgegeven? En, komt deze ter vervanging van Rebirth of Verdansk?
Volgens mij is dit nog niet bekend los van dat het er op lijkt dat Verdansk vervangen gaat worden. Enige wat we weten is dat op woensdag en donderdag om de zoveel tijd een live event hebben. Daar zal dan wel duidelijk worden wat er gaat gebeuren.

Zie ook onderstaande tweet voor data:

https://twitter.com/Callo.../1384242980312162310?s=20

[Voor 46% gewijzigd door Rappa1985 op 20-04-2021 09:14]

• Rappa1985

De nieuwe menu afbeeldingen #HypeTrain

• Rappa1985
Damian schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:39:
Is het nou de bedoeling dat je vanavond rond 21:00 ook echt in de game moet zitten om het niet te missen of is het gewoon een keer inloggen na 21:00 ?
Tijdens de CW reveal hadden ze een playlist die bepaalde uren actief was. Mij alleen nog niet duidelijk of ze over de komende dagen hetzelfde event doen of dat het verschillende zijn die bouwen naar een nieuwe map.

Want waarom zouden ze een playlist aansluitend deactiveren en weer activeren:

Lijkt dus op verschillende events binnen twee dagen.

Edit:

We zien het vanavond wel XD Krijg koppijn van die tijden te vertalen :+

[Voor 21% gewijzigd door Rappa1985 op 21-04-2021 15:18]

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:39

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

stijn1309 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 13:01:
Voor mensen die het leuk vinden;

Als je nu land in Rebirth zie je rode cijfers/letters deze zijn te vertalen naar Rebirth from (the) ashes.
Daar kan je het volgende (gejat van Reddit) ik vond het grappig om te doen:

Step One, Go to http://Rebirthfromtheashes.com

Step Two, Enter Code GUARDIAN and get verified

Step Three, Enter Code PARALLAX and spin the shape to get numbers. Code is *1984#

Step four, Enter PARADIGM and spam any key and pass humanity tests

Step Five, Enter OBLIVION and find Ukraine and click on it.

Step six, Enter ATLANTIS and a Countdown will display. The Send Signal window allows you to input phrases in the Chat room window also displayed
thanks leuk om te doen.

ZOu dit de nieuwe gulag zijn?

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:45

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Top update weer!

Voor de update Texture Streaming disabled en draaide als een zonnetje op mijn RTX3080.
Nu is de optie helemaal weg en ik krijg weer crashes (misschien andere bug/oorzaak ook).

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:45

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Da_maniaC schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 22:24:
Top update weer!

[Afbeelding]

Voor de update Texture Streaming disabled en draaide als een zonnetje op mijn RTX3080.
Nu is de optie helemaal weg en ik krijg weer crashes (misschien andere bug/oorzaak ook).
Driver update gedaan...maar zojuist weer een andere:

Deze game...echt.....wow

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rappa1985
Kieft91 schreef op maandag 26 april 2021 @ 11:25:
[...]

Heb je een goeie krig6 loadout?
Zat er zaterdagavond even naar te kijken ,maar kon volgens mij helemaal geen ander magazijn selecteren, of unlocked dat pas op een bepaald lvl?
Dit is de build die ik voorbij zag komen in een video van JGOD.

Niet heel bijzonder, focus op bullet velocity en weinig recoil. Is wel echt alleen voor long/mid range, je moet er dus wel een smg naast hebben.

Je zal inderdaad wel eerst het wapen moeten levellen voor je alle attachments kan kiezen die je hierboven ziet.

[Voor 13% gewijzigd door Rappa1985 op 26-04-2021 11:37]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:39

Heel nice, Raven.

fool me once, strike one. but fool me twice…strike three. -2020

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:44
Moet toch zeggen dat het spel nog nooit zo slecht heeft gelopen sinds de laatste update, je loopt echt 1 seconde achter.

En inderdaad zijn er plekken dat mensen door muren kunnen kijken en schieten....

• herman1990
CyBeR schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 18:54:
Dat onder de map gaan is heel simpel. D'r zit een gaatje in de vloer wat je niet kunt zien, daar val je doorheen en dan ben je d'r. Als er dan geen 2e vloer onder zit ga je dood want je valt OoB maar als er wél nog terrain onder zit dat wél collision heeft dan loop je daarop. De meeste van deze bugs hebben geen terrain er onder zitten maar bij stadium en een paar andere plekken dus wel.

Gewoon een plekje waar per ongeluk geen collision op de vloer zit. Daarom ook dat je ze alleen vindt in plekken op de map die grondig gewijzigd zijn.
Zelf ben ik op, het volgens mij nauwelijks gewijzigde, trainstation door het dak gevallen.

[Voor 18% gewijzigd door herman1990 op 28-04-2021 09:00]

• Rappa1985
Ik ga er ook wel vanuit dat ze event verlengen

Fix staat nog als ingepland, net als die voor het vallen door de wereld.

• Rappa1985

Er volgt nog een bericht over wat ze verder met event doen nu het gefixt is.

• Rappa1985
Nog een leuk antwoord die voorbij kwam in een WZ survey:

bron

[Voor 20% gewijzigd door Rappa1985 op 29-04-2021 14:16]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:34

Snakeye2209

www.videodynamics.nl

Steven030 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 20:14:
[...]

Niet alleen voor rebirth, ook voor Verdansk

Ik zie het haha

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-07 15:43

Hazuki

On my Suzuki

Sharpening via de Nvidia overlay geeft sinds een poosje dit resultaat. Voorheen werkte het gewoon.
Ik heb een RTX 3060 Ti en een LG 27GL850 monitor (HDR).

Iemand enig idee hoe ik dit oplos? Via Google kan ik heel weinig relevants vinden.

[Voor 39% gewijzigd door Hazuki op 02-05-2021 16:36]

Koekie?

Acties:
  • 0Henk 'm!
-En4Cer- schreef op maandag 3 mei 2021 @ 11:11:
[...]

Kar combineren met de Bullfrog is ook fijn spelen. De Bullfrog is een SMG, maar doet het ook aardig goed tot een bepaalde afstand. Voordeel is dat je met deze combi zowel op afstand als close-range goed zit.

Ik zou op basis hiervan niet snel de Bullfrog pakken. Je moet hem echt voor range uitrusten wil je nog een beetje mee kunnen komen qua DPS. Zonder range extension attachments zakt hij voor de 20 meter al in naar een TTK van 1.2 seconden. Met range extensions kom je wel wat verder maar ook dan is het niet ideaal. Een RAM7 zonder attachments heeft al een veel betere TTK op afstand en komt sterk in de buurt in CQC. En als we dan de ADS tijd er uit halen, wat in flink wat gevechten realistisch is, dan wordt de Bullfrog aardig verslagen.

De Bullfrog heeft ook geen geweldige TTK en is daarbij sterk afhankelijk van het maken van headshots, als dat niet lukt dan is de Bullfrog geen ideale optie.

Je hebt dus een heel midden gebied wat eigenlijk niet gedekt wordt door een van je twee wapens. Je moet dan echt goed zijn in het maken van headshots op korte afstand met de sniper anders leg je het veel te snel af vrees ik.

Ik zou dan de RAM7 of de CW AK47 aanraden, beiden sterk op close range en kunnen aardig wat extra range krijgen met de juiste attachments.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1Henk 'm!
vBr8 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:31:
[...]

Nadeel van RAM is dat je movement speed gewoon ruk is, wat bij de XM4 wel echt een zwaar voordeel is.
Klopt, dat is een nadeel. Ik heb ze even naast elkaar gezet:

De RAM7 is wat TTK betreft een beter wapen, zeker als je ook nog eens ADS speed meeneemt. Ook is de bullet velocity een stuk hoger wat op afstand helpt bij het nauwkeurig raken van je tegenstander. Die is bij de XM4 eigenlijk onrealistisch laag.
Grote voordeel van de XM4 is inderdaad de movement speed (ruim 50% beter) en de sprint to fire speed, waardoor je in die situaties sneller kan reageren op je vijand.

Het blijft een gek wapen die XM4, je mist de effectiviteit van een goede AR op afstand en je zit dan qua movement speed wel in het SMG gebied maar legt het daar ook qua TTK nog af tegen wapens als de MAC-10, MP7 of de MW MP5. Je moet echt het maximale uit de movement speed halen om het wapen goed te kunnen gebruiken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rappa1985
Heb nu zelf een bullfrog build met alle focus op hipfire. Werkt ook lekker!

Maarja voordeel is dat je nu gewoon alle kanten op kan met de wapens. Gebruik nu voornamelijk de Amax als primary (hopelijk valt de komende nerf mee) en dan de Sykov/Bullfrog/Mac-10 als secondary.

[Voor 9% gewijzigd door Rappa1985 op 04-05-2021 14:39]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rappa1985
Vanaf de 20ste komen Rambo en John McClane (laatste waarschijnlijk later) als operators in de game:

• uzuri
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:16
WZ loopt helemaal prima op mijn pc, tot ik in dit huis kom: freeze, DirectX error en klaar. Ik heb er nog niks over kunnen vinden en snap ook echt niet waar dit vandaan kan komen. Iemand een suggestie wat dit huis verdoemd maakt? Dus echt alleen binnen in dit huis, iedere keer als ik er kom..... 8)7

[Voor 7% gewijzigd door uzuri op 20-05-2021 12:20]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kw_nl
Marnix1988 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:36:
[...]

Het antwoord is hier al eerder gegeven, de tracers zijn enkel in Zombies.

kw_nl in "[Multi] Call of Duty Warzone"
Dat was mijn eigen post. De tekst is wat vaag;

Omdat die YouTuber ook al dacht dat ze erin zouden zitten, was ik wel benieuwd.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:52

Wire stock vs no stock.
Lijkt idd iets meer verticale recoil, maar wel weer minder horizontale recoil. Tenmiste, minder bocht.

Agency suppressor vs suppressor

[Voor 9% gewijzigd door Monda op 25-05-2021 16:10]

PSN: Mondaatje

• Monda
  • Laatst online: 10:52
SD5k schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 08:25:
[...]

Ik gebruik Dynamic, het verschil zit het hem erin dat je input als het ware een S-curve heeft, dus wanneer je precies wil mikken met een kleine beweging van je stick kan dat, maar als je snel wil bewegen kan dat ook door je stick naar het uiterste van zijn bereik te bewegen.

Mijn sensitivity staat maar op 5/5 maar toch voelt het niet langzaam aan.
Oke snap wat je zegt, maar als je naar die meest up to date grafiek van Xclusive Ace kijkt, zit het toch anders? Hier lijkt iig het alsof je aan het begin bij kleinere bewegingen al sneller beweegt en het daarna bij het verder bewegen van de stick weer afneemt.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brutuss
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-07 10:24
Hier mensen ook zo blij met de update van Warzone waarin onder andere de Axial Arms 3x scope gewijzigd is?

Deze scope gebruik ik al bijna een jaar naar tevredenheid maar nu is het alsof ik de gun een halve meter voor me uit houd en niet echt het idee heb dat ik nog aan het zoomen ben.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 16:18

-En4Cer-

Frezco

vBr8 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:38:
Dat is nou eenmaal de manier om veel geld te verdienen. Want skins = geld tegenwoordig. Het gaat niet perse meer om de gameplay maar meer om de flex van skins etc.

Eerlijk gezegd vind ik het wel lachen, hoewel ik er zelf niet zoveel geld tegenaan zal smijten. Kan het wel waarderen dat ze er wat moeite in stoppen om het er ook wel leuk uit te laten zien. Dan zie je maar weer hoeveel mensen geld uit willen geven in zo'n game en daardoor blijft het voor de rest ook gratis met alsnog frequente updates. Hoewel de anti-cheat toch nog steeds het grootste ergerpunt is.
Leuk eruit laten zien is niks mis mee, maar die fluoriserende meuk en extreem opvallende skins vind ik overbodig. Dit lijkt toch nergens op in een wargame?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• herman1990
Qua voor en nadelen is het denk ik wel gebalanceerd. Ik ben zelf een pc speler en ik denk dat het grootste voordeel voor pc de fov (field of view) optie is. Dit kan volgens mij bij Xbox en PlayStation niet worden aangepast. Misschien bij de nieuwe generatie wel? Een groter fov geeft zoveel meer informatie. Daarnaast is de muis accurater dan de controller. Dan is aim assist het minste wat ze kunnen doen om het gelijk te trekken. Maar voor en nadelen over en weer zullen bij crossplay altijd een issue zijn.

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:39

JoSchaap

Had a life, got a modem..

*EDIT* fixed na het compleet resetten van al mijn loadouts, calling cards, operators en ze opnieuw aan te maken.. superstom.. maar het werkt nu weer :+ 8)7

Ik heb sinds de het nieuwe season maar 2 potjes kunnen spelen daarna constant crashes en andere errors..

hoop dat ze er snel iets aan doen want echt speelbaar is het zo niet. al 2 keer het gehele spel opnieuw gedownload, andere NVME ingeplugd, daar de game op gedownload, nieuwe drivers, overlays uit.. echt niets helpt. zodra de warmup over is en ik pak met F iets op crasht de game..

[Voor 15% gewijzigd door JoSchaap op 18-06-2021 00:48]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• kw_nl
Kan iemand eens checken wat de size is van COD MW en BO op de PS5?

Ik heb COD MW op disk, COD BO CW digitaal en WZ. Speel alleen online, dus geen SP geïnstalleerd. Kan me niet voorstellen dat het samen 428GB is.

Heb een tijd last gehad dat de bij het opstarten telkens 11GB werd gedownload. Misschien dat die files er nog steeds staan?

Laat maar, heb alles er vanaf geknikkerd en download wel alles opnieuw.

[Voor 6% gewijzigd door kw_nl op 19-06-2021 21:05]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-08 22:53
Afgelopen week wel een paar lekkere games gehad, iemand hier ooit eerder gehad dat je een game won met 0 damage taken? Vond het wel grappig, viel me niet eens op tijdens 't potje, had niet eens een sniper oid..

Acties:
  • +2Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
k1NG schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 10:19:
Afgelopen week wel een paar lekkere games gehad, iemand hier ooit eerder gehad dat je een game won met 0 damage taken? Vond het wel grappig, viel me niet eens op tijdens 't potje, had niet eens een sniper oid..

[Afbeelding]
Winnen met 0 damage taken heb ik regelmatig.

Hier ook zonder met een sniper te spelen, maar wel met confrontatie zoveel mogelijk proberen te voorkomen. Mijn K/D is maar 0.92 en close range verlies ik het meestal. Dus dan maar zoveel mogelijk afstand houden om toch te kunnen winnen. Op die manier komt winnen met 0 damage taken regelmatig voor.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:33

Ik kwam deze tegen op Reddit. De maker van dit plaatje heeft ook z'n Milano hipfire build gepost (Supressor, 5mw, Bruiser, 55drum, taskforce)... en holy shit, wat is dit leuk om mee te spelen. Letterlijk vanaf 10 meter kun je nog gewoon gevechten aangaan in hipfire. Bovendien is de recoil zo laag dat je makkelijk op medium range het gevecht aankan (met ADS dan wel natuurlijk). Dat ding doet meer dmg dan een RAM op long range :D (bron: YouTube: Milano Buff Made it Top Tier In Warzone | Milano Best Class Setup as...)

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:09
Aid schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 10:57:
Ik weet niet of dit bij anderen ook gebeurt. Ik speel eigenlijk alleen maar resurgence quads op rebirth island . Het valt mij op dat ik bijna altijd het eerste of het tweede potje win met een random quad. En daarna is het klaar voor de dag. Blijkbaar word ik lekker gemaakt met een win en vervolgens kom ik in de hogere lobbies terecht. Maar dit is bijna elke dag zo. En als ik het eerste potje of tweede niet win dan kom ik wel heel ver in de potjes met 8+ kills. Het lijkt erop dat de SBMM elke dag wordt gereset en op basis van de eerste twee games wordt er bepaald in welke lobbies je terecht komt?
Nee volgens mij hangt SBMM van veel meer factoren af. Toevallig gisteren tijdens een groot Warzone toernooi (Toronto Ultra $100.000 toernooi) nog heel veel gezeur over geweest. Het team dat had gewonnen (Met 2 Britten dacht ik) had echt zulke ziek makkelijk lobby's dat je je eigenlijk afvraagt of zo'n format nog wel eerlijk is? Want het is letterlijk zo dat degene met het meeste geluk qua lobby's wint.

Zie hieronder die lobby's van hun (bron: https://wzstats.gg/profile/feefa%25232948/platform/battle) en de gemiddelde KD's.

En ik met mijn 1.3KD kom 90% van de keren in een lobby van 1.2 - 1.4 gemiddeld 8)7. Ik kijk dagelijks na het gamen naar deze statistieken en heb nog nooit een lobby onder de 0.95 gehad. Terwijl deze gasten allemaal een KD hebben van 4.5+. Hoe dan? :?

[Voor 11% gewijzigd door Jeroenvde89 op 30-06-2021 12:04]

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 13 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA

Acties:
  • +2Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Het heeft meer dan 1000 potjes gekost, maar het is eindelijk gelukt. Een potje BR solo's winnen met 1 kill :P Het was altijd 2 of meer kills. Misschien lukt het nog een keer met 0 kills door gas oid.

https://tweakers.net/i/7BslBpk4sZQEkvREe5WoURycpfU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qWXVmOZU5ZZcLrUWhpMmpCLE.jpg?f=user_large

[Voor 13% gewijzigd door PilatuS op 03-07-2021 21:07]

• Jeroenvde89
Timk10 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 10:55:
[...]
De laagste K/D-player laten hosten is natuurlijk ook gewoon een geldige reden.
SBMM kijkt o.a. naar het gemiddelde KD van de de hele squad (of solo) en niet de host, en geloof mij, na bijna 1000 uur Warzone hebben wij inmiddels alles geprobeerd.
[...]
Tevens zijn er vrij hardnekkige geruchten (en heb ik zelf ook uit eigen ervaring die overtuiging) dat controller-players vaker in lower tier lobbies geplaatst worden dan KB+M-players. Dus, wanneer je in de gelegenheid bent, laat de controllerplayer in je lobby de game hosten.
Wij spelen met alleen console/controller spelers en komen 9 van de 10 keer in 1.1KD - 1.4KD lobby's. Dus die vlieger gaat m.i. ook niet op.
[...]
Ook is het beter om je sessies kort te houden.
Ook geen enkel bewijs voor of heb jij dat wel? Kort of lange sessies, de kans op een echte bot-lobby is nihil, zelfs op controller met een hele slechte teammate als host (0.4KD). Gisteren 1 bot-lobby gehad van de 17 potjes. Dat was dan meteen ook de 'slechtste' lobby waar ik ooit heb ingezeten volgens mij. Zie hieronder:

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 13 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA

• Ferrr
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-08 15:08
Nee echt leuke avonden momenteel....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wel grappig wat er mogelijk is tegen cheaters. Met 6 cheaters in het spel alsnog winnen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:14
TrueGamer schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:00:
[...]

Heb je een link? Zou top zijn :D

• Rappa1985
We kregen het gister voor elkaar om in duo's onze loadout uit de lobby mee te nemen en na de gulag de loadout van de gulag te hebben XD

Andere dit ook gehad? Was gelijk aan plunder zeg maar.

edit: Nvm

Zie nu net de tweet van Raven, pre-lobby loadout hebben ze weer verwijderd.

[Voor 28% gewijzigd door Rappa1985 op 16-07-2021 09:36]

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:56
Ik speel voornamelijk solo's, en toen ik net via de CoD app de resultaten van een van mijn laatste potjes bekeek zag ik het volgende:

"Squad total"?? Hoezo lijken hier 2 spelers samen een duo te vormen??

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-08 16:26
Sinds vanavond de volgende melding (Series X).
Meer mensen met het zelfde probleem? Zo niet dan ga ik alles opnieuw installeren.

• Rappa1985

Dit bericht doet mij denken dat het nog wel even duurt voor er een oplossing komt maar blijkbaar gaan de geruchten al dat er een anti-cheat word geïntroduceerd in komend seizoen.

[Voor 14% gewijzigd door Rappa1985 op 12-08-2021 09:21]

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-08 20:46
Monda schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 11:14:
[...]

Zie mijn reactie van een paar weken terug. Heb elke keer m'n texture packs opnieuw moeten downloaden na iedere update. Huidige situatie nog niet gecheckt ivm vakantie. Zal binnenkort eens kijken. De on demand streaming optie heb ik nooit iets mee gedaan, zegt mij ook niets eerlijk gezegd.

Hier meer uitleg ook in de comments: YouTube: Warzone Texture Packs are gone! Not Supported!
Ik ga je post en video zo checken.

Zelf had ik de packs gedownload en de streaming optie aanstaan. Denk dat ik daarom wat problemen had met laat inladende textures. Dat is nu weg.

Ik start trouwens net Cold War op en daar kreeg ik onderstaand scherm 😂

• Furrr
Onderstaand bericht ook in Series X topic gepost, maar is hier denk ik beter op zn plek.

Weet iemand of het mogelijk is Modern Warfare als apart picotgram/logo tussen de rest van je games te krijgen? Is dit een bug of is dit bij iedereen zo?

Op dit moment zijn Warzone en Modern Warfare onder 1 game logo (lees: Warzone) samen gebracht en OCD hier ik hier hard op 😅

• Rappa1985

Anti cheat dichterbij dan we denken? Of weer een ban wave?

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:47
Er is nu ook beeldmateriaal van de nieuwe map van Warzone die 2 december uitkomt :)

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Jeroenvde89
Nieuwe map staat online! :)

[Voor 82% gewijzigd door Jeroenvde89 op 30-11-2021 17:31]

• Wybob
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 26-07 18:10
Gisteren hebben veel content creators al mogen spelen op de nieuwe map, vandaag om 17H onze tijd loopt een embargo hierover af. Dus je zal een boel content terugvinden deze avond.

nog een boel vragen onbeantwoord:
perks?
killstreaks?
fov op console?

Roadmap terug te vinden:
https://www.callofduty.co...cific-warzone-battle-pass

[Voor 38% gewijzigd door Wybob op 07-12-2021 09:59]

• frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-07 15:50

Weet iemand waarom vanguard niet herkend wordt wanneer ik warzone start? Ik wil namelijk morgen graag de Early acces van pacific doen.

Ik heb vanguard of disc en deze discussie zit zelfs in de ps5....?

Woonkamer setup: LG C9 55 - Xbox Series X - Playstation 5 - Sonos Arc + Surrounds //https://discord.gg/ecCVWma2zr Elden Ring Tweakers Discord

• Furrr
🤘🏽

• Furrr
stijn1309 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:25:
[...]

In de video van JGOD geeft hij aan dat dit stukje weg is gehaald nadat hij er een video en een tweet net over had geplaatst.

Kennelijk is de screenshot misleidend omdat het er alleen is voor PC.

• Tombason
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:18
DaMarcus schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:00:
[...]

Je kan idd vandaag wel Rebirth Island spelen :)
Rebirth kwam toch pas weer vanaf de 16e? Tenminste wat ik heb begrepen van de patchnotes.

• HenkEisjedies
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:22
Ik zit erin en ben kunnen droppen in Caldera. Alleen ging het de eerste keer niet helemaal lekker omdat de textures niet geladen waren. Nog een keer proberen.

Edit: Tweede ronde wel textures. Maar er gaan nog wel dingetjes mis.

Edit2: Dit dus.

[Voor 64% gewijzigd door HenkEisjedies op 08-12-2021 19:12]

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:57
Het is weer een feestje aan bugs!
Paar voorbeelden:

En dan heb ik nog een filmpje waar ik tegen iemand moest in de gulag en ik zag alleen zijn hoofd en wapen zweven....

Het is echt half af...

Xbox kan je niet zien welke granaten en tactics wel of niet werken in de nieuwe modus... Maar vriend op de PS5 ziet dat wel. Bij hem staan er uitroeptekens achter als je die niet kan gebruiken.
Links PlayStation, rechts Xbox.

• Rappa1985
Deckard_BR21 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:13:
Hoop dat ze ook Plunder weer terugbrengen vond dat zelf het leukste om te spelen.

Lijkt goed te komen :) Zal vanavond wel geupdate worden gok ik.

• Mr. Jackson
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 05-08 11:05
Playlist update kwam zojuist.

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:16
Hebben nog meer mensen last van extreem hoog VRAM verbruik? Of is dit normaal in Warzone... Ik kom normaal gesproken echt niet boven de 10GB uit, maar in Warzone zit ik bijna op de limiet. Ik speel op 1440p ultra. Volgens de settings zou ik niet meer dan 5,3GB aan VRAM moeten gebruiken.

Specs:
- AMD RX6800XT (16GB)
- 32GB Ram
- AMD Ryzen 5600X

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:30

Zijn er meer gebruikers die dit ervaren? Ik en meerdere vrienden hebben dit probleem.

• Andre_J
  • Nu online

Yep, erg lastig

• WbernardoW
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 04-08 19:42
Edit: Doet al!

Na zo’n 20 seconden in dit scherm (zie afbeelding hieronder) te hebben gehangen zegt die “Unable to access online services”. Wat is hier aan de hand? Installation progress blijft ook op 0% hangen.

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:45

Alle geel gemarkeerde gebieden vind ik redelijk leeg en overbodig. Is niet super precies maar zo is het duidelijk. Daarbij liggen alle punten waar wat te doen is veel te ver uit elkaar. Map voelt daardoor voor mij 2x zo groot als verdansk.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 16:56
Monda schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:02:
Maken jullie ook gebruik van truegamedata.com?

Weten jullie of Anthony de nieuwe AR's van Vanguard al juist heeft toegevoegd? Ik weet dat hij nog geen attachments heeft doorgevoerd, maar puur de base damage van de wapens?

Reden dat ik dit vraag is dat ik de 2 meest gebruikte AR's (Automaton en Bar) vergeleken heb met de base xm4.

De xm4 is op ieder vlak veel en veel beter qua ttk. De bar is eigenlijk extreem slecht lijkt het. Na de 1e damage drop-off, gaat de ttk naar over een seconde voor alleen chestshots.

Weet iemand hier meer over?
Ik volg hem ook op YT en op twitter, hij is volop aan het testen maar er is dus veel werk voor nodig.

• HenkEisjedies
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:22
Tsurany schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:46:
[...]

Bren en BAR lijken goed te werken. BAR is gewoon enorm accuraat en lijkt dus wel op de Oden maar heeft een stuk meer kogels in het magazijn. En de Bren doet veel damage, met de 100 rounds zit het magazijn niet in de weg maar is hij wel wat minder nauwkeurig. Ben ook met de STG bezig maar vind him niet heel interessant qua looks en dan kies ik liever de BAR.
Cooper helaas generfd maar was ook een topper.
Ik heb deze van Swagg geleend. Werkt prima voor mij als main en als secondary heb ik een RPG.

• pbosscher
  • Laatst online: 16-02 21:38
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar sinds kort heb ik dit spel ook.
Het loopt prima, maar de munitiekisten en wapenkisten die gloeien en die je openmaakt waarbij de wapens eruit springen zijn bij mij wit pixelig. Ook als je iemand dood, en hij laat z'n inventaris vallen is dat bij mij wit pixelig. Ik heb een Ryzen 7 5800X met een Radeon 6700XT 12Gb, 16GB Gskill geheugen 3200MHZ en een X570 chipset van Asus.
Heb al diverse instellingen in de Radeon software en in het spel veranderd, maar zonder resultaat. Zie foto

• Resouled
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 25-07 20:28
Iemand enige tips qua graphics settings in Warzone? Het lijkt wel alsof ik op 1080p speel op mijn 1440p scherm. Display settings en dergelijke staan goed, alle grain options staan op 0. Heb moeite om enemies te onderscheiden van de achtergrond. En alles dat ver weg staat lijkt soort van te vervagen, niet per se blurry maar gewoon onduidelijk.

Hier een screenshot. Het lijkt allemaal gewoon niet goed scherp en lelijk? Terwijl dit zogenaamde max graphics zijn.

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
De CEO van Activision Bobby Kotick stond in "the black book" van J.Epstein xD
I once again wants to remind everyone that a paid worker is the company's property.

• Jopio
  • Niet online
CyBeR schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 09:48:
[...]

Bloedirritant inderdaad, daar is niet tegen te spelen anders dan aan de andere kant van de map gaan zitten en hopen dat je ze niet tegenkomt.

Viel me op dat veel meer dan normaal mensen (rando teammates) het spel verlieten (ver voordat rebirth disabled werd), en dat ik dan ergens in de verte het geluid van die shotgun hoorde. Vast geen toeval.
Ik las via een tweet van Charlie Intel dat deze nerf er aan komt, die screenshot van Sledgehammer op Twitter.

• Oekol
  • Laatst online: 17:56

Oekol

waka waka hey hey

Wat is dit in godsnaam?

[Voor 3% gewijzigd door Oekol op 13-01-2022 18:18]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• upclocker
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:23
Werkt ricochet niet op rebirth island? Ben alweer een cheater tegengekomen net helaas. :'(
Nieuw account want geen kd. Wel lage headshotpercentage, wellicht dat aim assist sneller gedetecteerd wordt? Had sowieso wallhacks, hij wist precies waar iedereen zat.

[Voor 66% gewijzigd door upclocker op 13-01-2022 22:11]

Pagina: 1 2

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee