Ik kan helaas niet mijn eigen post rapporteren
Ik heb mijn gegevens ook toegevoegd aan de Excel sheet. Voeg me maar toe als je wilt
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Weet niet of deze vraag hier helemaal past maar probeer het toch.
Maakt het uit of je een standaard (ziggo) modem gebruikt of een eigen (game) modem om een lage ping te krijgen bij warzone ?
Maakt het uit of je een standaard (ziggo) modem gebruikt of een eigen (game) modem om een lage ping te krijgen bij warzone ?
Maakt niet uit beste is gewoon bedraad. De meer routers/tussen stations de lager je up en downloadJjjb schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 08:35:
Weet niet of deze vraag hier helemaal past maar probeer het toch.
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Ja, dat bedraad het snelste is klopt.
Maar aangezien je nu vrije modemkeuze hebt bij je provider was ik benieuwd waarom je zou overstappen, heeft het toegevoegde waarde zeg maar?
Maar aangezien je nu vrije modemkeuze hebt bij je provider was ik benieuwd waarom je zou overstappen, heeft het toegevoegde waarde zeg maar?
Wat is je Ping dan?Jjjb schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 07:47:
Het kan zeker toegevoegde waarde hebben als je functionaliteiten wilt hebben die de setup van je provider niet kan bieden. Echter in dit geval gaat het geen noemenswaardig lagere latency bieden. Een hogere latency komt doorgaans vanwege een zeer instabiele draadloze verbinding, een te hoog verbruik waardoor je verbinding vol zit of het netwerk buiten je eigen huis dat verre van optimaal is. Switches, routers, modems, media converters,... heeft allemaal erg weinig invloed op je latency.Jjjb schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 07:47:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
https://mywarzonelegacy.callofduty.com/
Je kunt hier een filmpje / image met wat van je eigen stats downloaden
Je kunt hier een filmpje / image met wat van je eigen stats downloaden
Try SCE to Aux
Warzone 1 (dat straks Warzone Caldera wordt) zal 12 dagen offline gaan, van 16 tm 28 nov
Ben uberhaubt benieuwd wie versie 1 blijft spelen
Ben uberhaubt benieuwd wie versie 1 blijft spelen
Per wanneer kan Waronze 2 gedownload worden?
Woensdag.Secsytime schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 15:34:
Per wanneer kan Waronze 2 gedownload worden?
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Op de release dag zelf pas?

Dat zal mooie chaos worden dan..
Chaos? Volgens mij is de patch niet erg groot hoor.Secsytime schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 15:36:
[...]
Op de release dag zelf pas?
Dat zal mooie chaos worden dan..
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Ok misschien begrijp ik het nietDavidas schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 15:39:
[...]
Chaos? Volgens mij is de patch niet erg groot hoor.
Het is een patch op de "normale" Warzone?
Volgens de COD Blog: https://www.callofduty.co...-overview-battle-pass-dmz
kunnen we maandag vanaf 19:00 preloaden! Dat is ook wanneer Season 1 start voor MW2, Warzone 2.0 release vervolgens woensdag 19:00.
OT: Jammer dat Rebirth niet meer terugkomt in "Warzone Caldera". Ik denk persoonlijk dat resurgence wat beter uit de verf komt bij de wat snellere gameplay van WZ tov WZ 2.0 maar we gaan het zien. Sowieso gaat het waarschijnlijk nog wel even duren voordat er een resurgence mode is in WZ 2.0.
Lijkt me al meer waarschijnlijk dan die 2 gb
Call of Duty®: Warzone™ 2.0 (Release Date: November 14; Size: 115.62 GB) | XBOX pic.twitter.com/Gaw70shpTc
— Aggiornamenti Lumia (@ALumia_Italia) 10 november 2022
Gisteravond is Call of Duty Warzone (1.0) officieel gesloten. Iedereen bedankt voor de mooie tijden. En IW Bedankt voor het samen brengen van vele spelers tijdens de Covid-19 Pandemie en lockdowns.

Erg jammer inderdaad.. Warzone 2.0 it is.AlwaysNick schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:34:
Gisteravond is Call of Duty Warzone (1.0) officieel gesloten. Iedereen bedankt voor de mooie tijden. En IW Bedankt voor het samen brengen van vele spelers tijdens de Covid-19 Pandemie en lockdowns.![]()
![]()
![]()
![]()