Geen gigantisch hoge ping tijdens het zoeken? Kan wijzen op shadowban.crimby schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 19:35:
Laatste zijn best vaak dat ik geen matches kan vinden in Warzone. De game herstarten helpt dan vaak.. maar nu lijkt niks te werken. Meer mensen last van?
Nee kwam zelfs niet hoger dan 24ms. Vandaag geen problemen gehad.Chelseamarre123 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:27:
[...]
Geen gigantisch hoge ping tijdens het zoeken? Kan wijzen op shadowban.
Ik heb sinds een tijd het probleem dat ik geen tokens meer kan activeren. Blijven gewoon eeuwig op activate token staan.
Iemand enig idee hoe dat op te lossen?
Iemand enig idee hoe dat op te lossen?
Zie steeds meer mensen nu de KG gebruiken, ik vind het wapen zelf niet zo fijn, hoe denken andere mensen hierover?
Beste wapen nu op dit moment imo. Waarom vind je hem niet fijn?donvalentino schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 12:47:
Zie steeds meer mensen nu de KG gebruiken, ik vind het wapen zelf niet zo fijn, hoe denken andere mensen hierover?
Heeft gewoon weer geen recoil enkel de damage is wat minder.
Ja ik weet niet wat het is, hij hit wel goed maar op de 1 of andere manier leg ik ze niet makkelijk downChelseamarre123 schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 13:46:
[...]
Beste wapen nu op dit moment imo. Waarom vind je hem niet fijn?
Heeft gewoon weer geen recoil enkel de damage is wat minder.
Weer een lange of grote update! Kopieert echt mega traag. Dacht dat dat met de PS5 wel opgelost zou zijn….
Blijft de PS4 client helaas, zal pas bij WZ2 een echte PS5 versie komen denk ik.crimby schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 20:30:
Weer een lange of grote update! Kopieert echt mega traag. Dacht dat dat met de PS5 wel opgelost zou zijn….
Ja echt bizar traag, snap er ook niets van waarom dit zo lang duurtcrimby schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 20:30:
En ook bij ps5 games duurt het kopiëren soms nog vrij lang. Heb al een tijdje geen warzone meer gespeeld maar ergens begint het weer te kriebelen. Of dit nu komt door de propaganda van MW2? Ik weet het niet.
Heb me de laatste week een aantal potjes Apex gespeeld. Maar dat is het eigenlijk net niet haha. Is me eigenlijk net niet realistisch genoeg.
Heb me de laatste week een aantal potjes Apex gespeeld. Maar dat is het eigenlijk net niet haha. Is me eigenlijk net niet realistisch genoeg.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
snap het ook niet, volgens mij was hij maar iets van 500 mb.. Maar duurde erg lang.
Ook werd ineens Modern Warfare 1 geïnstalleerd?
Willen ze dit intergreren oid, om je warm te maken voor MW2?
Ook werd ineens Modern Warfare 1 geïnstalleerd?
Willen ze dit intergreren oid, om je warm te maken voor MW2?
Mensen tips voor een Controller beginner met een Elite 2 Controller? Ik heb werkelijk nog nooit shooters gespeeld met een controller, wil dit eens gaan oefenen.
Ben benieuwd of mensen advies kunnen geven over settings i.c.m. met Warzone.
Wat ik ergens als advies heb gezien.Protax schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 20:11:
Mensen tips voor een Controller beginner met een Elite 2 Controller? Ik heb werkelijk nog nooit shooters gespeeld met een controller, wil dit eens gaan oefenen.
Linkerstick pakken wat je fijn vind qua hoogte en bolletje of hol. Rechterstick liefst de langere zodat je betere precisie zou hebben. Ik heb daar heel erg aan moeten wennen.
Voor de back-paddles... Wil je meteen starten met alle 4 of eerst met 2? Ik had eerst echt moeite met alle 4 erop en heb eerst 2 aangeleerd, later 4.
Ik heb mijn button lay-out op tactical en de knoppen, map - ping - springen (x) - wapen wissel
Maar eigenlijk is map niet zo'n hele goede en zou je die voor slaan (b) of acties (x) kunnen vervangen.
Welke je waar stopt is persoonlijke voorkeur
Goede tip mbt back paddles, binnenkort ga ik ook beginnen met paddles op m'n ps5 controller, benieuwd of ik er aan kan wennen.stijn1309 schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 07:23:
[...]
Wat ik ergens als advies heb gezien.
Linkerstick pakken wat je fijn vind qua hoogte en bolletje of hol. Rechterstick liefst de langere zodat je betere precisie zou hebben. Ik heb daar heel erg aan moeten wennen.
Voor de back-paddles... Wil je meteen starten met alle 4 of eerst met 2? Ik had eerst echt moeite met alle 4 erop en heb eerst 2 aangeleerd, later 4.
Ik heb mijn button lay-out op tactical en de knoppen, map - ping - springen (x) - wapen wisselonder de paddles.
Maar eigenlijk is map niet zo'n hele goede en zou je die voor slaan (b) of acties (x) kunnen vervangen.
Welke je waar stopt is persoonlijke voorkeur
Ik kan eigenlijk niet meer zonder backpaddles (2x, voor springen en bukken), clicky hair triggers (R- en L-knoppen voelen als muisklik) en een verhoogde R3 (accurater met snipen). Eerste twee zijn van ExtremeRate, en zijn best makkelijk zelf in te bouwen. Laatste van ControlFreak, klik je er zo op.
Soms voelt het wel een beetje als valsspelen...
Qua controller settings kun je online wel Googlen. Qua sensitivity wil je uiteindelijk vrij hoog zitten voor je wendbaarheid, maar is het prima om laag te beginnen. Ik ben zo in een paar maanden van +/- 3 naar 9 á 10 gegaan, naar gelang ik meer controle kreeg.
Qua controller settings kun je online wel Googlen. Qua sensitivity wil je uiteindelijk vrij hoog zitten voor je wendbaarheid, maar is het prima om laag te beginnen. Ik ben zo in een paar maanden van +/- 3 naar 9 á 10 gegaan, naar gelang ik meer controle kreeg.
Ik gebruik dezelfde setup, maar dan (nog) zonder hair triggers. Qua sensitivity is het maar net wat je fijn vindt, er zijn een hoop ‘pro’ spelers die rond de 6/6 zitten.marcanti schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 11:26:
Ik kan eigenlijk niet meer zonder backpaddles (2x, voor springen en bukken), clicky hair triggers (R- en L-knoppen voelen als muisklik) en een verhoogde R3 (accurater met snipen). Eerste twee zijn van ExtremeRate, en zijn best makkelijk zelf in te bouwen. Laatste van ControlFreak, klik je er zo op.
Ik ervaar het ook een beetje als valsspelen.marcanti schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 11:26:
Als ik iemand zie springen/bukken en tegelijkertijd mij voor mijn flikker schieten dan denk ik eigenlijk al te weten dat diegene speciale controllers gebruikt. Voelt een beetje pay-to-win.
Ik heb gekeken of ik met andere controllersettings iets vergelijkbaars kan krijgen, maar ik heb ook al met een schuin ook gekeken naar paddles. Alleen vind ik ze iets te duur voor het niveau waarop ik speel.
Tactical Bumper Jumper heet de setting die je zoekt geloof ik, dan spring je met L1 en buk je met L3.HenkEisDS schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 15:13:
[...]
Ik ervaar het ook een beetje als valsspelen.![]()
Als ik iemand zie springen/bukken en tegelijkertijd mij voor mijn flikker schieten dan denk ik eigenlijk al te weten dat diegene speciale controllers gebruikt. Voelt een beetje pay-to-win.
Ik heb gekeken of ik met andere controllersettings iets vergelijkbaars kan krijgen, maar ik heb ook al met een schuin ook gekeken naar paddles. Alleen vind ik ze iets te duur voor het niveau waarop ik speel.
Let op pro spelers op PC spelen met 6/6 door de FOV is 6/6 ongeveer gelijk aan 8 of 9 op Console met onze FOV.SD5k schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 14:57:
[...]
Ik gebruik dezelfde setup, maar dan (nog) zonder hair triggers. Qua sensitivity is het maar net wat je fijn vindt, er zijn een hoop ‘pro’ spelers die rond de 6/6 zitten.
Ja precies, snapte het eerst nooit hoe hun zo'n lage instelling zo snel konden draaienstijn1309 schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 21:55:
[...]
Let op pro spelers op PC spelen met 6/6 door de FOV is 6/6 ongeveer gelijk aan 8 of 9 op Console met onze FOV.

Sinds een van de laatste updates is Warzone onspeelbaar geworden voor mij.
Vroeger kon ik dit spel perfect draaien, maar nu heb ik voortdurend FPS drops in de 40.
Nog mensen die hier last van hebben? Mijn settings staan optimized volgens Geforce Experience. Ik heb al een config file aangepast maar dat deed niets. Nu heb ik het spel volledig reinstalled, maar heb het gevoel dat het nog erger is. Build:
Vroeger kon ik dit spel perfect draaien, maar nu heb ik voortdurend FPS drops in de 40.
Nog mensen die hier last van hebben? Mijn settings staan optimized volgens Geforce Experience. Ik heb al een config file aangepast maar dat deed niets. Nu heb ik het spel volledig reinstalled, maar heb het gevoel dat het nog erger is. Build:
/f/image/zwlD3z8r2EqYcYMrMBlcoXV2.png?f=fotoalbum_large)
Zitten er voordelen aan spelen met controller? speel zelf altijd keyboard en muis al jaren lang maar zie elk potje dat ik de enige ben met muios in mijn party.
Denk dat je cross play speelt met ps en xbox spelers?john65 schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 19:13:
Zitten er voordelen aan spelen met controller? speel zelf altijd keyboard en muis al jaren lang maar zie elk potje dat ik de enige ben met muios in mijn party.
CALL OF DUTY WARZONE SERVERS DOWN – ERROR CODE 11328
Nog meer mensen last van?
Yes! Op pc.Jeromez schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:04:
https://twitter.com/Raven...&t=F-vP3rCid5EXJMlpHtr_jw
1660 is toch net een maatje te klein voor Warzone ben ik bang.dotacom schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 17:01:
Sinds een van de laatste updates is Warzone onspeelbaar geworden voor mij.
Nog mensen die hier last van hebben? Mijn settings staan optimized volgens Geforce Experience. Ik heb al een config file aangepast maar dat deed niets. Nu heb ik het spel volledig reinstalled, maar heb het gevoel dat het nog erger is. Build: [Afbeelding]
Ik had begin dit jaar nog dezelfde kaart maar ben over gestapt naar een 3080.
Bij mij begonnen de performance problemen bij de introductie van Caldera.
[ Voor 12% gewijzigd door Jeromez op 16-08-2022 21:10 ]
Check!Jeromez schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:04:
Ja na vele pogingen vanaf 20.00 uur tot 20.45 uiteindelijk opgegeven.Jeromez schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:04:
Probeerde vandaag weer eens de game op te starten. Sinds de nieuwe map niet meer gespeeld. Bij opstarten zwart scherm en vastloper en erna dev error 6345! Scan and repair geprobeerd maar hetzelfde.
Tot zover mijn comeback 😂
Edit:
Hele game eraf gedonderd en een clean install gedaan. Zelfde effect.
Heb al wat youtube filmpjes gevolgd maar ook geen resultaat.
Het lijkt wel als de game opstart hij in een totaal andere resolutie springt, zwart scherm en ik kan dan niks meer doen. Taakbeheer openen is dan ineens in een heel andere resolutie dan mijn 1440p (alles is heel groot) dit kan dus wel en zo de game stoppen. Dan kom ik weer in windows.
Vaag wel, maar krijg het helaas niet gefixt
Edit:
Hele game eraf gedonderd en een clean install gedaan. Zelfde effect.
Heb al wat youtube filmpjes gevolgd maar ook geen resultaat.
Het lijkt wel als de game opstart hij in een totaal andere resolutie springt, zwart scherm en ik kan dan niks meer doen. Taakbeheer openen is dan ineens in een heel andere resolutie dan mijn 1440p (alles is heel groot) dit kan dus wel en zo de game stoppen. Dan kom ik weer in windows.
Vaag wel, maar krijg het helaas niet gefixt
[ Voor 50% gewijzigd door Korkss op 20-08-2022 19:20 ]
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Probeer na dat je de game er afgedonderd en opnieuw hebt opgestart eens een andere directory aan te maken waar je de game installeert.Korkss schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 14:24:
Probeerde vandaag weer eens de game op te starten. Sinds de nieuwe map niet meer gespeeld. Bij opstarten zwart scherm en vastloper en erna dev error 6345! Scan and repair geprobeerd maar hetzelfde.
Ik speel tegenwoordig weer warzone op de pc (voorheen ps5) en merk dat er een "microstutter" / frametime probleem voorkomt wanneer ik speel op de caldera map. Bij resurgence is dit probleem er niet.
Kortom: De FPS loopt ruim boven de 100 fps, maar ik merk dat het niet soepel loopt en stotterig aanvoelt. Online gezocht en zie hier wel wat meer klachten over met mensen die specifiek een AMD kaart hebben.
Kennen mensen dit en zo ja, is hier een fix voor?
Kortom: De FPS loopt ruim boven de 100 fps, maar ik merk dat het niet soepel loopt en stotterig aanvoelt. Online gezocht en zie hier wel wat meer klachten over met mensen die specifiek een AMD kaart hebben.
Je bedoelt de game weer opnieuw installeren alleen in een andere map/schijf ofzo?Pedro6 schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 13:16:
[...]
Probeer na dat je de game er afgedonderd en opnieuw hebt opgestart eens een andere directory aan te maken waar je de game installeert.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Even terug gaan naar een driver die hier geen last van heeft.. heb ik zelf helaas ook moeten doen.FrankoNL schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 13:54:
Ik speel tegenwoordig weer warzone op de pc (voorheen ps5) en merk dat er een "microstutter" / frametime probleem voorkomt wanneer ik speel op de caldera map. Bij resurgence is dit probleem er niet.
Oké, enig idee welke driver dat is?Secsytime schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 18:56:
[...]
Even terug gaan naar een driver die hier geen last van heeft.. heb ik zelf helaas ook moeten doen.
Ik zit op 22.5.1 en dat is voor mij (6900 XT) speelbaar.
Oke helder. Jammer dat je dan terug moet naar zo'n oude driver. Je hebt dan geen optimalisaties voor latere games.Secsytime schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 21:45:
[...]
Ik zit op 22.5.1 en dat is voor mij (6900 XT) speelbaar.
Klopt, maar Warzone was voor mij anders onspeelbaar..FrankoNL schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 23:31:
[...]
Oke helder. Jammer dat je dan terug moet naar zo'n oude driver. Je hebt dan geen optimalisaties voor latere games.
Meer mensen last van "vast hangen" in de Titanium Trials modus van een paar seconde net nadat je in een potje zit?
Kostte mij al veel deaths hierdoor....
Dat heeft mij en mijn team ook een aantal keer de kop gekost gisteren. Helaas nog niet een oplossing gevonden.donvalentino schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 13:15:
Meer mensen last van "vast hangen" in de Titanium Trials modus van een paar seconde net nadat je in een potje zit?
Ik denk dat daar ook geen oplossing voor zal komen.
Je bent nog altijd afhankelijk van servers waar je geen controle over hebt.
Je bent nog altijd afhankelijk van servers waar je geen controle over hebt.
Ja het enige wat ik hoop in warzone 2 is dat we gewoon een stabiele game krijgen.
Mja gezien warzone BR "gratis" is zal dit altijd ruk blijven vrees ik.
Mja gezien warzone BR "gratis" is zal dit altijd ruk blijven vrees ik.
Laatste seizoen van Warzone 1. Removen ze toch wel rebirth de map die het meest gespeeld word.

Nieuwe game mode zorgt voor ontzettend veel lag bij mij. Xbox one. Is dit het einde van het tijdperk voor de One? Of ligt het aan de servers? Lees op internet meer verhalen over lag. Mijn internet is zeer stabiel en snel genoeg.
Edit: lijkt nu beter te gaan.
[ Voor 6% gewijzigd door Thomas312 op 26-08-2022 11:11 ]
Wisselt wekelijks:Chelseamarre123 schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 17:45:
Laatste seizoen van Warzone 1. Removen ze toch wel rebirth de map die het meest gespeeld word.![]()
https://www.ravensoftware...g-season-five-patch-notes
wat vinden jullie trouwens van die Last Call spelmodus?
Vond het wel geinig
[ Voor 72% gewijzigd door greatgonzo op 26-08-2022 10:22 ]
Ja erg irritant. Ik had net een potje rebirth gespeeld en een filmpje gekeken over die 3 keycards. Vervolgens playlist update en weg was ie.Chelseamarre123 schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 17:45:
Laatste seizoen van Warzone 1. Removen ze toch wel rebirth de map die het meest gespeeld word.![]()
Rebirth het enige wat ik speelde, die Fortunate en Caldera is drama, vind ik niks zo, echt een ***spel, verdansk weggetiefd, orginele gulag weggetiefd, deed me altijd denken aan de die scene in de film 'the rock' met Sean Connery en Nicolas Cage hahagreatgonzo schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 10:19:
[...]
Wisselt wekelijks:
https://www.ravensoftware...g-season-five-patch-notes
Vond het wel geinig
Waarom is fortune's keep en Caldera drama? Of bedoel je dat jij er drama in bentettie1990 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:27:
[...]
Rebirth het enige wat ik speelde, die Fortunate en Caldera is drama, vind ik niks zo, echt een ***spel, verdansk weggetiefd, orginele gulag weggetiefd, deed me altijd denken aan de die scene in de film 'the rock' met Sean Connery en Nicolas Cage haha
Sinds de update hapert de game weer als een malle, meer PC spelers hier last van. Ook wel aantal vastlopers gehad.
Ik vond het verschrikkelijk, vooral door de lag die het zo nu en dan echt onspeelbaar maakte. Was heel vreemd ook, de ene keer had ik het, de andere keer een van mijn team maten weer. Terwijl mijn ping rond de 30 zat en ik geen packetloss had.greatgonzo schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 10:19:
Vond het wel geinig
Had ik ook, was niet te doen.Thomas312 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 10:14:
Nieuwe game mode zorgt voor ontzettend veel lag bij mij. Xbox one. Is dit het einde van het tijdperk voor de One? Of ligt het aan de servers? Lees op internet meer verhalen over lag. Mijn internet is zeer stabiel en snel genoeg.
Is geen lag maar frame drops. Als je heel dicht bij die bommen komt is het enorm. Is de bom geplaatst is de lag helemaal weg.
ik had een aantal potjes Caldera resurgence gespeeld en dit liep gewoon goed.SirMemeAlot schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:30:
[...]
Waarom is fortune's keep en Caldera drama? Of bedoel je dat jij er drama in bent.
Sinds de update hapert de game weer als een malle, meer PC spelers hier last van. Ook wel aantal vastlopers gehad.
Ik vind aan Caldera helemaal niks en Fortunes Keep is ook geen leuke map. Teveel campy plaatsjes, gebouwen waar je niet in kan.SirMemeAlot schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:30:
[...]
Waarom is fortune's keep en Caldera drama? Of bedoel je dat jij er drama in bent.
Rebirth is ook het enige dat mij nog trekt maar helaas zitten ze altijd met die playlists te kutten.
Tering zooi. Het gebeurt niet vaak dat ik vrij ver kom in BR, des te frustrerender als je eruit geknikkerd wordt.
FK is gewoon echt een slecht bedachte map. Veel teveel hoogte verschillen. Je kan overal wel vandaan beschoten worden. Ik merk echt dat je bij deze map het geluksfactor hoger moet zijn om te winnen.
Grote fan van Fortunes Keep. Zeer mooi gemaakt imo!DonnieDoezoe schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 06:14:
FK is gewoon echt een slecht bedachte map. Veel teveel hoogte verschillen. Je kan overal wel vandaan beschoten worden. Ik merk echt dat je bij deze map het geluksfactor hoger moet zijn om te winnen.
En zie niet in waarom hier meer geluk van toepassing zou moeten zijn. Gewoon rekening houden met en je gameplay op aanpassen, zoals in elke map.
Verder erg onder de indruk van de lighting in Rebirth. Golden hour galore, maar dan gesimuleerd en in Warzone.
Agreed!SirMemeAlot schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:30:
[...]
Ben ook blij met rebirth, vind caldera resurgence ook erg leuk.
helaas wordt die laatste game mode bijna niet aangeboden.
Het meeste frustrerende vind ik de buffs en nerfs om de week.
Zo kun je als iemand die 1 of 2 avonden in de week speelt niet een wapen levellen of een beetje een vaste loadout aanhouden.
helaas wordt die laatste game mode bijna niet aangeboden.
Het meeste frustrerende vind ik de buffs en nerfs om de week.
Zo kun je als iemand die 1 of 2 avonden in de week speelt niet een wapen levellen of een beetje een vaste loadout aanhouden.
Naast de bekende vastlopers in warzone nu ook lag merkbaar gisteren... Gaat goed weer!
De laatste tijd zit het vol met cheaters. Niet leuk meer. Als je gaat spectaten zie je ze door de muur heen tracken en de crosshair staat direct gelockt met al die aimbots. Spelers van Level 4 met 20+ kills...
Dit haalt het plezier voor mij (en degenen met wie ik regelmatig game) erg onderuit.
Dit haalt het plezier voor mij (en degenen met wie ik regelmatig game) erg onderuit.
[ Voor 6% gewijzigd door HellBeast op 30-08-2022 09:19 ]
Beauty is in the eye of the beerholder
Ligt het aan mij of zien de graphics er mooier uit met DLSS op quality dan in native?
Platform: PC - 3080ti - 4k 32”
Ben hier nu maanden mee aan het experimenteren maar het lijkt toch echt mooier met DLSS op quality mode. Dit boven op de stevige frame bump wat erg fijn is natuurlijk. Op dit moment ca. 144 fps (zonder DLSS rond de 120 op native 4k).
Ik snap er niks van!
Platform: PC - 3080ti - 4k 32”
Ben hier nu maanden mee aan het experimenteren maar het lijkt toch echt mooier met DLSS op quality mode. Dit boven op de stevige frame bump wat erg fijn is natuurlijk. Op dit moment ca. 144 fps (zonder DLSS rond de 120 op native 4k).
Ik snap er niks van!
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Dit inderdaad, en de laatste tijd veel mensen met een sniper die niet hoeven te richten maar je met 1 schot uit de lucht knallen (in vrije val)HellBeast schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:15:
De laatste tijd zit het vol met cheaters. Niet leuk meer. Als je gaat spectaten zie je ze door de muur heen tracken en de crosshair staat direct gelockt met al die aimbots. Spelers van Level 4 met 20+ kills...
Helaas kan je op de xbox pc spelers niet uitsluiten.
Dat is toch ook belachelijk dat dat nog niet kan. Ik haat crossplay echt daardoor. In Dst opzicht blij dat ik op de ps5 speel. Staat standaard uit hij mij.akatar schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 18:30:
[...]
Dit inderdaad, en de laatste tijd veel mensen met een sniper die niet hoeven te richten maar je met 1 schot uit de lucht knallen (in vrije val)
Helaas kan je op de xbox pc spelers niet uitsluiten.
PSN: Mondaatje
@Monda
Iedereen waarmee ik dit speel heeft inmiddels een schijthekel aan pc spelers.
Iedereen waarmee ik dit speel heeft inmiddels een schijthekel aan pc spelers.
Ben dus niet de enige die gigantisch last heeft van lag spikes. Ik heb Msi afterburner graphs erbij gepakt maar kan hier niets uithalen.SD5k schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:31:
[...]
Ik vond het verschrikkelijk, vooral door de lag die het zo nu en dan echt onspeelbaar maakte. Was heel vreemd ook, de ene keer had ik het, de andere keer een van mijn team maten weer. Terwijl mijn ping rond de 30 zat en ik geen packetloss had.
Gewoon slecht geoptimaliseerd dus.
Stay hungry, stay foolish!
Klopt, ik heb het ook in andere modi, maar gelukkig wel in mindere mate dan die verschrikkelijke Last Stand modus. Zo nu en dan blijft m'n game een paar seconden hangen zonder dat er aan mijn kant echt lag of packet loss te meten is. Ik denk gemiddeld één keer per game, maar kan alsnog bloed irritant zijn als je net een enemy pucht of je parachute open moet trekken.CHKYBSTRD schreef op maandag 5 september 2022 @ 13:22:
[...]
Ben dus niet de enige die gigantisch last heeft van lag spikes. Ik heb Msi afterburner graphs erbij gepakt maar kan hier niets uithalen.
Gewoon slecht geoptimaliseerd dus.
Wat een gare actie dat Rebirth er uit is, aangezien dat het enige was dat ik speelde. Zucht
Playlist update zeker? volgens mij doen ze dit al een poosjeDj-sannieboy schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:04:
Wat een gare actie dat Rebirth er uit is, aangezien dat het enige was dat ik speelde. Zucht
Ben ook geen groot van Calderra, maar fortunes keep vind ik dikke prima, en de oude (vrijwel) originele gulag is ook weer terug, alleen de skin is anders.ettie1990 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:27:
[...]
Rebirth het enige wat ik speelde, die Fortunate en Caldera is drama, vind ik niks zo, echt een ***spel, verdansk weggetiefd, orginele gulag weggetiefd, deed me altijd denken aan de die scene in de film 'the rock' met Sean Connery en Nicolas Cage haha
Maar als het zo'n **** spel is inmiddels, waarom deinstalleer je hem dan niet gewoon?
Klopt, je kunt het schema zien op hun Trello:Kieft91 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:57:
[...]
Playlist update zeker? volgens mij doen ze dit al een poosje
https://trello.com/b/ZgSjnGba/warzone
Try SCE to Aux
Wat een onzin dit rotatie systeemImNotnoa schreef op woensdag 7 september 2022 @ 12:34:
[...]
Klopt, je kunt het schema zien op hun Trello:
https://trello.com/b/ZgSjnGba/warzone
Is er nou ergens iets van een Discord waar we samen kunnen gamen of iets? De Discord vanuit deze turend doet het wel alleen daar zit nooit iemand op?!
Ik speel pas sinds een week Warzone (op PC met controller), heb wel wat ervaring met shooters.
Mijn battletag is dannor#21444
Meestal speel ik resurgence Squad van 4.
Zou mooi zijn als ik een beetje een groep kan vinden om samen te gamen want in je eentje is het wat saai.
Doordeweeks ben ik vanaf 19 uur tot +- 22 uur online. Vrijdag wat langer en zaterdag/zondag ook overdag.
Dus voeg mij toe en hopelijk zien we elkaar ingame!
Ik speel pas sinds een week Warzone (op PC met controller), heb wel wat ervaring met shooters.
Zou mooi zijn als ik een beetje een groep kan vinden om samen te gamen want in je eentje is het wat saai.
Doordeweeks ben ik vanaf 19 uur tot +- 22 uur online. Vrijdag wat langer en zaterdag/zondag ook overdag.
Zijn er meer mensen die sinds kort vaker vastlopers hebben op de ps5? Heb het maanden niet gehad. Midden in een potje staat m'n beeld stil en moet ik de game geforceerd afsluiten.
PSN: Mondaatje
Ik heb op de pc constant freezes met lag spikes en ik hoor er meerde mensen over. Zullen wel een stuk drukker zijn met MW2 en WZ 2.0 dan met het blijven optimaliseren van WZ 1.0
Hier nooit op ps5Monda schreef op woensdag 14 september 2022 @ 13:45:
Zijn er meer mensen die sinds kort vaker vastlopers hebben op de ps5? Heb het maanden niet gehad. Midden in een potje staat m'n beeld stil en moet ik de game geforceerd afsluiten.
Nee nog nooit gehad op me PS5, spel werkt voorbeeldig!Monda schreef op woensdag 14 september 2022 @ 13:45:
Nog meer mensen die sinds vandaag geen enkele cod game meer kunnen starten?
warzone
black ops
vanguard
Doen allemaal hetzelfde, na het checken van een evt update sta ik terug in het xbox start scherm.
Of liever nog, weet iemand de oplossing?
warzone
black ops
vanguard
Doen allemaal hetzelfde, na het checken van een evt update sta ik terug in het xbox start scherm.
Of liever nog, weet iemand de oplossing?
Speel met een groepje meestal ook vanaf 19.00. Stuur anders even een DM.henry84 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 18:32:
Is er nou ergens iets van een Discord waar we samen kunnen gamen of iets? De Discord vanuit deze turend doet het wel alleen daar zit nooit iemand op?!
Vandaag voor het eerste weer eens een potje Warzone gedaan. Twee, jaar denk ik niet gespeeld. Loadouts van toen zijn nu zowat nutteloos zag en merk ik.
Zat wat rond te zoeken voor goede loadouts, maar dat zijn allemaal wapens van andere games. Cold War, Black Ops, Vanguard etc. Idee is leuk, maar die wapens kan ik amper meer levelen. Zijn daar andere mogelijkheden voor?
Anders wacht ik wel tot WZ2. Lijkt me toch een soort reset en mix tussen MW2. Althans, dat hoop ik
Zat wat rond te zoeken voor goede loadouts, maar dat zijn allemaal wapens van andere games. Cold War, Black Ops, Vanguard etc. Idee is leuk, maar die wapens kan ik amper meer levelen. Zijn daar andere mogelijkheden voor?
Anders wacht ik wel tot WZ2. Lijkt me toch een soort reset en mix tussen MW2. Althans, dat hoop ik
Als je graag bij de MW wapens blijft. De Grau is een goed wapen op het moment. Daarnaast speel ik ook nog veel met de HDR.NeluZzz schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 17:10:
Vandaag voor het eerste weer eens een potje Warzone gedaan. Twee, jaar denk ik niet gespeeld. Loadouts van toen zijn nu zowat nutteloos zag en merk ik.
Zelf kijk ik hier nog wel eens voor een goede wapen optie + attachments;
https://wzstats.gg/loadouts
Staan in de top 10 bij AR toch nog 3 MW wapens
:fill(white):strip_exif()/f/image/xNUtOQZH6A1IDRqN3PNwNAq8.png?f=user_large)
[ Voor 12% gewijzigd door herman1990 op 27-09-2022 19:22 ]
Tof !!herman1990 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 19:20:
[...]
Als je graag bij de MW wapens blijft. De Grau is een goed wapen op het moment. Daarnaast speel ik ook nog veel met de HDR.
Zelf kijk ik hier nog wel eens voor een goede wapen optie + attachments;
https://wzstats.gg/loadouts
Staan in de top 10 bij AR toch nog 3 MW wapens
[Afbeelding]
Kende die site nog niet, leuk man. Thanks.
Ben het wel beu gespeeld ondertussen. Kijk enorm hard uit naar 2.0 . In Caldera is het damn moeilijk een win te halen. Paar duo wins kunnen halen in de voorbije maanden en dat is het dan ook. Fortunes keep daarentegen is wel veel makkelijker om een win te halen. De pure chaos is nog wel plezant. Dit matchke van gisteren eindigde behoorlijk intens/verwarrend 😅
[ Voor 17% gewijzigd door B!g Boss op 01-10-2022 10:06 ]
16 november mag van mij zo snel mogelijk komen, helemaal klaar met dat *****eiland... Ik hoop dat 2.0 qua optimalisatie ook een stuk beter is dan nu. Niet normaal hoeveel onverklaarbare framedrops/latencydrops en freezes er in Caldera ontstaan. In Verdanks had ik daar nauwelijks last van.B!g Boss schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 10:04:
Ben het wel beu gespeeld ondertussen. Kijk enorm hard uit naar 2.0 . In Caldera is het damn moeilijk een win te halen. Paar duo wins kunnen halen in de voorbije maanden en dat is het dan ook. Fortunes keep daarentegen is wel veel makkelijker om een win te halen. De pure chaos is nog wel plezant. Dit matchke van gisteren eindigde behoorlijk intens/verwarrend 😅
[YouTube: Absolute madness in fortune's keep!!!]
Zou echt vet zijn als ze de laatste 2 weken nog even Verdansk terugbrengen
Gerucht gaat dat alleen Caldera blijft en dat de game dan Warzone: Caldera gaat heten.Chelseamarre123 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 11:39:
Hopelijk gaan ze rebirth behouden
Ik verwacht een Rebirth achtige mode en map(s) in Warzone 2.0, enkele maanden na launch.
Dat zou zeker vet zijn, maar gaat echt niet gebeuren, teveel werk voor een paar weken. En daarnaast hopen ze met Verdansk spelers naar Warzone Mobile te lokken.donvalentino schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 12:19:
Zou echt vet zijn als ze de laatste 2 weken nog even Verdansk terugbrengen
Sinds dit weekend regelmatig uit een potje geknikkerd terwijl teammaten nog wel door kunnen spelen.
Erg irritant, meer mensen last van gehad?
Erg irritant, meer mensen last van gehad?
Had ik ook gelezen, is alleen wel weer een enorm risico aangezien zo goed als hun hele playerbase momenteel rebirth speelt.SD5k schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 13:34:
[...]
Gerucht gaat dat alleen Caldera blijft en dat de game dan Warzone: Caldera gaat heten.
Ik verwacht een Rebirth achtige mode en map(s) in Warzone 2.0, enkele maanden na launch.
Is dat zo? Wilde eigenlijk vanavond nog een keertje Warzone spelen om een beetje in te komen voor de nieuwe CoD. Heb altijd leuke uurtjes beleefd aan Rebirth. Maar vrienden spelen op het moment even niet. En moet me dus alleen amuseren. Speel dan liever Warzone ofzo. Anders moet ik idd rebirth inChelseamarre123 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 15:29:
[...]
Had ik ook gelezen, is alleen wel weer een enorm risico aangezien zo goed als hun hele playerbase momenteel rebirth speelt.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
moet zeggen dat ik me de laatste tijd goed kan vermaken met plunder, met vrienden speel ik vaak rebirth of keep maar in mijn eentje plunder is erg vermakelijk
Don’t go around the mountain but go over the mountain
Ik speel altijd rebirth, je mag me toevoegen we zoeken af en toe wel een 4de man. PSN =Oxigeon schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 15:55:
[...]
Is dat zo? Wilde eigenlijk vanavond nog een keertje Warzone spelen om een beetje in te komen voor de nieuwe CoD. Heb altijd leuke uurtjes beleefd aan Rebirth. Maar vrienden spelen op het moment even niet. En moet me dus alleen amuseren. Speel dan liever Warzone ofzo. Anders moet ik idd rebirth in
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Mijn discord naam is:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Speel al een hele tijd Plunder. Super tof!zaander schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 16:05:
moet zeggen dat ik me de laatste tijd goed kan vermaken met plunder, met vrienden speel ik vaak rebirth of keep maar in mijn eentje plunder is erg vermakelijk
Ik speel voornamelijk Fortune's Keep, mooie map en veel actie.
De update bevalt mij wel wat betreft de wapens, veel old favorites die weer terug zijn.
De update bevalt mij wel wat betreft de wapens, veel old favorites die weer terug zijn.
Even mijn plasje doen over deze game. Heb tot nu toe volgens mij sinds de eerste Call of Duty game elke game wel gespeeld. Vooral voor de singleplayer. Ook alle Modern Warfare games gespeeld in het verleden voor de SP mode. Lekkere "bioscoop actie", het was scripted maar het was altijd intens. Uiteraard de beste herinneringen aan MW 2 (bij het Witte huis etc)..
Modern Warfare 2019 campaign was voor mij één van de redenen om een nieuwe GPU te kopen. Deze zou mijn MSI 3080 eens aan het werk zetten. Grafisch 1440P met alle settings hoog/ ultra en toch gemiddeld een heerlijke framerate. Het maakte vooral de eerste paar missies extra mooi om te zien..... Maar toen was het feestje klaar.
Het zal aan mij liggen maar blijkbaar ben ik nu dan eindelijk uitgekeken op de scripted gameplay.. Heb mij vaak lopen ergeren aan dingen waar ik vroeger minder gevoelig voor was. Hoe de enemy soms met zijn allen op jou lijkt te schieten en je allies schieten met bb guns ipv echte guns ofzo. Het gevecht aan het einde voelde helemaal als "werk" ...... Het verhaal van de terrorist, de anti hero en de lekker je eigen weg gaan boeit mij ook niks mee.
Ik heb dit spel uiteindelijk gekocht voor 25 euro, puur voor de campaign en dat was het op zich wel waard voor mij. Fijnste vond ik uiteindelijkt toch om de credits te zien en dit spel van mijn hardeschijf te gooien inclusief de helaas verplichte Warzone (wtf dat wilde ik al nooit opstarten)...
Einde mening over MW 2019 ;-)
Modern Warfare 2019 campaign was voor mij één van de redenen om een nieuwe GPU te kopen. Deze zou mijn MSI 3080 eens aan het werk zetten. Grafisch 1440P met alle settings hoog/ ultra en toch gemiddeld een heerlijke framerate. Het maakte vooral de eerste paar missies extra mooi om te zien..... Maar toen was het feestje klaar.
Het zal aan mij liggen maar blijkbaar ben ik nu dan eindelijk uitgekeken op de scripted gameplay.. Heb mij vaak lopen ergeren aan dingen waar ik vroeger minder gevoelig voor was. Hoe de enemy soms met zijn allen op jou lijkt te schieten en je allies schieten met bb guns ipv echte guns ofzo. Het gevecht aan het einde voelde helemaal als "werk" ...... Het verhaal van de terrorist, de anti hero en de lekker je eigen weg gaan boeit mij ook niks mee.
Ik heb dit spel uiteindelijk gekocht voor 25 euro, puur voor de campaign en dat was het op zich wel waard voor mij. Fijnste vond ik uiteindelijkt toch om de credits te zien en dit spel van mijn hardeschijf te gooien inclusief de helaas verplichte Warzone (wtf dat wilde ik al nooit opstarten)...
Dit is het topic voor WarzoneMetalSonic schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 16:36:
Even mijn plasje doen over deze game. Heb tot nu toe volgens mij sinds de eerste Call of Duty game elke game wel gespeeld. Vooral voor de singleplayer. Ook alle Modern Warfare games gespeeld in het verleden voor de SP mode. Lekkere "bioscoop actie", het was scripted maar het was altijd intens. Uiteraard de beste herinneringen aan MW 2 (bij het Witte huis etc)..
Bij mij was dat hetzelfde. Ik moest Warzone installeren. Als ik verkeerd zit dan is het uiteraard “my bad” ;-)