Acties:
  • 0Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-03 16:47

greatgonzo

schit-te-rend!

Tsurany schreef op maandag 16 mei 2022 @ 11:43:
Al die bedrijven weten heel goed wat wel en niet verkoopt, daar gaat haast nog meer resources heen dan naar development zelf. Ze weten dus exact welke skins wel en niet gaan verkopen, verwacht niet dat een andere game dus een heel andere aanpak zal hebben want dit kleurrijke kinderlijke gedoe verkoopt gewoon beter.
wel makkelijker voor de kills als er ineens een pauw/paradijsvogel tussendoor paradeert ipv een gecamoufleerde panter :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Helaas speel ik op console haha.
Het geluid zit em onder effecten denk ik? Dus dat kan je dan weer niet afzetten

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-03 15:53
Weet 1 van jullie toevallig hoe ik de XM4 kan unlocken?

Ik ben net begonnen met warzone en CoD in het algemeen. Ik ben lvl 54 maar hij is nog niet vrijgespeeld.
Er staat bij dat je hem krijgt als je lvl 4 bent.

Ik heb wel een post gezien op reddit daar geeft men aan dat het een bug is en dat het gefixd wordt. Maar wellicht is er nog een andere manier...

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marnix1988
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:46
greatgonzo schreef op maandag 16 mei 2022 @ 11:25:
[...]

vergeet niet dat het misschien wel een AAA game is die gewoon gratis is te spelen. Dat overtuigd mensen misschien meer om dan te denken: "in plaats van €60 voor een game, koop ik wel een paar skins en andere meuk". En dat is natuurlijk het verdien model van free to play. Er zijn zat games die geswitched zijn van betaald naar free to play, waarna de uitgevers veel mee winst maakten met lootboxes e.d

Dus ook logisch dat veel resources daar heen gaan.
Vanuit bedrijfsperspectief zal er vast heel goed over nagedacht zijn, en als 10% hierdoor afhaakt maar revenue stijgt zullen ze dit ook in een oog opslag doen. Ik heb echt 0 illusie dat ze dit doen om een toffe game neer te zetten.

Voor mij werkt het overigens andersom, ik heb modern warfare toen gekocht omdat ik deze game heel leuk vond en bijkomend omdat guns dan wat makkelijker te levelen zijn. Heb ik voor black Ops ook nog gedaan, terwijl ik multiplayer wellicht 10x gespeeld heb, maar nu het in mijn ogen z'n poppenkast is ga ik er geen cent meer aan besteden. Maar zolang de winst stijgt dan zal dat vast aan hun derriere oxideren :9

• Marnix1988
Gaat weer lekker vandaag, 3x potje BR opgestart, 3 vastlopers. Nog even volhouden tot Warzone 2 ;(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• marcanti
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-03 18:09
Nou, ik word weer vrij ziek van die nerfs en buffs. 15x VG guns die beter worden. 16x BO en MW guns die slechter worden. Veel guns generfed die echt niet overpowered waren. Na de snipers is dit het volgende zetje naar de uitgang voor mij.
Nu ook rebirth met 300 health. Vind dit echt kut spelen.

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:21
net game geupdate en gaan spelen... telkens zodra we in gevecht komen worden we er uit geknikkerd met de melding... disconnected from server. Iemand ook last van?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Welke MW guns hebben een nerf gehad?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
JohnnyV76 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 18:33:
net game geupdate en gaan spelen... telkens zodra we in gevecht komen worden we er uit geknikkerd met de melding... disconnected from server. Iemand ook last van?
Ja, elke keer zodra de loadout gedropped werd

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zaander
Jopio schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 10:46:
Welke MW guns hebben een nerf gehad?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-03 12:12
even een vraag sinds die nieuwe SMG released is. Ik hoorde Jgod zeggen dat die gun te unlocken is in MW... Hierdoor komt bij mij de vraag naar boven, hoe dan? Gezien het een Vanguard gun is?

Betekend dit dat alle andere guns die gelocked zijn achter een challange dat die allemaal via MW te unlocken zijn?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FeareX
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Heeft hier iemand er last van dat je via PC geen match kan vinden in Rebirth en BR? Gek genoeg kan ik in Caldera Clash zo een match vinden. M'n account kan ik gewoon op inloggen, geen ban of iets dergelijks.

Erg frustrerend als je met vrienden wilt spelen die wel gewoon kunnen verbinden 😅

Canon EOS R | Olympus OM-1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:49
Checken of je een shadow ban hebt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FeareX
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik was al bang voor zoiets. Bedankt @Beavbusi ! Ik heb een ticket ingelegd bij Activision en Blizzard.

Dan is nu Apex m'n lievelingsgame :+

Gelukkig had ik de BP al uitgespeeld.

Edit: ik ben inderdaad shadow banned, geen idee waarvoor. Ik hoop wel dat ik m'n account terug krijg. Spannend dit...

[Voor 55% gewijzigd door FeareX op 27-05-2022 14:01]

Canon EOS R | Olympus OM-1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

veel info, moet ik er uit opmaken dat vooral de BAR en 3-line sniper interessant zijn geworden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-03 13:39

donvalentino

psn: Walllie-G

greatgonzo schreef op maandag 30 mei 2022 @ 09:57:
[...]

veel info, moet ik er uit opmaken dat vooral de BAR en 3-line sniper interessant zijn geworden?
Moet zeggen dat ik met de XM4 nog steeds makkelijk tegenstanders afknal :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• k4sual
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 24-02 11:32
Dit is geen reclame, maar meer een handigheidje, hoop dat het jullie ook helpt!

Gezien de veelvuldige meta changes in het spel ben ik erg blij met https://warzoneloadout.games/. Hier worden altijd de laatste meta classes opgezet, zo ben je er in ieder geval zeker van dat je altijd de beste loadouts hebt (al hoeft dat natuurlijk niet persé ;)). Áltijd uptodate.

Ze hebben ook een Discord waar je op basis van categorieën de laatste meta loadouts kan opzoeken, erg handig als je ingame bent!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
k4sual schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 11:23:

Gezien de veelvuldige meta changes in het spel ben ik erg blij met https://warzoneloadout.games/. Hier worden altijd de laatste meta classes opgezet, zo ben je er in ieder geval zeker van dat je altijd de beste loadouts hebt (al hoeft dat natuurlijk niet persé ;)). Áltijd uptodate.

Ze hebben ook een Discord waar je op basis van categorieën de laatste meta loadouts kan opzoeken, erg handig als je ingame bent!

[Afbeelding]
Handige website, thanx voor de tip!

• k4sual
k4sual schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 11:23:

[Afbeelding]
Nog een aantal fijne websites, die overigens niet alleen tools aanbieden voor Warzone maar ook voor andere recente Call of Duty games.

https://warzoneloadout.games/nerf-buff/
https://www.wzranked.com/loadouts/primary
https://www.truegamedata.com/weapon_builder

[Voor 18% gewijzigd door k4sual op 02-06-2022 14:36]

• k4sual
Ben ik trouwens de enige die enorme stuttering ondervindt op PC tijdens het spelen van Caldera? Ik merk op Rebirth Island weinig tot geen haperingen, maar op Caldera ondervind ik zeker na een potje of twee ongelofelijke lag spikes. Lag duurt meestal nog niet eens een seconde en komt met name voor als ik in een vuurgevecht kom of vlak voordat ik mijn parachute uittrek (met als gevolg regelmatig doodvallen). Graphics op de laagste settings, meerdere NVIDIA drivers getest, Windows 11 up-to-date, alle Reddit forums wel zo'n beetje afgegaan maar niets helpt. Heb een 700Mbit/s verbinding en zit bedraad op mijn thuisnetwerk aangesloten. Andere spellen draaien top, maar Warzone word er niet echt leuker op zo. Temperaturen van mijn hardware zijn in orde.

Mijn build:
inventaris: Gaming PC

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-03 17:04
k4sual schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 14:48:
Ben ik trouwens de enige die enorme stuttering ondervindt op PC tijdens het spelen van Caldera? Ik merk op Rebirth Island weinig tot geen haperingen, maar op Caldera ondervind ik zeker na een potje of twee ongelofelijke lag spikes. Lag duurt meestal nog niet eens een seconde en komt met name voor als ik in een vuurgevecht kom of vlak voordat ik mijn parachute uittrek (met als gevolg regelmatig doodvallen). Graphics op de laagste settings, meerdere NVIDIA drivers getest, Windows 11 up-to-date, alle Reddit forums wel zo'n beetje afgegaan maar niets helpt. Heb een 700Mbit/s verbinding en zit bedraad op mijn thuisnetwerk aangesloten. Andere spellen draaien top, maar Warzone word er niet echt leuker op zo. Temperaturen van mijn hardware zijn in orde.

Mijn build:
inventaris: Gaming PC
Ik had ook veel last van micro stuttering, vaak na 2/3 potjes. Bij mij heeft het uitzetten van de NV Overlay het opgelost!

[MSI B550 Tomahawk][Ryzen 5800X][Kraken X62][32GB G.Skill][7900 XTX][Samsung 970 EVO][NZXT H7 FLOW][LG 27GL850]

• Jopio
  • Niet online
Deze is ook handig; https://loadies.gg/

• degriek
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22:56

Acties:
  • +1Henk 'm!
Nu we toch bezig zijn:
https://wzstats.gg/ Stats van je potjes en lobbie sterktes
https://cod.tracker.gg/warzone Meer stats
https://sym.gg/ Zelfde als truegamedata maar dat met datamine stats recht uit de game zelf(TGD test alles zelf)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23:14
Langere tijd niet gespeeld maar zojuist toch maar weer opgestart. Naar mijn idee komt de Bullfrog niet meer mee. Klopt dat? En wat is een geschikte vervanger hiervan naast mijn sniper Swiss K31?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-03 11:11
Ik heb de game vandaag sinds lange tijd weer eens opgestart maar heb geen optie om solo te kiezen. Alleen duos, trios etc. Is dit eruit gehaald of een instelling?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• herman1990
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03 14:54
MaZe schreef op maandag 6 juni 2022 @ 13:46:
Ik heb de game vandaag sinds lange tijd weer eens opgestart maar heb geen optie om solo te kiezen. Alleen duos, trios etc. Is dit eruit gehaald of een instelling?
Bij mij is het de bovenste maar voor solo is er nu: Champion of Caldera. De cirkel begint direct te lopen en gaat naar een nog onbekende eind cirkel. Leuke modus als je het mij vraagt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zaander
MaZe schreef op maandag 6 juni 2022 @ 13:46:
Elke donderdag is er een nieuwe playlist met verschillende modus

Dit zijn de aanpassingen van deze speel week:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• marcanti
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-03 18:09
saert schreef op maandag 6 juni 2022 @ 09:09:
Langere tijd niet gespeeld maar zojuist toch maar weer opgestart. Naar mijn idee komt de Bullfrog niet meer mee. Klopt dat? En wat is een geschikte vervanger hiervan naast mijn sniper Swiss K31?
Ik zou de Swiss ook veranderen. Van de ‘lichte’ snipers heb je met de Pellington de meeste kans op een one (head)shot kill - tot 70 meter ofzo. KAR is iets minder, Swiss nog minder. Maar over het algemeen is het vaak een two shot tegenwoordig.

Ben zelf na e.e.a. proberen bij de ZRG uitgekomen. Is even wennen aan de grotere scope en langere aim down sight, maar ik kan er inmiddels bijna net zo lekker mee overweg als met de Swiss.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-03 10:13
Champion of Caldera is wel een verrijking hoor. Speelde altijd al graag solo, maar dat was vaak net iets te langdradig met slome early en mid-game. Nieuwe modus brengt daar wel verbetering. Minder 'ratten' die in de bosjes liggen te wachten, meer UAV's, minder verstoppen en potjes duren een derde korter. Al met al meer actie!

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 17-01 19:06
Lol er komt een WarZone Mobile haha

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• donvalentino

donvalentino

yinx84 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 18:05:
Champion of Caldera is wel een verrijking hoor. Speelde altijd al graag solo, maar dat was vaak net iets te langdradig met slome early en mid-game. Nieuwe modus brengt daar wel verbetering. Minder 'ratten' die in de bosjes liggen te wachten, meer UAV's, minder verstoppen en potjes duren een derde korter. Al met al meer actie!
Zeker goede toevoeging, hoop dat dit wordt uitgebreid naar duo's.
In de normale BR vliegt het vliegtuig ook sneller lijkt wel of niet? Bevalt me ook wel.

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-03 10:13
donvalentino schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 08:30:
[...]

Zeker goede toevoeging, hoop dat dit wordt uitgebreid naar duo's.
In de normale BR vliegt het vliegtuig ook sneller lijkt wel of niet? Bevalt me ook wel.
Soms vliegt hij lager bij de grond waardoor het denk ik lijkt dat hij sneller gaat :)

• donvalentino

donvalentino

Hoorde ik het nu goed dat Warzone 2 op de oude engine wordt gemaakt?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Wikipedia: IW (game engine)

MW2 is op versie 9.0, wat weer een verbetering was van vorige versies.

Hierna blijft het iig 2 jaar stil, misschien wordt versie 10.0 van scratch gebouwd?

Hou er iig maar rekening mee dat ze er de stekker nog iet uittrekken, 74% van de omzet komt uit Warzone en Mobile: nieuws: Activision: 425 miljoen Call of Duty-games verkocht, Warzone 125 milj...

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-03 12:51

steel123

Cryman9

Hopelijk hebben ze in warzone 2 well anti cheat.
Laatste week lijkt het wel alsof alle cheats weer toegestaan zijn.

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03 07:06
steel123 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 20:17:
Hopelijk hebben ze in warzone 2 well anti cheat.
Laatste week lijkt het wel alsof alle cheats weer toegestaan zijn.
Is dezelfde anti cheat als nu, ik moet zeggen dat ik de laatste weken/maanden niet heel veel cheaters meer tegen komen althans niet de overduidelijke cheaters. Nog steeds genoeg sus momenten maarja dat blijft lastig.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:30
Nieuwe Warzone map

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • +1Henk 'm!
Al bekend of de huidige rebirth map verdwijnt?
Vrees dat ze weer dezelfde fout gaan maken als met Caldera.
Rebirth is het enige dat warzone nog een beetje levendig houd, als de map nu flopt en ze gaan de huidige Alcatraz map wegdoen...

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-03 12:14

Damian

Insane Obtrusion

Cyrus The Virus schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 10:51:
[...]

Is dezelfde anti cheat als nu, ik moet zeggen dat ik de laatste weken/maanden niet heel veel cheaters meer tegen komen althans niet de overduidelijke cheaters. Nog steeds genoeg sus momenten maarja dat blijft lastig.
Yep, het is weer feest:

Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:53

Oekol

waka waka hey hey

Wat moeten we hier zien?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-03 17:14

SD5k

>4&X

Oekol schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:12:
[...]

Wat moeten we hier zien?
Ik gok een screenshot van een of andere cheat provider die aangeeft dat al hun cheat software momenteel niet te detecteren valt, alleen werkt Ricochet niet alleen op die manier, ook op basis van onrealistische statistieken worden bans uitgedeeld.

JGOD had laatst een video hoe een hacker met meerdere accounts achter elkaar werd gebanned:

[Voor 24% gewijzigd door SD5k op 15-06-2022 16:39]

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:46
Hebben meer mensen last van een zwart scherm zodra je in Warzone een potje Rebirth Island ingaat?

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03 07:06
Roept EO dit niet al vrij lang ?

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-03 15:00
Steven030 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:20:
Hebben meer mensen last van een zwart scherm zodra je in Warzone een potje Rebirth Island ingaat?
Dit heb ik ook regelmatig. Maar zodra je dan eenmaal in de chopper/vliegtuig zit krijg ik gewoon weer beeld. Ik heb dit regelmatig gehad op PS4 maar nu ook vaak op PC

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:21
Steven030 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:20:
Is dat niet als je vlak voor de laatste 5 seconden van de pre lobby nog doodgaat? Dan heb ik ook altijd pas weer beeld als het vliegtuig al vliegt.

edit: trouwens.. hebben jullie de laatste tijd ook last van lege lobbies? Afgelopen dagen is het bijna niet te doen... tijden wachten en dan uiteindelijk met 63 man oid in de server. Is iedereen afgehaakt?

[Voor 22% gewijzigd door JohnnyV76 op 16-06-2022 19:07]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

JohnnyV76 schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 19:06:
[...]

Is dat niet als je vlak voor de laatste 5 seconden van de pre lobby nog doodgaat? Dan heb ik ook altijd pas weer beeld als het vliegtuig al vliegt.

edit: trouwens.. hebben jullie de laatste tijd ook last van lege lobbies? Afgelopen dagen is het bijna niet te doen... tijden wachten en dan uiteindelijk met 63 man oid in de server. Is iedereen afgehaakt?
In rebirth heb ik dit vaak, vooral quads dan. Start je een pot met maar 20 man en 5 teams ofzo 8)7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 01:12
Chelseamarre123 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 15:15:
Al bekend of de huidige rebirth map verdwijnt?
Vrees dat ze weer dezelfde fout gaan maken als met Caldera.
Rebirth is het enige dat warzone nog een beetje levendig houd, als de map nu flopt en ze gaan de huidige Alcatraz map wegdoen...
Die blijft. We hebben straks 3 maps en er wordt gerouleerd.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • +1Henk 'm!
Monda schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:32:
[...]

Onwaarschijnlijk, ze luisteren eens naar hun spelers :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-03 16:49
[...]

Rebirth resurgance solos is mijn go-to Warzone game momenteel. Wanneer komt die derde map en is dat een grote (Verdansk, Caldera) map of een Rebirth size?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Monda
CousinBoneless schreef op zondag 19 juni 2022 @ 14:45:
[...]

Rebirth resurgance solos is mijn go-to Warzone game momenteel. Wanneer komt die derde map en is dat een grote (Verdansk, Caldera) map of een Rebirth size?
Het is een 2e map naast de huidige rebirth map. Hij schijnt alleen iets groter te zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!
[...]

Nou te vroeg gejuicht. Bij release enkel de nieuwe map en dan 3 weken enkel quads.
Deze week ook geen gewone rebirth meer maar een flauw event

• Monda
Chelseamarre123 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 21:18:
[...]

Nou te vroeg gejuicht. Bij release enkel de nieuwe map en dan 3 weken enkel quads.
Deze week ook geen gewone rebirth meer maar een flauw event

[Afbeelding]
Haha maar klopt wel toch? Rebirth blijft en wordt gerouleerd.

• zaander
En quads is toch ook prima?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Precies, ga zelf toch een aantal weken zoveel mogelijk Fortune's Keep spelen om de map te leren.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ja opzich wel, maar vond het een fijne toevoeging een paar maand terug dat ze altijd alle modussen erin hadden.

Heb niet altijd 4 vrienden online op het zelfde moment en word je verplicht met een random te spelen.

• Marnix1988
Nogsteeds niet opgelost, viel me al op dat ik de laatste dagen weer op dat ik weer onmogelijke kills om te oren kreeg. Toen las ik dit, maar verklaart een hoop.

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-03 16:16
Marnix1988 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:00:
[...]

Nogsteeds niet opgelost, viel me al op dat ik de laatste dagen weer op dat ik weer onmogelijke kills om te oren kreeg. Toen las ik dit, maar verklaart een hoop.
Lekker man zo’n AAA studio :+

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-03 22:36

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Warzone Season 4 will launch on Wednesday, 22nd June.

The Warzone Season 4 release time is as follows:

UK: 5pm (BST)
Europe: 6pm (CEST)
East Coast US: 12pm (EDT)
West Coast US: 9am (PDT)

[Voor 85% gewijzigd door Miesjh op 22-06-2022 09:36]

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

De nieuwe map is echt nice! 8) Gaat alleen wel een aantal weken duren voordat ik hem ken met al die verschillende verdiepingen.

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
Meer mensen last gehad in normale BR dat het super lang duurde voordat er een potje gevonden werd? (gisteravond in iedergeval, ben om 21 uur maar wat anders gaan doen)

• Jopio
  • Niet online
Jep, had ik ook last van. Ik denk wel meer mensen.
Raven Software heeft gisteren deze tweet verstuurd:

• SD5k

SD5k

>4&X

Kieft91 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 08:43:
Meer mensen last gehad in normale BR dat het super lang duurde voordat er een potje gevonden werd? (gisteravond in iedergeval, ben om 21 uur maar wat anders gaan doen)
Same, rond die tijd waren de matchmaking servers gesmolten waarschijnlijk, gelukkig nog 7 games kunnen doen daarvoor. Met één epische win die eindigde in een gevecht op de daken van dat kasteel. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CousinBoneless
Nieuwe map is best cool! Wel heel veel details, hoog, laag, tunnels, gebouwen. Ben voorlopig wel even zoet om deze in de vingers te krijgen :).

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
CousinBoneless schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 10:05:
Nieuwe map is best cool! Wel heel veel details, hoog, laag, tunnels, gebouwen. Ben voorlopig wel even zoet om deze in de vingers te krijgen :).
Wat voor gamemode is het eigenlijk op Fortune's keep? is het BR of zoals rebirth? :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CousinBoneless
Kieft91 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 10:34:
[...]

Wat voor gamemode is het eigenlijk op Fortune's keep? is het BR of zoals rebirth? :)
Yes, resurgence. Solo, duo, trio en quads.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• eggy13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-03 16:56
Moet zeggen dat Fortunes keep mij aardig bevalt. Mis rebirth island voorlopig nog niet. Er is ook nog een hoop te ontdekken, maar vooralsnog is Winery wel mijn favoriet. Drop eigenlijk altijd wel daar.

Keep is echt een groot doolhof, dus dat wordt mijn volgende gebied om grondig te verkennen.

• HenkEisjedies
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:15
Same here, Fortune’s Keep is echt heel cool in elkaar gezet. Heb mijn eerste win ook al binnen, heb de two bottle easteregg gedaan (niet echt de moeite waard qua loot) en ga straks nog even de twee eastereggs op de graveyard zoeken.

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01:34
Ook ik ben eigenlijk best tevreden over de nieuwe map, erg mooi en gedetailleerd. Ga ik mij verder wel mee vermaken. Won ook meteen het eerste potje op deze map :P

Echter al wel een aantal irritatie-puntjes:

- Weinig plates en geld te vinden? Ik heb regelmatig dat ik amper plates/geld vindt, wellicht moeten ze deze 'spawns' nog even fixen.
- Audio-problemen: ik hoor (wederom) te vaak iemand niet die mij pushed, heel frustrerend. En dan zie je ze in de kill-cam sprintend de trap opkomen en deuren doorlopen en ik hoor alleen maar zo'n klote-helikopter of andere in-game herrie 8)7.

[Voor 12% gewijzigd door Jeroenvde89 op 28-06-2022 14:11]

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 13 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA

• CousinBoneless
Jeroenvde89 schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 14:10:
Ook ik ben eigenlijk best tevreden over de nieuwe map, erg mooi en gedetailleerd. Ga ik mij verder wel mee vermaken. Echter al wel een aantal irritatie-puntjes:

- Weinig plates en geld te vinden? Ik heb regelmatig dat ik amper plates/geld vindt, wellicht moeten ze deze 'spawns' nog even fixen.
- Audio-problemen: ik hoor (wederom) te vaak iemand niet die mij pushed, heel frustrerend. En dan zie je ze in de kill-cam sprintend de trap opkomen en deuren doorlopen :(
Weinig geld?? Iedereen heeft binnen 3 minuten een loadout omdat het geld (goud) echt overal in overvloede is in mijn beleving. Ik land overigens bijna altijd in het gebied met de vele kleine huisjes en steegjes....

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01:34
CousinBoneless schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 14:12:
[...]

Weinig geld?? Iedereen heeft binnen 3 minuten een loadout omdat het geld (goud) echt overal in overvloede is in mijn beleving. Ik land overigens bijna altijd in het gebied met de vele kleine huisjes en steegjes....
Kan ook toeval zijn (geweest), maar het viel onze squad van 4 op. En we hebben 20 potjes gespeeld o.i.d.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 13 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA

Acties:
  • +1Henk 'm!

• eggy13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-03 16:56
Jeroenvde89 schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 14:10:
Ook ik ben eigenlijk best tevreden over de nieuwe map, erg mooi en gedetailleerd. Ga ik mij verder wel mee vermaken. Won ook meteen het eerste potje op deze map :P

Echter al wel een aantal irritatie-puntjes:

- Audio-problemen: ik hoor (wederom) te vaak iemand niet die mij pushed, heel frustrerend. En dan zie je ze in de kill-cam sprintend de trap opkomen en deuren doorlopen en ik hoor alleen maar zo'n klote-helikopter of andere in-game herrie 8)7.
Plates en geld vinden lukt wel op voldoende plaatsen, maar zal in de loop der tijd nog wel aangepast worden verwacht ik in verschillende updates. Heb nog niet mijn vaste drop gevonden zoals dat bij rebirth island altijd control center was...

Audio problemen kan ik mij ook wel in vinden. Heb ook regelmatig dat ik tijdens de kill denk dat diegene dead silence heeft, terwijl dit in de killcam duidelijk niet het geval blijkt te zijn. Hopelijk wordt dat nog verbeterd

• donvalentino

donvalentino

Chelseamarre123 schreef op zondag 19 juni 2022 @ 13:25:
[...]

Onwaarschijnlijk, ze luisteren eens naar hun spelers :9~ _/-\o_
Nu nog een keer die Snipers weer terug naar normaal.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

eggy13 schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 13:42:
[...]

Plates en geld vinden lukt wel op voldoende plaatsen, maar zal in de loop der tijd nog wel aangepast worden verwacht ik in verschillende updates. Heb nog niet mijn vaste drop gevonden zoals dat bij rebirth island altijd control center was...

Audio problemen kan ik mij ook wel in vinden. Heb ook regelmatig dat ik tijdens de kill denk dat diegene dead silence heeft, terwijl dit in de killcam duidelijk niet het geval blijkt te zijn. Hopelijk wordt dat nog verbeterd
Mijn/onze vaste drops zijn Winery en Terrace of achterkant Keep. Bij het westen van Village blijven we zoveel mogelijk weg door die exploit waarmee je onder de map kan komen.
donvalentino schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 09:43:
[...]

Nu nog een keer die Snipers weer terug naar normaal.
Ik vind het veel leuker zo. Snipers waren gewoon te snel.

• SD5k

SD5k

>4&X

Chelseamarre123 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 13:39:
[...]

Ik vind het veel leuker zo. Snipers waren gewoon te snel.
Mwaaa snipers zijn vrij waardeloos als je word gecounter-sniped vanaf 200m+ door wapens als de NZ-41.

Ik probeer het soms met de 3-line, die is nog wel ok, maar erg situational.
Ja de NZ is te sterk dat is een ander verhaal.
Maar vond die hele KAR/Swiss tijd niet meer leuk, je kon iemand quickscopen zonder probleem. Enorm snelle ADS snelheid in vergeleken met andere snipers zonder andere negatieve stats zoals damage en bullet velocity.

• SD5k

SD5k

>4&X

Chelseamarre123 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 13:51:
Maar vond die hele KAR/Swiss tijd niet meer leuk, je kon iemand quickscopen zonder probleem. Enorm snelle ADS snelheid in vergeleken met andere snipers zonder andere negatieve stats zoals damage en bullet velocity.
Daar ben ik het zeker mee eens, ben alleen van mening dat ze iets te hard generft zijn.

• donvalentino

donvalentino

Chelseamarre123 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 13:51:
ADS etc snap ik wel maar een headshot moet gewoon iemand omleggen.
Laatst een filmpje gezien dat iemand met een pistol nog sneller iemand met headshots neerlegt op 100 m afstand dan een sniper/ marksman rifle |:(

• Jjjb
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 30-03 15:44
benjamin19 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:02:
iemand enig idee wat mijn probleem is? Constant in Warzone ben ik tijdens het lopen constant mijn wapens aan het wisselen. dit is aardig irritant. heb een nieuwe Logitech G502. Hero.
Hallo, ik merk dit probleem ook steeds vaker, ik heb de logitech G 703 Hero.

Is er iets waardoor ik dit minder gevoelig kan maken ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• xK0etj3
Ik heb me de laatste tijd prima vermaakt met Fortune's Keep. Heerlijke map voor de resurgence game mode. Het leek me ook een zeer populaire game mode omdat match making geen enkel probleem was. En toch krijgen ze het voor elkaar om alleen de quads nu beschikbaar te maken. Daarnaast ook gelijk weer enorme performance problemen met veel lag, frame drops en bijzondere bugs.

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:28
xK0etj3 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 07:25:
Ik heb me de laatste tijd prima vermaakt met Fortune's Keep. Heerlijke map voor de resurgence game mode. Het leek me ook een zeer populaire game mode omdat match making geen enkel probleem was. En toch krijgen ze het voor elkaar om alleen de quads nu beschikbaar te maken. Daarnaast ook gelijk weer enorme performance problemen met veel lag, frame drops en bijzondere bugs.
Dit is gewoon vooraf zo gepland en wordt ook gecommuniceerd....

• xK0etj3
stijn1309 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 07:28:
[...]

Dit is gewoon vooraf zo gepland en wordt ook gecommuniceerd....
Ook dat er weer bijzondere bugs en performance problemen bij kwamen? Ik vraag me werkelijk af hoe ze dat toch elke keer weer voor elkaar krijgen

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:28
Nee uiteraard dat niet, maar wel de playerlist update.
Er wordt vooraf een planning afgegeven wanneer welke gamemodus speelbaar zijn en welke variant (solo, duo, trio, quatro).

Ik weet nog wel in de begindagen van Warzone was er alleen Battle Royale Quatro...
Ondertussen zijn we dus redelijk verwend :P

Acties:
  • +2Henk 'm!

• CousinBoneless
stijn1309 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 11:51:
Nee uiteraard dat niet, maar wel de playerlist update.
Er wordt vooraf een planning afgegeven wanneer welke gamemodus speelbaar zijn en welke variant (solo, duo, trio, quatro).

Ik weet nog wel in de begindagen van Warzone was er alleen Battle Royale Quatro...
Ondertussen zijn we dus redelijk verwend :P
Kan wel zijn dat ze het aankondigen, maar waarom dan? Ik speel ook enkel en alleen solo's. Het liefst Resurgance op Rebirth of Fortune's keep. En dan zet de ontwikkelaar voor de solo/resurgance mode uit... Waarom dan?? Het argument dat er anders niet voldoende spelers zijn lijkt mij kul; in alle modes heb ik instant een volle server.

Laat de keuze gewoon bij de speler?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zaander
Er is weer een update geweest:

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:22
Moet ik hierom nou 45 minuten wachten? :? 8)7

Skoda Enyaq iV80 Sportline | Easee Home | REC Alpha Pure 4400W

• SD5k

SD5k

>4&X

De zombie mode op Rebirth Island is echt geniaal, heerlijk chaotisch!

• Jopio
  • Niet online
Gisteren aan het knallen geweest met de Kilo en CW MP5, heerlijk!

• donvalentino

donvalentino

Ben benieuwd, AMAX Mp5 was altijd 1 van mijn favoriete combo's!

• Marnix1988
Zo te zien hebben ze met de update ook de Anti cheat uitgezet. Vandaag 3 potjes gespeeld waarvan 2x door een overduidelijke cheater gekilled. Kom net in mijn pre lobby voor een 4e pot, wordt gekilled en in de killcam zie ik dat het alweer een cheater is. Dan heb ik het nog niet over mogelijke cheater maar echt 100% overduidelijke cheaters. Gaat lekker zo

• Jopio
  • Niet online
Marnix1988 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 10:23:
Zo te zien hebben ze met de update ook de Anti cheat uitgezet. Vandaag 3 potjes gespeeld waarvan 2x door een overduidelijke cheater gekilled. Kom net in mijn pre lobby voor een 4e pot, wordt gekilled en in de killcam zie ik dat het alweer een cheater is. Dan heb ik het nog niet over mogelijke cheater maar echt 100% overduidelijke cheaters. Gaat lekker zo
Dat idee had ik gister avond ook. Tevens haperend beeld, 't leek wel of de servers het zwaar hadden.

• MNDutch
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-03 14:10
Zojuist bericht gekregen dat ik permanent verbannen ben voor het gebruik van "unauthorized software and manipulation of game data. "

Nooit gecheat of game data aangepast in modern warfare of warzone en mn ban appeal is afgewezen en daar stopt het voor de support dan ook..

Iemand enig idee hoe activision op een andere manier te bereiken is? Als je hun belt en kiest voor support krijg je een bandje dat je naar de website moet. Dit is na +/- 300 uur wel heel zuur namelijk...

• Oekol
  • Laatst online: 23:53

Oekol

waka waka hey hey

MNDutch schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 15:05:
Zojuist bericht gekregen dat ik permanent verbannen ben voor het gebruik van "unauthorized software and manipulation of game data. "

Nooit gecheat of game data aangepast in modern warfare of warzone en mn ban appeal is afgewezen en daar stopt het voor de support dan ook..

Iemand enig idee hoe activision op een andere manier te bereiken is? Als je hun belt en kiest voor support krijg je een bandje dat je naar de website moet. Dit is na +/- 300 uur wel heel zuur namelijk...
Je hebt alle schijn tegen, ze zullen het niet op een onderbuik gevoel baseren. Wellicht volgende keer niet vals spelen :Y)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Dutchy007
  • Laatst online: 01:40
MNDutch schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 15:05:

'Toevallig' ook geen unlocker tool gebruikt? False positives bestaan, maar als je perma banned bent, dan moeten ze wel iets gevonden hebben. Anders zou je een tijdje shadowbanned worden.

Nieuw account aanmaken wordt trouwens ook lastig omdat ze je hardware ID vermoedelijk ook gebanned hebben.

• MNDutch
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-03 14:10
Oekol schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 15:17:
[...]

Je hebt alle schijn tegen, ze zullen het niet op een onderbuik gevoel baseren. Wellicht volgende keer niet vals spelen :Y)
Helaas, als ik daadwerkelijk vals had gespeeld had ik mn lot geaccepteerd..
Dutchy007 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 15:34:
[...]

'Toevallig' ook geen unlocker tool gebruikt? False positives bestaan, maar als je perma banned bent, dan moeten ze wel iets gevonden hebben. Anders zou je een tijdje shadowbanned worden.

Nieuw account aanmaken wordt trouwens ook lastig omdat ze je hardware ID vermoedelijk ook gebanned hebben.
Nee, alles in shipment 24/7 met het handje unlocked. Ik snap er daadwerkelijk niks van |:(

• crimby
Laatste zijn best vaak dat ik geen matches kan vinden in Warzone. De game herstarten helpt dan vaak.. maar nu lijkt niks te werken. Meer mensen last van?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• baswillems1
  • Laatst online: 25-03 17:47
crimby schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 19:35:
Laatste zijn best vaak dat ik geen matches kan vinden in Warzone. De game herstarten helpt dan vaak.. maar nu lijkt niks te werken. Meer mensen last van?
Geen problemen mee gehad, gisteren was er tussen half 7 / half 8 wel een behoorlijke storing, wellicht dat je daar net last van had.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crimby
baswillems1 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 12:08:
[...]

Geen problemen mee gehad, gisteren was er tussen half 7 / half 8 wel een behoorlijke storing, wellicht dat je daar net last van had.
Aaaah dat zal het zijn geweest dan hoop ik.

Pagina: 1 ... 32 33 34 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee