• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-07 15:22
Ari Gold schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 23:26:
Van mij hoeven ze niet eens naar Warzone 2 te kijken terwijl ze deze game niet eens kunnen fixen.

1 update geleden heeft echt alles verne*kt.. Constant 60-80 frames ipv de gewoonlijke 120-130.

Drops naar 10 frames in het menu.. het gaat echt nergens over. En nee, er is niks aan mijn pc veranderd of iets dergelijks.

Het is echt kansloos hoe ze elke keer weer iets weten te slopen, maar hé...nieuwe outfits in de store.

[Afbeelding]
Ze gaan juist naar Warzone 2 vanwege al die bugs. De ontwikkelaar heeft gezegd dat ze nooit hadden verwacht dat Warzone zo'n succes ging worden en dat het maar een jaar, tegelijk met Modern Warfare, ondersteund werd.

Opeens werd Warzone huge en hebben ze ineens besloten om Cold War er aan toe te voegen waardoor de code van WZ ineens rommelig werd. Dit hebben ze glad kunnen strijken maar door Vanguard aan de game toe te voegen is de code een grote bende geworden en heeft Raven eerlijk bekend dat ze bij sommigen bugs niet kunnen traceren waar deze vandaan komt omdat de achterliggende code een rotzooi is.

Vandaar dat ze Warzone 2 vanaf de grond opnieuw gaan opbouwen, met schone code en met een heldere toekomstvisie in gedachten. In plaats van geïmproviseerd nieuwe games er aan toe te voegen.

Desondanks ben ik het wel met je eens dat de bugs steeds erger worden, maar dat is dus de reden.

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:03

Damian

Insane Obtrusion

Ari Gold schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 23:26:
Van mij hoeven ze niet eens naar Warzone 2 te kijken terwijl ze deze game niet eens kunnen fixen.

1 update geleden heeft echt alles verne*kt.. Constant 60-80 frames ipv de gewoonlijke 120-130.

Drops naar 10 frames in het menu.. het gaat echt nergens over. En nee, er is niks aan mijn pc veranderd of iets dergelijks.

Het is echt kansloos hoe ze elke keer weer iets weten te slopen, maar hé...nieuwe outfits in de store.

[Afbeelding]
Nergens last van...

Gisteren mijn eerste Vanguard BR Solo gewonnen :D Voelde toch wel als en speciaal momentje aan :D Uiteindelijk 11 andere spelers kunnen afknallen :D

Ook wel ff schrikken toen ik voor het eerst zo'n ondergrondse bunker in sjokte. Wist dus helemaal niet dat daar NPC's in rondlopen :| Voelde me wel heel stoer toen ik er 3 achter elkaar afknalde, om er vervolgens achter te komen dat het NPC's zijn en geen echte spelers :F

Ik hoop dat ze met die nieuwe gas trucks wellicht nog iets zoals Payload weer gaan introduceren. Vond ik altijd erg vet om te doen...

Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-07 12:38
Gister na ruim 1,5 week Warzone niet aangeraakt te hebben weer eens gespeeld omdat Season 2 uit is. Sinds Caldera had ik al veel minder zin om te spelen dan voorheen op Verdansk. Toen er ook nog eens geen Vanguard Royale in de playlist zat was t helemaal erg. Van die try hard ventjes die nog met hun OTS9 en Swiss rond lopen. Ik was er wel ff klaar mee. Nu met de update en weer Vanguard Royale maar weer wat vaker spelen. Eerste potjes waren erg laggy ondanks dat mijn FPS rond de 150 schommelde (6800 XT). Nog wat zitten pielen met de GPU instelling ingame en uiteindelijk wel een redelijk stabiele setting gevonden waardoor de lag en stutter minder was.

Laatste potje van de avond zelfs gewonnen dus dat houdt de moed er weer een beetje in om verder te spelen. Dit kan natuurlijk zomaar weer veranderen zodra ik weer een aantal slechte potjes heb met of zonder cheaters maja, we ploeteren voort. Warzone 2 is hopelijk weer wat Verdansk was (of beter).

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:27
Poulske schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 08:07:
[...]

Ze gaan juist naar Warzone 2 vanwege al die bugs. De ontwikkelaar heeft gezegd dat ze nooit hadden verwacht dat Warzone zo'n succes ging worden en dat het maar een jaar, tegelijk met Modern Warfare, ondersteund werd.

Opeens werd Warzone huge en hebben ze ineens besloten om Cold War er aan toe te voegen waardoor de code van WZ ineens rommelig werd. Dit hebben ze glad kunnen strijken maar door Vanguard aan de game toe te voegen is de code een grote bende geworden en heeft Raven eerlijk bekend dat ze bij sommigen bugs niet kunnen traceren waar deze vandaan komt omdat de achterliggende code een rotzooi is.

Vandaar dat ze Warzone 2 vanaf de grond opnieuw gaan opbouwen, met schone code en met een heldere toekomstvisie in gedachten. In plaats van geïmproviseerd nieuwe games er aan toe te voegen.

Desondanks ben ik het wel met je eens dat de bugs steeds erger worden, maar dat is dus de reden.
Hehe, ik snap ook wel waaróm ze naar Warzone 2 gaan. :)

Het blijft gewoon knap hoe ze iets kunnen breken met een update.

fool me once, strike one. but fool me twice…strike three. -2020

• JobKlimop
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02:07
Ari Gold schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:11:
[...]

Hehe, ik snap ook wel waaróm ze naar Warzone 2 gaan. :)

Het blijft gewoon knap hoe ze iets kunnen breken met een update.
Als je een project opstart zonder ervan uit te gaan dat het een langer termijn project wordt en hierdoor dus ook geen architectuur beslissingen voor hebt gemaakt (of verkeerde beslissingen hebt gemaakt), wordt het een ramp om bij te houden. Helemaal als je zoveel extra content erin moet stampen. Daarnaast moest er voor Cold War ook nog een hoop omgebouwd worden, omdat deze op een andere engine draaide.

Ik kan wel begrijpen dat de codebase op dit moment is uitegegroeid naar zo'n onoverzichtelijke rommel, waarbij 1 change 7 andere dingen om kan stoten. Zie dat maar eens te debuggen.

Daarnaast vraag ik me ook enorm af in welke mate er wordt getest. Sommige bugs zijn zo ontzettend obvious, dat ik me soms af vraag of er überhaupt wel wordt getest, maar dat terzijde.

• Ari Gold
JobKlimop schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:50:
[...]

Als je een project opstart zonder ervan uit te gaan dat het een langer termijn project wordt en hierdoor dus ook geen architectuur beslissingen voor hebt gemaakt (of verkeerde beslissingen hebt gemaakt), wordt het een ramp om bij te houden. Helemaal als je zoveel extra content erin moet stampen. Daarnaast moest er voor Cold War ook nog een hoop omgebouwd worden, omdat deze op een andere engine draaide.

Ik kan wel begrijpen dat de codebase op dit moment is uitegegroeid naar zo'n onoverzichtelijke rommel, waarbij 1 change 7 andere dingen om kan stoten. Zie dat maar eens te debuggen.

Daarnaast vraag ik me ook enorm af in welke mate er wordt getest. Sommige bugs zijn zo ontzettend obvious, dat ik me soms af vraag of er überhaupt wel wordt getest, maar dat terzijde.
Ik denk sowieso niet dat ze alles testen in een nieuwe update...verre van. Als je gewoon kijkt hoe ze ermee omgaan is het vrij duidelijk.

Battlepass/Store > Gameplay/Bugs

Het eerste brengt geld in het laatje en het tweede..tja, mensen spelen het toch wel dus geen prio..

Tot op heden heb je hier links én rechts van de hangar ontzichtbare dozen.

Iets cosmetisch, maar een grote moeite om te fixen?

• JobKlimop
Ari Gold schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 18:09:
Tot op heden heb je hier links én rechts van de hangar ontzichtbare dozen.
Ik zie niet waar je het over hebt hoor :+

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:00
Gisteravond een aantal potten op rebirth gespeeld en continu bij het landen de eerste keer in een potje een freeze van 5 sec om vervolgens al neergeschoten te zijn door een ander team. Het hele team had hier last, 3 man PS5 en 1 PS4... Meer mensen last van?

Ik heb nog niet de instellingen teruggezet van die high textures nadat ik deze had teruggeschroefd door de vorige freeze bugs.

• JobKlimop
Laan1988 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:41:
Gisteravond een aantal potten op rebirth gespeeld en continu bij het landen de eerste keer in een potje een freeze van 5 sec om vervolgens al neergeschoten te zijn door een ander team. Het hele team had hier last, 3 man PS5 en 1 PS4... Meer mensen last van?

Ik heb nog niet de instellingen teruggezet van die high textures nadat ik deze had teruggeschroefd door de vorige freeze bugs.
Ik zie op Reddit behoorlijk veel van dit soort berichten voorbij komen. Ik heb zelf voornamelijk in het vliegtuig nog lag, maar dat lost gelukkig wel redelijk op bij het springen.

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 21:39
Laan1988 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:41:

Raven heeft dit al erkend en zegt bezig te zijn met een fix. Misschien goedkoop grapje door te zeggen dat het QA team aan het staken is en daardoor dit soort bugs uit een release komen, maar het is wel apart dat ze dit niet tijdens het testen hebben gevonden.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:44
Skinnyice schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:21:
[...]

Raven heeft dit al erkend en zegt bezig te zijn met een fix. Misschien goedkoop grapje door te zeggen dat het QA team aan het staken is en daardoor dit soort bugs uit een release komen, maar het is wel apart dat ze dit niet tijdens het testen hebben gevonden.
Ze testen helemaal niks denk ik :P

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-06 23:12

NeoMe

#Addict

Ik speel op Xbox S en Warzone crashed als ik Caldera in wil, Rebirth doet het wel gewoon. Sinds update naar seizoen 2. Speel al twee jaar, heb spel verwijderd en opnieuw erop gezet maar probleem blijft zich voor doen.

Iemand tips?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• degriek
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 06-07 07:09
NeoMe schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:31:
Ik speel op Xbox S en Warzone crashed als ik Caldera in wil, Rebirth doet het wel gewoon. Sinds update naar seizoen 2. Speel al twee jaar, heb spel verwijderd en opnieuw erop gezet maar probleem blijft zich voor doen.

Iemand tips?
Hier ook ook op Xbox S series ;(

• nlchthrt
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 29-03 13:21
Hier ook Xbox Series S en ik kan wel spelen gelukkig.
Echter met de gekende issues (geen 120 fps), af en toe freeze bij ground loot, low quality textures etc.

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-06 13:29

donvalentino

psn: Walllie-G

vind persoonlijk die vangaurd warzone maar niets, opzich wel leuk zonder heartbeat en uav die je kan kopen maar heb toch graag ook de wapens van modernwarfare / cold war

• JobKlimop
donvalentino schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 14:45:
vind persoonlijk die vangaurd warzone maar niets, opzich wel leuk zonder heartbeat en uav die je kan kopen maar heb toch graag ook de wapens van modernwarfare / cold war
Ik vind het juist wel fijn. Daardoor kan ik m'n Overkill loadout pakken zonder dat ik me al te veel zorgen hoef te maken om heartbeats en UAV's.

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:01
Telkens bij opstarten van warzone loopt hij vast tijdens het inladen van het intro geluid. Herstarten helpt allemaal niks. Is op de ps4. Iemand een oplossing?

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

donvalentino schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 14:45:
Ik vind die heartbeat sensor zo niet leuk in deze game :/ Dus ook ik mis hem echt niet.

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-07 11:48
Warzone en rebirth weer eens gespeeld...

Hoop gedoe over BF2042, maar de hoeveelheid cheaters in CoD pfff
Door muren heen enz. Wat een bagger in CoD met die cheaters, van ellende toch maar weer 2042?-

• bkloeth
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-07 06:21
Layumi schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 11:32:
Warzone en rebirth weer eens gespeeld...

Hoop gedoe over BF2042, maar de hoeveelheid cheaters pffff.
Door muren heen enz. Wat een bagger in CoD met die cheaters, van elende toch maar weer 2042?
snapshot grenades zijn nu ook weer in de mode..

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:08
De anticheat lijkt goed te werken.

Voorbeeldje van een cheater: YouTube: HACKER RAGES AFTER AIMBOT MALFUNCTIONS 🤣 RICOCHET ANTI CHEAT IS WORK...

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:52
Dit is een van de eerste periodes. Daarna hebben de hackers weer andere manieren gevonden...

Het blijft een kat en muis spel en helaas hoor je ook steeds meer mensen die gewoon een cronus device hebben en dit ook openlijk vertellen....
Cronus zorgt niet voor wallhacks etc.. maar wel 0 recoil.

Dit probleem schijnt door Sony en Microsoft aangepakt te moeten worden...

• drusloos
Het spel is gewoon niet speelbaar tenzij ik ergens ga landen waar niemand anders land, wat ik juist niet leuk vind. Elke keer kort na landen die freeze maakt dat ik gewoon elke keer dood ben na het landen. Fiks gewoon je spel als eens als het al 2 jaar bestaat

• Ari Gold

Sheesh..

• marcanti
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:45
Dus met een programmaatje dat de hele controller-op-pc gemeenschap toch al draait kun je je recoil volledig opheffen. Zelfs alleen als je je controller naar beneden richt. Tja ik ga geen vinger wijzen maar dit verklaard wel het e.e.a. bij die pro streamers.

• Chelseamarre123
Bwaa, vind het zware clickbait. Lijkt me niet echt zeer praktisch voor elke gun. En met je controller zo naar beneden spelen lijkt me ruk.
Die Rara is sowieso al een nare youtuber.

Hij beschuldigd al die gasten in de thumbnail zonder enig bewijs

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:17
Ik heb nu in eens de error contant package is no longer available, iemand dat hier al eerder gehad?
Gisteren nog gewoon kunnen spelen op mijn PS5, als ik er op google vind ik eigenlijk alleen maar dat call of duty opnieuw geinstalleerd moet woprden

Wat een gezeik toch ook met dit spel af en toe.. vermoeiend

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Vegazz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:13
Chelseamarre123 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 14:46:
Bwaa, vind het zware clickbait. Lijkt me niet echt zeer praktisch voor elke gun. En met je controller zo naar beneden spelen lijkt me ruk.
Die Rara is sowieso al een nare youtuber.

Hij beschuldigd al die gasten in de thumbnail zonder enig bewijs
Dit zal wel zo’n “hype” zijn die wel weer overwaait of gefixed wordt met de anticheat..

Tenzij ze op een of andere manier ze het voor elkaar krijgen dat je het per wapen kan finetunen, ben ik het met je eens dat dit niet echt handig is om elk wapen lukraak naar beneden te trekken :)

• drusloos
sjorremans schreef op zondag 20 februari 2022 @ 14:51:
Ik heb nu in eens de error contant package is no longer available, iemand dat hier al eerder gehad?
Gisteren nog gewoon kunnen spelen op mijn PS5, als ik er op google vind ik eigenlijk alleen maar dat call of duty opnieuw geinstalleerd moet woprden

Wat een gezeik toch ook met dit spel af en toe.. vermoeiend
Ik heb dit een week of 4 geleden gehad. Niks helpt, dus heb hem opnieuw geïnstalleerd. Denk dat dat het enige is wt je kan doen

• sjorremans
drusloos schreef op zondag 20 februari 2022 @ 15:15:
[...]

Ik heb dit een week of 4 geleden gehad. Niks helpt, dus heb hem opnieuw geïnstalleerd. Denk dat dat het enige is wt je kan doen
Dank! Heb ik net inderdaad maar gedaan. Kan over het algemeen erg slecht tegen dit soort dingen.. :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Chelseamarre123
Vegazz schreef op zondag 20 februari 2022 @ 14:52:
[...]

Dit zal wel zo’n “hype” zijn die wel weer overwaait of gefixed wordt met de anticheat..

Tenzij ze op een of andere manier ze het voor elkaar krijgen dat je het per wapen kan finetunen, ben ik het met je eens dat dit niet echt handig is om elk wapen lukraak naar beneden te trekken :)
Volgens mij is een Cronus een veel grotere plaag dan dit. Cronus kan je elk wapen afzonderlijk de recoil instellen. Bij dit lijkt het me veel aanpas werk om 1 gun perfect te hebben.
En als je al moeite hebt om de automaton te handelen tja :)

• Ari Gold
Lol, echt iedereen nu rondrennend met de PPSH omdat die een silent buff zou hebben gehad.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:10

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Chelseamarre123 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 15:56:
[...]

Volgens mij is een Cronus een veel grotere plaag dan dit. Cronus kan je elk wapen afzonderlijk de recoil instellen. Bij dit lijkt het me veel aanpas werk om 1 gun perfect te hebben.
En als je al moeite hebt om de automaton te handelen tja :)
Daar komt dan de 'hit reg' om de hoek kijken. Als van het ene op het andere moment jouw kogels de tegenstander raken, dan krijg je of een bullet nerf of je tegenstander wordt onzichtbaar, zoals in onderstaand filmpje

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:54
De vraag is, wat kun je er aan doen? Zelfde als met de Cronus... volgens mij is dat niet te counteren.

Gelukkig zijn de meeste meta wapens dusdanig makkelijk te controllen dat het voordeel niet bizar groot is, als mouse user in ieder geval.

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-07 08:03
Op ps5 net toch weer crash gehad. Sinds de laatste update heb ik er toch nog met enige regelmaat 1. Niet meer zo vaak als eerst, maar toch nog super irritant.

PSN: Mondaatje

• donvalentino

donvalentino

ik merk de laatste week echt dat er problemen zijn met de servers, heel de tijd zo'n irritant pijltje ( >>>> ) en enorme lag, meer mensen last van?

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dat pijltje zie ik ook met regelmaat, tevens gisteren voornamelijk in de pre lobby redelijke lag.

• stijn1309
Dit spel lijkt gewoon niet meer te redden door de devs...
Denk dat ze het een goede laatste poetsbeurt moeten geven en de volledige focus op WZ2 moeten gaan leggen en die wellicht eerder releasen.

Nu weer rare pijltjes in beeld.. dikke lag vaak aan het begin van het spel waardoor je de tegenstander niet kan raken want die stoekt door het spel... textures die nog steeds niet goed worden ingeladen...

Jammer maar helaas...

• donvalentino

donvalentino

iemand al de nieuwe lmg of ar geprobeerd en is het een fijn wapen?

[Voor 6% gewijzigd door donvalentino op 22-02-2022 15:11]

• drusloos
Volgens mij is met een update zojuist het freezen bij landen of wapens oppakken opgelost. Na de restart had ik er geen last meer van

• Jopio
  • Niet online
donvalentino schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:08:
iemand al de nieuwe lmg of ar geprobeerd en is het een fijn wapen?
Ik ben de KG M40 aan het levellen, fijn wapen, gewoon middenmoot. Maar wel prima.

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-07 09:35

-En4Cer-

Frezco

Jopio schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:55:
[...]

Ik ben de KG M40 aan het levellen, fijn wapen, gewoon middenmoot. Maar wel prima.
Als ik zo'n paarse KG M40 tegenkom dan pak ik die altijd graag op, fijn wapen.

Het is dat ik het nog steeds een leuke game vind, maar die bugs blijven wel echt heel storend. Vooral de paar seconden freeze zodra je geland bent bij de start van een nieuwe game.

• Oekol
  • Laatst online: 23:22

Oekol

waka waka hey hey

Het is echt bizar. Gisteren weer sinds 4 weken een potje warzone op mijn Xbox Series X.
Spel loopt gewoon nog steeds niet soepel, lag tot en met en framedrops tot gunder.

Wat een K spel!

Iemand tips om dit te verhelpen? Las ergens 60FPS aanzetten ipv 120FPS. Moet dit in Warzone zelf of waar doe ik dit?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Jopio
  • Niet online
Oekol schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:30:
Het is echt bizar. Gisteren weer sinds 4 weken een potje warzone op mijn Xbox Series X.
Spel loopt gewoon nog steeds niet soepel, lag tot en met en framedrops tot gunder.

Wat een K spel!

Iemand tips om dit te verhelpen? Las ergens 60FPS aanzetten ipv 120FPS. Moet dit in Warzone zelf of waar doe ik dit?
Klopt, dit doe je in de instellingen van je Xbox zelf.
Verder heeft het bij mij erg geholpen om texture streaming uit te zetten, dit doe je in de grafische settings van Warzone zelf.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Jopio schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 12:15:
[...]

Klopt, dit doe je in de instellingen van je Xbox zelf.
Verder heeft het bij mij erg geholpen om texture streaming uit te zetten, dit doe je in de grafische settings van Warzone zelf.
Oke, wellicht dat we dan 4k 60FPS maar dan gaan doen. Dan ga ik terug qua smoothness (die was er sowieso al niet meer). Ga ik vooruit op resolutie en kan ik wellicht mensen beter zien op afstand of zo.

Speel nu 1440p 120HZ
Wellicht dan 2160p 60HZ

Of zou 4k weer veel slomer aanvoelen met 60hz dan 1440p 60hz? Ik heb geen flauw idee eigenlijk.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:34

Releases

Ja maar!

Ik speel nu al maanden Warzone Vanguard Duos en ik merk dat mijn resultaten zo verschillen.
De ene avond gaat het prima, 5+kills per potje, andere avond is geen enkele kogel raak, lijken kogels amper te plakken op tegenstanders.
Speel op de PS5 met crossplay aan.

Hebben meerdere mensen hier last van?

• Jopio
  • Niet online
Oekol schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 13:03:
[...]

Oke, wellicht dat we dan 4k 60FPS maar dan gaan doen. Dan ga ik terug qua smoothness (die was er sowieso al niet meer). Ga ik vooruit op resolutie en kan ik wellicht mensen beter zien op afstand of zo.

Speel nu 1440p 120HZ
Wellicht dan 2160p 60HZ

Of zou 4k weer veel slomer aanvoelen met 60hz dan 1440p 60hz? Ik heb geen flauw idee eigenlijk.
120hz is al een poosje kapot, dus ik schat in dat je nu ook al op 60hz speelt.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Jopio schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 14:16:
[...]

120hz is al een poosje kapot, dus ik schat in dat je nu ook al op 60hz speelt.
Nou, ik denk eerder de ene keer 60 en de andere keer 30. Zo is het gevoel. Als ik door het te zetten op 60 stabiel kan houden graag..

Echter. 4k 60fps of 1440p 60fps weet ik niet wat wijsheid is. 60 FPS is 60 FPS lijkt me en dan is wellicht de extra pracht en praal (en dus visibility van enemies) bij 4k een plus?

• Ari Gold
Was mn fps eindelijk weer normaal. 1 playlist update kan het gewoon weer opfocken. _O-

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:37

greatgonzo

schit-te-rend!

meer mensen hier die wel eens wat claimen via prime gaming? Vaak een operator bundle, of XP zit er wel bij.
Deze maand blijft het echter steeds op "verwacht" bij mij staan

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-04 09:04
Tijdje niet op dit forum gekeken omdat ik zelf weinig meer speel.

Zag alweer hackusations naar streamers. Like, really? :')
Zijn we nog steeds niet over die shit? Get a grip, accepteer dat er mensen gestoord goed zijn in een game waar jij waarschijnlijk ruk, semi-ruk of, in het beste geval, average in bent. Beetje treurig om al die gasten LETTERLIJK zonder enig bewijs behalve je eigen onderbuikje te beschuldigen.

Zag hier net een filmpje van een kleine youtuber voorbijkomen. Wat een schaterlachwekkende lariekoek maat. Kijken mensen deze shit serieus? :')
Sure, al die org's met miljoenen en miljoenen omzet gaan hun totale naam te grabbel gooien door een cheatende streamer te contracteren. Kom op man. Om nog maar niet te spreken van sponsoren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:08
Maandagavond een potje gedaan met vrienden. Werden binnen 4 seconden alle 4 afgeschoten. Naam van de speler was 'ricochet'. Later bij wzstats gekeken hoeveel kills die gast uiteindelijk heeft gehaald, maar hij is blijven steken op 9 kills en de K/D ratio was niet aangegeven.

Lijkt er dus op dat de anti-cheat wel heeft gewerkt. Niet dat wij er nog iets aan hadden, maar wel mooi om te zien dat de anti-cheat werkt. :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-07 14:30
Timk10 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:31:

Zijn we nog steeds niet over die shit? Get a grip, accepteer dat er mensen gestoord goed zijn in een game waar jij waarschijnlijk ruk, semi-ruk of, in het beste geval, average in bent. Beetje treurig om al die gasten LETTERLIJK zonder enig bewijs behalve je eigen onderbuikje te beschuldigen.

Zag hier net een filmpje van een kleine youtuber voorbijkomen. Wat een schaterlachwekkende lariekoek maat. Kijken mensen deze shit serieus? :')
Sure, al die org's met miljoenen en miljoenen omzet gaan hun totale naam te grabbel gooien door een cheatende streamer te contracteren. Kom op man. Om nog maar niet te spreken van sponsoren.
Ok en nu? 8)7

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-07 09:35

-En4Cer-

Frezco

Timk10 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:31:

Goed verhaal man :')

• Marnix1988
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:57
De afgelopen dagen op de PC weer veel random vastlopers, gaat goed weer met de updates :'(

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

hier gisteren ook laggy

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-04 09:04
Heb je ook een inhoudelijke reactie of ben je 12?

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18:22
Is er al wat bekend over Warzone 2? Kan niet echt wat vinden via google en volg warzone totaal niet meer na de drop vd nieuwe map. 900+ uur in Verdansk en 4 uur max sinds de nieuwe map. Hoop echt dat ze bij warzone 2 weer de verdansk kant opgaan. Dan maak ik mn comeback ;-)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Monda
Krijg je eigenlijk zelf schade als je een Nebula bom activeert en in het gas loopt? Heb er nog nooit 1 gevonden om uit te testen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• stijn1309
Monda schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 17:00:
Krijg je eigenlijk zelf schade als je een Nebula bom activeert en in het gas loopt? Heb er nog nooit 1 gevonden om uit te testen.
Ja je hebt ook zelf schade.
Je vind de bommen niet ze zitten in de armor trucks.

• marcanti
Timk10 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 15:33:
[...]

Heb je ook een inhoudelijke reactie of ben je 12?
Jij lijkt inhoudelijk te reageren zonder te vermelden waar je inhoudelijk op reageert. Dat leest voor geen meter kan ik je vertellen. Ik ben 34.

• marcanti
stijn1309 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 18:06:
[...]

Ja je hebt ook zelf schade.
Je vind de bommen niet ze zitten in de armor trucks.
Ik heb die dingen nog niet helemaal door (speel alleen rebirth).

Die gele ammo doosjes zijn duidelijk: als jij iemand neerknalt dan heeft diegene een wolk van gas om zich heen; waarvan zelfs jijzelf schade krijgt als je (zonder gasmasker) in de buurt komt.

En dan heb je die dubbele gastanks. Daarmee kun je ogenschijnlijk buiten de zone voor een korte periode overleven. Ok, duidelijk tot zover. Maarrrr… wat gebeurt er met tegenstanders dan daarbinnen? Kunnen die ook in jouw ‘overlevingszone’ in het gas? En wat nou als je zo’n ding gewoon in de zone gooit: wat gebeurt en dan als je er als tegenstander doorheen loopt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stijn1309
marcanti schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 23:48:
[...]

Ik heb die dingen nog niet helemaal door (speel alleen rebirth).

Die gele ammo doosjes zijn duidelijk: als jij iemand neerknalt dan heeft diegene een wolk van gas om zich heen; waarvan zelfs jijzelf schade krijgt als je (zonder gasmasker) in de buurt komt.

En dan heb je die dubbele gastanks. Daarmee kun je ogenschijnlijk buiten de zone voor een korte periode overleven. Ok, duidelijk tot zover. Maarrrr… wat gebeurt er met tegenstanders dan daarbinnen? Kunnen die ook in jouw ‘overlevingszone’ in het gas? En wat nou als je zo’n ding gewoon in de zone gooit: wat gebeurt en dan als je er als tegenstander doorheen loopt?
Die gastank verdrijft het gas tijdelijk. Dus ook voor tegenstanders. Gooi je hem in de zone gebeurt er niets. Denk ook dat je hem kan gebruiken tegen de nebula bom.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:04

HollovVpo1nt

I like gadgets

Oke, ik heb gisteren Warzone weer gespeeld. Laatste keer was volgens mij twee dagen voor de nieuwe Warzone map live ging, was dus mijn eerste ervaring met de nieuwe map. Algemene punten:
- Zichtbaarheid is drastisch afgenomen, het is een grafische warboel
- Performance issues
- Nieuwe map vind ik ook tactisch rommelig. Je moet snel de juiste posities kiezen anders ben je gewoon f*cked.

Me not like.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• mikejong
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 03-07 22:22
De laatste weken weer veel Rebirth aan het spelen, maar man die lobbies. Lijkt elke keer wel alsof we spelen tegen alleen maar van die sweaty streamers. Elk schot raak terwijl je de tegenstander niet ziet, slide-cancellen je de moeder etc etc.

Geef mij het oude Verdansk maar, dat had nog een gevoel van voldoening.

www.automotivemike.com | youtube.com/AutomotiveMike

• Dr.Fer
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01:28
Laatste maanden dagelijks alleen via PC Warzone gespeeld. Vanmorgen, na een update van van de Battle.net launcher bleek Warzone niet meer te vinden te zijn op mn PC. Kreeg m ook niet te vinden en heb uit gemak de complete MW map verwijderd en ben as I write alles opnieuw aan het download en installeren.

Echter, vanwege bovenstaande situatie, heb ik vanmorgen via de Series X wat potjes Rebirth gedaan, en wat viel mij op, nog steeds geen 120fps!!
Dit is ondertussen al maanden een probleem toch?
Of is het ondertussen opgelost en ligt het aan mij? Kan het me bijna niet voorstellen.

Anyone?

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Dr.Fer schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:03:
Laatste maanden dagelijks alleen via PC Warzone gespeeld. Vanmorgen, na een update van van de Battle.net launcher bleek Warzone niet meer te vinden te zijn op mn PC. Kreeg m ook niet te vinden en heb uit gemak de complete MW map verwijderd en ben as I write alles opnieuw aan het download en installeren.

Echter, vanwege bovenstaande situatie, heb ik vanmorgen via de Series X wat potjes Rebirth gedaan, en wat viel mij op, nog steeds geen 120fps!!
Dit is ondertussen al maanden een probleem toch?
Of is het ondertussen opgelost en ligt het aan mij? Kan het me bijna niet voorstellen.

Anyone?
Nog steeds een probleem inderdaad. Ben 't spel spuugzat

• Dr.Fer
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01:28
Oekol schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 13:01:
[...]

Nog steeds een probleem inderdaad. Ben 't spel spuugzat
Helder!

Desalniettemin een langdurige zooi.

Bedankt! 👍🏽

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

van tijd tot tijd krijg je een gratis bundle, ofwel via de PS store, ofwel via Prime gaming.
Ik zag dat er ook blueprints bijzitten. Had ik nooit wat mee gedaan eigenlijk.

Is dit zuiver optisch, of zit bij een blueprint ook echt wapen unlocks die je anders niet hebt?

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:45

Snakeye2209

www.videodynamics.nl

Meer mensen last/ opgevallen dat die battlepas enorm langzaam gaat?

• Chelseamarre123
Snakeye2209 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 22:02:
Ja klopt ik blijf hangen ergens in level 60 ondanks ik voldoende speel.

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:24

SD5k

>4&X

Ik merk dat dit in de loop ter tijd sowieso steeds langzamer gaat, om die reden ook maar gestopt met die Battle Pass "aan te schaffen" ondanks dat ik er de punten wel voor heb.

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 16:10
Ah, dan ben ik dus niet de enige (special snowflake). Maar het schiet bij mij ook echt niet op. Zit pas op level 14

• Snakeye2209

Snakeye2209

www.videodynamics.nl

Gister nog niet echt gegoogled.. maar:

https://charlieintel.com/...erfed-in-season-2/163051/

• Chelseamarre123
Het rare was ik kreeg in het begin echt 20 gratis tier skips en later nog eens 10 ofzo met die gratis bundel.

• stijn1309
xK0etj3 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 12:35:
[...]

Ah, dan ben ik dus niet de enige (special snowflake). Maar het schiet bij mij ook echt niet op. Zit pas op level 14
Vriend van mij op ps5 heeft per ongeluk de battlepass met de 20/25 tier skips gekocht.

Hij is een hoger level dan mij en heeft dit seizoen meer gespeeld dan mij. Ik sta letterlijk nog maar 1,5 level in battlepass achter hem...

Hij gaat nauwelijks voorruit maar voor mij geen problemen, ervaar het niet anders dan voorgaande seizoenen.

• donvalentino

donvalentino

stijn1309 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 17:39:
[...]

Vriend van mij op ps5 heeft per ongeluk de battlepass met de 20/25 tier skips gekocht.

Hij is een hoger level dan mij en heeft dit seizoen meer gespeeld dan mij. Ik sta letterlijk nog maar 1,5 level in battlepass achter hem...

Hij gaat nauwelijks voorruit maar voor mij geen problemen, ervaar het niet anders dan voorgaande seizoenen.
Achja komen straks toch weer double xp weekenden aan zodat je ze makkelijk haalt.

• Snakeye2209

Snakeye2209

www.videodynamics.nl

donvalentino schreef op maandag 21 maart 2022 @ 17:45:
[...]

Achja komen straks toch weer double xp weekenden aan zodat je ze makkelijk haalt.
Zeg dat niet te hard. Ik heb vaak wat tokens aan, maar dat zet ook geen zoden aan de dijk..... :'(

• Chelseamarre123
Snakeye2209 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 17:46:
[...]

Zeg dat niet te hard. Ik heb vaak wat tokens aan, maar dat zet ook geen zoden aan de dijk..... :'(
XP token maakt niet uit voor je battle pass he.

• donvalentino

donvalentino

Chelseamarre123 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 19:00:
[...]

Je hebt ook operator XP tokens.

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 16:10
donvalentino schreef op maandag 21 maart 2022 @ 19:01:
[...]

Je hebt ook operator XP tokens.
En battle pass xp tokens ;)

• Snakeye2209

Snakeye2209

www.videodynamics.nl

Chelseamarre123 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 19:00:
[...]

:o wat zeg je nou?

Die Tiers gaan toch op basis van hoeveel je speelt en dus hoeveel XP je verdiend? :X

• stijn1309
Snakeye2209 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 09:39:
[...]

Die Tiers gaan toch op basis van hoeveel je speelt en dus hoeveel XP je verdiend? :X
Dat was toen warzone net uit was... maar toen haalde teveel mensen natuurlijk eenvoudig de Battle Pass dus hebben ze dat los getrokken :)

They want money

• donvalentino

donvalentino

xK0etj3 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 20:54:
[...]

En battle pass xp tokens ;)
Ja die bedoelde ik hahaha

• Chelseamarre123
Snakeye2209 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 09:39:
[...]

Nee Batle Pass is gewoon pure speeltijd

• sjorremans
Ik speel regelmatig en hier gaat battle pass ook niet meer echt vooruit, blijft hangen op level 47/48

• Monda
Vandaag heel lang voor we een potje konden vinden. Erg irritant.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

vanavond update, ben benieuwd. Wat ik lees is dat ze de chemische fabriek aanpassen met labs, en meer waardevolle loot

Ik ben benieuwd of je ook ergens die Nebula Bomb kan looten, want in de filmpjes zag ik dat je die alleen kan krijgen door die armoured trucks op te blazen?

[Voor 81% gewijzigd door greatgonzo op 23-03-2022 09:06]

• eggy13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-07 13:42
sjorremans schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:52:
Ik speel regelmatig en hier gaat battle pass ook niet meer echt vooruit, blijft hangen op level 47/48
In Warzone gaat het inderdaad heel erg langzaam
In de multiplayer van zowel vanguard als cold war gaat ie vele malen sneller

• Chelseamarre123
Nu kan ik geen Vanguard spelen. Zegt die dat ik geen Playstation plus heb terwijl ik wel degelijk een abonnement heb...

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 23:25
Chelseamarre123 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 13:07:
Nu kan ik geen Vanguard spelen. Zegt die dat ik geen Playstation plus heb terwijl ik wel degelijk een abonnement heb...
https://status.playstation.com/

Denk dat een en ander hiermee te maken heeft. ;)

• Monda
Heel veel patch notes.... Niks over de Bren!!! Hoe is het mogelijk dat ze deze niet hebben meegenomen. Echt ongelooflijk. Als de Bren generfd is, denk ik dat we een hele goede balans hebben mbt de meta.

• Chelseamarre123
Monda schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 20:39:
Heel veel patch notes.... Niks over de Bren!!! Hoe is het mogelijk dat ze deze niet hebben meegenomen. Echt ongelooflijk. Als de Bren generfd is, denk ik dat we een hele goede balans hebben mbt de meta.
Bwaa zo heel sterk is die nu ook weer niet in combo met die 40 kogels, sloomheid en de zichtbaarheid gebruik ik hem niet.

Pff die health increase is echt ruk. Nu is Caldera helemaal klaar voor mij

• Monda
Chelseamarre123 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 21:22:
[...]

Bwaa zo heel sterk is die nu ook weer niet in combo met die 40 kogels, sloomheid en de zichtbaarheid gebruik ik hem niet.

Pff die health increase is echt ruk. Nu is Caldera helemaal klaar voor mij
Ik heb het net nog gecheckt op TrueGameData.
- De Bren staat in de top 3 qua long range ttk. Van 38 tot 54 met zelfs de snelste ttk. Daarna gedeelt 1e met de AK.

- De recoil is minimaal en vergt totaal geen skill.

Ik gebruik de Bren met 100 round mag. De reload snelheid is heel snel voor een LMG. Daarmee elimineert de Bren eventuele concurrenten als de Bruen en de PKM. Dit icm zeer lage recoil en snelste ttk maakt het wapen enorm OP.

Heel YouTube staat vol met ongeloof, waarom de Bren niet is aangepakt. Dus ben het totaal niet met je eens. ;)

• Chelseamarre123
Monda schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 21:41:
[...]

Ik heb het net nog gecheckt op TrueGameData.
- De Bren staat in de top 3 qua long range ttk. Van 38 tot 54 met zelfs de snelste ttk. Daarna gedeelt 1e met de AK.

- De recoil is minimaal en vergt totaal geen skill.

Ik gebruik de Bren met 100 round mag. De reload snelheid is heel snel voor een LMG. Daarmee elimineert de Bren eventuele concurrenten als de Bruen en de PKM. Dit icm zeer lage recoil en snelste ttk maakt het wapen enorm OP.

Heel YouTube staat vol met ongeloof, waarom de Bren niet is aangepakt. Dus ben het totaal niet met je eens. ;)
Ben het wel eens dat hij aangepakt mocht worden hoor maar er zijn ergere metas geweest.

• Monda
Chelseamarre123 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 21:57:
[...]

Ben het wel eens dat hij aangepakt mocht worden hoor maar er zijn ergere metas geweest.
Ah zo, ja dat zeker! DMR, doofdoof, snakeshot akimbo, Diamatti akimbo etc... Waren veel erger qua OP. Maar als de Bren aangepakt zou worden is het echt een open meta. Nu pak je toch snel de Bren, omdat je dan net meer voordeel hebt op vrijwel ieder vlak (vs niet Bren).

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:04

HollovVpo1nt

I like gadgets

Vanavond had een lekker game avondje moeten zijn met de vrienden. Maar het werd vooral crashes, lag, disconnects, lange matchmaking tijden. Man man man wat is dit toch een onstabiel spel zeg.

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Gisteravond heerlijk Caldera Clash gespeeld, blijft een vette gamemode :D

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:41
De updates van de 'nieuwe' Rebirth-map bevallen mij alleraardigst :9. Gisteren 20 potjes, 5 wins, maar dat doet er eigenlijk niet eens toe, de game zelf liep gewoon wat soepeler dan dat ik gewend ben op console.

Matchmaking ging elk potje (opvallend) snel, mijn ping leek stabieler (10 ~ 15ms) en ik vond de graphics ook beter.

Waar ik voorheen nog wel eens een heel potje met een half-gerenderde map moest spelen, was dat gisteren totaal niet zo. Het lijkt ook alsof ze alles wat lichter/brighter hebben gemaakt op Rebirth Island én een hoop nieuwe toevoegingen aan de map zelf, ik ben tevreden 8) .

[Voor 19% gewijzigd door Jeroenvde89 op 24-03-2022 13:25]

MacBook Pro (15-inch 2019): 2,6 GHz Intel i7 - 16 GB - 256 GB SSD - Radeon Pro 555X 4 GB | iPhone 13 Pro Graphite - 128 GB | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-06 23:16
Nog mensen die op zoek zijn naar een PC speler en wat potjes willen spelen.

Speel voornamelijk met console gamers, maar crossplay aan begint voor veel van die mensen een dingetje te worden. Men hecht meer waarde aan KD etc. dan plezier hebben ;-)

Ben dat gezeur nu beu en zoek dus wat PC gamers om mee te knallen!
Pagina: 1 ... 30 31 32 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee