Ze gaan juist naar Warzone 2 vanwege al die bugs. De ontwikkelaar heeft gezegd dat ze nooit hadden verwacht dat Warzone zo'n succes ging worden en dat het maar een jaar, tegelijk met Modern Warfare, ondersteund werd.Ari Gold schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 23:26:
Van mij hoeven ze niet eens naar Warzone 2 te kijken terwijl ze deze game niet eens kunnen fixen.
1 update geleden heeft echt alles verne*kt.. Constant 60-80 frames ipv de gewoonlijke 120-130.
Drops naar 10 frames in het menu.. het gaat echt nergens over. En nee, er is niks aan mijn pc veranderd of iets dergelijks.
Het is echt kansloos hoe ze elke keer weer iets weten te slopen, maar hé...nieuwe outfits in de store.
[Afbeelding]
Opeens werd Warzone huge en hebben ze ineens besloten om Cold War er aan toe te voegen waardoor de code van WZ ineens rommelig werd. Dit hebben ze glad kunnen strijken maar door Vanguard aan de game toe te voegen is de code een grote bende geworden en heeft Raven eerlijk bekend dat ze bij sommigen bugs niet kunnen traceren waar deze vandaan komt omdat de achterliggende code een rotzooi is.
Vandaar dat ze Warzone 2 vanaf de grond opnieuw gaan opbouwen, met schone code en met een heldere toekomstvisie in gedachten. In plaats van geïmproviseerd nieuwe games er aan toe te voegen.
Desondanks ben ik het wel met je eens dat de bugs steeds erger worden, maar dat is dus de reden.