YupOekol schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 10:32:
[...]
Serieus!?! Ik had de Welgun al afgezien van 1 makkelijke challenge. Toen toch de mp40 vanaf het begin gedaan haha.
/f/image/xbhXRcoRKimf4wuJPxVmjzIe.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 25% gewijzigd door Loogie op 26-01-2022 19:18 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
YupOekol schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 10:32:
[...]
Serieus!?! Ik had de Welgun al afgezien van 1 makkelijke challenge. Toen toch de mp40 vanaf het begin gedaan haha.
[ Voor 25% gewijzigd door Loogie op 26-01-2022 19:18 ]
Zaken die verder weg staan worden met minder detail gerenderd, wat dus kan betekenen dat wanneer jij je op de rand van een bepaalde afstand tot bv deze boom beweegt het level of detail heen en weer kan verspringen. Waarschijnlijk passen ze dit nog agressiever toe op de 120hz stand om een hogere framerate te waarborgen.-En4Cer- schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 09:45:
Vraag aan de ps5 gebruikers;
Als je op een punt in de map staat waarbij je iets verder kunt kijken, zie ik op afstand vaak delen iets verspringen, alsof het nog niet goed ingeladen is. Bijvoorbeeld een boom die iets scherper wordt etc. Dit kan aardig afleiden omdat het lijkt alsof er iemand loopt / iets beweegt.
Hebben meer mensen dit?
Ik speel op 120hz en heb alle instellingen volgens mij goed staan. Het voelt een beetje alsof de grafische kaart het spel niet goed aan kan, maar waarschijnlijk is het eerder een Warzone probleem gezien alle bugs etc.
Ja heb hier zelf ook last van, weet niet wat het is maar vond met mijn ps5 verdansk op de 1 of andere manier soepeler lopen + graphics werden beter geladen, hopelijk wordt dit nog gefixt.-En4Cer- schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 09:45:
Vraag aan de ps5 gebruikers;
Als je op een punt in de map staat waarbij je iets verder kunt kijken, zie ik op afstand vaak delen iets verspringen, alsof het nog niet goed ingeladen is. Bijvoorbeeld een boom die iets scherper wordt etc. Dit kan aardig afleiden omdat het lijkt alsof er iemand loopt / iets beweegt.
Hebben meer mensen dit?
Ik speel op 120hz en heb alle instellingen volgens mij goed staan. Het voelt een beetje alsof de grafische kaart het spel niet goed aan kan, maar waarschijnlijk is het eerder een Warzone probleem gezien alle bugs etc.
Volgens mij ligt dat eraan dat bij zo'n update tijdelijk een kopie wordt gemaakt van het gehele spel die na het downloaden weer wordt verwijderd. Daarom heb je altijd zo belachelijk veel vrije ruimte nodig als er weer een patch komt. CoD krijgt daar zoiezo veel kritiek op want is een van de weinige games die een update op een dergelijke manier uitvoeren.jarsiv schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 21:27:
Misschien een dome vraag maar ik snap het niet. Bij installeren patch 1.52 van warzone(ps5) kreeg ik de melding dat ik maar 96.gb vrij heb en 105 gb nodig heb. dus maar weer cold war verplaatst naar harddisk. dat was klaar en gaat warzone de patch op halen, de patch is 536 mb, hmmmm dit is toch eigenlijk belachelijk
Dat idee heb ik dus ook. Wellicht heeft het te maken met het feit dat er in Caldera meer te renderen is, meer bomen, struiken, water etc.donvalentino schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 12:44:
[...]
Ja heb hier zelf ook last van, weet niet wat het is maar vond met mijn ps5 verdansk op de 1 of andere manier soepeler lopen + graphics werden beter geladen, hopelijk wordt dit nog gefixt.
Deze week is warzone 2.0 aangekondigd. Release ergens in 2023.donvalentino schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 12:44:
[...]
Iemand enig idee of er al een update is mbt FOV console setting ?
Warzone verwijderen en opnieuw downloaden dan.Sleeon schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 11:59:
Ik kan Warzone niet meer updaten door ruimte gebrek op mijn PS5, ook geen ruimte om andere spellen te verwijderen, want die speel ik nog. Dan maar geen Warzone meer
Dat is niet eens een slechte optie!SD5k schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 12:01:
[...]
Warzone verwijderen en opnieuw downloaden dan.
Aangekondigd? Ik kan enkel wat nieuwsberichten vinden die het hebben over geruchten, geen concrete aankondiging van Activision.Chelseamarre123 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:48:
[...]
Deze week is warzone 2.0 aangekondigd. Release ergens in 2023.
Nieuwe applicatie en nieuwe engine. Enkel voor next gen, dus vermoedelijk dan pas fov slider.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
[ Voor 19% gewijzigd door Sleeon op 28-01-2022 12:28 ]
Klopt heb me even verdiept. Officieel is er niks aangekondigd.Tsurany schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 12:06:
[...]
Aangekondigd? Ik kan enkel wat nieuwsberichten vinden die het hebben over geruchten, geen concrete aankondiging van Activision.
Dat zou goed nieuws zijn, dan kan de huidige troep weggespoeld worden door het riool. Speel al weken geen Warzone meer omdat er met de nieuwe map, setting en wapens gewoon weinig meer aan is.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 14:16:
[...]
Klopt heb me even verdiept. Officieel is er niks aangekondigd.
Maar die Jason Schreier die het de wereld in stuurde is niet zomaar een journalist. Blijkbaar heeft die dus intern met mensen gesproken die dan deze info aan hem gaven.
Raven software baas heeft zijn medewerkers ingelicht ivm de toekomst van hun studio en daarin vermeld dat er een Warzone 2 aankomt. Die email is dus "gelekt" bij die journalist die betrouwbaar is.
De mails zijn op twitter terug te vinden, Tom Henderson bevestigd dit ook en is ook iemand die er vaak knal op zit met leaks en dergelijke.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
@_Tom_Henderson_
We're over a year from release and things may change with the assets/stats, but this is the general outline being considered.
PSN ID Binloading_nl
console op 60hz zetten, VRR afzetten.Jopio schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 14:41:
Is Warzone bij jullie wel speelbaar? Hier op m’n Xbox series X is het niet te doen momenteel.
Thanx!Wybob schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 18:35:
[...]
console op 60hz zetten, VRR afzetten.
in warzone zelf texture streaming af zetten.
dan is het wat speelbaar.
sinds de nieuwe map is het 100 stappen achteruit op console, en de updates helpen niets.
Ik heb sinds kort m'n PS5 weer op 120hz gezet en dat lijkt allemaal weer goed te werken eigenlijk. Heb alleen nog last van die buy station freezes en zo nu en dan wat buggy geometrie op wapens.Wybob schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 18:35:
[...]
console op 60hz zetten, VRR afzetten.
in warzone zelf texture streaming af zetten.
dan is het wat speelbaar.
sinds de nieuwe map is het 100 stappen achteruit op console, en de updates helpen niets.
[ Voor 7% gewijzigd door SD5k op 31-01-2022 08:50 ]
Het is verschrikkelijk. Gisteren écht een paar keer op het randje gestaan van controller-kapot-sla-praktijkenJopio schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 14:41:
Is Warzone bij jullie wel speelbaar? Hier op m’n Xbox series X is het niet te doen momenteel.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ik had dit idee ook (mbt texture streaming). Maar dit schijnt alleen invloed te hebben op hele kleine details van de wapens en operators en niks van de map.Jopio schreef op maandag 31 januari 2022 @ 08:31:
[...]
Thanx!
Had m al op 60hz gezet.
Texture streaming was de oplossing.
Kwaliteit is nu wel echt beduidend minder, maar ik kan iig weer spelen!
PSN: Mondaatje
Het zou natuurlijk kunnen dat de rest met de connectie te maken heeft, al vind ik het bijzonder dat dit dan precies is sinds ik texture streaming heb uitgezet. None the less; gister avond lig weer een avond los kunnen gaan.Monda schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 09:05:
[...]
Ik had dit idee ook (mbt texture streaming). Maar dit schijnt alleen invloed te hebben op hele kleine details van de wapens en operators en niks van de map.
Qua AR/SMG ondanks de nerfs nog altijd de Bren en een MP40 on the side.greatgonzo schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 13:51:
Ik speel het nu een paar maanden. Met plezier. Na wat leeswerk ben ik eerst maar eens als beginner de XM4 gaan levelen. Opzich speelt die fijn, maar ik heb het gevoel dat de rate of fire niet super is. Sinds een paar weken ben ik aan de BAR begonnen.. Maar weet niet of dat de fijnste is. Met welke AR spelen jullie?
Zelfde voor de sniper. De HDR was aangeschreven als beste voor beginners. Maar voor mijn gevoel is het veel hit en miss. Ik zoek een sniper met goede stabiliteit, weinig bullet drop en een fatsoenlijke scope.
Iemand tips voor beide?
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Voor mij persoonlijk;greatgonzo schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 13:51:
Ik speel het nu een paar maanden. Met plezier. Na wat leeswerk ben ik eerst maar eens als beginner de XM4 gaan levelen. Opzich speelt die fijn, maar ik heb het gevoel dat de rate of fire niet super is. Sinds een paar weken ben ik aan de BAR begonnen.. Maar weet niet of dat de fijnste is. Met welke AR spelen jullie?
Zelfde voor de sniper. De HDR was aangeschreven als beste voor beginners. Maar voor mijn gevoel is het veel hit en miss. Ik zoek een sniper met goede stabiliteit, weinig bullet drop en een fatsoenlijke scope.
Iemand tips voor beide?
Je kan deze site bekijken. Houden de "Meta" bij op tests van bekende youtubers(Truegamedata,Jgod..)greatgonzo schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 13:51:
Iemand tips voor beide?
[ Voor 10% gewijzigd door greatgonzo op 03-02-2022 19:55 ]
Playlist update, is Vanguard plunder( dus geen items uit oude cods, enkel van Vanguard)greatgonzo schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 19:52:
Vreemd.. Operator anders.. Fieldupgrade anders.. Sommige loadouts afgeschermd.
In plunder iig
Echt he, speel altijd plunder, vind de Vanguard variant echt waardeloos. Vrees dat 't een week duurt.greatgonzo schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:02:
O ja.. Hoe lang duurt die ongein?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
"zo"? Jij denkt dat een lobby met gemiddeld meer dan ongeveer 1.5k/d mogelijk is? Of dat spelers met hoge k/ds maar gewoon niet mogen spelen?sjorremans schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 12:49:
Veelal spelers met een level van 700+ ook, beetje triest dat je zo de potjes wilt winnen
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Hoe kan je de K/D ratio van de lobby checken dan?sjorremans schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 12:49:
Het valt me op dat ik de laatste tijd veel matches heb waarbij de lobby bijvoorbeeld gemiddeld een K/D ratio heeft van 1 maar dat het team dat wint een ratio heeft van 3 tot 4.
Veelal spelers met een level van 700+ ook, beetje triest dat je zo de potjes wilt winnen
Hier https://cod.tracker.gg/warzoneJeromez schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:48:
[...]
Hoe kan je de K/D ratio van de lobby checken dan?
Of deze, iets overzichtelijker imoJeromez schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:48:
[...]
Hoe kan je de K/D ratio van de lobby checken dan?
Dubbele bounty, lmao! Dat heb ik nog niet meegemaakt...stijn1309 schreef op zondag 6 februari 2022 @ 21:30:
Dubbele bounty is ook een ding nu... Ik en mijn teammaat duo's hadden beide een bounty op ons hoofd....
Game kon er niet mee overweg namen versprongen links in beeld telkens etc.
Maar elke update lijkt het er nou niet beter op te worden ..
Nou… ik heb echt hele andere ervaringen… m’n Duitse en Engelse scheldwoordenschat zijn aardig gegroeid sinds WZ.FunFair schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 21:57:
Zo grappig als je een Nederlander afschiet dat je die 9 van de 10 keer hoort schreeuwen "nee! dat kan niet!" Terwijl Duitsers en Engelsen vrij kalm blijven en vertellen aan hun teammates waar ze zijn neergeschoten. Andere talen versta ik niet, maar die klinken vaak meer geïrriteerd over hun eigen gameplay.
Als je mij en m'n vrienden neerschiet hoor je ons meestal lachen
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Serieus
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Euh... dan ontmoet jij anderen dan ikFunFair schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 21:57:
Zo grappig als je een Nederlander afschiet dat je die 9 van de 10 keer hoort schreeuwen "nee! dat kan niet!" Terwijl Duitsers en Engelsen vrij kalm blijven en vertellen aan hun teammates waar ze zijn neergeschoten. Andere talen versta ik niet, maar die klinken vaak meer geïrriteerd over hun eigen gameplay.
Hij vraagt toch of de site down is niet welke site?Damian schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 08:29:
[...]
Serieus![]()
![]()
Kijk even een paar posts boven je…
Is een serieuze vraag hoor, want bij mij werkt WZSTATS al dagen nietDamian schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 08:29:
[...]
Serieus![]()
![]()
Kijk even een paar posts boven je…
[ Voor 13% gewijzigd door Jeroenvde89 op 09-02-2022 11:37 ]
tnxChelseamarre123 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 09:08:
[...]
Hij vraagt toch of de site down is niet welke site?
@bkloeth Wzstats is al sinds gisteren down lijkt het bij bij. Op codtracker kan ik wel nog mijn stats zien
FunFair schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 21:57:
Op de playstation staat dit standaard aan, tenzij je in een party zit. Voor andere platforms durf ik het niet te zeggen, maar verwacht niet dat dat anders werkt.dropkikker schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:45:
Is dat een instelling? Dat je de ander nog kunt horen na deze afgeschoten te hebben? Ik hoor niets namelijk
Werkt alleen als je zelf voice chat aan hebt staan geloof ik.dropkikker schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:45:
Is dat een instelling? Dat je de ander nog kunt horen na deze afgeschoten te hebben? Ik hoor niets namelijk
[...]
Same here....Chelseamarre123 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 00:12:
Nog steeds elke keer een freeze van 10sec bij de buy station.
Ook geregeld weer een vastloper sinds die grote update van een week geleden.
Echt heel storend dat ze hun game niet kunnen fixen
Ja die buy is mega irritant, ik doe het ook nog elke keer (slide naar buy haha).Chelseamarre123 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 00:12:
Nog steeds elke keer een freeze van 10sec bij de buy station.
Ook geregeld weer een vastloper sinds die grote update van een week geleden.
Echt heel storend dat ze hun game niet kunnen fixen
Gaat ook niet meer gebeuren joh... Hoogstens bij Warzone 2donvalentino schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 15:16:
zo te zien nog steeds niets over FOV aanpassing consoles...
Volgens bekende leaker Tom Henderson, zal dit pas aanwezig zijn vanaf day one op Warzone2stijn1309 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 16:23:
[...]
Gaat ook niet meer gebeuren joh... Hoogstens bij Warzone 2
[ Voor 19% gewijzigd door Wybob op 11-02-2022 18:08 ]
Kwam dit net tegen:yinx84 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 09:57:
Start seizoen 2 nou vandaag, of morgen? Ik heb nog geen pre-load...
Cons:::BB4E
Ik ben heel benieuwd in hoeverre dat laatste gehandhaafd zal worden. Als ze Warzone 2 relevant willen houden (en dat willen ze, want moneygrab) zal het toch mee moeten gaan met de tijd. Ik weet niet hoe ze dat willen doen zonder nieuwe content van nieuwe CoD's toe te voegen.Skinnyice schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:46:
Warzone 2 zal ook anders zijn en niet meer meerdere cods gaan integreren. We gaan het meemaken
Ja, zeker waar. Ze hebben nu ook al krankzinnig veel geld verdiend. De huidige COD is wel een goed voorbeeld hoe ze het niet meer moeten aanpakken. Via CharlieIntel ook wat info over die persconferentie gekregen. Daar geven ze aan dat er zoveel content is bijgekomen dat ze soms niet eens weten waar ze moeten zoeken als er een bug gemeld wordt.JobKlimop schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:53:
[...]
Ik ben heel benieuwd in hoeverre dat laatste gehandhaafd zal worden. Als ze Warzone 2 relevant willen houden (en dat willen ze, want moneygrab) zal het toch mee moeten gaan met de tijd. Ik weet niet hoe ze dat willen doen zonder nieuwe content van nieuwe CoD's toe te voegen.
Moet zeggen dat ik de laatste week vrij weinig issues merk op mn ps5.Skinnyice schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:46:
Ben wel benieuwd naar alle fixes, het spel is onspeelbaar geworden op last-gen.
Infinity Ward gaf ook aan niet blij te zijn met hoe Warzone naar de klote is geholpen. Vraag is tot wanneer zij de touwtjes in handen hadden. Voor zover ik weet hebben ze het met de launch van BO Cold War overgedragen aan Raven.
Warzone 2 zal ook anders zijn en niet meer meerdere cods gaan integreren. We gaan het meemaken
Buy station freezed bij mij zo goed als 9 op 10.donvalentino schreef op maandag 14 februari 2022 @ 17:28:
[...]
Moet zeggen dat ik de laatste week vrij weinig issues merk op mn ps5.
Af en toe zie ik nog wel zo'n gun bugged bij enemies (zo'n groot zwarte vlek) maar verder "stabiel"
Ja klopt idd, ik beschouwde die buy al als standaard hahahaChelseamarre123 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 17:42:
[...]
Buy station freezed bij mij zo goed als 9 op 10.
Ik speelde af en toe met de Grau en als ik mijn loadout pakte glitchte die gun.
Maar benieuwd naar de update en stabitleitsverbeteringen wat voor mij op dit moment belangrijker is dan nieuwe content
Patch notes zien er echt heel veelbelovend uit!donvalentino schreef op maandag 14 februari 2022 @ 17:56:
[...]
Ja klopt idd, ik beschouwde die buy al als standaard hahaha
Ik ben bang dat, zoals zo vaak met een update, er weer een hoop kapot gaat.
[ Voor 51% gewijzigd door greatgonzo op 14-02-2022 22:35 ]
Gisteren iemand mee gekilled. Weet niet of het extra damage deed, maar die gast die ik down had kreeg een gaswolk om zich heen alà een Gas Grenade. Als z'n squad mates hier instaan nemen ze damage. Reviven is dus moeilijker.greatgonzo schreef op maandag 14 februari 2022 @ 22:34:
Wel leuke nieuwe plekjes ontdekt.. Vooral die gasfabriek.
Heb ook die venom rounds gevonden oid. Wat doen die, tijdelijk verdoven oid? Want ik kon niet de kill ermee maken
is niet optimaal, tijdens spelen had ik last van onscherpte tijdens inzoomen.Jopio schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 09:15:
Ik heb gisteren na de update Texture streaming weer aangezet op mijn Xbox Series X.
Helaas was het daarna weer een groot drama. Uitgezet, opgelost. Zijn er meer die daar last van hebben?
Het tegenhouden van cheaters gaat steeds beter. Een cheater kan nu gemiddeld 2 of 3 potjes spelen waarna zijn account gebanned word, en hij dus een nieuwe account moet aanmaken. Daar heb je weer een mobiel nummer voor nodig, wat het niet heel makkelijk maakt snel nieuwe accounts aan te maken. En uiteraard, alles is te koop, dus ook kant en klare accounts, echter dat gaat een cheater op en gegeven moment ook echt wel tegenzitten om elke keer maar met nieuwe accounts te gaan spelen.Okasha schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 09:49:
Gisteravond 3 van de 4 potjes kansloos door cheaters eraf geschoten.
De winnaar van het laatste potje had zelfs reclame voor z'n aimbot in zijn nickname staan (gcaimxdotcom)
Als je dan daarnaar een google rondje doet en die youtube filmpjes ziet, word je gewoon misselijk.
Snap niet dat je dat als developer er niet makkelijker uit kan halen.
Beetje rondhangen op Reddit en Discord...Okasha schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 11:39:
Waar haal jij die gegevens vandaan, van gemiddeld 2-3 potjes? Want gisteravond was het echt extreem, dat gaf ons niet een heel goed gevoel wat Ricochet nu precies oplevert.
Ik hoop het van harte, maar ben er nog niet van overtuigd. Soms zie ik spelers rondlopen met level 100+ en cheaten ze als een malle, zou kunnen dat ze het toevallig net aanzetten maar is mij wat te toevallig dan. Verwacht eerder dat ze ergens tussendoor weten te glippen.
gcaimxdotcom zijn wij gisteravond ook tegengekomen. Echt belachelijk.Okasha schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 09:49:
Gisteravond 3 van de 4 potjes kansloos door cheaters eraf geschoten.
De winnaar van het laatste potje had zelfs reclame voor z'n aimbot in zijn nickname staan (gcaimxdotcom)
Als je dan daarnaar een google rondje doet en die youtube filmpjes ziet, word je gewoon misselijk.
Snap niet dat je dat als developer er niet makkelijker uit kan halen.
Net 1 potje gespeeld en meteen werd hele team uitgeschakeld door 1 gast. De random in ons team zei ook dat hij de hele avond al cheaters tegenkwam.steel123 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 20:53:
[...]
gcaimxdotcom zijn wij gisteravond ook tegengekomen. Echt belachelijk.
Heb 4 potjes rebirth gespeeld (konden gewone warzone geen match vinden) en 4 potjes zaten overduidelijke hackers.
Hopelijk was dit een eenmalige avond, want gister was rebirth onspeelbaar.
Dat lijkt inderdaad zo te zijn. Maar in al die andere game modes komen wij al sinds gisteren niet in games, alleen rebirth quads werkt. Net nog 1 win en 2 potjes met cheaters. Eentje zijn we meteen in de lobby eruit gegaan, zaten 2 gasten in die in de lucht al gewoon volop schoten en dan in de vrije val zo 2 gasten afschoten zonder te kijken. Wel veel kunnen reporten en toen maar meteen gepulled.Damian schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 21:25:
Vooral rebirth is gevoelig voor cheaters omdat er minder meegekeken word met spelers.
Snap ik ook echt niets van. Wellicht de technische uitdaging als ontwikkelaar, maar verder..Unknown Alien schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 21:36:
snap niet wat er lkeuk aan is om met je ogen dicht van alles te raken door de hacks. Dat haalt toch de uitdaging uit de game.
Lijkt mij geen ruk aan.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq