Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loogie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-07 20:25
Oekol schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 10:32:
[...]

Serieus!?! Ik had de Welgun al afgezien van 1 makkelijke challenge. Toen toch de mp40 vanaf het begin gedaan haha.
Yup :) :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AdXoCYVrd83Q0wd9-sWLi58gpS8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xbhXRcoRKimf4wuJPxVmjzIe.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door Loogie op 26-01-2022 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 18:30
Misschien een dome vraag maar ik snap het niet. Bij installeren patch 1.52 van warzone(ps5) kreeg ik de melding dat ik maar 96.gb vrij heb en 105 gb nodig heb. dus maar weer cold war verplaatst naar harddisk. dat was klaar en gaat warzone de patch op halen, de patch is 536 mb, hmmmm dit is toch eigenlijk belachelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-07 16:00
Vraag aan de ps5 gebruikers;

Als je op een punt in de map staat waarbij je iets verder kunt kijken, zie ik op afstand vaak delen iets verspringen, alsof het nog niet goed ingeladen is. Bijvoorbeeld een boom die iets scherper wordt etc. Dit kan aardig afleiden omdat het lijkt alsof er iemand loopt / iets beweegt.

Hebben meer mensen dit?

Ik speel op 120hz en heb alle instellingen volgens mij goed staan. Het voelt een beetje alsof de grafische kaart het spel niet goed aan kan, maar waarschijnlijk is het eerder een Warzone probleem gezien alle bugs etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:48

SD5k

>4&X

-En4Cer- schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 09:45:

Als je op een punt in de map staat waarbij je iets verder kunt kijken, zie ik op afstand vaak delen iets verspringen, alsof het nog niet goed ingeladen is. Bijvoorbeeld een boom die iets scherper wordt etc. Dit kan aardig afleiden omdat het lijkt alsof er iemand loopt / iets beweegt.

Hebben meer mensen dit?

Ik speel op 120hz en heb alle instellingen volgens mij goed staan. Het voelt een beetje alsof de grafische kaart het spel niet goed aan kan, maar waarschijnlijk is het eerder een Warzone probleem gezien alle bugs etc.
Zaken die verder weg staan worden met minder detail gerenderd, wat dus kan betekenen dat wanneer jij je op de rand van een bepaalde afstand tot bv deze boom beweegt het level of detail heen en weer kan verspringen. Waarschijnlijk passen ze dit nog agressiever toe op de 120hz stand om een hogere framerate te waarborgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

-En4Cer- schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 09:45:

Hebben meer mensen dit?

Ja heb hier zelf ook last van, weet niet wat het is maar vond met mijn ps5 verdansk op de 1 of andere manier soepeler lopen + graphics werden beter geladen, hopelijk wordt dit nog gefixt.

Iemand enig idee of er al een update is mbt FOV console setting ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACrat
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 19:04
jarsiv schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 21:27:
Misschien een dome vraag maar ik snap het niet. Bij installeren patch 1.52 van warzone(ps5) kreeg ik de melding dat ik maar 96.gb vrij heb en 105 gb nodig heb. dus maar weer cold war verplaatst naar harddisk. dat was klaar en gaat warzone de patch op halen, de patch is 536 mb, hmmmm dit is toch eigenlijk belachelijk
Volgens mij ligt dat eraan dat bij zo'n update tijdelijk een kopie wordt gemaakt van het gehele spel die na het downloaden weer wordt verwijderd. Daarom heb je altijd zo belachelijk veel vrije ruimte nodig als er weer een patch komt. CoD krijgt daar zoiezo veel kritiek op want is een van de weinige games die een update op een dergelijke manier uitvoeren.

Tegenwoordig bij een grote update verwijder ik Warzone en download ik hem opnieuw uit de store. Doe ik voor ik naar mijn werk ga, dus als ik dan savonds een potje wil spelen dan is alles gedownload en geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
donvalentino schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 12:44:
[...]

Ja heb hier zelf ook last van, weet niet wat het is maar vond met mijn ps5 verdansk op de 1 of andere manier soepeler lopen + graphics werden beter geladen, hopelijk wordt dit nog gefixt.
Dat idee heb ik dus ook. Wellicht heeft het te maken met het feit dat er in Caldera meer te renderen is, meer bomen, struiken, water etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
donvalentino schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 12:44:
[...]

Iemand enig idee of er al een update is mbt FOV console setting ?
Deze week is warzone 2.0 aangekondigd. Release ergens in 2023.
Nieuwe applicatie en nieuwe engine. Enkel voor next gen, dus vermoedelijk dan pas fov slider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-06 11:55
Ik kan Warzone niet meer updaten door ruimte gebrek op mijn PS5, ook geen ruimte om andere spellen te verwijderen, want die speel ik nog. Dan maar geen Warzone meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Sleeon schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 11:59:
Ik kan Warzone niet meer updaten door ruimte gebrek op mijn PS5, ook geen ruimte om andere spellen te verwijderen, want die speel ik nog. Dan maar geen Warzone meer :(
Warzone verwijderen en opnieuw downloaden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
SD5k schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 12:01:
[...]

Warzone verwijderen en opnieuw downloaden dan.
Dat is niet eens een slechte optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:48:
[...]

Deze week is warzone 2.0 aangekondigd. Release ergens in 2023.
Nieuwe applicatie en nieuwe engine. Enkel voor next gen, dus vermoedelijk dan pas fov slider.
Aangekondigd? Ik kan enkel wat nieuwsberichten vinden die het hebben over geruchten, geen concrete aankondiging van Activision.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Wat meer info van onze vriend Jackfraggs.
YouTube: Call of Duty Warzone 2...

[ Voor 19% gewijzigd door Sleeon op 28-01-2022 12:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tsurany schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 12:06:
[...]

Aangekondigd? Ik kan enkel wat nieuwsberichten vinden die het hebben over geruchten, geen concrete aankondiging van Activision.
Klopt heb me even verdiept. Officieel is er niks aangekondigd.
Maar die Jason Schreier die het de wereld in stuurde is niet zomaar een journalist. Blijkbaar heeft die dus intern met mensen gesproken die dan deze info aan hem gaven.
Raven software baas heeft zijn medewerkers ingelicht ivm de toekomst van hun studio en daarin vermeld dat er een Warzone 2 aankomt. Die email is dus "gelekt" bij die journalist die betrouwbaar is.
De mails zijn op twitter terug te vinden, Tom Henderson bevestigd dit ook en is ook iemand die er vaak knal op zit met leaks en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 14:16:
[...]

Klopt heb me even verdiept. Officieel is er niks aangekondigd.
Maar die Jason Schreier die het de wereld in stuurde is niet zomaar een journalist. Blijkbaar heeft die dus intern met mensen gesproken die dan deze info aan hem gaven.
Raven software baas heeft zijn medewerkers ingelicht ivm de toekomst van hun studio en daarin vermeld dat er een Warzone 2 aankomt. Die email is dus "gelekt" bij die journalist die betrouwbaar is.
De mails zijn op twitter terug te vinden, Tom Henderson bevestigd dit ook en is ook iemand die er vaak knal op zit met leaks en dergelijke.
Dat zou goed nieuws zijn, dan kan de huidige troep weggespoeld worden door het riool. Speel al weken geen Warzone meer omdat er met de nieuwe map, setting en wapens gewoon weinig meer aan is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@_Tom_Henderson_
We're over a year from release and things may change with the assets/stats, but this is the general outline being considered.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FKMEG8kWUAEGKAK?format=png&name=medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:09
Laat die consideration maar achterwege al kan ik het vanwege de plasterboard wel begrijpen. Zou top zijn om weer volledig opnieuw te beginnen in een toffe map met alleen maar nieuwe wapens.
Als ik speel is het rebirth, speelt wat lekkerder dan in de jungle

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Is Warzone bij jullie wel speelbaar? Hier op m’n Xbox series X is het niet te doen momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wybob
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2023
Jopio schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 14:41:
Is Warzone bij jullie wel speelbaar? Hier op m’n Xbox series X is het niet te doen momenteel.
console op 60hz zetten, VRR afzetten.
in warzone zelf texture streaming af zetten.
dan is het wat speelbaar.

sinds de nieuwe map is het 100 stappen achteruit op console, en de updates helpen niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Wybob schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 18:35:
[...]

sinds de nieuwe map is het 100 stappen achteruit op console, en de updates helpen niets.
Thanx!
Had m al op 60hz gezet.
Texture streaming was de oplossing.
Kwaliteit is nu wel echt beduidend minder, maar ik kan iig weer spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Wybob schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 18:35:
[...]

Ik heb sinds kort m'n PS5 weer op 120hz gezet en dat lijkt allemaal weer goed te werken eigenlijk. Heb alleen nog last van die buy station freezes en zo nu en dan wat buggy geometrie op wapens.

Vind het wel jammer dat we de hoogste kwaliteit textures niet gewoon kunnen downloaden zoals dat eerst kon met die texture packs, hebben ze dit gedaan om de file size te verkleinen ofzo?

[ Voor 7% gewijzigd door SD5k op 31-01-2022 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:24
Jopio schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 14:41:
Het is verschrikkelijk. Gisteren écht een paar keer op het randje gestaan van controller-kapot-sla-praktijken :+
  • Meermaals vastlopen op een buy-station om snel even een teammate terug te kopen (en dan gekilled worden)
  • Callingcard aanpassen en opeens start het spel zichzelf opnieuw op
  • Loadout aanpassen en opeens start het spel zichzelf opnieuw op
  • Eindelijk bijna een potje Rebirth geladen, start het spel zichzelf weer opnieuw op (wat ook irritant is voor de mensen waarmee ik altijd speel)
En dan kijk je een uur of 2 naar een stream van bijvoorbeeld Zlaner en die heeft 0,0 problemen, geen vastlopers, geen random restarts, geen constant haperend spel, geen framedrops. geen gebugde wapens en zo kan ik nog wel een halfuur doorgaan.

Je zou haast uit frustratie een dikke PC aanschaffen.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-07 16:24
Vergeet daarnaast niet de stomme glitches in bepaalde huisjes (vooral die rieten dingen) bij beach en Lagoon waarbij je wapen en tegenstander gewoon verdwijnen...

Leuk raak schieten dan...

Kansloos de staat waar warzone nu in verkeerd voor console (in ieder geval Xbox).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Gisteren landde ik op airport, naast de grote toren staat een kleine, deze is gesloten. Hier zat een team in.
Iemand dit al meegemaakt?

Tevens heb ik vaak het probleem dat als ik Warzone opstart de kleuren grijzig uitslaan.
Herstart van het spel lost het probleem op, maar soms wel pas na 3 of 4 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-07 17:46
Jopio schreef op maandag 31 januari 2022 @ 08:31:
[...]

Thanx!
Had m al op 60hz gezet.
Texture streaming was de oplossing.
Kwaliteit is nu wel echt beduidend minder, maar ik kan iig weer spelen!
Ik had dit idee ook (mbt texture streaming). Maar dit schijnt alleen invloed te hebben op hele kleine details van de wapens en operators en niks van de map.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Monda schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 09:05:
[...]

Ik had dit idee ook (mbt texture streaming). Maar dit schijnt alleen invloed te hebben op hele kleine details van de wapens en operators en niks van de map.
Het zou natuurlijk kunnen dat de rest met de connectie te maken heeft, al vind ik het bijzonder dat dit dan precies is sinds ik texture streaming heb uitgezet. None the less; gister avond lig weer een avond los kunnen gaan.

Heerlijk om de M13 weer eens te gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Momenteel terug de Grau naast de swiss aan het gebruiken als sniper support.
Heb hem met no stock en hij is echt heerlijk te controleren, ook die fijne iron sights 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:05

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik speel het nu een paar maanden. Met plezier. Na wat leeswerk ben ik eerst maar eens als beginner de XM4 gaan levelen. Opzich speelt die fijn, maar ik heb het gevoel dat de rate of fire niet super is. Sinds een paar weken ben ik aan de BAR begonnen.. Maar weet niet of dat de fijnste is. Met welke AR spelen jullie?

Zelfde voor de sniper. De HDR was aangeschreven als beste voor beginners. Maar voor mijn gevoel is het veel hit en miss. Ik zoek een sniper met goede stabiliteit, weinig bullet drop en een fatsoenlijke scope.

Iemand tips voor beide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
greatgonzo schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 13:51:
Ik speel het nu een paar maanden. Met plezier. Na wat leeswerk ben ik eerst maar eens als beginner de XM4 gaan levelen. Opzich speelt die fijn, maar ik heb het gevoel dat de rate of fire niet super is. Sinds een paar weken ben ik aan de BAR begonnen.. Maar weet niet of dat de fijnste is. Met welke AR spelen jullie?

Zelfde voor de sniper. De HDR was aangeschreven als beste voor beginners. Maar voor mijn gevoel is het veel hit en miss. Ik zoek een sniper met goede stabiliteit, weinig bullet drop en een fatsoenlijke scope.

Iemand tips voor beide?
Qua AR/SMG ondanks de nerfs nog altijd de Bren en een MP40 on the side.

Qua Sniper nog altijd de Kar98k of de Swiss. Met de HDR/AX-50 heb je hele slechte movement :9.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-

Iemand tips voor beide?
Voor mij persoonlijk;

Sniper: KAR of Swiss
SMG: MP40

Voor de AR heb je meer opties; BREN, Cooper Carbine, AK47 (CW) en ook een aantal 'oudjes' die nog steeds of wederom prima zijn; C58, Grau, Kilo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand tips voor beide?
Je kan deze site bekijken. Houden de "Meta" bij op tests van bekende youtubers(Truegamedata,Jgod..)
https://warzoneloadout.games/

Voor AR is momenteel een heleboel aan guns goed. Bren steekt er qua damage wat bovenuit maar vind ik in quads niet echt chill. De gun bedekt ook je hele scherm.

Sniper is voor mij de swiss nummer 1. Beter damage gehalte dan de KAR. Mogelijkheid tot 7 kogels, mooiere scope. Swiss en Kar zijn voor middellange afstanden, die moet je niet gaan gebruiken voor enorm verre snipes mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

dat probleem had ik ook met de BAR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

ik zie steeds vaker ook de welgun als SMG, in vanguard schiet die echt stabiel, zelf nog niet getest in warzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Vreemd.. Operator anders.. Fieldupgrade anders.. Sommige loadouts afgeschermd.

In plunder iig

[ Voor 10% gewijzigd door greatgonzo op 03-02-2022 19:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
greatgonzo schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 19:52:
Vreemd.. Operator anders.. Fieldupgrade anders.. Sommige loadouts afgeschermd.

In plunder iig
Playlist update, is Vanguard plunder( dus geen items uit oude cods, enkel van Vanguard)

Maar eindelijk zijn de loadouts terug *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

O ja.. Hoe lang duurt die ongein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Echt he, speel altijd plunder, vind de Vanguard variant echt waardeloos. Vrees dat 't een week duurt.
Gisteren maar weer wat Rebirth gespeeld, blijft toch ook leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:37
Het valt me op dat ik de laatste tijd veel matches heb waarbij de lobby bijvoorbeeld gemiddeld een K/D ratio heeft van 1 maar dat het team dat wint een ratio heeft van 3 tot 4.

Veelal spelers met een level van 700+ ook, beetje triest dat je zo de potjes wilt winnen :')

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User_TS
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23-10-2024
Liggen de servers eruit ??
Er gebeurd helemaal niks met geen enkele game mode BR , plunder of rebirth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

sjorremans schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 12:49:
Veelal spelers met een level van 700+ ook, beetje triest dat je zo de potjes wilt winnen :')
"zo"? Jij denkt dat een lobby met gemiddeld meer dan ongeveer 1.5k/d mogelijk is? Of dat spelers met hoge k/ds maar gewoon niet mogen spelen?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeromez
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-02 15:42
sjorremans schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 12:49:
Het valt me op dat ik de laatste tijd veel matches heb waarbij de lobby bijvoorbeeld gemiddeld een K/D ratio heeft van 1 maar dat het team dat wint een ratio heeft van 3 tot 4.

Hoe kan je de K/D ratio van de lobby checken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User_TS
Vrijdagavond was er maintenance/update zag ik en sindsdien kan ik geen server joinen alleen rebirth kom ik nog in.

Game opnieuw geinstalleerd en modem gereset, niks helpt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User_TS
Jeromez schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:48:
[...]

Hier https://cod.tracker.gg/warzone

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jeromez schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:48:
[...]

Of deze, iets overzichtelijker imo
https://wzstats.gg/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Dubbele bounty is ook een ding nu... Ik en mijn teammaat duo's hadden beide een bounty op ons hoofd....

Game kon er niet mee overweg namen versprongen links in beeld telkens etc.

Maar elke update lijkt het er nou niet beter op te worden ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeromez
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-02 15:42
stijn1309 schreef op zondag 6 februari 2022 @ 21:30:
Dubbele bounty is ook een ding nu... Ik en mijn teammaat duo's hadden beide een bounty op ons hoofd....

Game kon er niet mee overweg namen versprongen links in beeld telkens etc.

Maar elke update lijkt het er nou niet beter op te worden ..
Dubbele bounty, lmao! Dat heb ik nog niet meegemaakt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 10:13
Zo grappig als je een Nederlander afschiet dat je die 9 van de 10 keer hoort schreeuwen "nee! dat kan niet!" Terwijl Duitsers en Engelsen vrij kalm blijven en vertellen aan hun teammates waar ze zijn neergeschoten. Andere talen versta ik niet, maar die klinken vaak meer geïrriteerd over hun eigen gameplay.

Als je mij en m'n vrienden neerschiet hoor je ons meestal lachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-07 14:50
FunFair schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 21:57:
Zo grappig als je een Nederlander afschiet dat je die 9 van de 10 keer hoort schreeuwen "nee! dat kan niet!" Terwijl Duitsers en Engelsen vrij kalm blijven en vertellen aan hun teammates waar ze zijn neergeschoten. Andere talen versta ik niet, maar die klinken vaak meer geïrriteerd over hun eigen gameplay.

Nou… ik heb echt hele andere ervaringen… m’n Duitse en Engelse scheldwoordenschat zijn aardig gegroeid sinds WZ.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkloeth
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-06 06:58
Hi guys,

werkt stats tracker bij julie?

gr Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-07 16:13

Damian

Insane Obtrusion

bkloeth schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 08:13:
Hi guys,

werkt stats tracker bij julie?

gr Bas
Serieus :| :?

Kijk even een paar posts boven je…

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Euh... dan ontmoet jij anderen dan ik :+ Schreeuwen en vloeken lijkt niet echt gerelateerd aan een bepaald land, heb in elke taal wel verwensingen voorbij horen komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Damian schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 08:29:
[...]

Hij vraagt toch of de site down is niet welke site?

@bkloeth Wzstats is al sinds gisteren down lijkt het bij bij. Op codtracker kan ik wel nog mijn stats zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Damian schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 08:29:
[...]

Is een serieuze vraag hoor, want bij mij werkt WZSTATS al dagen niet :9

https://twitter.com/WZStatsGG/status/1491144414739447809

Nevermind, post van @Chelseamarre123 compleet gemist..

[ Voor 13% gewijzigd door Jeroenvde89 op 09-02-2022 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkloeth
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-06 06:58
Chelseamarre123 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 09:08:
[...]

Hij vraagt toch of de site down is niet welke site?

@bkloeth Wzstats is al sinds gisteren down lijkt het bij bij. Op codtracker kan ik wel nog mijn stats zien
tnx

vrgr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:13
Is dat een instelling? Dat je de ander nog kunt horen na deze afgeschoten te hebben? Ik hoor niets namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobKlimop
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-07 16:24
dropkikker schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:45:
Is dat een instelling? Dat je de ander nog kunt horen na deze afgeschoten te hebben? Ik hoor niets namelijk :)
Op de playstation staat dit standaard aan, tenzij je in een party zit. Voor andere platforms durf ik het niet te zeggen, maar verwacht niet dat dat anders werkt.

Kan ook zijn dat jij alleen maar mensen neerschiet zonder microfoon natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 10:13
dropkikker schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:45:

[...]
Werkt alleen als je zelf voice chat aan hebt staan geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Sinds vorige week zijn af en toe de textures van het padje, grote vlakken enz. Dan loop je 5 meter en dan is alles wel weer goed.

En dan ineens het idee dat je weer ondergronds gaat.

Raar toch? Meer mensen daar last van (op de ps5)
Nog steeds elke keer een freeze van 10sec bij de buy station.

Ook geregeld weer een vastloper sinds die grote update van een week geleden.

Echt heel storend dat ze hun game niet kunnen fixen

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:49
Chelseamarre123 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 00:12:

Same here....

• donvalentino

donvalentino

Chelseamarre123 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 00:12:

Ja die buy is mega irritant, ik doe het ook nog elke keer (slide naar buy haha).
Gelukkig tot nu toe geen last van enemy's die me dan killen maar dat zal vast nog wel een keer komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu ook weer playlist update. Elke modus buy back, verschrikkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yctbRP51r0te28tS-OBMBBJpPTE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kAFRfauhywFSaCDBrQ3YrkGO.jpg?f=fotoalbum_large

We kunnen straks o.a. een bommenwerper verwachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggy13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-02 12:30
Ben zeer benieuwd naar season 2.
Vooral naar de mid season aanpassingen voor Rebirth Island, en iron trials
Ook de gas mask animatie die aangepast wordt zal mij bekoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

zo te zien nog steeds niets over FOV aanpassing consoles...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn1309
donvalentino schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 15:16:
zo te zien nog steeds niets over FOV aanpassing consoles...
Gaat ook niet meer gebeuren joh... Hoogstens bij Warzone 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wybob
stijn1309 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 16:23:
[...]

Gaat ook niet meer gebeuren joh... Hoogstens bij Warzone 2
Volgens bekende leaker Tom Henderson, zal dit pas aanwezig zijn vanaf day one op Warzone2
technisch niet mogelijk momenteel.

Vanavond trouwens gaat Activision dingen bekend maken van Warzone 2 & mw2 rond 18h a 19h loopt een embargo af met enkele content creators

[ Voor 19% gewijzigd door Wybob op 11-02-2022 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 22:22
Zo zonde dat ze na MW2019 en warzone al kwamen een nieuwe cod. Die game had makkelijk nog een jaartje mee kunnen gaan. Hoop dat ze met MWW2 een 2 jaarlijks release houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

zolang ze het kunnen uitmelken, doen ze dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 22:22
BREAKING: NEW official Call of Duty 2022 details:

— Sequel to Modern Warfare 2019
— NEW ENGINE for MW2 and Warzone 2
— Game + New Warzone built together from ‘ground up’
— Warzone will be ‘Massive evolution of BR’
— ‘New Sandbox mode’

Stay frosty…

Van charlies intel twitter account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-07 21:30
Start seizoen 2 nou vandaag, of morgen? Ik heb nog geen pre-load...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

yinx84 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 09:57:
Start seizoen 2 nou vandaag, of morgen? Ik heb nog geen pre-load...
Kwam dit net tegen:
De update voor Vanguard is sinds 10 februari beschikbaar en op 14 februari om 18:00 komt de update voor Warzone uit, waarna het tweede seizoen van start gaat. Zodra beide updates zijn gedownload, kun je genieten van dubbele XP in beide games om de lancering van dit nieuwe seizoen te vieren.

Hopelijk +/-10gb, dan is de ps5 weer langer bezig met kopiëren t.o.v. de download zelf.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Laatst online: 08-07 15:29
Ben wel benieuwd naar alle fixes, het spel is onspeelbaar geworden op last-gen.
Infinity Ward gaf ook aan niet blij te zijn met hoe Warzone naar de klote is geholpen. Vraag is tot wanneer zij de touwtjes in handen hadden. Voor zover ik weet hebben ze het met de launch van BO Cold War overgedragen aan Raven.

Warzone 2 zal ook anders zijn en niet meer meerdere cods gaan integreren. We gaan het meemaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobKlimop
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-07 16:24
Skinnyice schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:46:
Warzone 2 zal ook anders zijn en niet meer meerdere cods gaan integreren. We gaan het meemaken :)
Ik ben heel benieuwd in hoeverre dat laatste gehandhaafd zal worden. Als ze Warzone 2 relevant willen houden (en dat willen ze, want moneygrab) zal het toch mee moeten gaan met de tijd. Ik weet niet hoe ze dat willen doen zonder nieuwe content van nieuwe CoD's toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
JobKlimop schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:53:
[...]

Ik ben heel benieuwd in hoeverre dat laatste gehandhaafd zal worden. Als ze Warzone 2 relevant willen houden (en dat willen ze, want moneygrab) zal het toch mee moeten gaan met de tijd. Ik weet niet hoe ze dat willen doen zonder nieuwe content van nieuwe CoD's toe te voegen.
Ja, zeker waar. Ze hebben nu ook al krankzinnig veel geld verdiend. De huidige COD is wel een goed voorbeeld hoe ze het niet meer moeten aanpakken. Via CharlieIntel ook wat info over die persconferentie gekregen. Daar geven ze aan dat er zoveel content is bijgekomen dat ze soms niet eens weten waar ze moeten zoeken als er een bug gemeld wordt.

Hoop in ieder geval dat bepaalde bugs gefixt worden nu. Buy station die vastloopt voor 10 seconden, wapens die na 20 seconden verschijnen op xbox, crashen van game in pre-lobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Skinnyice schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:46:
Ben wel benieuwd naar alle fixes, het spel is onspeelbaar geworden op last-gen.
Infinity Ward gaf ook aan niet blij te zijn met hoe Warzone naar de klote is geholpen. Vraag is tot wanneer zij de touwtjes in handen hadden. Voor zover ik weet hebben ze het met de launch van BO Cold War overgedragen aan Raven.

Moet zeggen dat ik de laatste week vrij weinig issues merk op mn ps5.
Af en toe zie ik nog wel zo'n gun bugged bij enemies (zo'n groot zwarte vlek) maar verder "stabiel"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
donvalentino schreef op maandag 14 februari 2022 @ 17:28:
[...]

Moet zeggen dat ik de laatste week vrij weinig issues merk op mn ps5.
Af en toe zie ik nog wel zo'n gun bugged bij enemies (zo'n groot zwarte vlek) maar verder "stabiel"
Buy station freezed bij mij zo goed als 9 op 10.
Ik speelde af en toe met de Grau en als ik mijn loadout pakte glitchte die gun.

Maar benieuwd naar de update en stabitleitsverbeteringen wat voor mij op dit moment belangrijker is dan nieuwe content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Chelseamarre123 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 17:42:
[...]

Buy station freezed bij mij zo goed als 9 op 10.
Ik speelde af en toe met de Grau en als ik mijn loadout pakte glitchte die gun.

Maar benieuwd naar de update en stabitleitsverbeteringen wat voor mij op dit moment belangrijker is dan nieuwe content
Ja klopt idd, ik beschouwde die buy al als standaard hahaha
Ik ben bang dat, zoals zo vaak met een update, er weer een hoop kapot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
donvalentino schreef op maandag 14 februari 2022 @ 17:56:
[...]

Ja klopt idd, ik beschouwde die buy al als standaard hahaha
Ik ben bang dat, zoals zo vaak met een update, er weer een hoop kapot gaat.
Patch notes zien er echt heel veelbelovend uit!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fn5FsE-Z55jmMS6f05v4dLoyvV4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nkLjXHYrsLSFPr6NQfwokjTx.png?f=user_large

EIN-DE-LIJK! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Wel leuke nieuwe plekjes ontdekt.. Vooral die gasfabriek.

Heb ook die venom rounds gevonden oid. Wat doen die, tijdelijk verdoven oid? Want ik kon niet de kill ermee maken

[ Voor 51% gewijzigd door greatgonzo op 14-02-2022 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
Net even snel 2 potjes Rebirth gedaan op m'n oude Xbox One. Buy station probleem is opgelost, guns die na oppakken voor 30 seconden niet in beeld komen is ook opgelost. Aan einde van het potje liep vaak het spel vast als je op play again of exit drukte. Je raadt het al, ook gefixt. Tot nu toe erg tevreden over de bugfixes. Nu hopen dat m'n vrienden ook weer zin hebben om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas is het hele Ping systeem ruk geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-07 21:30
greatgonzo schreef op maandag 14 februari 2022 @ 22:34:
Wel leuke nieuwe plekjes ontdekt.. Vooral die gasfabriek.

Heb ook die venom rounds gevonden oid. Wat doen die, tijdelijk verdoven oid? Want ik kon niet de kill ermee maken
Gisteren iemand mee gekilled. Weet niet of het extra damage deed, maar die gast die ik down had kreeg een gaswolk om zich heen alà een Gas Grenade. Als z'n squad mates hier instaan nemen ze damage. Reviven is dus moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Ik heb gisteren na de update Texture streaming weer aangezet op mijn Xbox Series X.
Helaas was het daarna weer een groot drama. Uitgezet, opgelost. Zijn er meer die daar last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wybob
Jopio schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 09:15:
Ik heb gisteren na de update Texture streaming weer aangezet op mijn Xbox Series X.
Helaas was het daarna weer een groot drama. Uitgezet, opgelost. Zijn er meer die daar last van hebben?
is niet optimaal, tijdens spelen had ik last van onscherpte tijdens inzoomen.
ook de 120 fps is er nog altijd niet, al is het wel beter geworden (ik veronderstel nu fixed 60 ipv drops onder de 60)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Gisteravond 3 van de 4 potjes kansloos door cheaters eraf geschoten.
De winnaar van het laatste potje had zelfs reclame voor z'n aimbot in zijn nickname staan (gcaimxdotcom)
Als je dan daarnaar een google rondje doet en die youtube filmpjes ziet, word je gewoon misselijk.
Snap niet dat je dat als developer er niet makkelijker uit kan halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Okasha schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 09:49:
De winnaar van het laatste potje had zelfs reclame voor z'n aimbot in zijn nickname staan (gcaimxdotcom)
Als je dan daarnaar een google rondje doet en die youtube filmpjes ziet, word je gewoon misselijk.
Het tegenhouden van cheaters gaat steeds beter. Een cheater kan nu gemiddeld 2 of 3 potjes spelen waarna zijn account gebanned word, en hij dus een nieuwe account moet aanmaken. Daar heb je weer een mobiel nummer voor nodig, wat het niet heel makkelijk maakt snel nieuwe accounts aan te maken. En uiteraard, alles is te koop, dus ook kant en klare accounts, echter dat gaat een cheater op en gegeven moment ook echt wel tegenzitten om elke keer maar met nieuwe accounts te gaan spelen.

Ik vermoed dat het niet heel lang meer kan duren voordat je echt heel weinig cheaters zult gaan zien. Ricochet doet eigenlijk prima zijn werk tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Waar haal jij die gegevens vandaan, van gemiddeld 2-3 potjes? Want gisteravond was het echt extreem, dat gaf ons niet een heel goed gevoel wat Ricochet nu precies oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Okasha schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 11:39:
Waar haal jij die gegevens vandaan, van gemiddeld 2-3 potjes? Want gisteravond was het echt extreem, dat gaf ons niet een heel goed gevoel wat Ricochet nu precies oplevert.
Beetje rondhangen op Reddit en Discord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcanti
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:15
Pfft mijn PS5 loopt bijna elk potje vlak na het landen voor 5 seconden vast. Op zich geen probleem, maar m’n poppetje blijft doorrennen. Al 3x gehad dat ik daarna dus in het water lag. Kut bugs de hele tijd 😒

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Het is wel weer huilen met de pet op...
Lag lag en nog eens lag.

Spel is gewoon niet te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:12
Damian schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 11:42:
[...]

Beetje rondhangen op Reddit en Discord...
Ik hoop het van harte, maar ben er nog niet van overtuigd. Soms zie ik spelers rondlopen met level 100+ en cheaten ze als een malle, zou kunnen dat ze het toevallig net aanzetten maar is mij wat te toevallig dan. Verwacht eerder dat ze ergens tussendoor weten te glippen.

Waarom zou een cheater ook nog 2 of 3 potjes mogen doorlopen, de anti-cheat software detecteert dit toch direct in de kernal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-07 19:56

steel123

Cryman9

Okasha schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 09:49:
gcaimxdotcom zijn wij gisteravond ook tegengekomen. Echt belachelijk.
Heb 4 potjes rebirth gespeeld (konden gewone warzone geen match vinden) en 4 potjes zaten overduidelijke hackers.
Hopelijk was dit een eenmalige avond, want gister was rebirth onspeelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
steel123 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 20:53:
[...]

gcaimxdotcom zijn wij gisteravond ook tegengekomen. Echt belachelijk.
Heb 4 potjes rebirth gespeeld (konden gewone warzone geen match vinden) en 4 potjes zaten overduidelijke hackers.
Hopelijk was dit een eenmalige avond, want gister was rebirth onspeelbaar.
Net 1 potje gespeeld en meteen werd hele team uitgeschakeld door 1 gast. De random in ons team zei ook dat hij de hele avond al cheaters tegenkwam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Vooral rebirth is gevoelig voor cheaters omdat er minder meegekeken word met spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-07 13:09
snap niet wat er lkeuk aan is om met je ogen dicht van alles te raken door de hacks. Dat haalt toch de uitdaging uit de game.

Lijkt mij geen ruk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Damian schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 21:25:
Vooral rebirth is gevoelig voor cheaters omdat er minder meegekeken word met spelers.
Dat lijkt inderdaad zo te zijn. Maar in al die andere game modes komen wij al sinds gisteren niet in games, alleen rebirth quads werkt. Net nog 1 win en 2 potjes met cheaters. Eentje zijn we meteen in de lobby eruit gegaan, zaten 2 gasten in die in de lucht al gewoon volop schoten en dan in de vrije val zo 2 gasten afschoten zonder te kijken. Wel veel kunnen reporten en toen maar meteen gepulled.

Anyhow, wij zien geen verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Unknown Alien schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 21:36:
snap niet wat er lkeuk aan is om met je ogen dicht van alles te raken door de hacks. Dat haalt toch de uitdaging uit de game.

Lijkt mij geen ruk aan.
Snap ik ook echt niets van. Wellicht de technische uitdaging als ontwikkelaar, maar verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-07 22:35
Van mij hoeven ze niet eens naar Warzone 2 te kijken terwijl ze deze game niet eens kunnen fixen.

1 update geleden heeft echt alles verne*kt.. Constant 60-80 frames ipv de gewoonlijke 120-130.

Drops naar 10 frames in het menu.. het gaat echt nergens over. En nee, er is niks aan mijn pc veranderd of iets dergelijks.

Het is echt kansloos hoe ze elke keer weer iets weten te slopen, maar hé...nieuwe outfits in de store.

Afbeeldingslocatie: https://content.api.news/v3/images/bin/3c1d80ffbcaf508f8d2dd65e99d37e12
Pagina: 1 ... 29 ... 34 Laatste