Als je in-game ff op battlepass klikt, zie je precies wat je per level krijgtgreatgonzo schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 12:16:
[...]
dom. overheen gekeken. Maar ik vind die nog wel duur. Een pack kost zo maar 1800 punten.
En met een battlepass krijg je één operator? Of is die niet naar keuze?
RavenSoftware op twitter.Andre_J schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 13:02:
Is er ergens een site waar ik kan zien welke playlists er allemaal zijn.
Die updaten regelmatig, voor ik het spel opstart is het wel handig soms om dat van te voren te kunnen zien
Oh en op hun Trello (link te vinden bij de twitter).
[ Voor 8% gewijzigd door CyBeR op 07-01-2022 14:22 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Krijg opeens de melding 'content package not available' te zien..... uit het niks gewoon in de middag deed warzone het nog gewoon. Iemand anders die deze melding krijgt?
Edit: blijkbaar deïnstalleren en weer instaleren na wat zoekwerk op google. Vreemd is het wel...
Edit: blijkbaar deïnstalleren en weer instaleren na wat zoekwerk op google. Vreemd is het wel...
[ Voor 22% gewijzigd door Nietdatikweet op 07-01-2022 19:09 ]
Weet iemand of het probleem met 120hz al is opgelost?
[ Voor 10% gewijzigd door donvalentino op 11-01-2022 14:00 ]
Ik heb gisteravond voor het eerst sinds een week weer op 120hz gespeeld en dat ging zonder problemen, maar of het ook echt opgelost is durf ik niet te zeggen.donvalentino schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 14:00:
Nope.donvalentino schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 14:00:
Deze week is er de mid season update: Hopelijk communiceren ze hier (eindelijk!!) over
Yes vandaag is ie er. Hopelijk met de 120hz fix. Speel nu al tijdje op 60hz en nu al wel redelijk gewend, maar aan het begin was het echt enorm wennen en schokkerig. Flinke stap achteruit. Daarom zsm weer terug naar 120hz. Echt een verademing.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 14:56:
[...]
Nope.
Deze week is er de mid season update: Hopelijk communiceren ze hier (eindelijk!!) over
Edit: had het niet goed gelezen. Morgen is de update voor Warzone.
[ Voor 6% gewijzigd door Monda op 12-01-2022 21:34 ]
PSN: Mondaatje
Ik ben benieuwd, zal wel weer een hoop andere bugs meenemen. Ik ben weer overgestapt op mijn oude liefde cs:go en dat houdt mij wel weer zoet tot MW2/ Warzone. Ik vind Caldera echt te saai, ik heb er nu echt wel weer wat uren in zitten maar de hele setting spreekt mij totaal niet aan.Monda schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:38:
[...]
Yes vandaag is ie er. Hopelijk met de 120hz fix. Speel nu al tijdje op 60hz en nu al wel redelijk gewend, maar aan het begin was het echt enorm wennen en schokkerig. Flinke stap achteruit. Daarom zsm weer terug naar 120hz. Echt een verademing.
Stay hungry, stay foolish!
Had exact hetzelfde bij Caldera. De setting, hoogteverschillen, andere manier van spelen etc stonden me enorm tegen. Na 1200 uur in Warzone, ook bijna gestopt, maar toch door de zure appel heen. Nu na paar weken pas komt het plezier wat terug. Scheelt ook wel enorm als je de map wat beter kent. Nog steeds een kut map vergeleken met Verdansk, maar vind het een stuk beter dan in het begin. Mede doordat ik meer Vanguard wapens geleveld heb. Nu nog 120hz en hoop dat het plezier dan nog meer toeneemt.CHKYBSTRD schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 12:52:
[...]
Ik ben benieuwd, zal wel weer een hoop andere bugs meenemen. Ik ben weer overgestapt op mijn oude liefde cs:go en dat houdt mij wel weer zoet tot MW2/ Warzone. Ik vind Caldera echt te saai, ik heb er nu echt wel weer wat uren in zitten maar de hele setting spreekt mij totaal niet aan.
idem hier.
Is er ergens een tijdspad met de verschillende seizoenen?
Is er ergens een tijdspad met de verschillende seizoenen?
Nu nog 120hz? Is dat ooit weggeweest? Ik zit op mijn TV/Xbox ingesteld op 4k@120hz met VRR, nog altijd stabiel ergens tussen 117hz en 120hz.Monda schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 12:55:
[...]
. Nu nog 120hz en hoop dat het plezier dan nog meer toeneemt.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Gelukkig maar want er zit ook zoveel potentie in Warzone, zou vervelend zijn als niemand het meer speelt. Alleen dit voelt voor mij echt als een stap terug ondanks dat ik de seasonpass al bijna heb doorgespeeld. Ik wacht geduldig af en ik zal af en toe wel een potje spelen voor de verandering.Monda schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 12:55:
[...]
Had exact hetzelfde bij Caldera. De setting, hoogteverschillen, andere manier van spelen etc stonden me enorm tegen. Na 1200 uur in Warzone, ook bijna gestopt, maar toch door de zure appel heen. Nu na paar weken pas komt het plezier wat terug. Scheelt ook wel enorm als je de map wat beter kent. Nog steeds een kut map vergeleken met Verdansk, maar vind het een stuk beter dan in het begin. Mede doordat ik meer Vanguard wapens geleveld heb. Nu nog 120hz en hoop dat het plezier dan nog meer toeneemt.
Stay hungry, stay foolish!
Nee dat is niet weggeweest, maar op ps5 ontstonden constant crashes. Ik had denk om de 3 potjes een crash. Oplossing was terug switchen naar 60hz. Hopelijk hebben ze dit dus gefixt.Jeroenvde89 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:05:
[...]
Nu nog 120hz? Is dat ooit weggeweest? Ik zit op mijn TV/Xbox ingesteld op 4k@120hz met VRR, nog altijd stabiel ergens tussen 117hz en 120hz.
Wat je afleest zal niet kloppen, er is nog geen 120fps geweest voor XBOX series x in caldera.Jeroenvde89 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:05:
[...]
Nu nog 120hz? Is dat ooit weggeweest? Ik zit op mijn TV/Xbox ingesteld op 4k@120hz met VRR, nog altijd stabiel ergens tussen 117hz en 120hz.
Ik denk niet dat mijn TV liegt hoor, dat is een realtime weergave van de huidige output (van Freesync/HDMI2.1 features op LG)Chelseamarre123 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:30:
[...]
Wat je afleest zal niet kloppen, er is nog geen 120fps geweest voor XBOX series x in caldera.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
[quote] https://twitter.com/ModernWarzone/status/1472729350176976897?t=9iytqtb-WdBns9Ek2zLwLw&s=19 [/quote]Jeroenvde89 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:39:
[...]
Ik denk niet dat mijn TV liegt hoor, dat is een realtime weergave van de huidige output (van Freesync/HDMI2.1 features op LG)
Persoonlijk vond ik de verdansk map style fijner met veel van die gebouwen etc, vind caldera nog best irritant vaak door die hoogte verschillen, leg het daardoor echt vaak af.Monda schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 12:55:
[...]
Had exact hetzelfde bij Caldera. De setting, hoogteverschillen, andere manier van spelen etc stonden me enorm tegen. Na 1200 uur in Warzone, ook bijna gestopt, maar toch door de zure appel heen. Nu na paar weken pas komt het plezier wat terug. Scheelt ook wel enorm als je de map wat beter kent. Nog steeds een kut map vergeleken met Verdansk, maar vind het een stuk beter dan in het begin. Mede doordat ik meer Vanguard wapens geleveld heb. Nu nog 120hz en hoop dat het plezier dan nog meer toeneemt.
Precies wat ik bedoel. Zou Caldera zo inruilen voor Verdansk.donvalentino schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 15:50:
[...]
Persoonlijk vond ik de verdansk map style fijner met vee van die gebouwen etc, vind caldera nog best irritant vaak door die hoogte verschillen, leg het daardoor echt vaak af.
Ik game op een monitor met mijn xbox series X ik zou graag willen dat ik kan zien hoeveel hz het is. Hoe zie jij dit in godsnaam? Als ik mijn monitor open bij settings staat wel 120 maar in warzone voelde het sinds caldera stroperiger dan voorheen. Ik zou het graag willen zien en blijkbaar zie jij het op de hz nauwkeurig?Jeroenvde89 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:05:
[...]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Moet je even de handleiding van je monitor bekijken. Of op merk zoeken, op mijn LG moet ik een bepaald knopje induwen en komen die gegevens te voorschijnOekol schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 17:36:
[...]
Ik game op een monitor met mijn xbox series X ik zou graag willen dat ik kan zien hoeveel hz het is. Hoe zie jij dit in godsnaam? Als ik mijn monitor open bij settings staat wel 120 maar in warzone voelde het sinds caldera stroperiger dan voorheen. Ik zou het graag willen zien en blijkbaar zie jij het op de hz nauwkeurig?
ik heb een LG 27GL850 monitor en als ik in 't menu kijk is het 120hz maar dit verandert dus nooit. Terwijl ik gewoon lagspikes heb. Het is volgens mij gewoon niet live te zien op een console.Chelseamarre123 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 20:02:
[...]
Moet je even de handleiding van je monitor bekijken. Of op merk zoeken, op mijn LG moet ik een bepaald knopje induwen en komen die gegevens te voorschijn
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
dat zou alleen live te zien zijn als je ook variable refresh rate had (a la g-sync) en je scherm kon de huidige input rate weergeven. normaal gesproken laat een monitor alleen de input refresh rate zien en die is meestal statisch tenzij je dus g-sync o.i.d. gebruikt.
Oké g sync of freesync (1 van de twee heb ik) kan ik niet aanzetten. Dan trekt de monitor de 1440p niet meer op 120hz omdat hdmi 2.0 dat niet aankan. En display port werkt niet op de series x natuurlijk helaas.CyBeR schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 23:37:
dat zou alleen live te zien zijn als je ook variable refresh rate had (a la g-sync) en je scherm kon de huidige input rate weergeven. normaal gesproken laat een monitor alleen de input refresh rate zien en die is meestal statisch tenzij je dus g-sync o.i.d. gebruikt.
Geeft ie op mijn tv ook aan. Maar het spel loopt gewoon op 60 fps op mijn xbox series x. Het is duidelijk te zien, maar ben blij dat jij het verschil tussen 120 en 60 niet lijkt te merken. Ik word daar gek van. Overigens hier het bewijs dat Caldera nooit op 120 fps heeft gedraaid:Jeroenvde89 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:39:
[...]
Ik denk niet dat mijn TV liegt hoor, dat is een realtime weergave van de huidige output (van Freesync/HDMI2.1 features op LG)
https://charlieintel.com/...eries-xs-consoles/153648/
https://www.ravensoftware...ne-patch-notes#anchorJan7
De patch notes. Zie iig:
Fixed several issues causing instability on the Xbox and PlayStation platforms.
More fixes to come.
Fixed an issue that was causing crashes on the PlayStation 5.
Hopelijk het grootste gedeelte opgelost, maar more fixes to come, betekent dat nog niet alles is opgelost.
Verder heel veel weapon tuning.
De patch notes. Zie iig:
Fixed several issues causing instability on the Xbox and PlayStation platforms.
More fixes to come.
Fixed an issue that was causing crashes on the PlayStation 5.
Hopelijk het grootste gedeelte opgelost, maar more fixes to come, betekent dat nog niet alles is opgelost.
Gisteren weer een aantal potjes gespeeld op 120hz. Ik heb nog steeds last van de freeze bij een buystation van enkele seconden. Daarnaast ook 1x een volledige crash, net toen we met een goed potje bij de laatste 5 teams zaten. Behoorlijk frustrerend.. Vrienden op de PS4 lijken hier minder last van te hebben.
Sinds Warzone Caldera blijft mijn Hz van het scherm vast staan op 120Hz. Met Verdansk zag ik duidelijk dat VRR werkte doordat de teller tussen de 100 en 120 kwam te staan. Xbox settings niks aan veranderd en VRR nog steeds aanstaan. Wat doe ik dan fout waardoor VRR niet meer werkt?Jeroenvde89 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:05:
[...]
Sinds Caldera is de game ook een stuk minder soepel.
Gek word ik ervan dat ze niet gewoon de Guns benoemen in die patch notes. Al die Griekse benamingen die je niet van buiten kent.Monda schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 08:12:
https://www.ravensoftware...ne-patch-notes#anchorJan7
De patch notes. Zie iig:
Verder zie ik dat ze Vanguard royale zo goed als eruit hebben gedaan? Vond dat echt wel leuker zonder heartbeats Enzo.
Haha, ik dacht dat ik de enige was 🤣Chelseamarre123 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 12:03:
[...]
Gek word ik ervan dat ze niet gewoon de Guns benoemen in die patch notes. Al die Griekse benamingen die je niet van buiten kent.
Ja irritant is dat. Vooral de Automaton heeft bufs gekregen mbt de recoil. Ook de Bar en Stg.Chelseamarre123 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 12:03:
[...]
Gek word ik ervan dat ze niet gewoon de Guns benoemen in die patch notes. Al die Griekse benamingen die je niet van buiten kent.![]()
Verder zie ik dat ze Vanguard royale zo goed als eruit hebben gedaan? Vond dat echt wel leuker zonder heartbeats Enzo.
Bren en Mp40 een nerf zoals verwacht.
Vanguard Royal is er deze week idd uit. Ik vermoed dat dit te make heeft met fixes. Volgende week komt die weer terug.
Weet niet of dit toegestaan is, maar ik ben op zoek naar iemand of groep om zo nu en dan mee in de avond te spelen (doordeweeks). Mijn maatje is er een beetje op uitgekeken, en door skill gap was onze combi sowieso niet altijd een succes. Ik speel op PS5, en wil geen crossplay eigenlijk.
Ik speel meestal Rebirth Island, maar zou Caldera eventueel ook wel weer een kans willen geven (maatje hield er niet zo van, en vind zelf pace ook wat sloom). Ik zoek iemand die voor plezier speelt, maar wel een beetje serieus wilt spelen en een beetje nuttige coms kan geven, idealiter van gelijk (of hoger) niveau. Ikzelf hou wel van een beetje kills chasen, maar wel puur uit tactisch oogpunt (dus gebouw houden omdat deze in zone ligt > ego chall iemand aan andere kant van map en rest van team achterlatend).
Mocht iemand interesse hebben dan misschien even een DM sturen zodat we eens aantal potjes kunnen spelen.
Ik speel meestal Rebirth Island, maar zou Caldera eventueel ook wel weer een kans willen geven (maatje hield er niet zo van, en vind zelf pace ook wat sloom). Ik zoek iemand die voor plezier speelt, maar wel een beetje serieus wilt spelen en een beetje nuttige coms kan geven, idealiter van gelijk (of hoger) niveau. Ikzelf hou wel van een beetje kills chasen, maar wel puur uit tactisch oogpunt (dus gebouw houden omdat deze in zone ligt > ego chall iemand aan andere kant van map en rest van team achterlatend).
Mocht iemand interesse hebben dan misschien even een DM sturen zodat we eens aantal potjes kunnen spelen.
De Warzone experience na elke update

Werkt ricochet niet op rebirth island? Ben alweer een cheater tegengekomen net helaas. 
Nieuw account want geen kd. Wel lage headshotpercentage, wellicht dat aim assist sneller gedetecteerd wordt? Had sowieso wallhacks, hij wist precies waar iedereen zat.
Nieuw account want geen kd. Wel lage headshotpercentage, wellicht dat aim assist sneller gedetecteerd wordt? Had sowieso wallhacks, hij wist precies waar iedereen zat.
:fill(white):strip_exif()/f/image/zNVMX9S3SCCCNKj3dTpNwm9O.png?f=user_large)
[ Voor 66% gewijzigd door upclocker op 13-01-2022 22:11 ]
Iemand enig idee; in warzone krijg ik ieder potje zo'n beetje de helft van de punten in vergelijking met voorgaande week...?
En hoe verhelp je dit? Kan niks vinden online
Sorry geen idee, maar elke update is het de eerste paar uur raak met rare fratsen, trage servers etc.Oekol schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 22:31:
[...]
En hoe verhelp je dit? Kan niks vinden online
Soms zo opgelost maar soms duurt het dagen.
Zo kan je op Xbox nog steeds niet spelen als je geen gold abo hebt (tenminste voor de update van vandaag).
Double XP eraf?Timbox88 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 22:17:
Iemand enig idee; in warzone krijg ik ieder potje zo'n beetje de helft van de punten in vergelijking met voorgaande week...?
https://cod.tracker.gg/wa...mad_1c4%235873675/details
Deze knakker volgde me in de gulag precies met zijn reticle door muren heen terwijl hij me (nog) niet gezien had. Cheater of gewoon heel goed?
Deze knakker volgde me in de gulag precies met zijn reticle door muren heen terwijl hij me (nog) niet gezien had. Cheater of gewoon heel goed?
Try SCE to Aux
Ik heb geen idee waar je dat kan zien en volgens mij was er geen dubbel xp?
Ricochet werkt helemaal niet. Alle (iig de meeste) cheats die er waren werken gewoon weer na wat updates.upclocker schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 21:32:
Werkt ricochet niet op rebirth island? Ben alweer een cheater tegengekomen net helaas.
[Afbeelding]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Heb je discord?KaleK schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 13:50:
Weet niet of dit toegestaan is, maar ik ben op zoek naar iemand of groep om zo nu en dan mee in de avond te spelen (doordeweeks). Mijn maatje is er een beetje op uitgekeken, en door skill gap was onze combi sowieso niet altijd een succes. Ik speel op PS5, en wil geen crossplay eigenlijk.
Via nederlandse twitchgamers zoals vluggejapie kun je op hun discord komen waar je makkelijk in contact komt met andere speleres
Wat een grap dan, maar was er stiekem wel een beetje bang voor. Zo'n groot bedrijf als blizzard activision moet hier toch wel wat tegen kunnen verzinnen. Volgens mij hebben ze bij fortnite veel minder last van cheaters.Damian schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 08:47:
[...]
Ricochet werkt helemaal niet. Alle (iig de meeste) cheats die er waren werken gewoon weer na wat updates.
Je kunt door muren (hout) heen schieten in de gulag, wordt veel gedaan. niet per se cheaten.ImNotnoa schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 08:43:
https://cod.tracker.gg/wa...mad_1c4%235873675/details
Hij schoot niet, hij volgde me tot ik tevoorschijn kwam. Hij wist waar ik was achter de muur (ook toen ik vooruit en achteruit ging, lijkt me sterk dat hij dat op basis van geluid deed)Jjjb schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 08:51:
[...]
Je kunt door muren (hout) heen schieten in de gulag, wordt veel gedaan. niet per se cheaten.
Try SCE to Aux
Kijk en huil:upclocker schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 08:50:
[...]
Wat een grap dan, maar was er stiekem wel een beetje bang voor. Zo'n groot bedrijf als blizzard activision moet hier toch wel wat tegen kunnen verzinnen. Volgens mij hebben ze bij fortnite veel minder last van cheaters.
[YouTube: Warzone EngineOwning Caldera 44 kill fullmatch]
Dat staat in het hoofdmenu, waar je de spelmodus die je wilt spelen selecteert.Timbox88 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 08:46:
[...]
Ik heb geen idee waar je dat kan zien en volgens mij was er geen dubbel xp?
Ze hebben ook nooit gezegd dat Warzone 100% cheatervrij zou worden, dat kan gewoon niet. Maar je merkt wel degelijk een gigantisch verschil sinds de anti cheat. Ik heb in mijn vakantie nu een hoop potjes gespeeld en geen enkele (overduidelijke) cheater tegengekomen, dat was eerst wel anders. Ook mensen zoals StoneMountain spelen echt heel veel en zelfs hij zei dat ie nog niks was tegengekomen. Dus het werkt wel degelijk.
Jullie moeten je even verdiepen in ricochet dan. Nergens werd verteld dat het cheatervrij zal zijn wel is de pakkans nu gigantisch verhoogd.
Waar je vroeger weken of maanden met hetzelfde account kan cheaten word je nu na een paar potjes al gepakt.
Waar je vroeger weken of maanden met hetzelfde account kan cheaten word je nu na een paar potjes al gepakt.
What is the Warzone Ricochet anti cheat kernel-level system?
The new Call of Duty Warzone anti cheat set up is a new way of preventing cheating in the game by monitering the PC playing it.
Put simply, the Ricochet system is a kernel-level driver system that matches and even pairs up suspected cheaters with each other in Warzone's multiplayer. This means that if the Ricochet system thinks you've been cheating, it may put you in games with others who it also suspects have been cheating. Meanwhile, the honest non-cheaters can spend wholesome time backstabbing and bombing each other in their own games, just as god intended.
How does the Warzone Ricochet kernel-level driver work?
'Kernel-level; means something very specific for the new Warzone anticheat system and how it interacts with a PC running it within the game.
It's a little complicated and the developers have a full explanation available, but a kernel-level driver is a part of the game's software that checks your computer or console for certain data or information that might indicate that you've been cheating. As the explanations says "Kernel-level drivers are given a high level of access to monitor and manage software and applications on a PC", that means the system can check applications that try to interact with Warzone. If it finds code or files associated with cheating or hacking the game, this information is sent back to the developers.
Gisteren gebanned vanuit het niets echt ongelovelijk !!
Ik kon geen lobby meer joinen, nu kan ik de game niet meer opstarten en op battlenet staat dat ik banned ben.
Ik cheat dus niet en heb geen rare software draaien, misschien dat MSI afterburner het euvel is ?
Verder gebruik ik discord chat , echt ongelovelijk na zoveel geld erin gestoken te hebben gebanned voor NIKS !
De gameplay is goed maar soms echt frustrerend slecht met al die bugs, dit is de druppel wat een gare game met hun anticheat die duidelijk de verkeerde mensen ook nog banned.
Ik kon geen lobby meer joinen, nu kan ik de game niet meer opstarten en op battlenet staat dat ik banned ben.
Ik cheat dus niet en heb geen rare software draaien, misschien dat MSI afterburner het euvel is ?
Verder gebruik ik discord chat , echt ongelovelijk na zoveel geld erin gestoken te hebben gebanned voor NIKS !
De gameplay is goed maar soms echt frustrerend slecht met al die bugs, dit is de druppel wat een gare game met hun anticheat die duidelijk de verkeerde mensen ook nog banned.
Ik heb precies hetzelfde gehad met Escape From Tarkov. Was voor mij de reden om de PC weer te laten voor wat het is (iig wat betreft online shooters) en daar de PS5 weer voor te gebruiken..User_TS schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 10:45:
Kut voor je kerel!
Is het de whitelist error?User_TS schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 10:45:
Die heb ik zelfs gehad op de Xbox... Telkens herstarten van de game verhielp het.
Is voor iedereen met een ps5: is voor jullie de 120hz crash opgelost? Ik heb nog weinig gespeeld sinds de update. 3 potjes gespeeld, maar geen crash gehad.
Ja voor mij is het opgelost, zeker 50 potjes sinds de update en geen freeze meer gehad.Monda schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 18:25:
Is voor iedereen met een ps5: is voor jullie de 120hz crash opgelost? Ik heb nog weinig gespeeld sinds de update. 3 potjes gespeeld, maar geen crash gehad.
Speelt zoveel soepeler met 120 hz aan.
Buy station bug is er nog wel maar dit geldt voor iedereen en is niet console of PS5 gebonden.
Ik had Freesync en vrr aanstaan, zet net Freesync uit op mijn tv en Warzone is een stuk beter speelbaar. Nog niet zo vloeiend als de 120 fps was in Verdansk, maar genoeg om fatsoenlijk te spelen.Jeroenvde89 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:39:
[...]
Moest aan jouw bericht denken en ben benieuwd of jij Freesync uit hebt staan.
Je kunt proberen een nieuwe account te maken en opnieuw te spelen. Kans is zeer groot dat je één potje kan spelen waarna je een shadowban krijgt opgelegd en dan in lobbies komt van >350ms.User_TS schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 10:45:
Dit duurt maximaal 14 dagen, waarna je weer kan spelen als het goed is.
Dit werkte voorheen prima, weet nu even niet hoe dat met Ricochet zit.
Ja ik heb andere account gemaakt , lukt wel maar idd een paar potjes en je ligt er weer uit.dindr schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 20:16:
[...]
Je kunt proberen een nieuwe account te maken en opnieuw te spelen. Kans is zeer groot dat je één potje kan spelen waarna je een shadowban krijgt opgelegd en dan in lobbies komt van >350ms.
Dit duurt maximaal 14 dagen, waarna je weer kan spelen als het goed is.
Dit werkte voorheen prima, weet nu even niet hoe dat met Ricochet zit.
Ik heb dus een permanent ban als ik op de activision site kijk

Mij benieuwen waarschijnlijk is het een hardware ban ook dus dat is mooi balen, maar kijken na 2 weken dan.
Waar zet je 120hz aan?J_Velsink schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 18:45:
[...]
Ja voor mij is het opgelost, zeker 50 potjes sinds de update en geen freeze meer gehad.
Speelt zoveel soepeler met 120 hz aan.
Buy station bug is er nog wel maar dit geldt voor iedereen en is niet console of PS5 gebonden.
Via instellingen van de PS5 gevolgd door "scherm en video" en bij video uitvoer is het dan mogelijk indien je tv het ondersteund 120hz in te schakelen.
Op mijn Xbox One duurt het vaak een paar seconde voordat wapens of gebouwen geladen zijn. Voornamelijk aan het begin van het potje. Ik ervaar dit ook in de gulag. Kan ik nog verwachten dat ze hier wat aan gaan doen? Of is de enige optie een nieuwe Xbox?
Het woord zegt het al. Permanent verbannen. Na 2 weken nog steeds hoor. Een shadow ban kan na 7 dagen opgeheven worden. Maar jij hebt een hwid ban, en die word niet opgeheven. Alle accounts die je aanmaakt en vanaf dat hwid speelt zullen een shadowban krijgen en daarna permaban. Nieuwe pc kopen is enige oplossing. Of een hwid spoofer zien te regelen, maar die worden ook al gedetecteerd door Ricochet.User_TS schreef op zondag 16 januari 2022 @ 02:48:
[...]
Ja ik heb andere account gemaakt , lukt wel maar idd een paar potjes en je ligt er weer uit.
Ik heb dus een permanent ban als ik op de activision site kijk.
Mij benieuwen waarschijnlijk is het een hardware ban ook dus dat is mooi balen, maar kijken na 2 weken dan.
Niet meer cheaten dan maar hè🤣
200% niet gecheat dus dat Richochet werkt te goed, het enige wat ik kan verzinnen is dat ik MSI afterburner had draaien... is dat cheatenDamian schreef op zondag 16 januari 2022 @ 15:25:
[...]
Het woord zegt het al. Permanent verbannen. Na 2 weken nog steeds hoor. Een shadow ban kan na 7 dagen opgeheven worden. Maar jij hebt een hwid ban, en die word niet opgeheven. Alle accounts die je aanmaakt en vanaf dat hwid speelt zullen een shadowban krijgen en daarna permaban. Nieuwe pc kopen is enige oplossing. Of een hwid spoofer zien te regelen, maar die worden ook al gedetecteerd door Ricochet.
Niet meer cheaten dan maar hè🤣

Kan me niet voorstellen dat het te goed werkt. Gisteren nog door een cheater ons hele team weggevaagd. Hij volgde ons zonder geraakt te hebben al ADS'nd door de muren. Was level 17 en geen prestige.User_TS schreef op maandag 17 januari 2022 @ 00:28:
[...]
200% niet gecheat dus dat Richochet werkt te goed, het enige wat ik kan verzinnen is dat ik MSI afterburner had draaien... is dat cheaten![]()
Beetje een vage vraag, maar de echte kenners weten dit misschien wel. Ik hoorde een tijdje geleden dat de perk "Brace" bugged was en niet werkte. Misschien alleen op een specifiek wapen, maar dit weet ik dus niet meer. Kan de bron ook niet meer vinden, maar was in een filmpje van JGOD of P4wnyhof.
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Klopt, had het ook gehoord. Check dit filmpje. Vanaf minuut 1 test die de perks.Monda schreef op maandag 17 januari 2022 @ 20:14:
Beetje een vage vraag, maar de echte kenners weten dit misschien wel. Ik hoorde een tijdje geleden dat de perk "Brace" bugged was en niet werkte. Misschien alleen op een specifiek wapen, maar dit weet ik dus niet meer. Kan de bron ook niet meer vinden, maar was in een filmpje van JGOD of P4wnyhof.
Iemand een idee?
https://www.youtube.com/w...3Mw&ab_channel=BandofBros
https://www.nu.nl/games/6...r-687-miljard-dollar.html
Activision in handen van Microsoft. Hopen dat Warzone: Caldera nu na verloop van tijd een beetje fatsoenlijk te spelen wordt op de Xbox Series X
.
Activision in handen van Microsoft. Hopen dat Warzone: Caldera nu na verloop van tijd een beetje fatsoenlijk te spelen wordt op de Xbox Series X
[ Voor 3% gewijzigd door Jeroenvde89 op 18-01-2022 15:22 ]
Ik zou niet te hard van stapel lopen. Ze zijn op het moment bezig met een overname en hopen het af te ronden in boekjaar 2023 (juni 2022 tot juli 2023) Zie hier tweakers artikel.Jeroenvde89 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 15:21:
https://www.nu.nl/games/6...r-687-miljard-dollar.html
Activision in handen van Microsoft. Hopen dat Warzone: Caldera nu na verloop van tijd een beetje fatsoenlijk te spelen wordt op de Xbox Series X.
Dus ik denk dat we nog even door moeten modderen met het huidige bugfest
Ik heb hier zelf ook last van op de PS5, een maatje van me dan weer helemaal niet. Ik krijg aan het begin van elke game ook de collision stream error (2 pijltjes die naar elkaar wijzen bij de minimap). Van het weekend on-demand texture streaming een stapje lager gezet en heb wel het idee dat het nu iets minder lang duurt.Thomas312 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 14:40:
Op mijn Xbox One duurt het vaak een paar seconde voordat wapens of gebouwen geladen zijn. Voornamelijk aan het begin van het potje. Ik ervaar dit ook in de gulag. Kan ik nog verwachten dat ze hier wat aan gaan doen? Of is de enige optie een nieuwe Xbox?
Voordeel door deze error is wel dat ik in het begin van de game door muren heen kan kijken omdat ze nog niet geladen zijn, soort van legale wallhack
[ Voor 37% gewijzigd door JobKlimop op 18-01-2022 15:57 ]
ik ben bang voor Xbox exclusive shit als PS speler
Zolang het alleen maar cosmetisch is, of een paar dagen eerder een bepaald seizoen/nieuwe release spelen, is dat prima. Maar als CoD exclusive wordt zou het jammer zijn. Maar ik denk niet dat ze al die spelers willen missen in hun omzet

Zolang het alleen maar cosmetisch is, of een paar dagen eerder een bepaald seizoen/nieuwe release spelen, is dat prima. Maar als CoD exclusive wordt zou het jammer zijn. Maar ik denk niet dat ze al die spelers willen missen in hun omzet
In de press release zeggen ze daar het volgende over:greatgonzo schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 16:51:
ik ben bang voor Xbox exclusive shit als PS speler![]()
"Activision Blizzard games are enjoyed on a variety of platforms, and we plan to continue to support those communities moving forward."
Niemand kan in de toekomst kijken, maar ik verwacht dat ze zich hier ook wel aan gaan houden. Anders gaan ze gigantisch veel omzet mislopen. Je kunt er wel op wachten dat Xbox spelers voorrang krijgen bij releases etc.
Nu zijn die exclusives voor voglens mij zelfs gamemodes voor PS. Is toch prima, zo bijzonder is het ook niet.greatgonzo schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 16:51:
ik ben bang voor Xbox exclusive shit als PS speler![]()
Volgens mij kreeg je zombies eerder op de PS of zoiets.
Je krijgt vroegere toegang bij release bij nieuwe cods. Extra xp continu in Vanguard als PS speler. Ook extra gratis packs vaak in de store.
Opzich is dat niet heel bijzonder, hopelijk blijven ze van Crossplay af of maken ze console only lobbies.
Opzich is dat niet heel bijzonder, hopelijk blijven ze van Crossplay af of maken ze console only lobbies.
Ik denk dat een nieuwe COD game uiteindelijk (veel eerder) op een game pass van Microsoft terecht gaat komen, en dat een PS'er lekker €80 mag aftikken.
Weet iemand hoe ik de Vanguard reticles kan unlocken in Warzone? Ik zag bijv bij de 2.5 scope die ik gebruik, dat ik nog geen enkele andere reticle unlocked heb. Er staat ook geen voorwaarde bij als ik op de volgende reticle sta...
Gaat enkel in Vanguard. Opzich mis je niet veel, de default is goed genoeg.Monda schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 17:07:
Weet iemand hoe ik de Vanguard reticles kan unlocken in Warzone? Ik zag bijv bij de 2.5 scope die ik gebruik, dat ik nog geen enkele andere reticle unlocked heb. Er staat ook geen voorwaarde bij als ik op de volgende reticle sta...
Haha wat slecht! Naja mag ik dat zelf ff bepalen?!Chelseamarre123 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 18:22:
[...]
Gaat enkel in Vanguard. Opzich mis je niet veel, de default is goed genoeg.
Iemand nog tips welke weapon pack in de store dicht bij meta guns komt kwa perk en attachments etc? Weer begonnen te spelen maar echt geen zin om wapens weer te gaan levelen.. Helemaal gezien hoe traag dat gaat in warzone.
The first casualty in war is always the truth...
Momenteel de Bren en Cooper. Maar zijn al tijdje meta en gaan zo generfed worden denk ik.Jumpiefox schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 22:44:
Iemand nog tips welke weapon pack in de store dicht bij meta guns komt kwa perk en attachments etc? Weer begonnen te spelen maar echt geen zin om wapens weer te gaan levelen.. Helemaal gezien hoe traag dat gaat in warzone.
Eigenlijk belachelijk dat de Bren nog steeds het beste wapen is, ondanks de nerf van laatst. Hele slechte nerf. De damage is nog te hoog icm te weinig recoil.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 01:10:
[...]
Momenteel de Bren en Cooper. Maar zijn al tijdje meta en gaan zo generfed worden denk ik.
Van mij mogen ze hem de grond inboren. Heel mijn scherm is bedekt door die gun met de beperkte console FOVMonda schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 19:24:
[...]
Eigenlijk belachelijk dat de Bren nog steeds het beste wapen is, ondanks de nerf van laatst. Hele slechte nerf. De damage is toch hoog icm te weinig recoil.
Vorige week had ik last van een connectie probleem met warzone, heb het toen maar verwijderd en helemaal opnieuw gedownload. Echter, sinds de nieuwe download heb ik last van dat in de shop specifiek bij teammates terugkopen er een vastloper is van enkele seconden. Alle overige dingen kopen maakt niks uit, maar zodra ik snel de shop open, een teammate aanklik dan krijg je nog een popup in de trend van ben je zeker?, en voor die pop up loopt die vast. Het is vooral irritant dat ik enkele seconden niks kan doen en dus vaak wordt gekilld op zo’n moment. Ik kan er niks over vinden online, dus ik vroeg me af of iemand hier hetzelfde ervaart en vooral of er een oplossing zou zijn? Ik speel op de ps4. Het zijn wel telkens vrienden die op pc spelen
Ja deze is bekend en helaas al meerdere keren gemeld in dit topic ook. Heb er zelf ook last van.drusloos schreef op zondag 23 januari 2022 @ 22:06:
Vorige week had ik last van een connectie probleem met warzone, heb het toen maar verwijderd en helemaal opnieuw gedownload. Echter, sinds de nieuwe download heb ik last van dat in de shop specifiek bij teammates terugkopen er een vastloper is van enkele seconden. Alle overige dingen kopen maakt niks uit, maar zodra ik snel de shop open, een teammate aanklik dan krijg je nog een popup in de trend van ben je zeker?, en voor die pop up loopt die vast. Het is vooral irritant dat ik enkele seconden niks kan doen en dus vaak wordt gekilld op zo’n moment. Ik kan er niks over vinden online, dus ik vroeg me af of iemand hier hetzelfde ervaart en vooral of er een oplossing zou zijn? Ik speel op de ps4. Het zijn wel telkens vrienden die op pc spelen
Zijn er hier ook mensen die de laatste 1-2 weken tegen veel cheaters aanlopen? Met cheaters bedoel ik dan wel mensen die echt aimlock en wallhacks gebruiken. Niet mensen die mij/ons compleet outplayen of beter zijn want dat verschil weet ik wel met genoeg uren in cod. We blijven altijd even spectaten als het een beetje sus is.
Zelfs een team tegengekomen in duo's waarvan er 1 wall had en de andere aimbot, en ze probeerde te laten lijken dat ze natuurlijk geen cheats hadden wat wel zorgen voor een komische spectate ronden.
Tevens ook meerde malen in de pregame lobby al geleaved aangezien daar iemand gewoon iemand iedereen uit de lucht beamde.
Vraag mij toch echt of dat ricochet wel zo goed werk.
Zelfs een team tegengekomen in duo's waarvan er 1 wall had en de andere aimbot, en ze probeerde te laten lijken dat ze natuurlijk geen cheats hadden wat wel zorgen voor een komische spectate ronden.
Tevens ook meerde malen in de pregame lobby al geleaved aangezien daar iemand gewoon iemand iedereen uit de lucht beamde.
Stance Fanatic
Aimbots niet, maar regelmatig overduidelijke wallhacks. Die lijken me een stuk moeilijker te detecteren (je kan er geen algoritme op los laten).Nicknamee schreef op maandag 24 januari 2022 @ 08:57:
Zijn er hier ook mensen die de laatste 1-2 weken tegen veel cheaters aanlopen? Met cheaters bedoel ik dan wel mensen die echt aimlock en wallhacks gebruiken. Niet mensen die mij/ons compleet outplayen of beter zijn want dat verschil weet ik wel met genoeg uren in cod. We blijven altijd even spectaten als het een beetje sus is.
Is dat niet gewoon die perk? Ik schiet soms ook (vooral met LMG) maar wat raak richting 'bekende' plekjes en dan lichtten die poppetjes op en is het gewoon of volgen of schieten.yinx84 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 09:01:
[...]
Aimbots niet, maar regelmatig overduidelijke wallhacks. Die lijken me een stuk moeilijker te detecteren (je kan er geen algoritme op los laten).
Nee hoorOekol schreef op maandag 24 januari 2022 @ 09:18:
[...]
Is dat niet gewoon die perk? Ik schiet soms ook (vooral met LMG) maar wat raak richting 'bekende' plekjes en dan lichtten die poppetjes op en is het gewoon of volgen of schieten.
Helaas wel. Er lijkt weinig verbeterd. Het spel is flink kapot. Van de games die ik speel ervaar ik bij 80%+ wel problemen. Niet connecten, vastlopen, disconnects, glitchy games, hackers etc. Ik kan amper normaal spelen.Nicknamee schreef op maandag 24 januari 2022 @ 08:57:
In de huidige staat is het onspeelbaar. Het lijkt wel steeds instabieler te worden.
Ik speel Warzone niet eens meer, was dagelijks. De integratie is zo slecht dat ik zelfs elke dag nu Vanguard speel en bijna mijn SMG's diamond heb. Moet nog twee challenges voor de MP40. Heb wel vaker natuurlijk goud gehad, maar diamond nog nooit gehaald. Hierna maar door met de AR's en dan kijken of we de LMG's ook kunnen krijgen zover. Dan is de vraag wat je allemaal moet doen voor Damascus Atomic (blijkbaar), maar dat lijkt me weer iets teveel van het goede.
Ben ik op moment ook aan het doen ben begonnen met de pistols, wat overigens een de slechte ideeen ooit was. Marksmanrifles zijn ook klaar en in de tussentijd begonnen met de launchers. Moet ik zeggen dat vangaurd mij wel sneller verveeld dan warzone.Oekol schreef op maandag 24 januari 2022 @ 10:54:
Ik speel Warzone niet eens meer, was dagelijks. De integratie is zo slecht dat ik zelfs elke dag nu Vanguard speel en bijna mijn SMG's diamond heb. Moet nog twee challenges voor de MP40. Heb wel vaker natuurlijk goud gehad, maar diamond nog nooit gehaald. Hierna maar door met de AR's en dan kijken of we de LMG's ook kunnen krijgen zover. Dan is de vraag wat je allemaal moet doen voor Damascus Atomic (blijkbaar), maar dat lijkt me weer iets teveel van het goede.
Stance Fanatic
Kan ook een zijn dat je door een 'zwevende' of nabije teamgenoot meermaals gelive-tagged wordt hè, daar heb ik mij ook al meermaals in vergist. Dan ziet het er maximaal 'sus' uit, maar dat is het nietyinx84 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 09:40:
[...]
Nee hoorIk speel met Cold Blooded dus ben sowieso niet zichtbaar voor Combat Scout. Heb het over situaties waar je duidelijk in de killcam iemand jou ziet tracken door de muren, net zolang tot je het hoekje om bent.
Kan idd maar totdat men dat eens door gaat geven zodat je live pings ziet in de kill cam, gewoon lekker reporten als cheater. Combat Scout live pings zie je overigens wel op die manier. Moeten ze hun shit maar fixen als ze dat extra werk niet willen hebben.Jeroenvde89 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 12:17:
[...]
Kan ook een zijn dat je door een 'zwevende' of nabije teamgenoot meermaals gelive-tagged wordt hè, daar heb ik mij ook al meermaals in vergist. Dan ziet het er maximaal 'sus' uit, maar dat is het niet
[ Voor 6% gewijzigd door CyBeR op 24-01-2022 12:26 ]
Dus voor Atomic camo moet je:Nicknamee schreef op maandag 24 januari 2022 @ 11:38:
[...]
Ben ik op moment ook aan het doen ben begonnen met de pistols, wat overigens een de slechte ideeen ooit was. Marksmanrifles zijn ook klaar en in de tussentijd begonnen met de launchers. Moet ik zeggen dat vangaurd mij wel sneller verveeld dan warzone.
- SMG
- AR
- LMG
- Marksman
- Sniper
- Pistols
- Launchers
- Melee (?)
Klopt bovenstaand lijstje?
Alleen SMG en AR hebben er denk ik al 14 wapens als het niet meer is. LMG nog eens 4.
Pistols hebben er ook 4 of 5? Dat lijkt me echt verschrikkelijk om allemaal te doen haha.
[ Voor 6% gewijzigd door Oekol op 24-01-2022 14:57 ]
Gold voor alle wapens (en ja dus ook de Bazooka en Riot ShieldOekol schreef op maandag 24 januari 2022 @ 14:56:
[...]
Dus voor Atomic camo moet je:
- SMG
- AR
- LMG
- Marksman
- Sniper
- Pistols
- Launchers
- Melee (?)
Alleen SMG en AR hebben er denk ik al 14 wapens als het niet meer is. LMG nog eens 4.
Pistols hebben er ook 4 of 5? Dat lijkt me echt verschrikkelijk om allemaal te doen haha.
https://kboosting.com/cod-vanguard/atomic-camo
[ Voor 5% gewijzigd door Jeroenvde89 op 24-01-2022 15:19 ]
Och hemel. Ik hou het dan wel bij de wapens classes diamond. Al is het nog maar de vraag of ik er mee door ga als ik de SMGs eenmaal heb. Een grind is het wel hoor pfoeJeroenvde89 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 15:16:
[...]
Gold voor alle wapens (en ja dus ook de Bazooka en Riot Shield) en diamond voor alle wapencategorieën. Kost maanden tijd. De meeste streamers 'krijgen' dit van Activision óf besteden dit gewoon uit voor 1300 dollar
![]()
https://kboosting.com/cod-vanguard/atomic-camo
Als ze nu al die camos voor iedereen beschikbaar stellen, dan kan iedereen zich weer focussen op de echte gameplay..
Hoezo? Sommige mensen halen hun plezier uit de camo grind. Andere mensen niet (zoals ikzelf), maar dan gebruik je die camo's dus gewoon niet en ga je verder met je leven.Farrell schreef op maandag 24 januari 2022 @ 15:31:
Als ze nu al die camos voor iedereen beschikbaar stellen, dan kan iedereen zich weer focussen op de echte gameplay..
RiotshieldOekol schreef op maandag 24 januari 2022 @ 14:56:
[...]
Dus voor Atomic camo moet je:
- SMG
- AR
- LMG
- Marksman
- Sniper
- Pistols
- Launchers
- Melee (?)
Knife(hoeft maar 1 knife)
Stance Fanatic
Of je doet gewoon Knife + Saw Tooth. Dan hoef je de Riot Shield niet te doen 😉.
Het gaat om het aantal. Dus als er in een categorie een nieuw wapen bij is gekomen kun je die doen ipv een andere (bv de Cooper Carbine ipv de Itra Burst).
Het gaat om het aantal. Dus als er in een categorie een nieuw wapen bij is gekomen kun je die doen ipv een andere (bv de Cooper Carbine ipv de Itra Burst).
Serieus!?! Ik had de Welgun al afgezien van 1 makkelijke challenge. Toen toch de mp40 vanaf het begin gedaan haha.Loogie schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 08:00:
Of je doet gewoon Knife + Saw Tooth. Dan hoef je de Riot Shield niet te doen 😉.