Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbosscher
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-08-2022
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar sinds kort heb ik dit spel ook.
Het loopt prima, maar de munitiekisten en wapenkisten die gloeien en die je openmaakt waarbij de wapens eruit springen zijn bij mij wit pixelig. Ook als je iemand dood, en hij laat z'n inventaris vallen is dat bij mij wit pixelig. Ik heb een Ryzen 7 5800X met een Radeon 6700XT 12Gb, 16GB Gskill geheugen 3200MHZ en een X570 chipset van Asus.
Heb al diverse instellingen in de Radeon software en in het spel veranderd, maar zonder resultaat. Zie foto

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eOTh8IaxDTFAo6EMIAhhm6ZlNzg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xd4v2xALRNsG6IZC58bo7k6A.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:01

greatgonzo

schit-te-rend!

ik zie nog wel eens allemaal artifacts bij items.. Het klopt gewoon allemaal niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
pbosscher schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 08:47:
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar sinds kort heb ik dit spel ook.
Het loopt prima, maar de munitiekisten en wapenkisten die gloeien en die je openmaakt waarbij de wapens eruit springen zijn bij mij wit pixelig. Ook als je iemand dood, en hij laat z'n inventaris vallen is dat bij mij wit pixelig. Ik heb een Ryzen 7 5800X met een Radeon 6700XT 12Gb, 16GB Gskill geheugen 3200MHZ en een X570 chipset van Asus.
Heb al diverse instellingen in de Radeon software en in het spel veranderd, maar zonder resultaat. Zie foto

[Afbeelding]
Heb ik ook, is niks bijzonders.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uzuri
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Ben ik de enige die de game nog steeds met een omweg moet starten? Battle net geeft al weken een foutmelding, starten via explorer is de enige optie die werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbosscher
uzuri schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:40:
Ben ik de enige die de game nog steeds met een omweg moet starten? Battle net geeft al weken een foutmelding, starten via explorer is de enige optie die werkt.
Zelf geen last van. Al eens geprobeerd Battlenet opnieuw te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbosscher
CHKYBSTRD schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 09:45:
[...]

Heb ik ook, is niks bijzonders.
Dank voor je antwoord. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uzuri
  • Nu online
Nieuwe installatie Battlenet hielp niet, net als herinstallatie van de belangrijkste game-onderdelen en een hele lijst aan trucjes die ik via YT kon vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik vind het wel geinig om toch eens iets anders dan een standaard operator te kiezen.
Echt vrijspelen lukt niet toch? Daarvoor moet je neem ik aan een battle pass kopen?

En kun je dan met een battlepass meteen kiezen uit een groot aantal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uzuri
  • Nu online
uzuri schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:50:
Nieuwe installatie Battlenet hielp niet, net als herinstallatie van de belangrijkste game-onderdelen en een hele lijst aan trucjes die ik via YT kon vinden...
Krijg nou wat, ik denk ik ga de YT trucjes nog een keer af en heb alsnog een werkende gevonden....

Deze dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
greatgonzo schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 11:00:
Ik vind het wel geinig om toch eens iets anders dan een standaard operator te kiezen.
Echt vrijspelen lukt niet toch? Daarvoor moet je neem ik aan een battle pass kopen?

En kun je dan met een battlepass meteen kiezen uit een groot aantal?
Je krijgt bij de battle pass waarschijnlijk 2 of 3 operators. De rest kun je dan vrijspelen die bij dit seizoen horen, maar je kunt nooit meer de operators van de andere COD's vrijspelen.

[ Voor 10% gewijzigd door FunFair op 24-12-2021 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:52
Ik heb bijv. ook een bug zodra ik de buy-station open, dan hangt het spel bij mij voor een paar seconden. Dit is al eerder eens bug geweest bij Warzone. Vermoed haast dat Raven software op een oude versie is gaan bouwen en dat daarom weer wat oude bugs boven komen drijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 17:09
SirMemeAlot schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 11:58:
Ik heb bijv. ook een bug zodra ik de buy-station open, dan hangt het spel bij mij voor een paar seconden. Dit is al eerder eens bug geweest bij Warzone. Vermoed haast dat Raven software op een oude versie is gaan bouwen en dat daarom weer wat oude bugs boven komen drijven.
Zelfde probleem hier. Het leek eerst enkel op de PS4 voor te komen dacht ik, maar nu ook op de PS5.

Etuuuuuh!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 20:39
Gisteren voor het eerst weer even Warzone Caldera gespeeld. Gelijk even de nieuwe Vanguard snipers geprobeerd. Mijn god, wat een slechte snipers...
Ze testen dat überhaupt niet ofzo?

Dus toch maar terug naar m'n K31 Swiss voor nu...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:52
CRpt3r55 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 12:01:
[...]

Zelfde probleem hier. Het leek eerst enkel op de PS4 voor te komen dacht ik, maar nu ook op de PS5.
Ik heb het probleem op de PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:43
Dutchy007 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 12:08:
Gisteren voor het eerst weer even Warzone Caldera gespeeld. Gelijk even de nieuwe Vanguard snipers geprobeerd. Mijn god, wat een slechte snipers...
Ze testen dat überhaupt niet ofzo?

Dus toch maar terug naar m'n K31 Swiss voor nu...
Niks mis met mijn Kar98K maar schiet alleen met losse flodders vergeleken met snipers uit vorige edities…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Ik kan ook niet wennen aan de nieuwe snipers, maar dat zal met name zijn vanwege de bullet speed die ik op de K31 volledig heb en bij die nieuwe snipers niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcanti
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14-09 22:29
Voor mijn gevoel hebben die nieuwe snipers veel meer sway (heen en weer bewegen tijdens mikken), wat het een stuk moeilijker maakt. En heb ook wel eens gehad, met die nieuwe paarse KAR98K geloof ik, dat iemand na 4x raken nog niet dood was.

Daarnaast snap ik af en toe écht niet dat bepaalde schoten van mij mis gaan. Weet zooooooo zeker dat ze raak zijn, maar computer says no.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:37
Ik heb dat ook met de nieuwe snipers. Kan veel moeilijker hitten + ze lijken veel minder krachtig, maar dat kan ook door het geluid komen (lijkt wel een luchtbuks).

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-09 21:13

steel123

Cryman9

marcanti schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 16:05:
Daarnaast snap ik af en toe écht niet dat bepaalde schoten van mij mis gaan. Weet zooooooo zeker dat ze raak zijn, maar computer says no.
Dit komt doordat ze in vanguard meer 'bloom' hebben toegevoegd. Dat wil zeggen random spread, los van recoil. Dus dat kogels een random richting uit kunnen gaan. Erg vervelend. Ook in BF2042 is dat super erg en waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 13:18
Net in een uur tijd 3x disconnect to server. Telkens als de warming-up klaar is en het spel moet starten worden we terug de lobby in gegooid..

In de paar potjes die wel goed gingen werden we telkens gehunt door Krampus, die toevoeging in het spel snap ik nog steeds niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrr
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-09 23:58
Warzone vanaf het begin echt veel gespeeld met vrienden en ik keek ook enorm uit naar de nieuwe map. Sinds de release denk ik 2 uurtjes gespeeld maar zoals bekend veel problemen op de consoles (ps5 hier). Met de reacties die ik hier lees ook niet het idee dat ik wat mis, helaas.
Ben nu geswitched naar Hell Let Loose en bevalt me prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
steel123 schreef op maandag 27 december 2021 @ 11:20:
[...]

Dit komt doordat ze in vanguard meer 'bloom' hebben toegevoegd. Dat wil zeggen random spread, los van recoil. Dus dat kogels een random richting uit kunnen gaan. Erg vervelend. Ook in BF2042 is dat super erg en waardeloos.
Voorheen was dit idd zo, maar sinds de update van een week of 2 terug, hebben ze bloom verwijderd van alle wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11:52
In 2,5 uur tijd 4 vastlopers met de ps5 op zowel caldera als rebirth… Is hier dan nog helemaal niets aan te doen? Om moedeloos van te worden 😡🤬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Laatst online: 14-09 23:58
Laan1988 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 00:19:
In 2,5 uur tijd 4 vastlopers met de ps5 op zowel caldera als rebirth… Is hier dan nog helemaal niets aan te doen? Om moedeloos van te worden 😡🤬
Ik heb er ook last van. Maar de rest van het team niet... Zelfde platform... Misschien toch maar eens opnieuw installeren.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 18:36
Hebben jullie ook last op de series X dat na een potje de game opnieuw opstart en dan op een zwart scherm blijft staan? De enige manier is dan de game handmatig af te sluiten en opnieuw op te starten, erg frustrerend altijd. Ook dit is sinds de nieuwe map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Laatst online: 14-09 22:06

Oekol

waka waka hey hey

Het is in zo'n slechte staat, gisteren ook weer tig keer in de pre lobby een vastloper. Pluspunt is dat ik mezelf helemaal verlies in Vanguard in positieve zin en veel wapens al max level heb. Longshots zijn echter mooooeilijk. Iemand tips hiervoor? Had al objective based en hardcore gehoord. Andere tips nog?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
kw_nl schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 01:09:
[...]

Ik heb er ook last van. Maar de rest van het team niet... Zelfde platform... Misschien toch maar eens opnieuw installeren.
Ja maar geen idee of dat heel veel uit gaat maken.
Meer mensen hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcanti
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14-09 22:29
Bij mijn vrienden (4x PS5) heeft iedereen problemen. Van de 10 potjes Rebirth op een avond eindigen we een stuk of 3 met minder man. Begint met stotteren in-game en uiteindelijk loopt 'ie vast. Of hij blijft eindeloos hangen in het laadscherm en enige mogelijkheid is actief spel afsluiten via PS-menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:10

Releases

Ja maar!

marcanti schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:35:
Bij mijn vrienden (4x PS5) heeft iedereen problemen. Van de 10 potjes Rebirth op een avond eindigen we een stuk of 3 met minder man. Begint met stotteren in-game en uiteindelijk loopt 'ie vast. Of hij blijft eindeloos hangen in het laadscherm en enige mogelijkheid is actief spel afsluiten via PS-menu.
Zelfde gezeik hier met PS5 Digi, om de haverklap crasht het spel bij het kopen van een loadout, activeren van UAV. Terug van de Gulag droppen. Word er niet goed van hoe slecht het spel in elkaar zit en het lijkt alsof er tot nu toe nog weinig aandacht aan besteed word in het daadwerkelijk oplossen van de bugs in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Ik las hier ergens in het topic dat je je scherm instellingen op de PS5 moet aanpassen. Dat heb ik gedaan en sindsdien pas 1 crash gehad.

Edit:

Deze dus!
J_Velsink schreef op maandag 20 december 2021 @ 21:10:
Voor de mensen met een PS5 die op 4k en 120hz spelen lijkt het volgende te helpen om tijdelijk tot een volgende patch zonder crashes te kunnen spelen:

1080p en 60hz instellen bij de instellingen van de playstation zelf en daarnaast heb ik de on-demand texture streaming in Warzone zelf op standard quality gezet in plaats van high quality.
Sindsdien geen enkele crash/freeze meer gehad.

[ Voor 65% gewijzigd door crimby op 28-12-2021 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 05:08
crimby schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 12:54:
Ik las hier ergens in het topic dat je je scherm instellingen op de PS5 moet aanpassen. Dat heb ik gedaan en sindsdien pas 1 crash gehad.

Edit:

Deze dus!

[...]
Kleine toevoeging van mijn kant, de on demand texture streaming moet op disabled gezet worden. Ook dit draagt bij aan het verminderen of helemaal voorkomen van crashes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

misschien toch maar eens doen, en hopen dat ze het eens fixen, nog voor S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
J_Velsink schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 13:13:
[...]

Kleine toevoeging van mijn kant, de on demand texture streaming moet op disabled gezet worden. Ook dit draagt bij aan het verminderen of helemaal voorkomen van crashes.
Ik had hem gisteravond al van High naar standard gezet. Toch maar eens disabled proberen dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:45
Wat erg toch dit allemaal...

Ik game juist op console om gezeik met instellingen tot een minimum te beperken en nu zou je door de slechte implementatie van een ontwikkelaar hiermee moeten spelen... Kom op zeg!

Microsoft en PlayStation zouden deze game moeten weren tot QA gewoon weer goed is.

Sony heeft Cyberpunk verwijderd van de store vanwege de vele bugs etc. Zouden ze nu ook als statement voor WZ mogen doen l.

Xbox kan je zonder gold of ultimate WZ niet eens meer spelen.... Error goldflake. Er is een YouTuber die gewoon elke dag een video upload met de error zolang de error blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
stijn1309 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 17:55:

Ik game juist op console om gezeik met instellingen tot een minimum te beperken en nu zou je door de slechte implementatie van een ontwikkelaar hiermee moeten spelen... Kom op zeg!

Microsoft en PlayStation zouden deze game moeten weren tot QA gewoon weer goed is.

Sony heeft Cyberpunk verwijderd van de store vanwege de vele bugs etc. Zouden ze nu ook als statement voor WZ mogen doen l.

Xbox kan je zonder gold of ultimate WZ niet eens meer spelen.... Error goldflake. Er is een YouTuber die gewoon elke dag een video upload met de error zolang de error blijft.
Nou… overdrijven is ook een vak. Het is behoorlijk vervelend. Maar niet zo vervelend dat ik het (gratis) spel niet meer start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
kw_nl schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 18:32:
[...]

Nou… overdrijven is ook een vak. Het is behoorlijk vervelend. Maar niet zo vervelend dat ik het (gratis) spel niet meer start.
Je kan letterlijk het spel niet spelen gratis... op Xbox...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stijn1309 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 17:55:

Klopt, wat me ook een beetje stoort is dat de bekende youtubers(Jgod,...) hier nog niet over gepost hebben omdat ze allemaal op pc spelen en ze er geen last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 19:56:
[...]

Klopt, wat me ook een beetje stoort is dat de bekende youtubers(Jgod,...) hier nog niet over gepost hebben omdat ze allemaal op pc spelen en ze er geen last van hebben.
Die JGOD heeft hier toevallig vorige week nog een vid van gemaakt. Daarbij gaf ij ook aan er zelf geen last van te hebben, maar hij heeft zo'n beetje alle console gerelateerde issues behandeld.

Ik speel zelf op de Xbox Series X en ervaar zelf geen crashes. Ik speel momenteel niet de BR modus en vooral Plunder (wapens upgraden) en resurence.

Overigens ben ik nog steeds niet enthousiast en dat merk ik ook onder mijn vaste game maten. We spelen het nauwelijks meer. Map trekt ons niet, de wapens vinden wij niet fijn en fun is er een beetje vanaf.

- Erg jammer, want Verdansk heeft ons een hoop mooie momenten opgeleverd

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op woensdag 29 december 2021 @ 10:58:
[...]

Die JGOD heeft hier toevallig vorige week nog een vid van gemaakt. Daarbij gaf ij ook aan er zelf geen last van te hebben, maar hij heeft zo'n beetje alle console gerelateerde issues behandeld.

Ik speel zelf op de Xbox Series X en ervaar zelf geen crashes. Ik speel momenteel niet de BR modus en vooral Plunder (wapens upgraden) en resurence.

Overigens ben ik nog steeds niet enthousiast en dat merk ik ook onder mijn vaste game maten. We spelen het nauwelijks meer. Map trekt ons niet, de wapens vinden wij niet fijn en fun is er een beetje vanaf.

- Erg jammer, want Verdansk heeft ons een hoop mooie momenten opgeleverd
Oei klopt, overgekeken omdat het zo'n spectating video was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Chelseamarre123 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 06:38:
Volgens mij al langer als een week totaal onspeelbaar op next console en ze communiceren er gewoon niks over.
Ze zijn het spel gewoon kapot aan het maken momenteel.
Jup, daarom ben ik zo blij met de vanguard double xp voor 2 weken haha. Hoop echt dat warzone een keer stabiel gaat draaien op PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenVenNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-08 07:01
Vraagje:

Waar kan het aan liggen dat ik mijn operator niet verder kan unlocken?
Staat bij de Mission omschrijving: " maak 25 eliminations met Battlehardend perk actief"

- Ik kies die specifieke operator (maakt het nog uit welke skin?)
- Mijn loadout staat deze perk actief.
- Ik heb ook de BP van huidig seizoen.

Genoeg kills gemaakt intussen met mijn loadout..

Maar hij blijft bij mij op 1 kill staan, wat ik ook doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
BenVenNL schreef op woensdag 29 december 2021 @ 20:40:
Vraagje:

Waar kan het aan liggen dat ik mijn operator niet verder kan unlocken?
Staat bij de Mission omschrijving: " maak 25 eliminations met Battlehardend perk actief"

- Ik kies die specifieke operator (maakt het nog uit welke skin?)
- Mijn loadout staat deze perk actief.
- Ik heb ook de BP van huidig seizoen.

Genoeg kills gemaakt intussen met mijn loadout..

Maar hij blijft bij mij op 1 kill staan, wat ik ook doe.
Eliminations worden niet kills mee bedoeld maar melee eliminations zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resouled
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 15-05 23:50
Iemand enige tips qua graphics settings in Warzone? Het lijkt wel alsof ik op 1080p speel op mijn 1440p scherm. Display settings en dergelijke staan goed, alle grain options staan op 0. Heb moeite om enemies te onderscheiden van de achtergrond. En alles dat ver weg staat lijkt soort van te vervagen, niet per se blurry maar gewoon onduidelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2--7vPd2S0UqMmMC3SOYJKDyJAI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GMwWfPM1nEzG8mA5mS9LTNEk.png?f=fotoalbum_large

Hier een screenshot. Het lijkt allemaal gewoon niet goed scherp en lelijk? Terwijl dit zogenaamde max graphics zijn.

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-09 22:45
Resouled schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:03:
Iemand enige tips qua graphics settings in Warzone? Het lijkt wel alsof ik op 1080p speel op mijn 1440p scherm. Display settings en dergelijke staan goed, alle grain options staan op 0. Heb moeite om enemies te onderscheiden van de achtergrond. En alles dat ver weg staat lijkt soort van te vervagen, niet per se blurry maar gewoon onduidelijk.

[Afbeelding]

Hier een screenshot. Het lijkt allemaal gewoon niet goed scherp en lelijk? Terwijl dit zogenaamde max graphics zijn.
Zelf heb ik de colorblind anders gezet. Hierdoor komt het voor mij minder vaal over en kan ik de enemy's beter zien. Ik weet alleen niet uit mijn hoofd welk type, dat zou ik thuis moeten bekijken. Kwam deze tip een keer op youtube tegen. Speel zelf op de series X.

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Ananas_NL schreef op donderdag 30 december 2021 @ 12:07:
[...]

Zelf heb ik de colorblind anders gezet. Hierdoor komt het voor mij minder vaal over en kan ik de enemy's beter zien. Ik weet alleen niet uit mijn hoofd welk type, dat zou ik thuis moeten bekijken. Kwam deze tip een keer op youtube tegen. Speel zelf op de series X.
Tritanopia heb ik em op staan.

• kw_nl
Sinds ik op de PS5 de 120 FPS heb uitgezet, is WZ niet meer gecrashed... Het lijkt dus te helpen voor nu.

kw_nl schreef op donderdag 30 december 2021 @ 18:04:
Sinds ik op de PS5 de 120 FPS heb uitgezet, is WZ niet meer gecrashed... Het lijkt dus te helpen voor nu.
Idem, met er ook weinig van.
In Vanguard is het wel niet te spelen met die instellingen

• Monda
Ik heb op de ps5 ook 120hz uitgeschakeld. Wel enorm wennen. Veel schokkeriger. Erg onprettig als je 120hz gewend bent.
Speel nu op 4k 120hz. Maar zie hier voorbij komen dat je ook 1080p moet aanhouden?
Vooralsnog met 4k 60hz geen crashes gehad. Maar heb juist deze tv gekocht en een ps5 om op 120hz te kunnen spelen. Dus hopelijk wordt dit snel gefixt.

Monda schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:38:
Ik heb op de ps5 ook 120hz uitgeschakeld. Wel enorm wennen. Veel schokkeriger. Erg onprettig als je 120hz gewend bent.
Speel nu op 4k 120hz. Maar zie hier voorbij komen dat je ook 1080p moet aanhouden?
Vooralsnog met 4k 60hz geen crashes gehad. Maar heb juist deze tv gekocht en een ps5 om op 120hz te kunnen spelen. Dus hopelijk wordt dit snel gefixt.
Nou caldera liep nooit op 120hz was vaak de kritiek op dus normaal merk je geen verschil.

Hier al een hele avond crashvrij voor de derde dag :)

• Monda
Chelseamarre123 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 21:04:
[...]

Nou caldera liep nooit op 120hz was vaak de kritiek op dus normaal merk je geen verschil.

Hier al een hele avond crashvrij voor de derde dag :)
Dat is echt pure onzin. Wereld van verschil nu ik m op 60hz heb staan. Zelfs m'n aim enz was even een stuk minder omdat hand oog coördinatie niet overeenkwam met hoe dat met 120hz was.

• kw_nl
Monda schreef op donderdag 30 december 2021 @ 21:21:
[...]

Dat is echt pure onzin. Wereld van verschil nu ik m op 60hz heb staan. Zelfs m'n aim enz was even een stuk minder omdat hand oog coördinatie niet overeenkwam met hoe dat met 120hz was.
Ik merk het ook hoor. Terwijl ik het bijna niet merkte toen ik van 60 naar 120 ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
De CEO van Activision Bobby Kotick stond in "the black book" van J.Epstein xD
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iYxjcx3v5m0JQJcXE6aSuNBldik=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Y5M2k2aqadCxrQuUNi07YxPC.jpg?f=user_large
I once again wants to remind everyone that a paid worker is the company's property.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Maximum aantal spelers in Call of Duty: Warzone verlaagd

[ Voor 43% gewijzigd door greatgonzo op 31-12-2021 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:23
Resouled schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:03:

[Afbeelding]

Ik heb dit ook gehad. Opgelost door ik de Nvidia instellingen image sharpening aan te zetten voor warzone. Standaard aanzetten hielp al maar volgens mij heb ik de slider nog iets hoger gezet op 70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

weet iemand hoe je makkelijk de warzone software op je PS5 verandert dat hij niet de disk gebruikt maar online download data?
Heb dit ooit gezien tijdens install via disc maar kan dit nergens meer terugvinden om dit aan te passen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
donvalentino schreef op maandag 3 januari 2022 @ 13:19:
weet iemand hoe je makkelijk de warzone software op je PS5 verandert dat hij niet de disk gebruikt maar online download data?
Heb dit ooit gezien tijdens install via disc maar kan dit nergens meer terugvinden om dit aan te passen
Modern Warfare verwijderen en warzone via de store installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Iemand enig idee; soms zie ik blueprints van wapens, die ik via de battlepass vrijspeel, helemaal niet om te kiezen als ik weapons aanpas...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
Wat werd ik gister gestoord van die Akimbo Shotgun. 1 Keer schieten met beide guns tegelijk en je ligt eraf.
Daarmee gewoon 3 potjes Rebirth verloren omdat het laatste team alleen maar met die shotguns rondliep.
Wordt tijd dat die generfed gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

gaan ze die servergrootte donderdag aanpassen? Meestal 1x per week een update toch?

Gisteren ook weer irritant. Ik beschouw mijzelf nog steeds een beginneling, dus vind het al tof als ik het tot de laatste 30 red. Kan ik na de gulag terugkeren, drop bij loadout kist, en meteen weer eruit door server problemen.. GRRRR...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Laan1988 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 08:49:
Wat werd ik gister gestoord van die Akimbo Shotgun. 1 Keer schieten met beide guns tegelijk en je ligt eraf.
Daarmee gewoon 3 potjes Rebirth verloren omdat het laatste team alleen maar met die shotguns rondliep.
Wordt tijd dat die generfed gaan worden.
Bloedirritant inderdaad, daar is niet tegen te spelen anders dan aan de andere kant van de map gaan zitten en hopen dat je ze niet tegenkomt.

Viel me op dat veel meer dan normaal mensen (rando teammates) het spel verlieten (ver voordat rebirth disabled werd), en dat ik dan ergens in de verte het geluid van die shotgun hoorde. Vast geen toeval.

[ Voor 3% gewijzigd door CyBeR op 04-01-2022 09:48 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
CyBeR schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 09:48:
[...]

Bloedirritant inderdaad, daar is niet tegen te spelen anders dan aan de andere kant van de map gaan zitten en hopen dat je ze niet tegenkomt.

Viel me op dat veel meer dan normaal mensen (rando teammates) het spel verlieten (ver voordat rebirth disabled werd), en dat ik dan ergens in de verte het geluid van die shotgun hoorde. Vast geen toeval.
Ik las via een tweet van Charlie Intel dat deze nerf er aan komt, die screenshot van Sledgehammer op Twitter.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zr5W9DFUF0qn68C6_iTtCsyMDEs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w5UApBbKz5uhcS0eIFUWe3rR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
Jopio schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:21:
[...]

Ik las via een tweet van Charlie Intel dat deze nerf er aan komt, die screenshot van Sledgehammer op Twitter.
[Afbeelding]
Dat is Vanguard toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Nu online
Hier draait Warzone echt beroerd sinds Vanguard.
Meerdere freezes op de Playstation 5 gehad in zowel Rebirth als Pacific.

Misschien maar eens tijd voor een reinstall...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Ah ja zie het.
Zouden deze veranderingen niet in zowel Vanguard als Warzone doorgevoerd worden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
TrueGamer schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:33:
Hier draait Warzone echt beroerd sinds Vanguard.
Meerdere freezes op de Playstation 5 gehad in zowel Rebirth als Pacific.

Misschien maar eens tijd voor een reinstall...
Ik had het ook bij mijn Series X.
Terug gezet op 60hz en sinds dien een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

vraagje, sinds het begin van de nieuwe map merk ik een probleem met het besturen van de helicopters, die valt gewoon random uit tijdens het vliegen.
Is dit een bekende bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Nu online
Jopio schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:35:
[...]

Ik had het ook bij mijn Series X.
Terug gezet op 60hz en sinds dien een stuk beter.
Hmm kan ik ook nog proberen, thanks voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:21
SledgeHammer heeft Vanguard gemaakt en niet komt niet van dezelfde studio als Warzone/MW maar ik verwacht wel dat het shared weapon balancing heeft. Anders ga je iets sterker zwakker maken wat tussen de spellen totaal niet overeen komt.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
TrueGamer schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 12:11:
[...]

Hmm kan ik ook nog proberen, thanks voor de tip
Hier ook ps5 en zelfde probleem. 25 crashes gehad met foutrapport. Na terugzetten naar 60hz niet meer. Maar wel een achteruitgang. Merk het enorm. Hopelijk fixen ze het snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
Zo het is weer lekker gebugged hoor… wapens die ineens in grote zwarte objecten veranderen. Top dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Krampus en z’n elven zijn wel weg gelukkig! 🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Daniel. schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 12:14:
[...]

SledgeHammer heeft Vanguard gemaakt en niet komt niet van dezelfde studio als Warzone/MW maar ik verwacht wel dat het shared weapon balancing heeft. Anders ga je iets sterker zwakker maken wat tussen de spellen totaal niet overeen komt.
Nee, het zijn weleens waar dezelfde wapens, maar in de twee games staan ze los van elkaar.

Al verwacht ik wel dat er een nerf komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Krijg je in plunder nog steeds geen weapon XP met kills?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Wulfric92 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 00:20:
Krijg je in plunder nog steeds geen weapon XP met kills?
Jawel hoor. Alleen was Plunder voorheen uitgesloten van de double XP.
Maar volgens mij is er sinds de update van gister avond geen enkele mode meer waarin double XP geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Even los van de bekende dingen die nog gladgestreken moeten worden, ik heb toch echt wel heel veel plezier in Caldera. Nu een paar avonden achter elkaar wat uren gemaakt, en moet zeggen dat naarmate ik de kaart een beetje begin te kennen de map toch wel enorm fijn speelt.

Probeer de Kilo weer eens, die komt me een potje fijn uit de verf :-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
https://www.documentcloud...lishing-v-engineowning-ug

Hopen dat dat het einde is van in ieder geval een van de grotere cheat leveranciers

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88
Jopio schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 08:36:
[...]

Jawel hoor. Alleen was Plunder voorheen uitgesloten van de double XP.
Maar volgens mij is er sinds de update van gister avond geen enkele mode meer waarin double XP geld.
Same! Ik vind het echt wel een toffe map! Beter dan de vorige :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:43
Ik snap nu niet meer hoe het zit met je ranking nummer.

Soms kom ik mensen tegen die al level 300, 400 of 500+ zijn. Bij mij zelf is na het behalen van level 55 weer opnieuw begonnen met level 1.

Hoe zit dat dan?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-09 09:27
sjorremans schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 11:26:
Ik snap nu niet meer hoe het zit met je ranking nummer.

Soms kom ik mensen tegen die al level 300, 400 of 500+ zijn. Bij mij zelf is na het behalen van level 55 weer opnieuw begonnen met level 1.

Hoe zit dat dan?
Die mensen hebben dus na level 55 de prestige gehaald. Als je die eenmaal hebt gehaald kunnen je doorlevelen naar level 300, 400 of 500+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
xK0etj3 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 11:42:
[...]

Die mensen hebben dus na level 55 de prestige gehaald. Als je die eenmaal hebt gehaald kunnen je doorlevelen naar level 300, 400 of 500+
En als je de prestige niet haalt ga je terug naar level 1? Dat is een keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
Timbox88 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 12:42:
[...]

En als je de prestige niet haalt ga je terug naar level 1? Dat is een keuze?
Klopt. Volgens mij gaat dat per seizoen zo.
Het is geen keuze, gaat automatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
xK0etj3 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 12:58:
[...]

Klopt. Volgens mij gaat dat per seizoen zo.
Het is geen keuze, gaat automatisch
Maar dan snap ik het nog steeds niet, haha? Want als je dus automatisch terug naar level 1 gaat als je bij level 55 bent, hoe komen die andere spelers dan tot level 300/400?

(sorry, mss domme vraag, maar heb me nooit echt beziggehouden met het levelen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xK0etj3
Timbox88 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 12:59:
[...]

Maar dan snap ik het nog steeds niet, haha? Want als je dus automatisch terug naar level 1 gaat als je bij level 55 bent, hoe komen die andere spelers dan tot level 300/400?

(sorry, mss domme vraag, maar heb me nooit echt beziggehouden met het levelen)
Als je helemaal opnieuw begint, begin je op level 1. Wanneer je doorlevelt naar level 55 haal je prestige. Je gaat dan terug naar level 1, maar met een nieuw icoontje (van prestige). Je houdt wel al je wapens en alles wat je hebt unlocked.

Zodra je je prestige hebt gehaald kan je weer levelen tot levels boven de 55. Als het seizoen is afgelopen wordt je weer teruggezet naar level 1 van de prestige die je dat seizoen hebt gehaald.

Hier meer info: https://callofduty.fandom...de#Call_of_Duty:_Vanguard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
xK0etj3 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 13:04:
[...]

Als je helemaal opnieuw begint, begin je op level 1. Wanneer je doorlevelt naar level 55 haal je prestige. Je gaat dan terug naar level 1, maar met een nieuw icoontje (van prestige). Je houdt wel al je wapens en alles wat je hebt unlocked.

Zodra je je prestige hebt gehaald kan je weer levelen tot levels boven de 55. Als het seizoen is afgelopen wordt je weer teruggezet naar level 1 van de prestige die je dat seizoen hebt gehaald.

Hier meer info: https://callofduty.fandom...de#Call_of_Duty:_Vanguard
Ahhhh zo! Helder!

Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hoelang duurt de kerstperiode daar bij Activision eigenlijk. Al weken geen updates omdat iedereen daar vakantie heeft? Ongelooflijk dat zo'n game niet kan ondersteund worden deze dagen.

Nu weer die invisible skin en die Broken shotgun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Kreeg net een ingame update... Zullen de problemen gefixt zijn...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Monda schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 23:21:
Kreeg net een ingame update... Zullen de problemen gefixt zijn...?
Skin is gefixed zeggen ze.
Buy zijn nog steeds fucked. Weer net zo 10 seconden blijven hangen en dan gekilled worden. Heel storend weer.

Fire sales hebben ze weer verlengd naar een hele cirkel tijd. Waarom dan weer, echt zo kut als iedereen self revive heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Chelseamarre123 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 23:51:
[...]

Buy zijn nog steeds fucked. Weer net zo 10 seconden blijven hangen en dan gekilled worden. Heel storend weer.

Fire sales hebben ze weer verlengd naar een hele cirkel tijd. Waarom dan weer, echt zo kut als iedereen self revive heeft.
Okok, is iig een begin. Ik hoop dat ik snel weer op 120hz kan spelen. Maar durf nu gewoon nog niet om te zetten, soort traumatisch geweest denk. 8)7

Gewoon bang dat ik er weer een crash krijg in cirkel 6. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Ik check mijn stats regelmatig via https://cod.tracker.gg/warzone maar iemand enig idee hoe 'best match' wordt berekend? Blijkbaar gaat het niet om je hoogste klassering namelijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubu
  • Laatst online: 05-09 20:24
Chelseamarre123 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 23:51:
[...]

De firesale duurde sowieso al de hele cirkel tijd, maar alleen het logo duurde korter :9 nu dus weer gelijk.

Ik vind die fire sale ook echt een van de mindere mechanics van VG Royale: iedereen self res + Advanced UAV galore. Zou leuk zijn als er een BR was met de 'normale' ruleset (geen planes) maar wel alleen VG wapens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
Chelseamarre123 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 22:51:
Hoelang duurt de kerstperiode daar bij Activision eigenlijk. Al weken geen updates omdat iedereen daar vakantie heeft? Ongelooflijk dat zo'n game niet kan ondersteund worden deze dagen.

Nu weer die invisible skin en die Broken shotgun.
Gelukkig kent deze game geen issues…. Oh wacht….
Deze bende duurt écht te lang. Jammer dat er geen goed vergelijkbaar alternatief is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Goeiedag zeg, de Pacific update heeft geen goeds gedaan op de last-gen. Als de map begint met het vliegtuig droppen de frames naar waarschijnlijk 3 of 4. wanneer je land duurt het 1,5 minuut minimaal voordat je pistooltje in beeld komt. Wapens oppakken hetzelfde. Hoop wel dat ze performance wise wat updates door gaan voeren. Tegelijk heb ik over een maand of 2 m'n PC weer dus zal het ongetwijfeld iets beter gaan dan nu. Vind de map zelf wel tof opzich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Timbox88 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 09:50:
Ik check mijn stats regelmatig via https://cod.tracker.gg/warzone maar iemand enig idee hoe 'best match' wordt berekend? Blijkbaar gaat het niet om je hoogste klassering namelijk...
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Misschien wil ik toch de battlepas aanschaffen. Maakt het nog uit welke je kiest? Want ik zie ze voor 1000 points of 2400,

En moet je elk seizoen een nieuwe pass, als je andere operators wil? Of kan ik bijvoorbeeld nu één kiezen, en dan over een tijdje weer één. Of is zo'n pas een soort abbo voor één seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

greatgonzo schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:35:
Misschien wil ik toch de battlepas aanschaffen. Maakt het nog uit welke je kiest? Want ik zie ze voor 1000 points of 2400,

En moet je elk seizoen een nieuwe pass, als je andere operators wil? Of kan ik bijvoorbeeld nu één kiezen, en dan over een tijdje weer één. Of is zo'n pas een soort abbo voor één seizoen?
Standaard is de battlepass 1000 punten per seizoen. Als je elk seizoen level 100 haalt op de battlepass zelf, dan krijg je meer dan 1000 punten terug. Die versie van 2400 punten geeft je wat extra's, zoals tierskips, die in mijn ogen gewoon overbodig en daarmee erg duur zijn.

De battlepass geeft je naast die punten ook blueprints en een paar skins voor operators. Na een seizoen hou je gewoon wat je hebt, heb je geen nieuw seizoen voor nodig.

Ik zou niet het battlepass kopen als je nog niet veel gespeeld hebt en het seizoen al halverwege is. Dan moet je flink wat uren gamen in de resterende tijd om de battlepass te voltooien. Dan kan je beter wachten op het nieuwe seizoen en dan starten. Heb je al flink wat uren erin zitten, dan kan je het wel kopen, want alle beloningen die je nog niet had, krijg je alsnog na het kopen van de battlepass. Als je momenteel onder level 50 op de battlepass zit, zou ik niet zo heel snel nu instappen, tenzij je flink wil gamen de komende 30 dagen.

Operators staan eigenlijk los van de battlepass. Die skins kan je los kopen in packages, waar je wel die punten voor nodig hebt, maar niet de de battlepass. Enige koppeling zijn de skins die je vrijspeelt in de battlepass. :)

Is er intussen al een update geweest die inverse mouse gefixed heeft in Warzone op de consoles? Wil graag de nieuwe map een keer checken, maar zonder werkende invert mouse kan ik niet gamen. Wat een flater dat dit niet werkt en zolang duurt dit op te lossen. Intussen vermaak ik mij wel met Vanguard, waar het wel gewoon goed werkt, net als bij Cold War.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

thunder8 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:50:
[...]

Operators staan eigenlijk los van de battlepass. Die skins kan je los kopen in packages, waar je wel die punten voor nodig hebt, maar niet de de battlepass. Enige koppeling zijn de skins die je vrijspeelt in de battlepass. :)
waar vind ik die? Zie alleen wat in de PS store een starter en pro pack staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
greatgonzo schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 12:03:
[...]

waar vind ik die? Zie alleen wat in de PS store een starter en pro pack staan
In de in-game store :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

dom. overheen gekeken. Maar ik vind die nog wel duur. Een pack kost zo maar 1800 punten.
En met een battlepass krijg je één operator? Of is die niet naar keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herman1990
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:03
Skinnyice schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:30:
Goeiedag zeg, de Pacific update heeft geen goeds gedaan op de last-gen. Als de map begint met het vliegtuig droppen de frames naar waarschijnlijk 3 of 4. wanneer je land duurt het 1,5 minuut minimaal voordat je pistooltje in beeld komt. Wapens oppakken hetzelfde. Hoop wel dat ze performance wise wat updates door gaan voeren. Tegelijk heb ik over een maand of 2 m'n PC weer dus zal het ongetwijfeld iets beter gaan dan nu. Vind de map zelf wel tof opzich
Soms is het inderdaad om te huilen. Het niet laden van een wapen heeft ons team pas nog een win gekost. Ik hoop dat ze het spel snel verbeter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Laatst online: 14-09 13:49
Is er ergens een site waar ik kan zien welke playlists er allemaal zijn.
Die updaten regelmatig, voor ik het spel opstart is het wel handig soms om dat van te voren te kunnen zien
Pagina: 1 ... 27 ... 34 Laatste