Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 13:18
Brubs schreef op woensdag 15 december 2021 @ 15:16:
Is er een mogelijkheid dat je de vliegtuiggeluiden en de anti aircraft knallen uit kan zetten? Soms lijkt het net op voetstappen in een huis.. Word er knetter gek van
Sinds de laatste update schijnt het iets minder geworden te zijn, maar alleen die sounds dempen is helaas niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 11:36
Iemand enig idee wat er allemaal veranderd is sinds de update van vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:29

Damian

Insane Obtrusion

BP14 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 16:07:
Ricochet is live gegaan in Europa.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -En4Cer-
BP14 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 16:07:
Bug Fixes
- Fixed collision issues with various elements across Caldera allowing Players to exploit/peek/shoot through them.
- Fixed an issue allowing Players to duplicate Weapons.
- Fixed an issue allowing Players to infil prematurely.
- Fixed an issue causing Players to experience framerate drops if respawning with a Player Title and Calling Card Frame equipped.
- Fixed an issue causing the Voice Chat output device setting to revert back to Default Communication Device.
- Fixed an issue preventing Vanguard Seasonal Challenges from appearing and/or tracking properly.
- Fixed an issue where EM2 (BOCW) Recoil was not being properly increased.
- Fixed an issue causing the k98 Scout 10.0x Telescopic Optic to incorrectly increase Aim Down Sight Speeds.
- Fixed an issue causing Players to unintentionally ADS-in and ADS-out.

General
The Type 100 (VG) 8mm Nambu 20 Round Mags Attachment name has been updated to 8mm Nambu 30 Round Mags.

Weapon Adjustments
- Assault Rifle

Assault Rifle Hotel (VG)
Recoil increased

- Light Machine Gun

Light Machine Gun Charlie (VG)
Neck Damage Multiplier decreased to 1.4, down from 1.5

Attachment Adjustments
Magazine

- Assault Rifle Hotel (VG)
6.5mm Sakura 75 Round Drums
Move Speed decreased by 2%
ADS Move Speed decreased by 3%

8mm Klauser Rifle 50 Round Mags
Move Speed increased by 2%
ADS Move Speed increased by 2%

Bron: https://charlieintel.com/...pdate-patch-notes/153907/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:51
Meer mensen continue netwerkproblemen? PS5 is verbonden en heb internet…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:54
Amazone Web Services ligt er uit, meerdere games o.a. Twitch en PS liggen eruit.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Buizerd__NL schreef op woensdag 15 december 2021 @ 16:47:
Amazone Web Services ligt er uit, meerdere games o.a. Twitch en PS liggen eruit.
Thanks! Dacht even dat hier weer eens iets kapot was hehe

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Brubs schreef op woensdag 15 december 2021 @ 15:16:
Is er een mogelijkheid dat je de vliegtuiggeluiden en de anti aircraft knallen uit kan zetten? Soms lijkt het net op voetstappen in een huis.. Word er knetter gek van
Echt he, moeten ze er echt uit flikkeren. Je hoort helemaal niks anders dan die klote vliegtuigjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:13
Wat zijn in plunder een beetje de hotspots zoals in Verdansk Storage toen was

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Blijft vervelend. Wil je even een last minute potje Warzone doen op de PC laat op de avond, moet ik ineens een update van 18 GB naar binnen slurpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:48
Jaapoes schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:59:
Voor de mensen achter de PC en met een nvidia kaart: hieronder de graphic filter settings van JGOD. Het maakt het spel wat scherper, verlicht de donkere hoeken wat beter en volgens mij is het de Vibrance setting die er voor zorgt dat het er een stuk kleurrijker uit ziet, veel minder flets.

Sharpen: 33%
Clarity: 57%
HDR Toning: 25%
Bloom: 0%
Tint Color: 0%
Tint Intensity: 0%
Temperature: 0
Vibrance: 56.8
Exposure: 0%
Contrast: 9%
Highlights: 0%
Shadows: -40%
Gamma: 0%
Waar en hoe voeg ik die toe dan ?

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:37
Sinds de laatste update op playstation constant uit de server gegooid. Ongelofelijk slecht! Wat een kut spel...

PSN: Mondaatje

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:56

Qu3st

Rebel8319 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 23:15:
[...]

Waar en hoe voeg ik die toe dan ?
Heb je GeForce Experience? Als je in game bent, alt+z en dan kan je het toevoegen

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

steefje schreef op woensdag 15 december 2021 @ 20:50:
Wat zijn in plunder een beetje de hotspots zoals in Verdansk Storage toen was
Airfield, Peak en Capital kunnen wel druk zijn.

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Monda schreef op woensdag 15 december 2021 @ 23:50:
Sinds de laatste update op playstation constant uit de server gegooid. Ongelofelijk slecht! Wat een kut spel...
Gisteravond op de PS echt nergens last van, heerlijk kunnen spelen en op 1x een iets vervormd wapen na geen bugs gezien :)
Monda schreef op woensdag 15 december 2021 @ 15:05:
[...]

Oja idd, maar dit geldt ook voor de Automaton toch? Alleen die heeft dus blijkbaar nog een lagere ttk.
Ook ja. Als je de Vanguard wapens goed op level hebt is alles een laser waar geen skill voor nodig is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• SD5k

SD5k

>4&X

Tsurany schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:45:
[...]

Ook ja. Als je de Vanguard wapens goed op level hebt is alles een laser waar geen skill voor nodig is.
De Automaton en STG hebben in de laatste patch meer recoil gekregen:

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:14
Kieft91 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:43:
[...]

Gisteravond op de PS echt nergens last van, heerlijk kunnen spelen en op 1x een iets vervormd wapen na geen bugs gezien :)
Gisteravond op de PS5 met een kameraad op PC crossplay gespeeld, bijna niet te doen, constante lag op de servers. Het gaat van kwaad naar erger.
SD5k schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:51:
[...]

De Automaton en STG hebben in de laatste patch meer recoil gekregen:

[YouTube: Huge weapon changes on Warzone today! Anticheat released!]
Als ik die STG en BAR zie, nauwkeurig sprayen over honderden meters zonder echt recoil. Automaton is aangepast maar ik denk met wat andere attachments dat hij nog steeds ontzettend nauwkeurig is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Jezus wat hebben ze het spel weer vernaggeld met de update. Gisteren van de 5 potjes op de PS5 2 vastlopers gehad en rest van de games ook random haperingen tijdens het spelen of dat je dropt uit de gulag en je handen en parachute niet ziet. Echt waardeloos weer dit.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

• SD5k

SD5k

>4&X

Tsurany schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:54:
[...]

Als ik die STG en BAR zie, nauwkeurig sprayen over honderden meters zonder echt recoil. Automaton is aangepast maar ik denk met wat andere attachments dat hij nog steeds ontzettend nauwkeurig is.
Ben ik met je eens, ik zeg ook niet dat alles nu perfect in balans is toch. :P

• Monda
Kieft91 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:43:
[...]

Ik lees dat je een uniek exemplaar bent dan ;)
Heel veel mensen na de update vastlopers. Voor de update had ik weer nergens last van.
Gisteren zowel een error en game crash als 4x met Squad uit de server gegooid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kieft91
Monda schreef op donderdag 16 december 2021 @ 10:47:
[...]

Ik lees dat je een uniek exemplaar bent dan ;)
Heel veel mensen na de update vastlopers. Voor de update had ik weer nergens last van.
Gisteren zowel een error en game crash als 4x met Squad uit de server gegooid.
Ja idd best vreemd, moet zeggen dat ik inderdaad een uniek exemplaar ben hoor ;)

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
dennis112 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:58:
Jezus wat hebben ze het spel weer vernaggeld met de update. Gisteren van de 5 potjes op de PS5 2 vastlopers gehad en rest van de games ook random haperingen tijdens het spelen of dat je dropt uit de gulag en je handen en parachute niet ziet. Echt waardeloos weer dit.
Ja is nu meer mazzel hebben of je problemen hebt of niet, gister los van lag zonder problemen kunnen spelen maar mijn teamgenoot had het probleem dat de game na een death veranderde in een slideshow van 5 fps :(

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:57
Gisteren was het 4 van de 5 potjes onspeelbaar qua lag(spikes). Constant oranje blokjes links in beeld, stotterend, haperend. Ping constant 80-110ms, terwijl ik normaal 15ms heb.

Ik weet niet wat ze met de (EU) servers hebben gedaan, maar goed is het niet :9

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 11:36
Hoe is het mogelijk dat ik van Level 59 terug gezet naar Level 2? hebben meer mensen hier last van?

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:23
BP14 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:48:
Hoe is het mogelijk dat ik van Level 59 terug gezet naar Level 2? hebben meer mensen hier last van?
Dan zit je in de volgende prestige :)
Gisteren ook enorme lag bij het begin van de game(PS5)
Na een tijdje was het wel over als er wat mensen dood waren? :P

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online

Wish

ingwell

Sinds gisteren heb ik het issue dat ik op de PC in Warzone multiplayer welgeteld 1 map kan spelen. Op het moment dat ik in een nieuwe game/map wordt gestopt, dan hoor ik soms wel geluiden uit de lobby. Maar mijn scherm vertelt me telkens: "Loading assets" en knippert tussen twee schermen in lijkt het wel. Krijg ik dan ook een nerveus klikgeluid bij. Gratis.

Het repairen van de files leverde me niks op en een verse install die ik net heb uitgevoerd ook niet: hetzelfde euvel. 1 potje spelen en ik moet de game opnieuw opstarten.

Any thoughts?

No drama

• Pedro6
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-03-2023
(PC) Helaas ook al een paar keer gehad. Warezone start wel op maar klapt er voordat ik begin weer uit. De oplossing voor mij is dan YouTube: Fix Warzone/Cold War Infinite Update/Scanning Loop | Battle.net
Heeft mij al meerdere keren geholpen, wel meteen optie 2 doen ;-)

• crimby
Playlist update…. Weg vanguard resurgence:-(

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:01

greatgonzo

schit-te-rend!

Pas na een weekje echt wat tijd er in zitten.. Wat laggy af en toe.. Je zou toch haast verwachten dat een uitbreiding beter is dan eerdere versies.. Vind het nogal buggy.
Welke AR gebruiken jullie nu? Nu de automaton gigantische recoil heeft

• crimby
Chelseamarre123 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 19:41:
Welke AR gebruiken jullie nu? Nu de automaton gigantische recoil heeft
Ik nu al ff de STG44. Prima wapentje!
crimby schreef op donderdag 16 december 2021 @ 19:43:
[...]

Ik nu al ff de STG44. Prima wapentje!
Hmm ik heb hem gisteren ook eens getest(was ervoor altijd geglitched/bokjes) maar heeft ook een pak meer recoil gekregen.
Gisteren eens met die NZ gespeeld en schoot ook wel lekker. Mooi 2 winnetjes mee gepakt.

Die BAR schijnt ook goed te zijn, maar lijkt me wat moeilijk met die lage firerate

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Workingtitle
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08-09 12:12
Inderdaad resurgence vanguard er weer uit.
Waarom in godsnaam??

• crimby
Chelseamarre123 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 19:48:
[...]

Hmm ik heb hem gisteren ook eens getest(was ervoor altijd geglitched/bokjes) maar heeft ook een pak meer recoil gekregen.
Gisteren eens met die NZ gespeeld en schoot ook wel lekker. Mooi 2 winnetjes mee gepakt.

Die BAR schijnt ook goed te zijn, maar lijkt me wat moeilijk met die lage firerate
Vind hm wel prima hoor! Zit al wel op level 66 dus heb wel een prima load.
Met de BAR kan ik echt helemaal niks…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monda
Chelseamarre123 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 19:48:
[...]

Heb je de stg met de juiste attachments getest? Ik vond m ook niet super, tot ik die blueprint van de battle pass had (degene zonder magazijn). Toen dat eerste magazijn vrij gespeeld en schiet nu heel fijn en stabiel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
Ik heb even niet gespeeld en net een aantal updates binnengehaald op de XSX. Maar heb nog steeds geen 120fps? Wat is dit voor onzin?

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:43
Vroeg me al af waarom ik sommige kills niet meer maakte… automaton generfed dus 😫

Welke moet ik nu weer pakken grr, stg had ik juist ingeruild voor de automaton..

Is volkssturmgewehr een optie qua rcoil etc?

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
Bestaat er een NL Discord voor Warzone?
Gisteren maar is begonnen op de laptop wat me een stuk beter afgaat dan op de ps4 ;) zal nooit pro worden maar dat hoeft van mij ook niet!

Maar zoek wat mensen om mee te spelen, ben vrij casual, zoek een beetje leeftijdsgenoten (±30) :)
Meestal online in de avond na 22 uur (ivm vrouw, kind, social life etc.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08 21:19
Kieft91 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:01:
Bestaat er een NL Discord voor Warzone?
Gisteren maar is begonnen op de laptop wat me een stuk beter afgaat dan op de ps4 ;) zal nooit pro worden maar dat hoeft van mij ook niet!

Maar zoek wat mensen om mee te spelen, ben vrij casual, zoek een beetje leeftijdsgenoten (±30) :)
Meestal online in de avond na 22 uur (ivm vrouw, kind, social life etc.)
Hier een link naar een vrij grote Warzone NL community. 18+ en zitten vrij veel 30 plussers op ;)

https://discord.gg/TyDysbRX

[ Voor 3% gewijzigd door Jaapoes op 17-12-2021 10:57 ]

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcanti
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
Ik dacht dat Rebirth er sinds gister weer zou zijn. Maar zie alleen Vanguard Resurgence staan vandaag 🥴

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:23
marcanti schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 13:35:
Ik dacht dat Rebirth er sinds gister weer zou zijn. Maar zie alleen Vanguard Resurgence staan vandaag 🥴
Gisteren paar potjes gedaan... dus hij is er wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:43
HertogJack schreef op donderdag 16 december 2021 @ 23:07:
Vroeg me al af waarom ik sommige kills niet meer maakte… automaton generfed dus 😫

Welke moet ik nu weer pakken grr, stg had ik juist ingeruild voor de automaton..

Is volkssturmgewehr een optie qua rcoil etc?
De meta is volgens mij geshift van de Automaton naar de Cooper Carbine. Iedereen liep daar gisteravond mee. Zelf ook maar begonnen en met wat attachments is het inderdaad een erg goed wapen. Maja, je kunt al een beetje raden wat er de volgende patch gaat gebeuren....

AS44 lijkt me ook potentieel te hebben met z'n hoge fire rate. Recoil is wel heftig op het level waar ik m op heb dus weet niet hoe viable die wordt. Wellicht wordt dat de meta na de Cooper!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:24
stijn1309 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 13:40:
[...]

Gisteren paar potjes gedaan... dus hij is er wel :)
Volgens een tweet van RavenSoftware is er een issue mee, daarom hebben ze het er nu weer tijdelijk uitgesloopt. Komt wel weer terug als issue gefixed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 13:54:
[...]

De meta is volgens mij geshift van de Automaton naar de Cooper Carbine. Iedereen liep daar gisteravond mee. Zelf ook maar begonnen en met wat attachments is het inderdaad een erg goed wapen. Maja, je kunt al een beetje raden wat er de volgende patch gaat gebeuren....

AS44 lijkt me ook potentieel te hebben met z'n hoge fire rate. Recoil is wel heftig op het level waar ik m op heb dus weet niet hoe viable die wordt. Wellicht wordt dat de meta na de Cooper!
Klopt, gisteren ook met de cooper gespeeld en lijkt wel een betere Automaton.
Ook handig dat je hem eigenlijk niet moet levelen, ik had eigenlijk al een goeie build bij level 30 ofzo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• upclocker
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:25
Het is toch ongelooflijk hoe ze de game elke keer weer kunnen verneuken met rommel waar niemand op zit te wachten. Die Krampus verschijnt gewoon random dus? Net een lekker potje geruineerd doordat die achter ons aanzat. Gevolg andere squads wisten precies waar we zaten en waren gewoon easy kills.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Hier ook.. Mijn hele ammo leeg moeten schieten op die krampus.. 1 shot over.. Weer in bevolkt gebied.. Pief paf oef....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
greatgonzo schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 23:13:
Hier ook.. Mijn hele ammo leeg moeten schieten op die krampus.. 1 shot over.. Weer in bevolkt gebied.. Pief paf oef....
Echt belachelijk dat ze dit in Batlle Royale hebben gestoken net als die elfjes.
Steek zo'n onzin gewoon in multiplayer

Edit: al 2 dagen superlagg en ook iedereen word er wel eens uitgesmeten van mijn squad. Echt frustrerend maar wel tijd om zo'n Kerstevent erin te steken dat niemand wil...

[ Voor 19% gewijzigd door Chelseamarre123 op 18-12-2021 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Sinds de update heb ik steeds game crashes op de ps5. Game hangt en moet handmatig afsluiten of knalt er zelf uit en krijg foutrapport melden in beeld.

Meer mensen met dit probleem sinds de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcanti
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
Ja hier ook op PS5 om de zoveel potjes, en bij m'n maten ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jackson
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 25-07-2023
Yes! Rebirth terug :)

Maar helaas nog om de haverklap crashes hier op de PS5..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12:57
Na meer dan een week niet spelen, toch maar weer even opgestart met 3 vrienden. Om de haverklap crashes bij hun (ps4/5). Die game is gewoon totaal onspeelbaar geworden zo.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online

Wish

ingwell

Wish schreef op donderdag 16 december 2021 @ 13:46:
Sinds gisteren heb ik het issue dat ik op de PC in Warzone multiplayer welgeteld 1 map kan spelen. Op het moment dat ik in een nieuwe game/map wordt gestopt, dan hoor ik soms wel geluiden uit de lobby. Maar mijn scherm vertelt me telkens: "Loading assets" en knippert tussen twee schermen in lijkt het wel. Krijg ik dan ook een nerveus klikgeluid bij. Gratis.

Het repairen van de files leverde me niks op en een verse install die ik net heb uitgevoerd ook niet: hetzelfde euvel. 1 potje spelen en ik moet de game opnieuw opstarten.

Any thoughts?
Dit dus: YouTube: The death of Call of Duty Modern Warefare 2021 DEV ERROR 1202" etc W...

En voor mij is de oplossing: na elk potje de lobby verlaten en opnieuw op zoek. Dat staat ook ergens in de comments, en het werkt. Maar wat een gepruts

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 21:50
Wat is er met die laatste update aan de hand (op PC). Trage matchmaking, lege potjes, loading assets en dan knipperende schermen, groot wit vlak (blijkbaar zonder relevante content), het is gewoon niet meer te spelen...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Jeez.. Crash na crash op de ps5.

Hoe kunnen ze het zo verkrachten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monda
Bizar! Vanavond weer 3x crash op de ps5! Niet te doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dennis112
Echt gewoon bijna niet te spelen op dit moment. Het is echt een unicum als je een goed potje zonder problemen hebt. Super veel lag waardoor je iedereen schokkend ziet lopen. Hangt op willekeurige momenten gewoon even 5 seconden, bijvoorbeeld als je iets wil kopen bij de buy station. Gisteravond 2 uurtjes gespeeld en echt 4 keer vastgeslagen (PS5) En als je een keer een goeie pot hebt komt die kut Krampus achter je aan

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Ander vraagje.. Ik heb de voice chat uitstaan.

Toch zie ik soms een luidspreker achter mijn naam, tenzij ik bewust de microfoon mute..

Hoe zit het, als je voice chat uitzet, blijft dan wel je eigen microfoon aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Ik heb nu constant dat ik tijdens een potje een freeze heb en het hele spel afsluit. Dit ligt absoluut niet aan mijn videokaart. Hebben jullie hetzelfde? Bloedirritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 23:58
Cheezborger schreef op zondag 19 december 2021 @ 19:21:
Ik heb nu constant dat ik tijdens een potje een freeze heb en het hele spel afsluit. Dit ligt absoluut niet aan mijn videokaart. Hebben jullie hetzelfde? Bloedirritant.
Kijk een paar berichten boven je zou ik zeggen ;)

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:05
Ben een n00b en dus een first time speler.
Iemand hier de gouden tip om mijn muis inverted te krijgen? Als ik invert enable/disable in het menu dan gebeurd er eigenlijk niks?

ehhhh..HOI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kesj
krizzziz schreef op maandag 20 december 2021 @ 07:12:
Ben een n00b en dus een first time speler.
Iemand hier de gouden tip om mijn muis inverted te krijgen? Als ik invert enable/disable in het menu dan gebeurd er eigenlijk niks?
Op console werkte dat niet bij me, bugged. Ik speel op de Xbox Series X.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -En4Cer-
upclocker schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 21:47:
Het is toch ongelooflijk hoe ze de game elke keer weer kunnen verneuken met rommel waar niemand op zit te wachten. Die Krampus verschijnt gewoon random dus? Net een lekker potje geruineerd doordat die achter ons aanzat. Gevolg andere squads wisten precies waar we zaten en waren gewoon easy kills.
100% mee eens.

Daarnaast vind ik het ook jammer dat ze de battle royal playlist omgedraaid hebben; Vanguard only is alleen in quads te spelen. Bij solo, duo en trio kun je alleen voor de gecombineerde MW/CW/Vanguard modus kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
Want een bugs zeg… ding blijft crashen, haperen of opnieuw connecten. Kan echt niet normaal een potje spelen meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:17

Typhone

Who Dares Wins

greatgonzo schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 20:13:
Jeez.. Crash na crash op de ps5.

Hoe kunnen ze het zo verkrachten
Hier ook (PS5).
Absolute ruk latency ook de hele tijd en normaal spelen is er niet bij. Doet ie het wel dan random crashes. Koppel die shit gewoon los van de rest. Ook bij het switchen van game mode (van vanguard naar warzone bijv)… app or game not installed. Lol

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• J_Velsink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 05:08
Voor de mensen met een PS5 die op 4k en 120hz spelen lijkt het volgende te helpen om tijdelijk tot een volgende patch zonder crashes te kunnen spelen:

1080p en 60hz instellen bij de instellingen van de playstation zelf en daarnaast heb ik de on-demand texture streaming in Warzone zelf op standard quality gezet in plaats van high quality.
Sindsdien geen enkele crash/freeze meer gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Monda
Wat ik nou het vreemde vind, is dat er op trello van Warzone niets staat over de crashes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Laatst online: 07:59
Ik kom er niet eens meer in. Server Queue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Matchmaking vindt niks meer nu lijkt nu helemaal kapot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
oftewel ik mag blij zijn dat ik nog geen PS5 heb kunnen bemachtigen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herman1990
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:03
Kieft91 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 08:38:
Ik spel zelf met pc en hebben meerdere vrienden die zonder problemen met de oudere Xbox spelen, Ik heb meer problemen met warzone, ook de vrienden met een ps5 ondervinden volgens mij meer problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
ik speel op de pc en ps4 maar ervaar niet zoveel problemen als ik hierboven alleen maar lees, best vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Jammer dat helikopters nog steeds zo OP zijn. Je hoeft hem maar aan te raken en je bent stuque :(. Verder nog steeds vreemd dat je met auto's een berg kan afrijden zonder gevolgen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

J_Velsink schreef op maandag 20 december 2021 @ 21:10:
Voor de mensen met een PS5 die op 4k en 120hz spelen lijkt het volgende te helpen om tijdelijk tot een volgende patch zonder crashes te kunnen spelen:

1080p en 60hz instellen bij de instellingen van de playstation zelf en daarnaast heb ik de on-demand texture streaming in Warzone zelf op standard quality gezet in plaats van high quality.
dan heb je dus gewoon een PS4 pro :N
Ze zullen het denk ik pas gaan fixen bij een volgend seizoen?

[ Voor 5% gewijzigd door greatgonzo op 21-12-2021 09:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Damian schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 08:57:
Jammer dat helikopters nog steeds zo OP zijn. Je hoeft hem maar aan te raken en je bent stuque :(. Verder nog steeds vreemd dat je met auto's een berg kan afrijden zonder gevolgen :P
Van alle issues met dit brolwerk vind ik dit nog wel het minst erg :+

Ik denk dat het zelfs wel bij de arcade speelstijl past, zeker omdat voertuig physics toch niet bepaald hoogstaand zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crimby
Kieft91 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 08:38:
Er zijn nog zo veel redenen dat je moet huilen dat je nog geen PS5 hebt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 13:13
In de pre-match van een een potje plunder gebeurde het volgende:

https://www.xbox.com/en-US/play/media/FCKSH7RH

Wel grappig op zich, vooral omdat de countdown niet kwam. Na een kwartier ofzo werd ik er uit gegooid en de twee wapens die ik had gebruikt waren plots beiden geleveld tot level 70. Daar was ik nog lang niet in de buurt.
Ongetwijfeld een bug dus ben benieuwd wat er gaat gebeuren met mijn xp.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Hebben jullie al favoriete Vanguard wapens? Als main heb ik de BAR en de STG44 leveled. Beide prima te controlen en redelijke damage. De BAR lijkt een beetje op de Odin met z'n lage fire rate. Als secondary de MP-40... Removed Stock icm de Quick perk en je vliegt over de map. Gebruik zelfs ook Double Time nu E.O.D. minder nuttig is (explosives doen gewoon teveel damage). Nog nooit zoveel mobility gehad!

[ Voor 7% gewijzigd door yinx84 op 21-12-2021 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:57
yinx84 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:36:
Hebben jullie al favoriete Vanguard wapens?
MP40 en de BREN _/-\o_ .

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:36:
Hebben jullie al favoriete Vanguard wapens? Als main heb ik de BAR en de STG44 leveled. Beide prima te controlen en redelijke damage. De BAR lijkt een beetje op de Odin met z'n lage fire rate. Als secondary de MP-40... Removed Stock icm de Quick perk en je vliegt over de map. Gebruik zelfs ook Double Time nu E.O.D. minder nuttig is (explosives doen gewoon teveel damage). Nog nooit zoveel mobility gehad!
Bren en BAR lijken goed te werken. BAR is gewoon enorm accuraat en lijkt dus wel op de Oden maar heeft een stuk meer kogels in het magazijn. En de Bren doet veel damage, met de 100 rounds zit het magazijn niet in de weg maar is hij wel wat minder nauwkeurig. Ben ook met de STG bezig maar vind him niet heel interessant qua looks en dan kies ik liever de BAR.
Cooper helaas generfd maar was ook een topper.

[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 21-12-2021 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
Cooper Carbine en PPSH, beide zijn geloof ik al generf maar nogsteeds prima guns wat mij betreft. Ben nog wel wat zoekende naar goede sniper, maar het lijkt op Kar98 te worden, maar het voelt allemaal nog niet heel lekker.

Pfff, zou trouwens wel blij zijn als ze eens iets gaan doen tegen vroege game dropouts. Hoevaak je wel niet een random duo's/trio's/quads potje al halverwege of vrijwel na de start alleen moet afwerken omdat iedereen geleaved is, heel vervelend!

[ Voor 36% gewijzigd door SirMemeAlot op 21-12-2021 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
J_Velsink schreef op maandag 20 december 2021 @ 21:10:

Werkt niet bij mij. Eerste pot en ik en mijn maat beide gecrashed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Laatst online: 07:59
Tsurany schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:46:
[...]

Bren en BAR lijken goed te werken. BAR is gewoon enorm accuraat en lijkt dus wel op de Oden maar heeft een stuk meer kogels in het magazijn. En de Bren doet veel damage, met de 100 rounds zit het magazijn niet in de weg maar is hij wel wat minder nauwkeurig. Ben ook met de STG bezig maar vind him niet heel interessant qua looks en dan kies ik liever de BAR.
Cooper helaas generfd maar was ook een topper.
Ik heb deze van Swagg geleend. Werkt prima voor mij als main en als secondary heb ik een RPG.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wZupJgMRBkUpfwlgPD_Yzjbib6I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pU31uCPTlCEGWlssIQGbuZJp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
SirMemeAlot schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 17:19:
Pfff, zou trouwens wel blij zijn als ze eens iets gaan doen tegen vroege game dropouts. Hoevaak je wel niet een random duo's/trio's/quads potje al halverwege of vrijwel na de start alleen moet afwerken omdat iedereen geleaved is, heel vervelend!
Wat zouden ze moeten doen dan? Mensen verplichten om te blijven spelen? Zou toch ook raar zijn als je niet kunt afsluiten als de deurbel gaat of om wat voor andere reden weg moet of wil. Er zijn genoeg andere zaken die hoger op t lijstje staan van issues die opgelost moeten worden. Sorry, maar dit is gewoon het risico als je met randoms speelt. Wat kun je er aan doen? Of je gaat solo spelen, of je speelt alleen met bekenden.

Ik snap dat het vervelend is als mensen vroegtijdig weg gaan maar er zijn genoeg redenen te bedenken waarom je andere mensen nooit zou kunnen/mogen dwingen om te blijven spelen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -En4Cer-
Blijft het beeld bij jullie ook regelmatig een paar seconden hangen wanneer je een buystation opent? (ps5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
-En4Cer- schreef op woensdag 22 december 2021 @ 08:58:
Blijft het beeld bij jullie ook regelmatig een paar seconden hangen wanneer je een buystation opent? (ps5)
Jup, op Xbox (Series X) ook.

Paar dagen terug was 't totaal niet te doen om bijv. iemand terug te kopen, want voor je dat kon doen was je waarschijnlijk zelf al dood door buystation campers. Gisteren begon het zonder problemen, maar later op de avond werd het weer minder..

Sowieso is de performance, zeker in het begin van een game, dramatisch...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Bren heeft wel stevige impact, maar ik vind het een gek ding, spelende op een Xbox Series X.
Door het missen van FOV neemt dat ding 3/4 van het scherm in. En omdat de scope links zit van het magazine, ipv er boven kan ik er maar niet aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

na een paar weken weer eens warzone gespeeld. Wat een draak van een spel is dit geworden zeg.
Nog steeds super veel bugs en enorm veel lag, o.a. graphics die niet/ slecht laden, wapens inzoomen zie je vaak niet eens een wapen, alleen een mikpunt.

Ik wacht wel weer een maand, hopelijk is dan e.e.a. gefixt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NACrat
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 15:53
JohnnyV76 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 08:07:
[...]

Wat zouden ze moeten doen dan? Mensen verplichten om te blijven spelen? Zou toch ook raar zijn als je niet kunt afsluiten als de deurbel gaat of om wat voor andere reden weg moet of wil. Er zijn genoeg andere zaken die hoger op t lijstje staan van issues die opgelost moeten worden. Sorry, maar dit is gewoon het risico als je met randoms speelt. Wat kun je er aan doen? Of je gaat solo spelen, of je speelt alleen met bekenden.

Ik snap dat het vervelend is als mensen vroegtijdig weg gaan maar er zijn genoeg redenen te bedenken waarom je andere mensen nooit zou kunnen/mogen dwingen om te blijven spelen.
Zouden ze niet kunnen tracken hoe vaak je een potje voortijdig leaved? Uiteraard zijn er zat legitieme redenen te bedenken waardoor je een keer een potje voortijdig moet afbreken. En natuurlijk is dat een risico met randoms. Maar als nou blijkt dat (ik noem maar wat) je 40% van de tijd al leaved alvorens jouw squad in zijn geheel is uitgeschakeld, dan is het gewoon structureel. Dan zou je die personen kunnen straffen door enkel de solo modus open te zetten voor een x aantal dagen.

Bovenstaand is maar een snelle ingeving, zou dus niet weten of zoiets überhaupt technisch haalbaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

NACrat schreef op woensdag 22 december 2021 @ 14:55:
[...]

Zouden ze niet kunnen tracken hoe vaak je een potje voortijdig leaved? Uiteraard zijn er zat legitieme redenen te bedenken waardoor je een keer een potje voortijdig moet afbreken. En natuurlijk is dat een risico met randoms. Maar als nou blijkt dat (ik noem maar wat) je 40% van de tijd al leaved alvorens jouw squad in zijn geheel is uitgeschakeld, dan is het gewoon structureel. Dan zou je die personen kunnen straffen door enkel de solo modus open te zetten voor een x aantal dagen.

Bovenstaand is maar een snelle ingeving, zou dus niet weten of zoiets überhaupt technisch haalbaar is.
Technisch prima te doen lijkt mij. Beetje de Deserter debuff van WoW :P Gewoon 30 minuten alleen maar solo's toestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

SirMemeAlot schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 17:19:
Cooper Carbine en PPSH, beide zijn geloof ik al generf maar nogsteeds prima guns wat mij betreft. Ben nog wel wat zoekende naar goede sniper, maar het lijkt op Kar98 te worden, maar het voelt allemaal nog niet heel lekker.

met alle bugs is het realistischer dat ze gewoon van de server gegooid worden.. gebeurt mij iig 1-3x per avond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
NACrat schreef op woensdag 22 december 2021 @ 14:55:
[...]

Maar als nou blijkt dat (ik noem maar wat) je 40% van de tijd al leaved alvorens jouw squad in zijn geheel is uitgeschakeld, dan is het gewoon structureel. Dan zou je die personen kunnen straffen door enkel de solo modus open te zetten voor een x aantal dagen.
Ik denk dat het gevaar er vooral in zit dat je mensen niet kunt/mag straffen omdat ze geen zin meer hebben om verder te spelen. Het is voor jou vervelend als je alleen komt te staan maar zij vinden het wss niet leuk om verder te spelen om wat voor reden dan ook. Iemand anders mag toch niet bepalen hoe zij hun vrije tijd besteden? Hacken/Cheaten is duidelijk... dat moet gestraft worden want dat is tegen de regels van het spel maar stoppen wanneer je wil zag m.i. nooit bestraft kunnen worden.

Ik heb er gelukkig geen last van. Ik speel alleen met bekenden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
JohnnyV76 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 16:53:
[...]

Ik denk dat het gevaar er vooral in zit dat je mensen niet kunt/mag straffen omdat ze geen zin meer hebben om verder te spelen. Het is voor jou vervelend als je alleen komt te staan maar zij vinden het wss niet leuk om verder te spelen om wat voor reden dan ook. Iemand anders mag toch niet bepalen hoe zij hun vrije tijd besteden? Hacken/Cheaten is duidelijk... dat moet gestraft worden want dat is tegen de regels van het spel maar stoppen wanneer je wil zag m.i. nooit bestraft kunnen worden.

Ik heb er gelukkig geen last van. Ik speel alleen met bekenden :)
In Siege (un)ranked wordt dit gewoon bestraft. Je benadeelt namelijk een ander, wat de reden ook is. Vind ik prima. Ook als straf, voor die ene keer dat je geen zin meer hebt of een andere goede reden hebt om eerder te stoppen. Dan weet je wat de consequentie is. Anders gewoon lekker solo gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACrat
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 15:53
JohnnyV76 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 16:53:
[...]

Ik denk dat het gevaar er vooral in zit dat je mensen niet kunt/mag straffen omdat ze geen zin meer hebben om verder te spelen.
Iedereen kan weleens geen zin meer hebben om wat voor reden dan ook. En daar hoef je dan ook zeker geen straffen voor uit te delen.

Maar als je structureel een groot deel van je potjes leaved nog voordat de rest van je squad dood is dan mag daar best tegen worden opgetreden op een gegeven moment. Want je verpest het dan ook keer op keer voor een ander.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirMemeAlot
JohnnyV76 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 08:07:
[...]

Ik wil ze ook niet dwingen, maar er zou wat mij betreft wel een consequentie op mogen staan. Ik ben ook heus wel eens geleaved terwijl er nog iemand levend was, omdat hij A. zo ontiegelijk langzaam was in het looten of B. Niet eens de moeite deed om mij terug te kopen. Maar je hoeft ook niet direct een ban te krijgen als je een keer leaved, maar ik ervaar vaak genoeg terwijl ik genoeg geld en al gepositioneerd ben naast een buy-station dat zodra ze in de goellie verliezen direct eruit gaan. Starten waarschijnlijk een nieuw potje op, en wachten dan net zolang tot ze een goede start hebben om het spel verder af te maken.

Ben het met je eens, dat je prima een keer kan leaven omdat je onverwacht weg moet, iemand bij de deur staat, je wordt gebeld of tig andere redenen. Maar als je zoals in het voorbeeld aangegeven vaker dan 40% van je potjes leaved, dan is het toch wel iets structureler van aard dan enkel onverwachte gebeurtenissen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12:57
SirMemeAlot schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:30:
[...]

Ik wil ze ook niet dwingen, maar er zou wat mij betreft wel een consequentie op mogen staan. Ik ben ook heus wel eens geleaved terwijl er nog iemand levend was, omdat hij A. zo ontiegelijk langzaam was in het looten of B. Niet eens de moeite deed om mij terug te kopen. Maar je hoeft ook niet direct een ban te krijgen als je een keer leaved, maar ik ervaar vaak genoeg terwijl ik genoeg geld en al gepositioneerd ben naast een buy-station dat zodra ze in de goellie verliezen direct eruit gaan. Starten waarschijnlijk een nieuw potje op, en wachten dan net zolang tot ze een goede start hebben om het spel verder af te maken.

Ben het met je eens, dat je prima een keer kan leaven omdat je onverwacht weg moet, iemand bij de deur staat, je wordt gebeld of tig andere redenen. Maar als je zoals in het voorbeeld aangegeven vaker dan 40% van je potjes leaved, dan is het toch wel iets structureler van aard dan enkel onverwachte gebeurtenissen.
Wie doet er nou de voordeur open tijdens een game sessie? Laat staan de telefoon opnemen :+

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Volgens mij al langer als een week totaal onspeelbaar op next console en ze communiceren er gewoon niks over.
Ze zijn het spel gewoon kapot aan het maken momenteel.
Pagina: 1 ... 26 ... 34 Laatste