Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-09 09:27
Al met al ben ik best tevreden over de nieuwe map. Het kostte wel aardig wat moeite om uiteindelijk te kunnen spelen. Eerst een freeze in het menu bij het maken van een loadout en daarna een fatal error.

Ik moet wel echt wennen aan het feit dat er een stuk meer cover is, ik vind de enemy moeilijker te spotten.
Het viel me op dat als je uit een raam kijkt in een gebouw de wereld er wat grijs uit lijkt te zien, zodra je dan weer naar buiten gaat zie je de kleur gewoon terugkomen. Zodra je daar op gaat letten word het pas vervelend.

Qua bugs viel het me op dat er met snipers geen bullet te zien is. Je hebt dus geen idee wat de bulletdrop is en hoe je moet richten op afstand. Daarnaast had ik af en toe wat aardige frame drops zodra ik in de buurt van water kwam. Over de hele map zat ik rond de 130/140 fps, maar zodra ik in de buurt van water kwam dropte dit gelijk naar 85/90.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08 21:19
Tombason schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 00:00:
[...]

Je moet even de juiste wapens en attachments hebben denk ik. Gebruik nu de Automaton en dat is gewoon echt een laser. Ook de PPSH is een hele fijne smg om ernaast te gebruiken.
Ja klopt, je hebt gelijk. De ground loot is gewoon echt belabberd over het algemeen. Van mij mogen ze de kwaliteit van de ground loot wel wat omhoog gooien aangezien je langer moet wachten op je load out.

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcanti
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 18:50
Het zijn vooral m'n ogen ook die weer ff moeten wennen. Een poppetje zien bewegen op een andere achtergrond die je nog niet kent, vond ik gister vrij lastig. En zal naast de nieuwe omgeving ook iets met nieuw kleurgebruik te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
kiiv3H schreef op donderdag 9 december 2021 @ 23:08:
[...]

Die bug heb ik ook, het is echt mega irritant. Ik dacht eerst dat het aan m'n muis lag, nieuwe muis gekocht maar het probleem is er nog steeds. Op Reddit heb ik er ook wat mensen over zien klagen, dus we zijn niet de enige met dit probleem
Dit gebeurde ook bij 2 vrienden van mij waarmee ik samen wilde spelen. We waren met z'n vieren en het opvallende was dat de 2 die geen Vanguard hadden last hadden van deze bug

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:36

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Jeromez schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:15:
[...]

Plunder zit er al weer in!
Gisteren een potje gespeeld en ook weer een win. Het is weer even zoeken waar je wel en niet moet landen voor goede loot om te winnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Steven030 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:33:
[...]

Ooh je hebt helemaal gelijk. Ik dacht dat Vanguard draaide op de (geupgrade versie van) MW2019 engine 8)7
Dat dachten we allemaal :) Helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-08 22:13
Damian schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:33:
Ik vind het op de pc er toch wat fletsig en kleurloos uit zien, maar wellicht is dat een instelling...
Je kan op Youtube zoeken naar IcemanIsaac. Hij had 6/7 maanden geleden een filmpje over video instelling. gebruik die nog steeds en bevalt me echt meer dan prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:41
Gister ook wat potjes kunnen spelen op de nieuwe map. Best wat bugs tegengekomen. Een kist die in een ander object is gespawned en niet te openen is. Een loadout die uit zichzelf de halve map over bewoog en niet te vinden was, quests die niet updaten en nog wat meer.

Merkte ook dat het weer èèn groot snipe fest is in de niet-vanguard BR. In 9 van de 10 potjes werd ik neergehaald door een KAR of Swiss. Je zou denken dat er genoeg stenen en bomen zijn om achter te schuilen maar vanaf een hogere positie kunnen ze je alsnog raken. Hopelijk is dit in de vanguard BR beter en is het zaak om een paar wapens te levellen om daar zonder mn vertrouwde AK etc. loadout rond te lopen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcanti
JohnnyV76 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:00:
Gister ook wat potjes kunnen spelen op de nieuwe map. Best wat bugs tegengekomen. Een kist die in een ander object is gespawned en niet te openen is. Een loadout die uit zichzelf de halve map over bewoog en niet te vinden was, quests die niet updaten en nog wat meer.

Merkte ook dat het weer èèn groot snipe fest is in de niet-vanguard BR. In 9 van de 10 potjes werd ik neergehaald door een KAR of Swiss. Je zou denken dat er genoeg stenen en bomen zijn om achter te schuilen maar vanaf een hogere positie kunnen ze je alsnog raken. Hopelijk is dit in de vanguard BR beter en is het zaak om een paar wapens te levellen om daar zonder mn vertrouwde AK etc. loadout rond te lopen.
Precies mijn reden waarom ik weer snel terug naar Resurgence ben gegaan.. Minutenlang looten, loadout gehaald, en nog voordat ik (voor de zekerheid zigzaggend en slide-cancel'end) bij de kist ben boem, kogel gekopt. :'( Geen tegenstander gezien. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update is live: em2, ak47, Swiss, kar en ots generfed.

https://www.ravensoftware...ne-season-one-patch-notes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 13:18
Was te verwachten.. Je zult zien dat een aantal Vanguard wapens de nieuwe META worden, hiermee willen ze de verkoop van Vanguard stimuleren zodat je via MP wapens sneller kunt levelen.

Dit was precies hetzelfde met de wapens van MW toen CW op de markt kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymaenhout
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-08 15:31
Nog meer mensen die op PC spelen hier last van?
Na elk potje, zodra ik een nieuw potje wil opstarten (dus op 'play again' gedrukt heb) krijg ik volgende foutmelding:

Error code: 0x00000001468bb46e 10762320 0xc0000005 ModernWarfare.exe

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 11:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KoHiEYIAzVK5H09-e0FdgGhIUIQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8yvJ8MGPfyMxNUIrJ8I4iOxy.png?f=user_large

Zijn er meer gebruikers die dit ervaren? Ik en meerdere vrienden hebben dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
BP14 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:59:
[Afbeelding]

Zijn er meer gebruikers die dit ervaren? Ik en meerdere vrienden hebben dit probleem.
Ja gisteren een kameraad van mij op een PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
[Afbeelding]

Redelijk vaak op PS5 en XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:02
[Afbeelding]

Yep, bijna continu op de Series S, ook als ik "Texture Streaming" uit heb staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:13
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2hFVZ7JI6v0_diw-HEMvaatC_Zs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yNDXPvraN7TQV9HFghT8qIjg.jpg?f=fotoalbum_large

Yep, erg lastig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:01

greatgonzo

schit-te-rend!

nou, we hoeven niet alleen meer op BF te bashen vanwege slechte releases? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10:05
greatgonzo schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:11:
nou, we hoeven niet alleen meer op BF te bashen vanwege slechte releases? :D
90% van de games tegenwoordig dit gezeik, niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 13:52
Iemand nog een idee om snel wapens te levelen?
Plunder en contracten doen waaronder de "top secret contract" ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Korkss schreef op donderdag 9 december 2021 @ 21:31:
[...]

Schijnt idd geugged te zijn in plunder. Ik vind die hele nieuwe map en integratie van alles echt een grote grap. Dit ga ik niet lang meer spelen 8)7
Is het een bug, of hebben ze de spelmodus aangepast?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:36

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Kneepie schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:19:
Iemand nog een idee om snel wapens te levelen?
Plunder en contracten doen waaronder de "top secret contract" ?
Plunder en recons pakken met een double weapon xp token :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12:57
Wulfric92 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:31:
[...]

Is het een bug, of hebben ze de spelmodus aangepast?
Bug

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:51
Ik krijg al 2 dagen dat de servers under maintenance zijn. Hebben jullie dat ook? Ik heb Vanguard dus zou in ieder geval eerder toegang moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:57
Leuke map, alleen het hapert soms, de gpu usage is soms ook maar 80% met een 3600 op 1440p 6700 xt.

[ Voor 3% gewijzigd door Bassbounce op 10-12-2021 16:50 ]

Huidige Pc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:23
crimby schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 16:24:
Ik krijg al 2 dagen dat de servers under maintenance zijn. Hebben jullie dat ook? Ik heb Vanguard dus zou in ieder geval eerder toegang moeten hebben.
Gewoon wachten na x seconden kom je in de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Dat staat gewoon standaard in dat eerste laadscherm. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:24
Zou vandaag mijn 1e potje in caldera spelen. Tijdens het droppen cashed het spel, moest daarna scan & repair gedaan en beide bijna op 100% de melding "whoops, something went wrong, try again" uiteraard na een half uur wachten. Nu het spel gedeinstalleerd en nu weer 175GB aan het downloaden. Moet dus nog even wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag eindelijk een paar potjes kunnen doen, gelukkig zonder problemen of crashes.
Moet erg wennen aan de nieuwe wapens. Maar jongens, wat een vette map! Vind alles er juist heel kleurrijk uitzien vergeleken met verdansk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:51
stijn1309 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 16:50:
[...]

Gewoon wachten na x seconden kom je in de game.
Haha en ik maar denken dat ik niet kon spelen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:07

Oekol

waka waka hey hey

Al iets meta? Goede loadouts?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Korkss
Ik heb nu 3 dagen best wat gespeeld en ben echt teleurgesteld. Door de bugs etc kan ik nog heen kijken, maar het gevoel is helemaal weg. Waar ik in Verdansk een win pakte met 20 kills en echt hyped werd daarvan. Doet een win met 25 kills me hier helemaal niks. Jammer want vond warzone echt leuk wel. Maar dit gaat hem voor mij niet worden denk ik :-(

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Heb ik ook gehad, alles afsluiten deed het voor mij.
Die eerdere toegang is in ieder geval verlopen. Caldera is nu voor iedereen bereikbaar :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Weer wat bug fixes: goed dat ze bloom er uit gaan halen. Dat het er überhaupt inzit.

https://www.ravensoftware...ne-season-one-patch-notes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 13:25
Man man man…
Op de PC met een groep compleet onspeelbaar door stukke chat 🖕🏽Dagen ondertussen.

En voor mn gevoel nooit eerder met zoveel cheater te dealen gehad als nu. Zowel in Vanguard als Warzone, sinds de release van Pacific.

Verder wel vermakelijk en vette map!
1 maal quad BR win ondertussen in de pocket 👍🏽

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Anti Cheat is nog niet actief toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 13:25
Jopio schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:43:
Anti Cheat is nog niet actief toch?
Volgens mij is de nieuwe anti cheat net in Azië gestart.
Als argument werd gebruikt dat de meeste cheaters uit dat continent komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:21
Nieuwe map speelt heerlijk. Niet meer zo oostblokachtig :P en de variatie is leuk.klimmen op rotsen werkt ook een stuk beter en vindt de Vanguard modus best wel fijn. Zoals geen heartbeat. Je moet hem maar ook weer niet want andere kunnen er ook geen gebruik van maken.
Waar ik wel gisteren gek van werd is dat je non-stop vliegtuigen hoort even net wat teveel voor mijn gevoel. De eerste dag had ik daar geen last van maar het was nu echt net teveel. Meerdere die het vervelend vinden. Je hoort zo de rest niet meer en de voetstapjes.

[ Voor 8% gewijzigd door Daniel. op 11-12-2021 13:14 ]

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Daniel. schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 13:14:
Nieuwe map speelt heerlijk. Niet meer zo oostblokachtig :P en de variatie is leuk.klimmen op rotsen werkt ook een stuk beter en vindt de Vanguard modus best wel fijn. Zoals geen heartbeat. Je moet hem maar ook weer niet want andere kunnen er ook geen gebruik van maken.
Waar ik wel gisteren gek van werd is dat je non-stop vliegtuigen hoort even net wat teveel voor mijn gevoel. De eerste dag had ik daar geen last van maar het was nu echt net teveel. Meerdere die het vervelend vinden. Je hoort zo de rest niet meer en de voetstapjes.
Ze hebben gisteravond nog een patch uitgebracht, zou in orde moeten zijn..

Vind die fire sales echt kut in Vanguard royale, iedereen loopt rond met self revive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
Of wat langer wachten, of even opnieuw installeren want je kan allang warzone spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
Volgens mij blijft de KAR altijd goed en qua AR de automaton of STG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WbernardoW
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 15-06 15:02
Edit: Doet al!

Na zo’n 20 seconden in dit scherm (zie afbeelding hieronder) te hebben gehangen zegt die “Unable to access online services”. Wat is hier aan de hand? Installation progress blijft ook op 0% hangen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bJ5AF1j1gTx75ZEI6-52sFqYKNk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GBW6EDdW2ofZCg2gnVh8kbFt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
WbernardoW schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:35:
Na zo’n 20 seconden in dit scherm (zie afbeelding hieronder) te hebben gehangen zegt die “Unable to access online services”. Wat is hier aan de hand? Installation progress blijft ook op 0% hangen.

[Afbeelding]
Ik zou even klikken op 'scan & repair' via het tandwiel naast 'Play' in de Battle.net client. Lijkt een foutje tijdens installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:13
Ben tot nu toe totaal niet overtuigd. Vind de map erg ver op het zelfde lijken en voor mijn gevoel tot nu toe weinig variatie. De wapens vind ik volledig ruk, al heb ik ze nog niet geleverd dus kan nog anders worden.
Die bugs zullen wel gepatched worden dus komt wel goed, maar de levels variatie is voor mij we een dingetje

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik gooi net een stun in een huisje met twee man er in en boem allebei dood :?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:41
steefje schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:33:
Ben tot nu toe totaal niet overtuigd. Vind de map erg ver op het zelfde lijken en voor mijn gevoel tot nu toe weinig variatie. De wapens vind ik volledig ruk, al heb ik ze nog niet geleverd dus kan nog anders worden.
Die bugs zullen wel gepatched worden dus komt wel goed, maar de levels variatie is voor mij we een dingetje
Mis eigenlijk ook Verdansk wel een beetje. De nieuwe map voelt niet als een verbetering/vooruitgang. Misschien hou ik meer van een urban setting dan van de jungle. De hele map lijkt meer van hetzelfde en qua visibility is het ook niet prettig. Wellicht wat meer uurtjes maken om te wennen maar het eerste gevoel is niet "Whoa ik moet die nieuwe map spelen, hij is zooo tof"!! :S

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:24
Ik deel de mening hier wel, ben ook nog niet direct enthousiast. Maar tot nu toe is dat elke overschakeling nog zo geweest. Verdansk was ook minder leuk nadat de makers van blackops aan het roer kwamen, naarmate de updates is het steeds leuker geworden.

Op dit moment liggen de wapens onderling ook nog zo enorm ver uit elkaar. Het ene wapen schiet je binnen 3 kogels alles volledig de lucht in, het andere wapen kent geen recoil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcanti
SirMemeAlot schreef op maandag 13 december 2021 @ 08:49:
Ik deel de mening hier wel, ben ook nog niet direct enthousiast. Maar tot nu toe is dat elke overschakeling nog zo geweest. Verdansk was ook minder leuk nadat de makers van blackops aan het roer kwamen, naarmate de updates is het steeds leuker geworden.

Op dit moment liggen de wapens onderling ook nog zo enorm ver uit elkaar. Het ene wapen schiet je binnen 3 kogels alles volledig de lucht in, het andere wapen kent geen recoil.
Dat is waar, het werd steeds beter. Ik heb alleen hedendaags steeds minder zin om wapens te grinden. En nu met die waardeloze ground loot vind ik er geen hol aan, en speel ik dus ook veel minder. Waardoor ik die wapens weer minder snel level... Vicieuze cirkel.

Ik hoop dat komende week Rebirth weer terugkomt met alle wapens. Maar ergens ben ik bang dat ze die ook Vanguard-only gaan maken |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 17:38
Mijn eerste indruk was ook niet positief, maar na flink wat spelen dit weekend, ben ik ondertussen wel verkocht. Aardig wat wins weten binnen te slepen. De map voelt fris. Wat ik gigantische pluspunten vind tov Verdansk:
  1. Er zijn veel minder loze ruimtes, vooral rondom de randen. Bij Verdansk was er op sommige stukken bijna niets, hooguit wat heuveltjes en bomen. Super saai voor de laatste cirkel. Eind cirkels in Caldera zijn veel interessanter.
  2. Er zijn minder power posities, zoals flatgebouwen. Er wordt veel minder gecamped hierdoor en de games zijn interessanter.
De laatste tijd heb ik niet gespeeld. Voor mij is dit weer een reden om te gaan spelen. _/-\o_

Grafisch is de map wel echt lelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
Hmm, ik ben nog niet volledig overtuigd. Gister speelde het wel lekker. Sommige potjes lekker veel kills. Dus dat maakte het erg leuk.

Wat betreft campen. In hoeveel bosjes en struiken kun je nu campen? Bizar veel! Daar kwam ik gister achter.
Ik vind juist de plekken met veel bomen en struiken super onrustig. Beeldtechnisch. Mede door de schaduwen ontstaat er een soort onrust waardoor het (voor mij) moeilijk is om de vijand te zien. Tot irritatie aan toe als je duidelijk geraakt wordt en die persoon niet ziet. Ik hield er ook al niet van in Veransk bij Farmland en ook bij Rebirth bij de ingang van de tunnel.

Ik merk dat mijn drang om te spelen ook veel minder is. Misschien maar goed ook. Is mijn vriendin ook blij dat ze wat meer aandacht krijgt..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
Snakeye2209 schreef op maandag 13 december 2021 @ 12:42:
Wat betreft campen. In hoeveel bosjes en struiken kun je nu campen? Bizar veel! Daar kwam ik gister achter.
Ik vind juist de plekken met veel bomen en struiken super onrustig. Beeldtechnisch. Mede door de schaduwen ontstaat er een soort onrust waardoor het (voor mij) moeilijk is om de vijand te zien. Tot irritatie aan toe als je duidelijk geraakt wordt en die persoon niet ziet. Ik hield er ook al niet van in Veransk bij Farmland en ook bij Rebirth bij de ingang van de tunnel.

Ik merk dat mijn drang om te spelen ook veel minder is. Misschien maar goed ook. Is mijn vriendin ook blij dat ze wat meer aandacht krijgt..... ;)
Ik vind de hoeveelheid bosjes ook een minpunt. Al zit dat hem ook in het uitgewassen beeld. Echter is dit wel te overzien vind ik. Power posities zijn veel minder een probleem bij Caldera. Een team verstopt in de bosjes is vervelend, maar door te campen is bosjes in het open ga je niet winnen doorgaans.

In Verdansk waren er tig punten waar je eenmaal zat, je moeilijk verslagen kon worden. Neem bijvoorbeeld Airport, Prison, flats etc. Lekker campen... Nu is dat (veel) minder een probleem.

[ Voor 4% gewijzigd door Fuujii op 13-12-2021 13:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind het midden van de map heel kut qua design. Je hebt daar Peak en Mines wat beiden nogal klote punten zijn op de map.
Alle POI zitten aan de zijkant van de map, waarom?

Ook mogen ze eens die firesales er gaan uithalen, of niet scripten. Iedereen loopt met een selfres rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snakeye2209 schreef op maandag 13 december 2021 @ 12:42:

Spotter perk is haast cruciaal waardoor ik zelf ook weer Cold Blooded ben gaan gebruiken. Het is wel iets te veel van het goeie ja qua dichte bebossing.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Fuujii schreef op maandag 13 december 2021 @ 09:17:
Mijn eerste indruk was ook niet positief, maar na flink wat spelen dit weekend, ben ik ondertussen wel verkocht. Aardig wat wins weten binnen te slepen. De map voelt fris. Wat ik gigantische pluspunten vind tov Verdansk:
  1. Er zijn veel minder loze ruimtes, vooral rondom de randen. Bij Verdansk was er op sommige stukken bijna niets, hooguit wat heuveltjes en bomen. Super saai voor de laatste cirkel. Eind cirkels in Caldera zijn veel interessanter.
  2. Er zijn minder power posities, zoals flatgebouwen. Er wordt veel minder gecamped hierdoor en de games zijn interessanter.
De laatste tijd heb ik niet gespeeld. Voor mij is dit weer een reden om te gaan spelen. _/-\o_

Grafisch is de map wel echt lelijk...
Ik vind er juist heel veel loze ruimte in zitten. Alle POI’s vind ik veel te ver uit elkaar. Zo uit mijn hoofd Peak en dan noordwaarts slaat helemaal nergens op, ene kale vlakte. Andere kant is juist weer veel te dicht bebost.
Power posities qua gebouwen zou best zo zijn, nu heb je alleen op de map zelf al power posities omdat bijna alles berg op is. Als jij met je team boven een ander staat heb je al een power positie imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KzBCGw3NmtrYJRRlABnDJMHIXO0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/y70ShNUgSvh5sRKNn9e9LpBE.jpg?f=user_large

Alle geel gemarkeerde gebieden vind ik redelijk leeg en overbodig. Is niet super precies maar zo is het duidelijk. Daarbij liggen alle punten waar wat te doen is veel te ver uit elkaar. Map voelt daardoor voor mij 2x zo groot als verdansk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• znight
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-09 13:43
De map vind ik zelf redelijk prima, alleen het is zo lastig om mensen van veraf te zien. Je ziet ze gewoon bijna niet. Alles ver weg, is ook wazig (blurry). Hebben meer mensen hier last van? Aan de instellingen lijkt het niet te liggen, staat al redelijk laag (2060 super)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Spel bevind zich echt in bedroevende staat na de release van de nieuwe map.
Alles wat Verdansk Warzone zo goed maakte hebben ze kapot gemaakt.

- Nog steeds wapen glitches voor console speler die het hele scherm bedekken.
- Geen loadouts meer te kopen voor de eerste valt. Waarom, maakte het net zo leuk.
- Kut ground loot, hele tijd looten om een beetje normale gun te zoeken. Zeker in combinatie met het vorige is dit gewoon niet leuk.
- Wapens die totaal niet getest zijn geweest lijkt het voor release.
- Wapens die als proppenschieters klinken en totaal niet realistisch(zeker snipers met silencers)
- De map die beetje teveel van hetzelfde is, alle POI aan de buitenkant.
- Cirkels die veel te snel sluiten en die je er niet kan uitlopen met een smg( net gewoon dood gegaan in cirkel 4 door een opeens snelle cirkel.)
- Gescripte events in Vanguard Royale.
- Snipers die niks raken.
- Oh ja; en continu die vliegtuiggeluiden waar je horendol van word? Zeker omdat het geluid in het algemeen al helemaal ruk is hoor je nu ng minder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 00:49:

- Geen loadouts meer te kopen voor de eerste valt. Waarom, maakte het net zo leuk.
- Kut ground loot, hele tijd looten om een beetje normale gun te zoeken. Zeker in combinatie met het vorige is dit gewoon niet leuk.
- Wapens die als proppenschieters klinken en totaal niet realistisch(zeker snipers met silencers)
- Cirkels die veel te snel sluiten en die je er niet kan uitlopen met een smg( net gewoon dood gegaan in cirkel 4 door een opeens snelle cirkel.)
- Oh ja; en continu die vliegtuiggeluiden waar je horendol van word? Zeker omdat het geluid in het algemeen al helemaal ruk is hoor je nu ng minder.
Nee, jij vind dat het "Spel zich bevind in bedroevende staat na de release van de nieuwe map.

Ik vermaak me er echt prima mee, eindelijk weer is wat anders. nieuwe wapens is gewoon wennen maar weet nu al wat ik laat liggen en wat niet. Snipers heb ik ook echt totaal geen problemen mee, ik raak ze gewoon als ik met de sniper schiet.

Tevens gaan de bugs er echt wel uit, maar geef ze even een momentje.. en anders, speel gewoon wat anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -En4Cer-

Helaas herken ik veel punten.. De vele Fire sales zou ik daaraan willen toevoegen. Iedereen loopt met self-rev.

Het ergste is wel dat je het gewoon blijft spelen in de hoop dat het beter wordt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeromez
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-02 15:42
Ik heb het nog steeds prima naar mijn zin op de nieuwe map Caldera! Speel wel met PC dus wellicht dat dit een verschil is met console gamers. Het doet me denken aan Operation Flashpoint (2001) wat ook van die mooie glooiende mappen had. Inmiddels de Automaton en MP40 volledig leveled in Vanguard wat nu mijn standaard loadout is.

Als je het dan echt zo slecht vindt, dan zou ik een andere game gaan spelen, want veel beter dan dit gaat het niet worden vrienden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 06-09 03:43
Het spel zelf zal wel goed zijn, de sfeer en de looks van de map vind ik verschrikkelijk cheap ogen.

Heb er zelf 3 potjes op zitten, na dik een jaar geen warzone gespeeld te hebben. Ik ben verschrikkelijk noob dus dat maakt het spel ook minder leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-09 09:27
Gisteren weer een bijzondere bug ontdekt. Bij het aanpassen van mijn loadouts wilde ik de Bazooka toevoegen. Zodra ik op 'edit' klikt, freezed mijn spel compleet. Ik kan nog wel met mijn muis heen en weer, maar niks meer aanklikken etc. Enkel een harde reset van de game werkt op dat moment en ik ben dan ook de laatste aanpassingen aan andere loadouts kwijt.

Het is met 2x overkomen en alleen op het moment dat ik op 'edit' klikte bij de Bazooka.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:49
Ik word helemaal gek van de kleuren en visibility. Ik zie mensen gewoon oprecht niet. Heeft er iemand kleurenaanpassingen voor met een AMD kaart? Ben kleurenblind btw, maar in de andere map had ik hier totaal geen last van. Op Vanguard map die met dezelfde setting (met die ruïnes in het midden) ook erg last van en speel ik ook veel slechter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaapoes
Ik wordt knettergek van het geluid van die vliegtuigen. Volgens mij kun je dat in het audio menu uitzetten met de slider die bij Effects staat.
Weet iemand welke geluiden nog meer verdwijnen als je dat uit zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:29

Damian

Insane Obtrusion

Beavbusi schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:15:
Ik word helemaal gek van de kleuren en visibility. Ik zie mensen gewoon oprecht niet. Heeft er iemand kleurenaanpassingen voor met een AMD kaart? Ben kleurenblind btw, maar in de andere map had ik hier totaal geen last van. Op Vanguard map die met dezelfde setting (met die ruïnes in het midden) ook erg last van en speel ik ook veel slechter.
Is ook wel een beetje logisch he, omgevingskleuren zijn veel meer gelijk aan de camo kleding, dus tjah, dan blend je wel wat beter in de omgeving ja.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind de kleuren juist heerlijk in Caldera, lekker licht overal. De airstrike geluiden zijn wel ontzettend hard en als er veel achtereen komen hoor je echt letterlijk niks meer.
Visibility is naar mijn mening wel verbeterd bij de afgelopen update. Nog wel her en der wat lagspikes maar overall is mn FPS 100-120 en ik zie wel alles goed.

De bug dat je met een single fire wapen zo snel als je kan kunt schieten zonder recoil is nog wel een dingetje, die is er volgens mij nog niet uit gehaald. Dat is voor marksman rifles etc wel echt overpowered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:53
Ja die lag is heel vervelend soms meerdere potjes achter elkaar.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenvde89

Geen probleem toch deze verschrikkelijke bug? 8)

[ Voor 19% gewijzigd door Jeroenvde89 op 14-12-2021 11:40 ]

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcanti
Ja bloedirritant. Gister ook een paar keer gehad, telkens precies met m'n custom gun. Die je vervolgens maar weer weggooit voor ground loot..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -En4Cer-
Jeromez schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 09:10:
Ik heb het nog steeds prima naar mijn zin op de nieuwe map Caldera! Speel wel met PC dus wellicht dat dit een verschil is met console gamers. Het doet me denken aan Operation Flashpoint (2001) wat ook van die mooie glooiende mappen had. Inmiddels de Automaton en MP40 volledig leveled in Vanguard wat nu mijn standaard loadout is.

Als je het dan echt zo slecht vindt, dan zou ik een andere game gaan spelen, want veel beter dan dit gaat het niet worden vrienden!
Ik mag toch hopen van wel. Als jij die lag, glitches en bugs normaal vindt dan ben je wel erg snel tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
-En4Cer- schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 12:13:
[...]

Ik mag toch hopen van wel. Als jij die lag, glitches en bugs normaal vindt dan ben je wel erg snel tevreden.
Tuurlijk is het niet normaal, maar je gaat er toch niet serieus vanuit dat het niet opgelost gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
Kieft91 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 12:14:
[...]

Tuurlijk is het niet normaal, maar je gaat er toch niet serieus vanuit dat het niet opgelost gaat worden?
Dat hoor je mij niet zeggen. Hij beweert dat het niet beter gaat worden, niet ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kieft91
-En4Cer- schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 12:15:
[...]

Dat hoor je mij niet zeggen. Hij beweert dat het niet beter gaat worden, niet ik.
Dat gaat niet over de bugs die in het spel zitten denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeromez
[...]

Ik ga er vanuit dat de glitches en bugs gefixed gaan worden. Lag heb ik nog geen last van gehad maar wellicht komt dat omdat ik op een PC speel.

Mijn commentaar was gericht op degene die de Caldera map niet om aan te gluren vinden. Dat zal niet veel anders worden afgezien van de bugs die daar mogelijk nog in zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeromez
Kieft91 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 12:16:
[...]

Dat gaat niet over de bugs die in het spel zitten denk ik ;)
Nee inderdaad. Ik had wat duidelijker moeten zijn. Ik doelde op de Caldera map zelf waar sommigen commentaar op hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 20:59
Ik heb Warzone op mijn Xbox geïnstalleerd maar toen ik aan het begin de brightness kon instellen heb ik het verkeerd gedaan. Kan ik dit nog aanpassen? Ik kan het nergens meer terug vinden in de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Minecraft bomen lijken een stuk minder te zijn na reinstall op de xbox series s, maar benieuwd hoe het er vanavond uit ziet.
[...]

Heb je pubg in de begintijden niet gespeeld zeker. Dan was pubg een heel stuk erger :+

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
dimmak schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 12:42:
Ik heb Warzone op mijn Xbox geïnstalleerd maar toen ik aan het begin de brightness kon instellen heb ik het verkeerd gedaan. Kan ik dit nog aanpassen? Ik kan het nergens meer terug vinden in de instellingen.
Instellingen > Grafisch > HDR (settings)?

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• marcanti
Weet je wat ik wel heel chill vind aan die Vanguard modes? Geen heartbeat sensor. Durf nu voor het eerst Tempered of High Alert te kiezen, en dat werkt wel erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

marcanti schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 14:21:
Weet je wat ik wel heel chill vind aan die Vanguard modes? Geen heartbeat sensor. Durf nu voor het eerst Tempered of High Alert te kiezen, en dat werkt wel erg lekker.
Eens, zou het niet erg vinden als ze de heartbeat sensor helemaal verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
De heartbeat sensor is sowieso flink generfed in de normale Battle Royale mode, waardoor het een véél minder interessante keuze is. Overigens wel een verandering toe ik toejuich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meneer iCy schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:05:
Minecraft bomen lijken een stuk minder te zijn na reinstall op de xbox series s, maar benieuwd hoe het er vanavond uit ziet.

[...]

Heb je pubg in de begintijden niet gespeeld zeker. Dan was pubg een heel stuk erger :+
Pubg heeft natuurlijk wel een veel kleinere studio denk ik dan alle COD studios die ook al een hele tijd werken aan deze pacific map en update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:57:
[...]

Pubg heeft natuurlijk wel een veel kleinere studio denk ik dan alle COD studios die ook al een hele tijd werken aan deze pacific map en update.
En alsnog is pubg de enige battle royale waar ik elke eindcirkel weer zweethandjes kreeg vd spanning :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:01

greatgonzo

schit-te-rend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mack80
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13:27
preparing for warzone pacific

Pfff. Dit heb ik al dagen. Kan dus niet in de warzone komen.
Xbox serie x
Game pass ultimate in bezit
Cold War in bezit
Vanguard in bezit

Kan alles online spelen. Alleen warzone niet.
Iemand een oplossing?

Ik heb als oplossing geprobeerd om de complete call of duty te verwijderen en alles opnieuw te installeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nikey1
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 10:38
Ik vind het grafisch er stukken minder uitzien dan Verdansk. Zal dit nog een update gaan krijgen? Had gehoopt op een next gen update bij de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Mack80 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 00:30:
preparing for warzone pacific

Pfff. Dit heb ik al dagen. Kan dus niet in de warzone komen.
Dat kan wel dat dat scherm er staat is een bug die ze weigeren op te lossen, dat gebeurt bij iedereen. Gewoon wachten.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
oo zit die helemaal niet in vanguard royale? dat is top!
Blijft deze mode gewoon voor altijd trouwens?
Ik vind het namelijk totaal niet erg om weer nieuwe wapens te levelen, erg leuk weer :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-09 15:35
Nikey1 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 01:09:
Ik vind het grafisch er stukken minder uitzien dan Verdansk. Zal dit nog een update gaan krijgen? Had gehoopt op een next gen update bij de release.
Ik dus ook.
Heb nog niet het wauw effect al voel ik me snel weer thuis O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Hier ook prima naar mijn zin. Maar ik speel dan wel op de ps5 dus geen cheaters zoals op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brubs schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 11:17:
Ik vind de kleuren juist heerlijk in Caldera, lekker licht overal. De airstrike geluiden zijn wel ontzettend hard en als er veel achtereen komen hoor je echt letterlijk niks meer.
Visibility is naar mijn mening wel verbeterd bij de afgelopen update. Nog wel her en der wat lagspikes maar overall is mn FPS 100-120 en ik zie wel alles goed.

De bug dat je met een single fire wapen zo snel als je kan kunt schieten zonder recoil is nog wel een dingetje, die is er volgens mij nog niet uit gehaald. Dat is voor marksman rifles etc wel echt overpowered
Ik kom terug op mijn visibility comment hierboven.. Nog een hoop potjes gespeeld en ben erachter dat ik het ontzettend tilting vind dat ik mensen niet zie op bepaalde achtergronden. Sommige operators blenden zo goed in de background dat ik PTSD krijg naar de tijd van donkere hoekjes en Roze skins :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcanti
Ik begin de map steeds meer te waarderen. Wordt wel helemaal krankjorum van die ground loot en wapens in het algemeen. Ground loot schiet echt voor geen meter, en eenieder met een custom gun schiet me (a la DMR periode) dood sneller dan dat ik met m'n ogen kan knipperen. Heb nu een eerste gun (STG) naar +/- level 25 geleveld, en daar valt nu al een laserbeam zonder recoil en met megasnelle ADS van te maken. En dan heb ik het nog niet over die Automaton die hetzelfde kan, maar dan met 75 fucking kogels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 00:37
Maken jullie ook gebruik van truegamedata.com?

Weten jullie of Anthony de nieuwe AR's van Vanguard al juist heeft toegevoegd? Ik weet dat hij nog geen attachments heeft doorgevoerd, maar puur de base damage van de wapens?

Reden dat ik dit vraag is dat ik de 2 meest gebruikte AR's (Automaton en Bar) vergeleken heb met de base xm4.

De xm4 is op ieder vlak veel en veel beter qua ttk. De bar is eigenlijk extreem slecht lijkt het. Na de 1e damage drop-off, gaat de ttk naar over een seconde voor alleen chestshots.

Weet iemand hier meer over?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Monda schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:02:
Maken jullie ook gebruik van truegamedata.com?

Weten jullie of Anthony de nieuwe AR's van Vanguard al juist heeft toegevoegd? Ik weet dat hij nog geen attachments heeft doorgevoerd, maar puur de base damage van de wapens?

Reden dat ik dit vraag is dat ik de 2 meest gebruikte AR's (Automaton en Bar) vergeleken heb met de base xm4.

De xm4 is op ieder vlak veel en veel beter qua ttk. De bar is eigenlijk extreem slecht lijkt het. Na de 1e damage drop-off, gaat de ttk naar over een seconde voor alleen chestshots.

Weet iemand hier meer over?
Ik volg hem ook op YT en op twitter, hij is volop aan het testen maar er is dus veel werk voor nodig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fMQ9Py0fPGsgzSlB614QwVt-TnI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Xfb2CGDQLG7abWLb273xexeo.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Chelseamarre123 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:16:
[...]

Ik volg hem ook op YT en op twitter, hij is volop aan het testen maar er is dus veel werk voor nodig.

[Afbeelding]
Oja idd thnx. Maar de base damage zou dus moeten kloppen als ik het zo zie? Ik eens kijken of die eerste en meest gebruikte barrel, meer damage geeft voor de bar, want anders is het een extreem slecht long range wapen. Terwijl iedereen roept dat hij raakt als een tank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Monda schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:18:
[...]

Oja idd thnx. Maar de base damage zou dus moeten kloppen als ik het zo zie? Ik eens kijken of die eerste en meest gebruikte barrel, meer damage geeft voor de bar, want anders is het een extreem slecht long range wapen. Terwijl iedereen roept dat hij raakt als een tank.
De BAR heeft gewoon 0,0 recoil als je hem volledig uitrust. Je hoeft niet eens de muis omlaag te trekken om op 100+ meter gewoon recht te blijven schieten. En het voelt alsof hij raakt als een tank vanwege de lage firerate, dus hoge damage per shot. Maar puur kijkend naar DPS is het niet een van de beste wapens, dan is de Bren bijvoorbeeld echt beter.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaapoes
Voor de mensen achter de PC en met een nvidia kaart: hieronder de graphic filter settings van JGOD. Het maakt het spel wat scherper, verlicht de donkere hoeken wat beter en volgens mij is het de Vibrance setting die er voor zorgt dat het er een stuk kleurrijker uit ziet, veel minder flets.

Sharpen: 33%
Clarity: 57%
HDR Toning: 25%
Bloom: 0%
Tint Color: 0%
Tint Intensity: 0%
Temperature: 0
Vibrance: 56.8
Exposure: 0%
Contrast: 9%
Highlights: 0%
Shadows: -40%
Gamma: 0%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mack80
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13:27
CyBeR schreef op woensdag 15 december 2021 @ 01:53:
[...]

Dat kan wel dat dat scherm er staat is een bug die ze weigeren op te lossen, dat gebeurt bij iedereen. Gewoon wachten.
Dus het probleem ligt niet aan mij dus? Lekker geregeld daar😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Tsurany schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:55:
[...]

De BAR heeft gewoon 0,0 recoil als je hem volledig uitrust. Je hoeft niet eens de muis omlaag te trekken om op 100+ meter gewoon recht te blijven schieten. En het voelt alsof hij raakt als een tank vanwege de lage firerate, dus hoge damage per shot. Maar puur kijkend naar DPS is het niet een van de beste wapens, dan is de Bren bijvoorbeeld echt beter.
Oja idd, maar dit geldt ook voor de Automaton toch? Alleen die heeft dus blijkbaar nog een lagere ttk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Is er een mogelijkheid dat je de vliegtuiggeluiden en de anti aircraft knallen uit kan zetten? Soms lijkt het net op voetstappen in een huis.. Word er knetter gek van
Pagina: 1 ... 25 ... 34 Laatste