Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Godverdomme weer geen rebirth solos.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wybob
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2023
Hmm geen 120hz bij series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12:57
Gvd geen solo of duo mode

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 11:36
Kun je zonder Vanguard überhaupt nu spelen ? Rebirth ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ja, maar alleen rebirth resurgence quads of rebirth mini royale trios. Ze hebben echt een schurfthekel aan solo spelers daar bij Raven lijkt 't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op woensdag 8 december 2021 @ 18:07:
Ja, maar alleen rebirth resurgence quads of rebirth mini royale trios. Ze hebben echt een schurfthekel aan solo spelers daar bij Raven lijkt 't.
Hoe zie jij een solo rebirth voor je ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Komt er ook een ps5 versie? Of moet ik nu terug van Vanguard PS5 naar warzone (Vanguard) PS4 versie? Wat slecht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Dit ziet er ook oprecht niet uit, Verdansk was veel mooier. Dit kan toch niet anno 2021 op de PS5. Of doe ik wat verkeerd…

[ Voor 17% gewijzigd door Steven030 op 08-12-2021 19:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
Xbox series x en Vanguard eigenaar hier. Net een pot gestart op caldera. Geen 120 fps, geen fov slider, invert mouse werkt niet (ja, ik speel met muis en toetsenbord en inverted vanwege vroeger toen ik flight sims speelde), crates die niet te openen zijn. Tegenvaller zeg, had er juist zo'n zin in.

Edit:
Zie in mijn guide ook dat de game iw8 ship heet en het icoon heeft van MW 2019?

[ Voor 12% gewijzigd door kesj op 08-12-2021 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Hoe kan ik de game starten dan op de XsX? Ik heb Vanguard maar Warzone blijft hangen op "preparing for Warzone Pacific"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
kesj schreef op woensdag 8 december 2021 @ 20:01:
Xbox series x en Vanguard eigenaar hier. Net een pot gestart op caldera. Geen 120 fps, geen fov slider, invert mouse werkt niet (ja, ik speel met muis en toetsenbord en inverted vanwege vroeger toen ik flight sims speelde), crates die niet te openen zijn. Tegenvaller zeg, had er juist zo'n zin in.

Edit:
Zie in mijn guide ook dat de game iw8 ship heet en het icoon heeft van MW 2019?
Het ziet er inderdaad niet uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21:13
shoombak schreef op woensdag 8 december 2021 @ 20:06:
Hoe kan ik de game starten dan op de XsX? Ik heb Vanguard maar Warzone blijft hangen op "preparing for Warzone Pacific"
Heeft maatje van me ook. Veel server issues lijkt t. Blijven proberen hij zit er inmiddels in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik krijg continu “connection failed”.
Kom niet voorbij het opstart scherm. Leuk, zo’n early acces!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
shoombak schreef op woensdag 8 december 2021 @ 20:06:
Is het jou al gelukt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
Wat een teleurstelling dat ze hiermee op de proppen durven te komen. Maarja, zolang de kids points blijven kopen zal er niks veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:03
Kan tot nu toe alleen nog rebirth spelen maar die nieuwe wapens spelen bijzonder mwa..anders🤷🏻‍♂️

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:56

Qu3st

In Rebirth level je de nieuwe wapens ook nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Ik kom dus echt niet verder als t loading screen.
“Connection Failed”
Kan dus ook geen Rebirth selecteren oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Laatst online: 20:39

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Drama dit. alleen maar bugs. Kan geen normaal potje spelen. Gênant dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21:13
Meest bijzondere bug: headset aan/uit en game denkt dat mijn input is gewijzigd van controller naar muis en toetsenbord, waardoor ik niet kan bewegen want kan t alleen terug wijzigen in t hoofdmenu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

2 potjes. 2 vastlopers, waarbij heel de game herstart moet worden. (Ps5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Ik heb de luxe om zowel een XSX als een PS5 te hebben en op de de XSX lijkt het er een stuk(je) beter uit te zien

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wybob
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2023
Bevindingen na 2 uur gamen:
Map is kleurrijk weinig donkere kanten
Verrassend veel hoogteverschillen
Aanpassing contracten in events oa fire sale zijn goed.
Vanguard alleen wapens is niet slecht (geen HB sensor)

Bug op series x, geen 120hz (heel choppy) en niet in 4K textures, ingame renderen niet alle wapens evengoed.
Zichtbaarheid om vijanden te spotten soms lastig met veel beplanting.

Vooral geen FOV slider en toch verder geborduurd op MW19 engine hoe idioot is dit als je anno 2022 (bijna) je op Xbox ziet staan dat je vrienden ModernWarfare 2019 spelen.

Hoe moeilijk kan het zijn om een aparte applicatie te maken, losgekoppeld van een jaarlijkse titel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op woensdag 8 december 2021 @ 18:21:
[...]

Hoe zie jij een solo rebirth voor je ?
Rebirth is de map. Dus dat kan gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:23
Het is weer een feestje aan bugs!
Paar voorbeelden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5sSql5-kBQiNIRFQnxNBiFfravY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mm88GKiBQfbFzpjdf7xbvrXf.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gFTlNqBMInob80R-KXT2xu5OAIw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JU3fa9N6wLsjnXnME98nDH71.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wt0pJ77amvq9VKjb_XNdKoVKwfM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GxCKLkOHdOyXUQ0BbDluqxR4.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MNN2Fv0WnffY1gPel1CcUU6uY4g=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AgNGlHZuASQ2dJWndwQM57x0.jpg?f=fotoalbum_tile

En dan heb ik nog een filmpje waar ik tegen iemand moest in de gulag en ik zag alleen zijn hoofd en wapen zweven....

Het is echt half af...

Xbox kan je niet zien welke granaten en tactics wel of niet werken in de nieuwe modus... Maar vriend op de PS5 ziet dat wel. Bij hem staan er uitroeptekens achter als je die niet kan gebruiken.
Links PlayStation, rechts Xbox.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/13ttDRyuLR7iMZ2yGbvlxpICTE8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cL587I4CNoxX1zCcJqTxVytj.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9QRn2CzEDWIgZaulClSrd4N5n5w=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MXqV3BFd3pj10XiOrot2sVGl.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat een dramatische release zeg, zo veel bugs. Vraag me af of ze wel goed testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikey1
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
Dat viel mij ook al eerder op. Dat zal morgen vast wel veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikey1
  • Nu online
Chelseamarre123 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 00:27:
Wat een dramatische release zeg, zo veel bugs. Vraag me af of ze wel goed testen.
Doet me beetje terug denken aan de vanguard beta, ik had ook weer z'n vreemde situatie met mijn wapen, die kreeg spontaan stekeltjes 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikey1
  • Nu online
Steven030 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:46:
Dit ziet er ook oprecht niet uit, Verdansk was veel mooier. Dit kan toch niet anno 2021 op de PS5. Of doe ik wat verkeerd…
Heb je al gekeken naar welke texture packs er gedownload worden? ik had die op standard staan, niet dat ik heel veel verschil zag met Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Cai schreef op woensdag 8 december 2021 @ 21:26:
2 potjes. 2 vastlopers, waarbij heel de game herstart moet worden. (Ps5)
Same here. PS5 gisteren viel geheel uit zelfs dat ik even dacht huhhhh? Veel texture issues ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Laatst online: 04-09 15:35
Vond grafisch niet een wauw effect en had het gevoel meer van hetzelfde.
Al denk ik het wel veel te gaan spelen :P
Jammer dat alleen mijn Vanguard load out werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Nikey1 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 00:48:
[...]

Heb je al gekeken naar welke texture packs er gedownload worden? ik had die op standard staan, niet dat ik heel veel verschil zag met Max
Streaming staat op high, maar volgens mij kan je niks los downloaden of wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:37
Klopt het dat de rest, zonder Vanguard, vanaf 18.00 uur kunnen spelen?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ferrr
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-09 23:58
Monda schreef op donderdag 9 december 2021 @ 08:40:
Klopt het dat de rest, zonder Vanguard, vanaf 18.00 uur kunnen spelen?
Ja klopt, al vraag ik me af met of het iets is om naar uit te kijken met al die problemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Monda
Nikey1 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 00:48:
[...]

Die packs van eerst en nu die streaming instelling, schijnen niets te doen voor textures van de map. Alleen voor de operators en wapens die details zijn extreem klein, alleen van dichtbij waar te nemen.

Zie: YouTube: Warzone On Demand Hi-Res Texture Streaming FAQ Information

YouTube: Warzone On Demand Texture Streaming Option Is Honest!

[ Voor 9% gewijzigd door Monda op 09-12-2021 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Laatst online: 07:59
Oh en over de Gulag: aangezien je voor de match de locatie ziet van je vijand kun je direct door de muren schieten voor een quick win. })

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jeromez
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-02 15:42
Gisteren heerlijk de hele avond in Caldera rond gehangen op mijn PC. Niks geen last gehad van problemen.
Wat een fantastische mooie map is het. Zelfde look en feel als Verdansk maar dan een hele nieuwe map met mooie lichte kleursetting. Ik vind het echt een flinke verbetering ten opzichte van Verdansk.

Vanavond gaan we weer op avontuur in Caldera! Heerlijk! :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:39
Jeromez schreef op donderdag 9 december 2021 @ 08:55:
Gisteren heerlijk de hele avond in Caldera rond gehangen op mijn PC. Niks geen last gehad van problemen.
Wat een fantastische mooie map is het. Zelfde look en feel als Verdansk maar dan een hele nieuwe map met mooie lichte kleursetting. Ik vind het echt een flinke verbetering ten opzichte van Verdansk.

Krijg je betaald om te promoten? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tombason
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 00:19

Hier idem, geen enkel issue gehad op pc. Hele avond kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08 21:19
Tombason schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:07:
[...]
Hier idem, geen enkel issue gehad op pc. Hele avond kunnen spelen.
Hier ook geen issues op mijn PC, gister avond zonder problemen gespeeld.
Ik heb Vanguard nog niet heel veel gespeeld dus ken alle wapens nog niet zo goed maar licht het aan mij of voelt het allemaal een beetje clunky aan?

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:54
Chelseamarre123 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 00:27:
Waar heb ik dat vaker gehoord? :+

Volgens mij is dat de trend van tegenwoordig, niet ge-finsihed game uitbrengen, en wij moeten dit maar accepteren.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Gisteren 3 potjes op mn Xbox Series X gespeeld, na een uur geprobeerd te hebben om er uberhaubt te komen.

In de Gulag zag m'n wapen er mega vreemd uit. Verder, na het terug parachuten leek het telkens of er vertraging op de server was. Heel gek.
Verder de laatste periode ± 32 uur Vanguard gespeeld, dus het is nu echt een enorm gemis dat de FOV slider weg is. Alles oogt zo groot.
Zou het kunnen zijn dat de server problemen er waren omdat ze misschien een klein gedeelte van de server klaar hadden staan voor de early acces gamers? Of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeromez
Boinkie schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:05:
[...]

Krijg je betaald om te promoten? :+
Ja een tonnetje per bericht :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online

Ja het is zo'n fantastische geweldige map, dat het op fortnite begint te lijken qua afstanden.
Man, je komt in een dorp en 30 meter verderop staat het volgende huis.. Je hebt een berg, waar je vanaf kunt vliegen en aan de andere kant van de map uitkomt.

De wapens? Zijn kudt.. Het zicht? Nog kudtter. |:( |:(

Nee, keihard geflopt. Doe mij Verdansk maar.

Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Laatst online: 27-11-2023
Wel balen dat het alleen Quads is, gister alleen wat potjes solo gejoint om map te verkennen en wapens te testen.

Ik had inderdaad ook die wapen bug bij het oppakken van de STG en kwam er al snel achter dat er een wapen balance patch nodig is :D

Verder geen problemen qua performance of crashes gehad maar heb dan ook niet heel lang gespeeld.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Rappa1985 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:50:
Wel balen dat het alleen Quads is, gister alleen wat potjes solo gejoint om map te verkennen en wapens te testen.

Ik had inderdaad ook die wapen bug bij het oppakken van de STG en kwam er al snel achter dat er een wapen balance patch nodig is :D

Verder geen problemen qua performance of crashes gehad maar heb dan ook niet heel lang gespeeld.
Heeft meer te maken denk ik met de 24 hour early access. Zullen ze wel beperkte resources vrijgegeven hebben 8)7

Had ook wel een solotje willen proberen bijvoorbeeld, kijken wat voor gedrag er veranderd. :/ maargoed, dan maar vanavond.. als het er is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Tweakez schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:51:
[...]

Heeft meer te maken denk ik met de 24 hour early access. Zullen ze wel beperkte resources vrijgegeven hebben 8)7

Had ook wel een solotje willen proberen bijvoorbeeld, kijken wat voor gedrag er veranderd. :/ maargoed, dan maar vanavond.. als het er is.
Ja hopelijk gaan ze Vanguard only mode ook opsplitsen in verschillende aantallen en niet alleen de standaard BR.

Verder blijft die FOV slider op console ook raar verhaal. Bij release van patch notes stond vermeld dat dit voor iedereen beschikbaar was wat ze paar minuten later weer verwijderd hebben uit het bericht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
Rappa1985 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:50:

Is me nog niet opgevallen. Welke wapens heb jij het dan over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
BP14 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:57:
[...]

Is me nog niet opgevallen. Welke wapens heb jij het dan over?
Gister zelf gezien en ondervonden met de NZ41 en de Automaton. Zelfs de blauwe groundloot versie van de NZ41 is al geweldig. Komt denk ik ook omdat je zoveel attachments hebt om recoil te verminderen. Daardoor zal het balanceren met CW/MW wapens ook wel een hoofdpijn dossier zijn voor Raven software.

[ Voor 6% gewijzigd door Rappa1985 op 09-12-2021 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deckard_BR21
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-06-2023
Hoop dat ze ook Plunder weer terugbrengen vond dat zelf het leukste om te spelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rappa1985
Deckard_BR21 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:13:
Hoop dat ze ook Plunder weer terugbrengen vond dat zelf het leukste om te spelen.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jmpq4sc.jpg

Lijkt goed te komen :) Zal vanavond wel geupdate worden gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:57
Ik heb geen Vanguard (gehad) dus kon gisteren alleen mini Royale en Rebirth doen. Dat loopt normaal gesproken nog beter dan Verdansk (i.v.m. mapsize) op mijn Xbox Series X qua perfomance. Nu leek het heel erg te haperen (frame-drops?) en had gevoel in slow-motion rond te lopen. Mijn ping was wel goed (10 a 15) en de VRR was tussen de 100 en 120hz. Heel vreemd.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Hell yes! Speel zelf 99% van de tijd Plunder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Jeroenvde89 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:27:
Ik heb geen Vanguard (gehad) dus kon gisteren alleen mini Royale en Rebirth doen. Dat loopt normaal gesproken nog beter dan Verdansk (i.v.m. mapsize) op mijn Xbox Series X qua perfomance. Nu leek het heel erg te haperen (frame-drops?) en had gevoel in slow-motion rond te lopen. Mijn ping was wel goed (10 a 15) en de VRR was tussen de 100 en 120hz. Heel vreemd.
Ik had hetzelfde op de PS5, daarnaast nog meer vreemde zaken.. 2 keer gehad dat m'n wapens niet zichtbaar waren, ik kon wel gewoon schieten.. 1 keer de game vast gelopen en 1 keer de hele console vastgelopen.. Dit alles in niet veel meer dan 10 potjes. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
SD5k schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:34:
[...]

Ik had hetzelfde op de PS5, daarnaast nog meer vreemde zaken.. 2 keer gehad dat m'n wapens niet zichtbaar waren, ik kon wel gewoon schieten.. 1 keer de game vast gelopen en 1 keer de hele console vastgelopen.. Dit alles in niet veel meer dan 10 potjes. :/
dat me wapen niet zichtbaar was had ik vorige week ook nog, dus dat ligt niet aan de nieuwe update denk ik zo ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Kieft91 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:37:
[...]

dat me wapen niet zichtbaar was had ik vorige week ook nog, dus dat ligt niet aan de nieuwe update denk ik zo ;)
Ik heb het hiervoor nooit gehad en nu 2 keer op een avond in combinatie met de andere genoemde zaken, die vreemde soort van lag waar @Jeroenvde89 het over had ervaarde ik zo nu en dan ook. Dat kan toch geen toeval zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door SD5k op 09-12-2021 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
SD5k schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:40:
[...]

Ik heb het hiervoor nooit gehad en nu 2 keer op een avond in combinatie met de andere genoemde zaken, die vreemde soort van lag ervaarde ik zo nu en dan ook. Dat kan toch geen toeval zijn?
Geen idee, ik zeg alleen dat ik het vorige week had ;)

De rest ga ik vanavond ervaren hoe soepel alles loopt (of niet)

[ Voor 8% gewijzigd door Kieft91 op 09-12-2021 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Kieft91 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:41:
[...]

Geen idee, ik zeg alleen dat ik het vorige week had ;)
Duidelijk. ;) ;) ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BP14
SD5k schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:40:
[...]

Ik heb het hiervoor nooit gehad en nu 2 keer op een avond in combinatie met de andere genoemde zaken, die vreemde soort van lag waar @Jeroenvde89 het over had ervaarde ik zo nu en dan ook. Dat kan toch geen toeval zijn?
Ik heb gisteren samen met 4 vrienden gespeeld. ook allemaal hetzelfde probleem. Wapen niet zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ferrr schreef op donderdag 9 december 2021 @ 08:45:
[...]

Ja klopt, al vraag ik me af met of het iets is om naar uit te kijken met al die problemen.
Ja idd... Hoop dat ze snel wat fixes uitbrengen. Is het trouwens zo dat we straks een week lang alleen Vanguard Royal kunnen spelen en nog niet de normale Battle Royal in Caldera (met de huidige wapens)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 13:18
Monda schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:41:
[...]

Ja idd... Hoop dat ze snel wat fixes uitbrengen. Is het trouwens zo dat we straks een week lang alleen Vanguard Royal kunnen spelen en nog niet de normale Battle Royal in Caldera (met de huidige wapens)?
Dat is correct.

Na de eerste week komen er meer gamemodi beschikbaar;

Gamemodi
- Vanguard Royale: gamemodus waarin alleen met wapens uit Vanguard gespeeld kan worden (hierbij zijn ook speciale vliegtuigen te besturen).
- Battle Royale: gamemodus waarin ook de wapens van Modern Warfare en Black Ops gebruikt kunnen worden.
- Vanguard Plunder: werkt eigenlijk hetzelfde als Plunder in Verdansk, maar dan op de nieuwe map.
- Rebirth: deze gamemode blijft gewoon, wel worden er binnenkort aanpassingen gedaan zodat de map meer lijkt op het tijdperk waarin Vanguard zich afspeelt.

Belangrijkste veranderingen
- Je kunt nu in het begin geen loadout meer kopen, dit kan pas nadat de load-out is gevallen.
- UAV's kosten nu $6.000.
- Gulag: deze keer vecht je 1-tegen-1 in een mijnschacht. De winnaar keert terug mét het wapen waarmee hij de gulag overwon.
- Stopping power verdwijnt volledig uit de game, Dead Silence wordt aangepast zodat hij niet zo 'overpowered' is.
- Daarnaast zijn ook Kali Sticks en slaan met een wapen aangepakt. Voorheen was je binnen no-time dood, nu duurt dat wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:14:
[...]

Rebirth is de map. Dus dat kan gewoon.
Dan is het toch mini royale solo op Rebirth ?
Sorry maar ik denk niet dat daar veel animo voor is, en daarom zit die mode er niet in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rappa1985
Hoe ik het lees gaan ze vanavond alweer nieuwe playlist doorvoeren: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/69768514

Maar misschien zie ik het verkeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 13:18
Rappa1985 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:26:
[...]

Hoe ik het lees gaan ze vanavond alweer nieuwe playlist doorvoeren: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/69768514

Maar misschien zie ik het verkeerd.
Lijkt er inderdaad op dat ze het aangepast hebben;

The Warzone Pacific playlist will also change on December 9, when the full access releases. Below is what the playlist is due to be, having been Vanguard Royale Quads only during early access.

Caldera-based Playlists

Standard Battle Royale
- Quads
Vanguard Royale
- Solos, Duos, Trios, Quads
Vanguard Resurgence
- Quads
Standard Plunder
- Trios

Bron: https://realsport101.com/...ra-playlist-update-modes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:01:
[...]

Dan is het toch mini royale solo op Rebirth ?
Klopt.
Sorry maar ik denk niet dat daar veel animo voor is, en daarom zit die mode er niet in.
Geen idee. Het is er 1x een week geweest en ik heb dat toen plat gespeeld maar sindsdien is 't nooit teruggekomen, want raven heeft een schurfthekel aan solo spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:41:
[...]

Geen idee. Het is er 1x een week geweest en ik heb dat toen plat gespeeld maar sindsdien is 't nooit teruggekomen, want raven heeft een schurfthekel aan solo spelers.
Mee eens. De playlist keuze is sowieso vaak irritant. Dan kun je geen solo's doen, dan weer geen quads,etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-07 10:56
Hi,

Misschien een stomme vraag maar is de nieuwe battle pas ook te gebruiken voor cold war? Lijkt me niet aangezien alles wat je erin kan unlocken voor vanguard is.

Maar dacht vraag het ff voor de zekerheid, heb na jaren call of duty niet meer aangeraakt te hebben de smaak weer te pakken met cold war zombies (season 6 heb ik een gedeelte mee kunnen pakken en toen ook maar de battle pas erbij gepakt), wil best de battle pas aanschaffen maar als ik er helemaal niks aan heb laat ik het wel zitten.

PSN: SmokeInTheFaceNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 14:08
Is er al een patch met bug fixes uit? Gisteren liep mijn PlayStation na elk potje vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

smokeintheface schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:58:
Hi,

Misschien een stomme vraag maar is de nieuwe battle pas ook te gebruiken voor cold war? Lijkt me niet aangezien alles wat je erin kan unlocken voor vanguard is.
Nope. Cold War is oud nieuws; alles is Vanguard nu.

Toen CW uit kwam was er ook niks meer voor MW19 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-07 10:56
Dat dacht ik al, bedankt voor je antwoord!

PSN: SmokeInTheFaceNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jackson
  • Laatst online: 25-07-2023
Weten jullie hoe laat vandaag Caldera te spelen is als je Vanguard niet hebt gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Mr. Jackson schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:47:
Weten jullie hoe laat vandaag Caldera te spelen is als je Vanguard niet hebt gekocht?
18.00 volgens mij, vanguard pre-order dudes en dudettes mochten 24 uur eerder toegang, dus verwacht ook om 18.00 de release naar iedereen. Om 19.00 zal waarschijnlijk de playlist update zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Tweakez schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:51:
[...]

18.00 volgens mij, vanguard pre-order dudes en dudettes mochten 24 uur eerder toegang, dus verwacht ook om 18.00 de release naar iedereen. Om 19.00 zal waarschijnlijk de playlist update zijn. :)
18:00 inderdaad. Stond ook op die roadmap van de launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-08 22:13
gister 3 potjes gedaan.
paar bugs maar vond het echt wel leuk om te spelen.
Was verdansk een beetje beu en vind de nieuwe map in combinatie met only vanguard wapens juist top. hopelijk blijft dit ook net zo lang leuk.

vanavond maar weer even kijken :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr. Jackson
  • Laatst online: 25-07-2023
Playlist update kwam zojuist.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y7zjQyK9O9oHFUlU0_2d2_m1y6U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0ZldL9MEkD1tAaFmIcgxNxEQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat gebeurt er als je Vanguard Royale speelt en je hebt nog Modern Warfare of Cold War items in je loadouts zitten? Kan je dan die hele loadout niet selecteren of worden items vervangen?

Kan inderdaad de hele loadout niet selecteren. Wat een achterlijk systeem weer :'(

[ Voor 20% gewijzigd door Tsurany op 09-12-2021 20:02 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Meer mensen last van haperend en stotterend geluid? Komt bij mij wisselend voor in potjes. Speel op de Xbox One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:01

greatgonzo

schit-te-rend!

ik mis ook de loadout en operators

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Kan je geen wapens meer levelen in plunder? Krijg er geen wapen XP meer bij...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12:57
Wulfric92 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:42:
Kan je geen wapens meer levelen in plunder? Krijg er geen wapen XP meer bij...
Schijnt idd geugged te zijn in plunder. Ik vind die hele nieuwe map en integratie van alles echt een grote grap. Dit ga ik niet lang meer spelen 8)7

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 11:13
Hebben nog meer mensen last van extreem hoog VRAM verbruik? Of is dit normaal in Warzone... Ik kom normaal gesproken echt niet boven de 10GB uit, maar in Warzone zit ik bijna op de limiet. Ik speel op 1440p ultra. Volgens de settings zou ik niet meer dan 5,3GB aan VRAM moeten gebruiken.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/p0KwSWL.png

Specs:
- AMD RX6800XT (16GB)
- 32GB Ram
- AMD Ryzen 5600X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik weet niet volgens mij heb je betaald voor 16GB VRAM dus ik zou pissed zijn als er maar 5GB gebruikt werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
boe.i schreef op donderdag 9 december 2021 @ 21:44:
Hebben nog meer mensen last van extreem hoog VRAM verbruik? Of is dit normaal in Warzone... Ik kom normaal gesproken echt niet boven de 10GB uit, maar in Warzone zit ik bijna op de limiet. Ik speel op 1440p ultra. Volgens de settings zou ik niet meer dan 5,3GB aan VRAM moeten gebruiken.

[Afbeelding]

Specs:
- AMD RX6800XT (16GB)
- 32GB Ram
- AMD Ryzen 5600X
Dit is normaal voor Warzone. Ik weet niet precies waarom ze het doen, maar VRAM wordt altijd zeer ruim gebruikt. Heb je minder VRAM wordt er minder gebruikt zonder problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Mijn wapens gaan randomly in en uit ADS. Super irritant. 2 squa maatjes met ADS 'hold' hebben dit niet. Ik en een ander maatje hebben ADS 'toggle' en hebben het wel.

Paar gevechten verloren hierdoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
yinx84 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 22:37:
Mijn wapens gaan randomly in en uit ADS. Super irritant. 2 squa maatjes met ADS 'hold' hebben dit niet. Ik en een ander maatje hebben ADS 'toggle' en hebben het wel.

Paar gevechten verloren hierdoor.
Die bug heb ik ook, het is echt mega irritant. Ik dacht eerst dat het aan m'n muis lag, nieuwe muis gekocht maar het probleem is er nog steeds. Op Reddit heb ik er ook wat mensen over zien klagen, dus we zijn niet de enige met dit probleem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcanti
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 18:50
Paar potjes gespeeld vandaag. Paar bugs zoals tegenstanders die eruit zien als een zeeëgel enzo, maar ik vind die nieuwe map wel vet hoor. Kan echter niet wachten op een Resurgence mode waar je ook MW/CW loadouts kan pakken... Die Vanguard wapens zijn allemaal kut, en het gaat weken duren voordat ik een paar guns enigszins heb geleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mijn 3060TI wordt voor 5% gebruikt, wel 80-90 FPS maar met veel drops. Voorheen in Verdansk en Rebirth werd de GPU bijna 80 graden met tegen de 120 FPS, nu blijft die op 50 graden? Heb al met de settings zitten kloten, maar geen verandering? DLSS uit/aan Nvidia Reflex + boost/zonder boost. Heeft iemand dit ook?

Verdere specs 5800X AMD 32GB geheugen.

Tevens laatste driver geinstalleerd

Update: zie nu dat GPU wel 100% gebruikt wordt, maar temp blijft verdacht laag. Wat google resultaten geprobeerd, maar blijf het vreemd vinden.

[ Voor 21% gewijzigd door Quantor op 09-12-2021 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tombason
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 00:19
Jaapoes schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:14:
[...]

Hier ook geen issues op mijn PC, gister avond zonder problemen gespeeld.
Ik heb Vanguard nog niet heel veel gespeeld dus ken alle wapens nog niet zo goed maar licht het aan mij of voelt het allemaal een beetje clunky aan?
Je moet even de juiste wapens en attachments hebben denk ik. Gebruik nu de Automaton en dat is gewoon echt een laser. Ook de PPSH is een hele fijne smg om ernaast te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
Gister weer gespeeld en wederom met plezier.

Lijkt doordat alles vanguard only is een beetje op een nieuwe game.
De map zelf vind ik ook gewoon geinig tot nu toe. weer een boel nieuw dingen te ontdekken en genoeg reden om nog veel potjes lekker te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
Super toffe map, heel tevreden mee.
Kleine bugs die ik tegen ben gekomen:
- beetje lag af en toe, voornamelijk begin van het potje
- wapens die ineens vervormen, ander wapen oppakken en het is weg.

Ik ben positief, die bugs halen ze er wel weer uit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
De map is toch wel weer leuk, maar wat een schril contrast met die Matrix UE5 techdemo dat we dit op onze current gen consoles moeten spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
Kieft91 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 08:12:
Super toffe map, heel tevreden mee.
Kleine bugs die ik tegen ben gekomen:
- beetje lag af en toe, voornamelijk begin van het potje
- wapens die ineens vervormen, ander wapen oppakken en het is weg.

Ik ben positief, die bugs halen ze er wel weer uit :)
eens, en laten we eerlijk zijn, normaal is een launch van activision dramatischer dan nu.
een paar bugs kan ik dus wel mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
FixDeluxe schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 08:39:
[...]

eens, en laten we eerlijk zijn, normaal is een launch van activision dramatischer dan nu.
een paar bugs kan ik dus wel mee leven.
Ja dat vind ik dus ook. En ik zal wel te simpel zijn, maar ik vind het spel er ook prima uitzien (maar speel dan ook op ps4)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FixDeluxe
Kieft91 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 08:52:
[...]

Ja dat vind ik dus ook. En ik zal wel te simpel zijn, maar ik vind het spel er ook prima uitzien (maar speel dan ook op ps4)
Denk eerder dat andere mensen te moeilijk doen :P
Geeft mij in ieder geval het geval van warzone voor de BO wapens (toen het nog echt leuk was om te spelen).
Voelt fris, map is echt gaaf, wapens voelen nieuw en interessant aan. gulag tot nu toe prima.
We gaan het meemaken hoe het over een maandje is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeromez
Plunder zit er al weer in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
FixDeluxe schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 08:59:
[...]
Denk eerder dat andere mensen te moeilijk doen :P
Mwah, de current gen consoles zijn al ruim een jaar uit. Opzich mogen we dan inmiddels wel wat hogere eisen stellen aan games toch? En Vanguard kan het wel met dezelfde engine. Vooral de ontbrekende FOV-slider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Steven030 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:22:
[...]

Mwah, de current gen consoles zijn al ruim een jaar uit. Opzich mogen we dan inmiddels wel wat hogere eisen stellen aan games toch? En Vanguard kan het wel met dezelfde engine. Vooral de ontbrekende FOV-slider
Is niet dezelfde engine. Ze hebben alsnog de MW2019 engine gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Imperium schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:28:
[...]

Is niet dezelfde engine. Ze hebben alsnog de MW2019 engine gebruikt.
Ooh je hebt helemaal gelijk. Ik dacht dat Vanguard draaide op de (geupgrade versie van) MW2019 engine 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:29

Damian

Insane Obtrusion

Ik vind het op de pc er toch wat fletsig en kleurloos uit zien, maar wellicht is dat een instelling...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Damian schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:33:
Ik vind het op de pc er toch wat fletsig en kleurloos uit zien, maar wellicht is dat een instelling...
Dit heb ik ook op de PS5, maar ik heb nog geen instelling gevonden om er wat aan te doen
Pagina: 1 ... 24 ... 34 Laatste