Ik heb mijn Mars 4 Ultra nu een paar weekjes draaien en heb enkele printjes er succesvol afgehaald. Ik heb echter wel continu problemen met prints die niet op de buildplate willen blijven plakken, maar alleen op het midden van de plate.
Ik heb deze een keertje gedraaid en kwam tot een verrassend resultaat. De hoekjes waren netjes 0.8/0.9mm. Net iets te dun maar makkelijk gefixed met een kleine verhoging van de z offset. (had 1 mm moeten zijn). Echter is de middelste wel gewoon 1mm. Maw, mijn build plate is licht hol in het midden
Nou zou ik zelf denken dat een verschil van 0.1mm wel te overwinnen moet zijn, maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe. Misschien moet ik de z offset wel zo laten en mijn burn ins lichtjes verhogen.
Ik heb deze een keertje gedraaid en kwam tot een verrassend resultaat. De hoekjes waren netjes 0.8/0.9mm. Net iets te dun maar makkelijk gefixed met een kleine verhoging van de z offset. (had 1 mm moeten zijn). Echter is de middelste wel gewoon 1mm. Maw, mijn build plate is licht hol in het midden
Nou zou ik zelf denken dat een verschil van 0.1mm wel te overwinnen moet zijn, maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe. Misschien moet ik de z offset wel zo laten en mijn burn ins lichtjes verhogen.
:strip_exif()/f/image/xwbUREZU6s0ZSfGiBXsSGC3C.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JFgWm7wbfO0XcaO6GPPKpXKm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/D2UVkQ1AM1z1DoGzVFpv4tdR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QYtoC5dJ2ljxy3dhP8wvYi6V.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/hjuSNrTdcTwQ4ZzgysO7ivx8.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/vkOTjpLJ956WDzgT2exITHq4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qVZuxw445lKJhqkvZgbqFGxS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/r2aorolTp5m01suSoj3uDK2D.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9BqUf2Hd8KPg2hnF9xq1ODKE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WHDnWd7SIs8BqVTiIVl3pnaK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EcpBA4KE4u9vQdYHcuIKELme.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6FDqrTfgOLPb5HqAWxJpFNl1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Tu7dTuxEJThkacnV7OGbR7wj.jpg?f=fotoalbum_large)