Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
(jarig!)
Op 20 januari 2021 zal Biden ingezworen worden als de 46ste president van de Verenigde Staten van Amerika. Een land dat toch al grote tegenstellingen kent, maar na vier jaar presidentschap van Trump, nu helemaal.

Trump heeft zich nooit neergelegd bij zijn verlies en de verwachting is ook niet dat hij dit zal doen. Trump heeft ondanks veel speculatie besloten om zichzelf niet van een federaal pardon te voorzien. Daarnaast lopen er nog tientallen rechtszaken tegen Trump die van start zullen gaan zodra hij geen president meer is. Aangezien dit onherroepelijk besproken zal willen worden en door elkaar zal gaan lopen met het algemene topic, is er deze afsplitsing.

Discussie beleid en moderatie

En dan het minder leuke stuk. Gezien de vaak verhitte gemoederen, blijft ook dit deel voorlopig onder ZT beleid vallen. Dit topic is er alleen voor Trump, de normale Amerikaanse politiek hoort in het andere topic.
Politieke betrokkenheid
Vanuit moderatie merken we dat het onderwerp deelnemers trekt die zich de Amerikaanse politiek en alles eromheen in hoge mate aantrekken qua interesse en betrokkenheid. Dit gaat zelfs zover dat mensen zich politiek betrokken voelen en hierdoor het topic gaan beschouwen als een strijd tussen politieke partijen en ideeën in Amerika.

Vanuit moderatie nemen we hierin de volgende standpunten in qua uitgangspunten bij beleid en sturing:
  • We zijn een Nederlands forum dat voornamelijk Nederlanders bevat, we zijn hierdoor geen partij in de verkiezingen in Amerika
  • Aangezien we outsiders zijn van de Amerikaanse verkiezingen, verwachten we ook een onafhankelijker en beschouwende houding van deelnemers.
  • We zijn hierdoor geen strijdtoneel van de verkiezingen.
De reden van bovenstaande houding is dat er hierdoor een een goed onderbouwde consensus kan ontstaan over de staat van Amerikaanse politiek en samenleving.
Zero-Tolerance Beleid
Sinds de verkiezing van Donald Trump kent dit topic een lange geschiedenis aan incidenten en een uitzonderlijk hoog aantal topic reports en is mede de oorzaak dat nieuw geregistreerde gebruikers niet direct toegang hebben tot AWM

Dit topic blijft hierom dus ook onder zero-tolerance beleid vallen, wat inhoudt:
Niet op de man spelen
Je reageert hier niet op de man maar op de discussie. Het maakt niks uit welk excuus of welke vorm je eraan geeft, je doet het niet. Je valt niemand aan op zijn mening, je gaat in discussie met de mening als je het er niet mee eens bent.
Algemeen beleid
Verder leggen we nog even de nadruk op onze beleidsregels, de volgende zaken zijn niet toegestaan:
  • Discriminerende reacties
  • Ongefundeerde oneliners/generalisaties die niks bijdragen aan de discussie in het topic
  • Rants
  • Whataboutisme
  • Linkdrops
  • Sealioning
  • Het reageren op overduidelijk slechte reacties
  • Discussies over rassen/afkomst en IQ.
Zie ook: Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid
Sanctionering
Bij beleid horen helaas ook sancties als sturing niet helpt, in een zero-tolerance topic grijpen we als moderatie sneller in en volgen ook sneller bans. Ook verwijderen we sneller complete discussie als die als te verstorend en tegen beleidsregels worden beschouwd.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-05 16:27
De lijst met presidentiele pardons tot nu toe: https://www.whitehouse.go...e-grants-clemency-012021/

Hier zie ik ze nog niet, maar die zal uiteindelijk de totaalstand moeten hebben: https://www.justice.gov/p...ed-president-donald-trump

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Anoniem: 5897

Nou..wie durft er nog wat te zeggen? :D Gaat eigenlijk niet meer he?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:23

Player1S

Probably out in the dark

Anoniem: 5897 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:23:
Nou..wie durft er nog wat te zeggen? :D Gaat eigenlijk niet meer he?
Met ruim 80 aanklachten die klaar liggen in alleen al de staat NY wordt het nog een leuke tijd worden voor Trump en ook voor ons aan de zijlijn.

Tevens zijn er sterke geruchten dat hij zijn eigen partij overweegt. Al zal dat ook afhangen hoe zijn impeachment afloopt. Mogelijk mag hij straks geen politieke positie meer innemen.

Ik denk dat dit topic nog wel eventjes door loopt :)

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 25-04 18:21
Over 7 uur en 33 minuten trek ik een lekker biertje open.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Naar welk land zal hij straks vliegen om onder zijn aanklachten uit te komen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 11:56
In het oude topic was nog een leuke cartoon geplaatst over hoe Trump het oval office achter zou laten. Een beetje in dezelfde sfeer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Samenzweringstheorieën zijn niet toegestaan.

[ Voor 89% gewijzigd door defiant op 20-01-2021 11:47 ]

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:40

Jebus4life

BE User

Benieuwd of een "MAGA Party", "Patriot Party" of "Trump Party" het levenslicht zal zien.
(ik betwijfel het enorm, maar ik naïef genoeg om te hopen dat de GOP in 2 scheurt voor toch een jaar of 2 a 4, waarna dat toch terug afbrokkelt want third party's don't work in the US)

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brent
perpixel schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:28:
In het oude topic was nog een leuke cartoon geplaatst over hoe Trump het oval office achter zou laten. Een beetje in dezelfde sfeer:
[Vimeo: Trumps Last Day In Office]
Was het maar waar. Ik denk dat Trump nooit drukker is geweest dan de laatste twee weken, inclusief vandaag.

Kijk maar eens wat er allemaal gebeurd: https://www.axios.com/politics-policy, https://www.politico.com/...istory-1776-unites-417186

[ Voor 7% gewijzigd door Brent op 20-01-2021 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ph4ge schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:54:
[...]

Ik verwacht dat hij net als menig autocraat voor hem heel snel oud, ziek en zielig wordt zodra hij zn macht kwijt is, om zo vervolging te ontlopen. Denk aan Pinochet en Milošević.
Zijn dieet en aankomende stress van tientallen rechtszaken en tientallen bedrijven die hem de rug toekeren waardoor hij in serieuze financiële problemen komt zullen er wel voor zorgen dat zijn gezondheid rap achteruit gaat.

Waar kunnen we trouwens geld inzetten dat Melania voor het einde van het jaar op zn minst een scheidingsaanvraag heeft ingediend? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Ernemmer schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:28:
Hij gaat niet op de vlucht gok ik. Die man heeft al 4000 aanklachten overleefd en kan er heus nog enkele bij hebben.

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
alleen hebben heel veel mensen er nu meer voor over en gaan zich ook meer inzetten om hem maar op iets te kunnen pakken. Dus zo makkelijk komt hij er denk ik nu niet onderuit.

En ik gok dat Melania morgen die al doet

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

XWB schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:04:
[...]

Hij gaat niet op de vlucht gok ik. Die man heeft al 4000 aanklachten overleefd en kan er heus nog enkele bij hebben.
Correct me if I am wrong maar volgens mij was het overgrote deel van die 4000 civiele zaken. En die zijn in de VS nogal makkelijk te winnen als je maar genoeg geld hebt. (In Nederland trouwens ook, zie die knakker van Centric).

Nu komen er echter ook heel wat bij op oa staats niveau en die deinzen niet terug van een persoon met een legertje advocaten.

Echter is het de vraag of er nog serieuze en vooral capabele advocaten zijn die hem willen vertegenwoordigen.
Het is niet echt bemoedigend dat hij weigert zn beste vriend en persoonlijke advocaat Giuliani te betalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brent
XWB schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:04:
[...]

Ben eindelijk begonnen aan iets van de leeslijst, te weten: Dark Money.

Eigenlijk is de wikipedia pagina een prima samenvatting:
Dark Money: The Hidden History of the Billionaires Behind the Rise of the Radical Right (2016) is a non-fiction book written by the American investigative journalist Jane Mayer, about a network of extremely wealthy conservative Republicans, foremost among them Charles and David Koch, who have together funded an array of organizations that work in tandem to influence academic institutions, think tanks, the courts, statehouses, Congress, and the American presidency for their own benefit. Mayer particularly discusses the Koch family and their political activities, along with Richard Mellon Scaife, John M. Olin, the Bradley brothers, the DeVos and Coors families and their related foundations.
Grote delen van de bezittende klasse staan niet slechts pal achter Trump, hij zit er dankzij hun. Vergeet ook even niet dat Trump in zijn termijn bergen (extreem) conservatieve rechters heeft aangesteld. Misschien dat hij niet welkom in elke staat is, er zijn zeker staten waar hij dat altijd zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-05 11:42
Hier een leuk lijstje van landen dat niet uitlevert aan de VS. Meest voor de hand liggend is nog altijd Rusland, zodat hij als schoothondje van Poetin haat en verderf kan blijven zaaien in de VS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Het zou me persoonlijk werkelijk niks verbazen als hij over enkele dagen opduikt in Rusland, onder bescherming van degene die hem destijds mede aan de macht geholpen heeft. Poetin dus.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:11

Amphiebietje

In de blubber

wildhagen schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:33:
[...]

Het zou me persoonlijk werkelijk niks verbazen als hij over enkele dagen opduikt in Rusland, onder bescherming van degene die hem destijds mede aan de macht geholpen heeft. Poetin dus.
Als ik zie hoe het in NL gaat, denk ik dat Trump naar Nederland moet emigreren en hier premier moet worden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-05 13:46
Waar kan ik heen? Ik kan niet naar China...

Ik denk persoonlijk dat Trump niet naar Rusland wil. Tenzij Putin hem op een of andere manier weet te dwingen, zijn de risico's te groot denk ik. Als we iets zeker weten, dan is het wel dat de rechtschapen miljardair heb je niet niks te vrezen hebt. In Rusland ben je slechts de schoothond van het alfamannetje. Ook moet je bedenken dat er een risico is dat Putin op enig moment dood neervalt, en dan hebben zijn enablers mogelijk echt wel een probleem.

De beste match die ik nu kan bedenken in Saoedi-Arabië. Hij heeft er warme contacten, en het is er voor de ultrarijke met goede contacten zeer wel mogelijk je terug te trekken op een compound zonder echt heel veel last te hebben van wetten of regels. Andere golfstaten liggen wellicht ook binnen de mogelijkheden. Ook is het goed mogelijk dat Mister Bone Saw hem financieel uit de wind kan houden. De Saudi's zijn niet bang gebleken donaties te doen aan sleutelfiguren die hen goed gezind zijn...

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Als hij president-af is heeft hij toch ook geen toegang meer tot alle privileges van een President? Dan wordt reizen naar een land als Rusland mogelijk wel moeilijker gemaakt als hij een beetje in de gaten wordt gehouden. Met zoveel lopende aanklachten zal hij als ex-president toch niet zomaar het land mogen en kunnen ontvluchten zou je zeggen.

De Secret Service is namelijk ook toegepast op ex-presidenten en die hebben volgens mij ook de functie om zich aan de wet te houden. Dus enerzijds de ex-president beschermen, maar anderzijds hem ook niet in staat te stellen om het land illegaal te verlaten.

Denk ik dan.

Hoe dan ook, de VS verlaten en naar Rusland gaan (voor iemand met zoveel macht zeker niet onmogelijk) gaat wel direct betekenen dat Rusland weer als public enemy #1 gezien gaat worden door de VS. De sancties die Biden zal opleggen zullen niet mis zijn.

Ik denk dat hij een pardon gaat krijgen van Biden. Het land verenigen en vooral Trump's achterban niet onnodig bozer maken dan ze al zijn. Gewoon de milde aanpak van de oude grijze muis Biden en de Democraten die eigenlijk nooit vuur met vuur bestrijden.

Net zoals je niks of weinig meer hoort van Bush en Obama zal ook Trump rustig verdwijnen op zijn golf resorts, en hooguit incidenteel even het nieuws haalt omdat zijn ego dat nodig heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

[...]

Mij wel. Want dat zou het netwerk wat hem in de USA steunde en "aanstuurde" ook direct "besmet" maken en dat zal dat netwerk niet toestaan.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Brent schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:17:
[...]

Ben eindelijk begonnen aan iets van de leeslijst, te weten: Dark Money.

Eigenlijk is de wikipedia pagina een prima samenvatting:

[...]

Grote delen van de bezittende klasse staan niet slechts pal achter Trump, hij zit er dankzij hun. Vergeet ook even niet dat Trump in zijn termijn bergen (extreem) conservatieve rechters heeft aangesteld. Misschien dat hij niet welkom in elke staat is, er zijn zeker staten waar hij dat altijd zal zijn.
Goede keuze om mee te beginnen 👍

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helixes
Blue-eagle schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:54:
Ik denk dat hij een pardon gaat krijgen van Biden. Het land verenigen en vooral Trump's achterban niet onnodig bozer maken dan ze al zijn. Gewoon de milde aanpak van de oude grijze muis Biden en de Democraten die eigenlijk nooit vuur met vuur bestrijden.
Dat denk ik niet. Bedenk dat Nixon een pardon heeft gekregen, en het land heeft dat Gerald Ford eigenlijk nooit vergeven. Gezien Trump een Nixon op steroïden is, denk ik oprecht dat Biden het recht zijn loop zal laten hebben.

Een pardon voor Trump zou ook het einde betekenen van het (toch al broze) vertrouwen in het politieke systeem. Immers, het geeft te kennen dat er nooit consequenties zullen zijn voor malversaties in de hoogste lagen van de politiek.
Net zoals je niks of weinig meer hoort van Bush en Obama zal ook Trump rustig verdwijnen op zijn golf resorts, en hooguit incidenteel even het nieuws haalt omdat zijn ego dat nodig heeft.
Er staat een dozijn rechtszaken klaar voor Trump, een deel daarvan zal niet gedekt zijn door een pardon. Rachel Maddow deed gister een goede opsomming. Tenzij Trump vlucht naar een exotisch oord zullen we hem vaak, heel vaak in het beklaagdenbankje terug zien. Persoonlijk vermoed ik dat een aantal zaken ook in absentia kunnen worden gevoerd, dus zelfs dat geeft hem geen echt respijt.

Dus nee. Dit topic zal geen stille dood sterven voor het de 100e post bereikt. Integendeel :Y)

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-04 15:16
Wat is jullie verwachting. Gaat er iets gebeuren of zal het stil blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finder
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-04 16:59
Kijk s.v.p. naar de topic regels en topic warning, whatboutism is niet toegestaan.

[ Voor 93% gewijzigd door defiant op 20-01-2021 12:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
[...]

Israel. Als ere-burger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Helixes schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:51:

De beste match die ik nu kan bedenken in Saoedi-Arabië. Hij heeft er warme contacten, en het is er voor de ultrarijke met goede contacten zeer wel mogelijk je terug te trekken op een compound zonder echt heel veel last te hebben van wetten of regels. Andere golfstaten liggen wellicht ook binnen de mogelijkheden. Ook is het goed mogelijk dat Mister Bone Saw hem financieel uit de wind kan houden. De Saudi's zijn niet bang gebleken donaties te doen aan sleutelfiguren die hen goed gezind zijn...
Geen kans. De Golfstaten zijn te bang voor Iran om hun grote beschermer en wapenleverancier op die manier te schofferen. Dat gebeurt alleen als Trump iets waardevols te bieden heeft en niet vanwege de “warme contacten”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
matty___ schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:39:
De kans is heel groot dat er nog iets gaat gebeuren. Anders dan wellicht kleine incidenten, denk ik niet dat dat in DC zal zijn. Het kapitool is vandaag een absoluut fort.

Ik ben eerder bang voor wat er mogelijk in de staten gebeurd. Er zijn er vijftig, waarvan zo de helft wat mij betreft risicogebied. Michigan is al vaak genoemd als risicogebied, dus Lansing staat zeker op mijn lijstje.

Ook is het niet uitgesloten dat Trump nog met een rare stunt komt. Ik weet niet wat, maar het is niet de persoon die zich af laat schepen, en de schijnwerpers op zijn aartsvijand laat schijnen. De beste man is onberekenbaar. Hoewel er natuurlijk ook een kleine kans is dat hij vandaag nog wordt gearresteerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:47
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat Trump de VS verlaat. Waarschijnlijk gaat hij gewoon golfen in Florida met af en toe een optreden in de media. Hij heeft ook nog genoeg geld om aanklachten tegen hem ofwel af te kopen, ofwel via dure advocaten te traineren tot z'n dood.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:38
Waar kan ik heen? Ik kan niet naar China...
België it is then! :+

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:45
GreatDictator schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:58:
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat Trump de VS verlaat. Waarschijnlijk gaat hij gewoon golfen in Florida met af en toe een optreden in de media. Hij heeft ook nog genoeg geld om aanklachten tegen hem ofwel af te kopen, ofwel via dure advocaten te traineren tot z'n dood.
Niemand die het weet hoeveel geld Trump heeft. Het hele ondermijnen van de verkiezingsuitslag was een grote geldinzamelingsactie voor nog openstaande rekeningen, zoals vermeld in de kleine lettertjes. De vraag is of Trump dat doet omdat het nooit genoeg is en hij altijd meer wil, of omdat hij gewoon grote financiële problemen heeft.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
ph4ge schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:00:
[...]

Niemand die het weet hoeveel geld Trump heeft. Het hele ondermijnen van de verkiezingsuitslag was een grote geldinzamelingsactie voor nog openstaande rekeningen, zoals vermeld in de kleine lettertjes. De vraag is of Trump dat doet omdat het nooit genoeg is en hij altijd meer wil, of omdat hij gewoon grote financiële problemen heeft.
Volgens mij is het allang bekend dat hij er financieel er niet heel rooskleurig voor staat.
Een van de grootste banken in Duitsland is ook bezig om zich te beraden op de toekomst met Trump als klant geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadRespawn
  • Laatst online: 02-05 20:32
ShellGhost schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:04:
[...]

Volgens mij is het allang bekend dat hij er financieel er niet heel rooskleurig voor staat.
Een van de grootste banken in Duitsland is ook bezig om zich te beraden op de toekomst met Trump als klant geloof ik.
Deutsche Bank heeft m al gedumpt.

De beweging die er overtuigd van is dat deze verkiezing gestolen is zal niet verdwijnen. Trump kan via daartoe geschikte media nog een rol blijven spelen, oa via Parler dat nu door een Russisch bedrijf wordt gehost.
De toegenomen beveiliging van overheidsgebouwen/personen zal wellicht relatief hoog blijven en dan ligt het voor de hand dat andere doelwitten worden gezocht.

Trump II - Project 2025 tracker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burgt
  • Laatst online: 04-05 01:18

burgt

Starbass

"Parler dat nu door een Russisch bedrijf wordt gehost"

Dat is toch iets wat zelfs de Trumpisten niet zou moeten ontgaan als ironie. :)

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

burgt schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:22:
"Parler dat nu door een Russisch bedrijf wordt gehost"

Dat is toch iets wat zelfs de Trumpisten niet zou moeten ontgaan als ironie. :)
De tijd van "rather dead than red" is bij die landverraders allang verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cultisme.

Nooit onderschatten hoe makkelijk het is om op te leggen, nooit onderschatten hoe intrinsiek de bereidheid tot bias en extremisme in geloofsgedrag is.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

matty___ schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:39:
Gebeuren als in aanslagen?
Nee, de komende twee weken niet, want er is nog te veel beveiliging in de hoofdsteden van de Staten. Maar wat er in februari gaat gebeuren durf ik geen geld op in te zetten.

And now for something completely different (van Reddit):
You all dress warm today. It’s gonna be -45... :)

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-04 15:16
Pietervs schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:45:
[...]

Gebeuren als in aanslagen?
Nee, de komende twee weken niet, want er is nog te veel beveiliging in de hoofdsteden van de Staten. Maar wat er in februari gaat gebeuren durf ik geen geld op in te zetten.

And now for something completely different (van Reddit):
You all dress warm today. It’s gonna be -45... :)
Ik dacht zo das koud. Maar toen begon er een lampje te branden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Vorige week heeft Trump de Houthi's bestempeld als terreurorganisatie.
De VN waarschuwen voor een hongersnood die de ergste zal zijn in 40 jaar in die regio.

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• iamerwin
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 05-05 12:21
De beste match die ik nu kan bedenken in Saoedi-Arabië.
offtopic:
Golfstaten liggen wel voor de hand ja. O-)

I'll let myself out :Y)

Hello. Is it me you're looking for?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voske
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-04 11:37
Trump is nu onderweg naar Andrews Air Force Base. Daar gaat ie een speech geven en dat zal ie niet doen vanaf een teleprompter aldus verschillende media.

Be yourself, no matter what they say ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

voske schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:20:
Trump is nu onderweg naar Andrews Air Force Base. Daar gaat ie een speech geven en dat zal ie niet doen vanaf een teleprompter aldus verschillende media.
:X :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
"And we were looking kind of dumb with our fingers and our thumb
In the shape of an "L" on our forehead…"

toegeschreven aan een bekende Wersterse filosoof

[ Voor 24% gewijzigd door Helixes op 20-01-2021 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadRespawn
  • Laatst online: 02-05 20:32
Jebus4life schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:42:
Benieuwd of een "MAGA Party", "Patriot Party" of "Trump Party" het levenslicht zal zien.
Voor het geval dit nog niet bekend is, hij overweegt het wel:

Trump Has Discussed Starting a New Political Party
https://www.wsj.com/livec...card/90pPMzFPqr5fMzg1Bkbs
Mr. Trump discussed the matter with several aides and other people close to him last week, the people said. The president said he would want to call the new party the “Patriot Party,” the people said.

Trump II - Project 2025 tracker

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-05 09:08

WhySoSerious

Be the change.

Foto van het jaar?

Afbeeldingslocatie: https://cdn.nos.nl/image/2021/01/20/708575/xxl.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:04

Pierre

Van nature lui!

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• armageddon_2k1
voske schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:20:
Ah, dat zijn altijd de beste. Zinnen van niet meer dan 6 woorden vol met leugens en samenzweringen. Wat een erudiet persoon is het toch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Het jaar is nog vroeg en hopelijk mogen we hem dit jaar nog in handboeien zien. Dat zal deze foto zeker overtreffen O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 16:52

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Veelzeggende laatste aktie ook weer:

Bij aantreden heeft Trump met veel theater een 'Lobbying Ban' afgekondigt, die regeringsleden verbood om na het einde van de regering verschillende Lobby-aktiviteiten te ondernemen, in dienst te teden van lobby-ondernemingen, Foreign Agents te worden (lobby-aktiviteiten voor buitenlandse regeringen)
en giften aan te nemen van lobbyisten.

en direkt na de publicatie van de laatste Pardon-lijst heeft trump ook exact zijn eigen anti-Lobby-maatregel gelijk weer ingetrokken.
precies op het moment dat het dus idd werkzaam zou worden voor de personen die in zijn regering gewerkt hebben en hen zou verbieden voor lobbyisten te gaan werken.

De Swamp is calling out loud
Jan 20, 2021,03:29am EST
Trump Revokes Lobbying Ban He Signed At The Beginning Of His Presidency
https://www.forbes.com/si...esidency/?sh=54bf27e144b9

[ Voor 5% gewijzigd door RM-rf op 20-01-2021 14:40 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Mijn hemel, het was te verwachten, maar die speech op Andrews is 1 grote circle jerk met Trump in het midden...

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

LAD93 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:39:
Mijn hemel, het was te verwachten, maar die speech op Andrews is 1 grote circle jerk met Trump in het midden...
Zouden dat nu echte cult-leden zijn of ingehuurde acteurs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• armageddon_2k1
We will be back in some form....

Tum-tum-thaaa....

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:38

Qu3st

"We'll back in some form"
Oh in welke? Als een lizzard?

#37 loading, four battles to go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-05 09:08

WhySoSerious

Be the change.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-05 12:11
Haha, dan denk je dat hij oprecht Biden succes wenst, komt er meteen achteraan dat het vooral door zijn werk goed gaat komen :')

Edit: OMG, je presidentschap beëindigen met YMCA. Dit is poëzie.

[ Voor 21% gewijzigd door BeefHazard op 20-01-2021 14:46 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
BeefHazard schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:45:
Haha, dan denk je dat hij oprecht Biden succes wenst, komt er meteen achteraan dat het vooral door zijn werk goed gaat komen :')
Nee, hij wenst de 'volgende adminstration' succes. Hij heeft Biden nooit erkend als president en dat gaat ie ook niet doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Er is ook totaal geen liefde tussen hem en Melania. Jesus, zelf mijn ex, die mij enkel gebruikte voor haar kinderwens, was in staat meer (fake) liefde te tonen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:18
Slim en asshole move: de verbeteringen van Biden alvast als je eigen claimen.

En de brutaalheid om een Village people te draaien bij een president die anti homo is.. Gatverdamme

Trouwens wel iets heel Amerikaans:zolang je maar een mondmasker op hebt, mag je lekker dicht bij elkaar staan.

[ Voor 24% gewijzigd door Basekid op 20-01-2021 14:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Basekid schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:47:

En de brutaalheid om een Village people te draaien bij een president die anti homo is.. Gatverdamme
Of is het gewoon dat ze te dom zijn om de tekst te begrijpen?
Bedoel, zijn cultleden en terroristen draaien ook "American idiot" van Greenday en "Killing in the name of" van Rage Against the Machine terwijl beide nummers juist een protestlied is tegen zulke mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Geen Born in the USA er onder? :+ :/ Jammer

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Biden is nu blijkbaar op weg naar een kerkdienst. Heeft Trump eigenlijk de afgelopen 4 jaar een kerk van binnen gezien? :X

En wie kreeg de steun van de evangelisten? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:02
bye bye....Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8lUkx9WQdeBx6NBRuZGwkvsF-J4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/81BrWAcDL4IxW3DPNnBQHh7A.jpg?f=user_large

Op naar betere tijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voske
Player1S schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:53:
Biden is nu blijkbaar op weg naar een kerkdienst. Heeft Trump eigenlijk de afgelopen 4 jaar een kerk van binnen gezien? :X
Meerdere keren (volgens mij altijd St. John's Episcopal Churchtoch niet). Het contrast met Biden zou echter wel eens heel groot kunnen worden (het zou me niet verbazen als Biden elke zondagochtend naar Cathedral of St. Matthew the Apostle zal gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

voske schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:02:
[...]

Meerdere keren (volgens mij altijd St. John's Episcopal Church). Het contrast met Biden zou echter wel eens heel groot kunnen worden (het zou me niet verbazen als Biden elke zondagochtend naar Cathedral of St. Matthew the Apostle zal gaan).
Blijkbaar iets van 14 keer. Voornamelijk met Pasen en kerst. (bron gaat tot 2 juni, 2020)

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Is het vliegtuig waar Trump in zit te volgen op een vluchtradar? Vast niet, maar ik ben toch benieuwd.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• voske
Moby schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:08:
Is het vliegtuig waar Trump in zit te volgen op een vluchtradar?
https://globe.adsbexchange.com/ en dan zoeken op 82-8000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:40

steveman

Comfortabel ten onder

Hij kan straks wel opscheppen over het verschil in (fysieke) opkomst bij zijn inauguratie en die van Biden...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:38

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Moby schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:08:
Is het vliegtuig waar Trump in zit te volgen op een vluchtradar? Vast niet, maar ik ben toch benieuwd.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

www.google.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 16:52

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

steveman schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:22:
Hij kan straks wel opscheppen over het verschil in (fysieke) opkomst bij zijn inauguratie en die van Biden...
En morgen gelijk boos reageren over het record begrotingstekort dat de VS nu heeft

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Melania kan eindelijk lachen. Zouden de scheidingspapieren al klaar zijn?

[Twitter: https://twitter.com/PimSollie/status/1351893693574340613]
(even klikken voor foto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:40

steveman

Comfortabel ten onder

RM-rf schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:25:
[...]

En morgen gelijk boos reageren over het record begrotingstekort dat de VS nu heeft
Ja idd, en met hem alle republikeinen, want dat tekort lijkt alleen van belang als er een (D) achter de naam van de zittende president zit.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Deze is heerlijk _/-\o_

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
Aaand it's gone.

Ik begrijp dat dat niet ongebruikelijk is voor militaire vliegtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Helixes schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:01:
[...]

Aaand it's gone.

Ik begrijp dat dat niet ongebruikelijk is voor militaire vliegtuigen.
Ik denk dat Trump zelf een stukje heeft gevlogen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bs1fJvaqmrCuGxQD7EUIeGeU1qI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pvARNMQ9oVOXsO5kjZT9tkX0.jpg?f=user_large

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Volgens mij is het heel hard opweg naar Florida gewoon.

Of zou hij doorvliegen naar Brazilie? Denk dat die gek daar hem met open armen ontvangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
@Moby: Ik zie het inderdaad.

De transponder is weer aan gezet; de wodkafles is halfleeg en Trump probeert zijn nieuwe leven als Florida man te omhelzen.

No surprises here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Bommelding Supreme Court in Washington DC.

Aldus het live blog van CNN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

_Bailey_ schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:23:
Bommelding Supreme Court in Washington DC.

Aldus het live blog van CNN
Volgens mij was alles al dagen hermetisch afgesloten dus lijkt me een nepmelding met waarschijnlijk serieuze gevolgen voor de beller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
Tock nog iets goed gedaan die Trump.
Lil Wayne en Kodak Black vrij en gepardoned *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

matthijst schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:26:
Tock nog iets goed gedaan die Trump.
Lil Wayne en Kodak Black vrij en gepardoned *O*
Ik kende beide heren niet, maar heb hun wiki's gelezen.

Als ik het zo goed zie, zullen ze beide ergens binnen nu en 12 maanden weer binnen zitten. Zeker die Kodak Black lijkt een wandelend ongeluk met een IQ van 70 te zijn.

Kan je ook gratie voor de in de toekomst verlenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Zou dit waar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Player1S schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:16:
[...]

Correct me if I am wrong maar volgens mij was het overgrote deel van die 4000 civiele zaken. En die zijn in de VS nogal makkelijk te winnen als je maar genoeg geld hebt. (In Nederland trouwens ook, zie die knakker van Centric).
Dan nog zie ik Trump niet het land uitvluchten, hij is zelf van mening niks fout gedaan te hebben en is ook heel erg overtuigd daarvan. Heb ooit een docu over Trump gezien en hoewel ik de naam vergeten ben leeft hij volgens een bepaald denkbeeld waarin falen niet bestaat. Niets is zijn schuld en alles wat hij doet is fantastisch. Dat zegt hij niet alleen, maar hij denkt en leeft naar dat beeld. Al sinds zijn jeugd zeg maar.

En het is ook maar de vraag waarvoor hij daadwerkelijk berecht kan worden. Belastingfraude? Misschien. Maar bv. de bestorming van het Capitol wordt wel heel moeilijk om hem dat aan te rekenen, aldus verschillende juristen. Hij zegt vaak dingen niet te letterlijk en weet daarmee vaak genoeg op het randje te lopen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

PWM schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:31:
[...]

Ik kende beide heren niet, maar heb hun wiki's gelezen.

Als ik het zo goed zie, zullen ze beide ergens binnen nu en 12 maanden weer binnen zitten. Zeker die Kodak Black lijkt een wandelend ongeluk met een IQ van 70 te zijn.

Laat dit alsjeblieft

[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-01-2021 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Trump gaat gewoon landen in Florida, ze zijn flink aan het dalen.

Of zal er een duikboot klaar staan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:39

lasharor

7 december 2004

-PassY- schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:39:
Trump gaat gewoon landen in Florida, ze zijn flink aan het dalen.

Of zal er een duikboot klaar staan? :+
Hoe werkt dat dan als hij nog in de lucht is terwijl hij officeel geen president meer is? Want dan is dat toestel toch ook officeel geen "airforce one" meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:11
lasharor schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:41:
[...]

Hoe werkt dat dan als hij nog in de lucht is terwijl hij officeel geen president meer is? Want dan is dat toestel toch ook officeel geen "airforce one" meer?
Maar hij is nog officieel president. Daar maakt hij nu nog even gebruik van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:38

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RQmagmx5OD0VhsSWboD_Nbannyg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vmrwRSAN3h6fu44pWqJXHxFd.jpg?f=user_large

Almost there ;)

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
XWB schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:32:
En het is ook maar de vraag waarvoor hij daadwerkelijk berecht kan worden. Belastingfraude? Misschien. Maar bv. de bestorming van het Capitol wordt wel heel moeilijk om hem dat aan te rekenen, aldus verschillende juristen. Hij zegt vaak dingen niet te letterlijk en weet daarmee vaak genoeg op het randje te lopen.
Bank- en belastingfraude staat bovenaan het lijstje - gesjoemel met cijfers zijn een beetje de business MO van Trump. Ik wil niet uitsluiten dat hij sowieso tegen de lamp zou zijn gelopen, maar het Presidentschap heeft het boze oog van Sauron zich natuurlijk wel op zijn handelspraktijken gericht.

Obstructie van de rechtsgang is zeker mogelijk, net als verschillende aan corruptie gerelateerde zaken - alleen al op basis van het Mueller-rapport.

Ik vermoed inderdaad dat Trump nèt wegkomt met hetgeen hij heeft gedaan rond de bestorming. Uiteraard zegt dat niets over de afloop van de zaak in de Senaat (die wellicht ook technisch gezien een rechtszaak is) - die gaat veel meer gestoeld op zijn geschiktheid als President of ambtenaar. Daar hoeft hij niet per se de wet voor te overtreden...

Ook begrijp ik dat er wat campagnefinancieringsfraude is waar nog onderzoek naar gebeurd. Ik begrijp dat er rond de inauguratie nog wel het een en ander is gebeurd met geld dat mogelijk niet op de juiste manier is besteed. De vraag of betalingen aan Daniels geheel koosjer waren hangen geloof ik ook nog boven de markt.

En dan zijn er nog een handvol civiele zaken, natuurlijk. Het kan zijn dat er een onderzoek van het OM volgt uit een veroordeling voor bijvoorbeeld het ongevraagd achterlaten van biologisch materiaal op een jurk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

lasharor schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:41:
[...]

Klopt... maar de luchtmacht zijn professionals en zullen het wel zorgvuldig getimed hebben.
En anders veranderd de call-sign tijdens de vlucht.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ben overigens benieuwd hoe lang hij in Mar-a-Lago mag blijven. Immers vergunning staat permanente bewoning niet toe en de "buren" hebben al aangegeven hier bezwaar tegen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:39

lasharor

7 december 2004

Sjurm schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:46:
[...]

Maar hij is nog officieel president. Daar maakt hij nu nog even gebruik van
Bedoel als hij door zou vliegen naar een ver land. Misschien maakt hij nu een tussenstop in Florida om de inauguratie van Biden af te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
lasharor schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:50:
[...]

Bedoel als hij door zou vliegen naar een ver land. Misschien maakt hij nu een tussenstop in Florida om de inauguratie van Biden af te wachten.
Hij vliegt inmiddels weer terug naar het noorden :P

Al zal hij waarschijnlijk nu in een stukje luchtruim zitten waar je geparkeerd word voor je kan/mag landen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Vergeet doe fantasieën dat hij vlucht. Dat doet hij niet. Zit niet in zijn systeem en is ook niet nodig.
In de USA heeft hij de beste bescherming. Ja, ze pakken hem aan, maar zullen oppassen om dat niet te hard te doen. Dat geeft te veel onrust. Reken maar dat er achter de schermen zaken geregeld worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Wat schofterig zeg dat Trump niet bij deze ceremonie is. Voor hem is dit normaal dus niemand kijkt er meer van op, maar als je er goed over nadenkt hoe kinderachtig het weer is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:11
PWM schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:31:
Dan zal Trump waarschijnlijk zichzelf al gratie hebben gegeven :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
XWB schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:32:
Voting fraud comes to mind. Hij heeft absentee gestemd in Florida met adres als Mar-A-Lago. Echter mag hij wettelijk niet daar wonen.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edit. Wrong topic.

[ Voor 80% gewijzigd door Virtuozzo op 20-01-2021 18:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:28
user109731 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:55:
Wat schofterig zeg dat Trump niet bij deze ceremonie is. Voor hem is dit normaal dus niemand kijkt er meer van op, maar als je er goed over nadenkt hoe kinderachtig het weer is :/
Precies, ik vind het vooral kinderachtig. Voorspelbaar gedrag van Trump.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Aan je lijst wil ik toch toevoegen dat het telefoongesprek met Raffensperger (find me 12k votes or else) in Georgia vast nog een gevolg krijgt vanwege poging tot beïnvloeding en dus verkiezingsfraude. Dat gesprek alleen al kan behoorlijk problematisch blijken.

Yes: ik heb 4 jaar Trump overleefd!!!!! Zelfs de kernoorlog bleef uit.

[ Voor 8% gewijzigd door Delerium op 20-01-2021 18:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 258387

user109731 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:55:
Dat vind ik niet. Hij erkent de nieuw gekozen president gewoon helemaal niet. Heeft nooit de man zijn naam genoemd, heeft nooit erkenning geuit, zijn verlies geaccepteerd etc etc. Vanuit die gedachtengang is het dus volstrekt logisch dat hij er voor gekozen heeft om direct naar huis te gaan.

Maar man man, wat zal de man zich beroerd voelen.
Pagina: 1 2 ... 32 Laatste

Let op:
De discussie over Biden en de Amerikaanse politiek mag hier: [ZT] President Biden en de Amerikaanse politiek. Voor de aankomende verkiezingen hebben we [ZT] De Amerikaanse verkiezingen van 2024.
[font size=18]Zero Tolerance beleid[/font]
Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.

Je reageert hier niet op de man maar op de discussie. Het maakt niks uit welk excuus of welke vorm je eraan geeft, je doet het niet. Je valt niemand aan op zijn mening, je gaat in discussie met de mening als je het er niet mee eens bent.

Verder zijn de volgende zaken niet toegestaan:
  • Discriminerende reacties
  • Ongefundeerde oneliners/generalisaties die niks bijdragen aan de discussie in het topic
  • Rants
  • Whataboutisme
  • Linkdrops
  • Sealioning
  • Het reageren op overduidelijk slechte reacties
  • De discussie over ras/afkomst en IQ is ook hier offtopic.
Zie ook: Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid