Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• SjoerdV nl
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online

SjoerdV nl

Be the change.

Foto van het jaar?

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 13:39
bye bye....

Op naar betere tijden

Mijn paludarium // iRacing Profiel

• Moby
  • Registratie: november 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? DM me

Helixes schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:01:
[...]

Aaand it's gone.

Ik begrijp dat dat niet ongebruikelijk is voor militaire vliegtuigen.
Ik denk dat Trump zelf een stukje heeft gevlogen

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

• MisteRMeesteR
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Almost there ;)

www.google.nl

• _Bailey_
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
MrBubbles schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:35:
Ik ben heel benieuwd naar het genereuze briefje dat Trump heeft achtergelaten voor Biden. Of zou het toch gewoon geschreven zijn door Pence?

• CaptJackSparrow
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hij is mooi. ;)

https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/140648570_10224896948515667_850801732945946936_n.jpg?_nc_cat=103&ccb=2&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=jXZsmpUkPaQAX98tMEa&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=e506d23d02238ef2b32cfb4970f261e9&oe=60307F48

Schijnt door facebook offline te zijn gehaald wegens 'aanzetten tot geweld'. 8)7

Paywall, maar net genoeg leesbaar.

https://www.echo-online.d...-trump-karikatur_23000308

Acties:
  • +11Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: mei 2009
  • Niet online
1/6 de Self-coup, zo langzamerhand komt er een paper trail boven water.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

• Virtuozzo
  • Niet online
Laguna schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:04:
[...]

Republikeinen keren zich tegen partijgenoot Greene vanwege 'gekke leugens' https://www.nu.nl/buitenl...anwege-gekke-leugens.html (via @NUnl)

De Republikeinse Partij keert zich tegen het lid van het Huis van Afgevaardigden Marjorie Taylor Greene omdat ze leugens en complottheorieën zou verspreiden. De Republikeinse Senaatsleider Mitch McConnell noemde haar maandag "een kankergezwel" voor zijn partij.

Ik ben benieuwd of ze nummer 6 gaat worden. Ik hoop het in ieder geval van harte.
Puur theater.

McConnell en de rest zetten geen enkele interne maatregel in, ze laten geen enkele fixer er op los, ze knijpen haar financiering niet af - ze doen niets.

Behalve dan voor de bühne beeldvorming maken.

Nee hoor, dit is een uitzondering. Ja, ze is fout hoor.

Ondertussen komt hetzelfde gebrul van Greene over de gehele linie naar buiten. De een na de ander gaat met preachers naar speciale bijeenkomsten, en afgezien van een klein handjevol doet men allemaal gezellig mee.

Nee. De Republikeinen zijn Greene. En nog erger. Slim subversief. Slim genoeg om mensen zich zelf wijs te willen laten maken dat het allemaal zo erg niet is.

Think of it as a relationship of abuse.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

• Virtuozzo
  • Niet online
Het volgende klinkt misschien vreemd, maar ons perspectief op de Republikeinen moet bijgesteld worden.

1. Het is geen zelfstandige organisatie. Maar een toolbox van oligarchie. Al decennia, sinds Eisenhower.

2. Het is geen politieke partij in democratische republiek. Maar een moeras van bruin gedachtegoed. Al generaties lang.

3. Afgezien van minder dan een handjevol uitzonderingen over al die jaren heen is het een establishment van gebruikers en misbruikers.

4. We doen er slim en goed aan om het door die lenzen te zien. Dan wordt alles duidelijk, van methodologie tot demagogie tot doelstellingen.

• Virtuozzo
  • Niet online
mekkieboek schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:36:
Ik lees net dat de CEO van Parler is ontslagen:
https://www.axios.com/par...31-9192-a8af293f84cc.html

Wat me opviel is deze zin: Matze said that the company's board of directors, controlled by Republican political donor Rebekah Mercer, terminated him last Friday.

Die naam, Rebekah Mercer komt wel bekend voor. Waar heb ik die vaker gezien?
De naam Mercer zit, zoals anderen hierboven opgemerkt hebben, overal in transnationale verbindingen van extreem rechts als mechanisme van oligarchie.

Maar, het valt vaak buiten beeld, Robert Mercer beheerst ook een van de meest indringende stukken gereedschap van Big Tech én pijnlijk veel van het Amerikaanse apparaat van nationale veiligheid. Stukken kennis en technologische infrastructuur voor behavioural emergent data profiling en de enige werkzame computational psycholinguistics correlation engine die bestaat.

Mercer is macht. Grotendeels onttrokken aan het bestel. Nauw verbonden met een bijzondere schare van oligarchen met a) bruin gedachtegoed en b) eigen vingers en posities in die domeinen.

Bruut gezegd, hij zit in de de categorie Semion Yudkovich Mogilevich als verbinder met zorgvuldige opbouw van dekking van zijn handelen achter het beeld van de man die met treintjes speelt en alles aan de dochter over laat. Maar dan in een andere pijler en domein van georganiseerde misdaad.

Mercer beheerst zo’n beetje de volledige kolom rechts, en het midden tot en met Brad Parscale.

[Voor 13% gewijzigd door Virtuozzo op 04-02-2021 22:54]

• Virtuozzo
  • Niet online

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
Sakete schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 02:03:
Ik kwam dit lang artikel vandaag tegen:

https://www.veteranstoday...the-russian-mafias-bitch/

Geen idee hoe goed onderbouwd het allemaal is, maar vond het wel interessant. Wellicht dat een @Virtuozzo hier beter over kan oordelen.

En dan hier een wat ouder artikel over het CNP: https://www.splcenter.org...nal-policy-behind-curtain
Het VT artikel heeft veel bij het juiste eind, maakt echter een cruciale fout. Degenen die Sarah Kendzior gelezen hebben zullen hem herkennen, degenen die het topic over Rusland in het achterhoofd hebben ook.

Lang verhaal kort. Andropov zag in dat het ideologische conflict niet te winnen was, hij wilde wel de oude strijd voortzetten, bedacht een framework om de tegenstander vooruit te laten struikelen en hem een vijand te ontzeggen. Gorbachev haalde de muur omlaag, als adept van Andropov, maar er ging iets mis. Een aantal andere adepten binnen de KGB zagen een kans, en die zaten in de oude netwerken die de controle hadden over georganiseerde misdaad binnen de oude Soviet Unie. Wat volgde was een gigantische zuivering, en een overname. Met als resultaat het criminele regime. Gorbachev werd zuur en ging naar zijn Dacha, Putin werd als zetbaas geïnstalleerd en tijdens zijn interregnum wist hij Semion op gegeven moment onder controle te brengen. Daarmee volgde een overname van zowel zaken thuis, als van wat Semion in het buitenland had opgebouwd. Het is een verhaal bijna als de Blacklist serie, vervanging van actoren, overname van Camorra en Genova syndicaten, overname van de RAND netwerken, overname van nogal wat andere zaken - de crux is dit: niet-traditionele State Actors als verlengstuk van een crimineel regime.

Compleet met enorme voetafdruk binnen de VS, en een succesvolle overname van een oude overlap / oud convenant van georganiseerde misdaad en FBI waar na de Capone periode een soort van status quo heerste die politiek verkocht werd als “we onderzoeken de boel en we pakken hele netwerken aan met RICO”. Probleem, met de war on drugs waren enorme perverse prikkels geïntroduceerd. Sinds die tijd zit een FBI met skeletten in de kast en heeft men nooit meer een succes geboekt tegen georganiseerde misdaad. Erger, er is een traditie ontstaan waar de leiding van die departementen inmiddels al enige decennia na hun loopbaan bij de tegenstander aan de slag gaat.

Dit is waarom men in de EU zo op de achterste poten staat bij het onvermogen van Biden om Christopher Wray te verwijderen. Kort gezegd, de bevestiging dat het schoonmaken niet gaat lukken.

Wat Trump aangaat, inderdaad, gewoon een front runner, opgegroeid in het ecosysteem, van familie uit al overgenomen.

Op de leeslijst eerder staan een aantal publicaties die het in meer detail schetsen, en voorzien in volledige onderbouwing.

Het probleem was er al zonder de opkomst van transnationale georganiseerde misdaad. Al na de periode Kennedy zat de VS in een intern conflict. Dat is nooit opgelost geworden, en dus zit men nu met gebakken peren van binnen en van buiten.

• SjoerdV nl
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online

SjoerdV nl

Be the change.

Even dat jullie het weten mensen. :'(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DOA
  • Registratie: oktober 2002
  • Niet online
Ik meen toen het aan de gang was dat hier en daar deze praktijken becommentarieerd werden. Maar weet niet meer waar. Deze 'backlash' zat er dus aan te komen.

Bij de NYT staat een mooie progressie van deze recente scam, kan mooi in de Presidential scam library worden bijgezet.

Van:

Naar een Trump rant met een sneaky reeds gevinkte donatie:

Monthly --> weekly
+ extra eenmalige bijdrage van 100$
Dit noemen ze dus een 'Money bomb'. Zelfs nu die president af is, leer ik nog steeds van deze charlatan...
"Restoring law & Order"
Ze hebben wel humor

[Voor 3% gewijzigd door DOA op 04-04-2021 15:02]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• BadRespawn
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 30-07 22:31
Nog een fraaie:

edit: bronnen, omdat moeilijk te geloven is dat het bovenstaande realiteit is

G.O.P. Group Warns of ‘Defector’ List if Donors Uncheck Recurring Box
https://www.nytimes.com/2...tions-trump-defector.html

GOP House fundraisers accuse people who uncheck their recurring-donation box of being Trump 'DEFECTORS' and prey to 'the Radical Left'
https://www.businessinsid...ernational=true&r=US&IR=T

[Voor 39% gewijzigd door BadRespawn op 21-05-2021 22:32]

• MantaMaartuh
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 12:32
Virtuozzo schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 03:08:
Voor wie nog meer “eng” wil …

https://www.tennessean.co...just-covid-19/7928701002/

https://www.tennessean.co...s-fears-state/7945291002/

Voor de duidelijkheid, dus niet enkel de COVID vaccinaties. Nee, alles.

Death cult.
Moeilijk te zeggen of het wel of niet terecht is. Ik kan de bewuste memo zo snel niet vinden die hiertoe geleid heeft. Zou die wel graag lezen voor ik definitief mijn mening er over vorm.
ik vind de banner wel wijzen in de richting dat ze proberen om de jongeren te beinvloeden om de injectie te halen. Dit soort zaken moeten ze gewoon op ouders richten imo. Die kunnen een volwassen mening vormen. Kinderen zijn inderdaad te beinvloedbaar.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True