Ja begrijp het heel goed, vond het zelf ook uh.. riskant om in te stappen nadat iets zo erg de lucht in is geschoten. Soms moet je gek doen, leven kan niet altijd zo serieus zijn.djzz schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 01:43:
[...]
de haha dollars stond los van de sad face dat ik niet durf te kopen
This aint over..AMARONE schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 01:44:
Jezus, doge.. Wat doe je nu
Is dit de ATH, krijgen we dip en dan naar de dollar. Wtf doet deze dog..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
if only, dan zou ik vermoedelijk de komende jaren vrij hebben genomenTominatie schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 01:33:
Je zou verdomme maar all-in DOGEbull zijn gegaan een tijdje geleden. +1200% in een dag.
Omg. Jammer dat ik dat niet heb gedaan.
(nah j/k, vermoedelijk had ik mn winst gepakt op +300% , vervolgens een short geopend en alsnog rekt zijn geraakt)
Doge op $1 zou een MC ongeveer gelijk aan eth zijn..AMARONE schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 01:44:
Jezus, doge.. Wat doe je nu
Is dit de ATH, krijgen we dip en dan naar de dollar. Wtf doet deze dog..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
WSB promote doge nu op telegram en twitter
lekker swingen op doge. gaat snel zo.
doei
YouTube: Dog in Swing - Dog on Swing - Dogs love swings. Playground.SJAAKSJAAK schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 01:54:
lekker swingen op doge. gaat snel zo.
I know, is vrij hard af te raden na een +424% voor DOGE in een dag.djzz schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 01:55:
[...]
ik ging een keer met gokken all in.
nooit doen
alle bags ingeruild
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Spannend moment voor de bitcoin...hier wordt besloten of we we voor 50k kunnen gaan of dat we toch eerst terug moetena naar die 25k-27k regionen.
of naar 10kMalarky schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 02:13:
Spannend moment voor de bitcoin...hier wordt besloten of we we voor 50k kunnen gaan of dat we toch eerst terug moetena naar die 25k-27k regionen.
DCMalarky schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 02:13:
Verdorie, ik heb vanmiddag een oude sellorder van doge op 149 sats gecanceled en market op zo'n 75 sats verkocht, omdat ik dacht dat 'ie 149 nooit zou halen. Potdikke prachtig mooie gains gemaakt, maar dat is ff wat minder. Asshole dat ik er ben.
klopt, ik ben zelf maar met de narrative gegaan van gister/vandaag mbt alle WSB gekte.Malarky schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 02:13:
T geeft aan dat er iig behoefte is aan decentralized finance & plekken met wat minder regulering...guess what crypto it is
Tja, er is net zo goed te redeneren dat de luchtbel in de markten deze week haar hoogtepunt bereikt en iedereen overal winst neemt.rogier2012 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 02:18:
[...]
klopt, ik ben zelf maar met de narrative gegaan van gister/vandaag mbt alle WSB gekte.
T geeft aan dat er iig behoefte is aan decentralized finance & plekken met wat minder regulering...guess what crypto it is
Ik ken er genoeg die in maart 2020 toen corona uitbrak massaal bitcoin kochten voor 8500 om beteuterd naar de koers te kijken toen die week later al 3800 was. Zal nooit vergeten dat zelfs goud er hard afging in maart 2020
//maargoed met deze stock markets, steun vanuit overheden, enorme schulden, opgeblazen asset market heb je een giftige cocktail die meer is dan de combinatie van 2000 en 2008 samen. We zoeken alleen nog de trigger om alles te laten instorten. Fraude bij de Fed? China opent oorlog met Taiwan? Zeg het maar.
Nee, ik durf nog steeds niet short op Fastned en Tesla en consorten, wat x25 kan, kan ook x30 is een les die ik al geleerd heb
Maar we kunnen alle krantenartikelen alweer uittekenen in de geschiedenisboeken met mooie blokjes in het grijs hoe beleggers waardeloze aandelen als GME en bewezen shitcoins als DOGE door het plafond heen pompten 'omdat het kon'. Als voorbeelden van de verziekte tijd en dat we toch allemaal konden weten dat het zou crashen
Na 2000 en 2008 zei men echt om minder goede redenen al 'told you so'
[ Voor 38% gewijzigd door Malarky op 29-01-2021 02:27 ]
olieMalarky schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 02:21:
[...]
Tja, er is net zo goed te redeneren dat de luchtbel in de markten deze week haar hoogtepunt bereikt en iedereen overal winst neemt.
Ik ken er genoeg die in maart 2020 toen corona uitbrak massaal bitcoin kochten voor 8500 om beteuterd naar de koers te kijken toen die week later al 3800 was. Zal nooit vergeten dat zelfs goud er hard afging in maart 2020
was heel laag en ging toen omhoog
en met 1000 had je van 10 naar 40 euro per barrel een halve ton kunnen verdienen in een half jaar.
maar elke op en neer is -400 van je totale start rekening (per dag/uur soms)
en maar spacen de hele dag er naar kijken

-> etf op plus 500
[ Voor 22% gewijzigd door djzz op 29-01-2021 02:26 ]
beginnersvraag: op binance beter werken met EUR of USD en waarom?
Gewoon een sell zitten cancelen die daarna exact de top was.
Dammit.
Shoot me.
Stom he, paar gemiddelde maandsalarissen bij elkaar geharkt en dan toch balen.
Mooie hobby dit.
Dammit.
Shoot me.
Stom he, paar gemiddelde maandsalarissen bij elkaar geharkt en dan toch balen.
Mooie hobby dit.
Gefeliciteerd. De wereld is fucked up. 2017/18 all over.. shitcoin pump and dump. Zo jammer dit. Maar lekker die gains pakken..
Einde van deze bullmarkt wellicht met dit soort acties.

Zero.
Zelfs Reddcoin is aan het pompen. Moet ook niet gekker worden.Pelox schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 03:59:
Gefeliciteerd. De wereld is fucked up. 2017/18 all over.. shitcoin pump and dump. Zo jammer dit. Maar lekker die gains pakken..![]()
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Dan kunnen we alles gaan verkopen. Einde bullrun.Daacuso schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 04:04:
[...]
Zelfs Reddcoin is aan het pompen. Moet ook niet gekker worden.
Zero.
verge gaat ook lekker, jaren geleden wat gekocht. bijna winst
De shitcoins pompen weer random. Hopelijk binnenkort eentje uit mijn bag. Heb nou al paar keer de boot gemist door te vroeg te verkopenToerq schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 04:07:
verge gaat ook lekker, jaren geleden wat gekocht. bijna winst
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Op moment van spreken staat DOGE op 745%
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Holy fuck.. ruim door de 6 cent heen nu, DOGE. Vanmiddag ingestapt op 200%+, op 69 sats. Nu op 189 sats. Stop loss gezet, wel flink wat lager dan huidige koers, veel te mooi om te kijken waar het heen gaat. En anders alsnog mooie winst in nog geen dag! Prachtig wereldje. Ten tijde van het typen van dit bericht van 0.06 usd naar 0.068!
Zat vanmiddag op 1,4 cent nog te kijken om in te stappen, Vond het echter niet verstandig na zo’n pomp. Dit verwacht je vervolgens toch ook niet. Ben benieuwd hoe ver ze komen.Palindrome schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 04:17:
PHOAOOAOA 6 CENT !
Damn, 7 cent al op Binance.
[ Voor 4% gewijzigd door Daacuso op 29-01-2021 04:21 ]
Het is bijna ongelofelijk wat hier gebeurt.
so happy dat ik nog niks verkocht heb, vanmiddag me wallet gevonden gelukkig op een oude stick
Verschil in prijs op exchanges is trouwens wel groot.
Al enig idee wanneer je uitstapt?Toerq schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 04:22:
so happy dat ik nog niks verkocht heb, vanmiddag me wallet gevonden gelukkig op een oude stick
jij zijn wat gare dingen aan de hand kwa prijs tracking, zag net 20 cent op coindeskDaacuso schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 04:23:
Verschil in prijs op exchanges is trouwens wel groot.
Die exchanges kunnen dergelijkse stijgingen gewoon niet meer aan.Palindrome schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 04:25:
[...]
jij zijn wat gare dingen aan de hand kwa prijs tracking, zag net 20 cent op coindesk
Dit is echt kaulo bizar. Compleet geschift. Peak retard. Bubbel op zijn top. Bullrun is done na deze $DOGE run. Het is klaar boys. We hebben alles weer gezien!
geen idee, heb ze al enkele jaren bewaard, ooit es gekregen op discord dus is pure winst. heb nog een wallet gevonden maar daar zit maar 80 in die is nog aan het syncen. de andere staat al op binance nu.
Fucking congrats aan de strijders met diamond hands die DOGE hebben gehodl. Wat een belachelijke stijging haha. Geniet ervan! Bizarre gains!
reddcoin gaat ook lekker zeg, ook ergens een zak vol van
100% winst in 3 uur en ging met 1/3 van m'n portfolio erin.
Compleet geschift maar oei wat een winst haha.
Vraag is alleen wanneer je ooit uitstapt.

[ Voor 18% gewijzigd door Luca op 29-01-2021 04:28 ]
Ik zou zeggen: NU! Als je met 1/3de ingestapt bentLuca schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 04:28:
100% winst in 3 uur en ging met 1/3 van m'n portfolio erin.Compleet geschift maar oei wat een winst haha.
uitstappen ? , 10 cent is het volgende doelwit. daarna geen idee.
Mja, zo lust ik er nog wel een paar. 100% winst met 1/3de van je portfolio in 3 uur is gewoon mooi. Maar goed, FOMO is a bitch. Heb zelf ook nog een flufje extra gekocht op 0.07650 usd, dus mijn daden matchen ook niet met mijn woorden momenteelPalindrome schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 04:34:
uitstappen ? , 10 cent is het volgende doelwit. daarna geen idee.
De hele altmarkt begint ook leeg te lopen joh. Alles gaat in $DOGE.
Bizarre taferelen! Wat maken we mee de laatste tijd joh! Gamestop en nu Doge. Doge staat straks nog op nummer #4 marketcap.
BIZAR!
Bizarre taferelen! Wat maken we mee de laatste tijd joh! Gamestop en nu Doge. Doge staat straks nog op nummer #4 marketcap.
BIZAR!
[ Voor 3% gewijzigd door Tominatie op 29-01-2021 04:40 ]
Oude garde doet weer lekker mee zeg, RDD, DGB XVG.....
Dat stroomt straks wel weer terug denk ik zo.Tominatie schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 04:39:
De hele altmarkt begint ook leeg te lopen joh. Alles gaat in $DOGE.
BIZAR!
Yup, toch ff een stop loss gezet. Koers gaat zo snel dat het ook zo naar onderen kan haha.DylanV1990 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 04:31:
[...]
Ik zou zeggen: NU! Als je met 1/3de ingestapt bentDoe het zelf ook niet overigens, maar ik zit er niet met 1/3de in. Of zet op zijn minst een stop loss dan..
Pfff. Een beetje OCO en en het en der wat winst pakken. Vannacht op de gok in het dipje op 0.032 een beetje gekocht. Dan denk je, doe eens gek, sell order op net onder de 0.060, ik heb er toch al een mooie winst uit gehaald...
Man man. Na de eerste (kleine) groene candle gekocht en dan denk je heel defensief te moeten zijn... Die Delta app laat nog even lekker zien wat die aankoop nu waard is...
Man man. Na de eerste (kleine) groene candle gekocht en dan denk je heel defensief te moeten zijn... Die Delta app laat nog even lekker zien wat die aankoop nu waard is...

als ie nu niet omhoog meer gaat ben ik bagholder ja
doei
Tja, en het ergste is dat je weet dat ie dan waarschijnlijk nooit meer op niveau komt.SJAAKSJAAK schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 04:47:
als ie nu niet omhoog meer gaat ben ik bagholder ja
saved by the retardsDaacuso schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 04:49:
[...]
Tja, en het ergste is dat je weet dat ie dan waarschijnlijk nooit meer op niveau komt.
doei
Gewoon naar de maan!!!Daacuso schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 04:49:
[...]
Tja, en het ergste is dat je weet dat ie dan waarschijnlijk nooit meer op niveau komt.
Gewoon erin geloven!
Ben geen trader, maar die volatiliteit momenteel van ongeveer 1 cent in 5 minuten het laatste halfuur is wel leuk om een beetje mee te spelen, met een deel van de winst
Same here. Maar het punt is bereikt dat de marges steeds kleiner worden en de risico's groter.DylanV1990 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 04:55:
Ben geen trader, maar die volatiliteit momenteel van ongeveer 1 cent in 5 minuten het laatste halfuur is wel leuk om een beetje mee te spelen, met een deel van de winst
Al dacht ik dat ook rond de 0.040...
8 cent wat de hel. en ik wil mn handen er niet meer aan branden
[ Voor 0% gewijzigd door SJAAKSJAAK op 29-01-2021 05:03 . Reden: jaja typo ]
doei
Euh, 8 hier hoorSJAAKSJAAK schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 05:00:
80 cent wat de hel. en ik wil mn handen er niet meer aan branden

QKC staat zo ziek laag die kan echt ver als die nu door trekt. XVG sowieso ingeslagen.
Eigenlijk elke totale shitcoin die heel laag staat heeft nu veel potentie
Wie durft er short op DOGE en waar?
Eigenlijk elke totale shitcoin die heel laag staat heeft nu veel potentie
Wie durft er short op DOGE en waar?
[ Voor 10% gewijzigd door Malarky op 29-01-2021 05:11 ]
Stel dat Elon gewoon met een paar miljard aan speelgeld DOGE aan het kopen is.
Zou toch geniaal zijn.
Zou toch geniaal zijn.
Azië begint ook wakker te worden, kan nog wel even door trekken!
Die houden wel van shiba's inderdaad.miyazakiman schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 05:15:
doei
Wij zijn allang wakker hoormiyazakiman schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 05:15:
ben juist bang voor die wakker wordt landen, die bag holders stappen meteen uitmiyazakiman schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 05:15:
Ik zie nu fikse rode kaarsen vormen op DOGE.
Op z'n hoogtepunt stond hij op 963%
Op z'n hoogtepunt stond hij op 963%
Ik zie sowieso redelijk wat rode kaarsen overal. Gaat de bubbel collapsen?
Is this the end?
Is this the end?
Denk toch echt dat we eindigen met een hele zieke misselijkmakende eindsprint zoals we onder andere van XVG kennen uit het verleden.
Dus nog niet dit. Oftewel ik rij nog een ritje mee
Dus nog niet dit. Oftewel ik rij nog een ritje mee
[ Voor 9% gewijzigd door Malarky op 29-01-2021 05:20 ]
Mooie inkoop momenten elders als DOGE klapt en iedereen weer terug gaat naar z'n altcoins.
(allesbehalve DOGE is nu altcoin 😁 )
(allesbehalve DOGE is nu altcoin 😁 )
Nou de 34000 lijn naar beneden niet gepasseerd en al weer ver weg. Samen met eindspurts op alle shitcoins het ideale scenario voor een crash naar 26k
Het is weer een ware challenge om in te loggen op Kraken
Much Doge, low sleep..such gains

Much Doge, low sleep..such gains
had nog wat op crex24 staan, pfff 50 doge fees wat een oplichters
Ha, voor het eerst crypto traden, maar meteen goed beginnen met Doge
€1000 gekocht op €0,0345/DOGE, de helft verkocht op €0,0745/DOGE. De rest blijft lekker staan tot €1/DOGE
vraag me af waarom xvg en rdd zo stijgt, zou iemand aan het shoppen zijn voor de volgende pump en dump
Nadat het shitstock day was volgde shitcoin day en sinds jaar en dag staat DOGE bekend als de ultieme shitcoin. Dan gaan mensen nadenken welke coins en stocks zijn nog meer niets waard en staan lekker laag... dan kom je bij een Verge uitToerq schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 06:11:
vraag me af waarom xvg en rdd zo stijgt, zou iemand aan het shoppen zijn voor de volgende pump en dump
zie wat klaag je ??Korvaag schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:45:
Kunnen ze XLM niet even gaan pumpen. Daar heb ik ook nog wat van staan wat maar niet echt meer waard wil worden (en ik heb het netjes gevraagd).
/f/image/ROndeXs0oddLOXYjT22boYET.png?f=fotoalbum_large)
Op zich is dit bizar. Het zou een bullishe uitbraak moeten zijn in een bearish patroon. We zijn dik door de driehoek gebroken maar nu is er toch weer resistance opweg naar boven
Wat slecht zeg, hoe lang Kraken nu al storing heeft. En de statuspagina is ook lekker vaag. Op Twitter beweren ze zelfs dat alle problemen zijn opgelost...
[ Voor 26% gewijzigd door Z-Dragon op 29-01-2021 06:39 ]
^ Wat hij zegt.
Gebeurd vaak terugkeren naar de lijn die gebroken moest worden om daar support te bouwen. ZEKER als de loop van de coin een onmogelijke hoek maakt zoals hij nu doorbrak. In die hoek kan je alleen nog maar loodrecht omhoog, volkomen logisch dat daarop wat wordt geshorted wmb.ScuL schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 06:36:
[Afbeelding]
Op zich is dit bizar. Het zou een bullishe uitbraak moeten zijn in een bearish patroon. We zijn dik door de driehoek gebroken maar nu is er toch weer resistance opweg naar boven
Blijf ver weg van Bitvavo.Glockner schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 17:39:
[...]
Blox gaat helemaal mis nu. Check ook de uurgrafiek van Polkadot. Kon m'n Doggies ook al moelijk verkopen, moest plots opnieuw inloggen.
Jammer dat Bitvavo niet aan Polkadots en Doggies doet, anders was ik al weg van Blox.
Ik heb ondertussen zo'n 400 euro verloren omdat hun automatische systeem transacties handmatig wilt laten controleren. Kun je vervolgens toekijken hoe je centen verdampen.
En geld terug? Echt niet...
Alleen contact via email dus dan krijg je laat in de namiddag eens reactie of je wel of niet je crypto krijgt.
[ Voor 13% gewijzigd door dr.joep op 29-01-2021 06:53 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!