Ray_ schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 08:05:
[...]
Heb je net in de dip verkocht? Anders is 't wel bijzonder om verlies te maken op het moment.
Overkwam mij gister overigens ook: nog vrij vroeg op de hypetrain gestapt, door weinig vertrouwen toch maar een stop loss ingesteld en die werd een paar uur later al gehit door een random swing. Heb gisteravond alsnog bijgekocht dus heb het wel weer goed zien komen, maar zuur is 't wel.
Ja, ik had nog gekocht op 100 sats, en later werd ik wakker, dacht check de koers even. 2x zo hoog. Dus wat doet een weldenkend mens. Die pakt zijn verdubbelde inleg terug. Helaas val ik daar niet onder en ik nog een deel inleggen om het ritje even aan te zien. Vervolgens werd ik uit de kraken app gegooid, laptop gepakt. 500, 502, 503.. noem maar op. Nouja, toen hield ik al rekening met snoeihard REKT omdat ik de bui al zag hangen. Ik ging al uit van prijzen van 20 sats zodra ik weer kon inloggen.
Gelukkig om 0745 kon ik weer inloggen, zag dat de koers toen op 155 stond, ik verkopen op market order om toch maar wat veilig te stellen. Dipt naar 137 om vervolgens weer te bouncen naar 167 nadat mn market order gepakt was. Tja.. Nu negeer ik alles wat met DOGE te maken heeft, want waarschijnlijk staat die nu op 300. Maar ik ben er klaar mee, het is niet voor mij weggelegd. DCA all the way
Het mocht niet zo zijn.