Bitcoin - A weapon of mass disruption
https://twitter.com/elonmusk/status/1354924057825837060
Net in een dip, lets see!
Signature
Pancakeswap (waar cake vandaan komt) is dan wel weer een official binance supported project. Dus ik verwacht geen rug pul of iets in die geest maar eens dat je zeker moet oppassen met het geld wat je erin gaat gooien.Gelukszoekr schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:43:
Mensen, die APY op Cake (op panecakeswap, beefy.finance of welke dan ook) is super hoog. Onrealistisch en onhoudbaar in de echte wereld. Er zit geen max supply aan Cake, wat volgens mij ook een red-flag is.
Ik denk dat een heleboel mensen dit nu aan het uitproberen zijn, dat daarom de prijs van Cake relatief hoog is.
Wees voorzichtig. Het is erg aanlokkelijk om lekkerlijk slapend rijk te worden. Maar gebruik alleen wat je kan missen. Cake als coin zal nog wel even blijven bestaan, maar de waardering zal naar mijn idee nog wel flink corrigeren.
Moeten we dat niet met alle crypto? Evenals de gigantische supplys van vele coins?keepitfrosty schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:49:
[...]
Pancakeswap (waar cake vandaan komt) is dan wel weer een official binance supported project. Dus ik verwacht geen rug pul of iets in die geest maar eens dat je zeker moet oppassen met het geld wat je erin gaat gooien.
In retrospect, it was inevitable
Zekers al is defi en yield farming op het moment nog meer het wilde westen.zer0l schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:51:
[...]
Moeten we dat niet met alle crypto? Evenals de gigantische supplys van vele coins?
[ Voor 5% gewijzigd door djzz op 28-01-2021 23:53 ]
Het mooie is; veel van de winsten van deze meme gaan elders in cypto zitten.
[ Voor 33% gewijzigd door Mooody op 28-01-2021 23:55 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Je zegt het zelf al, parkeer het op een Ledger - of beter nog een ColdCARD als je nog geen HWW hebt, zorg voor een goede backup van je seed words en kijk er over een paar jaar weer naar. Lees ondertussen een paar boeken over bitcoin, bijvoorbeeld de Bitcoin Standaard of 21lessons.com, is gratis. Of luister naar wat podcasts.Bnnrdr schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:18:
Na lang wikken en wegen heb ik het toch de stap genomen.
Zojuist heb ik een maandsalaris plus dertiende maand aan bitcoin gekocht.
Ik kan het missen.
Alles aangekocht via, en nog steeds aanwezig op, Binance.
Mijn bedoeling is om het minimaal 3-5 jaar op de ledger te gooien.
Maar ik zou opzich ook een deel willen laten 'renderen' ..
Is daar een nog een goede optie voor?
Een deel op Binance laten staan?
Een Raspberri pi?
Geen idee. Ik heb geen zin om me erin te verdiepen.
Ga gewoon hodl..
Benieuwd wat de chinezen gaan doen...mouzetc schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:48:
DOGE Tweet van Elon:
Haast he want hij is weer vertrokkenMooooody schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:53:
Ik zou bijna 1 ETH in Doge gooien op dit moment, om te zeggen dat ik er bij was.
Het mooie is; veel van de winsten van deze meme gaan elders in cypto zitten.
Benieuwd wat het volgende project van die lui wordtDesperation schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:56:
[...]
Benieuwd wat de chinezen gaan doen...
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Zero.
Welkom to the brave new worldBnnrdr schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:18:
Hoi Tweakers,
Na lang wikken en wegen heb ik het toch de stap genomen.
Zojuist heb ik een maandsalaris plus dertiende maand aan bitcoin gekocht.
Ik kan het missen.
Alles aangekocht via, en nog steeds aanwezig op, Binance.
Mijn bedoeling is om het minimaal 3-5 jaar op de ledger te gooien.
Maar ik zou opzich ook een deel willen laten 'renderen' ..
Is daar een nog een goede optie voor?
Een deel op Binance laten staan?
Een Raspberri pi?
Geen idee. Ik heb geen zin om me erin te verdiepen.
Ga gewoon hodl..
Gegroet
Je kan het missen zeg je. Als het gaat om 3-4-10k, zou ik persoonlijk het risico willen lopen om de hele stack rente te laten trekken. Verdeel het over 2 of 3 plekken en laat het rente trekken. Een Ledger is allesbehalve heilig.
Stapje verder; je kan er ook voor kiezen om jouw inleg te verdelen in Bitcoin én die ene altcoin die niet snel zal verdwijnen; Ethereum. Je zegt dat je de boel een paar jaar wil laten staan. Ik zou zeker Ethereum pakken om naast Bitcoin de "rest van de markt" ook te pakken.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
waar was je ingestapt ?UntamedNL schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:02:
Rekt op doge, maar ik was erbij!
Hoe kun je wrekt gaat op iets dat vandaag 300% is gestegen....en blijft stijgen?UntamedNL schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:02:
Rekt op doge, maar ik was erbij!
Ik raad ook aan om 1 ETH naar mijn 0xC423230cf193E374959deadbeef101w7fh4x adres te sturen om de chain in actie te zien, na een week stuur ik 2 ETH terug!Gelukszoekr schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:44:
Tegelijkertijd raad in wel aan het te proberen. Puur om de blockchain en smart contracts in actie te zien
Maar op een serieuzere noot: na de 2k18 hype heb ik mij er aan gewaagd om zelf een smart contract te schrijven, een soort 'raffle' met X deelnemers tegen Y ETH, waarbij de pot wordt uitbetaald aan een random winnaar wanneer aan bepaalde voorwaarden voldaan is. Gewoon ter leering ende vermaeck. Ik was echt gebeten door het idee van die smart contracts en de oneindige mogelijkheden! Maarrrrrrr in de praktijk (op het testnet) viel het mij echt enorm tegen hoeveel onredelijk veel gas je erdoor blaast voor zoiets 'simpels'... en hoeveel meer gas het nog zou kosten voor complexere contracten. Mijn interesse en geloof in de smart contracts heeft toen wel een groot deukje gekregen, moet ik zeggen. Zoveel dat ik ETH +2 jaar niet aangeraakt heb
Snap het ook niet, pak nu weer een Musk ritje meeMooooody schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:04:
[...]
Hoe kun je wrekt gaat op iets dat vandaag 300% is gestegen....en blijft stijgen?

Ik stuur een screenshot van de chart van Dogecoin naar een vriend, hoe die 250+%?? is gegaan. Vriend reageert met "wtf". 5 minuten later: "ik ga Dogecoin halen". Ik vraag hem wanneer: "nu".
Het is echt bijna 2017 dit. Pure FOMO, op de top kopen en geen enkel onderzoek gedaan.

In mijn eerdere post waarin ik aangaf dat dit pancake swap gebeuren wel erg lijkt op een bitconnect 2.0 kwam voort uit het feit dat ik mij niet in de materie heb verdiept.Gelukszoekr schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:43:
Mensen, die APY op Cake (op panecakeswap, beefy.finance of welke dan ook) is super hoog. Onrealistisch en onhoudbaar in de echte wereld. Er zit geen max supply aan Cake, wat volgens mij ook een red-flag is.
Ik denk dat een heleboel mensen dit nu aan het uitproberen zijn, dat daarom de prijs van Cake relatief hoog is.
Wees voorzichtig. Het is erg aanlokkelijk om lekkerlijk slapend rijk te worden. Maar gebruik alleen wat je kan missen. Cake als coin zal nog wel even blijven bestaan, maar de waardering zal naar mijn idee nog wel flink corrigeren.
Dus even snel wat opgezocht, zowat de eerste hit op google leidt mij naar een "Cake explained in 2 minutes video. Na de eerste seconde herkende ik die kop al. Wat blijkt? Cake Defi is blijkbaar opgericht door Julian Hosp.
Ik zou zeggen tegen iedereen die wilt instappen, DYOR en google die naam even
[ Voor 1% gewijzigd door paul-s83 op 29-01-2021 00:09 . Reden: typo ]
dat kan toch prima ?Mooooody schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:04:
[...]
Hoe kun je wrekt gaat op iets dat vandaag 300% is gestegen....en blijft stijgen?
Op 0.028 pas instappen en daarna op 0.014 uitstappen en daarna te bang zijn om weer in te stappen bijvoorbeeld.
Ik dacht ik pak hem long, snel erin gezet en niet opletten. Stond op x50... met deze schommeling is dat niet echt slim...Mooooody schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:04:
[...]
Ach ja
Cakedefi en pancakeswap zijn volgens mij 2 totaal verschillende dingen. Julian hosp heeft voor zover ik weet niks met pcs te maken.paul-s83 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:07:
[...]
In mijn eerdere post waarin ik aangaf dat dit pancake swap gebeuren wel erg lijkt op een bitconnect 2.0 kwam voort uit het feit dat ik mij niet in de materie heb verdiept.
Dus even snel wat opgezocht, zowat de eerste hit op google leidt mij naar een "Cake explained in 2 minutes video. Na de eerste seconde herkende ik die kop al. Wat blijkt? Cake Defi is blijkbaar opgericht door Julian Hosp.
Bruh, hoop niet dat je lifesavings erin zatenUntamedNL schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:13:
[...]
Ik dacht ik pak hem long, snel erin gezet en niet opletten. Stond op x50... met deze schommeling is dat niet echt slim...
Ach ja

Hier begin januari voor een paar 100€'s voor het eerst in crypto gestapt, met de bedoeling om gewoon elke maand 50€ bij te leggen, en er wat mee te spelen omdat het op de spaarrekening toch niets opbrengt.zer0l schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:06:
[...]
Snap het ook niet, pak nu weer een Musk ritje mee
De voorbije dagen telkens uit Monero, Nano en Eth uitgestapt, omdat er o zo weinig gebeurde, en ik meestal net op de ATH ben ingestapt. Gisterenochtend (na hier de voorbije weken wat gelezen te hebben) 70% in DOGE gestoken met de gedachte "je weet maar nooit"... Dat was nu wel ook het plan niet

Dan hoort t er een beetje bij he....UntamedNL schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:13:
[...]
Ik dacht ik pak hem long, snel erin gezet en niet opletten. Stond op x50... met deze schommeling is dat niet echt slim...
Ach ja
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
hmr schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:16:
Wat ga ik doen met stop losses vanavond...
/f/image/wUHKTLgll6xrd5IjhixMg2D0.png?f=fotoalbum_large)
dat vraag ik me dus ook af. no clue of dit de reddit gang is die deze graph zo mooi laat swinngen maarja..
robinhood verkoopt geen dogecoin meer dus gaan mensen naar coinbase?rogier2012 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:18:
[...]
[Afbeelding]
dat vraag ik me dus ook af. no clue of dit de reddit gang is die deze graph zo mooi laat swinngen maarja..
wanneer is hun ipo trouwens?
doei
Is ook zo! Gelukkig niet al te hoog bedrag, ben veel te pussy om dat met veel geld te doen :’)
paul-s83 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:07:
[...]
In mijn eerdere post waarin ik aangaf dat dit pancake swap gebeuren wel erg lijkt op een bitconnect 2.0 kwam voort uit het feit dat ik mij niet in de materie heb verdiept.
:strip_exif()/f/image/KaPNcmwJUwu9Dq6HXcKipnBp.jpg?f=fotoalbum_large)
Jou bericht is dus positief bedoelt over Hosp..? Ik was er niet bij met de Bitconnect situatie dus misschien zeg ik nu iets achterlijks hoor.
Onderaan de streep gaat het om de Cake. Dus of je dat nu vervangt door of koppelt aan syrup, koeien, beefy of wat dan ook voor voedsel, het blijft oppassen.keepitfrosty schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:14:
[...]
Cakedefi en pancakeswap zijn volgens mij 2 totaal verschillende dingen. Julian hosp heeft voor zover ik weet niks met pcs te maken.
If it’s too good to be true, it probably is...
Haha topcall. Eindelijk van die 270k stuks vanaf. Zelf gemined in 2014.mouzetc schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:48:
DOGE Tweet van Elon:
Euh nee want want de token CAKE heeft helemaal niks te maken met hetgene wat jij nu aankaart van Julian Hosp.paul-s83 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:22:
[...]
Onderaan de streep gaat het om de Cake. Dus of je dat nu vervangt door of koppelt aan syrup, koeien, beefy of wat dan ook voor voedsel, het blijft oppassen.
If it’s too good to be true, it probably is...
Oppassen?....jazeker,maar dat is met zoveel defi projecten het geval net als met crypto in het geheel.
[ Voor 10% gewijzigd door keepitfrosty op 29-01-2021 00:27 ]
Alles behalve positief 😀zer0l schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:20:
[...]
[Afbeelding]
Jou bericht is dus positief bedoelt over Hosp..? Ik was er niet bij met de Bitconnect situatie dus misschien zeg ik nu iets achterlijks hoor.
Kan je dan zijn bericht uitleggen?
Haha nice!Spacewide schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:24:
[...]
Haha topcall. Eindelijk van die 270k stuks vanaf. Zelf gemined in 2014.
Heb zelf 50% van mn inleg teruggenomen. Zo gewoon slapen en morgen wakker worden met een boor tegen mn hoofd of 2 koude biertjes kunnen halen.
Signature
Ah oke, CakeDefi is blijkbaar een dienst die gebruik maakt van de token Cake. Zo zie je maar dat een foutje zo gemaakt is.keepitfrosty schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:25:
[...]
Euh nee want want de token CAKE heeft helemaal niks te maken met hetgene wat jij nu aankaart van Julian Hosp.
Oppassen?....jazeker,maar dat is met zoveel defi projecten het geval net als met crypto in het geheel.
Ik ga hier geen statements maken, iedereen moet zijn conclusie maar trekken uit wat er via Google te vinden is.
Van wat ik mij kom herinneren is dat ik diverse artikelen gelezen heb destijds die niet zo positief waren ( betrokken bij oa een MLM schandaal en wat andere zaken) en waar rook is is vuur.

Al dat $GME geld moet ergens heen, duizenden Robinhooders zijn nu zat van het (blijkbaar) manipulatieve financiële systeem, pak je kans!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik zei vanochtend nog dat ik hier op terug zou komen.Pelox schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 10:07:
Wederom een slappe hap dag.
BTC staat nu dus stilletjes op +9,7% tov 24u geleden.
ho ho, nog even vasthouden aubRichh schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:38:
Zou het niet mooi zijn als we morgenochtend met 36k wakker worden? Komop Bitcoin, dit is je moment
Al dat $GME geld moet ergens heen, duizenden Robinhooders zijn nu zat van het (blijkbaar) manipulatieve financiële systeem, pak je kans!
doei
Nee gebruiken het token niet. Die hebben DFIpaul-s83 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:29:
[...]
Ah oke, CakeDefi is blijkbaar een dienst die gebruik maakt van de token Cake. Zo zie je maar dat een foutje zo gemaakt is.
Geen pijl op te trekken voor een gelegenheidstrader zoals ik.
Wel fijn dat m’n geminede coins uit 2014 en 2015 naast m’n aankoop afgelopen december nog wat opgeleverd hebben.
Tesla Model Y RWD (2024)
maar het is een best random coin, en dan vind ik cardano ook al random eigenlijk
maar je kan er wel op staken!
dus het heeft een use function
cardano nog niet echt dat ging 1 euro zonder iets.
je kan cardano natuurlijk staken maar wat is beter, je eigen coin of een andere coin laten steken
ETH staken is denk ik stornger.
my 1 cents
[ Voor 46% gewijzigd door djzz op 29-01-2021 00:50 ]
Idd, kan nog wat doorgaan want die Amerikanen zijn nog goed wakker. Maar better safe than sorry--MeAngry-- schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:44:
Heb al m’n DOGE maar omgezet, toch netjes een 500% return sinds december. Maar ik durf het niet aan de nacht in, ook al lijkt het nog ff door te gaan.
Geen pijl op te trekken voor een gelegenheidstrader zoals ik.
Wel fijn dat m’n geminede coins uit 2014 en 2015 naast m’n aankoop afgelopen december nog wat opgeleverd hebben.
Pas maar op want die komt straks weer keihard omlaag.Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:49:
Hahhaha DOGE!
Dit is geen raket maar een starship enterprise!
Machtig
ook als raket XDImperium schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:51:
[...]
Pas maar op want die komt straks weer keihard omlaag.
Mag ik nu trots zijn dat ik je een halve doge heb bezorgd?Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:49:
Hahhaha DOGE!
Machtig
Verwijderd
Hoho, anderhalfJeaust schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:51:
[...]
Mag ik nu trots zijn dat ik je een halve doge heb bezorgd?
Die hodl ik tot het eind der tijden.
Acceptabele winst eruithalen en met een gerust hart slapen? Morgen nog rijker of gewoon acceptabele winst gepakt. Heb nu 60% inleg eruit. Leg wel een stop-order in om eventueel verlies tegen te draaien, dan moet ie nog flink wat zakken. Dit kan zomaar een aantal dagen aanhouden, dus erin blijven is ook een fijn idee.hmr schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:51:
Oef.... what to do. Moet zo wel gaan slapen, maar waar gaat dit heen?!
Signature
Verwijderd
Ik ben er helaas 90 lichtjaren geleden al uitgesprongen.Imperium schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:51:
[...]
Pas maar op want die komt straks weer keihard omlaag.

Maar van mij mag ie naar de 500 sats.
Nice, nu nog meer. Heb nog even een kleine stack binnengehaald. Beetje yolo fomo in het rekt recept voor het slapen gaanVerwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:53:
[...]
Hoho, anderhalf![]()
Die hodl ik tot het eind der tijden.

met deze fluctaties zou ik wel meerdere stop orders plaatsen en je stack dus splitsen, met maar 1 stop limit order heb je kans dat die er voorbij vliegt met deze fluctuatiesmouzetc schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:54:
[...]
Acceptabele winst eruithalen en met een gerust hart slapen? Morgen nog rijker of gewoon acceptabele winst gepakt. Heb nu 60% inleg eruit. Leg wel een stop-order in om eventueel verlies tegen te draaien, dan moet ie nog flink wat zakken. Dit kan zomaar een aantal dagen aanhouden, dus erin blijven is ook een fijn idee.
Welke fluctuaties?Palindrome schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:57:
[...]
met deze fluctaties zou ik wel meerdere stop orders plaatsen en je stack dus splitsen, met maar 1 stop limit order heb je kans dat die er voorbij vliegt met deze fluctuaties
Signature
Geniaal.
kan me jaaaren herineren dat ik er aan twijfelde om het te kopenTominatie schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 01:02:
Het is me toch een partij retarded dat DOGE blijft moonen.
Geniaal.

Reddit forum gaat helemaal los op Doge , They love it!Tominatie schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 01:02:
Het is me toch een partij retarded dat DOGE blijft moonen.
Geniaal.
https://www.reddit.com/r/dogecoin/
Die twijfel is je goed recht want DOGE is gewoon een shitcoin zonder usecase. Maarja, memes...djzz schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 01:04:
[...]
kan me jaaaren herineren dat ik er aan twijfelde om het te kopen
![]()
en je kan denk ik ankr kopen als je een node wilt hosten?
weet iemand er meer van.
Wat een onzin posts daar.Spyhard666 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 01:04:
[...]
Reddit forum gaat helemaal los op Doge , They love it!
https://www.reddit.com/r/dogecoin/
"If we keep pumping money into it, while giving dogecoin exposure, people we believe along with myself am a frim believer that this is the next bitcoin."
"Everyone: This is a serious matter, We the people can make this the next Bitcoin"
Bruh

zo gaat het de hele dag al en blijkbaar helpt hetKyumia schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 01:09:
[...]
Wat een onzin posts daar.
"If we keep pumping money into it, while giving dogecoin exposure, people we believe along with myself am a frim believer that this is the next bitcoin."
"Everyone: This is a serious matter, We the people can make this the next Bitcoin"
Bruh
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Dat was me nog niet eens opgevallen. Terwijl ik vanochtend nog wat kruimels naar XLM had omgezet om eindelijk mijn Coinbase account op te kunnen doeken. Fijn hoor.Twee Dee schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 01:16:
Tussen al het DOGE geweld, iemand gemerkt dat XLM ook eindelijk een beetje de goede kant op beweegt?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
binance_Gast_ schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 01:25:
wat is de beste manier om doge te kopen?
Of? Én!
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
En jij dacht dat het starship al vertrokken was...Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:49:
Hahhaha DOGE!
Machtig
Geen idee aan hoeveel x lichtsnelheid we nu gaan, maar dit is echt genieten.
Geniale toestanden de laatste dagen
Jezus wat insane
Signature
Omg. Jammer dat ik dat niet heb gedaan.
En er nu toch wel weer een machtig mooie groene paal is ontstaan...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/veg6DDXS4AMiZF9X2UwzRT34.jpg?f=user_large)
welke exchange ?Ivda schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 01:35:
1200 euro winst in DOGE.. heel erg jammer dat ik een error krijg wanneer ik wil verkopen 😭

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
hahaha dollars.Luca schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 01:38:
Fuck I fell for the meme. Ik wist niet dat men actief bezig was die prijs omhoog te schieten. Ben dus puur voor ondersteuning van de meme kwartier geleden ook ingestapt en al 260$ winst.
durf niet

[ Voor 8% gewijzigd door Stokstaart op 29-01-2021 01:42 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Of is dit de dip die we moeten kopen?
Is dit de ATH, krijgen we dip en dan naar de dollar. Wtf doet deze dog..
Slonzo schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 01:43:
Stop losses hit, gedaan met het feestje. Toch mooie winst kunnen nemen op DOGE.
Of is dit de dip die we moeten kopen?

Insane retarded. Deze markt is volslagen gekte momenteel. Duidelijk een bullrun

Crazy.
Hodl
Dit topic is gesloten.
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!