That makes two of us
Wat ik tot nu toe gevonden heb. Je gaat een smart staking contract aan en dat levert je nog meer cake op (of wat je dan ook wegzet daar). Benodigdheden: Een wallet die je kan connecten (in mijn geval heb ik voor Trust Wallet gekozen). Een portie versgebakken cake. Heb ik op Binance gekocht. Kan op meerdere plaatsen.
Daarna zet je de cake coin naar je wallet. Let dus op: dit moet via de smart chain optie in je wallet. Dat lijkt tegendraads omdat er ook een CAKE optie is, maar zo moet het dus wel. Kies als transferoptie in Binance dan de BSC BEP20 optie. Transfer je cake en ook wat BNB om de fee te kunnen betalen die zo her en der om het hoekje komt kijken. Mag ook naar die Smart Chain optie.
Wacht tot alles netjes in je wallet staat (kan ff paar minuutjes duren). Daarna ga je naar beefy.finance.app en koppel je je wallet via de QR code van walletconnect.
Daarna heeft de hele koeienbende toegang tot je wallet en kan je cake overzetten van je wallet naar de stalling (haha.. koe, stal, stalling.. zucht...). Vanaf daar doe je dan deposit en dan staat het in de wei te grazen. Ik heb m'n cake nu gedeposit in de CAKE SMART optie en dan krijg je dagelijks extra cake als beloning voor het staken.
Het idee is dat je dit na een tijd weer kan weghalen en de cake kan gebruiken om te verkopen, of in te zetten als governance coin, dus meebeslissen over toekomstige zaken. Persoonlijk gaat het mij om de 'rente' op dit moment en zal ik de cake weer withdrawen en verkopen denk ik, maar dat kan nog wijzigen. Eerst maar eens zien of de koeien het lusten.
En of het allemaal zo gaat uitpakken als ik denk merk ik over een tijdje
En dat ziet er dan zo uit:
Ik doe het toch met hobbybedragen, dus ik laat het even expres zo staan. Als ze met een boormachine willen langskomen voor 80 dollar dan merk ik het wel. Morgen zou dit dus 60 cake moeten zijn.
[
Voor 24% gewijzigd door
Korvaag op 28-01-2021 23:02
]