Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.883 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:09
Het sentiment van vandaag was weer groen. Wel mooi dat de sfeer in dit topic gewoon voor 100% afhankelijk is van de koers van de afgelopen 2~ uren. Gister nog vol beren en vandaag krijg je op iedere pagina gewoon weer results op CTRL F + 'ATH'.

Pump & pump vandaag (en wtf is er gebeurd met Doge?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
PilatuS schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 21:48:
Als we zouden blijven zakken, deze verliezen en dan als weerstand maken, ben ik bang dat de bullrun wel over is. Tot nu toe nog zeker geen sprake van gelukkig.
Ook mijn mening. Een welbepaalde moderator was het daar gisteren echter duidelijk niet mee eens :-(

Op het moment dat weekly supports resistances worden, dan zit je simpelweg met een probleem :Y

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 21:54

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

zer0l schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 21:46:
[...]

Ik heb precies dezelfde mail ontvangen.
BLOX had blijkbaar 10 mensen tegelijk die DOGE even snel wilden kopen.
Bij jou is het je verkoop. Bij mij hangt er nog een inkoop vast.
Zoals je leest gaat deze inkoop 24 uur later alsnog doorgevoerd worden. Hoe bedenk je het _O-

En het mooiste: hun gaan wel even een passende oplossing bedenken als mijn inkoop van 24 uur terug ineens -200% is gegaan.
Mijn geld zweeft nu ergens op het kantoor van BLOX.

Laatste keer ooit dat ik daar geprobeerd heb iets mee te doen |:(
Enige reden dat ik Blox gebruik was het gratis tientje, dat in Doge gestoken want ik wilde al heel lang voor de lulz doge hebben maar Bitvavo trade die niet. Hoop dat je een fatsoenlijke afhandeling krijgt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 02-09 01:44
Nano gaat als een gek mejongeren.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:23
twit schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 21:58:
[...]
Ik ben ook vrij chagrijnig ja haha. Niet eens door stop losses ofzo maar doordat ik al weken echt opsta en ga slapen met dit topic en een set reddit topics, eigenlijk geen post mis, alles teruglees etc en dan heb je net vandaag een compleet andere start van de dag door wat vroege telefoontjes en opeens mis je een complete hype en DOGE run. Ik had er heus geen live changing money ingelegd maar een compleet nieuwe pc aanschaffen van de dag gains had moeten kunnen als ik zo snel zie wat die coin vandaag gedaan heeft. Grats voor de mensen die zijn ingestapt (EN uitgestapt :) )
Ypuh schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:02:
Het sentiment van vandaag was weer groen. Wel mooi dat de sfeer in dit topic gewoon voor 100% afhankelijk is van de koers van de afgelopen 2~ uren. Gister nog vol beren en vandaag krijg je op iedere pagina gewoon weer results op CTRL F + 'ATH'.

Pump & pump vandaag (en wtf is er gebeurd met Doge?)
The Doge Heartbeat.
De potentie van Doge is al vaker aangekaart jong's :P
Heb zelf de laatste tijd veel doge lopen accumuleren in de overtuiging dattie nog wel weer es zou gaan.
Tijdje terug heeft Doge ook al es de 60 sats aangetikt, toen had ik sells op 49 en (geluk is met de dommen) op 59 sats.
Daarna weer fatsoenlijk bijgekocht, meest onder de 20 sats.
Vandaag was een dag die voor mij maar weinig voorkomt qua gains. Toch lekker.
Moet 't toch ff kwijt:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N6XYZTsISOvsaZp8H2oIzdcfg1E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fVTUSQ0B6qbsSbLjJ1B0sW6n.jpg?f=user_large
Foi wat stinkt 't hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Laatst online: 26-09 08:56
Ja tot het moment ik op de boven de koop knop hang, dan een rode kaars _O-
Zal er wel uit de buurt blijven voor jullie, vandaag genoeg winst gepakt met DOGE

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Oeff had op 1169 toch moeten blijven zitten haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 16:13

jvp

Ik voel me zwaar FOMO door nano. Vanmiddag niet gekocht omdat ik dacht dat de pump net geweest was. Ik ga ff de koe kont kijken en denken aan de bekende “wat als...” situatie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

jvp schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:13:
Ik voel me zwaar FOMO door nano. Vanmiddag niet gekocht omdat ik dacht dat de pump net geweest was. Ik ga ff de koe kont kijken en denken aan de bekende “wat als...” situatie
Same here. Ik nam genoegen met 10% ... :9~

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Nano gaat naar $50 op termijn. Hele snelle tech.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-09 17:33
Aarebe1 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:14:
[...]

Same here. Ik nam genoegen met 10% ... :9~
Same... iets meer dan 10%.. maargoed.. stuk minder dan dan het nu had kunnen zijn. Achja...

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvp

jvp

Tominatie schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:15:
Net als die shitload aan SXP die we nog hebben staan toch? Heb er maar 1 nodig ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 02-09 01:44
Nano gaat helemaal uit z`n pan zijn..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Alts
Welke morgen?
Hoe te voorspellen?
Iemand een glazen bol?
Rekt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dinsterzz92
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 18-09 23:36
Had hem in fomo op 4€ gekocht, bijgekocht op 2,4 en nu wel heel blij :D ik stap uit op 4,1 van mijn eerste koop en wacht met mijn 2e deel wat hij op termijn doet, 50 zie ik echter niet in de eerste maanden gebeuren..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
jvp schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:16:
[...]

Net als die shitload aan SXP die we nog hebben staan toch? Heb er maar 1 nodig ;)
'K weet niet wat het is met die SXP, maar die lijkt alleen te presteren als derest het ravijn instort.
SXP doet een pump wanneer alles rood is maar wanneer alles groen is doet 'ie niks.

Vreemd fenomeen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 07:25

JT

VETAK y0

Taro schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 21:30:
Bitcoin bevindt zich op de 3D nog onder de MA7:
[Afbeelding]

Op de 1W mooi op de MA7 gebounced:
[Afbeelding]

Op de 1D zojuist door de MA7 gegaan, de MA25 ligt er nog boven, maar kan positief uitpakken:
[Afbeelding]

En op de 4H boven de MA7 en MA25, maar nog wel onder de MA99 die meer gewicht heeft:
[Afbeelding]

Tussen 34.000 en 35.250 verwacht ik veel resistance omdat hier op zowel de 3D, 1D als 4H MA's liggen. Dat dus nog los van eventuele eerdere resistance niveaus. Tot de 34k zie ik de weg vrij, maar vlak daaronder zou ik persoonlijk even uitstappen en aankijken of de 35.5k kan worden bereikt. Daarboven is de weg mogelijk weer voldoende vrij om de bullrun verder te kunnen vervolgen en nieuwe ATH's neer te kunnen zetten.
Dank voor je inzichten, leerzaam d:)b Zet je dan voor de nacht een stop loss op bijvoorbeeld 33,8k?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

* Jaapio appt NANO om 7 over 3 snachts na anderhalf krat

NANO, jij vuile bitch.

2 jaar lang heb ik je gehodlt. 2 jaar lang gaf ik je alles. 2 jaar lang ging je sideways achter mijn rug om. 2 jaar.

En een paar maanden nadat ik je dump flik je me dit.

Fuck jou NANO. Fuck jou en je instant feeless transacties.

Kom bij me terug... Ik smeek je...

NANO NANO ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Laatst online: 26-09 08:56
ADA gaat vrolijk mee omhoog met NANO, zullen ze in dezelfde trein zitten?

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
DutchCrownNL schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:20:
valt wel mee?
12 uur terug tot nu een paar cent er bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Laatst online: 09:07
Zojuist even 76€ gepakt op ETH in 5 minuten, mooi dat de koersen weer een beetje op en neer gaan.

DOGE gaat helemaal nergens over, stond zojuist op 210%. Ik zie in het orderboek sell orders van 1 miljoen en 3 miljoen DOGE langskomen.. 8)7
Justevo schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:32:
[...]

Die kerel zegt 9 van de 10 keer echt helemaal niks. Zijn filmpjes bestaan uit conclusies van "het kan vriezen, het kan dooien".
Hm dat ben ik niet helemaal met je eens, hij neemt altijd alle analyses met een kanttekening want volatiliteit is inherent aan crypto. Maar hij loopt jarenlang mee en is een uitermate getalenteerde trader. Het minste waar je lering uit kunt trekken zijn zijn technische analyses, en die zijn vrijwel 90% feilloos. Hij geeft de bullish en bearish patronen heel goed aan. Niemand is een waarziener. Maar de laatste tijd zei hij bijv ik zou op dit moment niet in grote longs of shorts gaan zitten want BTC pingpongt op de support levels. Pas weer traden als er een duidelijke richting is, en dat is wat mij betreft uitstekend advies.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-09 15:38
ADA mag lekker van een berg springen kmo, zwaar bedrogen door die dame hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Die mag nog wel even een tandje bijzetten dan. Ik heb aardig wat ADA rondhangen omdat ik gedacht had dat die wel eerder wat hoger zou komen te staan.

Tot nu toe sta ik alleen maar op verlies met die shitcoin.

Aan de andere kant: echt verlies heb je pas als je verkoopt :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
JT schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:19:
[...]
Zet je dan voor de nacht een stop loss op bijvoorbeeld 33,8k?
(y)

In dit voorbeeld een gewone sell order, omdat dat niveau boven de huidige koers ligt. Maar dat zou dus inderdaad een hele goede optie kunnen zijn. Maar ik weet niet of ik dat voor 100% of voor bijv. 50% van de pf instel. Tijdens een bullrun moet je er ook rekening mee houden dat een groene candle gewoon door al die niveaus kan knallen gedurende de nacht. Ik denk inderdaad voor 50% en rond 33.8-33.9k.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinoku
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 07-06-2021
Ik ben toch blij dat ik mijn tasje ADA rond 19.30 even heb ingewisseld voor een paar NANO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
AMARONE schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:24:
[...]

ADA mag lekker van een berg springen kmo, zwaar bedrogen door die dame hier.
mee eens en koop pas weer op 4 cent
wanneer het waarde gaat vasthouden idk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Weet je wat het is met nano, als ik nu weer inkoop heb ik meer nano dan dat 'k had toen ik ze op $5 verkocht.
Dus dat is winnen.Alleen zit ik dan een beetje met het feit dat de kans toch vrij groot is dat 'ie straks, als de hype rondom crypto weer is gaan liggen terug dumpt naar $0.25. Dan zit je weer 4 jaar of voor altijd met zo'n waardeloze crypto bag. Dus ik koop maar gewoon niet, ben al blij dat ik m'n bagholds tot 1 heb beperkt met SXP. Als die nog een keer keihard pampt ben ik eindelijk bagloos.

Bagloos. Da's toch fantastisch.

Al zie ik Nano ook nog wel keihard gainen. Hoop ook echt dat 'ie nog naar een nieuw ATH gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:59

FreakNL

Well do ya punk?

ScuL schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:23:
Zojuist even 76€ gepakt op ETH in 5 minuten, mooi dat de koersen weer een beetje op en neer gaan.

[...]
Zoveel schommelt hij niet het laatste uur. Om 76 te pakken moet je wel met grote bedragen werken, zo rond de 5K :) Dat doet niet iedereen hier om mee te spelen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door FreakNL op 28-01-2021 22:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Nog meer mensen in ANKR nu?

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
why? heb ik iets gemist rondom ANKR :o

Is dat een pareltje die ons moongains gaat opleveren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 14:49
FreakNL schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:28:
[...]

Zoveel schommelt hij niet het laatste uur. Om 76 te pakken moet je wel met grote bedragen werken, zo rond de 5K :) Dat doet niet iedereen hier om mee te spelen ;)
Daac haalt alvast zijn boormachine uit de schuur >:)

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
yes sir
als het 5 dollar word ben ik een heppy man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp

jvp

Tominatie schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:27:
Weet je wat het is met nano, als ik nu weer inkoop heb ik meer nano dan dat 'k had toen ik ze op $5 verkocht.
Dus dat is winnen.Alleen zit ik dan een beetje met het feit dat de kans toch vrij groot is dat 'ie straks, als de hype rondom crypto weer is gaan liggen terug dumpt naar $0.25. Dan zit je weer 4 jaar of voor altijd met zo'n waardeloze crypto bag. Dus ik koop maar gewoon niet, ben al blij dat ik m'n bagholds tot 1 heb beperkt met SXP. Als die nog een keer keihard pampt ben ik eindelijk bagloos.

Bagloos. Da's toch fantastisch.

Al zie ik Nano ook nog wel keihard gainen. Hoop ook echt dat 'ie nog naar een nieuw ATH gaat.
Over een maandje of 2 lachen we om onze SXP berichten. Dan rijden we rondjes in ons gehuurde lambo om de pijn een beetje te compenseren... MOON

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:54
Ik twijfel tussen ankr.. en zil. Hebben jullie de chart van zil bekeken? Klaar voor een lift off lijkt het. Iemand een mening over zil?

[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 28-01-2021 22:33 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88

Ducksy88

Doet me denken aan Pundi
Maar ik kan er helemaal naast zitten

@Dark Matter wat doet jou deze oude RedAlert defence favoriet delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp

jvp

He! Die shitcoin heb ik ook nog steeds. Gaan we al naar de maan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:29
Voor een uur om mijn gains van doge even te vergroten maar met heel weinig extra er uit gestapt. Vertrouwde het niet zo erg en zie dat het een goede keuze was.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Korvaag
Zo, mijn cake wordt gevoerd aan de koeien van beefy.finance.app. Ik snap er niets van hoe die koeien van cake extra cake maken, maar ik heb dan ook niet zo goed opgelet bij biologie.

Het feit dat het een cowmunity heeft maakt veel goed...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• subwaysurfer
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-09 08:46
Ja, heb er vanmorgen een plukje van gekocht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
Pelox schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:31:
Ik twijfel tussen ankr.. en zil. Hebben jullie de chart van zil bekeken? Klaar voor een lift off lijkt het. Iemand een mening over zil?
Zil is zo te zien net vanaf zijn support gekomen. Fluf gekocht zojuist. O-)

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-09 13:49
Daacuso schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:38:
[...]

Ook gecalled door WhalePump, voor wat het waard is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Taro schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:24:
[...]

(y)

In dit voorbeeld een gewone sell order, omdat dat niveau boven de huidige koers ligt. Maar dat zou dus inderdaad een hele goede optie kunnen zijn. Maar ik weet niet of ik dat voor 100% of voor bijv. 50% van de pf instel. Tijdens een bullrun moet je er ook rekening mee houden dat een groene candle gewoon door al die niveaus kan knallen gedurende de nacht. Ik denk inderdaad voor 50% en rond 33.8-33.9k.
Hoe haal jij je succes nu eigenlijk, ben je gewoon steeds aan het kijken op alle verschillende views waar de MA's liggen om daar je orders op af te stemmen?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Daacuso schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:38:
[...]

Was wat oude liefdes aan het bekijken en deze viel me eigenlijk direct op.. chart ziet er echt uit alsof hij ieder moment kan vertrekken.. zojuist ook het gokje genomen. Extra wildcard in de portfolio.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Korvaag schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:34:
Zo, mijn cake wordt gevoerd aan de koeien van beefy.finance.app. Ik snap er niets van hoe die koeien van cake extra cake maken, maar ik heb dan ook niet zo goed opgelet bij biologie.

Het feit dat het een cowmunity heeft maakt veel goed...
Is er een soort handleiding voor dat ding? Ik snap er de ballen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Pelox schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:42:
[...]

Was wat oude liefdes aan het bekijken en deze viel me eigenlijk direct op.. chart ziet er echt uit alsof hij ieder moment kan vertrekken.. zojuist ook het gokje genomen. Extra wildcard in de portfolio.
Ja, wordt tijd dat ie nu eindelijk eens door die 10 cent heen knalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88

Ducksy88

ZIL gekocht op jullie financieel advies. Bedankt !
Morgen biefstuk en wijn om het weekend in te luiden :Y)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
Glenn Hoddle schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:43:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1HTP3pi-2l974buHZ1kMfx1LXms=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/owVAxyEiHkzXMQQh2TkSzTUG.jpg?f=fotoalbum_large

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
JT schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:41:
[...]

Hoe haal jij je succes nu eigenlijk, ben je gewoon steeds aan het kijken op alle verschillende views waar de MA's liggen om daar je orders op af te stemmen?
In de avonden en weekenden handel ik voornamelijk op de 3 minute chart. Doordeweeks kijk ik naar de grotere timeframes omdat ik overdag aan het werk ben en alleen af en toe bij het koffiezetapparaat of onderweg naar het toilet via de telefoon kan handelen. Dan check ik 1x per dag de 4H en 1D charts om buy/sell orders in te stellen. De 3D en 1W kijk ik eens in de 2-3 dagen naar.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Welcome to the Crypto version of WallStreetBets
r/SatoshiStreetBets
Tis weer es wat anders en heel toepasselijk hier, crypto gerelateerd. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Taro schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:45:
[...]

In de avonden en weekenden handel ik voornamelijk op de 3 minute chart. Doordeweeks kijk ik naar de grotere timeframes omdat ik overdag aan het werk ben en alleen af en toe bij het koffiezetapparaat of onderweg naar het toilet via de telefoon kan handelen. Dan check ik 1x per dag de 4H en 1D charts om buy/sell orders in te stellen. De 3D en 1W kijk ik eens in de 2-3 dagen naar.
Pfoe, 3 minuten? Dan zit je dus continu je orders bij te stellen en vaker orders die dan af gaan danwel opgeheven gewijzigd worden?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:17
[...]

Koop pannekoeken, zet ze op een wallet zoals Metamast of Trustwallet. Daarna deposit je ze bij beefy.finance. zoiets?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Ducksy88 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:45:
ZIL gekocht op jullie financieel advies. Bedankt !
Morgen biefstuk en wijn om het weekend in te luiden :Y)
Geen advies :X

Kan nooit kwaad om zelf ook wat onderzoek te doen :9

Uiteraard hoop ik op moon gains.. maar morgen is wellicht wat vroeg.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Pelox schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:42:
[...]

Zie ik nu goed dat die support raakt op 15m, 1h en 4h?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Het remdament van de koeienfabriek op pannekoeken loopt wel aardig terug trouwens. Zo lever je 100% in na een paar dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
ankr daalt lichtr zal ik er uitstappen of niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
JT schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:46:
[...]

Pfoe, 3 minuten? Dan zit je dus continu je orders bij te stellen en vaker orders die dan af gaan danwel opgeheven gewijzigd worden?
Ik kijk op de 3 minute chart, bepaal een instapmoment op basis van een MA en volg daarna de koers totdat ik een patroon zie dat doorgaans tot een daling leidt en dan stap ik uit. Op dat moment stel ik de buy order weer in op basis van een lagere MA.

Dit doe ik voor maximaal 2 coins en met per stuk altijd maar 1 lopende order, dan valt de hoeveelheid handelingen wel mee. Ik verbrand wel behoorlijk wat BNB's per dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Tominatie schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:29:
[...]

why? heb ik iets gemist rondom ANKR :o

Is dat een pareltje die ons moongains gaat opleveren?
Uiteraard! Zolang je de rumours mag geloven :o Maar goed ik waag ook een gok.

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
djzz schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:51:
ankr daalt lichtr zal ik er uitstappen of niet?
Wat verwacht je nu van anderen als antwoord? Dat zal je echt zelf moeten bepalen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ducksy88 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:31:
[...]

Doet me denken aan Pundi
Maar ik kan er helemaal naast zitten

@Dark Matter wat doet jou deze oude RedAlert defence favoriet delen?
De eerste echte toepassingen van lightning worden dit jaar zichtbaar.
Teslacoil is er een van.

Red Alert! Geweldige game!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Korvaag
[...]

That makes two of us :)

Wat ik tot nu toe gevonden heb. Je gaat een smart staking contract aan en dat levert je nog meer cake op (of wat je dan ook wegzet daar). Benodigdheden: Een wallet die je kan connecten (in mijn geval heb ik voor Trust Wallet gekozen). Een portie versgebakken cake. Heb ik op Binance gekocht. Kan op meerdere plaatsen.

Daarna zet je de cake coin naar je wallet. Let dus op: dit moet via de smart chain optie in je wallet. Dat lijkt tegendraads omdat er ook een CAKE optie is, maar zo moet het dus wel. Kies als transferoptie in Binance dan de BSC BEP20 optie. Transfer je cake en ook wat BNB om de fee te kunnen betalen die zo her en der om het hoekje komt kijken. Mag ook naar die Smart Chain optie.

Wacht tot alles netjes in je wallet staat (kan ff paar minuutjes duren). Daarna ga je naar beefy.finance.app en koppel je je wallet via de QR code van walletconnect.

Daarna heeft de hele koeienbende toegang tot je wallet en kan je cake overzetten van je wallet naar de stalling (haha.. koe, stal, stalling.. zucht...). Vanaf daar doe je dan deposit en dan staat het in de wei te grazen. Ik heb m'n cake nu gedeposit in de CAKE SMART optie en dan krijg je dagelijks extra cake als beloning voor het staken.

Het idee is dat je dit na een tijd weer kan weghalen en de cake kan gebruiken om te verkopen, of in te zetten als governance coin, dus meebeslissen over toekomstige zaken. Persoonlijk gaat het mij om de 'rente' op dit moment en zal ik de cake weer withdrawen en verkopen denk ik, maar dat kan nog wijzigen. Eerst maar eens zien of de koeien het lusten.

En of het allemaal zo gaat uitpakken als ik denk merk ik over een tijdje ;)

En dat ziet er dan zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HtGatUv9qSTUVNr3wwBeJby0Tdc=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/LcjQOfIQ63Q0dcV7G2x4chAd.png?f=fotoalbum_small

Ik doe het toch met hobbybedragen, dus ik laat het even expres zo staan. Als ze met een boormachine willen langskomen voor 80 dollar dan merk ik het wel. Morgen zou dit dus 60 cake moeten zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Korvaag op 28-01-2021 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
Ah.. ik had vanavond even wat anders en dacht ik zal eens kijken hoe de shitcoin pf erbij staat. Vanochtend nog wat nano gehaald voor 900 satjes .. surprise surprise

Maar ja.. nu slaat het greedmonster weer toe. Neem ik genoegen met mijn vooraf ingenomen 40% of wacht ik op de grotere pump.. keuzes keuzes

[ Voor 31% gewijzigd door WiseGuy! op 28-01-2021 22:56 ]

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Binance doet erg zijn best het gebruik van de Binance Smart Chain te bevorderen. Dit doen ze door leuke bonussen weg te geven wanneer je iets doet op de BSC.

Iets doen met een smart contract op de BSC is dezelfde user-experience als dat het op ETH zou zijn. Behalve dat het sneller en goedkoper is.

Leg mij eens uit: Iedereen strooit met geld in random altcoins, maar wanneer het dan aankomt op het werkelijk gebruiken van een blockchain hebben mensen geen idee.

De pannekoekenfabriek is een maar een voorbeeld. Het geeft wel aan hoe ver we staan van echte adoptie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ypuh
* Ypuh ziet na ruim 3 jaar zijn gehele PF in EUR staan -nog hoger dan wat hij erin gestopt heeft ook-.

Rijk is hij niet, maar knikt tevreden. Dit is leven denkt hij. Vrijheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:48
Korvaag schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:52:
[...]

Wat ik tot nu toe gevonden heb. Je gaat een smart staking contract aan en dat levert je nog meer cake op (of wat je dan ook wegzet daar). Benodigdheden: Een wallet die je kan connecten (in mijn geval heb ik voor Trust Wallet gekozen). Een portie versgebakken cake. Heb ik op Binance gekocht. Kan op meerdere plaatsen.

Daarna zet je de cake coin naar je wallet. Let dus op: dit moet via de smart chain optie in je wallet. Dat lijkt tegendraads omdat er ook een CAKE optie is, maar zo moet het dus wel. Kies als transferoptie in Binance dan de BSC BEP20 optie. Transfer je cake en ook wat BNB om de fee te kunnen betalen die zo her en der om het hoekje komt kijken.

Wacht tot alles netjes in je wallet staat (kan ff paar minuutjes duren). Daarna ga je naar beefy.finance.app en koppel je je wallet via de QR code van walletconnect.

Daarna heeft de hele koeienbende toegang tot je wallet en kan je cake overzetten van je wallet naar de stalling (haha.. koe, stal, stalling.. zucht...). Vanaf daar doe je dan deposit en dan staat het in de wei te grazen. Ik heb m'n cake nu gedeposit in de CAKE SMART optie en dan krijg je dagelijks extra cake als beloning voor het staken.

Het idee is dat je dit na een tijd weer kan weghalen en de cake kan gebruiken om te verkopen, of in te zetten als governance coin, dus meebeslissen over toekomstige zaken. Persoonlijk gaat het mij om de 'rente' op dit moment en zal ik de cake weer withdrawen en verkopen denk ik, maar dat kan nog wijzigen. Eerst maar eens zien of de koeien het lusten.

[Afbeelding]

Ik doe het toch met hobbybedragen, dus ik laat het even expres zo staan. Als ze met een boormachine willen langskomen voor 80 dollar dan merk ik het wel. Morgen zou dit dus 60 cake moeten zijn.
Om de een of andere redenen schrikt het aantal handelingen me niet af maar trekt het me juist aan. Misschien omdat het het idee geeft dat als je deze stappen daadwerkelijk uitvoert je zo'n magische cocktail tot stand brengt dat het nog echt wat gaat opleveren ook 8)

Wat is de expected return van dit alles eigenlijk? Even uitgaande van gelijkblijvende CAKE koers, over wat voor staking rewards/apy% etc heb je het dan?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korvaag
Gelukszoekr schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:01:
Binance doet erg zijn best het gebruik van de Binance Smart Chain te bevorderen. Dit doen ze door leuke bonussen weg te geven wanneer je iets doet op de BSC.

Iets doen met een smart contract op de BSC is dezelfde user-experience als dat het op ETH zou zijn. Behalve dat het sneller en goedkoper is.

Leg mij eens uit: Iedereen strooit met geld in random altcoins, maar wanneer het dan aankomt op het werkelijk gebruiken van een blockchain hebben mensen geen idee.

De pannekoekenfabriek is een maar een voorbeeld. Het geeft wel aan hoe ver we staan van echte adoptie
Wat ik met name lastig vind ik is bepalen wat nu betrouwbaar is en wat niet. Er zijn 80 verschillende opties om alles te staken wat er maar los en vast zit op allerlei apps, browser plugins, websites, wallet plugins. Het is gewoon door de bomen het bos niet meer zien op een gegeven moment. Ik heb daar nog steeds last van en ben je toch al 2 weken aan het inlezen in hoe of wat (ok, niet fulltime).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

Daarna zet je de cake coin naar je wallet. Let dus op: dit moet via de smart chain optie in je wallet. Dat lijkt tegendraads omdat er ook een CAKE optie is, maar zo moet het dus wel. Kies als transferoptie in Binance dan de BSC BEP20 optie. Transfer je cake en ook wat BNB om de fee te kunnen betalen die zo her en der om het hoekje komt kijken. Mag ook naar die Smart Chain optie.

[Afbeelding]

Dank! Het is me wel al gelukt wat BNB op beefy vast te zetten trouwens, maar zoals ik al dacht, alles moet dus als BEP-20 - dat wordt niet erg duidelijk gemaakt. Je kan dat trouwens ook nog in Trust zelf omzetten kwam ik net achter, bijvoorbeeld Tether naar BEP-20 peg Tether.

Maar dit is het Cake Smart contract wat je doet? Dn ga ik die ook eens proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korvaag
twit schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:03:
[...]

Om de een of andere redenen schrikt het aantal handelingen me niet af maar trekt het me juist aan. Misschien omdat het het idee geeft dat als je deze stappen daadwerkelijk uitvoert je zo'n magische cocktail tot stand brengt dat het nog echt wat gaat opleveren ook 8)

Wat is de expected return van dit alles eigenlijk? Even uitgaande van gelijkblijvende CAKE koers, over wat voor staking rewards/apy% etc heb je het dan?
Zie screenshot voor percentage. Jaarlijks 315% en dan kan je de coin nog verkopen als je wilt en dat is uiteraard koersafhankelijk. Het werkt wel met compound interest aangezien alle verdiende cake weer te grazen wordt gezet. Grazende mini-cakejes <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
twit schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:03:
[...]

Dat is zeer speculatief. Ik ken iemand die een half jaar geleden 30k cake kocht en er nu van kan leven. Hij heeft ze op de pannekoekenfabriek staan. Op beefy.finance is het rendament nu nog een stuk hoger

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korvaag
Glenn Hoddle schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:05:
[...]

Dank! Het is me wel al gelukt wat BNB op beefy vast te zetten trouwens, maar zoals ik al dacht, alles moet dus als BEP-20 - dat wordt niet erg duidelijk gemaakt. Je kan dat trouwens ook nog in Trust zelf omzetten kwam ik net achter, bijvoorbeeld Tether naar BEP-20 peg Tether.

Maar dit is het Cake Smart contract wat je doet? Dn ga ik die ook eens proberen.
Ja klopt. Cake SMART. Je kan trouwens ook je liquidity tokens nog staken, maar hoe en wat dat allemaal gaat is iets voor later. Ik ben hier al trots op :+

Moet me ook nog verdiepen in 10x isolated margin trading :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:13

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:50:
Het remdament van de koeienfabriek op pannekoeken loopt wel aardig terug trouwens. Zo lever je 100% in na een paar dagen
Geen paniek. Als je kijkt naar de stijging van de Cake zelf blijft de opbrengst per dag in dollars exact gelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korvaag
Gelukszoekr schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:06:
[...]

Dat is zeer speculatief. Ik ken iemand die een half jaar geleden 30k cake kocht en er nu van kan leven. Hij heeft ze op de pannekoekenfabriek staan. Op beefy.finance is het rendament nu nog een stuk hoger
Zit ik met 80 dollar wat aan de voorzichtige kant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Korvaag schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:04:
[...]

Ik heb daar nog steeds last van en ben je toch al 2 weken aan het inlezen in hoe of wat (ok, niet fulltime).
Heb je toevallig nog juweeltjes van bronnen gevonden om met ons te delen? :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Korvaag schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:04:
[...]

Wat ik met name lastig vind ik is bepalen wat nu betrouwbaar is en wat niet. Er zijn 80 verschillende opties om alles te staken wat er maar los en vast zit op allerlei apps, browser plugins, websites, wallet plugins. Het is gewoon door de bomen het bos niet meer zien op een gegeven moment. Ik heb daar nog steeds last van en ben je toch al 2 weken aan het inlezen in hoe of wat (ok, niet fulltime).
Eigenlijk zijn al die vage websites behoorlijk risicovol. Maar ik kan wel iedereen aanradenn gewoon te spelen met wat funds. Haal wat van Binance af naar een ander wallet. Zet het ergens weg, dan kom je in aanraking met de smartcontracts die er achter zitten.

Voor mij werkt dit vele malen beter dan alleen het abstracte inlezen. Zelf proberen en dingen verkloten is erg leerzaam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Korvaag
sOid schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:08:
[...]

Heb je toevallig nog juweeltjes van bronnen gevonden om met ons te delen? :)
Nee niet echt. Veel komt uit dit topic. Veel gewoon van google en algemene sites. Ik verkeer nog niet in een dusdanige staat van euforie dat ik met vertrouwen een aantal URL's de wereld in slinger met de mededeling "dit is echt het beste artikel ooit", en ik waak ervoor dingen te sturen/beweren waarvan ik zelf nog niet kan inschatten of het inderdaad betrouwbaar/goed is.

Ik ben meer van het lezen, proberen, nog een keer proberen. Keer op je bek gaan. En als ik dan een paar weken/maanden ervaring heb en zo'n beetje doorheb wat je wel/niet kan doen ga ik hier echt input geven. Tot nu toe lurk ik wat. Stel ik vragen, en doe ik soms net of ik weet hoe een bullish descending triangle werkt maar dat is het wel. Resistance en support wil ik ook nog wel eens zeggen. Is ook niet zo lastig ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:21
Gelukszoekr schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:10:
[...]

Eigenlijk zijn al die vage websites behoorlijk risicovol. Maar ik kan wel iedereen aanradenn gewoon te spelen met wat funds. Haal wat van Binance af naar een ander wallet. Zet het ergens weg, dan kom je in aanraking met de smartcontracts die er achter zitten.

Voor mij werkt dit vele malen beter dan alleen het abstracte inlezen. Zelf proberen en dingen verkloten is erg leerzaam
Vind ik ook. Kreeg de BSC niet in metamask werkend terwijl ik die 4 velden ofzo echt wel goed invulde. Tijd links laten liggen maar vanaf de TWT airdrop gedwongen naar de trustwallet te gaan ga ik los met kleine fluffjes op de BSC. Werkt leuk en de fees zijn laag. Is allemaal speel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88

Ducksy88

[...]
Dit is precies waarom ik gewoon maar in BTC ben gestapt zonder naar de koers te kijken, begin dit jaar. Zoveel waardevoller om het te ervaren dan over na te denken. Klein beginnen, understanding opbouwen en dan groter instappen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Laatst online: 09:07
Daacuso schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:30:
[...]

Daac haalt alvast zijn boormachine uit de schuur >:)
Dan mogen die boeven een behoorlijk eindje peddelen :9

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik snap uberhaupt niet waarom Cake het zo goed doet. Er is geen max supply, er komen er dacht ik 4 miljoen per dag bij.

Maarja, zo zie je maar weer. Ik was hier hard Cake aan het promoten in oktober dacht ik. Toen het vervolgens steeds minder waard werd heb ik me er vanaf getrokken. Als ik dit had geweten...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 09:48
Korvaag schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:12:
[...]

Nee niet echt. Veel komt uit dit topic. Veel gewoon van google en algemene sites. Ik verkeer nog niet in een dusdanige staat van euforie dat ik met vertrouwen een aantal URL's de wereld in slinger met de mededeling "dit is echt het beste artikel ooit", en ik waak ervoor dingen te sturen/beweren waarvan ik zelf nog niet kan inschatten of het inderdaad betrouwbaar/goed is.

Ik ben meer van het lezen, proberen, nog een keer proberen. Keer op je bek gaan. En als ik dan een paar weken/maanden ervaring heb en zo'n beetje doorheb wat je wel/niet kan doen ga ik hier echt input geven. Tot nu toe lurk ik wat. Stel ik vragen, en doe ik soms net of ik weet hoe een bullish descending triangle werkt maar dat is het wel. Resistance en support wil ik ook nog wel eens zeggen. Is ook niet zo lastig ;)
Dat is exact hoe je dingen leert. Ik ben vanmiddag bezig geweest om de BSV en BCHA (forks van bitcoin cash) te splitten middels een Electrum wallet en dit alles zonder mijn originele BCH kwijt te raken. Dan moet je je toch weer iets verder verdiepen in replay protection, ga je weer wat beter snappen hoe transacties/blocks/wallets zich met elkaar verhouden etc en heb je niet alleen (in dit geval ) wat gratis geld verzilverd maar ook echt weer een stukje van dit hele crypto gebeuren leren kennen ipv alleen maar de funds in je Delta app in de gaten houden.

Kan me dus helemaal vinden in wat jij hierboven zegt en denk dat ik zo ook eens een site/projectje ga uitzoeken om wat meer in te verdiepen komend weekend :) :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Korvaag
[...]

En dat is inderdaad precies wat ik aan het doen ben. Ik ga er geen 10.000 euro tegenaan gooien. Ik lees, beoordeel en probeer. Als ik dan lees hoe dit beefy.finance tot stand is gekomen en dat ze ook audits overwegen heb ik weinig moeite om daar een paar euro in te staken (haha, weer zo'n leuk grap. Zucht. Ik moet naar bed).

In het ergste geval ben ik enkele tientallen euro's kwijt. In het beste geval trek ik er straks per maand een paar euro uit. We zien het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 21:19
Dit lijkt wel veel op de run naar 40K van 13/14 januari

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
Knal hem dan direct door naar 50 k please

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bnnrdr
  • Laatst online: 28-01-2021
Hoi Tweakers,

Na lang wikken en wegen heb ik het toch de stap genomen.
Zojuist heb ik een maandsalaris plus dertiende maand aan bitcoin gekocht.
Ik kan het missen.
Alles aangekocht via, en nog steeds aanwezig op, Binance.
Mijn bedoeling is om het minimaal 3-5 jaar op de ledger te gooien.
Maar ik zou opzich ook een deel willen laten 'renderen' ..
Is daar een nog een goede optie voor?
Een deel op Binance laten staan?
Een Raspberri pi?
Geen idee. Ik heb geen zin om me erin te verdiepen.
Ga gewoon hodl..

Gegroet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Er was afgelopen jaar een zomby.finance. 5000% apy.

Om 23:00 's avonds €250 erin gegooid. Het was om half 4 's nachts verdriedubbeld. 's ochtens om 7 uur was de exit scam. Om half 8 ging de wekker :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:18:
Er was afgelopen jaar een zomby.finance. 5000% apy.

Om 23:00 's avonds €250 erin gegooid. Het was om half 4 's nachts verdriedubbeld. 's ochtens om 7 uur was de exit scam. Om half 8 ging de wekker :')
Welkom bij de wondere wereld van crypto, waar je alles ziet dat crypto is in 12 uur of minder :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:13
Gelukszoekr schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:14:
Ik snap uberhaupt niet waarom Cake het zo goed doet. Er is geen max supply, er komen er dacht ik 4 miljoen per dag bij.

Maarja, zo zie je maar weer. Ik was hier hard Cake aan het promoten in oktober dacht ik. Toen het vervolgens steeds minder waard werd heb ik me er vanaf getrokken. Als ik dit had geweten...
Haha nog bedankt voor de tip. Sinds oktober doorgegaan met cake farmen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:14:

Jij hebt weer een nieuw LINK pareltje nodig :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zer0l
keepitfrosty schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:23:
[...]

Zo! Dat is lekker!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
keepitfrosty schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:23:
[...]

Geen dank! Stuur maar een kratje bier ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 22:18
Nog maar 90 euro voordat ETH weer op zijn ATH zit :) BTC daarintegen moet nog +25% overbruggen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PilatuS schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:22:
[...]

Welkom bij de wondere wereld van crypto [..]
Of je maakt wat ETH over naar Metamask, gebruikt een keer Uniswap. Op 28-1-2021 kom je uit je grot, zie je ergens dat je 400 stuks UNI kunt claimen a 14.83 USD per stuk en bijna 6.000 USD cadeau krijgt... Er zijn vast dagelijks nog nietsvermoedende Uniswap gebruikers die hier achter komen. Wat een wereldje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

Dit stukje snap ik even niet. Waar koppel je hem?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Taro schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:24:
[...]

Jij hebt weer een nieuw LINK pareltje nodig :)
Tja zoals je weet. Soms win je en soms verlies je.

Ik ben nog steeds wel blij met cashen zo eens in de zoveel tijd. Winst nemen is goed las ik ergens.

En ondanks dat SXP een shitcoin is is het overall rendament met de kaart toch nog best prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:29
Heb mijzelf wellicht niet goed genoeg verdiept in dat Cake farm gebeuren, maar klinkt een beetje als een Bitconnect 2.0 voor crypto nerds >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Bitconnect beloofde toch ook iedere dag 1%? Waar anderen aangaven voor minder dan 50% APY geen geld te stallen ergens.

Tot zover mijn analyse v.w.b. veilig je geld wegzetten voor langere tijd.

Ps. zit ook te twijfelen om m'n euro'tjes bij Nexo neer te zetten als het circus weer een beetje voorbij is.

[ Voor 22% gewijzigd door Ypuh op 28-01-2021 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
Taro schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:28:
[...]

Of je maakt wat ETH over naar Metamask, gebruikt een keer Uniswap. Op 28-1-2021 kom je uit je grot, zie je ergens dat je 400 stuks UNI kunt claimen a 14.83 USD per stuk en bijna 6.000 USD cadeau krijgt... Er zijn vast dagelijks nog nietsvermoedende Uniswap gebruikers die hier achter komen. Wat een wereldje :)
Dat is niet mis, puur omdat je een keer in het verleden Uniswap had gebruikt? En hoe worden de mensen daarop gewezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinoku
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 07-06-2021
Taro schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:28:
[...]

Mooie vondst. Ik heb er slechtere dagen tussen zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
zer0l schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:35:
[...]

Dat is niet mis, puur omdat je een keer in het verleden Uniswap had gebruikt? En hoe worden de mensen daarop gewezen?
Ja. Niet, dat moet je zelf uitvinden.

Kwam hier een tijd geleden langs. Maar toen zat de koers rond de 3-5 USD. Ik heb ze rond de 4 USD geclaimed geloof ik, was toch een mooie gratis 1.600 USD.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Mensen, die APY op Cake (op panecakeswap, beefy.finance of welke dan ook) is super hoog. Onrealistisch en onhoudbaar in de echte wereld. Er zit geen max supply aan Cake, wat volgens mij ook een red-flag is.

Ik denk dat een heleboel mensen dit nu aan het uitproberen zijn, dat daarom de prijs van Cake relatief hoog is.

Wees voorzichtig. Het is erg aanlokkelijk om lekkerlijk slapend rijk te worden. Maar gebruik alleen wat je kan missen. Cake als coin zal nog wel even blijven bestaan, maar de waardering zal naar mijn idee nog wel flink corrigeren.

Pagina: 1 ... 90 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!