Gaat 'ie harder gillen met een andere machine dan?
Ik zou voor de accuboor gaan trouwens, heb er een hekel aan om met die verlengsnoeren te moeten zeulen. Wel even voor een volle accu zorgen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik had je graag een filmpje laten zien, maar xvideos wordt geblokkeerd bij mij op de zaak.Ray_ schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:59:
[...]
[ Voor 21% gewijzigd door Uzuhl op 25-01-2021 16:02 ]
AccuklopboorPelox schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:57:
Vraagje.. is het echt nodig om een klopboormachine te nemen of werkt een accuboor net zo goed?
[ Voor 15% gewijzigd door Malarky op 25-01-2021 16:11 ]
Idd, klinkt als iets waar ik het nodige vertier en afleiding uit kan halen.Uzuhl schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:49:
[...]
Je had me op debielen die hun eigen pis drinken, nu nog een reddit account.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
zit tijdje in FIAT en breek mn hoofd over een goed instapmomentMalarky schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:07:
Ik zit dus al kleine week op dit scenario. We gaan vast tijdje schuren tegen de gele lijn maar vanaf daar zullen we vast richting groen gaan. Ik ga er in ieder geval short op. Voor nu nog steeds long.
[Afbeelding]
Apy is nagenoeg hetzelfde toch wanneer je de boel elke dag compound op pancake? Wel handmatig sure maar ik heb iets meer vertrouwen in pancake dan beefy. Voor zover je vertrouwen in dat soort projecten werkelijk kan hebben natuurlijk.mjoaris schreef op zondag 24 januari 2021 @ 10:38:
Voor allen die CAKE farmen op PancakeSwap... Head over naar Beefy.finance met je CAKEs.
Accuboorhamer op 36 volt met 3 joule ofzo. Breek gewoon de hele muur eruit.Pelox schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:57:
Vraagje.. is het echt nodig om een klopboormachine te nemen of werkt een accuboor net zo goed?
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Geen idee wat het in NL kost maar hier bij de Lidl 70,- voor de machine, 20,- accu en 13,- lader. Zonder rekenmachine kan ik nu al zeggen dat jij dus ook bij die 'elite' groep hoort van +€25k.Chris.nl schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:51:
Ik wil niet pochen, maar heb net wel even uitgerekend dat ik van mijn pf 364 klopboormachines kan kopen.
Lidl heeft echt wel kwaliteit hoor!
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik heb er een met zo'n zonnecel, als op de rekenmachine.-Splash- schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:11:
Even een serieuze vraag, wat nou als het iets langer duurt met boren.... nemen jullie dan extra accu's mee?
Maar die zijn alleen voor buiten toch?Aarebe1 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:15:
[...]
Ik heb er een met zo'n zonnecel, als op de rekenmachine.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dat klopt. Maar meestal wil ik ook van buiten naar binnen.
oh ja natuurlijk.. nu met die avondklok moet je wel overdag gaan.. hmm.. wel handig iddAarebe1 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:15:
[...]
Ik heb er een met zo'n zonnecel, als op de rekenmachine.
Zero.
Ik heb nooit iets over een CME gap gepost? Wat ik gepost heb is dat een coin vaak terugkeerd naar de koers waar een langdurige trendlijn brak (in dit geval de lijn 20k-42k).Ray_ schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:11:
@Malarky : ik mis in dit verhaal even je vorige post over de CME gap. Kan de schaal niet goed zien, maar volgens mij komt 'ie nu tussen de lijnen in?
Malarky schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:31:
Komt de voorspelling toch nog uit. Op 35000 hebben we de gap gesloten en zal er zeker een sterke short beweging zijn. Al is 35500 tot de lijn nog zeker haalbaar. Neem daar een short positie, dan gaan we weer op weg naar beneden een bodem maken waarschijnlijk.
Stop eens met shorten we willen naar de moon ffs !Malarky schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:19:
[...]
Ik heb nooit iets over een CME gap gepost? Wat ik gepost heb is dat een coin vaak terugkeerd naar de koers waar een langdurige trendlijn brak (in dit geval de lijn 20k-42k).
Rond de 34900 ging de bitcoin op 21 januari kaarsrecht naar beneden, passeerde even later de lijn rond 34K. Zojuist is de 34850 aangetikt, dat zou heel goed mogelijk dan de top kunnen zijn voor voorlopig.
Ietsje boven 35K zelf maar zo synchroon loopt het niet perse hoorRay_ schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:21:
Nou, 't is niet veel maar hier zat je nog wat boven de 34900...
[...]
Wie maakt er een meme dat diezelfde belegger overgestapt is op shorten van BTC?
Ongekend! Helaas was ik niet autistisch genoeg om mee te doen met de vrienden van WSB, maar dat had achteraf prima gekund.
The big short squeeze
Bux zero ja. Degiro is opzich ook wel prima hoor of iets als lynx.dehardstyler schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:26:
[...]
Ongekend! Helaas was ik niet autistisch genoeg om mee te doen met de vrienden van WSB, maar dat had achteraf prima gekund.![]()
Helaas hebben we in Nederland niet echt een Robinhood-achtige app waar je lekker op dit soort stocks kunt gokken, hier kan dat alleen met transactiekosten of bij Bux ZERO en dan heb je alleen Shell en dat soort stocks. Misschien maar beter ook trouwens voordat ik de spaarrekening er doorheen jas.
Verwijderd
Vergeet niet dat dit de enige plaats op het internet is waar de memes beter zijn dan die van crypto.Tominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:43:
[...]
De grootste community met retards en autisten (het overtreft zelfs Tweakers) /korreltjezout
https://www.reddit.com/r/wallstreetbets/
Ik voorzie een gat in de markt... Morgen nog naar de KvKdehardstyler schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:26:
[...]
Ongekend! Helaas was ik niet autistisch genoeg om mee te doen met de vrienden van WSB, maar dat had achteraf prima gekund.![]()
Helaas hebben we in Nederland niet echt een Robinhood-achtige app waar je lekker op dit soort stocks kunt gokken, hier kan dat alleen met transactiekosten of bij Bux ZERO en dan heb je alleen Shell en dat soort stocks. Misschien maar beter ook trouwens voordat ik de spaarrekening er doorheen jas.
Ja ik heb inderdaad ook Degiro, maar voor dit soort zaken is Robinhood toch een stuk mooier. Dit is namelijk verre van een long hold, al willen de mensen je op WSB laten geloven dat ze hem nog weken gaan holden.Tominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:28:
[...]
Bux zero ja. Degiro is opzich ook wel prima hoor of iets als lynx.
Zeker doen! Bij deze mijn toezegging en eerste aanmelding!Aarebe1 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:30:
[...]
Ik voorzie een gat in de markt... Morgen nog naar de KvK
[ Voor 23% gewijzigd door dehardstyler op 25-01-2021 16:33 ]
true, een nederlandse versie van robinhood is echt nodig. Degiro en dergelijke hebben nog wel vrij hoge fee als je echt wil "traden".dehardstyler schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:32:
[...]
Ja ik heb inderdaad ook Degiro, maar voor dit soort zaken is Robinhood toch een stuk mooier. Dit is namelijk verre van een long hold, al willen de mensen je op WSB laten geloven dat ze hem nog weken gaan holden.
Crypts schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:10:
[...]
Geen idee wat het in NL kost maar hier bij de Lidl 70,- voor de machine, 20,- accu en 13,- lader. Zonder rekenmachine kan ik nu al zeggen dat jij dus ook bij die 'elite' groep hoort van +€25k.![]()
Heb overigens zelf de niet kloppen variant en dat is best een fijn machientje.
een dump en pump.Bever! schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:39:
Denk even een dump en dan weer pumpen..
[ Voor 11% gewijzigd door QA123 op 25-01-2021 16:50 ]
Daar ben ik dus ook bang voor, maar ik had die dump veeeeeeeel eerder verwacht. Ze komen een heel eind voor een groepje "retards".Bever! schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:39:
Denk even een dump en dan weer pumpen..
Dat klopt. Die gasten verliezen alles namelijk de dag erna op een of andere rare call van een random iemand op WSB. Dat hoort erbij.Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:48:
Die gekke WSB lui hebben dat probleem met boormachines blijkbaar niet.
Toch een voordeel van die stonks.
[Afbeelding]
'Todays gains: $208878,55 (+150,99%)'Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:48:
Die gekke WSB lui hebben dat probleem met boormachines blijkbaar niet.
Toch een voordeel van die stonks.
[Afbeelding]
Stonks are the new cryptohsst schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:50:
[...]
'Todays gains: $208878,55 (+150,99%)'
Gruwelijk. Zijn al onze cryptogains niks bij.
Als je met hefboom in crypto gaat zitten zoals hun met hefboom in stocks zitten, dan gaat het net zo hard of harder.hsst schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:50:
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 25-01-2021 16:54 ]
Revolut biedt dit al aan in NL.Tominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:34:
[...]
true, een nederlandse versie van robinhood is echt nodig. Degiro en dergelijke hebben nog wel vrij hoge fee als je echt wil "traden".
Haha omg. De retards vs de boomers. Wat een battle! Letsgo, I'm in!PilatuS schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:44:
[...]
En Goldman Sachs is boos![]()
https://www.reddit.com/r/...sachs_alludes_to_gme_wsb/
Verwijderd
Zoek maar eens op WSBgod. Die heeft die sub groot gemaakt. 5 jaar geleden begonnen met 20k.hsst schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:50:
[...]
Maar dat is net als Bux ZERO toch? Alleen selected stocks, dus dat is dan vooral de grote stocks van de AEX en NASDAQ. Denk aan Tesla, KLM en Shell bijvoorbeeld. Maar dat is saai.
Of meer recent. Wat dacht je van u/deepfuckingvalue. Die man heeft met $50K aan GME options en dergelijke +10 miljoen gemaakt in een jaar.Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:57:
[...]
Zoek maar eens op WSBgod. Die heeft die sub groot gemaakt. 5 jaar geleden begonnen met 20k.
Fucking legend.
Die volgde ik ook een hele tijd, iedereen verklaarde hem zot voor zijn calls tot ze na een tijd de winst zagen. Je moet het wel durven, alles op het spel zetten om toch maar zoveel mogelijk winst te halen.Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:57:
[...]
Zoek maar eens op WSBgod. Die heeft die sub groot gemaakt. 5 jaar geleden begonnen met 20k.
Fucking legend.
[ Voor 7% gewijzigd door QA123 op 25-01-2021 17:01 ]
Verwijderd
Uiteraard koop je aandelen omdat je vertrouwen hebt in het product/bedrijf, niet vanwege de mogelijke squeeze/marktmanipulatie, want dat mag nietJean-Bob schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:02:
Haha ben ook maar even op BB ingestapt, heb ik altijd al een warm hart toegedragen. Heb ook nog een Passport gehad, beste telefoon ooit!
Dat zeggen ze al weken, maar de koerst gaat alleen maar hoger. Blijkbaar zijn de shorters ook zich aan het ingraven. Dus het wordt een bloedbad, maar de vraag is aan welke kant.Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:02:
Kan nooit lang goed blijven gaan. Zo'n community die zo'n impact kan hebben.
Daar gaat het grote geld vroeg of laat wel een stokje voor steken.
Ongekend. In de post van 2 dagen terug had ie een daily gain van 3,3 miljoen. Niet normaal, maar ergens moet geld je ook wel totaal niks boeien om dit te kunnen doen.Tominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:58:
[...]
Of meer recent. Wat dacht je van u/deepfuckingvalue. Die man heeft met $50K aan GME options en dergelijke +10 miljoen gemaakt in een jaar.![]()
Fucking diamond hands. Wat een baas!
[ Voor 33% gewijzigd door QA123 op 25-01-2021 17:08 ]
Eens.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Alleen niet echt slowchat: Beleggen op de beurs in de praktijk - Deel 10Tominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:06:
Heb je toevallig ook een stonk slowchat op tweakers?
Hahaha nu nog even in GME gestapt? Helemaal gek. Jij past zeker op WSB.QA123 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:06:
Guh!!! Dat wordt droog brood vanavond....
[Afbeelding]
en nu voor de 4e keer handel stilgelegd.
[Afbeelding]
Haha maat. Diamond hands baby, $GME naar de $1000. Ryan Cohen, the king of the kings.QA123 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:06:
[Afbeelding]
Hahahaha!QA123 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:06:
[Afbeelding]
en nu voor de 4e keer handel stilgelegd.
[Afbeelding]
Oh god, keek net heel even snel maar daar zitten echt de ultieme boomers van Tweakers. Laat maar zitten.PilatuS schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:08:
[...]
Alleen niet echt slowchat: Beleggen op de beurs in de praktijk - Deel 10
buy the dip toch? van 155 naar 120 in paar minuten is toch een dipjedehardstyler schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:08:
[...]
Hahaha nu nog even in GME gestapt? Helemaal gek. Jij past zeker op WSB.
[ Voor 13% gewijzigd door QA123 op 25-01-2021 17:12 ]
[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 25-01-2021 17:13 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
In oktober was hij nog $9.Tominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:11:
Holytering. $GME $90 again. Net nog $150.
Dit zijn movements die zie je niet eens in crypto terug. Holyfuck
De grote jongens doen het al 30 jaar. Senatoren in de VS die voor het eerst ingelicht worden over Corona. Het eerste dat ze doen is bepaalde aandelen verkopen en andere kopen. Daar komen ze gewoon mee weg. Het valt nu op omdat het zo openbaar is, maar deze shit wordt door iedereen gedaan zonder dat we het weten.Tominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:10:
[...]
"De SEC moet hier echt wat aan gaan doen"
Het is toch ook niet gezond? Leuk hoor, maar ze kunnen met deze spielerijTominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:10:
[...]
Oh god, keek net heel even snel maar daar zitten echt de ultieme boomers van Tweakers. Laat maar zitten.
"De SEC moet hier echt wat aan gaan doen"
Gekkies.
sorry ik zal stoppen.oisyn schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:12:
[modbreak]Ik wil niet veel zeggen maar echt met crypto heeft dit niet veel te maken. Dit is geen algemeen beurstadingtopic }:|[/]
Mijn excuus. Mooie ATH van ETH, toch? Misschien cashen en ergens diversificeren in andere assets?.oisyn schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:12:
Ik wil niet veel zeggen maar echt met crypto heeft dit niet veel te maken. Dit is geen algemeen beurstadingtopic
Yes.. graag weer gewoon over crypto hier..oisyn schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:12:
[modbreak]Ik wil niet veel zeggen maar echt met crypto heeft dit niet veel te maken. Dit is geen algemeen beurstradingtopic }:|[/]
Zero.
Het grootste nadeel van crypto tegenwoordig is dat als de beurs flink omlaag gaat, heel crypto net zo hard mee doet. Toen met Corona de beurs met 20% onderuit ging deed BTC even -50%.Qunix schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:15:
Wat wel opvalt is dat wanneer op de stock market veel geld inflow is, dat de crypto's weinig bewegen. Althans, dat valt mij op...
Verwijderd
Klopt, is echt wel massief in elkaar verweven gok ik.Qunix schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:15:
Wat wel opvalt is dat wanneer op de stock market veel geld inflow is, dat de crypto's weinig bewegen. Althans, dat valt mij op...
Spreiden lijkt mij dan enige juiste optie. Dus je kan wat crypto verkopen voor, bijvoorbeeld aandelen. Er zijn bijvoorbeeld aandelen die in 1 minuut van $88 naar $110 schietenVerwijderd schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:20:
[...]
Klopt, is echt wel massief in elkaar verweven gok ik.
Er gaat hoe dan ook gigantische rektheid komen vroeg of laat. Overal. Stonks, crypto, edelmetalen, vastgoed... Fiat.
Alles is een bubbel tegenwoordig lijkt het.
Dus DCA en hodl die blikken knakworst naast de rest.
Kan zo snel de fees niet vinden (op crypto zijn die aan de hoge kant) maar even geactiveerd en bekeken, ziet er heul niet slecht uit. Als de fees meevallen wellicht af en toe een gokje wagen.
De breakout naar beneden vanuit de grote pennant was rond de 34,5, dus dit is verre weg van bullish. Pas na 36k kom je echt uit de descending triangle die nu is gevormd. Dus ik denk dat de weerstand iets lager zit dan 37-38kTominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:23:
BTC kan best nog steeds bezig zijn met 'n bearish retest. Persoonlijk ook een reden voor mij om eruit te gaan net onder de $34K. Hij is daarna nog verder in dit weerstandsgebiedje gegaan maar nu zit hij alweer laag in $34K gebied.
[Afbeelding]
Ik speel dit zelf zo: breekt bitcoin de $35K met enige overtuiging stap ik in. Dan gok ik op een ritje t/m de volgende weerstand rond die $37 a $38K waar bitcoin dus al twee keer eerder niet door wist te breken. Daar verkoop ik dan sowieso weer.
Mocht hij die 37-38K daarna breken dan zie ik 'n volgend ATH best weer gebeuren.
Mochten we die $35K niet kunnen passeren nu en gaat hij weer verder omlaag zeg ik: KOM MAAR OP MET DIE CORRECTIE DAN!
Patience.
[ Voor 4% gewijzigd door QA123 op 25-01-2021 17:30 ]
Dat wordt over 4 jaar weer terugkomen mijn vriend. Nu weer 3 jaar bagholden in de berenmarkt.Pelox schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:28:
Mooi mijn uitstap moment gemist op eth.. kom op nog 1x omhoog bitte.
Geen gek plan! Ik mikte op de 34.8x uitstap met het doel om pas bij 36k overtuigd te raken van de run omhoog en eventueel weer in te stappen. Helaas weer te greedy, sell orders niet geraakt en nu op 33.9 dit plan (deels) moeten uitvoeren. Toch geeft het voor je overall gemoedsrust en zeg maar 'neutraal blijven' voor wat er ook gebeurt met de koers wel fijn om dit soort trades te maken. Dropt het nu dan heb je in ieder geval nog 1 goede sell gemaakt, drop het niet dan denk je achja mijn totale PF wordt meer waard who cares, moon, lambo etc!Tominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:23:
BTC kan best nog steeds bezig zijn met 'n bearish retest. Persoonlijk ook een reden voor mij om eruit te gaan net onder de $34K. Hij is daarna nog verder in dit weerstandsgebiedje gegaan maar nu zit hij alweer laag in $34K gebied.
[Afbeelding]
Ik speel dit zelf zo: breekt bitcoin de $35K met enige overtuiging stap ik in. Dan gok ik op een ritje t/m de volgende weerstand rond die $37 a $38K waar bitcoin dus al twee keer eerder niet door wist te breken. Daar verkoop ik dan sowieso weer.
Mocht hij die 37-38K daarna breken dan zie ik 'n volgend ATH best weer gebeuren.
Mochten we die $35K niet kunnen passeren nu en gaat hij weer verder omlaag zeg ik: KOM MAAR OP MET DIE CORRECTIE DAN!
Patience.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
sowieso kun je op de prijzen waar bitcoin en dergelijke cryptocurrencies staan maar beter voorzichtig zijn.twit schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:30:
[...]
Geen gek plan! Ik mikte op de 34.8x uitstap met het doel om pas bij 36k overtuigd te raken van de run omhoog en eventueel weer in te stappen. Helaas weer te greedy, sell orders niet geraakt en nu op 33.9 dit plan (deels) moeten uitvoeren. Toch geeft het voor je overall gemoedsrust en zeg maar 'neutraal blijven' voor wat er ook gebeurt met de koers wel fijn om dit soort trades te maken. Dropt het nu dan heb je in ieder geval nog 1 goede sell gemaakt, drop het niet dan denk je achja mijn totale PF wordt meer waard who cares, moon, lambo etc!
Uiteraard staan de getallen totaal niet in verhouding met elkaar omdat die sell maar voor een plukje is maar om de een of andere reden werkt het in mijn hoofd echt
UNOX: The worst operating system
Grotere boorhamer zodat je op tijd klaar bent.-Splash- schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:11:
Even een serieuze vraag, wat nou als het iets langer duurt met boren.... nemen jullie dan extra accu's mee?
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
keepitfrosty schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:09:
[...]
Apy is nagenoeg hetzelfde toch wanneer je de boel elke dag compound op pancake? Wel handmatig sure maar ik heb iets meer vertrouwen in pancake dan beefy. Voor zover je vertrouwen in dat soort projecten werkelijk kan hebben natuurlijk.
Dat is niet waar, Beefy doet dat meerdere keren per dag automatisch. Bovendien heb jij telkens fees als je dit doet terwijl dat met Beefy gedeeld wordt over alle users in de vault, dus de fees zijn nihil.Apy is nagenoeg hetzelfde toch wanneer je de boel elke dag compound op pancake?
Prima, ieder zijn ding toch?ik heb iets meer vertrouwen in pancake dan beefy
Verwijderd
Dan stijgt BTC door naar 45k! Make my words...
Zo is het . en anders niets!Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:47:
Hodl Bitcoin gewoon de moeder. Als 40k mogelijk is, is 100k ook mogelijk. 250k ook. Misschien over 30 jaar, maar boeiend. Ik heb geen haast. Kom maar op met die tussentijdse berenmarktjes.
De dood of de gladiolen. Niets meer, niets minder.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Verwijderd
Ik spreek het uit als: koop Bitcoin.Jedi_Pimp schreef op maandag 25 januari 2021 @ 18:01:
Ik maak graag indruk op mijn vrienden door crypto termen te gebruiken die ze niet of nauwelijks kennen. Spreken jullie "hodl" uit als "hoddel" of "hoodol"?
In mijn geval spreek je het uit als "sell the dip maar weer domme gast..."Jedi_Pimp schreef op maandag 25 januari 2021 @ 18:01:
Ik maak graag indruk op mijn vrienden door crypto termen te gebruiken die ze niet of nauwelijks kennen. Spreken jullie "hodl" uit als "hoddel" of "hoodol"?
[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 25-01-2021 18:05 ]
Zero.
Jedi_Pimp schreef op maandag 25 januari 2021 @ 18:01:
[ Voor 11% gewijzigd door EnderQ op 25-01-2021 18:10 ]
Hoddel toch, geen discussie mogelijkJedi_Pimp schreef op maandag 25 januari 2021 @ 18:01:
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
i know, maar ik was zo stom om uit te stappen, dus moet nu weer op redelijk moment instappenVerwijderd schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:47:
Hodl Bitcoin gewoon de moeder. Als 40k mogelijk is, is 100k ook mogelijk. 250k ook. Misschien over 30 jaar, maar boeiend. Ik heb geen haast. Kom maar op met die tussentijdse berenmarktjes.
De dood of de gladiolen. Niets meer, niets minder.
Op crypto zijn ze erg hoog. Anderzijds hebben ze me wel geholpen op tijd in te stappen toen ik het te druk had uit te zoeken hoe exchanges allemaal werkte.Crypts schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:23:
[...]
Kan zo snel de fees niet vinden (op crypto zijn die aan de hoge kant) maar even geactiveerd en bekeken, ziet er heul niet slecht uit. Als de fees meevallen wellicht af en toe een gokje wagen.
1 cent is prima, daar ga ik niet moeilijk over doen. Ik heb overigens hetzelfde gevoel en niet alleen bij Revolut maar ook bij bijv. Binance, een partij die gecombineerd alles aan kan bieden zou f#cking geniaal zijn. Revolut is retehandig met koppeling aan CC (gratis) en nu blijkt stocks, Binance heeft dan weer goede fees, alle crypto opties die je zou willen hebben en cashbacks. Als ze dat nou eens zouden combineren...Glenn Hoddle schreef op maandag 25 januari 2021 @ 18:09:
[...]
Op crypto zijn ze erg hoog. Anderzijds hebben ze me wel geholpen op tijd in te stappen toen ik het te druk had uit te zoeken hoe exchanges allemaal werkte.
De fees zijn geloof ik $0,01, maar met een beperkt aantal gratis trades per maand bij het gratis account. Ik geloof dat als je echt wil traden hiermee je een metal account nodig hebt, maar dan kan je waarschijnlijk net zo goed bij DeGiro gaan zitten.
Al met al vind ik Revolut wel een aardig totaalpakket voor als je af en toe eens wat wil proberen, af en toe een cash valuta nodig hebt, etc, maar ze hebben niet iets dat er echt uit springt.
Wat ik niet zo goed snap in jouw geval... Je loopt al even mee toch? Waar gaat het mis?Pelox schreef op maandag 25 januari 2021 @ 18:03:
[...]
In mijn geval spreek je het uit als "sell the dip maar weer domme gast..."
Pure panic sell hier.. ongelofelijk. Zak er nu maar echt even doorheen aub..
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq