Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.919 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:47:
Hodl Bitcoin gewoon de moeder. Als 40k mogelijk is, is 100k ook mogelijk. 250k ook. Misschien over 30 jaar, maar boeiend. Ik heb geen haast. Kom maar op met die tussentijdse berenmarktjes.

De dood of de gladiolen. Niets meer, niets minder.
Precies, ik verkoop niet bij 30k omdat het een kleine dip/correctie is, ik verkoop ook niet op 3k omdat ik m'n verlies niet wil toegeven en ik verkoop niet op 3 dollar omdat het dan toch geen zak meer waard is. Mijn satjes blijven van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-06-2024
Crypts schreef op maandag 25 januari 2021 @ 18:41:
[...]

1 cent is prima, daar ga ik niet moeilijk over doen. Ik heb overigens hetzelfde gevoel en niet alleen bij Revolut maar ook bij bijv. Binance, een partij die gecombineerd alles aan kan bieden zou f#cking geniaal zijn. Revolut is retehandig met koppeling aan CC (gratis) en nu blijkt stocks, Binance heeft dan weer goede fees, alle crypto opties die je zou willen hebben en cashbacks. Als ze dat nou eens zouden combineren...

[...]

Wat ik niet zo goed snap in jouw geval... Je loopt al even mee toch? Waar gaat het mis?

Overigens kan ik er ook wat van maar dan met stonks, net voor de grap GME gekocht en binnen een paar minuten 9% winst, zou je uitcashen zou je zeggen? Nee ome Crypts wilde dat op 10% doen, gevolg? Ome Crypts staat as we speak op -12% en heeft de -25% ook gezien. _O- Stonks niet spannend? Guess again.

Moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik er maar met $10 in ben gestapt om eens te proberen.
Niks mis mee. Soms is het gewoon voor de leuk om mee te juichen/huilen. Net als bij een voetbal wedstrijd, je kan wel in het neutrale vak gaan staan, maar is toch leuker om in een fan vak te staan.

Even wat nano kopen om mee te sweaten kan ook leuk zijn, zolang je maar je main pf hodl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Jedi_Pimp schreef op maandag 25 januari 2021 @ 18:01:
Ik maak graag indruk op mijn vrienden door crypto termen te gebruiken die ze niet of nauwelijks kennen. Spreken jullie "hodl" uit als "hoddel" of "hoodol"?
Ik alleen 'hàh-dol', op z'n Engels. Of liever gewoon hold, omdat hodl gewoon een beetje raar is voor buitenstaanders.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:58
Crypts schreef op maandag 25 januari 2021 @ 18:41:

[...]

Wat ik niet zo goed snap in jouw geval... Je loopt al even mee toch? Waar gaat het mis?
Het gaat mis bij het hebben van 2 kleine kinderen die mij soms knettergek maken.. een vrouw met een eigen bedrijf.. die mij soms knettergek maakt.. thuis lesgeven.. wat mij knettergek maakt.. en daarnaast 100.000 dingen tegelijk doen en dan in 5 min proberen een trade te maken.

En dan laat ik me ook nog gek maken door van die roeptoeters hier.. had voor mijzelf besloten ETH te verkopen bij 1180 euro. Moment gemist en daarna dropte hij omlaag. Ik dacht daar gaat ie. Sell.. en hop weer omhoog. Nu wachten tot hij echt zakt.

[ Voor 31% gewijzigd door Pelox op 25-01-2021 18:51 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Nu online
Wat zijn de meningen over Bird Money?

501.4% in 30 dagen

Ze hebben wel het volgende erbij gezet: ''Kindly be aware that liquidity provided in Uniswap can be removed by providers at any moment (see rug pulling) and may result in a collapse in available liquidity. Please exercise caution when trading! This notice is NOT directed at any project in particular, and is more of a cautionary reminder for our users.''

[ Voor 74% gewijzigd door _Gast_ op 25-01-2021 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Tominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 18:27:
Een observatie.
[Afbeelding]

Dat lijntje bij ADA/USDT is echt een perfect voorbeeld van weerstand -> support. Maarja, 1 scheetje van Bitcoin en ADA dondert zoals recent te zien is ook weer richting de tering.
Laat hem maar weer een keer naar boven doorbreken!! *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:56

MicroWhale

The problem is choice

_Gast_ schreef op maandag 25 januari 2021 @ 18:53:
Wat zijn de meningen over Bird Money?

501.4% in 30 dagen

Ze hebben wel het volgende erbij gezet: ''Kindly be aware that liquidity provided in Uniswap can be removed by providers at any moment (see rug pulling) and may result in a collapse in available liquidity. Please exercise caution when trading! This notice is NOT directed at any project in particular, and is more of a cautionary reminder for our users.''
Op Ether gebouwd zo te zien, dus dan vind ik het goed. :*)

Verder: Nog nooit van gehoord. Doe mij maar een bekender (of: een minder hoog high-risk) alternatief. :P

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
QA123 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 18:44:
[...]

Niks mis mee. Soms is het gewoon voor de leuk om mee te juichen/huilen. Net als bij een voetbal wedstrijd, je kan wel in het neutrale vak gaan staan, maar is toch leuker om in een fan vak te staan.

Even wat nano kopen om mee te sweaten kan ook leuk zijn, zolang je maar je main pf hodl.
Ja lachen is het wel, wat een flipperkast dat GME, nu sta ik weer -25% maar dat als ik nu kijk zomaar weer anders zijn. _O-
Pelox schreef op maandag 25 januari 2021 @ 18:47:
[...]

Het gaat mis bij het hebben van 2 kleine kinderen die mij soms knettergek maken.. een vrouw met een eigen bedrijf.. die mij soms knettergek maakt.. thuis lesgeven.. wat mij knettergek maakt.. en daarnaast 100.000 dingen tegelijk doen en dan in 5 min proberen een trade te maken.

En dan laat ik me ook nog gek maken door van die roeptoeters hier.. had voor mijzelf besloten ETH te verkopen bij 1180 euro. Moment gemist en daarna dropte hij omlaag. Ik dacht daar gaat ie. Sell.. en hop weer omhoog. Nu wachten tot hij echt zakt.
Gewoon buy en sell zetten waar jij je prettig bij voelt, ga je af en toe mee mis maar dat is het risico. Handelen in het moment terwijl er 2 snotneuzen aan je hangen, een zeurende vrouw die veel leuker was toen je elkaar net kende en rest van al die kleine dingen die je toch echt dagelijks moet doen is geen best recept voor succesvolle trades.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

[...]

Je kan je kooters hier dumpen hoor, 1 of 2 extra maakt ook niet meer uit. Moeten ze wel van m'n Chromebook afblijven ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Aarebe1 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 19:10:
[...]

Je kan je kooters hier dumpen hoor, 1 of 2 extra maakt ook niet meer uit. Moeten ze wel van m'n Chromebook afblijven ;)
Dat kan ik je niet garanderen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:12

JT

VETAK y0

[...]

Dat is wat ik gister bedoelde met geduld ;)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:05

Bever!

3

Pelox schreef op maandag 25 januari 2021 @ 18:03:
[...]

In mijn geval spreek je het uit als "sell the dip maar weer domme gast..."

Pure panic sell hier.. ongelofelijk. Zak er nu maar echt even doorheen aub..
Stop met traden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
JT schreef op maandag 25 januari 2021 @ 19:13:
[...]

Dat is wat ik gister bedoelde met geduld ;)
Toch blij dat ik vandaag de low verkocht heb en niet gisteren :P

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Traden doe ik maar met een fluf. De rest is hodl.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Pelox schreef op maandag 25 januari 2021 @ 19:19:
[...]

Traden doe ik maar met een fluf. De rest is hodl.
Dan moet je niet zeuren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22:16
Mogelijk r&s flip , en ma's die omhoog kruisen.

Even in de gaten houden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Best een flinke fluf.

Maar nu net gebeld dat ik door ben naar de 2e ronde voor een leuke functie! Dus dat maakt een hoop goed! oOo

Met een beetje geluk kan ik over een tijdje ook weer mijn salaris blind in de shitcoins gooien!!

en eth nu even omlaag aub.. dan ben ik helemaal blij ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Pelox op 25-01-2021 19:30 ]

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel hoor @Pelox gewoon lekker van je af zeuren. Even de frustratie er uit typen. Het is een koersen topic, als die klote koers niet meewerkt moet je de frustraties mogen uiten. We voelen je pijn.

Maar vergeet nooit: het ligt niet aan jou. Deze markt en baggermunten zijn gewoon rigged.

Ponzi bende.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op maandag 25 januari 2021 @ 19:27:
[...]

Best een flinke fluf.

Maar nu net gebeld dat ik door ben naar de 2e ronde voor een leuke functie! Dus dat maakt een hoop goed! oOo

Met een beetje geluk kan ik over een tijdje ook weer mijn salaris blind in de shitcoins gooien!!
Haha klasse!

Zolang je maar wel ff je koopmomenten van tevoren doorgeeft zodat we stoplosses kunnen zetten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:32
mjoaris schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:42:
[...]

[...]

Dat is niet waar, Beefy doet dat meerdere keren per dag automatisch. Bovendien heb jij telkens fees als je dit doet terwijl dat met Beefy gedeeld wordt over alle users in de vault, dus de fees zijn nihil.

[...]

Prima, ieder zijn ding toch? ;)
De fees stellen toch amper wat voor
en ik compound ook meerdere keren per dag. Volgens mij kom je dan ongeveer gelijk uit qua apy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Go Eth!!!! Op naar de sub 1000 euro!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Pelox schreef op maandag 25 januari 2021 @ 19:37:
[Cynisme-alarm begint te flikkeren]

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
correctie’tje in de maak? Ik teken ervoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QA123
Tominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 19:50:
correctie’tje in de maak? Ik teken ervoor.
al mijn "speelgeld" zit in GME/BB, dus kan niet op de 20:30 reversal inspringen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Pelox schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:28:
Mooi mijn uitstap moment gemist op eth.. kom op nog 1x omhoog bitte.
Dat was mooi geweest ja.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
ETH trekt nu wel de langste rode 30m candle in laatste 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-08 19:58
keepitfrosty schreef op maandag 25 januari 2021 @ 19:37:
[...]

De fees stellen toch amper wat voor
en ik compound ook meerdere keren per dag. Volgens mij kom je dan ongeveer gelijk uit qua apy.
Alsnog heb je iedere keer fees en dat betekent gewoon minder cake. Ook als je 1x vergeet te compounden heb je minder. In een update één dezer dagen zal de vault de tokens ook gebalanceerd verspreiden over meerdere pools, om op iedere pool een zo hoog mogelijke APY te hebben. Maar als jij je de hele dag wilt bezig houden met op compound klikken moet je dat zelf weten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrb85
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 16:04
ETH gaat nog wel even omlaag. Nog tijd genoeg om in te kopen dus. En dan gaan we eens naar 5K hé :-) Zet de babes maar klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
QA123 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 19:56:
En 't is nog niet eens 20u30 :P

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:50
QA123 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 19:56:
"Flippening" zeggen ze _O- _O- _O-

BTC is hier de koning.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Bitcoin tikt op de 1D tegen de MA7 en MA25 aan en is daar eerder vandaag ook op afgeketst. Grote kans dat de weg naar beneden weer wordt opgezocht. En dan zijn bijv. 32k, 31k en 29k niveaus die eerder zijn aangetikt. Mocht de 29k het niet houden, dan acht ik de kans op het opzoeken van de MA99 @ 22.5k (nu, ligt iedere dag iets hoger) erg groot.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1mCuf__T08TnnxdyzpYcdHOxS8c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IYQpJDhOfbAdws90tKYzHpUi.png?f=fotoalbum_large

Op de 4H ligt de MA99 boven de huidige koers en de MA7 & MA25 eronder. De MA99 ligt nu op 35.200, daalt iedere dag iets en kan als resistance dienen. De MA7 & MA25 liggen vlak onder de huidige koers (Rond 33k) en kunnen als support dienen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kUiGfdqURJkE6PEUPNuDufeQ5zg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/laXFab30co5UtsY39aLlERch.png?f=fotoalbum_large

Aangezien er op zowel de 4H als 1D lower highs en lower lows te zien zijn, kan die trend dus heel goed doorzetten en is de kans op een daling waarschijnlijk groter dan op een stijging.

Ik ben op 33.8xx uitgestapt en blijf vooralsnog even in fiat zitten, al kan het zijn dat ik een gokje waag rond de 33k als het zo ver komt.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:18

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

mrb85 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 19:58:
ETH gaat nog wel even omlaag. Nog tijd genoeg om in te kopen dus. En dan gaan we eens naar 5K hé :-) Zet de babes maar klaar.
Blijft even de vraag bij welk prijs van ETH instappen...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Wie wilt z'n hodl pf ook altijd afronden op een rond getal?

:w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Aarebe1 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 20:03:

Niet alleen mijn hodl pf hoor :) Als ik bijv. ETH of BTC verkoop, dan zet ik daarna eerst de dust om naar BNB om te voorkomen dat als ik BTC terugkoop er nog wat storende sats achter al die nullen blijven staan.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online

Daar ben ik na 2 jaar van afgestapt, gewoon niet naar de laatste berg cijfers kijken. :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Taro schreef op maandag 25 januari 2021 @ 20:05:
[...]

Niet alleen mijn hodl pf hoor :) Als ik bijv. ETH of BTC verkoop, dan zet ik daarna eerst de dust om naar BNB om te voorkomen dat als ik BTC terugkoop er nog wat storende sats achter al die nullen blijven staan.
Hahaha, herkenbaar!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vShi6C7eXsCHn6tOoqrJMETZmno=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/h1Pdg5EIVKmITalUMcPx6GCV.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Taro schreef op maandag 25 januari 2021 @ 20:05:
[...]

Alles afronden, altijd. Ook in de trade pot en zelfs in mijn binance card wallet.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024

Nee hooguit inkopen En inzetten met ronde getallen. Verder dikke boeie, geen zin om moeite voor te doen. Ik heb geleerd dat soort pietluttige dingen los te laten in t leven.

doei

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Pelox schreef op maandag 25 januari 2021 @ 19:18:
[...]

Toch blij dat ik vandaag de low verkocht heb en niet gisteren :P
:+ Soms werkt fomo wel hoor maar die snelle beslissingen op basis van emotie hebben mij geld gekost :)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrb85
EXCalibur_EeK schreef op maandag 25 januari 2021 @ 20:02:
[...]

Blijft even de vraag bij welk prijs van ETH instappen...
Buy the downtrend

0.1 aan 1120 euro
0.1 aan 1100 euro
0.1 aan 1080 euro

...

0.1 aan 920 euro
0.1 aan 900 euro

...

0.1 aan 6 cent ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
mrb85 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 20:33:
[...]

Buy the downtrend

0.1 aan 1120 euro
0.1 aan 1100 euro
0.1 aan 1080 euro

...

0.1 aan 920 euro
0.1 aan 900 euro

...

0.1 aan 6 cent ;)
Bijna goed! Je kan beter het volgende doen

0.1 1120
0.2 1100
0.3 1080
0.4 1049
0.5 1030

zodat je als de koers niet helemaal door stijgt naar 1120 je alsnog een beetje winst hebt ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrb85
Spookie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 20:41:
[...]

Bijna goed! Je kan beter het volgende doen

0.1 1120
0.2 1100
0.3 1080
0.4 1049
0.5 1030

zodat je als de koers niet helemaal door stijgt naar 1120 je alsnog een beetje winst hebt ;-)
Helemaal akkoord. Had dit ook al zitten denken. En nog beter is net boven het afgeronde getal instappen. Dus 1121 ipv 1120, 1181 ipv 1180 ...

Eens benieuwd wat ETH vannacht gaat doen. Ik hoop op een dipje naar beneden maar kan evengoed omhoog zijn 😂

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• QA123
mrb85 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 20:49:
[...]

Helemaal akkoord. Had dit ook al zitten denken. En nog beter is net boven het afgeronde getal instappen. Dus 1121 ipv 1120, 1181 ipv 1180 ...

Eens benieuwd wat ETH vannacht gaat doen. Ik hoop op een dipje naar beneden maar kan evengoed omhoog zijn 😂
maar dat doet iedereen, dus beter instappen op 1122 ipv 1121 en 1182 ipv 1181....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:59
Pelox schreef op maandag 25 januari 2021 @ 19:37:
Mijn buy orders staan klaar in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
mannowlahn schreef op maandag 25 januari 2021 @ 20:53:
[...]

Mijn buy orders staan klaar in ieder geval.
Even onder de 1000 en dan heel snel weer up!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:59
Pelox schreef op maandag 25 januari 2021 @ 20:55:
[...]

Even onder de 1000 en dan heel snel weer up!
Nog even iets lager ook wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
mannowlahn schreef op maandag 25 januari 2021 @ 20:57:
[...]

Nog even iets lager ook wel ;)
Klein wickje dan.. maar meer niet.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WatcherZ
  • Laatst online: 28-05 08:24
Verwachten jullie nog wat spannends de aankomende uren/nacht?

[ Voor 5% gewijzigd door WatcherZ op 25-01-2021 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:21
WatcherZ schreef op maandag 25 januari 2021 @ 21:24:
Sneeuw met een beetje mazzel :)

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Denk dat we gewoon weer 30k gaan testen en dat hij in die driehoek de bovenkant heeft getest en niet doorbroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:31
Het is echt prima geld verdienen zo. Inkopen rond de 30/31, verkopen rond de 33. Mag van mij nog wel even doorgaan zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WatcherZ
  • Laatst online: 28-05 08:24
Korvaag schreef op maandag 25 januari 2021 @ 21:27:
[...]

Sneeuw met een beetje mazzel :)
_O-

Dan nog liever verlies op mijn PF :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:00
We wachten gewoon af tot 3 whales toevallig tegelijk hun buy orders plaatsen, allerlei bots triggeren zo weer moon gaan.

Zo werkt het toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
BTC 4e lagere piek sinds de top, zolang we die lijn niet doorbreken, is het zwaar bearish.

ETH inmiddels aan 3e stijgende piek, dus tja...

[ Voor 24% gewijzigd door QA123 op 25-01-2021 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

WatcherZ schreef op maandag 25 januari 2021 @ 21:24:
Ik hoop het niet. Gisteren ook al een nachtmerrie gehad. Slaapt zo onrustig.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:11
Victor Belli schreef op maandag 25 januari 2021 @ 21:33:
We wachten gewoon af tot 3 whales toevallig tegelijk hun buy orders plaatsen, allerlei bots triggeren zo weer moon gaan.

Zo werkt het toch? :+
Liever niet. Ondanks dat ik mij heb voorgenomen BTC te hodlen tot in de eeuwigheid heb ik net een hoeveelheid naar fiat gezet waar ik het een beetje koud van krijg in m'n ballen.

Die paar groene staafjes op de 5m vind ik nu al eng. Ik ben hier niet voor gemaakt, ik zou gewoon de rit naar beneden uit moeten zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
Ray_ schreef op maandag 25 januari 2021 @ 21:36:
[...]

Liever niet. Ondanks dat ik mij heb voorgenomen BTC te hodlen tot in de eeuwigheid heb ik net een hoeveelheid naar fiat gezet waar ik het een beetje koud van krijg in m'n ballen.

Die paar groene staafjes op de 5m vind ik nu al eng. Ik ben hier niet voor gemaakt, ik zou gewoon de rit naar beneden uit moeten zitten :)
Hahaha ik zou precies hetzelfde hebben. Wij waren volgens mij allebei aan het wachten op de 25k, nog voordat we de voorlopige ATH hadden neergezet. Ik ben alleen na de ATH op 37k weer ingestapt. Daarna wel geprobeerd wat BTC te winnen maar dat pakte niet goed uit. Nu heb ik mezelf maar verboden om nog te traden. Hodl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
mjoaris schreef op maandag 25 januari 2021 @ 19:56:
[...]

Alsnog heb je iedere keer fees en dat betekent gewoon minder cake. Ook als je 1x vergeet te compounden heb je minder. In een update één dezer dagen zal de vault de tokens ook gebalanceerd verspreiden over meerdere pools, om op iedere pool een zo hoog mogelijke APY te hebben. Maar als jij je de hele dag wilt bezig houden met op compound klikken moet je dat zelf weten :X
Heul veel werk is dat hoor (3x) haha en de fees tjah die paar centen. Maar het gaat er meer om dat de apy van beefy en pcs elkaar niet veel ontlopen wanneer je compounding interest meeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-09 20:55

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

DarkShadow schreef op maandag 25 januari 2021 @ 21:27:
Denk dat we gewoon weer 30k gaan testen en dat hij in die driehoek de bovenkant heeft getest en niet doorbroken.
Mijn buy orders kijken er geduldig naar uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoaris
keepitfrosty schreef op maandag 25 januari 2021 @ 21:41:
[...]

Heul veel werk is dat hoor haha en de fees tjah die paar centen. Maar het gaat er meer om dat de apy van beefy en pcs elkaar niet veel ontlopen wanneer je compounding interest meeneemt.
180% staat pancakeswap nu? Beefy staat op 466% Die paar centen zijn toch aardig wat cakes per jaar 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:11
Victor Belli schreef op maandag 25 januari 2021 @ 21:40:
[...]

Hahaha ik zou precies hetzelfde hebben. Wij waren volgens mij allebei aan het wachten op de 25k, nog voordat we de voorlopige ATH hadden neergezet. Ik ben alleen na de ATH op 37k weer ingestapt. Daarna wel geprobeerd wat BTC te winnen maar dat pakte niet goed uit. Nu heb ik mezelf maar verboden om nog te traden. Hodl!
Jup. Ik was uiteidenlijk nog trager van begrip en heb rond 40K weer gekocht. Relatief gezien was het maar een klein percentage, maar het doet nog wel een beetje pijn. Nou ja, komt wel weer goed. Wat ik nu doe vind ik een stuk spannender eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

DarkShadow schreef op maandag 25 januari 2021 @ 21:27:
BTC begin BTC, gaan we weer even tussen de 34,7 en de 37k heen en weer om vervolgens weer onder de 34,7k-lijn te gaan hoveren.... zodat Eth definitief door zijn ath kan knallen naar de 2k toe. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Er wordt flink gebouwd op Polkadot. Projecten die snel tientallen miljoenen aan waarde ontwikkelen, zoals Polkastarter, Phala, PCX en nu ook YOP: https://yop.finance/

Ik ga niet in die shitcoins investeren, maar het laat zien dat Polkadot een goed platform is om te bouwen (in een veelgebruikte programmeertaal (!)) en er nog heel veel potentie in zit.

Ter vergelijk; Het is nog wachten op het eerste project op Cardano, terwijl Cardano inmiddels 11 miljard dollar waard is :') Charles lult maar raak voor een knaak, doet-ie goed.

Wees wijs, mik je geld waar de ontwikkelaars zitten; Ethereum, Polkadot, evt. Kusama. Dan hebben we het wel zo'n beetje gehad. Meer risico nemen is bullshit. En begrijp het ook even: Polkadot is geen concurrent van Ethereum, zoals al die anderen dat proberen te zijn. Polkadot is een "snelle side chain" van Ethereum. Een deel van de waarde die momenteel bij Ethereum zit, kan heel eenvoudig naar Polkadot vloeien. Wil het naar Cardano of Cosmos gaan, dan moeten die ontwikkelaars eerst een nieuwe taal leren en daarbij het ook nog aandurven op een kleiner platform te gaan werken (minder liquiditeit).

De truc is: houd je bij je strategie, stake de hele zooi en kijk er een jaar niet meer naar.

[ Voor 50% gewijzigd door Mooody op 25-01-2021 22:32 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
mjoaris schreef op maandag 25 januari 2021 @ 21:44:
[...]

180% staat pancakeswap nu? Beefy staat op 466% Die paar centen zijn toch aardig wat cakes per jaar 8)7
Die 180 % is dus zonder compounding. Dat probeer ik dus te zeggen. Beefy laat inclusief compounding zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMoon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-01-2022
Oei dit is wel erg ziek, ze kunnen beter de 1% aanpakken, maar ja ze willen meer.

What is the Great Reset? | Davos Agenda 2021

[ Voor 13% gewijzigd door MrMoon op 25-01-2021 22:04 ]

MarsRover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoaris
keepitfrosty schreef op maandag 25 januari 2021 @ 21:50:
[...]

Die 180 % is dus zonder compounding. Dat probeer ik dus te zeggen. Beefy laat inclusief compounding zien
Houd vooral je kop in het zand en doe geen eigen onderzoek... En zoek ook even op wat APY is :X kom dan nog eens terug op je woorden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
Jouw bericht heeft me over de streep gehaald. Ik zet nu al mijn spaarcentjes om in Elrond. Prachtige tech! Hebben ze wel een blauw logo?

Wanneer top 10 market cap?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58

Heel herkenbaar. Ook datgeen wat op NEXO staat, altijd afgerond op mooie hele getallen. Lekker autistisch.

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:21

knakworst

Get more sats!

mjoaris schreef op maandag 25 januari 2021 @ 21:44:
[...]

Hey verschil tussen mogelijke scam en megascam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Het is maar een miljoen Dollar, maar toch leuk (Geen bron):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

mjoaris schreef op maandag 25 januari 2021 @ 21:54:
[...]

Houd vooral je kop in het zand en doe geen eigen onderzoek... En zoek ook even op wat APY is :X kom dan nog eens terug op je woorden.
Bij pancakeswap is het zonder compounding, ik heb het uitgerekend aan de hand van het aantal ontvangen tokens in 24 uur. Met compounding bereik je dus een veel hoger percentage.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mrb85
ETH denkt dat de maan onder de grond zit.

Tijd om de fiat bovengronds te halen :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Prijs predicties zijn zo lame, dat het woord lame daar speciaal voor uitgevonden is.
Als Elrond 50x gaat doen, heeft het een market cap van $41 miljard. Dat is bijv. 4x de huidige cap van Chainlink, die al parabolisch is gegaan de laatste 2 jaar. Voor een project dat eigenlijk geen toegevoegde waarde heeft, ik kan het in ieder geval niet vinden....

Toegegeven, ik had EGL bijna toegevoegd aan de hodl-PF een tijdje geleden, omdat de hype nog wel een tijdje zal doorrazen. Destijds voor The Graph gekozen, welke al een tijdje bij een indexer staat te pruttelen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 25-01-2021 22:15 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Taro schreef op maandag 25 januari 2021 @ 22:04:
[Twitter]
Leading global institution. Beheerd vermogen 2 miljard aldus hun website. Dat is een zeer lokaal pensioenfonds. Toch leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMoon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-01-2022
Taro schreef op maandag 25 januari 2021 @ 22:04:
[Twitter]
Tja de 1% is niet blij met 44% vd rijkdom op naar +50% .

[ Voor 4% gewijzigd door MrMoon op 25-01-2021 22:11 ]

MarsRover

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:02
Wel handig zo'n titel. Weet ik meteen dat ik deze kan overslaan. Ik geloof niet in waarzeggers

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
32.400 next of houdt de 33k (minus klein wickje) het?

Had een x10 short lopen vanaf 33.631, maar te vroeg gesloten, had sub 30k nog niet verwacht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

MrMoon schreef op maandag 25 januari 2021 @ 21:53:
Oei dit is wel erg ziek, ze kunnen beter de 1% aanpakken, maar ja ze willen meer.

What is the Great Reset? | Davos Agenda 2021

[YouTube: What is the Great Reset? | Davos Agenda 2021]
Ik ga hier niet op klikken, is niet goed voor me bloeddruk.
zer0l schreef op maandag 25 januari 2021 @ 21:59:
[...]

Heel herkenbaar. Ook datgeen wat op NEXO staat, altijd afgerond op mooie hele getallen. Lekker autistisch.
Toch een vorm van OCD he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoaris
knakworst schreef op maandag 25 januari 2021 @ 22:06:
[...]

Bij pancakeswap is het zonder compounding, ik heb het uitgerekend aan de hand van het aantal ontvangen tokens in 24 uur. Met compounding bereik je dus een veel hoger percentage.
Dat is dan misschien omdat jij in die 24 uur niks hebt gedaan maar PancakeSwap toont je toch echt het percentage APY, wat per definitie met compounding is.

Verder, PancakeSwap een scam noemen, iets wat zo onwijs door CZ gehyped wordt, gaat me ook een beetje ver. Kijk naar YFI en je begrijpt (hopelijk) wat Beefy voor potentie heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bearish retest lijkt uit te spelen. Toch blij dat ik nu lekker langs de zijkant sta en mag zien hoever deze daling gaat komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
BTC lijkt de xx,7k's leuk te vinden als weerstand.

edit: Melvin Capital krijgt 2 miljard kapitaal injectie na flinke WSB klappen op GME....

[ Voor 48% gewijzigd door QA123 op 25-01-2021 22:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Tominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 22:23:
Bearish retest lijkt uit te spelen. Toch blij dat ik nu lekker langs de zijkant sta en mag zien hoever deze daling gaat komen. :)
Maarja, hoe vaak is dat de afgelopen dagen gezegd terwijl hij dan uiteindelijk weer op een niet al te lage support weer terug wist te bouncen.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Zag hem net onder de 33k duiken en moest gelijk aan je denken :>

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Jedi_Pimp schreef op maandag 25 januari 2021 @ 22:25:
[...]

Maarja, hoe vaak is dat de afgelopen dagen gezegd terwijl hij dan uiteindelijk weer op een niet al te lage support weer terug wist te bouncen.
En hoe vaak is daarna niet ineens gaan stijgen om toch weer naar beneden te klappen :P Ik sluit niet uit dat we voorlopig bij de huidige ATH blijven en straks voor enige tijd in een bear market komen.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Ik denk niet meer dan 10%.. beetje rond choppen.. later nog wat dieper denk ik..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:10
Ik ben teleurgesteld (en ook trots dat ze bitcoin wilt) in m'n vriendin, ze heeft zojuist "bitcoin" gekocht bij BLOX |:(
Ik ga haar maar even goed straffen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Jeaust schreef op maandag 25 januari 2021 @ 22:34:
Ik ben teleurgesteld (en ook trots dat ze bitcoin wilt) in m'n vriendin, ze heeft zojuist "bitcoin" gekocht bij BLOX |:(
Misschien wel een mooie buy low :)

Even de 32.4k reclaimen en dan mogelijk weer omhoog, je weet het niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op maandag 25 januari 2021 @ 22:25:
[...]

Yup, maar daar valt ook prima op te traden natuurlijk :)
Als 'k mijn chart er nu is bij pak vind ik dat de bearish retest best wel 'ns confirmed kan zijn, wat dus ook wederom een lower high betekent. Nog meer confirmatie imo dat de bull trend even het momentum is verloren en dat een correctie best wel eens kan gaan komen. De dode katjes zijn daarin prima procentjes pakken. :9

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8o6E4Q9.png

Deze rejectie van weerstand is natuurlijk wel heel groot hé. Dat is wel echt matig. Nu danst 'ie weer op m'n support-lijntje.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Weetje fuck it, ik koop mij gewoon weer in op deze support. Een gokje wel waard. SL onder de $32K.
Als zelfs vriendinnen van m'n cryptomaatjes op de slowchat bitcoin aanschaffen gaat de bullrun nu pas beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

mrb85 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 22:09:
ETH denkt dat de maan onder de grond zit.

Tijd om de fiat bovengronds te halen :-)
Of anders zoom je uit en zie je dat ETH een enorme bullish move aan het inzetten is t.o.v. BTC.
Check ook ff het volume en vergelijk dit met de "enorme gekte" in 2017/2018. We zijn net begonnen :)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/nLLhK39/Schermafbeelding-2021-01-25-om-22-36-05.png

Je kan er beter fiat bijgooien, dan dat je continu aan het switchen bent van crypto naar fiat.
DCA op BTC en ETH, meer is niet nodig. Uitzoomen is wel nodig voor velen hier.

[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 25-01-2021 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Al vijf eth longs gefilled.. nog eentje op 1286.. kom op FILL IT

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Jeaust schreef op maandag 25 januari 2021 @ 22:34:
Lekker laten gaan. Hetzelfde hier maar dan via Revolut. Staat ze nu 3,2x mee en op het hoogtepunt x4. Niet mee bemoeien want voor je het weet is het jouw schuld als de koers onderuit gaat.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
Mooi ritme, 7,5% eraf in 7,5 uur vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09 19:36
QA123 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 22:40:
Mooi ritme, 7,5% eraf in 7,5 uur vandaag.
Raar dagje ja. Vanochtend wakker geworden met eerlijk gezegd een flinke meevaller tov het gevoel dat ik had rond middernacht. En dan vandaag 12u lang de koersen open en ieder uurtje zie je het wat verder wegslippen. (En dat alles zonder ergens een keer in te grijpen en een keer een sell of buy te maken weer uiteraard, soms voel je echt paralyzed).

Patroon herhalen vannacht? Het voelt bijna zwakker dan gisteren terwijl we wel hoger starten.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
De Bitcoin girlfriend-indicator van @Jeaust werpt zijn vruchten af. Bedankt voor deze TA gozer! >:)

Oef @Taro met een interventie. Sorry voor de offtopic meuk, ben nog 'n beetje van de oude garde en slowchat enzo. Moet ff wennen.

[ Voor 39% gewijzigd door Tominatie op 25-01-2021 22:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:10
Tominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 22:57:
De Bitcoin girlfriend-indicator van @Jeaust werpt zijn vruchten af. Bedankt voor deze TA gozer! >:)

Oef @Taro met een interventie. Sorry voor de offtopic meuk, ben nog 'n beetje van de oude garde en slowchat enzo. Moet ff wennen.
Haha! Ik zal jullie up to date houden. ik geef geen financieel advies

Is ome Taro nu ook langzaam aan 't verzuren? When riot? /s

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 22:57:

Ouwe stoker ben je. Valt me nog mee dat je niet met 10MB blocks staat te gooien naar ME op de dam.
Pagina: 1 ... 71 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!