Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Daarom is het een poll en vraag ik verder niksdehardstyler schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:14:
[...]
Wat heb jij toch met iedereens vermogen? Lees de topicstart anders nog een keer door. Het boeit hier niemand wat jou portfolio waard is. En het zou jou, zeker uit veiligheidsoogpunt, ook helemaal niks uit moeten maken wat iemands profiel waard is. Altijd maar die bedragen in jou reacties, stop er gewoon mee.
Het geeft ook een beetje weging aan de berichten.
haha idd. Er is nog steeds geen reden tot juichen of schreeuwen dat er een nieuw ATH aan zit te komen, al zie ik wel een klein hoopgevend candle'tje nu. Wellicht gaan we nog wel hoger, maar moeten we nu wel echt ons best gaan doen!TomTorquay schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:20:
[...]
Wie moet ik zien gaan? Of bedoel je die kleine oprisping van BTC?
Hoe kan je dat aan de inleg zien? Misschien is mijn 1000 euro wel mijn hele vermogen en ga ik er dus vol voor. Tevens zit mijn vader ook in crypto en die heeft 5 miljoen dollar in BTC, maar dat is wisselgeld voor hem joh. Hij heeft nog 10 miljard dollar in aandelen zitten, die 5 miljoen dollar is maar een hobby voor hem.PWM schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:20:
[...]
Daarom is het een poll en vraag ik verder niksHet is gewoon interessant om te weten wat mensen een beetje aanhouden. En vooral ook of er veel hobbyisten zitten of mensen die er echt vol voor gaan. Zonder daar enig waardeoordeel aan toe te voegen
Bekijk puntje 3 nog eens in de topicstart en doe het gewoon niet. Ik snap dat het met je profielfoto ook niet opschiet en dat je andere bezigheden zoekt, maar ik zou gewoon wat anders gaan doen joh.
Dat is een tip he. Eentje die ik onderschrijf, maar het is niet verboden en ik zie al helemaal geen probleem met de poll. Ik zou suggereren om er niet zo hard op in te gaan zoals je nu aan het doen bentdehardstyler schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:24:
Bekijk puntje 3 nog eens in de topicstart en doe het gewoon niet.
Verder is het wel duidelijk dat PWM de ballen niet heeft, anders hadden er wel hogere bedragen ingestaan
[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 25-01-2021 14:27 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
In de tip geef je mee om nooit je portfoliowaarde met mensen te delen (wat je ook gewoon echt nooit moet doen) en vervolgens sta je een poll toe waar in exact dat gevraagd wordt? Oke dan..oisyn schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:26:
[...]
Dat is een tip he. Eentje die ik onderschrijf, maar het is niet verboden en ik zie al helemaal geen probleem met de poll. Ik zou suggereren om er niet zo hard op in te gaan zoals je nu aan het doen bent

hoeveel mensen met boormachines?
*tominatie gaat zijn schuilkelder in
Ik mis nog de hogere regionen. 4 btc is gewoon 100k he. 40 btc een miljoen.PWM schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:08:
Aangezien ik aandachtig mee lees, ben ik toch wel een beetje benieuwd naar de bedragen die hier om gaan. Om dat even anoniem te houden.
Poll: Mijn crypto portfolio is € euro
• Minder dan 1000
• 1000 tot 2500
• 2500 tot 7500
• 7500 tot 15.000
• 15.000 tot 25.000
• 25.000 tot moon
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Niet voor mezelf overigens.

doei
andere kant, wellicht stijgt ie nog wel meer.... twijfels, twijfels alom.
I have the body of a god, shame it's a buddha......
Dat is anoniem. Die regel is er om te voorkomen dat iemand weet van welke username die moet proberen uit te vinden waar die woont. Maar anoniem kan dat niet.dehardstyler schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:28:
[...]
In de tip geef je mee om nooit je portfoliowaarde met mensen te delen (wat je ook gewoon echt nooit moet doen) en vervolgens sta je een poll toe waar in exact dat gevraagd wordt? Oke dan.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Ik wilde net gaan posten of er iemand wat lijntje had getrokken waar de volgende resistance op weg naar boven zich ongeveer zou moeten bevinden. Misschien dat ik wat getrapte sell orders van 35.0 tot 35.4 plaats met de trade-stack idd.Malarky schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:31:
Komt de voorspelling toch nog uit. Op 35000 hebben we de gap gesloten en zal er zeker een sterke short beweging zijn. Al is 35500 tot de lijn nog zeker haalbaar. Neem daar een short positie, dan gaan we weer op weg naar beneden een bodem maken waarschijnlijk.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Omdat het elke keer dezelfde zijn die zoveel interesse tonen in andermans financiën. Daar snap ik niks van, zeker niet met de horrorverhalen op internet. Maar iets minder gestrekt been had wel gemogen, daar heb je gelijk in.
Ergens wel interessant om te weten wat iemands pf waarde is. Zou geen kwaad kunnen als men weet wat het advies van sommige roeptoeters eigenlijk waard is (ze met hun pro-lijkende-adviezen zelf nog geen €1000 in handen hebben). Zo is het advies van bijvoorbeeld topicstarters beter serieus te nemen dan van mij.dehardstyler schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:14:
[...]
Wat heb jij toch met iedereens vermogen? Lees de topicstart anders nog een keer door. Het boeit hier niemand wat jou portfolio waard is. En het zou jou, zeker uit veiligheidsoogpunt, ook helemaal niks uit moeten maken wat iemands profiel waard is. Altijd maar die bedragen in jou reacties, stop er gewoon mee.
We gaan dit (pf waarde bekend maken) natuurlijk niet doen, maar sommige figuren/'experts' hier zouden een flinke disclaimer onder hun naam mogen hebben staan.
ik snap het wel, ik heb ook een hekel aan Feyenoord.
Ik zou zeggen: de daily 25MA en die loopt nu rond 35000.twit schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:32:
[...]
Ik wilde net gaan posten of er iemand wat lijntje had getrokken waar de volgende resistance op weg naar boven zich ongeveer zou moeten bevinden. Misschien dat ik wat getrapte sell orders van 35.0 tot 35.4 plaats met de trade-stack idd.
Ik was een paar dagen te vroeg blijkbaarRichh schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:40:
Op 26 januari kruisen de lijnen, horizontal gezien van 2/3 januari en de lijn die je onder 4 en 11 januari door kan trekken, elkaar. Rond 34.6k wordt het spannend.

Nu duimen dat ie dit niveau kan behouden.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat weet je ook wel zonder die poll. Zo veel mensen die hier van alles claimen, maar traden voor tientalen euro's en dan weer REKT1?@#?!?@!?!? gaan.Chris.nl schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:34:
[...]
Ergens wel interessant om te weten wat iemands pf waarde is. Zou geen kwaad kunnen als men weet wat het advies van sommige roeptoeters eigenlijk waard is (ze met hun pro-lijkende-adviezen zelf nog geen €1000 in handen hebben). Zo is het advies van bijvoorbeeld topicstarters beter serieus te nemen dan van mij.
We gaan dit (pf waarde bekend maken) natuurlijk niet doen, maar sommige figuren/'experts' hier zouden een flinke disclaimer onder hun naam mogen hebben staan.
Ik weet er niets vanaf en heb wat speelgeld erin zitten. Leuk voor erbij.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zo anoniem is dat niet, is wel heel makkelijk IP's farmen van mensen die meer dan 25k bezittenPWM schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:08:
Aangezien ik aandachtig mee lees, ben ik toch wel een beetje benieuwd naar de bedragen die hier om gaan. Om dat even anoniem te houden.
Poll: Mijn crypto portfolio is € euro
• Minder dan 1000
• 1000 tot 2500
• 2500 tot 7500
• 7500 tot 15.000
• 15.000 tot 25.000
• 25.000 tot moon
Tussenstand:
[Afbeelding]
Zal zo even middels een VPN een stem uitbrengen dan
Ergens heb je daar wel gelijk in, maar dan heeft die poll alsnog geen zin, want je weet niet (makkelijk) wie wat gestemd heeft. En daarbij kan ik ook gewoon neerzetten dat ik 25k+ heb, terwijl ik maar €100 heb. Het voegt eigenlijk allemaal helemaal niks toe dus, maar er kunnen potentieel grote gevolgen zijn. Gewoon niet doen dus.Chris.nl schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:34:
[...]
Ergens wel interessant om te weten wat iemands pf waarde is. Zou geen kwaad kunnen als men weet wat het advies van sommige roeptoeters eigenlijk waard is (ze met hun pro-lijkende-adviezen zelf nog geen €1000 in handen hebben). Zo is het advies van bijvoorbeeld topicstarters beter serieus te nemen dan van mij.
I saw moon, I clicked.Ray_ schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:42:
Precies, ik heb ook 25K tot moon ingevuld. Sta je dan met je boormachine in m'n huiskamer terwijl ik nog geen 100 euro er in heb zitten. Joke's on you!
Reken maar dat ik blijf boren tot er minimaal 25k te voorschijn komt.Ray_ schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:42:
Precies, ik heb ook 25K tot moon ingevuld. Sta je dan met je boormachine in m'n huiskamer terwijl ik nog geen 100 euro er in heb zitten. Joke's on you!
Inderdaad, ik geloof nooit dat hier 31 man met meer dan 25k speelt.dehardstyler schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:37:
En daarbij kan ik ook gewoon neerzetten dat ik 25k+ heb, terwijl ik maar €100 heb.
Dat gaat een pijnlijke avond wordenRay_ schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:42:
Misschien naïef maar zolang het niet om miljoenen gaat denk ik dat het risico best klein is dat er iemand langskomt
ik denk dat dat opzich wel kan hoor, heel wat mensen hier zitten er al lange tijd in. Stel je hebt in de '17 run al heel wat winsten kunnen maken en daarna de schade een beetje beperkt gehouden en verder in de hele bearmarket op $6K en $3K elke maand een paar honderd bent blijven investeren heb je gewoon dikke knaken nu.TomTorquay schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:43:
[...]
Inderdaad, ik geloof nooit dat hier 31 man met meer dan 25k speelt.
Af'n toe nog een gelukje mee met een shitcoin pump. Het "grote geld" maakt ons plebs rijk. Da's toch wel aardig van ze.
Het zegt meer over hem dat hij de indeling zo gemaakt heeft dan over iedereen die gestemd heeft.Crypts schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:15:
[...]
Ah ik zie dat ik in goed gezelschap ben.Overigens vind ik het weinig zeggen, +25k is leuk geld maar nog niet wereldschokkend.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Wagens en villa's zijn niet zomaar te jatten; die staan op naam. Dure spullen zijn vaak beveiligd en/of verzekerd.Egeau schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:45:
Ik denk wel dat we iets te bang zijn voor die boormachine. Iedereen met een dikke wagen of een grote villa signaleert ook dat ze veel bezittingen hebben en dat er dus wat te halen valt maar dat weerhoudt niemand.
Misschien naïef maar zolang het niet om miljoenen gaat denk ik dat het risico best klein is dat er iemand langskomt
Crypto is extreem makkelijk 'ontraceerbaar' te stelen; dat is het risico. Net als cash geld en goudstaven.
Er worden mensen vermoord voor minder dan 25k vrees ik.
Ik geloof ook meer dan 75% van de posts hier niet, dus dat klopt dan wel.TomTorquay schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:43:
[...]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Het probleem met crypto is vooral dat je er redelijk ongezien mee kunt wegkomen. Ik kan jou niet met een pistool op je kop je rekening leeg laten overmaken naar een andere rekening en er dan mee wegkomen. Dat is met crypto alweer een stuk makkelijker.Egeau schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:45:
Ik denk wel dat we iets te bang zijn voor die boormachine. Iedereen met een dikke wagen of een grote villa signaleert ook dat ze veel bezittingen hebben en dat er dus wat te halen valt maar dat weerhoudt niemand.
Het zegt idd erg weinig en ik snap dat obsessieve met bedragen ook niet. Wat we nu wel weten is dat hij zelf ergens in het midden van de opties zit. Doorgaans maken mensen polls aan waarbij ze hun eigen situatie als middenpunt zien.dehardstyler schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:24:
[...]
Hoe kan je dat aan de inleg zien? Misschien is mijn 1000 euro wel mijn hele vermogen en ga ik er dus vol voor. Tevens zit mijn vader ook in crypto en die heeft 5 miljoen dollar in BTC, maar dat is wisselgeld voor hem joh. Hij heeft nog 10 miljard dollar in aandelen zitten, die 5 miljoen dollar is maar een hobby voor hem.
Bekijk puntje 3 nog eens in de topicstart en doe het gewoon niet. Ik snap dat het met je profielfoto ook niet opschiet en dat je andere bezigheden zoekt, maar ik zou gewoon wat anders gaan doen joh.
Dus is de volgende vraag vanaf welk bedrag is het het waard om de boormachine in de achterbak te gooien en een ritje te maken?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik niet, maar potato potahto
Je snapt het verschil tussen een regel en een tip? En wat vertelt de poll nu? Hoeveel mensen op een bepaalde optie hebben geklikt, meer niet. Kom op zegom nooit je portfoliowaarde met mensen te delen (wat je ook gewoon echt nooit moet doen) en vervolgens sta je een poll toe waar in exact dat gevraagd wordt? Oke dan.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Of alsnog de schilder betalen mocht ie onverhoopt toch winnenPWM schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:02:
[...]
Ik heb hetzelfde gedaan met DOT. Daar kan ik nu 3 weken van op vakantie
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
Oke oke...Crypts schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:47:
Dus is de volgende vraag vanaf welk bedrag is het het waard om de boormachine in de achterbak te gooien en een ritje te maken?
Poll: Vanaf welk bedrag pak jij je boormachine?
• <1000
• <2500
• <7500
• <15.000
• <25.000
• meer dan 25.000
Tussenstand:
Oke oisyn, sorry dat ik je topic vervuild heb..oisyn schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:48:
[...]
Ik niet, maar potato potahto
[...]
Je snapt het verschil tussen een regel en een tip? En wat vertelt de poll nu? Hoeveel mensen op een bepaalde optie hebben geklikt, meer niet. Kom op zeg
Volgens mij kun je boormachines boven de 2500 niet krijgen bij de Gamma. Of is dat niet wat je bedoelde?Richh schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:50:
[...]
Oke oke...
Poll: Vanaf welk bedrag pak jij je boormachine?
• <1000
• <2500
• <7500
• <15.000
• <25.000
• meer dan 25.000
Tussenstand:
[Afbeelding]
Zoon ik heb nog tegen je gezegd, houdt die bedragen nou gewoon voor jezelf!dehardstyler schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:24:
[...]
Hoe kan je dat aan de inleg zien? Misschien is mijn 1000 euro wel mijn hele vermogen en ga ik er dus vol voor. Tevens zit mijn vader ook in crypto en die heeft 5 miljoen dollar in BTC, maar dat is wisselgeld voor hem joh. Hij heeft nog 10 miljard dollar in aandelen zitten, die 5 miljoen dollar is maar een hobby voor hem.
Voor straf moet je de waarde van je potrfolio delen!dehardstyler schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:50:
[...]
Oke oisyn, sorry dat ik je topic vervuild heb.
Dat is wel waar, al denk ik dat er in Villawijken ook heel wat kluizen opengaan met waardevolle spullen zodra iemand een pistool op zijn kop krijgt. Goud, geld, juwelen zijn prima te verpatsen in het criminele circuit. Ik kan achteraf mijn BTC nog prima tracken en evt. laten freezen als hij het via een exchange wil laten uitcashen, dat kan bij die andere spullen weer niet.dehardstyler schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:47:
[...]
Het probleem met crypto is vooral dat je er redelijk ongezien mee kunt wegkomen. Ik kan jou niet met een pistool op je kop je rekening leeg laten overmaken naar een andere rekening en er dan mee wegkomen. Dat is met crypto alweer een stuk makkelijker.
Moet wel toegeven dat als een inbreker je doelgericht target dat hij ook wel in staat is om de funds op een anonieme manier om kan zetten in Euro's
In ieder geval is er meer geweld op Binance en worden er meer Henk's en Ingrid's in elkaar geslagen en verkracht dan op een plein in Eindhoven, Urk of Stein of all places.Tominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:20:
Snap die corona demonstranten ook niet hé, je kan toch veel beter shitcoins traden? Lekker thuis op de bank met een bakkie koffie. Thats the life.
Je gaat toch niet voor jan lul op 'n plein staan waar je natgespoten wordt door de ME. In de zomer is zo'n waterballet wel geinig, maar nu is het fucking koud. Nouja, ieder zo zijn ding natuurlijk.
Gelukkig heeft iemand daar een handige website voor gemaakt!.oisyn schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:53:
[...]
Voor straf moet je waarde van je potrfolio delen!
Hier kun je mijn portfolio vinden: https://www.bybt.com/Grayscale
Wat zegt het dan? Wat voor waarde heeft het voor jou als de poll zou uitmaken dat er 100 mensen meer dan 25k in crypto hebben?PWM schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:20:
[...]
Daarom is het een poll en vraag ik verder niksHet is gewoon interessant om te weten wat mensen een beetje aanhouden. En vooral ook of er veel hobbyisten zitten of mensen die er echt vol voor gaan. Zonder daar enig waardeoordeel aan toe te voegen
En op welke berichten ga je nu meer/minder letten nu je de uitslag van die poll weet?
Mijn punt is: Je weet na zo'n poll nog helemaal niks. Je weet niet of er eerlijk gestemd is of getrollt. En stel dat het allemaal naar waarheid is ingevuld, weet je niet wie dat precies allemaal hebben gedaan. Je weet dus ook niet welke berichten je meer/minder serieus moet nemen. Of welke berichten meer/minder waarheden bevatten.
Hoeveel mensen met boormachines zullen daar al langs zijn geweest?dehardstyler schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:55:
[...]
Gelukkig heeft iemand daar een handige website voor gemaakt!![]()
Hier kun je mijn portfolio vinden: https://www.bybt.com/Grayscale
Ik ben inmiddels mn wagentje aan het vol ladenTominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:56:
[...]
Hoeveel mensen met boormachines zullen daar al langs zijn geweest?
Geloof het of niet: Ik heb letterlijk een gat in mijn knie, serieus.Tominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:56:
[...]
Hoeveel mensen met boormachines zullen daar al langs zijn geweest?

Maar het is van een fietsongeluk van vroeger. "Gelukkig."
hahaUzuhl schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:57:
[...]
Ik ben inmiddels mn wagentje aan het vol laden

Zorg er wel voor dat ze hun crypto even omwisselen richting Monero voordat ze het naar je overmaken, anders ben je alsnog te tracken.
Voor jou is 25k misschien veel maar voor velen is 25k helemaal niet veel. Ik geloof het best.TomTorquay schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:43:
[...]
target voor de boormachine spottedLuuk schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:01:
[...]
Voor jou is 25k misschien veel maar voor velen is 25k helemaal niet veel. Ik geloof het best.
Hoe realistisch is het scenario dat alle developers van het btc protocol gehijacked worden door een geheime dienst/criminele organisatie. Waarna zij de controle erover kunnen hebben achter de schermen.
doei
Je kunt de devs wel in de isoleer gooien maar veel schiet je er niet mee op. Stel je wilt het protocol aanpassen moeten alle miners daarmee instemmen.SJAAKSJAAK schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:04:
Nu we toch op de boormachine tour zijn vroeg ik me eigenlijk ook het volgende af:
Hoe realistisch is het scenario dat alle developers van het btc protocol gehijacked worden door een geheime dienst/criminele organisatie. Waarna zij de controle erover kunnen hebben achter de schermen.
Dat doen ze dus niet. Daarom gaat bitcoin qua technologie ook niet vooruit.
Ik kom hier voor de gezelligheid ja.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik geloof het ook wel eigenlijk. Ik ga niet zeggen dat het weinig is maar als je een redelijk leuk betaalde baan hebt en leuk geld overhoudt dan vind ik het helemaal niet zo raar om met een deel daarvan in crypto te zitten. We hebben ook net een leuke stijging achter de rug dit jaar dus echt onverantwoord veel kun je het ook niet noemen.Luuk schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:01:
[...]
Voor jou is 25k misschien veel maar voor velen is 25k helemaal niet veel. Ik geloof het best.
Ik zal ook een glaasje zivania voor hem klaarzetten.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik doe THETA niet eerder dan $20 de deur uit. En zelfs dan nog niet alles (tenzij we tegen einde van de bull run zitten).Marxje1981 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:30:
Ik zie zelfs theta lekker gaan, nu hevig in dubio om te verkopen, heb er een leuke winst op, dan terugkopen als ie weer wat gezakt is.
andere kant, wellicht stijgt ie nog wel meer.... twijfels, twijfels alom.
Nou, mooi. En ik kreeg enkele weken geleden nog het verwijt elitair te zijnLuuk schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:01:

Natuurlijk is het mogelijk dat men met 25k speelt. Alleen geloof ik er geen fluit van dat meer dan 30% van de stemmers tot die categorie zouden behoren. Het nodigt gewoon uit om 25k+ aan te klikken, ook al zit er met maar 6 cent in.
Oja, dus dan is het eerder die >50% van de mining capaciteit theorie die gevaarlijk is voor het protocolTominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:06:
[...]
Je kunt de devs wel in de isoleer gooien maar veel schiet je er niet mee op. Stel je wilt het protocol aanpassen moeten alle miners daarmee instemmen.
Dat doen ze dus niet. Daarom gaat bitcoin qua technologie ook niet vooruit.
doei
Verwijderd
Maar als er hier een zwarte BMW met 4 gemaskerde halfzware jongens in trainingspak aan komt rijden met een kofferbak vol boormachines en klauwhamers, en ze zien mijn huis...
Ik denk dat ze uit medelijden gaan helpen klussen in plaats van me proberen te beroven.
Nee, dat speelt totaal niet.SJAAKSJAAK schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:09:
[...]
Oja, dus dan is het die >50% van de mining capaciteit theorie die gevaarlijk is voor het protocol
Kijk de devs hebben niet heel veel invloed, alhoewel ze hebben wel invloed maar ze kunnen niks aanpassen zonder instemming van de miners.
Stel de overheid gaat alle bitcoin devs oppakken schieten ze daar niks mee op. Zij kunnen dan niet het protocol van bitcoin aanpassen omdat deze miners er nooit in mee zouden gaan.
Het >50% verhaal gaat misschien opspelen wanneer het minen steeds meer centralized geraakt doordat het voor kleine partijen niet meer rendabel is om te minen waardoor er alleen nog grote partijen overblijven.
In china zit bijv. al 60% van de miningpower. Not good imo.
De halvings spelen hierbij ook een rol, de éne kant is het fijn dat het schaarser wordt maar hierbij komt wel het decentrale aspect onder druk.
Zeker als er weer een bearmarket komt.
Als je wil pochen doe je dat meestal niet anoniem.TomTorquay schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:09:
[...]
Nou, mooi. En ik kreeg enkele weken geleden nog het verwijt elitair te zijn![]()
Natuurlijk is het mogelijk dat men met 25k speelt. Alleen geloof ik er geen fluit van dat meer dan 30% van de stemmers tot die categorie zouden behoren. Het nodigt gewoon uit om 25k+ aan te klikken, ook al zit er met maar 6 cent in.
Die kunnen we dus ieder uur opnieuw invullen. Van 1.000 naar 25.000 in a heartbeat!
Ik zou even wachten. Ik gok met @Malarky mee:keinless schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:18:
Pfff de FOMO drang begint nu wel weer op te spelen hoor, zit nog in fiat maar als dit zo door blijft gaan dan mis ik wel compleet de boot...
Maar uiteraard moet je zelf bepalen wat je doet, want ik heb vorige week al een paar keer goed gegokt en doorgaans lukt dat niet zo vaak bij mij.Malarky schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:31:
Komt de voorspelling toch nog uit. Op 35000 hebben we de gap gesloten en zal er zeker een sterke short beweging zijn. Al is 35500 tot de lijn nog zeker haalbaar. Neem daar een short positie, dan gaan we weer op weg naar beneden een bodem maken waarschijnlijk.
GingStokstaart schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:21:
XRP gaat mee
Zag hem idd voorbij komen. Ik ga ook maar gewoon even wachten, dikke kans dat er sowieso weer een drop komt, hoe groot die dan ook mag zijnRay_ schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:21:
[...]
Ik zou even wachten. Ik gok met @Malarky mee:
[...]
Maar uiteraard moet je zelf bepalen wat je doet, want ik heb vorige week al een paar keer goed gegokt en doorgaans lukt dat niet zo vaak bij mij.
Precies, ruim voldoende posters hier met een relatief hoog inkomen en bovenal: belangrijke 'schaapjes op het droge'. Denk aan: huis, auto en prima rondkomen met kinderen. Als je dan wat geld overhoudt en een jaar of 2 aan het DCA'en was vóór deze bullrun, dan red je dat prima.Crypts schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:16:
[...]
Als je wil pochen doe je dat meestal niet anoniem.Ik vind het echt niet gek dat er een relatief groot gedeelte met +25k speelt. Tweakers is ook niet echt het gemiddelde van Nederland (en België) en ik denk (maar weet dat dus niet zeker) dat het gemiddelde inkomen hier ook wat hoger ligt.
Zeker wie er al voor 2017 in heeft gezeten heeft vast een keer op het punt gestaan om meer dan 1 hele Bitcoin te bezitten. Die zitten hier meer dan ruim voldoende, en zeker als je wat spaargeld hebt (wat toch niet rendeert) is het in dat opzicht helemaal niet zo'n gek bedrag.
Voor de boormachine-fetisjisten: hier is bovenstaande niet het geval.
Ja, ik heb ooit 1 BTC gehad
Dikke.QA123 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:25:
als iemand nog actie wil zien, over 5 minuten gaat de Nasdaq open, ben benieuwd wat GME gaat doen...
Vette.
Moon.
GME HODL $1000 SOON
Van 28.850 naar 34.600 in 4 dagen, oftewel 20 procent herstel.TomTorquay schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:20:
[...]
Wie moet ik zien gaan? Of bedoel je die kleine oprisping van BTC?
Bitcoin die nu voorzichtig bounced in de triangle is overigens minstens zo spannend als je het mij vraagtQA123 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:25:
als iemand nog actie wil zien, over 5 minuten gaat de Nasdaq open, ben benieuwd wat GME gaat doen...
Als we deze levels houden is het moon soon.
Edit: GME staat op 95 USD

[ Voor 9% gewijzigd door Richh op 25-01-2021 15:30 ]
Dit, (zonder kids dan). T'is dat ik van mijn vriendin niet meer met mijn l*l in de woonkamer mag spelen, maar een man heeft z'n hobby nodig, en met de lange werkdagen en korte avonden is het een leuke bezigheid. Ook met kleine bedragen.Richh schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:25:
[...]
Precies, ruim voldoende posters hier met een relatief hoog inkomen en bovenal: belangrijke 'schaapjes op het droge'. Denk aan: huis, auto en prima rondkomen met kinderen. Als je dan wat geld overhoudt en een jaar of 2 aan het DCA'en was vóór deze bullrun, dan red je dat prima.
Zeker wie er al voor 2017 in heeft gezeten heeft vast een keer op het punt gestaan om meer dan 1 hele Bitcoin te bezitten. Die zitten hier meer dan ruim voldoende, en zeker als je wat spaargeld hebt (wat toch niet rendeert) is het in dat opzicht helemaal niet zo'n gek bedrag.
Voor de boormachine-fetisjisten: hier is bovenstaande niet het geval.
Ja, ik heb ooit 1 BTC gehadmaar dat is wel ff geleden. Hier is niet op 'moon' geklikt
De boormachines zijn welkom, maar ik ben bang dat je die kwijt bent voor je halverwege mijn ghet.. wijk bent
Zero.
Lijkt me wel een leuk experiment. €500.- inzetten aan het begin van het jaar en alleen maar dingen kopen die op dat moment op WSB gehyped worden. Ben benieuwd naar het rendement.Tominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:35:
Ik vind het wel mooi, oprecht alles wat op WSB voorbij komt gaat hard. Je moet gewoon kopen waar zij het veel over hebben. Bijv zo'n $BB(blackberry) gaat ook kneitergoed. Dikke vette moon, gratis geld op te rapen.
Het is voor mij een hobby waar ik vol voor gaPWM schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:20:
[...]
Zero.
Wat is een WSB?Tominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:35:
Ik vind het wel mooi, oprecht alles wat op WSB voorbij komt gaat hard. Je moet gewoon kopen waar zij het veel over hebben. Bijv zo'n $BB(blackberry) gaat ook kneitergoed. Dikke vette moon, gratis geld op te rapen.
*edit*
Ah wall street bets.
Ik ken wel meer van dit soort groepen.
De pump&dump van de aandelenmarkten. Die had je in 2017 ook veel in crypto.
[ Voor 18% gewijzigd door MicroWhale op 25-01-2021 15:44 ]
De grootste community met retards en autisten (het overtreft zelfs Tweakers) /korreltjezout
https://www.reddit.com/r/wallstreetbets/
Bijna net zo erg als die shitcoin pumps op crypto topics idd.Tominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:35:
Persoonlijk vind ik het zelfs nog een redelijk grijs gebied of het wel legaal is wat er gebeurd; feitelijk wordt wsb langzamerhand een pump&dump forum die profiteert van het piramidespel. Vermakelijk door de memes wel, maar als het een gesloten forum zou zijn, was het illegaal geweest.
Dat laatste vooral. 25k is voor heel veel Nederlanders tussen de 8 en 12 maanden werken. Dat maakt het geen gigantisch bedrag, maar je spaart dat ook niet zomaar even bijeen als je een modaal loon hebt.Crypts schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:08:
[...]
Ik geloof het ook wel eigenlijk. Ik ga niet zeggen dat het weinig is maar als je een redelijk leuk betaalde baan hebt en leuk geld overhoudt dan vind ik het helemaal niet zo raar om met een deel daarvan in crypto te zitten. We hebben ook net een leuke stijging achter de rug dit jaar dus echt onverantwoord veel kun je het ook niet noemen.
Maar het feit dat een bitcoin nog geen 12 maanden geleden 3k kostte maakt het ineens een stuk waarschijnlijker. En ETH zelfs maar 150 euro!
Daar pochen ze in het openbaar met portfolio's.
Ze pochen daar niet alleen met portfolio's, je hebt echt de grootste debielen die bijvoorbeeld op video hun eigen pis opdrinken. Dat was 9 maanden geleden, ik bespaar jullie de link want wie de fuck wil dat nou zien?WhySoSerious schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:45:
Precies, mensen met boormachines kunnen beter daarheen verhuizen.
Daar pochen ze in het openbaar met portfolio's.
Je hebt ook mensen die in 1 dag hun hele portfolio vergooien in bizar risicovolle options en dergelijke. Wat een shitshow.
Je had me op debielen die hun eigen pis drinken, nu nog een reddit account.Tominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:48:
[...]
Ze pochen daar niet alleen met portfolio's, je hebt echt de grootste debielen die bijvoorbeeld op video hun eigen pis opdrinken. Dat was 9 maanden geleden, ik bespaar jullie de link want wie de fuck wil dat nou zien?
Je hebt ook mensen die in 1 dag hun hele portfolio vergooien in bizar risicovolle options en dergelijke. Wat een shitshow.
Uzuhl schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:49:
[...]
Je had me op debielen die hun eigen pis dringen, nu nog een reddit account.

haha het is wel een heel boeiend topic om te volgen, de memes zijn serieus van extreem goede kwaliteit. Je lacht je vaak genoeg kapot
Echt een cult is dat.
Ach, daar komen mensen er voor uit dat ze hun eigen pis drinken, hier vertellen mensen dat ze XRP hebben.Tominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:48:
[...]
Ze pochen daar niet alleen met portfolio's, je hebt echt de grootste debielen die bijvoorbeeld op video hun eigen pis opdrinken. Dat was 9 maanden geleden, ik bespaar jullie de link want wie de fuck wil dat nou zien?
Beiden 3 letters, beiden even erg
Tominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:50:
[...]
![]()
![]()
haha het is wel een heel boeiend topic om te volgen, de memes zijn serieus van extreem goede kwaliteit. Je lacht je vaak genoeg kapot![]()
Echt een cult is dat.
:fill(white):strip_exif()/f/image/GtecaG8WIwXwjnBsNLMTgHeL.png?f=user_large)
Ik zie wat je bedoeld hahaha
Lidl heeft echt wel kwaliteit hoor!
Dus ik hoef maar 1 keer 50,- uit te geven (steenboortjes inbegrepen), 1 keer bij jou langs gaan en dan kan ik er nog 363 kopen? Best goeie ROI.Chris.nl schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:51:
Ik wil niet pochen, maar heb net wel even uitgerekend dat ik van mijn pf 364 klopboormachines kan kopen.
Lidl heeft echt wel kwaliteit hoor!
En met die 363 machines dan bij anderen langsgaan.Ray_ schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:54:
[...]
Dus ik hoef maar 1 keer 50,- uit te geven (steenboortjes inbegrepen), 1 keer bij jou langs gaan en dan kan ik er nog 363 kopen? Best goeie ROI.
Dit noemen ze compounding interest.
Zero.
Hangt er vanaf hoeveel jij zijn buren haatPelox schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:57:
Vraagje.. is het echt nodig om een klopboormachine te nemen of werkt een accuboor net zo goed?
En als niemand die node versie gaat draaien, gebeurd er helemaal niks met het protocol.Tominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:12:
[...]
Nee, dat speelt totaal niet.
Kijk de devs hebben niet heel veel invloed, alhoewel ze hebben wel invloed maar ze kunnen niks aanpassen zonder instemming van de miners.
Stel de overheid gaat alle bitcoin devs oppakken schieten ze daar niks mee op. Zij kunnen dan niet het protocol van bitcoin aanpassen omdat deze miners er nooit in mee zouden gaan.
Het >50% verhaal gaat misschien opspelen wanneer het minen steeds meer centralized geraakt doordat het voor kleine partijen niet meer rendabel is om te minen waardoor er alleen nog grote partijen overblijven.
In china zit bijv. al 60% van de miningpower. Not good imo.
De halvings spelen hierbij ook een rol, de éne kant is het fijn dat het schaarser wordt maar hierbij komt wel het decentrale aspect onder druk.
Zeker als er weer een bearmarket komt.
Zie ook: https://bitcoinmagazine.c...oin-governance-1454695089
De nodes hebben het laatste woord.
Dit topic is gesloten.
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!