Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik weet echt niet meer wie nu wie was dus voor mij zijn jullie allemaal nieuwe Henkie's.MicroWhale schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:21:
Gooooeeedemorgen! Vond dat het tijd was voor een nieuwe nick. Een nick die beter bij me paste.![]()
![]()
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
ALTist.Tominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:50:
[...]
Retard autisten zijn een bijzonder soort autist.
Over ALTisme gesproken, mijn shitcoin RLC is weer eens met een mooie run bezig.
Dit is geen muntje die snel pumpt helaas maar altijd langzaam groeit met soms een spurtje.
Ik hoop op 10k sats over een maandje of 2.
Die naam was al bezet.... meerdere verbasteringen geprobeerd ookCrypts schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:35:
[...]
Ik weet echt niet meer wie nu wie was dus voor mij zijn jullie allemaal nieuwe Henkie's.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Net voor de lancering..?jellybrah schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:39:
Toch uit ETH gestapt op dit level (veel te hoog ingestapt).
Zegt men. Zegt de glazenbol. Zeggen de statistieken?
n00bvraag: ze maken in dit artikel onderscheid tussen opties en futures. Is het per exchange afhankelijk welke van de twee je gebruikt? Waar hebben Tweakers in dit topic het doorgaans over als ze hun short of long posities bespreken, opties of futures?M-v-G schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:07:
$4 miljard aan Bitcoin opties lopen vrijdag af.
Dit zal ook zijn effecten hebben.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Als ik ze er af kon krijgen, mocht ik ze houden. Nu heb ik ze gisteren over kunnen maken naar mijn exchange account. Was toch nog €170 aan XLM. Nu twijfel ik of de XLM moet houden in de hoop dat ze iets meer waard worden of het omzetten naar BTC of een andere alt? Ik beschouw het als 'gratis' geld waar ik mee kan spelen.. Iemand een suggestie?
[ Voor 4% gewijzigd door dado88 op 25-01-2021 12:51 ]
Verwijderd
Henk-all-fucking-in-BTC2021 is nog vrij.MicroWhale schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:38:
[...]
Die naam was al bezet.... meerdere verbasteringen geprobeerd ook
De meeste exchanges die opties bieden, zullen ook futures hebben. Andersom niet per se.Jedi_Pimp schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:42:
[...]
n00bvraag: ze maken in dit artikel onderscheid tussen opties en futures. Is het per exchange afhankelijk welke van de twee je gebruikt?
Geen van beide, gewone spot trades.Waar hebben Tweakers in dit topic het doorgaans over als ze hun short of long posities bespreken, opties of futures?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik had een paar aandeeltjes op de beurs in Frankfurt, vanochtend verkocht op €70 met 100% winst. Direct daarna steeg hij door naar €105Chaes schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:39:
Beetje off-topic. Weet niet wie de koers van Game Stop in de gaten houdt, maar hij stond een uur geleden op ca. +100% in de pre market. Nu wel weer aardig gedaald, maar de short squeeze continues...![]()
![]()

Of margin of futures, maar haast niemand in opties denk ik. vooral omdat volumes in opties vaak laag zijn en complexer zijn dan futures.Jedi_Pimp schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:42:
[...]
n00bvraag: ze maken in dit artikel onderscheid tussen opties en futures. Is het per exchange afhankelijk welke van de twee je gebruikt? Waar hebben Tweakers in dit topic het doorgaans over als ze hun short of long posities bespreken, opties of futures?
[ Voor 5% gewijzigd door QA123 op 25-01-2021 12:45 ]
En bij futures kan je natuurlijk die dikke vette 125x m00n leverage kiezen, voor als je graag rekt wilt of een echte gokker bent. Bij margin volgens mij maximaal tot 10x.QA123 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:44:
[...]
Of margin of futures, maar haast niemand in opties denk ik. vooral omdat volumes in opties vaak laag zijn en complexer zijn dan futures.
Orders plaatsen louter op basis van ATR zou ik niet doen. Maar het kan wel helpen om een instappunt te bepalen, ook op de hogere timeframes.Matthias87 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:00:
Zijn er mensen die buy/sell orders zetten (isolated) op basis van ATR?
Ik probeer sinds vandaag deze metric aanvullend te gebruiken, maar strookt nog niet echt lekker met mijn standaard bevindingen obv EMA/trend/Area of Value(SR)/candle patterns.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Thanks. Maar dat laatste: dat geldt niet voor bijvoorbeeld @Taro met zijn short positie ETH vannacht en @QA123 met de leveraged posities, toch? Ik snap hoe margin werkt, maar als econoom interpreteer ik deze posities daadwerkelijk als optiecontract - op bijvoorbeeld de Kraken app zie ik ook niet iets dat hier op lijkt..oisyn schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:43:
[...]
De meeste exchanges die opties bieden, zullen ook futures hebben. Andersom niet per se.
[...]
Geen van beide, gewone spot trades.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Die vraag kan ik je niet beantwoorden, iemand?Jedi_Pimp schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:42:
[...]
n00bvraag: ze maken in dit artikel onderscheid tussen opties en futures. Is het per exchange afhankelijk welke van de twee je gebruikt? Waar hebben Tweakers in dit topic het doorgaans over als ze hun short of long posities bespreken, opties of futures?

Edit: is ondertussen beantwoord.
[ Voor 4% gewijzigd door M-v-G op 25-01-2021 12:52 ]
Nee hoor, margin werkt prima op spot markets. Het enige verschil is dat dat de gekochte asset niet daadwerkelijk van jou worden, maar dat je positie open blijft en de assets vast staan tot je 'm sluit (of de lening aflossen uit eigen middelen waarna de gekochte assets wel in jouw eigendom komen). Echter, de assets worden weldegelijk verhandeld.Jedi_Pimp schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:48:
[...]
Thanks. Maar dat laatste: dat geldt niet voor bijvoorbeeld @Taro met zijn short positie ETH vannacht en @QA123 met de leveraged posities, toch? Ik snap hoe margin werkt, maar als econoom interpreteer ik deze posities daadwerkelijk als optiecontract - op bijvoorbeeld de Kraken app zie ik ook niet iets dat hier op lijkt.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Voor de volledigheid: Gisteravond had ik een ETH short lopen, vannacht zat ik gewoon (spot) in ETHJedi_Pimp schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:48:
[...]
Thanks. Maar dat laatste: dat geldt niet voor bijvoorbeeld @Taro met zijn short positie ETH vannacht en @QA123 met de leveraged posities, toch? Ik snap hoe margin werkt, maar als econoom interpreteer ik deze posities daadwerkelijk als optiecontract - op bijvoorbeeld de Kraken app zie ik ook niet iets dat hier op lijkt.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Maar die short was ook spot toch, of niet?Taro schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:56:
[...]
Voor de volledigheid: Gisteravond had ik een ETH short lopen, vannacht zat ik gewoon (spot) in ETH
Isolated 10x op Binance, dus zit wel in dezelfde orderbooks als Spot.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Je hebt op binance een daadwerkelijke traditionele optie markt, dat vergt enige kennis om een optie contract te begrijpen. Ik denk dat dat de reden is voor de enorm lage volumes en gigantische spreads.Jedi_Pimp schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:48:
[...]
https://voptions.binance.com/en
Futures is veel simpeler qua gebruik, je drukt op short of long en daarna sluit je hem weer met 1 knop. Er ligt wel iets van een optie contract onder, maar daar zie je als gebruiker niks van.
Ik ben nog niet heel enthousiast. Maar alle gains zijn goed. Het is de gewenning dat coins verdubbelen in enkele dagen. Dat heeft SXP nog lang niet in zichtTominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:59:
[...]
Ik ben ook een altist. SXP TO DA MOOOOOOOOOOOON
Hij gaat lekker weer. @Gelukszoekr HODL

Bitcoin - A weapon of mass disruption
met SXP ben ik al blij als 'ie eenmaal boven de $1 staat. Niet heel lang geleden stond 'ie nog te hikken tegen $0.50Gelukszoekr schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:02:
[...]
Ik ben nog niet heel enthousiast. Maar alle gains zijn goed. Het is de gewenning dat coins verdubbelen in enkele dagen. Dat heeft SXP nog lang niet in zicht

Het is idd niet om vrolijk van te worden maar wellicht gaat hij nog wel 'n keertje moon.
Ik hoop dat je entry niet ver boven de $1 zat. Ik zit bijna op de helft van mijn verplichte hodl. Ik heb ze gekocht op €0.66 per stukTominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:03:
[...]
met SXP ben ik al blij als 'ie eenmaal boven de $1 staat. Niet heel lang geleden stond 'ie nog te hikken tegen $0.50![]()
Het is idd niet om vrolijk van te worden maar wellicht gaat hij nog wel 'n keertje moon.
ICX, de verloren shitcoin. Komt hij nog terug?
Dat was me toch een hype in 2017, godskolere. Dikke pumpamentals. Hodl
Sxp blijft behoorlijk achter in de alt-gekte die de laatste dagen aan de hand is.Gelukszoekr schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:02:
[...]
Ik ben nog niet heel enthousiast. Maar alle gains zijn goed. Het is de gewenning dat coins verdubbelen in enkele dagen. Dat heeft SXP nog lang niet in zicht
Komt misschien ook omdat de communicatie e.d. wel ernstig te wensen overlaat vanuit swipe.
Ook aankondigingen van joselito dat hij snel met nieuws over X komt, en vervolgens komt er niks.
En dan nog de mislukte ico op het swipe platform..
Hoop FUD.. maar we hodlen vrolijk door

Deribit heeft een redelijke optiemarkt, en anders kom je bij partijen als CME.QA123 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:59:
[...]
Je hebt op binance een daadwerkelijke traditionele optie markt, dat vergt enige kennis om een optie contract te begrijpen. Ik denk dat dat de reden is voor de enorm lage volumes en gigantische spreads.
https://voptions.binance.com/en
Futures is veel simpeler qua gebruik, je drukt op short of long en daarna sluit je hem weer met 1 knop. Er ligt wel iets van een optie contract onder, maar daar zie je als gebruiker niks van.
Ik heb in SXP op $1.70 voor $5000 erin gezet.Gelukszoekr schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:04:
[...]
Ik hoop dat je entry niet ver boven de $1 zat. Ik zit bijna op de helft van mijn verplichte hodl. Ik heb ze gekocht op €0.66 per stuk

Gelukkig had ik ook $5000 in Sushi gezet op $1.35.
De sushi gains hebben wat dat betreft het SXP verlies ruimschoots goedgemaakt. Agja, soms ga je moon met die shitcoins en soms ga je rekt. Gewoon hodl en lekker kijken of 't nog wat waard wordt. Ik kan ook prima leven als het naar 0 gaat.
Die voorspellingen zijn van alle tijden.Glenn Hoddle schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:24:
ik zit pas sinds 2019 in crypto, dus ik heb het bloedbad van 2017/18 niet meegemaakt, maar even een vraagje aan degenen erbij waren:
Waren er toen in 2017/18 ook voorspellingen als 'BTC gaat naar $100k dit jaar' door figuren met toch wel een aardige staat van dienst? Of is dat nieuw deze keer?
Ik vraag me dit af omdat ik nogal wat angst zie om te kopen boven 28, 30, 33k, noem maar op
Als ik de mogelijkheid had, dan had ik ze al lang gedumpt. En dat komt puur door de slechte communicatie en support.rainier15 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:05:
[...]
Sxp blijft behoorlijk achter in de alt-gekte die de laatste dagen aan de hand is.
Komt misschien ook omdat de communicatie e.d. wel ernstig te wensen overlaat vanuit swipe.
Ook aankondigingen van joselito dat hij snel met nieuws over X komt, en vervolgens komt er niks.
En dan nog de mislukte ico op het swipe platform..
Hoop FUD.. maar we hodlen vrolijk door
Als ik puur naar de cijfers kijk, ik ben nu 80 dagen onderweg. Ik heb ruim €3k ontvangen van de Swipe kaart, en met de huidige koers sta ik hier ruim 7k in de plus. Maar toch voelt het allemaal erg shady. Erg jammer is dat.
Ik zal over een week weer een uitgebreid rapport delen, zodat een ieder kan zien of een premium crypto kaart het waard is
De ETH van Korea was het toch?Tominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:05:
[...]
Haha, ja er zijn partijen bij waarbij ik ook mijn twijfels heb.Glenn Hoddle schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:25:
[...]
Ik krijg meer de indruk dat mensen die er echt klaar mee zijn maar weer de zoveelste eigen partij beginnen. Ik ben daar dan weer een beetje klaar mee.
Maar dat heb ik tegenwoordig bij de meeste partijen wel.
Op crypto gebied:
Zie ik vooral de altcoins nu graag stijgen
Haha ja, geniaal was dat. Wat een tijden toen

De wederopstanding van ICX. TO DA MOOOON. DE ETH VAN KOREA WOEHOEEEEEE

in 2010 had ik het plan een jaar de wereld rond te reizen.. Na enkele maanden zuid-oost azie in Hanoi blijven plakken.. Was een fantastische tijd! Heb nog wat andere landen geprobeerd, maar uiteindelijk besloten Vietnam mijn thuisbasis te maken.Bao_mi1 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:56:
[...]
Gaaf! Enigszins off-topic hier, maar hoe ben je in Vietnam terecht gekomen?
De 18% apy van ICX was in 2018 ook écht wel dik. Nu draai ik m'n pannenkoeken niet meer om voor minder dan 400% apy
Mijn bags staan te vibreren in de lounge.
$ICX
$UNI
$THETA
$LYXE
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Bedankt. Ik had geen reactie meer verwacht.TomTorquay schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:47:
[...]
Orders plaatsen louter op basis van ATR zou ik niet doen. Maar het kan wel helpen om een instappunt te bepalen, ook op de hogere timeframes.
Hoe zie je dat voor je? Opties en futures zijn wezenlijk verschillend: bij een future is de uitvoer van het contract aan het eind van de loopduur verplicht voor beide partijen*, bij opties verhandel je louter het recht op het contract, niet een plicht. Bij opties zie je dan ook een premium die de schrijver van het contract toekomt, en de houder heeft de keuze óf en wannéér het contract uitgevoerd wordt.QA123 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:59:
* Er is natuurlijk geen looptijd bij perpetual futures, die worden ook nooit gesettled anders dan door de positie te sluiten. En bij cash settled futures wordt gewoon gekeken naar het verschil in spot en dat uit te keren, ipv dat er daadwerkelijk assets van hand wisselen
[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 25-01-2021 13:21 ]
Je gaat toch niet voor jan lul op 'n plein staan waar je natgespoten wordt door de ME. In de zomer is zo'n waterballet wel geinig, maar nu is het fucking koud. Nouja, ieder zo zijn ding natuurlijk.
Ja die werd enorm geshilled door dat forumpje van Peter Saddington en zijn aanhangers.Tominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:05:
[...]
In het begin was de support inderdaad bagger. Toen had men ineens een opleving en ging het fantastisch, maar nu reageert men enkel nog op de chat om te zeggen dat men erop terug komt. Maar na 2 maanden wachten nog geen reactie van de KYC afdeling. En dan idd de mislukte ICO en alle nieuwe regels die het niet bevorderen om de kaart te gebruiken is er maar een optie..elke keer op de prijs van $ 1.10 een short open en pas sluiten op 0.88!Gelukszoekr schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:10:
[...]
Als ik de mogelijkheid had, dan had ik ze al lang gedumpt. En dat komt puur door de slechte communicatie en support.
Als ik puur naar de cijfers kijk, ik ben nu 80 dagen onderweg. Ik heb ruim €3k ontvangen van de Swipe kaart, en met de huidige koers sta ik hier ruim 7k in de plus. Maar toch voelt het allemaal erg shady. Erg jammer is dat.
Ik zal over een week weer een uitgebreid rapport delen, zodat een ieder kan zien of een premium crypto kaart het waard is
Als de sledgehammer maar vaak genoeg tegen de deur aanbeukt, gaat deze vanzelf een keer open.Ray_ schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:23:
Ik dacht dat het deze keer wel zou lukken, maar ETH heeft na z'n doorbraak van vannacht behoorlijk moeite met die grens rond 1180 zeg.
Ik heb al wel 50 cent winst...
[ Voor 8% gewijzigd door Korvaag op 25-01-2021 13:28 ]
UNOX: The worst operating system
Nu dus voor een stukje van het stukje weer ingestapt op 33.3k. Klein verlies, maar ach.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
doei
Ze zijn gewoon kwaad dat ze geen crypto hebben.Tominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:20:
Snap die corona demonstranten ook niet hé, je kan toch veel beter shitcoins traden? Lekker thuis op de bank met een bakkie koffie. Thats the life.
Je gaat toch niet voor jan lul op 'n plein staan waar je natgespoten wordt door de ME. In de zomer is zo'n waterballet wel geinig, maar nu is het fucking koud. Nouja, ieder zo zijn ding natuurlijk.
Nog veel meer info in onderstaande videoMatthias87 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:18:
Bedankt. Ik had geen reactie meer verwacht.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
[Twitter: https://twitter.com/Capiro31411638/status/1353567337794965504?s=20]
Dit is gewoon net als '17, heel parabolisch en in een paar weken flink pieken om daarna weer een stuk te corrigeren.
Al weet je het natuurlijk nooit met de big money firma's. Voor mij is het gewoon zaak te zorgen dat ik 'n run omlaag niet ga pakken en tijdig langs de kant sta. Wou gisteren nog bijna panic sellen toen 'k BTC onder de $31K zag vallen en besloot toch maar te holden. M'n sellorder staat nog steeds net onder de $34K.
ik werd precies uitgestopt door die wick naar beneden.. had sells rond 36. Ik denk daarna weer terug naar beneden testen.. nu eerst wat shorts eruit drukken zodat cz wat meer geld verdient.Tominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:34:
We krijgen vast nog wel 'n flinke correctie, BTC heeft namelijk nauwelijks nog support gecreëerd of getest in de 20K regio. Voor ETH is het zelfs nog veel extremer, die is heel snel heel hard gestegen, daar zie ik pas weer een echte support op $760-800.
Dit is gewoon net als '17, heel parabolisch en in een paar weken flink pieken om daarna weer een stuk te corrigeren.
Al weet je het natuurlijk nooit met de big money firma's. Voor mij is het gewoon zaak te zorgen dat ik 'n run omlaag niet ga pakken en tijdig langs de kant sta. Wou gisteren nog bijna panic sellen toen 'k BTC onder de $31K zag vallen en besloot toch maar te holden. M'n sellorder staat nog steeds net onder de $34K.
Zou daar een logische verklaring voor zijn? Ik kan die niet zo 1,2,3 vinden namelijk...
de aziaatjes zijn gewoon super gretig op eth'jes en cryptokitties.MicroWhale schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:36:
Iemand al opgevallen dat vrijwel alle laatste grote ETH pumps in onze nacht plaatsvonden?
Zou daar een logische verklaring voor zijn? Ik kan die niet zo 1,2,3 vinden namelijk...
Ik droom erover, misschien dat het helpt.MicroWhale schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:36:
Iemand al opgevallen dat vrijwel alle laatste grote ETH pumps in onze nacht plaatsvonden?
Een mogelijk verklaring is dat er dan meer kopers als verkopers zijn. Maar dit is puur theoretisch hoorMicroWhale schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:36:
Goed bezig HoffmansDJ-Promo schreef op maandag 25 januari 2021 @ 09:58:
[...]
Ik zit ook bijna volledig in fiat met de handelspot. Allemaal groen dit weekend en durfde hier niet in te stappen. Wacht wel weer tot ik denk dat het een goed moment is.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
hopelijk pampt die kim ons naar de maan, het liefst een nieuw ATH voor SXP.Gelukszoekr schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:34:
@Tominatie We krijgen support uit onverwachte hoek
[Twitter]
Als er al support is op 30k hoef je geen support te testen in de 20k regioTominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:34:
We krijgen vast nog wel 'n flinke correctie, BTC heeft namelijk nauwelijks nog support gecreëerd of getest in de 20K regio.
Op 26 januari kruisen de lijnen, horizontal gezien van 2/3 januari en de lijn die je onder 4 en 11 januari door kan trekken, elkaar. Rond 34.6k wordt het spannend.
Lijkt me voor nu een heel logisch punt om naar toe te klimmen,
Dan een correctie eind januari naar ~28k of naar de MA rond 25k.
Of we jumpen er overheen en zetten de lijn omhoog weer in, kan ook best hoor
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Het kan omhoog, of naar beneden. Maar het gaat in elk geval naar rechts! Doe er je voordeel meeSuicideman schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:44:
mhh is het verstandig om nu nog ICX te kopen na deze stijging?
[ Voor 4% gewijzigd door Gelukszoekr op 25-01-2021 13:45 ]
Ah kijk, ik ben niet de enige.Richh schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:29:
Buy high sell low? Ik ben rond 32.5k uitgestapt met een stukje, maar krijg na een dag als vandaag wel minder vertrouwen dat we nog eens onder de 30k gaan komenlang leve emoties tijdens het traden.
Nu dus voor een stukje van het stukje weer ingestapt op 33.3k. Klein verlies, maar ach.
Ik heb vanmorgen een plukje eth verkocht op 1390 usd en later voor een hoger bedrag weer ingestapt.
Normaal hodl ik ook altijd. Dit is weer een goede reminder.
Beste Jedi,Jedi_Pimp schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:59:
Ik heb een tijdje gelden LTC gekocht op aanraden van een random comment van een random gast op het internet. Ik heb nu geleerd dat ik niet impulsief op random comments van random gasten op het internet moet afgaan, aangezien ik het de enige coin is waar ik op verloren heb.
Ik heb een prachtige staaltje tech in de aanbieding. SXP is echt een werelds project en staat nog erg laag. Zeker een aanrader om aan te schaffen. Zelfs Kim_ik_pump_mijn_bags dotcom heeft zich positief geuit over SXP. Dont miss out!
even een test of je ervan geleerd hebt
Ik heb hetzelfde gedaan met DOT. Daar kan ik nu 3 weken van op vakantieJedi_Pimp schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:59:
Ik heb een tijdje gelden LTC gekocht op aanraden van een random comment van een random gast op het internet. Ik heb nu geleerd dat ik niet impulsief op random comments van random gasten op het internet moet afgaan, aangezien ik het de enige coin is waar ik op verloren heb.
ik weet zeker dat als je het nu verkoopt, het morgen +20% is ivm random nieuwsfeit #3425Jedi_Pimp schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:59:
dus doe maar, sla ik alvast wat in.
ik gisteravond pas noob actie, sell order op 1438 gezet, helemaal niet zo gek gedacht dus. Maar toen ging hij door en dacht ik fuck, hij gaat naar 1500, snel nog even wat meepakken, op 1460 ingekocht, boem drop naar 1430 en toen alsnog uitgestapt. Vanochtend blij dat het lager stond, dus op 1420 ingekocht, boem, hij dropte, maar nu kon ik de verleiding weerstaan. Baalde er wel van dat ik niet op 1390 kon inkopen...Bao_mi1 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:46:
[...]
Ah kijk, ik ben niet de enige.
Ik heb vanmorgen een plukje eth verkocht op 1390 usd en later voor een hoger bedrag weer ingestapt.
Normaal hodl ik ook altijd. Dit is weer een goede reminder.
Elke keer als ik LTC zie staan doet het me weer denken aan de LTC (low test crew) afkorting op bodybuilding.comJedi_Pimp schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:59:
Poll: Mijn crypto portfolio is € euro
• Minder dan 1000
• 1000 tot 2500
• 2500 tot 7500
• 7500 tot 15.000
• 15.000 tot 25.000
• 25.000 tot moon
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Ik hoop mee!! Heb SXP al een hele tijd in de pf en die mag wel eens wat leuke dingen gaan laten zien. Kom maar door met de centjes Kim!Tominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:40:
[...]
hopelijk pampt die kim ons naar de maan, het liefst een nieuw ATH voor SXP.
Ja ach, doe je niks aan. Die €100 koers hield maar een paar minuten stand hè, zit nu op $95, dus nog stuk lager in euro's.straat schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:43:
[...]
Ik had een paar aandeeltjes op de beurs in Frankfurt, vanochtend verkocht op €70 met 100% winst. Direct daarna steeg hij door naar €105Daar ging even en extra 100% aan mijn neus voorbij in 10 minuten...
Dus niks mis met die 100%
Je kan hem ook gewoon HODL'en, garantie dat je winst pakt.DarkShadow schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:04:
[...]
ik gisteravond pas noob actie, sell order op 1438 gezet, helemaal niet zo gek gedacht dus. Maar toen ging hij door en dacht ik fuck, hij gaat naar 1500, snel nog even wat meepakken, op 1460 ingekocht, boem drop naar 1430 en toen alsnog uitgestapt. Vanochtend blij dat het lager stond, dus op 1420 ingekocht, boem, hij dropte, maar nu kon ik de verleiding weerstaan. Baalde er wel van dat ik niet op 1390 kon inkopen...
Day traden met ETH snap ik niet echt. Als je winst pakt, leuk. Maar verlies nemen op een asset die hoe dan ook nog een stuk hoger zal gaan in de toekomst is zonde.
[ Voor 11% gewijzigd door Chaes op 25-01-2021 14:11 ]
Je hebt niet toevallig de accu's van je boormachine in de oplader staan?PWM schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:08:
Aangezien ik aandachtig mee lees, ben ik toch wel een beetje benieuwd naar de bedragen die hier om gaan. Om dat even anoniem te houden.
• Minder dan 1000
• 1000 tot 2500
• 2500 tot 7500
• 7500 tot 15.000
• 15.000 tot 25.000
• 25.000 tot moon
Tussenstand:
[Afbeelding]
jvp schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:11:
Twist of the mind... de laatste 6/7 dagen stort alles in rond 20:30 uur. Als ik nu mijn winst pak op ETH en ik koop rond die tijd weer in kan ik mijn stake wat groter maken. Het zou een gokje waard kunnen zijn...

MARATHON INVESTS $150 MILLION IN BITCOIN
https://ir.marathonpg.com/press-releases/detail/1224
https://www.bloomberg.com...grayscale-fund-flows-slow
Hoe ga je nou "rekt" op fees... Gebruik die term nou eens correct.DJ-Promo schreef op maandag 25 januari 2021 @ 09:34:
Had nog een flufje low marketcap gekke coin in metamask. Wil dat weg doen en de fee 16dollar. Dat uniswap gems traden was in het begin wel leuk. Nu kan het alleen met grote bedragen anders ga je rekt door de fees.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
One moment later...Tominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:46:
Zó daar ging ie ff lekker. Sellordertje er doorheen. Nu langs de zijlijn maar 'ns kijken.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/avF1zZYTwLoQtVyzFvQ9w2Zp.gif?f=user_large)
Wat heb jij toch met iedereens vermogen? Lees de topicstart anders nog een keer door. Het boeit hier niemand wat jou portfolio waard is. En het zou jou, zeker uit veiligheidsoogpunt, ook helemaal niks uit moeten maken wat iemands profiel waard is. Altijd maar die bedragen in jou reacties, stop er gewoon mee.PWM schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:08:
Aangezien ik aandachtig mee lees, ben ik toch wel een beetje benieuwd naar de bedragen die hier om gaan. Om dat even anoniem te houden.
• Minder dan 1000
• 1000 tot 2500
• 2500 tot 7500
• 7500 tot 15.000
• 15.000 tot 25.000
• 25.000 tot moon
Tussenstand:
[Afbeelding]
Sorry meneer, dan heb ik minder winst omdat ik aardig wat betaal aan fees. Rekt is voor A87.hmr schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:13:
[...]
Hoe ga je nou "rekt" op fees... Gebruik die term nou eens correct.
Yep totdat het opeens veranderd door random eventjvp schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:11:
Twist of the mind... de laatste 6/7 dagen stort alles in rond 20:30 uur. Als ik nu mijn winst pak op ETH en ik koop rond die tijd weer in kan ik mijn stake wat groter maken. Het zou een gokje waard kunnen zijn...
Had in de poll optie tussen 25k en moon toch eigenlijk nog wel "1 miljoen - whale" verwacht. Kan ik weer niet stemmen. Ow wacht
edit:
@Verwijderd tetten, tetten, jetzers, dikke tieten

[ Voor 10% gewijzigd door sh4d0wman op 25-01-2021 14:18 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ah ik zie dat ik in goed gezelschap ben.PWM schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:08:
• Minder dan 1000
• 1000 tot 2500
• 2500 tot 7500
• 7500 tot 15.000
• 15.000 tot 25.000
• 25.000 tot moon
Tussenstand:
[Afbeelding]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Mooi he weer zo'n expert die meent te weten hoe grayscale werkt, fund was gewoon dicht een groot deel van die 4 week rolling average. Werkelijk waar halen ze die gasten vandaan..knakworst schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:13:
Ik las vanochtend allemaal berichten dat die btc never nooit (voorlopig) meer de 40k zou halen. Zie hem gaan nu....
https://www.bloomberg.com...grayscale-fund-flows-slow
nee, gerommel in de marge dit.Sefa schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:16:
Mogen we al MOON! roepen?
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
WE JULLIE GAAN JONGENS
aangezien ik in USDT zit nu.
[ Voor 9% gewijzigd door Tominatie op 25-01-2021 14:18 ]
Verwijderd
Ik ben vet trots dat ik eindelijk wat schalen omhoog zit.Crypts schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:15:
[...]
Ah ik zie dat ik in goed gezelschap ben.Overigens vind ik het weinig zeggen, +25k is leuk geld maar nog niet wereldschokkend.
Bij dit soort dingen zat ik altijd in de categorie: minder dan 1000
Dit topic is gesloten.
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!