Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.922 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon holden. Buttcoin zit al in een bullmarkt vanaf 2009.

Een forum vol rode/groene lijntjes snuivers trekkers gaat daar niets aan veranderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:09
trub schreef op maandag 25 januari 2021 @ 09:54:
Iedereen spreekt altijd over moon, maar wat zijn jullie moon bedragen eigenlijk? Ooit is toch het plan om te verkopen, want waarom doe je het anders. BTC 100k, 1M, 10M, ...? Of denken jullie meer in 10x, 100x, 1000x, ... van de originele inzet.
Mijn "moon lambo" is een elektrische moto, als ik op dit punt kom dan verkoop ik gewoon.
Ik zie het zo:

Stap 1: inzet eruit halen - Check
Stap 2: 1 deel wegzetten voor de lange termijn met als doel btc 100.000 en eth min 2000 usd. Halen we het niet, jammer dan en hodl.
Stap 3: Af en toe wat winst pakken met mijn tradepot - Check

Voor nu zit mijn tradepot all in alts: eth, dot, neo, ada

Verwacht nog wel wat actie van eth als ik hem zo zie..

[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 25-01-2021 10:05 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Pelox schreef op maandag 25 januari 2021 @ 09:58:
[...]

Ik zie het zo:

Stap 1: inzet eruit halen.
Stap 2: 1 deel wegzetten voor de lange termijn met als doel btc 100.000 en eth min 2000 usd. Halen we het niet, jammer dan.
Stap 3: Af en toe wat winst pakken met mijn tradepot.

Voor nu zit mijn tradepot all in alts: eth, dot, neo, ada

Verwacht nog wel wat actie van eth als ik hem zo zie..
Eth 2000 gaat niet zo lang meer duren.. :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
hmr schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:02:
[...]

Eth 2000 gaat niet zo lang meer duren.. :)
minimaal :9

Maar bij 2000 verkoop ik er weer een aantal.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:03
PWM schreef op maandag 25 januari 2021 @ 09:48:
Ik heb even gekeken naar mijn aankoop geschiedenis. Ik heb de BTC in mijn portefeuille gekocht op $3800,- Mijn ETH is gekocht op $121,-

De HODL strategie lijkt wel beter te werken dan de actieve trader strategie voor mij. Alleen DOT heeft me iets gebracht. Voor de rest is het soms wat % pakken en soms wat % laten. Schiet niet op.
Prima prijzen.
Heb je wel een exit strategie? Of HODL tot Mars?

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Pelox schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:03:
[...]

minimaal :9

Maar bij 2000 verkoop ik er weer een aantal.
Ik ook denk ik.... >:)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Bushalte schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:05:
[...]

Prima prijzen.
Ik ga naar fiat op $60.000 BTC en $2000 ETH.

Dan kijk ik het even aan. Misschien stap ik nog eens in, misschien gaat de opbrengst gewoon in een solide beleggingsfonds voor 10 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Eerst maar eens zien te halen, heb er een aantal waarmee ik trade die verkoop ik het eerst. De rest staat op de ledger voor de hodl.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

In mijn portfolio is ETH nu #1. BTC is officieel geflipt :)
Ben er wel comfortabel mee.

[ Voor 20% gewijzigd door Mooody op 25-01-2021 10:11 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Bushalte schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:05:
[...]

Prima prijzen.
Dit vind ik ook altijd lastig,
Hoeveel is genoeg?

Zat zelf aan bedragen te denken waar je echt iets mee kan bereiken, een substantieel van de hypotheek aflossen of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:23
Aarebe1 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:11:
[...]

Hoeveel is genoeg?

Zat zelf aan bedragen te denken waar je echt iets mee kan bereiken, een substantieel van de hypotheek aflossen of iets dergelijks.
Ik vond die van @ybos wel mooi met z'n Life Changing Amount: :
ybos schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 15:27:
[...]

Geen buy and hold want heb geen cash meer online beschikbaar, dus gewoon hold.
Ik heb wel, zoals al eerder hier is aangegeven voor mezelf een strategie bepaald.
In euro's is mijn protfolio bijna x3 nu. Als die x3 is aangetikt haal ik mijn inleg eruit zodat ik sowieso geen verlies meer kan maken. Dat laat ik lekker staat tot het bedrag gegroeid is tot een "life changing amount of money". Daar moet ik overigens nog wel over nadenken hoeveel dat daadwerkelijk is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Burn_and_Fire schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:13:
[...]

Ik vond die van @ybos wel mooi met z'n Life Changing Amount: :
[...]
Gaan we weer... what is life changing.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Aarebe1 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:11:
[...]

Hoeveel is genoeg?

Nou weet ik niet wat jouw hypotheek is :p Maar zeg dat je 200k wil aflossen, betekent dat ook dat je 200k in crypto hebt staan, met alle risico's van dien. Als je dat aankan, vooral doen. Maar dat betekent ook dat je 200k kan verliezen in een ogenblik.

Ik wil eruit stappen op het moment dat ik een lekker bedrag heb, maar nog voordat dat bedrag zo hoog word dat ik misselijk word van de gedachte het te verliezen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:15:
[...]

Gaan we weer... what is life changing.
Voor de 1 een broodje knakworst, voor de ander een 15e privéjet voor dat nieuwe privé eiland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:16:
[...]

Voor de 1 een broodje knakworst, voor de ander een 15e privéjet voor dat nieuwe privé eiland.
Dat laatste is niet life changing, maar je begrijpt volgens mij mijn punt.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Life changing is je hypotheek halveren wellicht niet.
Maar wel een dikke middelvinger naar alle crypto critici van de afgelopen jaren in mijn kring.
Zo vaak moeten aanhoren: Ja maar hij kan ook naar 6 ct gaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:17:
[...]

Dat laatste is niet life changing, maar je begrijpt volgens mij mijn punt.
Als jouw punt is dat een je aan een life changing ammount lastig een definitie kunt hangen door persoonlijke variabelen; dan begrijp ik het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:19:
[...]

Als jouw punt is dat een je aan een life changing ammount lastig een definitie kunt hangen door persoonlijke variabelen; dan begrijp ik het.
Ik neem nog een extra plak kaas op mijn tosti zo.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Iedereen spreekt altijd over moon, maar wat zijn jullie moon bedragen eigenlijk? Ooit is toch het plan om te verkopen, want waarom doe je het anders. BTC 100k, 1M, 10M, ...? Of denken jullie meer in 10x, 100x, 1000x, ... van de originele inzet.
Mijn "moon lambo" is een elektrische moto, als ik op dit punt kom dan verkoop ik gewoon.
Lastig lastig. Als het $100k is is er op zich geen reden waarom het 3 weken later niet $200k zou zijn, het blijft een gekke markt. Maar in het onwaarschijnlijke geval dat ik ineens m'n huis kan afbetalen zou ik er voor gaan. Hoop ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 00:34
ScuL schreef op maandag 25 januari 2021 @ 00:50:
Hey gasten ik woon nu bijna 12 jaar niet meer in Nederland, momenteel op meer dan 18.000km van mijn geboorteplaats maar ik neem iedere keer de moeite om me te registreren als buitenlands kiesgerechtigde.

Waarom;
a] niet stemmen is een gemiste kans om je mening te laten vertegenwoordigen
b] ook al woon je ver van huis blijf je altijd een binding houden met je geboorteland
c] maatregelen die in Nederland worden genomen soms ook gevolgen hebben voor het buitenland
d] het voor mij belangrijk is wat voor soort land Nederland is en de politieke kleur daarmee verbonden is

Als je in NL woont zijn die paar minuten die het kost om even naar dat stemlokaal te lopen echt wel de moeite waard iedere 4 jaar. Tot dusverre mijn 'schop onder de kont' en je kan weer verder met crypto coins babysitten.

Je ziet trouwens ook dat politiek en markten/crypto inherent met elkaar verbonden zijn. Als bepaalde economische besluiten worden genomen heeft dat ook effecten op koersen/beurzen/investeerders. Investeerders houden niet van onzekerheid. Dus als je dit enigszins serieus neemt dan heeft je stem best wel wat gevolgen.
Als je dan echt klaar bent met het politieke spel kan je altijd nog ongeldig stemmen -O-

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:19:
[...]

Ik neem nog een extra plak kaas op mijn tosti zo.
Stel je nu voor dat vlak na die tosti een nucleaire oorlog uitbreekt en je door die ene plak extra kaas nét genoeg energie hebt gekregen om na 2 weken reizen door een post apocalyptische wereld een schuilkelder met voedselvoorraad te vinden die je anders op 1 dag na niet gehaald had.

Dan is die plak kaas life changing.

Goed bezig dus hmr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

ik zit pas sinds 2019 in crypto, dus ik heb het bloedbad van 2017/18 niet meegemaakt, maar even een vraagje aan degenen erbij waren:

Waren er toen in 2017/18 ook voorspellingen als 'BTC gaat naar $100k dit jaar' door figuren met toch wel een aardige staat van dienst? Of is dat nieuw deze keer?
Ik vraag me dit af omdat ik nogal wat angst zie om te kopen boven 28, 30, 33k, noem maar op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

elektriekert schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:21:
[...]

Als je dan echt klaar bent met het politieke spel kan je altijd nog ongeldig stemmen -O-
Ik krijg meer de indruk dat mensen die er echt klaar mee zijn maar weer de zoveelste eigen partij beginnen. Ik ben daar dan weer een beetje klaar mee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Glenn Hoddle schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:24:
ik zit pas sinds 2019 in crypto, dus ik heb het bloedbad van 2017/18 niet meegemaakt, maar even een vraagje aan degenen erbij waren:

Waren er toen in 2017/18 ook voorspellingen als 'BTC gaat naar $100k dit jaar' door figuren met toch wel een aardige staat van dienst? Of is dat nieuw deze keer?
Ik vraag me dit af omdat ik nogal wat angst zie om te kopen boven 28, 30, 33k, noem maar op
Ja dat ging toen ook al zo. Er was zelfs iemand die zijn eigen dick op nationale televisie zou opeten als Bitcoin geen miljoen zou zijn in december 2020.

Haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

hoiiii de meester is er niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:27:
[...]

Ja dat ging toen ook al zo. Er was zelfs iemand die zijn eigen dick op nationale televisie zou opeten als Bitcoin geen miljoen zou zijn in december 2020.

Haha.
Ik zei aardige staat van dienst, niet John McAfee. Waarvan ik het overigens belachelijk vind dat hij geen eigen reality show heeft.

Maar goed, ook dus. Jammer ergens wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
PWM schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:16:
Ik wil eruit stappen op het moment dat ik een lekker bedrag heb, maar nog voordat dat bedrag zo hoog word dat ik misselijk word van de gedachte het te verliezen.
Maar dat is gewoon een kwestie van gewenning ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Glenn Hoddle schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:31:
[...]

Ik zei aardige staat van dienst, niet John McAfee. Waarvan ik het overigens belachelijk vind dat hij geen eigen reality show heeft.

Maar goed, ook dus. Jammer ergens wel.
Ja maar dit keer is het anders, want...

Oh wacht.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Loop even de klas uit om koffie te pakken... Draken zijn het. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
oh je bedoelt echt de meester.. als in leraar.. :D

[ Voor 24% gewijzigd door Pelox op 25-01-2021 10:35 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Pelox schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:34:
[...]

Die is maar weer gaan werken nadat hij rekt ging op zijn short ;)
Toch het Chromebookje maar even vergrendelen als we koffie pakken haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Aarebe1 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:33:
[...]

Loop even de klas uit om koffie te pakken... Draken zijn het. _O-
Hahahha d:)b

Niets is mooier dan een x100 tijdens de fruitpauze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Aarebe1 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:34:
[...]

Toch het Chromebookje maar even vergrendelen als we koffie pakken haha!
Heb jij toestemming van je papa en mama om in crypto te zitten?

Zero.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Iedereen spreekt altijd over moon, maar wat zijn jullie moon bedragen eigenlijk? Ooit is toch het plan om te verkopen, want waarom doe je het anders.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NytWap3ipxOh7E6L83zkeWi3_qc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/A9x1UyS7pxwWfaMj29psAt8n.png?f=user_large

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 18:46

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

FOMO kickte in, zojuist toch maar weer ETH gekocht :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:23
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:16:
[...]

Mee eens. Is voor iedereen anders. Voor mij zou het bijvoorbeeld zijn eerder stoppen met werken, minder gaan werken, ander huis mogelijk maken of sabbatical. Dat soort zaken. Pas half jaar geleden ingestapt met niet zo'n groot bedrag dus nu nog lekker HODL en de komende jaren verder de life changing zaken nadenken. En hopelijk doet crypto dan z'n werk. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 15:33

pim

Yes, iedereen schreeuwde constant 'HODL HODL HODL'.
Ik merk nu dezelfde hype als in 2017, waar iedereen in het uitgaansleven(ik woon in vietnam) ineens weer enthousiast over crypto praat, en iedereen er in wil stappen of er al in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter

Nee, dat is nieuw. Sowieso in 2018 niet, het was van begin af aan al redelijk duidelijk dat Bitcoin zijn top had gehad. In 2017 waren de serieuzere voorspellingen vooral in de ordegrootte $10k+

.edit: wacht even, wat bedoel je percies? De $100k voorspelling, of dat men voorspellingen deed? Want dat laatste is dus niet nieuw :)
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:27:
[...]

Haha.
McAfee heeft geen "aardige staat van dienst"

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 25-01-2021 10:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-10 13:11
Uzuhl schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:38:
Nou ja, in ieder geval heb je nog op het laagste punt van vandaag gekocht :+

edit: oh nee, kon nog een tientje goedkoper vanochtend...

[ Voor 11% gewijzigd door Ray_ op 25-01-2021 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
De markt is wel aan het corrigeren. Stop loss gehit met winst op UNI en nu weer een mooie entry zoeken. Ik ga uit van een correctie tot ongeveer 10.75.

[ Voor 20% gewijzigd door Kenny_026 op 25-01-2021 10:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox

Ja die voorspellingen waren er toen ook al. De eerste beste 5 linkjes na "btc price prediction 2017"

https://www.cnbc.com/2017...t-100000-in-10-years.html

https://www.cnbc.com/2018...cast-2017-price-move.html

https://www.fool.com/inve...e-in-2020-and-why-th.aspx

https://www.forbes.com/si...e-next-5-years-of-crypto/

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-10 18:23
Timing hoor, precies voor de dip! :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

dehardstyler schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:46:
[...]

Timing hoor, precies voor de dip! :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CQ_oA0AzStfG-JUHzr0RNFpzC88=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DZxKZHLezT9IoNW70tglT07H.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:33
Ik ben in 2017 voor de lol in Cryptocurrency gestapt.
Niks boeiend gewoon eens 100€ gestort en toen wat heen en weer geswapt tussen bepaalde coins.
Denk dat hier toen de vechain hype was en had alles op vechain gezet.

Daarna ging het snel bergaf met crypto en was ik zelfs vergeten dat ik ze nog had.
Een keer per half jaar logde ik in en denk het dieptepunt van mijn vechains was 12$ (van de oorspronkelijke 100€)

In december/januari toen er weer een kleine hype was heb ik mijn vechains omgewisseld in ETH.

Nu vraag ik me af.. Was dat eigenlijk een goede zet geweest op DIT moment?

BTC is stukje achteruit gegaan terwijl ETH wel zeer goed staat.
Mijn wallet is nu 190$. (0,1xxx eth coin)

Vechain is ook wel vooruit gegaan... maar vechain is volgens mij volledig afhankelijk van de prijs van BTC?
Dus op dit moment heb ik er dus goed aan gedaan om mijn vechains te traden naar ETH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

.oisyn schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:41:
[...]

.edit: wacht even, wat bedoel je percies? De $100k voorspelling, of dat men voorspellingen deed? Want dat laatste is dus niet nieuw :)
Ik bedoel eigenlijk: had je toen ook mensen die op basis van een model (s2f bijvoorbeeld) of on-chain metrics beweerden dat je over 10 maanden de prijs zou zien vervijf/acht/tien/twintigvoudigen.
Dus niet zo zeer die $100k voorspelling, maar ik was op zoek naar 'gegronde' voorspellingen uit 2017 die er op lijken en niet uitkwamen.

Want die $10k-voorspelling werd dus ook wel makkelijk gehaald, zij het erg tijdelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
frye schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:48:
Ik ben in 2017 voor de lol in Cryptocurrency gestapt.
Niks boeiend gewoon eens 100€ gestort en toen wat heen en weer geswapt tussen bepaalde coins.
Denk dat hier toen de vechain hype was en had alles op vechain gezet.

Daarna ging het snel bergaf met crypto en was ik zelfs vergeten dat ik ze nog had.
Een keer per half jaar logde ik in en denk het dieptepunt van mijn vechains was 12$ (van de oorspronkelijke 100€)

In december/januari toen er weer een kleine hype was heb ik mijn vechains omgewisseld in ETH.

Nu vraag ik me af.. Was dat eigenlijk een goede zet geweest op DIT moment?

BTC is stukje achteruit gegaan terwijl ETH wel zeer goed staat.
Mijn wallet is nu 190$. (0,1xxx eth coin)

Vechain is ook wel vooruit gegaan... maar vechain is volgens mij volledig afhankelijk van de prijs van BTC?
Dus op dit moment heb ik er dus goed aan gedaan om mijn vechains te traden naar ETH?
Ik zou zeggen van wel ja. ETH heeft wat mij betreft meer potentie dan vet. Maar ik zit er ook tot mijn oksels in.. dus wat dat betreft. In 2017 ook veel verloren op vet, daar stap ik nooit meer in.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Glenn Hoddle schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:49:
[...]

Ik bedoel eigenlijk: had je toen ook mensen die op basis van een model (s2f bijvoorbeeld) of on-chain metrics beweerden dat je over 10 maanden de prijs zou zien vervijf/acht/tien/twintigvoudigen.
Dus niet zo zeer die $100k voorspelling, maar ik was op zoek naar 'gegronde' voorspellingen uit 2017 die er op lijken en niet uitkwamen.

Want die $10k-voorspelling werd dus ook wel makkelijk gehaald, zij het erg tijdelijk.
Misschien kan je op tradingview terug naar 2017/2018? Dat weet ik niet.. kijken of je daar wat betere charts kan vinden.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:51
Om van fomo verlost te zijn ETH verkocht en alles in BTC gestopt. Zal wel weer een verkeerde keuze zijn maar geeft voor mij rust :)
(het blijft bij mij een beetje mekkeren dat ETH net als dollars ook gewoon bijgemaakt kunnen worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

ybos schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:53:
[...]

Om van fomo verlost te zijn ETH verkocht en alles in BTC gestopt. Zal wel weer een verkeerde keuze zijn maar geeft voor mij rust :)
(het blijft bij mij een beetje mekkeren dat ETH net als dollars ook gewoon bijgemaakt kunnen worden)
90% is bij mij ook BTC. Maarja ik kon het weer eens niet laten 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Glenn Hoddle schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:49:
[...]

Ik heb ze niet gezien eerlijk gezegd. Ik denk dat 2017 de bevestiging was waar iedereen naar op zoek ging, waardoor je nu wel die voorspellingen hebt, samen met dit soort grafiekjes:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nKNrCerbVqqSjAVkJ9Y35vOcrKU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6ieGuX9Xvhn3eGNWl2E65Llh.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OQyfMP4uB_RqHKJUjQ_fKmDcZXM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/unRzGJTCfVCNATPQvL7rJBJ1.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volt22
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-03-2024
Weet iemand waarom ik een melding als deze krijg op Binance? Meermaals nu bij ETH/BTC gebeurd. Ik probeerde nu 1 ETH te kopen op een koers van 1415.00 via Isolated 10X waarbij max aantal 6 ETH was wat ik kon 'lenen'. Is het fonds dan leeg? Zijn er dan teveel LONG gegaan op Binance? Wat zegt dit?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F1ffUm2I8M_LuRPbjOqq7T4BDg0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RVrzGz65kpDOsFP5ike23n6z.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Zijn er mensen die buy/sell orders zetten (isolated) op basis van ATR?

Ik probeer sinds vandaag deze metric aanvullend te gebruiken, maar strookt nog niet echt lekker met mijn standaard bevindingen obv EMA/trend/Area of Value(SR)/candle patterns.

Krijg het idee dat deze eigenlijk ook niet samen te gebruiken zijn.

ATR = Korte termijn winsten trachten te boeken op swings
EMA/trend/SR/candle patterns = Langer termijn conclusie proberen te trekken om in te stappen

Mogelijk onder het mom stomme vragen stellen. Dicendo discentes discimus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
volt22 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:57:
Weet iemand waarom ik een melding als deze krijg op Binance? Meermaals nu bij ETH/BTC gebeurd. Ik probeerde nu 1 ETH te kopen op een koers van 1415.00 via Isolated 10X waarbij max aantal 6 ETH was wat ik kon 'lenen'. Is het fonds dan leeg? Zijn er dan teveel LONG gegaan op Binance? Wat zegt dit?

[Afbeelding]
Je hebt nog meer orders open staan, ga je daar niet mee over je limiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volt22
Ray_ schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:00:
[...]

Je hebt nog meer orders open staan, ga je daar niet mee over je limiet?
Dat kan niet, want het limiet gaat per coin? Dus ETH, ANKR en dergelijk hebben allemaal hun eigen limiet. Ze lenen niet geld van elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrb85
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 16:04
Wat denken jullie. De komende 48 uur wat correctie voor ETH of direct door naar de maan? Ik zie toch wel een dip na elke stevige (semi-)ATH.

Het viel me vannacht opnieuw op dat de actie regelmatig tussen 1h30 en 4h30 is. Azië heeft blijkbaar veel stieren en beren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zCVHBEXUXeHbnn8TSuIs_8eMOrg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RN5RchnDrGVIXm27K8ggKEx1.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
mrb85 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:08:
Wat denken jullie. De komende 48 uur wat correctie voor ETH of direct door naar de maan? Ik zie toch wel een dip na elke stevige (semi-)ATH.

Het viel me vannacht opnieuw op dat de actie regelmatig tussen 1h30 en 4h30 is. Azië heeft blijkbaar veel stieren en beren.

[Afbeelding]
Mooie grafiek, het blijft een lastige vind ik.
Ik zit ook continu te tobben, nu extra inzetten of wachten op de correctie.

[ Voor 4% gewijzigd door jzoin2 op 25-01-2021 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
volt22 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:04:
[...]

Dat kan niet, want het limiet gaat per coin? Dus ETH, ANKR en dergelijk hebben allemaal hun eigen limiet. Ze lenen niet geld van elkaar.
Klopt, maar behalve die 2 andere orders kan ik zo niet zien of 1 van de overige 3 orders in ETH zijn, vandaar mijn vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volt22
Ray_ schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:14:
[...]

Klopt, maar behalve die 2 andere orders kan ik zo niet zien of 1 van de overige 3 orders in ETH zijn, vandaar mijn vraag ;)
Ahzo, nee ik had geen andere ETH order openstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrb85
  • Laatst online: 18-09 16:04
jzoin2 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:10:
[...]

Mooie grafiek, het blijft een lastige vind ik.
Ik zit ook continu te tobben, nu extra inzetten of wachten op de correctie.
Dan zou je DCA kunnen doen in neergaande trend. Dus bv 0.1 ETH kopen op 1140 euro, 0.1 op 1120, 0.1 op 1100 ... en op een gegeven moment zal je zien in welke richting het gaat.

Gaat hij verder naar beneden kan je nog gedeeltelijk inzetten. Gaat hij omhoog dan pik je een klein graantje mee. En eerlijk gezegd, eens een nachtje in fiat zitten is toch wel iets beter voor de nachtrust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CMo1lK5A5P9OBFy2nNYwaaBRNoA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KsWEad7gQx3xZhBPTd6c8z21.png?f=fotoalbum_large

Hij mag nu toch wel is een keer ergens gaan uitbreken... #ETH/EUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Kijk, een tijdlijn met gebeurtenissen! Dank! Daar kan ik toch meer mee dan met lijntjes en grafieken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basdk23
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 02-11-2021
EGLD is lekker bezig vandaag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Voordat ik ging tukken alles in ETH gestoken ipv lage BTC buy orders ingesteld, dus prima :)
.oisyn schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:32:
[...]

Maar dat is gewoon een kwestie van gewenning ;)
Klopt, er zit qua gevoel natuurlijk ook een enorm verschil tussen bijv. het overmaken van 50k van je spaarrekening naar een exchange of bijv. met 500 USD beginnen en dat langzaam zien groeien naar 50k. In die laatste situatie went het en heeft het geld dat er staat een andere herkomst. 10k verliezen doet altijd pijn, maar als het je zuurverdiende spaargeld is vs de winst van de afgelopen 2 weken heeft wel invloed op hoe het voelt.

Geen idee hoe ik mij zou voelen als het ineens weg is. Zou er jarenlang van balen en aan denken wat ik er allemaal mee had kunnen doen. Maar verder kijk ik er heel zakelijk naar, shit happens.
volt22 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:57:
Die melding kreeg ik laatst ook. Edit: Nee, ik kreeg een andere melding over underlying assets, kan de melding niet meer terugvinden, heb hem hier toen gepost. Toen kon ik het oplossen door vlak achter elkaar in kleinere stappen in te stappen.

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 25-01-2021 11:48 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volt22
Taro schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:31:
[...]

[...]

Die melding kreeg ik laatst ook. Er zijn dan geen ETH's meer om te lenen, toen kon ik het oplossen door vlak achter elkaar in kleinere stappen in te stappen.
Je zou denken dat ETH prijs dan moet exploderen? Want alles is opgekocht? Maar hij blijft hangen op 1400?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-09 22:20
volt22 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:32:
[...]

Je zou denken dat ETH prijs dan moet exploderen? Want alles is opgekocht? Maar hij blijft hangen op 1400?
Volgens mij moeten andere gebruikers hun eth lenden anders geen voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
EnderQ schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:34:
[...]

Volgens mij moeten andere gebruikers hun eth lenden anders geen voorraad.
*knip niet slim*

[ Voor 25% gewijzigd door Spookie op 25-01-2021 11:38 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Uhm, als je ETH wil kopen is ETH natuurlijk niet hetgene dat je wilt lenen. Je leent datgene waarmee je de coin koopt, dus typisch fiat of stablecoin of BTC oid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:47

Chaes

#HODL

Beetje off-topic. Weet niet wie de koers van Game Stop in de gaten houdt, maar hij stond een uur geleden op ca. +100% in de pre market. Nu wel weer aardig gedaald, maar de short squeeze continues... _/-\o_ _O- 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volt22
.oisyn schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:38:
Uhm, als je ETH wil kopen is ETH natuurlijk niet hetgene dat je wilt lenen. Je leent datgene waarmee je de coin koopt, dus typisch fiat of stablecoin of BTC oid.
Ik leen USDT idd en koop er ETH mee. Maar dan nog zijn ETH niet beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:17
Chaes schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:39:
Beetje off-topic. Weet niet wie de koers van Game Stop in de gaten houdt, maar hij stond een uur geleden op ca. +100% in de pre market. Nu wel weer aardig gedaald, maar de short squeeze continues... _/-\o_ _O- 8)7
Wallstreetbets lek even dichten a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
volt22 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:43:
[...]

Ik leen USDT idd en koop er ETH mee. Maar dan nog zijn ETH niet beschikbaar.
Dat staat er niet, er staat "exceeds borrawble amount". Als het waar is wat hierboven is gezegd, en je tradet op het ETC/BTC paar, dan is de BTC dus op.
.edit: overigens geloof ik niet dat het waar is. Het klinkt als een persoonlijk iets, en je zegt zelf ook dat het van de coin afhangt. Ik heb zelf overigens geen ervaring met traden op Binance.

[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 25-01-2021 11:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Chaes schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:39:
*O*
Worden die 40 shares misschien toch een leuk bedragje. oOo oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Tominatie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:47:
[...]

*O*
Worden die 40 shares misschien toch een leuk bedragje. oOo oOo
Ik durfde niet meer in te stappen toen die op 40$ stond... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

veertje schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:45:
[...]

Wallstreetbets lek even dichten a.u.b.
Haha die Discord server van ze gaat helemaal leip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:05

Bever!

3

Theta.. gaat los :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:17
Chaes schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:48:
[...]

Haha die Discord server van ze gaat helemaal leip.
Autisten die zo vocaal zijn? bijzonder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
veertje schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:49:
[...]

Autisten die zo vocaal zijn? bijzonder....
Retard autisten zijn een bijzonder soort autist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Maar het zijn wel goedaardige retard autisten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Chaes schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:52:
Maar het zijn wel goedaardige retard autisten.
Stonks only go up🚀🚀🚀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

volt22 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:32:
[...]

Hoeveel usdt heb je available? Bij futures is er sowieso nooit een tekort aan usdt of assets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volt22
Bever! schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:53:
[...]

Hoeveel usdt heb je available? Bij futures is er sowieso nooit een tekort aan usdt of assets.
6.800 USDT was er beschikbaar via leverage (isolated 10x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

volt22 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:54:
[...]

6.800 USDT was er beschikbaar via leverage (isolated 10x)
En je trade via binance futures? of spot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 01-10 18:42
pim schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:41:
[...]

Yes, iedereen schreeuwde constant 'HODL HODL HODL'.
Ik merk nu dezelfde hype als in 2017, waar iedereen in het uitgaansleven(ik woon in vietnam) ineens weer enthousiast over crypto praat, en iedereen er in wil stappen of er al in zit.
Gaaf! Enigszins off-topic hier, maar hoe ben je in Vietnam terecht gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volt22
Bever! schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:54:
[...]

En je trade via binance futures? of spot?
Isolated 10X (spot dan want geen futures)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-08 09:55
Bao_mi1 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:56:
[...]

Gaaf! Enigszins off-topic hier, maar hoe ben je in Vietnam terecht gekomen?
het vliegtuig gok ik :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

volt22 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:58:
[...]

Isolated 10X (spot dan want geen futures)
Op spot kan het zijn dat er niet genoeg tether is.. Futures is wat mij betreft veel fijner traden ook..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 01-10 18:42
Een oud collega van me nam 2 jaar geleden ontslag om naar Vietnam te fietsen. Dus die aanname is niet per se waar ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M-v-G
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-03-2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M-v-G
$4 miljard aan Bitcoin opties lopen vrijdag af.
Dit zal ook zijn effecten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Dit is wel een beetje opgeklopt allemaal hoor. gisteren 358K eth naar exchanges toe en 416K eraf, en er staat nog 15.5 M op...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Zag net dat ik een paar cent in BUSD heb gekregen op Binance door een lucky draw maar ik heb nooit BUSD gehad of verhandelt. Iemand met meer geluk? :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Bijzonder... ik haal het juist van cold storage naar exchange in deze tijd..

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 07:11

WhySoSerious

Be the change.

Grayscale is de weak hands weer dankbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Crypts schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:11:
Zag net dat ik een paar cent in BUSD heb gekregen op Binance door een lucky draw maar ik heb nooit BUSD gehad of verhandelt. Iemand met meer geluk? :)
Er was een busd lottery, ik heb ook een fluf ontvangen.

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 25-01-2021 12:14 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-v-G
Bever! schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:11:
[...]

Dit is wel een beetje opgeklopt allemaal hoor. gisteren 358K eth naar exchanges toe en 416K eraf, en er staat nog 15.5 M op...
Er zit in ieder geval beweging in, behalve bij Grayscale trouwens...zoals eerder werd vermeld.
Zitten ze te wachten op de volgende dip, weten ze meer van de whales om flink te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

M-v-G schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:14:
[...]

Er zit in ieder geval beweging in, behalve bij Grayscale trouwens...zoals eerder werd vermeld.
Zitten ze te wachten op de volgende dip, weten ze meer van de whales om flink te kopen?
Die grayscale aankopen die je nu leest zijn van weken geleden.. Media weten niet eens wat ze zeggen.

Er komen binnenkort ook unlockings aan van ETHE (grayscale) dat zorgt altijd voor een sterke prijs verhoging.

[ Voor 12% gewijzigd door Bever! op 25-01-2021 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-v-G
Bever! schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:14:
[...]

Die grayscale aankopen die je nu leest zijn van weken geleden.. Media weten niet eens wat ze zeggen.
o ? hoe zit het allemaal dan? B-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 07:11

WhySoSerious

Be the change.

Bever! schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:14:
[...]

Er komen binnenkort ook unlockings aan van ETHE (grayscale) dat zorgt altijd voor een sterke prijs verhoging.
Are you a beaver? Cause Damn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M-v-G
Pelox schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:12:
[...]

Bijzonder... ik haal het juist van cold storage naar exchange in deze tijd..
Ja precies, dacht ik juist ook. :?
Pagina: 1 ... 67 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!