Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.923 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01-10 22:16
Taro schreef op zondag 24 januari 2021 @ 21:39:
[...]

Ja, AAVE en ik hebben geen gelukkig huwelijk, ik kan ze lastig holden. Daarom naar de Ledger overgezet (Nu al 20 USD per stuk winst):
[Afbeelding]

Koersdoel heb ik niet, nog niet naar gekeken om eerlijk te zijn :)

Edit: Tikt nu de 285 USD aan *O* *O* *O*
Ik heb ze op 200 verkocht :7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
AAVE heeft overigens ook een prachtige organische groei:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G80EGiILzgSqeHr5zzP1KW2hGQQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bUy8LSnJCBxdFR8CnKYz172n.png?f=user_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 07:12

JT

VETAK y0

TomTorquay schreef op zondag 24 januari 2021 @ 21:38:
[...]

Dat klopt. Maar daar geeft de gemiddelde politicus geen enkele fuck om en dus verandert er niks.
Dit soort fatalistische houdingen (overigens je goed recht) hebben nog nooit ergens toe geleidt. Volhouden wel :) Imho heb je ook weinig recht tot klagen als je in de 4 jaar dat ene momentje van je leven, (20 minuten om te stemmen, uurtje om wat door te nemen van partijen ofzo? 0,00005 procent van je tijd per 4 jaar) niet je stem wilt laten gelden. Zelf neem ik altijd de samenvattingen van partijprogramma's door van partijen die in mijn hoek passen, kost me een keer een paar uur. Is nog steeds maar 0,00015 procent van mijn tijd per 4 jaar.
PilatuS schreef op zondag 24 januari 2021 @ 21:40:
[...]

Het gaat te langzaam, maar het gaat wel de goede kant op. Groen zal gewoon goedkoper worden dan iets als kolen, laat staan dat kernfusie een keer gaat lukken. Tuurlijk lopen we achter, maar er worden mooie stappen gemaakt
Ik heb er maar beperkt vertrouwen in dat we het snel genoeg doen. Misschien dat kernfusie inderdaad het verschil kan maken. Maar dat neemt niet weg dat ik naar mijn redelijk vermogen mijn best zal blijven doen. Want ik ga niet boos in een hoekje niks zitten doen. Dat weiger ik echt.

Edit: en terwijl we het erover hebben komt er in Nieuwsuur iets over het akkoord van Parijs en hoe Tuvalu door de klimaatverandering langzaam verdwijnt in zee :+

[ Voor 5% gewijzigd door JT op 24-01-2021 21:48 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Taro schreef op zondag 24 januari 2021 @ 21:45:
[Afbeelding]
Is er al een verklaring gevonden voor deze organische groei ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WatcherZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-05 08:24
3 weken geleden begonnen met crypto en nu op het punt om eens wat dingen te gaan proberen. Stel ik wil mijn ETH verkopen en weer kopen wanneer de markt gunstig(er) is. Waar raden jullie dan aan om mijn crypto in om te zetten voor de laagste kosten? Ik zit op Binance overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
WatcherZ schreef op zondag 24 januari 2021 @ 21:48:
3 weken geleden begonnen met crypto en nu op het punt om eens wat dingen te gaan proberen. Stel ik wil mijn ETH verkopen en weer kopen wanneer de markt gunstig(er) is. Waar raden jullie dan aan om mijn crypto in om te zetten voor de laagste kosten? Ik zit op Binance overigens.
Als je op Binance zit pak je een stablecoin en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WatcherZ
PilatuS schreef op zondag 24 januari 2021 @ 21:49:
[...]

Als je op Binance zit pak je een stablecoin en klaar :)
Is dat dermate gunstiger dan fiat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

WatcherZ schreef op zondag 24 januari 2021 @ 21:50:
[...]

Volgens mij (maar zoek dat zelf even uit!) zit er momenteel geen transactiekosten op omzetten naar euro. Ik weet alleen niet in hoeverre die koers anders is/kan zijn dan tov van usd(b of t).

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
WatcherZ schreef op zondag 24 januari 2021 @ 21:50:
[...]

Euro kan ook. De stablecoins zijn gelinkt aan de dollar en de dollar kan tegenover de euro positief of negatief bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 12:29
Palindrome schreef op zondag 24 januari 2021 @ 21:47:
[...]

Is er al een verklaring gevonden voor deze organische groei ?
Dat vraag ik me ook af. Nu al +40% zo'n beetje in één dag.

Dat zet me toch weer aan het twijfelen om te verkopen, maar andere zeggen dat het in potentie een 1k crypto of meer kan zijn. Maar volgens mij is het allemaal koffiedik kijken natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

onnaj schreef op zondag 24 januari 2021 @ 21:51:
[...]

Dat vraag ik me ook af. Nu al +40% zo'n beetje in één dag.

Dat zet me toch weer aan het twijfelen om te verkopen, maar andere zeggen dat het in potentie een 1k crypto of meer kan zijn. Maar volgens mij is het allemaal koffiedik kijken natuurlijk
Ik ben twee weken terug uit LINK en HNT gestapt om "verstandig" te zijn. Nu spijt van :P Je kunt een hele ruime stop loss zetten. Stel je hebt gekocht op 40, zit nu op 140, zet je een stop loss op 70 ofzo. Zit hij dan overmorgen op 220 beweeg je je stoploss naar 150 ofzo.

[ Voor 5% gewijzigd door JT op 24-01-2021 21:53 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
[Afbeelding]
x10 op 10 dagen 8)7
JT schreef op zondag 24 januari 2021 @ 21:46:
Imho heb je ook weinig recht tot klagen als je in de 4 jaar dat ene momentje van je leven, (20 minuten om te stemmen, uurtje om wat door te nemen van partijen ofzo? 0,00005 procent van je tijd per 4 jaar) niet je stem wilt laten gelden. Zelf neem ik altijd de samenvattingen van partijprogramma's door van partijen die in mijn hoek passen, kost me een keer een paar uur. Is nog steeds maar 0,00015 procent van mijn tijd per 4 jaar.
Het mag nog 10% van mijn tijd kosten, daar gaat het niet over. Er is simpelweg geen politieke partij die mij vertegenwoordigt. En ik ben helemaal geen uitzondering. Vorige verkiezingen is hier 10% niet komen opdagen (stemmen is hier nochtans verplicht), 6% stemde blanco en 25% stemde op extreme partijen, waarvan het grootste deel als proteststem. Een signaal afkomstig van 30 à 40% van de mensen wordt hier dus compleet genegeerd, terwijl het programma van lilliputterpartijtjes wel gedeeltelijk uitgevoerd wordt. Dat vind ik wel beklagenswaardig.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
[Afbeelding]
Zat er vanmiddag met “bepaalde” emoties naar te kijken en bedacht opnieuw, het is net als met aandelen, gewoon hodlen indien je vertrouwen hebt in de huidige markt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

TomTorquay schreef op zondag 24 januari 2021 @ 21:53:
[...]

x10 op 10 dagen 8)7

[...]

Het mag nog 10% van mij tijd kosten, daar gaat het niet over. Er is simpelweg geen politieke partij die mij vertegenwoordigt. En ik ben helemaal geen uitzondering. Vorige verkiezingen is hier 10% niet komen opdagen (stemmen is hier nochtans verplicht), 6% stemde blanco en 25% stemde op extreme partijen, waarvan het grootste deel als proteststem. Een signaal afkomstig van 30 à 40% van de mensen wordt hier dus compleet genegeerd, terwijl het programma van lilliputterpartijtjes wel gedeeltelijk uitgevoerd wordt. Dat vind ik wel beklagenswaardig.
Ah, je woont ergens anders. Ik ging uit van de Nederlandse situatie. Mag ik vragen waar je woont?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
JT schreef op zondag 24 januari 2021 @ 21:55:
Ah, je woont ergens anders. Ik ging uit van de Nederlandse situatie. Mag ik vragen waar je woont?
België (Vlaanderen). Maar is het in Nederland echt zo anders?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

JohnW1 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 21:54:
[...]

Zat er vanmiddag met “bepaalde” emoties naar te kijken en bedacht opnieuw, het is net als met aandelen, gewoon hodlen indien je vertrouwen hebt in de huidige markt..
Het probleem met crypto vind ik is dat de markt een beetje een fantasiemarkt is. Al die coins zijn er voor het realiseren van ideeën maar die ideeën zie je nergens gerealiseerd worden. Steek je geld in regulieren aandelen dan is dat doorgaans een bedrijf die al ergens in de praktijk een verschil maakt. Dus waar moet je dan precies vertrouwen in hebben...

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

TomTorquay schreef op zondag 24 januari 2021 @ 21:56:
[...]

Als iemand die ook in België heeft gewoond en in NL in 'Den Haag' werkt zeg ik: jazeker. Belgische politiekers zijn veel geslepener - en Nederland heeft echt een veel zuiverder systeem en veel minder openlijke corruptie.
Even praktisch: je kan in NL zo snel een partij uit het niks naar de macht brengen dat je echt niet kan zeggen dat 30% van de Nederlanders genegeerd wordt. Iets als FvD zou in België onmogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
wtf is aave nou weer? Zeker weer een DeFi waas?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

TomTorquay schreef op zondag 24 januari 2021 @ 21:56:
[...]

Stemmen is hier niet verplicht. 18% ging niet stemmen tijdens de laatste verkiezingen. 0,2% stelde blanco. Dus dat ziet er in die zin wat anders uit. 25 zetels naar extreme partijen, dat is 16,6%. Verder ken ik jullie partijenlandschap niet dus daar kan ik niks over zeggen/van vinden. Wat ik zo mee krijg via de media is het bij jullie wel redelijk een puinhoop maar dat oordeel van mij is er eentje met het voorbehoud dat ik simpelweg niet veel kennis heb van jullie systeem en de situatie.

Overigens vind ik niet dat je kan zeggen dat 18% van de mensen een signaal afgeeft. Je houdt altijd een groep mensen wiens insteek dat niet is. Je zit tijdelijk ergens anders maar je bent vergeten je stempas om te zetten (is mij gebeurd met de eerstekamerverkiezingen) en ik heb genoeg mensen gezien die er ofwel helemaal niks om geven ofwel fundamenteel vinden dat ze toch geen verschil kunnen maken ongeacht welke partijen er zijn. Je weet zonder onderzoek niet welk aandeel van die 18% een signaal af wil geven. En dan nog is de vraag hoeveel van de mensen waarvan je wél hebt vastgesteld dat ze een signaal af willen geven, je daadwerkelijk tevreden kan krijgen. Voor sommige mensen is het nooit goed omdat het enige dat in hun beleving goed is, is een land met regering en wetten 100% volgens de eigen opvattingen. En dat gaat nooit gebeuren. Van die 0,2% weet je in ieder geval zeker dat die een statement willen maken, daarom vind ik het altijd beter blanco te stemmen dan helemaal niet.

Edit: @TomTorquay ik kan me voorstellen dat je met een verkeerd systeem wel een beetje moedeloos/hopeloos wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door JT op 24-01-2021 22:14 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:19
ETH klimt ook weer langzaam omhoog zo te zien (15m) d:)b

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
DutchCrownNL schreef op zondag 24 januari 2021 @ 22:08:
ETH klimt ook weer langzaam omhoog zo te zien (15m) d:)b
Mooi om te zien ja. Kan ook niet anders met zo'n genie als Vitalik.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Tominatie schreef op zondag 24 januari 2021 @ 22:02:
wtf is aave nou weer? Zeker weer een DeFi waas?
Het vroegere LEND, dat was voor de bullrun begon, je weet wel, toen je volledig uitstapte?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op zondag 24 januari 2021 @ 22:10:
[...]

Het vroegere LEND, dat was voor de bullrun begon, je weet wel, toen je volledig uitstapte?
Ah oke, die ken ik nog wel. Die was toen al bizar gestegen. Lijp 8)7

Rebranden doet het dus nog steeds heel goed ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
JT schreef op zondag 24 januari 2021 @ 21:28:
[...]

Als je niet stemt leg je je feitelijk óók neer bij de wil van de meerderheid. Dus die middelste kun je imho wegstrepen. Met blanco zien ze in ieder geval nog dat je graag wíl stemmen maar dat je je niet vertegenwoordigd voelt. Anders wordt je gerekend tot de groep "geeft er geen fuck om".
Ik pak er zomaar eentje uit. Stemmen of niet stemmen? Waarom stemmen we op poppetjes met een eigen agenda eigenlijk? En die laten we dan ook nog eens een paar jaar de boel verkloten om hun eigen punten door te drammen... Waarom stemmen we niet op (agenda)punten zelf en zoeken er daarna poppetjes bij die dat uit gaan voeren en niet meer dan dat. Politicus zou eigenlijk helemaal geen beroep moeten zijn imho en ik kom uit een politiek gezin maar ik zie er echt de meerwaarde niet van in. 'Okee ik ga hierin mee maar dan wil ik dat ook en vervolgens delegeren'. Dat eindeloze polderen schiet toch niet op?

Heel simpel, willen we naar rechts of naar links? (en ik bedoel dit figuurlijk, niet politiek gekleurd) Geven onze voorkeur uit qua richting en/of concrete plannen en stemmen op mensen die dat (mogelijk) uit kunnen voeren. Lukt het? Allemachtig prachtig. Lukt het niet? Next. Waarom sluiten we onszelf elke keer op met een bende poppetjes die het ene zeggen en het andere doen? Waarom moet een enkel punt of een paar punten op een complete politieke agenda ons overhalen om op ze te stemmen en ze jarenlang verregaande beslissingen te laten nemen?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:26
Glenn Hoddle schreef op zondag 24 januari 2021 @ 21:36:
[...]

Je bedoelt die dag dat het hele volk zich kleedt in de kleur van de achternaam van de koning en danst ter zijn vermaeck, alsof we een middeleeuws feodaal land zijn?
Niet specifiek deze dag, maar het is er wel onderdeel van.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WatcherZ
JT schreef op zondag 24 januari 2021 @ 21:51:
[...]

Volgens mij (maar zoek dat zelf even uit!) zit er momenteel geen transactiekosten op omzetten naar euro. Ik weet alleen niet in hoeverre die koers anders is/kan zijn dan tov van usd(b of t).
PilatuS schreef op zondag 24 januari 2021 @ 21:51:
[...]

Euro kan ook. De stablecoins zijn gelinkt aan de dollar en de dollar kan tegenover de euro positief of negatief bewegen.
Thanks, duidelijk. Er zit wel een fee op zie ik.

Nu, wellicht een domme vraag maar het is mij toch niet helemaal duidelijk: ik heb fiat en verschillende coins in mijn wallet die allemaal automatisch een waarde in EUR aangeven. Hoe kan mijn fiat bedrag (iets) verschillen van de EUR waarde (EUR waarde is minder dan mijn fiat) die daarbij wordt aangegeven?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Nu Tegenlicht @VPRO, gaat over de nieuwe datawereld, nu ook over btc.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Palindrome
JT schreef op zondag 24 januari 2021 @ 21:52:
[...]

Ik ben twee weken terug uit LINK en HNT gestapt om "verstandig" te zijn. Nu spijt van :P Je kunt een hele ruime stop loss zetten. Stel je hebt gekocht op 40, zit nu op 140, zet je een stop loss op 70 ofzo. Zit hij dan overmorgen op 220 beweeg je je stoploss naar 150 ofzo.
Liever spijt om gemiste winst dan spijt om een gepakt verlies /3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Crypts schreef op zondag 24 januari 2021 @ 22:15:
[...]

Ik pak er zomaar eentje uit. Stemmen of niet stemmen? Waarom stemmen we op poppetjes met een eigen agenda eigenlijk? En die laten we dan ook nog eens een paar jaar de boel verkloten om hun eigen punten door te drammen... Waarom stemmen we niet op (agenda)punten zelf en zoeken er daarna poppetjes bij die dat uit gaan voeren en niet meer dan dat. Politicus zou eigenlijk helemaal geen beroep moeten zijn imho en ik kom uit een politiek gezin maar ik zie er echt de meerwaarde niet van in. 'Okee ik ga hierin mee maar dan wil ik dat ook'. Dat eindeloze polderen schiet toch niet op?

Heel simpel, willen we naar rechts of naar links? (en ik bedoel dit figuurlijk, niet politiek gekleurd) Geven onze voorkeur uit qua richting en/of concrete plannen en stemmen op mensen die dat (mogelijk) uit kunnen voeren. Lukt het? Allemachtig prachtig. Lukt het niet? Next. Waarom sluiten we onszelf elke keer op met een bende poppetjes die het ene zeggen en het andere doen? Waarom moet een enkel punt of een paar punten op een complete politieke agenda ons overhalen om op ze te stemmen en ze jarenlang verregaande beslissingen te laten nemen?
Interessante gedachte :) Volgens mij wil je bewerkstelligen dat we meer directe invloed op uitgevoerd beleid hebben. Maar die punten moeten door iemand uitgewerkt worden. De mensen die dat gaan doen bepalen door welk frame we kijken, naar welke opties we kijken. En politieke partijen zijn clubs van mensen die min of meer in hetzelfde geloven. Die zouden dan one-issue partijen moeten worden. Veel om over na te denken!
WatcherZ schreef op zondag 24 januari 2021 @ 22:16:
[...]

[...]

Thanks, duidelijk. Er zit wel een fee op zie ik.

Nu, wellicht een domme vraag maar het is mij toch niet helemaal duidelijk: ik heb fiat en verschillende coins in mijn wallet die allemaal automatisch een waarde in EUR aangeven. Hoe kan mijn fiat bedrag (iets) verschillen van de EUR waarde (EUR waarde is minder dan mijn fiat) die daarbij wordt aangegeven?
Ik weet niet of ik het 100% kan verklaren, de waarde van je portfolio is ook realtime en is dus letterlijke elke seconde anders. Daarnaast heb je ook te maken met een fee maar dat zou op Binance echt minimaal moeten zijn.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Jedi_Pimp schreef op zondag 24 januari 2021 @ 19:06:
Waar zetten jullie de kooporders vannacht? Twee dagen geleden op 100 USDT na gemist (~28800), dat wil ik niet nog een keer hebben :P

Ik zit zelf te denken aan 30750.

gr gr,
Kees
Herkansing.. Denken we dat de 30 bereikt wordt vannacht? :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Palindrome schreef op zondag 24 januari 2021 @ 22:18:
[...]

Die tweede was met verlies, 8% onder inkoop eruit, staat nu 25% boven inkoop ofzo...in een markt als deze werk ik niet meer met stop losses om deze redenen. Les van de afgelopen weken.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WatcherZ
Ik weet niet of ik het 100% kan verklaren, de waarde van je portfolio is ook realtime en is dus letterlijke elke seconde anders. Daarnaast heb je ook te maken met een fee maar dat zou op Binance echt minimaal moeten zijn.
Dat de realtime waarde van mijn portfolio constant veranderd snap ik. Dat de waarde van een euro ten opzichte van andere munten kan stijgen/dalen ook. Maar het is toch vreemd dat de waarde van mijn fiat, welke in EUR is, niet gelijk is aan is aan hoeveel € deze fiat waard is? Dat is namelijk iets minder. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vijeta
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23-09 17:36
God ik dacht eergisteren laat ik maar 2018 scenario’s voorkomen en een alt coin verkopen om winst veilig te stellen. En dat was AAVE 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

WatcherZ schreef op zondag 24 januari 2021 @ 22:27:
[...]

Dat de realtime waarde van mijn portfolio constant veranderd snap ik. Dat de waarde van een euro ten opzichte van andere munten kan stijgen/dalen ook. Maar het is toch vreemd dat de waarde van mijn fiat, welke in EUR is, niet gelijk is aan is aan hoeveel € deze fiat waard is? Dat is namelijk iets minder. :?
Je hebt dan je portfoliowaarde en de koers eth/fiat-of-stable-coin naast elkaar open staan en dan nog verschil? Hoeveel % hebben we het over?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
WatcherZ schreef op zondag 24 januari 2021 @ 22:27:
[...]

Waar zie je de fiat waarde dan ?

Je hebt overview waarde wat een omgerekende btc waarde is en een spot waarde van al je coins cumulatief welke ook in btc wordt omgerekend en dan weer in euro of dollar.

Heb je echt fiat of een getetherd fiat ?

[ Voor 5% gewijzigd door Palindrome op 24-01-2021 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Palindrome schreef op zondag 24 januari 2021 @ 22:18:
[...]

Mooie woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrb85
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 16:04
ETH heeft toch wel zin om nog eens naar z’n ATH te gaan zo te zien. Zou de Bitcoin run dan echt over zijn? Tijd voor ETH en binnenkort de rest van de shitcoins? 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:22
Aave gaat lekker ja. Trade wat en had er nog een flinke bag van gekocht op 73 usdt. Verkocht voor in de 90. Maarja ondertussen met dat geld andere trades gemaakt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:56
Waarom wel altseason?
- bagholders kunnen na al die jaren hun troep verkopen
- shitcoin casino
- pump & dump ten koste van Henk en Ingrid

Waarom geen altseason?
- Bitcoin wordt niet meer te negeren voor de institutionele beleggers
- Bitcoin kan daadwerkelijk een asset worden die hedged tegen inflatie, fors toegankelijker dan goud of vastgoed
- Satoshi krijgt na al die jaren gelijk

Kunnen we dus collectief afspreken dat we altseason dit maal gewoon overslaan :Y ? Dankuwel! _/-\o_

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Op de 4H en 1D word ik niet heel erg positief van het complete plaatje. 23-24k next? Ik denk dat ik 50% uitstap en wat lagere buy orders plaats voor BTC.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik kan alleen maar zeggen dat er al best wel een altseason bezig is.
M'n nano en sushi waren alleen al in een kort tijdsbestek een paar keer over de kop gegaan. Het is natuurlijk niet zo extreem als in '17, maar had iemand dat verwacht dan? Er is letterlijk nog niks veranderd sinds toen, het zijn nog steeds allemaal bubbels zonder onderliggende waarde. Ik vind het al heel wat dat 'k mijn Nano zag moonen tot aan $5!!!! Dat had ik never nooit meer verwacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op zondag 24 januari 2021 @ 23:23:
Op de 4H en 1D word ik niet heel erg positief van het complete plaatje. 23-24k next? Ik denk dat ik 50% uitstap en wat lagere buy orders plaats voor BTC.
Ik vind het wel lastig nu, waar BTC idd erg matig oogt zie je wel dat ETH het heel goed doet. Het kan ook dat BTC nog een tijdje sideways gaat en daarna weer het stokje overneemt van ETH.

Of ETH doet het nu gewoon goed omdat hij nog wat moet inhalen t.o.v. BTC. Want een echt nieuw ATH heeft ETH nog niet gezet, of iedergeval niet zo overtuigend als BTC.

Lastig lastig.. we zullen 't wel meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
Taro schreef op zondag 24 januari 2021 @ 23:23:
idd. de correcte play is short BTC long alts momenteel (waar je heel erg een bepaald BTC level in de gaten houdt ivm een algehele flush).

Je mag kiezen: 34k btc of 24k btc. Ik denk dat 24k eerder komt.

[ Voor 7% gewijzigd door rogier2012 op 24-01-2021 23:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
En ondertussen knalt btc lekker omhoog.. heb weer een top uitstap moment gekozen zie ik..

[ Voor 37% gewijzigd door Pelox op 24-01-2021 23:40 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Pelox schreef op zondag 24 januari 2021 @ 23:37:
En ondertussen knalt btc lekker omhoog..
its all about ETH now :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
En ondertussen knalt btc lekker omhoog..
yp er zit nog wel wat gas in de tank op basis van wat ik zie. Moet ie eerst wel in de buurt van de 33k komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:22
Palindrome schreef op zondag 24 januari 2021 @ 23:41:
[...]

yp er zit nog wel wat gas in de tank op basis van wat ik zie. Moet ie eerst wel in de buurt van de 33k komen.
De afgelopen weken was het zondag op maandag wel vaak een flinke dip meen ik te herinneren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
Ben enkel euro's aan het weggooien vandaag... sell low buy high. Top bezig weer. Ik ga slapen.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

En ondertussen knalt btc lekker omhoog.. heb weer een top uitstap moment gekozen zie ik..
Geduld. Ik heb te vaak mijn conclusies getrokken op basis van 1 of 2 uur koersactie. Dat is nutteloos.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Geet ut omhoog offe toch moar naar benee..
Net als de rest hier, ginne idee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:22
Morgen bloody Sunday. Nu dus even deeltje uit BTC halen. Even de winst veiligstellen :)

Tot op bepaalde hoogte winst want heb wat orders gedaan op €29 tot €31k. Failliet dus meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Wilde net helemaal uitstappen, morgen lekker vrij dagje maar nee ineens groene palen voor egld door de driehoek heen

[ Voor 10% gewijzigd door Palindrome op 25-01-2021 00:37 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:24
Hey gasten ik woon nu bijna 12 jaar niet meer in Nederland, momenteel op meer dan 18.000km van mijn geboorteplaats maar ik neem iedere keer de moeite om me te registreren als buitenlands kiesgerechtigde.

Waarom;
a] niet stemmen is een gemiste kans om je mening te laten vertegenwoordigen
b] ook al woon je ver van huis blijf je altijd een binding houden met je geboorteland
c] maatregelen die in Nederland worden genomen soms ook gevolgen hebben voor het buitenland
d] het voor mij belangrijk is wat voor soort land Nederland is en de politieke kleur daarmee verbonden is

Als je in NL woont zijn die paar minuten die het kost om even naar dat stemlokaal te lopen echt wel de moeite waard iedere 4 jaar. Tot dusverre mijn 'schop onder de kont' en je kan weer verder met crypto coins babysitten.

Je ziet trouwens ook dat politiek en markten/crypto inherent met elkaar verbonden zijn. Als bepaalde economische besluiten worden genomen heeft dat ook effecten op koersen/beurzen/investeerders. Investeerders houden niet van onzekerheid. Dus als je dit enigszins serieus neemt dan heeft je stem best wel wat gevolgen.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 15:02

WhySoSerious

Be the change.

ETH gaat moon.

Sorry Taro.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

ScuL schreef op maandag 25 januari 2021 @ 00:50:
Hey gasten ik woon nu bijna 12 jaar niet meer in Nederland, momenteel op meer dan 18.000km van mijn geboorteplaats maar ik neem iedere keer de moeite om me te registreren als buitenlands kiesgerechtigde.
Ik vind het dan weer volstrekt belachelijk dat dit kan. Dat stemrecht zou opgeschort moeten worden als je langer dan x jaar niet meer in Nederland woont. Ik heb familie die al bij jou in de buurt woont vanaf ruim voor mijn geboorte, en die zijn al decennia Nederland aan het verzieken met hun onterechte stemrecht. Betalen geen cent belasting hier, maar wel stemmen |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

ETH $10k soon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-10 19:42

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrb85
ETH gaat er inderdaad voor. We hebben de laatste weken wel gezien dat ETH na een lokaal hoogtepunt een grote dip maakt. Ik blijf er voorlopig af of het wordt weer een aflevering 'buy high and sell low'. O-) :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

BTC heeft er ook ineens zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:45

FreakNL

Well do ya punk?

Ik had gisternacht een limit buy op ETH staan van 999 euro :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrb85
FreakNL schreef op maandag 25 januari 2021 @ 01:27:
Ik had gisternacht een limit buy op ETH staan van 999 euro :(
Er zijn mensen die enkele dagen geleden ETH gekocht hebben aan 860 euro per stuk ... _/-\o_

En ik maar in fiat blijven :X

EDIT: ETH new ATH *O* *O* *O* *O* *O*

[ Voor 7% gewijzigd door mrb85 op 25-01-2021 01:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
ETH gaat lekker ja (nieuwe ATH), de vraag is alleen wat er gebeurt als BTC naar 26k of dieper zakt. Kan me echt niet voorstellen dat ETH dan de rug recht en zegt: 'ik zak niet mee'.

[ Voor 3% gewijzigd door TomTorquay op 25-01-2021 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
tering jantje! Moooooooooooon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
even kijken of btc uit de driehoek komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrb85
TomTorquay schreef op maandag 25 januari 2021 @ 01:29:
ETH gaat lekker ja (nieuwe ATH), de vraag is alleen wat er gebeurt als BTC naar 26k of dieper zakt. Kan me echt niet voorstellen dat ETH dan de rug recht en zegt: 'ik zak niet mee'.
Zou het niet kunnen dat een heleboel mensen hun BTC aan het omzetten zijn in ETH? Omwille van de technologie? 8)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-10 19:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CLUjz1py4pFSSDtJ6c-iLBpf8WU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DGT0ADGDmSOKxDSbrJq8h3QG.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
mrb85 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 01:32:
Zou het niet kunnen dat een heleboel mensen hun BTC aan het omzetten zijn in ETH? Omwille van de technologie? 8)
Ongetwijfeld. BTC heeft langzamerhand afgedaan. The flippening is coming :+

Edit: niet alleen ETH is goed opgepompt zo te zien ;) :X

[ Voor 8% gewijzigd door TomTorquay op 25-01-2021 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:45

FreakNL

Well do ya punk?

Hoppa 1200 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hodl.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Als ETH uit de ETH/BTC breekt zullen veel altcoins ook gaan pompen. En het ziet er naar uit dat dat aan het gebeuren is. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pGGc1yAl9L7ZSd1SET7OVyD3G8k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LLjvca11WH7w5jfjqO1nR1Xq.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 74% gewijzigd door Kain_niaK op 25-01-2021 06:06 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
We heben nu met BTC de bearish triangle positief doorbroken als ik het goed zie, volgens mij is er nu weer ruimte voor een bullishe uitbraak
mrb85 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 01:28:
[...]

Er zijn mensen die enkele dagen geleden ETH gekocht hebben aan 860 euro per stuk ... _/-\o_
Ik heb een paar ETH buys op 890 en een paar op 945 die doen het nu uitstekend 8)
Glenn Hoddle schreef op maandag 25 januari 2021 @ 00:56:
[...]

Ik vind het dan weer volstrekt belachelijk dat dit kan. Dat stemrecht zou opgeschort moeten worden als je langer dan x jaar niet meer in Nederland woont
Zolang je een NL paspoort hebt ben je staatsburger en mag je stemmen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

De One Cancells the Other, OCO orders op Binance zijn er handing.

Ik heb vandaag voor 4 BCH een long geopened op Binance op 423 USD

Ik heb toen een ODO aangemaakt waar je 4 velden moet invullen.

Prijs, Stop,Limit en hoeveelheid.

Dus je vult in

prijs = 500.

Stop = 445
Limit = 444
Hoeveelheid= 4 BCH.

De prijs is momenteel 454 USD voor BCH. Mocht de prijs naar 500 gaan dan word mijn positie gesloten maar ook het tweede deel van mijn OCO gecancelled. Dus als het daarna terug naar 445 gaat dan word er geen short positie geopend door dan te verkopen.

Mocht de 500 niet bereikt worden en de prijs naar 445 gaan, dan word er meteen een limit order voor 4 BCH op 444 aangemaakt. En vermits opdat moment de laatste prijs 445 zou die meteen uitgevoerd moeten worden op 444 tenzij de spread groter is dan 1 dollar. Maar dat is op Binance voor BCH bijna nooit.

Dit zorgt ervoor dat ik rustig kan gaan slapen. Ik sta al op winst want op 423 gekocht. Mocht het fout gaan sluit ik met wat winst af want op 444 word dan alles verkocht. word de 500 gehaal dan heb ik gewoon meer winst. En als ik morgen wakker word met een prijs tussen de 500 en 444 kan ik gewoon nog langer wachten. Als die prijs heel dicht tegen de 500 aan zit dan kan ik het ouwde order verweideren en een nieuw aanmaken.

Bitfinex had aan trailing order stop, dat werkt nog beter dan gebeurt alles automatisch. Je voert gewoon een range in, bijvoorbeeld 50 dollar en als de huidige prijs 500 dan word er een stop loss op 450 aangemaakt. Gaat de prijs met 10 dollar omhoog word ook automatisch de prijs van je stop lost 10 hoger, dus 460.

En zo volgt je stop loss dus de huidige prijs, altijd 50 eronder. Pas als de prijs in een keer 50 naar beneden vliegt dan word de stop lost prijs bereikt en je order uitgevoerd.

Er zijn platformen die je de Binance API kunt geven zodat ze functionaliteit zoals deze kunnen uitvoeren maar ja dan moet je nog een extra third party vertrouwen.

Binance heeft alleen maar trailing stop op hun futures gedeelte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
The flippening! ETH nr1, BTC shitcoin!

Goedemorgen

Edit:
Op zich wel prettig hoe het eruit ziet. Meest voor de hand liggende zet met mijn PF (DOT+ETH) momenteel is vasthouden. Geeft mij vandaag weer eens wat ruimte om meer aan werk te doen, ipv daytraden :+

[ Voor 66% gewijzigd door Matthias87 op 25-01-2021 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
JT schreef op zondag 24 januari 2021 @ 23:49:
[...]

Geduld. Ik heb te vaak mijn conclusies getrokken op basis van 1 of 2 uur koersactie. Dat is nutteloos.
Zo blij dat ik geen geduld had en mijn eth heb teruggekocht.

Was nog even aan het twijfelen.. toch maar gedaan. 2e keer dat , buy higher back, goed uitpakt.

*update. Eth zakt weer wat weg..

[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 25-01-2021 08:42 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brnbtc
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-01 21:40
Kain_niaK schreef op maandag 25 januari 2021 @ 07:13:

Dus je vult in

prijs = 500.

Stop = 445
Limit = 444
Hoeveelheid= 4 BCH.

De prijs is momenteel 454 USD voor BCH. Mocht de prijs naar 500 gaan dan word mijn positie gesloten maar ook het tweede deel van mijn OCO gecancelled. Dus als het daarna terug naar 445 gaat dan word er geen short positie geopend door dan te verkopen.

Mocht de 500 niet bereikt worden en de prijs naar 445 gaan, dan word er meteen een limit order voor 4 BCH op 444 aangemaakt. En vermits opdat moment de laatste prijs 445 zou die meteen uitgevoerd moeten worden op 444 tenzij de spread groter is dan 1 dollar. Maar dat is op Binance voor BCH bijna nooit.

Dit zorgt ervoor dat ik rustig kan gaan slapen. Ik sta al op winst want op 423 gekocht. Mocht het fout gaan sluit ik met wat winst af want op 444 word dan alles verkocht. word de 500 gehaal dan heb ik gewoon meer winst. En als ik morgen wakker word met een prijs tussen de 500 en 444 kan ik gewoon nog langer wachten. Als die prijs heel dicht tegen de 500 aan zit dan kan ik het ouwde order verweideren en een nieuw aanmaken.

Bitfinex had aan trailing order stop, dat werkt nog beter dan gebeurt alles automatisch. Je voert gewoon een range in, bijvoorbeeld 50 dollar en als de huidige prijs 500 dan word er een stop loss op 450 aangemaakt. Gaat de prijs met 10 dollar omhoog word ook automatisch de prijs van je stop lost 10 hoger, dus 460.

En zo volgt je stop loss dus de huidige prijs, altijd 50 eronder. Pas als de prijs in een keer 50 naar beneden vliegt dan word de stop lost prijs bereikt en je order uitgevoerd.

Er zijn platformen die je de Binance API kunt geven zodat ze functionaliteit zoals deze kunnen uitvoeren maar ja dan moet je nog een extra third party vertrouwen.

Bedankt voor deze mooie uitleg! Is in dit geval de OCO een koop of verkoop order? Ik zie deze namelijk bij zowel 'kopen' als 'verkopen' op Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

brnbtc schreef op maandag 25 januari 2021 @ 08:07:
[...]

Bedankt voor deze mooie uitleg! Is in dit geval de OCO een koop of verkoop order? Ik zie deze namelijk bij zowel 'kopen' als 'verkopen' op Binance.
Je kunt ze natuurlijk bij alle twee gebruiken. Als je verkoopt moet je je limit prijs onder je STOP prijs zetten Als je koopt moet je je limit prijs boven je STOP prijs zetten.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 18:46

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

Vandaag weer een mooi salarisstrookje om in deze crypto bubbel te pompen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
Zo is het op zich wel mooi toch met BTC/ETH. Anders moet ik weer NEXO tokens gaan bijkopen voor mijn loyalty level.... #firstworldproblems

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op maandag 25 januari 2021 @ 07:13:

Dus je vult in

prijs = 500.

Stop = 445
Limit = 444
Hoeveelheid= 4 BCH.

Op github staan verschillende vrij simpele scripts voor trailing stop loss orders, bv https://github.com/srknoztrk53/binance

Deze kun je vrij makkelijk zelf aanpassen en als je nog een pi hebt liggen daarop laten draaien. Hoef je geen derde partij meer te vertrouwen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 11:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-06-2024
Instroom H&I komt tot een halt: https://www.telegraaf.nl/...hernieuwde-opmars-bitcoin

tot de volgende rally ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
Als de Telegraaf het zegt, kan het alleen maar waar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Jammer dat mijn buy order vannacht niet geraakt is, maar als ETH dit blijft volhouden > 1000 dollar dan hebben we ook weer een stabiele bodem. Toch verwacht ik wel dat we nog een correctie gaan krijgen. Ik wacht nog even af met kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:24
"De instroom van nieuw geld richting het grote beleggingsfonds Grayscale Bitcoin Trust van meer dan 20 miljard dollar lijkt volgens de kenners over een hoogtepunt te zijn"

Ja dit is inderdaad ook goed te zien op https://www.bybt.com/Grayscale 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 22:40
dehardstyler schreef op maandag 25 januari 2021 @ 09:19:
[...]

Als de Telegraaf het zegt, kan het alleen maar waar zijn.
Staat er ook onder he, jij als lezer hebt behoefte aan feiten en niet geruchten. Dat kunnen ze alleen maar doen als je abonnee wordt. Dus als dit geruchten blijken te zijn en geen feiten dan komt dat dus door JOU. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
Had nog een flufje low marketcap gekke coin in metamask. Wil dat weg doen en de fee 16dollar. Dat uniswap gems traden was in het begin wel leuk. Nu kan het alleen met grote bedragen anders ga je rekt door de fees.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

DJ-Promo schreef op maandag 25 januari 2021 @ 09:34:
Had nog een flufje low marketcap gekke coin in metamask. Wil dat weg doen en de fee 16dollar. Dat uniswap gems traden was in het begin wel leuk. Nu kan het alleen met grote bedragen anders ga je rekt door de fees.
Yep, gelukkig zijn er nu tal van DeFi producten op andere chains met lage genoege fees dat ook de minder rijken er mee kunnen traden.

[ Voor 5% gewijzigd door Kain_niaK op 25-01-2021 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
Kain_niaK schreef op maandag 25 januari 2021 @ 09:35:
[...]

Yep, gelukkig zijn er nu tal van DeFi producten op andere chains met lage genoege fees dat ook de minder rijken er mee kunnen traden.
Ja gebruik nu eindelijk een poosje de Binance Chain.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb even gekeken naar mijn aankoop geschiedenis. Ik heb de BTC in mijn portefeuille gekocht op $3800,- Mijn ETH is gekocht op $121,-

De HODL strategie lijkt wel beter te werken dan de actieve trader strategie voor mij. Alleen DOT heeft me iets gebracht. Voor de rest is het soms wat % pakken en soms wat % laten. Schiet niet op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
Ik heb zojuist mijn eerste x3 margin trade losgelaten op ETH als een test. €0.07 rijker geworden.
Haha. Maar nu snap ik het systeem in ieder geval :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 22:45
Ik durf na de correctie van afgelopen niet meer in te stappen door al die negatieve berichten hier (en de koers geeft ook mij weinig vertrouwen). Meer mensen last van?

Had gister op $31k nog m'n hand boven de buy knop, maar durf het gewoon niet meer :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keinless
  • Laatst online: 06-08-2024
PWM schreef op maandag 25 januari 2021 @ 09:48:
Ik heb even gekeken naar mijn aankoop geschiedenis. Ik heb de BTC in mijn portefeuille gekocht op $3800,- Mijn ETH is gekocht op $121,-

De HODL strategie lijkt wel beter te werken dan de actieve trader strategie voor mij. Alleen DOT heeft me iets gebracht. Voor de rest is het soms wat % pakken en soms wat % laten. Schiet niet op.
Sow, dat zijn mooie lage prijzen
Ypuh schreef op maandag 25 januari 2021 @ 09:49:
Ik durf na de correctie van afgelopen niet meer in te stappen door al die negatieve berichten hier (en de koers geeft ook mij weinig vertrouwen). Meer mensen last van?

Had gister op $31k nog m'n hand boven de buy knop, maar durf het gewoon niet meer :+.
Haha same, ben al dagen aan het wachten om er terug in te gaan, maar heb nu alweer spijt als dit zo doorgaat...

[ Voor 33% gewijzigd door keinless op 25-01-2021 09:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Ypuh schreef op maandag 25 januari 2021 @ 09:49:
Ik blijf bij mijn analyse van eerder: we stijgen maximaal tot 35k waarna we inzakken naar 26-27k. Dus ik stap voorlopig niet in, of het zou voor een daytrade moeten zijn. En als mijn analyse fout blijkt: liever gemiste winst dan genomen verlies ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
Dat is inderdaad het lastige aan btc..
Velen nemen zich voor om te kope op bijvoorbeeld 29k en dan staat ie daar op en dan is het sentiment er niet naar en dan stel je de aankoop weer uit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keinless
  • Laatst online: 06-08-2024
zorss schreef op maandag 25 januari 2021 @ 09:53:
Velen nemen zich voor om te kope op bijvoorbeeld 29k en dan staat ie daar op en dan is het sentiment er niet naar en dan stel je de aankoop weer uit...
Of je ligt te slapen en hebt geen orders neergezet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trub
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 10:27
Iedereen spreekt altijd over moon, maar wat zijn jullie moon bedragen eigenlijk? Ooit is toch het plan om te verkopen, want waarom doe je het anders. BTC 100k, 1M, 10M, ...? Of denken jullie meer in 10x, 100x, 1000x, ... van de originele inzet.
Mijn "moon lambo" is een elektrische moto, als ik op dit punt kom dan verkoop ik gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
PWM schreef op maandag 25 januari 2021 @ 09:48:

Buy low sell high :). In de periode kopen dat het internet en de media vind dat crypto kapot gaat is altijd het beste punt. Had toen ook veel meer moeten inkopen maar had de middelen er niet voor. Alsnog leuk in de plus. Om mij heen allemaal goudzoekers die nu iets willen weten hoe ze crypto kopen of aandelen. Beetje zoals een straat met restaurants en bij 1 staat een mega rij. Iedereen sluit daar aan want ja die moet wel goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 22:45
zorss schreef op maandag 25 januari 2021 @ 09:53:
Tja, mijn sentiment van 'wat zit ie hoog' ligt ergens nog bij $17k. De afgelopen 2 maanden durfde ik wel all-in te gaan want alles ging up, up, up. De laatste 2 weken is dat toch een ander verhaal (11 en 21 januari deden auw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Aha, ben ik dus niet de enige die nog even in fiat blijft, voelde me al eenzaam :+

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
JT schreef op maandag 25 januari 2021 @ 09:57:
Aha, ben ik dus niet de enige die nog even in fiat blijft, voelde me al eenzaam :+
Ik zit ook bijna volledig in fiat met de handelspot. Allemaal groen dit weekend en durfde hier niet in te stappen. Wacht wel weer tot ik denk dat het een goed moment is.
Pagina: 1 ... 66 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!