UNOX: The worst operating system
Exact, we blijven gewoon naar beneden voortkabbelen. Wanneer worden de stimulus checks op de bus gedaan?anti elppa schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 09:47:
[...]
denk niet voor lang, dit is geen bounce, volume is er totaal niet naar
edit: heb toch maar ingekocht op $33,4K op hoop dat er een korte bounce richting 34K komt. Dan ga ik er gelijk weer uit.
[ Voor 34% gewijzigd door Tominatie op 21-01-2021 09:56 ]
Waarom moet die $30-32k gehaald worden dan?Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 09:53:
Als we nou gewoon ff direct naar die $30-32K vallen hebben we dat tenminste gehad. Kunnen we vanaf daar kijken hoe verder.
edit: heb toch maar ingekocht op $33,4K op hoop dat er een korte bounce richting 34K komt. Dan ga ik er gelijk weer uit.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Komop man een dood katje naar 33,8-34K moet te doen zijn toch?
Dit bevalt me niet echt

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Spannend, een vallend mes vangen.Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 09:53:
Als we nou gewoon ff direct naar die $30-32K vallen hebben we dat tenminste gehad. Kunnen we vanaf daar kijken hoe verder.
Is het al slechte-grappen-tijd?Richh schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 09:58:
Ow jee, we gaan nu wel een driehoekje uitop het einde van het uur.
Dit bevalt me niet echt
Okay:
Snap ik, ik ga ook veel liever een driekhoekje in.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Kleine bounce in de making. edit: Neehoor gewoon weer down. Dit gaat nog even duren.Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 09:58:
Jaa idd, verkopers comin' in. Lol.
Komop man een dood katje naar 33,8-34K moet te doen zijn toch?
Ook opvallend dat ETH gewoon net zo hard meegetrokken wordt, had verwacht dat die beter zou blijven liggen.
[ Voor 25% gewijzigd door knakworst op 21-01-2021 10:04 ]
Als dit topic tezamen weer volledige auto's aan waarde door het putje zien stromen, zijn slechte grappen al-tijd goedMrWilliams schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:00:
[...]
Is het al slechte-grappen-tijd?
Okay:
Snap ik, ik ga ook veel liever een driekhoekje in.
Dat is het meest exciting wat er is. Hopen dat de 33K nog even gaat houden...... een dood katje is voldoende. Sell orders staan er al in van 33,8 t/m 34K. Winst=winst hehe.

Ik denk zowaar dat dit een domme zet was en we straks gewoon die 33K gaan verliezen.
Waarom ik wederom een vallend mes probeer te vangen, geen idee... ik moet eigenlijk gewoon geduld hebben.
Rekt

Dit dus. Ik wil helemaal niet all-in zitten, helemaal niet als het daarna nog verder naar beneden gaat.PilatuS schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:01:
[...]
Alleen wel door nog meer risico toe te voegen, dat zit er ook bij. Het is een beetje als double down. Ik had het fout, maar nu ga ik all-in om het goed te maken. Blijft het dan toch nog verder zakken heb je helemaal een probleem. Stel je staat op 80% verlies en je voegt nog meer fiat toe en het blijft zakken ga je nog dieper in het rood met nog meer geld. Er is wel wat voor te zeggen hoor, dat zeker, maar dus wel met nog meer risico.
[ Voor 71% gewijzigd door Ypuh op 21-01-2021 10:10 ]
Hoeft nier perséé, maar is imo de next support. De huidige support is redelijk lang verdedigd maar lijkt nu toch te breken.MrWilliams schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 09:58:
[...]
Waarom moet die $30-32k gehaald worden dan?
Gisteren ging 'ie al bijna er doorheen en nu bonkt hij er ook weer tegen......
En dan verdomme toch $100 naar beneden donderen.Richh schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:07:
Gewoon tientallen seconden lang op 33.333 USD terwijl het volumebalkje zichtbaar groeit, tering zeg
Totdat zij als bagholdertjes overblijven.BTC100K2021 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:08:
Grayscale heeft de laatste 24H weer toegeslagen, 8762 BTC erbij. Die lachen zich slap om al die weak hands.
Het "grote geld" heeft de top gekocht!

Stappen ze eindelijk in na 12 jaarlang de boot gemist te hebben en gaan ze gelijk rekt.
Ironisch
Geld maakt geld, in welke markt dan ook. Die vinden wel een manier.Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:09:
[...]
Totdat zij als bagholdertjes overblijven.
Het "grote geld" heeft de top gekocht!![]()
Stappen ze eindelijk in na 12 jaarlang de boot gemist te hebben en gaan ze gelijk rekt.
Ironisch
Zero.
Het grote geld heeft over het algemeen een belegginshorizon die wat langer is dan die van Piet Particulier.Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:09:
[...]
Totdat zij als bagholdertjes overblijven.
Het "grote geld" heeft de top gekocht!![]()
Ironisch
Maar ook zij maken uiteraard wel fouten al heb ik het idee dat zij nog wel "wat" middelen over hebben om eventueel te DCA'en.
Welke henk loopt op mij te dumpen? Fucking lulletje dat je bent

Dat was toch de bedoeling?
Ja nu niet meer verdomme want zit ondertussen al voor 50% in BTC. Graag nog even een dood katje en daarna mag ie prima naar 30K
Ik denk dat @RaptorXS, de godfather hier al z'n bitcoins aan het verkopen is. Tijd om verhaal te halen.superchanbe schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:16:
is er nu een over aanbod ??? we is nu zoveel aan het verkopen ??![]()
![]()
![]()
Ik zie juist dat er ook enorm veel gekocht wordt.... vermoed dat er door de paniek meer verkocht wordt door retailers en dat corporate met open armen klaarstaan om alles op te kopen.superchanbe schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:16:
is er nu een over aanbod ??? we is nu zoveel aan het verkopen ??![]()
![]()
![]()
In retrospect, it was inevitable
Had ik gisteren, dag ervoor moeten verkopen. Vanacht is bijna alles verkocht omdat mijn sell orders door gingen. Vanochtend was ik even klaar met crypto en mijn hele handel pot verkocht. Eindelijk een goeie zet.Ypuh schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:19:
Ugh, had echt zoveel geld kunnen verdienen met deze dip. Al m'n profits van afgelopen week worden nu ff in 1x ongedaan gemaakt en dan zit je weer met je tasje te wachten tot/of het hersteld. Nu verkopen heeft ook al geen zin meer.
Nu kijken wanneer we weer instappen, dit keer ga ik niet voor het vallende mes.
Er is al tig keer terug gekeken... de gemiddelde mening is dat we er nog niet zijn maar sommigen denken uiteraard van welTuxDePinguïn schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:19:
Waarom lijkt niemand terug te kijken naar de vorige pieken? Wat er nu gebeurt past precies in de piek van 2018. Ik geloof wel dat de dalen steeds minder zullen worden maar ik verwacht over een maand eerder een koers van 20k dan 30k (euro).
Tja, waarom kijken we niet naar voetbalwedstrijden van 10 jaar geleden om de uitslagen van vandaag te bepalen? Toen won PSV gewoon nog met 10-0 van Feyenoord, maar daar hebben we nu ook niets meer aan.TuxDePinguïn schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:19:
Waarom lijkt niemand terug te kijken naar de vorige pieken? Wat er nu gebeurt past precies in de piek van 2018. Ik geloof wel dat de dalen steeds minder zullen worden maar ik verwacht over een maand eerder een koers van 20k dan 30k (euro).
Hoe ist mogelijk?Twijvelaar schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:20:
Kraken doet het bij mij gewoon
Waar is die 33k babe!
Dan maar bijkopen?

/f/image/F1CaAGpNVQdUnQdJVDX9svEB.png?f=fotoalbum_large)
Ik gok echt op een bumpy ride naar 25K regionen. De long-term support.
Op 30K stap ik net als jullie echt wel weer in hoor, wie weet doen we nog 30K-34K.... maar daarna gaan we toch echt daaronder.
[ Voor 70% gewijzigd door Malarky op 21-01-2021 10:24 ]
BOUNCE! Komop nog ff iets hoger met dat ding..
Eerste buy staat op 1000 euro, dus hopelijk gaan we eerst toch nog wat omlaag.Pelox schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:22:
Eth gaat gewoon omhoog... hoe is het toch mogelijk....

Precies ja. Bij deze bedank ik ook alle weakhands. Jullie mogen m'n bitcoin weer kopen op $34K. MvgRicardovv schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:23:
Paniek om niks... juist het moment om bij te kopen en meer bitcoin te vergaren.. bij deze wil ik ook iedereen bedanken met weakhands :-)
Ik kan zo weer gaan bijleggen... omlaag met dat dingAmras schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:23:
[...]
Eerste buy staat op 1000 euro, dus hopelijk gaan we eerst toch nog wat omlaag.
Zero.
& @TuxDePinguïnzer0l schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:20:
[...]
Er is al tig keer terug gekeken... de gemiddelde mening is dat we er nog niet zijn maar sommigen denken uiteraard van wel
Terugkijken is op zich wel goed en het scenario van eind 2017-begin 2018 is op zich over deze nieuwe piek heen te leggen.
Daarbij negeer je dan wel de compleet nieuwe omstandigheden (producten zijn uit baby-fase) en spelers (corporate doet mee) in de markt. De aanname dat alles precies zo gaat zijn als toen gaat wat mij betreft dus wat mank.
FLIPPENINGPelox schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:22:
Eth wordt volwassen en leert op eigen benen te staan.Pelox schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:22:

Normaal gesproken had hij al op 900 euro gestaan.. nu zakt het gewoon zo goed als niks..MrWilliams schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:27:
[...]
Eth wordt volwassen en leert op eigen benen te staan.
Zero.
Vergeet niet dat we een tijdje geleden nog veeeeeel lager stonden. Een correctie is meer dan logisch al met al.
Stel BTC gaat naar $20K en ETH naar $750 ofzo. Zonde om dan nu je "bijkoop/dca money" erin te gooien vlakbij de ATH's.
Hou iig geld achter de hand zou ik zeggen.....het is en blijft de crypto bubbel.
Just my 2 cents
& een beetje #2017 ervaring.
Haha, ja precies dat! Aan de ene kant verwacht ik precies hetzelfde. Aan andere kant ben ik blij verrast dat het eindelijk gebeurt. Dit zat er wat mij betreft (ook gelet op de ontwikkeling van Eth en Eth2) al een tijdje aan te komen. Goed teken dus!Pelox schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:27:
[...]
Normaal gesproken had hij al op 900 euro gestaan.. nu zakt het gewoon zo goed als niks..
De weakhands verkochten vanmorgen al na het ritjeTominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:24:
[...]
Precies ja. Bij deze bedank ik ook alle weakhands. Jullie mogen m'n bitcoin weer kopen op $34K. Mvg
25K begint het spektakel
Alleen werkt het zo niet. Weet je waar de meeste BTC bij Grayscale vandaan komen? Van BlockFi (en andere investeerders).BTC100K2021 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:08:
Grayscale heeft de laatste 24H weer toegeslagen, 8762 BTC erbij. Die lachen zich slap om al die weak hands.
BlockFi geeft je een ~8% interest rate op BTC. Investeerders stallen daarom hun BTC bij BlockFi. BlockFi 'koopt' met deze BTC shares bij Grayscale (GBTC) omdat GBTC een dikke premium heeft. Door de aanschaf van deze GBTC wordt de premium nog groter en mensen zien dat Grayscale weer BTC toegevoegd heeft (ten onrechte denkend dat Grayscale deze massaal koopt), gevolg: hype. Totdat het niet meer werkt en het kaartenhuis instort.
edit: Typo, had GUSD staan ipv GBTC.
[ Voor 3% gewijzigd door BettyBloQ op 21-01-2021 19:00 ]
Dat negeer ik zeer zeker niet. Ik zeg dan ook dat ik wel een minder sterke daling hierdoor verwacht. Hoe meer grote spelers meedoen, hoe minder grote amplitudes ik verwacht omdat die lekker lang vasthouden.MrWilliams schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:25:
Daarbij negeer je dan wel de compleet nieuwe omstandigheden (producten zijn uit baby-fase) en spelers (corporate doet mee) in de markt. De aanname dat alles precies zo gaat zijn als toen gaat wat mij betreft dus wat mank.
Daarentegen zou ik niet weten waarom het patroon van de pieken zou veranderen. Die is nog steeds gebaseerd op dezelfde psychologie van weak hands, fomoianen en speculanten.
Tijd terug nog geprobeerd een stuk land te kopen maar jemig dat was pixel neuken met je muiscursor zeg om een stuk te bemachtigen hahah ging echt hard. Uiteindelijk mijn SAND maar weer gedumpt helaas.dehardstyler schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:09:
WTF is er met SAND aan de hand? Ik vond het idee interessant, maar helaas de trigger niet overgehaald.
Bij 25k dan kan je weer 4 jaar wachten. Nee laat maar.Malarky schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:29:
[...]
De weakhands verkochten vanmorgen al na het ritjeBen een trotse weakhand hoor. Hoop dat ik mij kan inhouden tot 30K en niet al bij 33K rond toesla, voor nog een ritje naar 34K en dan weer uitstappen.
25K begint het spektakel
Zero.
Eigenlijk zijn alle alts redelijk stabiel in sats, normaal gaan die ook 10-15% extra door het putje in sats. Er worden vieze spelletjes gespeeld.Pelox schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:27:
[...]
Normaal gesproken had hij al op 900 euro gestaan.. nu zakt het gewoon zo goed als niks..
Grote kans dat we idd lager gaan hoor. Ik ben straks ook gewoon een weak hand en dump die meuk voor 't verlies "te groot" wordt.Malarky schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:29:
[...]
De weakhands verkochten vanmorgen al na het ritjeBen een trotse weakhand hoor. Hoop dat ik mij kan inhouden tot 30K en niet al bij 33K rond toesla, voor nog een ritje naar 34K en dan weer uitstappen.
25K begint het spektakel
Alts blijven wel vrij sterk moet ik zeggen. In het verleden gingen die toch nog een stuk harder naar beneden.
Die deed het afgelopen twee dagen dan ook slecht dus dat mocht ook wel weer.Ladonna schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:31:
Gelukkig maakt bnb nog een beetje goed bij mij.
Me buying Bitcoin:Matthias87 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:32:
Markt knettert weer lekker. Als een kaarthuis.

Ben benieuwd hoe het fundament helemaal wegvalt stel we breken de $25K. Dan gaan we echt keihard rekt ofni.

Waar haal je die info vandaan?BettyBloQ schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:30:
[...]
Alleen werkt het zo niet. Weet je waar de meeste BTC bij Grayscale vandaan komen? Van BlockFi (en andere investeerders).
BlockFi geeft je een ~8% interest rate op BTC. Investeerders stallen daarom hun BTC bij BlockFi. BlockFi 'koopt' met deze BTC shares bij Grayscale (GUSD) omdat GUSD een dikke premium heeft. Door de aanschaf van deze GUSD wordt de premium nog groter en mensen zien dat Grayscale weer BTC toegevoegd heeft (ten onrechte denkend dat Grayscale deze massaal koopt), gevolg: hype. Totdat het niet meer werkt en het kaartenhuis instort.
Ja, ik ben echt fan van LTC. Het is niet zo praktisch om er enorme winsten mee te halen, maar het is een vrij stabiele coin die redelijk goed aangeeft waar de markt heen gaat op de 1 of andere manier. Ik hou hem ook gewoon voor een deel in m'n portfolio zodat ie netjes in CoinStats portfolio zit en ik dus vrij snel kan zien hoe die koers het doetSlux schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:34:
LTC gaf het toch weer redelijk goed aan dit keer
UNOX: The worst operating system
Onder de 25k is het echt afgelopen ja. Ik hoop op een bounce ergens boven de 30k.Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:35:
[...]
Me buying Bitcoin:
[Afbeelding]
Ben benieuwd hoe het fundament helemaal wegvalt stel we breken de $25K. Dan gaan we echt keihard rekt ofni.
Zero.
hoe kan ik aanspraak maken op een voedselpakket? Denk dat ik het nodig ga hebben soon.
De Binance app was bij mij in ieder geval ook een paar minuten niet bevraagbaarPelox schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:33:
De chart op binance btc en eth op de 1m.. waren we een paar minuten offline of zo??
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
PM mij maarTominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:36:
vraagje
hoe kan ik aanspraak maken op een voedselpakket? Denk dat ik het nodig ga hebben soon.
Gaan we nu tussen de 30k en 33k zitten?
Ook daar kan je bij mij voor terecht, ik heb zelfs nog woonruimte hier bij mij onder de brugMarvinG schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:37:
Hoe kan ik bijstand aanvragen?
Ik denk dat ik je kom vergezellen binnenkort!Slux schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:38:
[...]
Ook daar kan je bij mij voor terecht, ik heb zelfs nog woonruimte hier bij mij onder de brug
cheers!
Het is volgens mij geen cirkel, maar een ketting:BettyBloQ schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:30:
[...]
Alleen werkt het zo niet. Weet je waar de meeste BTC bij Grayscale vandaan komen? Van BlockFi (en andere investeerders).
BlockFi geeft je een ~8% interest rate op BTC. Investeerders stallen daarom hun BTC bij BlockFi. BlockFi 'koopt' met deze BTC shares bij Grayscale (GUSD) omdat GUSD een dikke premium heeft. Door de aanschaf van deze GUSD wordt de premium nog groter en mensen zien dat Grayscale weer BTC toegevoegd heeft (ten onrechte denkend dat Grayscale deze massaal koopt), gevolg: hype. Totdat het niet meer werkt en het kaartenhuis instort.
1. Iemand koopt BTC
2. Iemand stalt BTC bij BlockFi
3. BlockFi koopt GBTC
4. Grayscale koop BTC om de gekochte GBTC af te dekken
De BTC bij 2 en 4 zijn andere BTC.
Het klopt misschien dat als de BTC weggehaald wordt bij BlockFi, de ketting ook omgekeerd ook werkt: BlockFi + Grayscale verkopen, dus wordt er minimaal BTC door Grayscale verkocht. Dat de BTC bij BlockFi weggehaald wordt, wil echter niet zeggen dat die 'iemand' zijn BTC ook verkoopt.
Je verkoopt het in ieder geval als de waarheidMalarky schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:21:
Precies wat ik gisteren zei, allemaal leuk nog 1 ritje maar we gaan toch echt naar die 25K. We hebben nergens elders meer serieuze support.
[Afbeelding]
Ik gok echt op een bumpy ride naar 25K regionen. De long-term support.
Op 30K stap ik net als jullie echt wel weer in hoor, wie weet doen we nog 30K-34K.... maar daarna gaan we toch echt daaronder.
Ben benieuwd, maar denk dat zo'n post onbewust best wat invloed heeft en er €xx door gekocht/verkocht wordt door lezers hier die geen plan hebben.
Hier heb je bijstand:MarvinG schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:37:
Hoe kan ik bijstand aanvragen?

Voel me gelijk een stuk beter!

Als ik die alts is bekijk kan er echt nog héél veel af heb ik het idee. Er is nog niet veel paniek in de markt. Alle shitcoins staan nog steeds erg hoog. Da's voor mij toch een belangrijke indicator.
When moon?
Wat een onzinPelox schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:36:
[...]
Onder de 25k is het echt afgelopen ja. Ik hoop op een bounce ergens boven de 30k.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dat denk ik ook.Ypuh schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:41:
[...]
Je verkoopt het in ieder geval als de waarheid.
Ben benieuwd, maar denk dat zo'n post onbewust best wat invloed heeft en er €xx door gekocht/verkocht wordt door lezers hier die geen plan hebben.
Veel beginners zullen toch enig advies lenen aan zo'n berichtje.
Sowieso het aantal rekt personen hier is bizar hoog.
Op deze momenten komen er allemaal vragen in mij op als: wat is de gemiddelde leeftijd hier ? Heb het idee dat door de schoolsluiting er hier bovenmatig aantal middelbare scholieren aanwezig zijn die allemaal de wijsheid in pacht hebben
Lol emotionele zelfbescherming algoritme aangezwengeld.Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:43:
Grayscale dumping on Henk be like
[Afbeelding]
Als ik die alts is bekijk kan er echt nog héél veel af heb ik het idee. Er is nog niet veel paniek in de markt. Alle shitcoins staan nog steeds erg hoog. Da's voor mij toch een belangrijke indicator.
Mijn coins zijn geen shitcoins superieure tech uitblinkende token economics zeer ondergewaardeerd
[ Voor 9% gewijzigd door EnderQ op 21-01-2021 10:47 ]
De shitcoin sxp staat anders nog steeds behoorlijk laagTominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:43:
Grayscale dumping on Henk be like
[Afbeelding]

inderdaad, ik blijf ook SXP bagholder4life. Straks zal die wel weer $0.70 zijn ofzo. Drama coinrainier15 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:46:
[...]
De shitcoin sxp staat anders nog steeds behoorlijk laag. Bagholder4life! Voor de rest valt deze dump nog wel wat mee als je naar de weekly kijkt.

Vanaf de 11K tot de 20K hebben we een hele mooie lijn ingezet en die niet meer losgelaten. Daarna hebben we vanaf de 20K diverse lijnen ingezet (steeds stijler en stijler) die nu allemaal gebroken zijn.Ypuh schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:41:
[...]
Je verkoopt het in ieder geval als de waarheid.
De kans dat we dus terugkeren naar de originele lijn is erg groot, maar geen zekerheid. Vannacht keerden we overigens exact terug naar de lijn die gebroken was om vanaf daar terug te vallen. Dat zie je ook in 90% van de gevallen bij een gebroken lijn.
Even visueel:
/f/image/d3QC3rlRx7pXlLcA1jmrauX8.png?f=fotoalbum_large)
We kunnen bijvoorbeeld vanaf 30K zomaar een ritje maken naar die oranje lijn, zal tegen die tijd 35K zijn? zonder dat ik er bullish van wordt. Zou dan nog steeds gokken dat we in de achtbaan naar de 25K zitten.
Als we de oranje lijn zouden breken, JAH, dan type ik hier hele andere dingen.
[ Voor 29% gewijzigd door Malarky op 21-01-2021 10:48 ]
Dit topic is gesloten.
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!