Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.952 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
TomTorquay schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:41:
[...]
De gebakken lucht dus. Die hoeveelheid BTC is geen concreet iets. Het is een louter virtueel getal, zoals het grootste deel van het geld op onze bankrekeningen. Klein verschil: dat virtueel getal op onze bankrekeningen wordt tenminste ondersteund door de overheid en de economische productiviteit van een land. BTC wordt ondersteund door niks. Als morgen iedereen beslist dat het wel mooi geweest is met BTC - en waarom zou dat niet kunnen? - dan is BTC in se niks meer waard. Met goud, olie, enz ligt dat wel even anders, daar is er tenminste een intrinsieke waarde, daar speelt schaarste wel een rol.
Het is gewoon een prachtige speculatieve bubbel en daar is niks mis mee. oOo

We hoeven het niet mooier te maken dan dat. Wij zitten er ook in voor de keiharde lambo knaken en de volatiliteit. Ik snap dat het "grote geld" daar zich ook door aangetrokken voelt. Of het nou omhoog of omlaag gaat, er valt natuurlijk enorm veel geld te verdienen met bijv. zoiets als futures. Zeker als je een groot deel vd supply in handen hebt.

Hoe geniaal is het om bijv. 3% vd supply in handen te hebben. Je kunt doen wat je wil :9
Fuck bears, fuck bulls, fuck henk, fuck ingrid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
VPIPPFR schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:44:
[...]

Klopt, excuus. Google snippet liet een andere waarde zien :)
Maar dan nog, komt het inderdaad ongeveer overeen met de kosten van Bitonic, alleen scheelt het een boel handelingen.
Daar zullen die boys vast over nagedacht hebben ja. ;)
[...]

Volume is erg laag, dus daar zit waarschijnlijk wel de crux. Traden ben ik jaren geleden al afgeleerd ;)
Buy & hodl.
Duidelijk, dan zou ik me qua aankoopprijs inderdaad niet zo heel druk maken en blijven doen wat je doet.

Maar qua privacy geen idee hierover, als het bij lage volumes blijft is het wellicht ook niet echt een issue?
Tenzij we naar de maan gaan natuurlijk 8)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi_Pimp schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:33:
Ik heb het idee dat men aan de zijlijn staat en heel afwachtend is. Ook in dit topic is het al een tijdje veel rustiger dan bijvoorbeeld vorige week - wellicht ook gedreven door de lagere volatiliteit. Volgens enkele TA's die ik heb gezien (zowel hier als op YT) zou morgen ongeveer het punt moeten zijn dat de driehoek is geconvergeerd. Verwachten jullie dan ook een duidelijke beweging in één richting voor het weekend?

Als beginner probeer ik me niet gek te laten maken door de vele verschillende analyses en er zelf een soort van overziende blik over te houden. Al is dat laatste nog wel erg lastig met al die clickbait titels en zoveelste voorspelling dat het nog maar het begin van de bull markt is :P
De slimme mensen hebben de run gepakt en verkocht rond 40k. Die zijn naar huis met volle zakken en kijken er niet meer naar om.

Nu blijven de traders(voor wie de hoogte van de prijs weinig uitmaakt), de topkopers, de hyena's (mensen die de grote run hebben gemist en hopen op nog wat restjes) en de geestelijk aangetasten die vermoeden dat Bitcoin the next big assetclass is, achter. (Ikzelf behoor tot die laatste groep halfzwakken.)

Dus het wordt een mooi feest vol bonte figuren. De hopium bericht poppen al weer de grond uit als paddestoelen.

Ik kijk er naar uit. Niets is mooier dan een goeie bear run.

Vooral de newbies die met vallende messen leren jongleren wordt een prachtig spektakel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De_Daltons
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 10-08 13:21
VPIPPFR schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:53:
Goedenavond, vraagje:

Ik koop periodiek wat BTC direct naar mijn hardware wallet via Bitonic. Nu hergebruik ik daar altijd hetzelfde receiving address, puur omdat elk adres daar geverifieerd moet zijn.
Daarnaast zou het, als ik een nieuw adres aan zou maken binnen dezelfde wallet, alsnog eenvoudig te linken zijn aan elkaar.

Nou vraag ik me af of er privacytechnisch gezien een betere / anoniemer manier is om BTC aan te schaffen? Volgens mij heeft zo'n beetje iedere broker/exchange een KYC achtig protocol?

Op dit moment wellicht nog niet zo relevant, maar mocht een overheid of overige instantie in de toekomst een beeld willen hebben van wie wat heeft, is dat natuurlijk vrij eenvoudig op te maken.
De meeste exchanges zullen gewoon KYC vereisen.
Mocht je hier echt geen zin in hebben kun je altijd nog iets als BISQ gebruiken, hier koop je P2P via een gedecentraliseerde oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Gelukszoekr schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:46:
Er vanuit gaan dat je nog steeds vertrouwen hebt in wat je hebt gekocht, anders had je namelijk moeten vekopen is het verlagen van de gemiddelde inkoopprijs naar mijn idee juist de methode om de "foute aankoop" op de top te verbeteren
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik sta er toch anders in. Stel, je koopt een appel voor 10 euro. Belachelijk duur. Een dag later koop je een andere appel, deze keer voor 1 euro. Gemiddeld kostten de appels 5,5 euro, maar die eerste appel blijft schandalig duur en de tweede appel een koopje. Beter had je gewoon gewacht met kopen tot de appels aan 1 euro stonden en er toen twee gekocht. Dat je gemiddelde aankoopprijs is 'verbeterd' vind ik dan ook niet meer dan een psychologische truc om je minder slecht te voelen over je veel te dure aankoop, ook al klopt het wiskundig gezien natuurlijk wel.

[ Voor 3% gewijzigd door TomTorquay op 20-01-2021 22:55 ]

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPIPPFR
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-06 19:02
gijsvogel schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:50:
Tenzij we naar de maan gaan natuurlijk 8)
Het is wel met de verwachting dat we nog minstens x100 gaan ja, de komende 30 jaar ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21:33
TomTorquay schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:41:
[...]
De gebakken lucht dus. Die hoeveelheid BTC is geen concreet iets. Het is een louter virtueel getal, zoals het grootste deel van het geld op onze bankrekeningen. Klein verschil: dat virtueel getal op onze bankrekeningen wordt tenminste ondersteund door de overheid en de economische productiviteit van een land. BTC wordt ondersteund door niks. Als morgen iedereen beslist dat het wel mooi geweest is met BTC - en waarom zou dat niet kunnen? - dan is BTC in se niks meer waard. Met goud, olie, enz ligt dat wel even anders, daar is er tenminste een intrinsieke waarde, daar speelt schaarste wel een rol.
Als morgen iedereen beslist dat het wel mooi geweest is met BTC
Lijkt mij ook niet een concreet of realistische gedachte.

Ik begrijp je punt wel hoor maar het wordt wel degelijk schaarser dus bij een stabiele consensus over de waarde van btc zal de prijs toch op hoog gaan door die limiet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:51:
[...]
Vooral de newbies die met vallende messen leren jongleren wordt een prachtig spektakel.
I cant fuckin' wait to see it.
_O-

Ook de enorme disbelief van de nieuwe bagholders
"hoe kan het nou zo hard blijven dalen? WTF"
"ik kocht net na een -10% en is het al -20%?? WTF"

Gewoon weer zo'n ouderwetse "crash" van 30% in een paar dagen ofzo.

Wij als cryptobroeders die al jaren vertoeven hier in 't forum kunnen in die zin wel de mentor zijn van de nieuwe bagholders hiero.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel_716
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:32
[...]

Er vanuit gaan dat je nog steeds vertrouwen hebt in wat je hebt gekocht, anders had je namelijk moeten vekopen is het verlagen van de gemiddelde inkoopprijs naar mijn idee juist de methode om de "foute aankoop" op de top te verbeteren
Ik was het vertrouwen destijds wel kwijt na elke inleg weer verder te zakken maar vond het uiteindelijk niet de moeite waard om het te verkopen en me verlies te nemen.
Het kon beide kanten op, helemaal naar de kloten of het zou ooit nog weer goedkomen. We zien wel waar het schip strand. Inmiddels heb ik er wel weer meer vertrouwen in maar ga er gewoon niet nog meer fiat in steken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:57:
[...]

_O-

Wij als cryptobroeders die al jaren vertoeven hier in 't forum kunnen in die zin wel de mentor zijn van de nieuwe bagholders hiero.. :P
Mentor? Ik zit hier toch meer voor het leedvermaak.

Pure greed zien omslaan in angst is het mooiste wat er is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

TomTorquay schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:53:
[...]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik sta er toch anders in. Stel, je koopt een appel voor 10 euro. Belachelijk duur. Een dag later koop je een andere appel, deze keer voor 1 euro. Gemiddeld kostten de appels 5,5 euro, maar die eerste appel blijft schandalig duur en de tweede appel een koopje. Beter had je gewoon gewacht met kopen tot de appels aan 1 euro stonden en er toen twee gekocht. Dat je gemiddelde aankoopprijs is 'verbeterd' vind ik dan ook niet meer dan een psychologische truc om je minder slecht te voelen over je veel te dure aankoop, ook al klopt het wiskundig gezien natuurlijk wel.
Een appel koop je om te consumeren niet om met winst te verkopen.

Als je je break-even punt kunt verlagen door op een lagere koers meer in te kopen wordt je kans op winst ook weer groter....
Ik doe dit in heel veel trades, als ik koop in een oversold-situatie en de prijs zakt alsnog verder door, koop ik gewoon meer bij. Desnoods 3, 4 of 5 keer. Het resultaat is dat ik deze trades bijna altijd winstgevend afsluit... had ik niet bijgekocht, had ik geen winst gepakt...

En dus niet met een waardeloze bag meuk blijf zitten....

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
Ja, die vallende messen, altijd een zeer vermakelijke show oOo

"Coin X/Y/Z staat nu onder de $10, dit is een koopje!" :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
[...]

Alleen wel door nog meer risico toe te voegen, dat zit er ook bij. Het is een beetje als double down. Ik had het fout, maar nu ga ik all-in om het goed te maken. Blijft het dan toch nog verder zakken heb je helemaal een probleem. Stel je staat op 80% verlies en je voegt nog meer fiat toe en het blijft zakken ga je nog dieper in het rood met nog meer geld. Er is wel wat voor te zeggen hoor, dat zeker, maar dus wel met nog meer risico.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:59:
[...]

Mentor? Ik zit hier toch meer voor het leedvermaak.

Pure greed zien omslaan in angst is het mooiste wat er is.
_/-\o_ _/-\o_

Prachtig dit. Dit is wellicht de enige reden dat ik die rode dildo's wil zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterblort
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-01-2024
[...]

_O-

Ok mentor, wat raadt je de newbies dan aan? Ik ben er een week mee bezig, al wat trades gedaan, gewonnen en verloren. Kraken fees wtf.. Ik zit ook enkel op Kraken. Ik sta wel nog altijd op winst :) 1.04% to be exact.

Het doel is om bitcoins te vergaren, maar ik vind dat die nu belahceli8jk duur staan dus koop ik er geen..

Ik ben van plan te DCA-en maar vind het een beetje duur staan nu zo..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gijsvogel
[...]

Ook van ouwe hoor ;)

Ik zat trouwens in 17/18 in de irc. chat, nog met Ajdulion en LED-maniak.
Waar zijn die gebleven dan? Allemaal op hun eiland met een lambo zeker? :D oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
En Grayscale duwt weer ff (oa) 8k BTC extra in hun portfolio, geen weak hands daar!

https://www.bybt.com/Grayscale

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
[...]

Hardop gelachen _O-

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
croc schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:04:
En Grayscale duwt weer ff (oa) 8k BTC extra in hun portfolio, geen weak hands daar!

https://www.bybt.com/Grayscale
Hun klanten hebben geen weak hands, is altijd makkelijk spelen met andermans geld :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:00
Misterblort schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:02:
[...]

Ok mentor, wat raadt je de newbies dan aan? Ik ben er een week mee bezig, al wat trades gedaan, gewonnen en verloren. Kraken fees wtf.. Ik zit ook enkel op Kraken. Ik sta wel nog altijd op winst :) 1.04% to be exact.

Het doel is om bitcoins te vergaren, maar ik vind dat die nu belahceli8jk duur staan dus koop ik er geen..

belachelijk duur, als newbie en rekt zijnde koop ik juist nu met deze lage btc. We gaan de 50k gewoon nog besnuffelen hoor. Daarna wel op tijd uitstappen, die bloedbaden wil ik met Fiat in mijn pocket zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Misterblort schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:02:
[...]

Goede vraag!

Als mentor adviseer ik je hierbij all in te gaan op 5 willekeurige shitcoins. Altseason schijnt voor de deur te staan en hierdoor vergaar je dan wellicht extra bitcoin.

Wel met een kleine kanttekening dat 99% van je bitcoin verliezen ook mogelijk is. Dat risico is imo verwaarloosbaar omdat het altseason voor de deur staat.

Mvg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:04
[...]

_O-

Jaapio als mentor.....dát vind ik pas echt beangstigend :X

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
iVibes schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:01:
Ik doe dit in heel veel trades, als ik koop in een oversold-situatie en de pijs zakt alsnog verder door, koop ik gewoon meer bij. Desnoods 3, 4 of keer. Het resultaat is dat ik deze trades bijna altijd winstgevend afsluit...
Dat vind ik een mooie strategie - er van uitgaand dat je voldoende aanwijzingen hebt dat de koers daadwerkelijk weer omhoog zal gaan. Je kan een vallend mes (oversold situatie) immers bijzonder moeilijk vangen, dus dan is dit de manier om er toch nog iets van te maken. Anders zou het zijn als je al inkocht als RSI nog op 90 stond. Dat moet je gewoon niet doen (of met goede SL), je hebt voldoende redenen om aan te nemen dat de koers zich tegen je gaat keren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Misterblort
Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:07:
[...]

Goede vraag!

Als mentor adviseer ik je hierbij all in te gaan op 5 willekeurige shitcoins. Altseason schijnt voor de deur te staan en hierdoor vergaar je dan wellicht extra bitcoin.

Wel met een kleine kanttekening dat 99% van je bitcoin verliezen ook mogelijk is. Dat risico is imo verwaarloosbaar omdat het altseason voor de deur staat.

Mvg.
Ik heb u deze week wel al een paar keer zien falen dus ik denk niet dat ik u advies ga volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:51
.oisyn schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:28:
[...]

Goed, "men" staat tussen aanhalingstekens, maar het is vrij evident dat Satoshi het van begin af aan al niet zag zitten dat elk kopje koffie voor eeuwig op de blockchain zou staan, en dat dat opgelost zou moeten worden met alternatieve lagen.

[...]

Lightning werkt gewoon, hoor :). Er zit momenteel iets van 1000BTC in 36000 lightning channels, verdeeld over 8000 lightning nodes.

[...]

Het is IOU. Spreek de letters maar eens uit in het Engels ;). Het is geen afkorting. Maar dat is niet wat Lightning is, het zijn geen IOU's, want je bent niet afhankelijk van een andere partij om je geld eruit te halen.
Is er inmiddels al bekend wie Satoshi is/zijn? Daarom gebruikte ik het woord “men”
In 2017/2018 probeerde Craig White (? Meen ik) zich voor te doen als Satoshi.

Ik weet dat Lightning al vrij lang werkt maar ik lees/zie/hoor hier nooit iets over behalve dan “Het is klaar over 18 maanden”
Die 18 maanden word natuurlijk geroeptoetert door Bitcoin Cash aanhangers.

Ik heb er nog een flufje van maar hoor ook niet veel over vooruitgangen vanuit die kant.

Ik had IOY getypt, vervolgens IOU maar begon te twijfelen, toch nog fout gedaan 7(8)7
Heel mijn baan bestaat uit Engelse afkortingen van 2 en 3 letters :')

Bedankt voor de uitleg.

Nu even kijken waarom een post gebonjoured is }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:34
PilatuS schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:01:
[...]

Alleen wel door nog meer risico toe te voegen, dat zit er ook bij. Het is een beetje als double down. Ik had het fout, maar nu ga ik all-in om het goed te maken. Blijft het dan toch nog verder zakken heb je helemaal een probleem. Stel je staat op 80% verlies en je voegt nog meer fiat toe en het blijft zakken ga je nog dieper in het rood met nog meer geld. Er is wel wat voor te zeggen hoor, dat zeker, maar dus wel met nog meer risico.
Tja. Of je verlaagd juist het risico omdat je veel sneller in de groene cijfers kan komen.

Misschien is het de gokker in mij zijn die spreekt. Ik vermoed dat mensen die op de vorige piek, 17/18 inkochten dat geld konden missen. Hetzelfde bedrag kon je een jaar later waarschijnlijk nog wel een keer missen met het "risico" je op je eerdere investering sneller winst te gaan maken

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Misterblort schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:08:
[...]

Ik heb u deze week wel al een paar keer zien falen dus ik denk niet dat ik u advies ga volgen :)
Helaas. Falen is niet voor iedereen weggelegd. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Misterblort
Oh maar ik heb deze week ook al gefaald hoor..
Ik heb momenteel 80% van mijn inleg in ADA zitten.. HODL enzo.

Iemand ervaring met Kraken charts die niet inladen? :/ op mijn laptop werkt het perfect, op mijn desktop niet..
De kaderes staan er maar blijven zwart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05-10 21:21
Mooooody schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 20:44:
ETH lijkt verder te gaan uitbreken t.o.v. BTC, dus het zou zich weer kunnen lonen om wat "shitcoins" te pakken.

[Afbeelding]

Injective Protocol had mijn aandacht al getrokken in december, maar heb me zojuist ff wat beter ingelezen. Ben erg enthousiast. Interessant (layer 2!) DEX-integration project met eigen DEX mogelijkheden met ook o.a. stocks, zoals TSLA en TWTR. Zonder gas fees :) Ze zijn dus niet alleen een stand alone platform, maar bieden hun DEX-integratie tevens aan voor andere dapps en platforms. Zie het als een Synthetix, maar dan via een API integreerbaar.

https://injectiveprotocol.com/
https://www.coingecko.com/en/coins/injective-protocol

Prijs is al flink gestegen, maar gezien de potentie ben ik niet bang om er wat van te pakken.
Ik heb in ieder geval wat geschoven in de PF om toch een positie in INJ te nemen.

Coin #13, mocht eigenlijk niet van mezelf maar maak graag een uitzondering :P
Ik doe mee. 100 stuks gekocht. Lets gooooo!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:09:
[...]

Tja. Of je verlaagd juist het risico omdat je veel sneller in de groene cijfers kan komen.

Misschien is het de gokker in mij zijn die spreekt. Ik vermoed dat mensen die op de vorige piek, 17/18 inkochten dat geld konden missen. Hetzelfde bedrag kon je een jaar later waarschijnlijk nog wel een keer missen met het "risico" je op je eerdere investering sneller winst te gaan maken
Nog meer kopen van een altcoin in een bearmarket kan ik onmogelijk zien als het risico verlagen. Met BTC kan je nog zeggen dat het anders is, maar een alt ? Uiteindelijk is de kans zeer groot dat de meeste alts compleet kapot gaan, dan extra kopen in een bearmarket vind ik toch echt risico toevoegen en hopen dat het goedkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Misterblort schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:11:
Oh maar ik heb deze week ook al gefaald hoor..
Ik heb momenteel 80% van mijn inleg in ADA zitten.. HODL enzo.

Iemand ervaring met Kraken charts die niet inladen? :/ op mijn laptop werkt het perfect, op mijn desktop niet..
De kaderes staan er maar blijven zwart..
Falen hoort bij het leven weetje. Niemand kan altijd winnen.

ADA is denk een prima keuze. Veel hype maar geen onderliggende waarde(verassend). Kan nog wel flink stijgen wellicht, maar ook gewoon keihard naar de tering.

Uiteindelijk is alles gekoppeld aan bitcoin.

Moon,lambo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
[...]

_O-

Gewoon net als in 2017/2018 denken dat het niet omlaag kan gaan en HODLen totdat je er bij neer valt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
elektriekert schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:15:
[...]

Gewoon net als in 2017/2018 denken dat het niet omlaag kan gaan en HODLen totdat je er bij neer valt!
En bij elke stijging roepen "DE CORRECTIE IS OVER!" om daarna een dag later weer 15% omlaag te pleuren.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:42
Investeer niet meer dan je bereid bent te verliezen = regel 1 tm 10.

Verder... DCA, niet traden, alleen Bitcoin en ETH kopen, NIET verkopen tot je er serieus aan hebt verdiend.
Geduld hebben, mogelijk nog een halving verder.

Dit topic puur misbruiken voor memes en Jaapio babes, af en toe lurken waar belangrijke resistance ligt, evt icm je DCA.

En bovenal: niet luisteren naar iedereen in dit topic maar je eigen plan trekken :9

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
vortexnl1982 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:11:
[...]

Ik doe mee. 100 stuks gekocht. Lets gooooo!
Ik ook. Net ook even 100 eth gekocht. Lets gooooo!

voor 100 euro that is.

[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 20-01-2021 23:22 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:04
Ik ben benieuwd of er vannacht nog wat gebeurt en of we morgen de 32000-35000 range achter ons hebben gelaten of er keihard doorheen gevallen zijn.
Is al n paar keer getest en ik wil nu wel eens duidelijkheid.
Welterusten

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:14:
[...]

Nog meer kopen van een altcoin in een bearmarket kan ik onmogelijk zien als het risico verlagen. Met BTC kan je nog zeggen dat het anders is, maar een alt ? Uiteindelijk is de kans zeer groot dat de meeste alts compleet kapot gaan, dan extra kopen in een bearmarket vind ik toch echt risico toevoegen en hopen dat het goedkomt.
Je kan natuurlijk ook wachten op een trend reversal op de langere tijdframes alvorens je weer gaat bijkopen...
Ik ben zelf meer van de korte trades maar zie toch wel mogelijkheden om toch nog positief uit zo'n trade te komen... :9
en all-in shitcoins doet natuurlijk niemand :+

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

shovelhead1340 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:08:
[...]

Jaapio als mentor.....dát vind ik pas echt beangstigend :X
Ik wil best even de mentor uithangen hoor. 8)

Wat ik denk als halftamme opperbull: groot geld stapt in. Langzaam over de jaren. Ze weten dat er nog zat mensen zijn die tienduizenden Bitcoins hebben.

Fundementalisten. Wat is hun prijs? Wat doet zo'n iemand zijn Bitcoins dumpen? Iedereen heeft zijn prijs.

Single players met tienduizenden Bitcoins moeten uitgeshaked worden. Ze zijn een risico.

Bitcoin gaat huge worden. Dat is wat ik denk. Fiat gaat eruit. Wanneer weet niemand, maar het houdt een keer op. Het is een doodlopende steeg. Ik heb het gevoel dat Bitcoin zijn speculatie fase gaat ontgroeien en een belanrijke rol gaat spelen in de onderliggende waarde van een nieuw financieel tijdperk.

Misschien een longshot, maar dan maar.

Ergste geval moet ik werken tot mijn pensioen, die garantie heb ik nu ook al.

Sinds 2009 zit Bitcoin in een bullmarkt. Higher lows op jarenlange timeframes.

Ik durf de gok wel te maken met geld wat ik kan missen. Wat heb ik te verliezen? Fiat wat ik anders uitgeef aan iets wat ik eigenlijk niet nodig heb? Puur voor de heb?

Dan liever een mooie longterm gok.

Maar neem dit aub met een korrel zout. Niemand weet wat er gaat gebeuren.

Het kan morgen over zijn. Volg je eigen weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
PilatuS schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:14:
[...]

Onmogelijk nog wel.

Alts hebben helemaal zwaar te verduren van beermarkten. Zolang het fundamentele nieuws positief blijft. Het is een kwestie van tijd voor het algehele sentiment omdraaid. Ik zie in dit geval het verlagen van je gemiddelde inkoopprijs niet als een absoluut fout iets.

Maar nu houd ik er over op, lange teksten op een mobiel.. i'm too old for that shit

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Ali Baba sluit zich aan bij @Verwijderd , een halfzwakke, kwartzieke en misselijke hopiumsnuiver, wachtend op dat raketleventje met stalkende groupies. Ik word al elke dag wakker met 40 soorten bedrog, dus ik wil graag geloven dat dromen waarheid worden. En zo niet...slapen onder de brug lijkt in eerste instantie hard, maar het is wel de ultieme vrijheid toch?!

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
dilemma, nu uit egld stappen, net boven instap punt maar aan de andere kant is de recovery goed vandaag dus ja er zit wel meer in geloof ik. hij beukt nu een beetje tegen de resistance aan maarja twijfels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-10 15:19
Weet niet of hij al voorbij is gekomen (kan echt niet meer alles volgen zo snel dat het gaat), maar ziet er wel interessant uit én heeft al aardig wat grote namen uit de industrie achter zich staan;

https://www.thetatoken.org/

TLDR:
Videostreaming delivery via decentralisatie.
Google/YouTube is 1 van de partners én heeft al een node draaien voor het netwerk

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:24:
[...]
Zolang het fundamentele nieuws positief blijft. Het is een kwestie van tijd voor het algehele sentiment omdraaid.
Dit vind ik voor een alt iets dat je niet kan weten. 1 enkel nieuwsbericht en het kan over zijn met een alt. Mocht de boel weer omhoog gaan of komen er positieve nieuwe dingen kan het anders zijn, maar in een rit omlaag waarbij genoeg alts compleet kapot zijn gegaan is het niet zeker dat het sentiment omdraaid en de alt weer naar een bullmarket gaat.

Het is gewoon mogelijk dat ontwikkelaars zeggen dat ze er mee stoppen waarna een alt gedelist word na enige tijd en dan is het klaar. Daarom vind ik nog meer geld toevoegen ook meer risico toevoegen bij een hoop alts.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
PilatuS schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:29:
[...]

Dit vind ik voor een alt iets dat je niet kan weten. 1 enkel nieuwsbericht en het kan over zijn met een alt. Mocht de boel weer omhoog gaan of komen er positieve nieuwe dingen kan het anders zijn, maar in een rit omlaag waarbij genoeg alts compleet kapot zijn gegaan is het niet zeker dat het sentiment omdraaid en de alt weer naar een bullmarket gaat.

Het is gewoon mogelijk dat ontwikkelaars zeggen dat ze er mee stoppen waarna een alt gedelist word na enige tijd en dan is het klaar. Daarom vind ik nog meer geld toevoegen ook meer risico toevoegen bij een hoop alts.
Hoe lager de marketcap, hoe hoger dit risico.

Voor mij persoonlijk was altijd de regel. Heb ik genoeg vertrouwen, dan bijkopen in de dip. Is het vertrouwen weg, dan verkopen die handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
DutchCrownNL schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:28:
Weet niet of hij al voorbij is gekomen (kan echt niet meer alles volgen zo snel dat het gaat), maar ziet er wel interessant uit én heeft al aardig wat grote namen uit de industrie achter zich staan;

https://www.thetatoken.org/

TLDR:
Videostreaming delivery via decentralisatie.
Google/YouTube is 1 van de partners én heeft al een node draaien voor het netwerk
klinkt mooi maar toch zie ik het niet zitten, niet alles hoeft decentraal wat mij betreft :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22:05
Het grote shit-coin-shillen kan weer beginnen.

Straks is het weer shit-coin-sellen.

Tot die tijd doe ik lekker mee. Als 10 februari de Staatsloterij overslaat kun je vijftien euro investeren in SmartKey (SKEY).

Blockchain of Things, een koppeling tussen offline fysieke wereld en decentrale Blockchain en financiering. Gooi er een mooi logo tegenaan en een whitepaper vol tikfouten en je hebt een potentiële jackpot te pakken. Misschien dat de kans daarop net wat groter is dan bij de loterij.

Volgens mij zijn er genoeg soortgelijke projecten die al veeel verder zijn. Maar het gaat om het logo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n8Ug4nIqfHD4oPalMmkDY27HIY4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/AbkteGRSTFhh7kBDvV0xyquX.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gijsvogel
Victor Belli schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:45:

Tot die tijd doe ik lekker mee. Als 10 februari de Staatsloterij overslaat kun je vijftien euro investeren in SmartKey (SKEY).

Blockchain of Things, een koppeling tussen offline fysieke wereld en decentrale Blockchain en financiering. Gooi er een mooi logo tegenaan en een whitepaper vol tikfouten en je hebt een potentiële jackpot te pakken. Misschien dat de kans daarop net wat groter is dan bij de loterij.

Volgens mij zijn er genoeg soortgelijke projecten die al veeel verder zijn. Maar het gaat om het logo.

[Afbeelding]
Waauw,
Mooie techniek, mooi logo.
Take my money!
Ik doe mee.

Moon, Lambo. Rekteketet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Gondor schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:02:
[...]

Waarom? Is vechain de hoster van dat gif?
Vechain genereert (ve)thor

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]
Well I'll be damned.

Een logo met een verlooptint van paars naar lichtblauw?

All. Fucking. in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Laatst online: 19:50

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Victor Belli
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 00:06:
[...]

Well I'll be damned.

Een logo met een verlooptint van paars naar lichtblauw?

All. Fucking. in.
Ja joh. En gewoon een .png-bestand he. Transparant, precies zoals het idee van de Blockchain.

Over alles is nagedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:25

[Afbeelding]
Een mooie logo idd.

Over DCA.

Maar DCA is toch een 'bewezen' en algemeen geaccepteerde techniek om je gemiddelde aankoopprijs te verlagen, vandaar Down Cost Average.

Wat @Gelukszoekr beschrijft is DCA zoals het is vedoeld , je verlaagd je gemiddelde aankoopkosten. Zodat je bijvoorbeeld met misschien 30-50% prijs stijging al je totale inleg eruit zou kunnen halen ipv dat je anders moeten wachten op, laten we zeggen, +100%.

Of dat voor een bepaald coin wel of niet handig/verstandig is, is een ander verhaal.
Ja, kreeg later al het vermoeden dat het zoiets moest zijn.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:16:
[...]

En bij elke stijging roepen "DE CORRECTIE IS OVER!" om daarna een dag later weer 15% omlaag te pleuren.
Juustem!
Gelukkig ben ik dan weer zo verstandig geweest om niet te verkopen met verlies maar stug door te zetten O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
Gondor schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 00:12:
[...]

Een mooie logo idd.

Over DCA.

Maar DCA is toch een 'bewezen' en algemeen geaccepteerde techniek om je gemiddelde aankoopprijs te verlagen, vandaar Down Cost Average.

Wat @Gelukszoekr beschrijft is DCA zoals het is vedoeld , je verlaagd je gemiddelde aankoopkosten. Zodat je bijvoorbeeld met misschien 30-50% prijs stijging al je totale inleg eruit zou kunnen halen ipv dat je anders moeten wachten op, laten we zeggen, +100%.

Of dat voor een bepaald coin wel of niet handig/verstandig is, is een ander verhaal.

[...]

Ja, kreeg later al het vermoeden dat het zoiets moest zijn.
Hall je nu niet dollar cost averaging en averaging down door elkaar ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:25
Palindrome schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 00:17:
[...]

Hall je nu niet dollar cost averaging en averaging down door elkaar ? ;)
Je hebt helemaal gelijk :D

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Laatst online: 12-04 19:15
Waarom gaat vet niet naar beneden

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• gijsvogel
Ladonna schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 00:23:
Daar denkt mijn vriendin anders over... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Ach mag gerust nog een hele boel blijven stijgen, heb nog een 25% over van wat ik het laatste jaar aan VET HOLD, 39 verkoop ik nog een deel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-v-G
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-03-2021
ANKR doet ook even gek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 17:47
Omdat ik dat al bijna 3 jaar in m'n portfolio heb zitten en het binnenkort payday is 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Lijkt heel erg op een pump en dump. Tenzij er iets van nieuws is moet het dat wel zijn. Uit het niets ineens enorm volume terwijl het daar voor vrijwel 0 was.

Edit: Net voordat de pump begint genoeg volledige 1 minuut candles met 0 volume of 200 dollar aan volume. Dan ineens de eerste pump candle met 350k volume. Seems legit :P

[ Voor 22% gewijzigd door PilatuS op 21-01-2021 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Justevo schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 00:32:
[...]
Omdat ik dat al bijna 3 jaar in m'n portfolio heb zitten en het binnenkort payday is 8)
Ik ook zo lang.
Uit irritatie alles weggedaan gisteren.
Normaal hou ik ook een klein beetje over.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Victor Belli
PilatuS schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 00:37:
[...]

Lijkt heel erg op een pump en dump. Tenzij er iets van nieuws is moet het dat wel zijn. Uit het niets ineens enorm volume terwijl het daar voor vrijwel 0 was.

Edit: Net voordat de pump begint genoeg volledige 1 minuut candles met 0 volume of 200 dollar aan volume. Dan ineens de eerste pump candle met 350k volume. Seems legit :P
https://mobile.twitter.co...tatus/1352024173758083072

Precies op het moment dat de prijs omhoog begon te schieten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Toch nieuws dus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 16:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
elektriekert schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:09:
[...]

Is er inmiddels al bekend wie Satoshi is/zijn? Daarom gebruikte ik het woord “men”
Op die fiets. Mijn punt is dat het betaalsysteem-narratief voornamelijk van de massa kwam die bitcoin ontarmden, het is wat zij wilden wat bitcoin was, maar mijns inziens was bitcoin van begin af aan altijd al het digitale goud en dus een store of value. Je zei geloof ik dat bitcoin ging van betaalsysteem naar SoV, maar in mijn optiek is dat niet waar, ook al heb ik zelf ook die fout gemaakt in het verleden :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 00:49:
[...]

Op die fiets. Mijn punt is dat het betaalsysteem-narratief voornamelijk van de massa kwam die bitcoin ontarmden, het is wat zij wilden wat bitcoin was, maar mijns inziens was bitcoin van begin af aan altijd al het digitale goud en dus een store of value. Je zei geloof ik dat bitcoin ging van betaalsysteem naar SoV, maar in mijn optiek is dat niet waar, ook al heb ik zelf ook die fout gemaakt in het verleden :)
Ik ben er blij mee. Want goudzoeken heeft me altijd al gefascineerd.

En wat is er nu mooier dan goudzoeken achter je schermpje met alle comfort van je huis?

Langs een rivier staan met je tentje en je paydirt zeven in water van 4 graden kan daar niet tegenop.

Het is tenslotte 2021.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Palindrome
[...]

De titel van de whitepaper is letterlijk "Bitcoin: A Peer-to-Peer Electronic Cash System"

en de eerste paragraaf, "Abstract. A purely peer-to-peer version of electronic cash would allow online
payments to be sent directly from one party to another without going through a
financial institution."

Die narratief komt dus van de intentie en opzet van nakamoto zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
[...]

Ik was er even vanuit gegaan van puur wat er in de white paper staat : “digital peer-to-peer cash”
Of iets in die trant.

Waarom zie je dat als een fout als ik vragen mag?
Of wat heeft je aan het denken gezet dat het idd beter werkt als SoV?

Natuurlijk weet ik niet hoelang je in de crypto zit, dat kan natuurlijk ook meespelen met je denkwijze.

Toen het hele Cash vs. SoV gebeuren in volle gang was neigde ik meer naar de digital cash kant.
Echter, als ik nu zie wat voor institutioneel geld er binnen komt stromen en dan nog voornamelijk in btc kan ik niet anders zien dat btc LT nog flink in waarde zal gaan stijgen.

Hoelang deze trend zich zal voortzetten weet ik niet, ergens denk ik dan ook weer dat het hele bankwezen dit ook weer om zeep weet te helpen waardoor we eerst weer een recessie krijgen (huizenmarkt bel, technstonks, etc.)

Het cryptowereldje vind ik reuze interessant.
Met als doel om niet nog 35+ jaar te hoeven werken en financieel afhankelijk te hoeven zijn.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3oPssoh7dXLomze2sz1LjAhuUBM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aY7rMn5oUjKGqOeU5xY5NlTQ.jpg?f=user_large

Kantoor en team link
Whitepaper link
Usecases link
Reviews link
Community link
Pro community faq link

La la la, geld 😴

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Chris.nl schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 01:46:
[Afbeelding]

Kantoor en team link
Whitepaper link
Usecases link
Reviews link
Community link
Pro community faq link

La la la, geld 😴
0 buzzwords, dit kan nooit wat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
Slonzo schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 01:53:
[...]

0 buzzwords, dit kan nooit wat worden.
en geen naam.

Tweak Coin ?

Tweakcash ?

Twix ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Thats my boiii🚀🚀🚀🚀
To da 🌚🌚

$10 EOY!!

Fucking dik. Straks kunnen we Jaapio belonen met Tweakercash voor al zijn mooie memes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 16:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Palindrome schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 01:12:
[...]

De titel van de whitepaper is letterlijk "Bitcoin: A Peer-to-Peer Electronic Cash System"

en de eerste paragraaf, "Abstract. A purely peer-to-peer version of electronic cash would allow online
payments to be sent directly from one party to another without going through a
financial institution."

Die narratief komt dus van de intentie en opzet van nakamoto zelf.
elektriekert schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 01:14:
[...]

Ik was er even vanuit gegaan van puur wat er in de white paper staat : “digital peer-to-peer cash”
Of iets in die trant.

Waarom zie je dat als een fout als ik vragen mag?
Of wat heeft je aan het denken gezet dat het idd beter werkt als SoV?
Het is kortzichtig om uit te gaan van een paar woorden in de whitepaper. Dat is waar de hele Bitcoin Cash onzin op is gebaseerd. Je zal op z'n minst ook moeten kijken naar de discussies die Satoshi zelf voerde om zijn achterliggende gedachtengang te gebrijpen.

Twitter thread: https://twitter.com/danheld/status/1084848063947071488?s=19

Niet dat het boeit, overigens, ik zie Satoshi niet als heilig en onfeilbaar. Als hij wel vond dat het een betaalsysteem was waarbij een kopje koffie voor altijd op de blockchain moet blijven staan, dan heeft ie ongelijk wmb ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:16
Korvaag schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:49:
[...]

Bedankt voor je reactie, maar ik kan het niet vinden. Ik kan naar spot & fiat (duh). Dat staat er bovenin je portfolio in zijn geheel in Euro. Met PNL analysis zie ik hetgeen wat je beschrijft niet. Alleen weer heel portfolio. Ik wil graag per coin de eurowaarde en % stijging.
Ah sorry ik had niet begrepen dat je het per munt wilde zien. Ja voor zover ik weet kan dat niet.. zou het zelf ook wel handig vinden :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Palindrome
.oisyn schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 02:21:
[...]

[...]

Het is kortzichtig om uit te gaan van een paar woorden in de whitepaper. Dat is waar de hele Bitcoin Cash onzin op is gebaseerd. Je zal op z'n minst ook moeten kijken naar de discussies die Satoshi zelf voerde om zijn achterliggende gedachtengang te gebrijpen.

Twitter thread: https://twitter.com/danheld/status/1084848063947071488?s=19

Niet dat het boeit, overigens, ik zie Satoshi niet als heilig en onfeilbaar. Als hij wel vond dat het een betaalsysteem was waarbij een kopje koffie voor altijd op de blockchain moet blijven staan, dan heeft ie ongelijk wmb ;)
Een paar woorden ? Dat is wel heel lafjes om de whitepaper en eerst beschrijving zo mee af te doen. :P

Ik ben me bewust van de ontwikkeling later en
nakamotos communicatiee maar dat verwijdert niet ineens de eerst inzet en publicatie naar mijn mening.

Het was en is in bepaald opzicht nog steeds 1 groot test project. Dus in dat opzicht is de initiële opzet als "currency" en cash vervanger mislukt, en dat is niet erg.

Blijkbaar zag nakamoto dit ook en vandaar de narrative verandering naar goud/silver equivalent (sov).

Dit kan je ook opmaken in de communicatie van nakamoto dat het wel bedoeld was als currency. Huh had verwacht/gehoopt dat de waarde van 0,01 btc gelijk zou zijn aan de euro geloof ik.
I wanted to pick something that would make prices similar to existing currencies, but without knowing the future, that’s very hard. I ended up picking something in the middle,

“If Bitcoin remains a small niche, it’ll be worth less per unit than existing currencies. If you imagine it being used for some fraction of world commerce, then there’s only going to be 21 million coins for the whole world, so it would be worth much more per unit,”
Ik zie het dan ook als een beperking van nakamotos economisch inzicht.

[ Voor 5% gewijzigd door Palindrome op 21-01-2021 03:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Zou het lightning network hier geen verandering in moeten brengen?

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMJ1971
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-10-2023
Goedemorgen, ga zo NEO, DASH, OMG, GRT en ZEC even in de gaten houden. Lijken wat dubbel bottom te vertonen.

[ Voor 28% gewijzigd door BMJ1971 op 21-01-2021 06:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:20
ICX is de laatste tijd ook lekker bezig , heb een paar leuke trades kunnen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
TomTorquay schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:53:
[...]
Ja want als je wacht weet je dat de appels vanzelf een euro worden...?
Zo werkt het helaas niet. Daarom DCA’en tot HODL als je er eenmaal inzit en in wil blijven.

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:50
cryptore schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 06:56:
ICX is de laatste tijd ook lekker bezig , heb een paar leuke trades kunnen maken
Ja inderdaad. Ben ook wel benieuwd als binance door zijn voorraadje heen is of dat nog wat gaat doen. Dit gaat soms met 3 a 4 miljoen per 2 dagen naar beneden.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:01
bitcoin zit nog braaf in zijn hok. Voor de 28e komt ie eruit geknalt aan de bovenkant of aan de onderkant. Dat gaat echt een enorme move worden. Ik trade iig niets meer tot er een duidelijke uitbraak is. Met longs en terug naar fiat gaan best wel mooie profits van afgelopen maand naar de klote geholpen in afgelopen dagen (uiteraard niet aantal $ in de run up naar 42k, maar gains in BTC die ik daarna gepakt had). Ik hodl nu tot er aan de onderkant of aan de bovenkant een duidelijke confirmed uitbraak is.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U8OpKLJYiM6t0pzQXt06EAywsyU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IOhMCVtlu5Z2kJLyTCi5aDKO.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door anti elppa op 21-01-2021 07:51 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:56

Bever!

3

anti elppa schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 07:32:
bitcoin zit nog braaf in zijn hok. Voor de 28e komt ie eruit geknalt aan de bovenkant of aan de onderkant. Dat gaat echt een enorme move worden. Ik trade iig niets meer tot er een duidelijke uitbraak is. Met longs en terug naar fiat gaan best wel mooie profits van afgelopen maand naar de klote geholpen in afgelopen dagen (in aantal BTC, in $ valt het mee). Ik hodl nu tot er aan de onderkant of aan de bovenkant een duidelijke confirmed uitbraak is.
[Afbeelding]
Ik verwacht een move naar beneden, hij had die bounce van gisteren met volume moeten doorzetten naar 36k+ nu hangen we weer op support. Daarnaast veruit hoogste dagelijks volume op de downmove aan begin van dit patroon, doet mij vermoeden dat het een continuatie patroon is van een neergaande beweging..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Laatst online: 19:50
[...]

...het betaalsysteem-narratief voornamelijk van de massa kwam die bitcoin ontarmden...
Ouch!

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Bever! schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 07:53:
[...]

Ik verwacht een move naar beneden, hij had die bounce van gisteren met volume moeten doorzetten naar 36k+ nu hangen we weer op support. Daarnaast veruit hoogste dagelijks volume op de downmove aan begin van dit patroon, doet mij vermoeden dat het een continuatie patroon is van een neergaande beweging..
ja kan. Maar blijft bitcoin, en langetermijn trend is nog steeds up. Dus ik zit nu weer 50/50 up down. Maargoed, beide kanten op is er geld te verdienen en de move gaat groot worden, helemaal prima dus.

zie dat ie vannacht ook wederom de d25ma aangetikt heeft. Dat is toch wel een bearish signaal mocht ie dat nog een paar keer gaan proberen

[ Voor 14% gewijzigd door anti elppa op 21-01-2021 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
cryptore schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 06:56:
Staat samen met KMD, OCEAN, BAND en THETA al een tijdje op mn verkooplijstje, maar nog niks mee gedaan...dan gaan we er maar mee naar de maan!

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:01
Net op 35k toch fiat gegaan, was beter geweest om de profits al eerder te pakken, maar ziet er nu toch bearish uit.

Maar zit nu in busd en usdt, meestal doe ik voor mn btc terug gaan naar busd en voor mn eth naar eur, nu per ongelijk verkeerde pair gebruikt.

Maar maakt het eindelijk veel uit qua fees? (Op Binance)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Laatst online: 13-06-2022
Mmmmmm het is rustig aan het worden hier. :z

Komt er een drop aan??

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
cursquidHome schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 09:27:
Mmmmmm het is rustig aan het worden hier. :z

Komt er een drop aan??
Ben bang dat we toch weer de onderkant van de driehoek gaan opzoeken binnen nu en 12h. Wees gerust dan heb je hier weer 20 posts in 1 min met rekt, frustraties, fud etc

hij hangt nu op de d25ma

[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 21-01-2021 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:27
Gaat hij flink zakken dan komt hij mooi op tijd met salaris uitbetaling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:07
Steefmeister schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 09:33:
Haha idd, incl. bonus :) alles in BTC!

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Steefmeister schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 09:33:
idd, ik zit er klaar voor. Heb nog steeds 30% fiat ook.

Zie nog amper volume, dit ziet er niet goed uit imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
Stilte voor de storm... hodlers kijken gespannen waar het naartoe gaat en de traders zitten met hun ingenomen posities klaar. Denk ik.

Ik ben in ieder geval benieuwd of btc de support houdt. Ben er bang voor, want er was best wat goed nieuws (blackrock, biden) en vrij weinig respons..

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
WiseGuy! schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 09:37:
Stilte voor de storm... hodlers kijken gespannen waar het naartoe gaat en de traders zitten met hun ingenomen posities klaar. Denk ik.

Ik ben in ieder geval benieuwd of btc de support houdt. Ben er bang voor, want er was best wat goed nieuws (blackrock, biden) en vrij weinig respons..
Als holder moet je niet naar de koers kijken imo, zonde van je tijd en gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Laten we gewoon in één keer naar de 28.8k gaan, kunnen we daarna weer de groene candles aanschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
Slux schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 09:39:
[...]

Als holder moet je niet naar de koers kijken imo, zonde van je tijd en gezondheid.
True. Maar hodlers willen ook graag bijkopen natuurlijk. Het liefst op lage niveaus en daarvoor moet je de koers we blijven volgen. ;)

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:37

MicroWhale

The problem is choice

Slux schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 09:39:
[...]

Niet helemaal eens. Eerder: Als je als hodler spanning voelt bij het kijken naar de koers moet je gewoon nog wat extra oefenen op het hodler-schap. Een echte hodler blijft bij welke koers dan ook helemaal zen. :)

*edit*

Wat is er nu aan de hand? Volgens mij is Btc aanbeland bij koersmanipulatie 2.0.

Waar in 2017 de retail-whales de koers manipuleerden om meer btc te vergaren, zijn het nu de corporate-whales die hetzelfde doen om meer btc te verkrijgen voor minder. Voor hen is deze markt nog piepklein dus ze proberen de retail zoveel mogelijk btc goedkoop afhandig te maken.

[ Voor 31% gewijzigd door MicroWhale op 21-01-2021 09:47 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

En we gaan weer (voor even?) up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
We raken steeds verder weg van die 40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
denk niet voor lang, dit is geen bounce, volume is er totaal niet naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-09 20:55

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

WiseGuy! schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 09:44:
[...]

True. Maar hodlers willen ook graag bijkopen natuurlijk. Het liefst op lage niveaus en daarvoor moet je de koers we blijven volgen. ;)
Heb al tijden een buy orders er in staan op een punt onder mijn eerste instap waar ik graag nog een beetje op bij koop. Als het achteraf nog verder daalt so be it.
Zo kan ik en bijkopen en hoef niet elke dag naar de koers te kijken. Doe ik wel. Maarn hoeft niet :p
Pagina: 1 ... 46 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!