Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.952 views

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:34
Gaan we de CME-gap op $9600 nog vullen of wa?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22:05
IOST is een bijzondere coin.

Op de kortere timeframes ziet de IOST/BTC koers er ook grappig uit en hij staat gewoon in de plus ten opzichte van 24 uur geleden, zowel in BTC als USDT :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:23

Woohooo

Smilie, James Smilie

Gelukszoekr schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 19:39:
Gaan we de CME-gap op $9600 nog vullen of wa?
:D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JfcL12QxKRVNswuz4qvWRkkpdBk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mQ1yagDzeqnE9vnKCJSgr0RM.png?f=fotoalbum_large

Voorlopig lijkt 2020 run heel erg veel op de 2017 run als je de candles bekijkt.
Volgende patroon zou weer een run up zijn om vervolgens naar 18-19k te crashen binnen een tijd van 37 dagen....

Tja, ben best wel bull op t moment maar de chart zegt zoveel anders. keuzes keuzes keuzes :X

[ Voor 6% gewijzigd door Woohooo op 20-01-2021 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:28
Victor Belli schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 19:42:
IOST is een bijzondere coin.

Op de kortere timeframes ziet de IOST/BTC koers er ook grappig uit en hij staat gewoon in de plus ten opzichte van 24 uur geleden, zowel in BTC als USDT :)
Ja, behalve dat die de dag ervoor dik in de min heeft gestaan. Die plus bleef een dikke min hier :')

Als fomo soldaat maar verlies genomen en op de btc trein gedaan, als die gaat rollen haal je dat verlies zo weer in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:42
Komop Bitcoin! Break uit die channel!
Woohooo schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 19:46:
[...]

[Afbeelding]

Voorlopig lijkt 2020 run heel erg veel op de 2017 run als je de candles bekijkt.
Volgende patroon zou weer een run up zijn om vervolgens naar 18-19k te crashen binnen een tijd van 37 dagen....

Tja, ben best wel bull op t moment maar de chart zegt zoveel anders. keuzes keuzes keuzes :X
De chart is veeel beter te vergelijken met de run naar 5k en de daarop volgende correctie naar 3k. Zolang we dit niveau houden zeker.

Iedere pump opweg naar 20k (5x) zag er op een gegeven moment uit als een bubbel. De vraag is hoe lang dit goed blijft gaan.
Het kan heel goed crashen natuurlijk! Maar de weg omhoog kan er ook niet anders uit zien als dit.

[ Voor 12% gewijzigd door Richh op 20-01-2021 20:06 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 01:10
Richh schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 20:03:
Komop Bitcoin! Break uit die channel!

[...]

De chart is veeel beter te vergelijken met de run naar 5k en de daarop volgende correctie naar 3k. Zolang we dit niveau houden zeker.
Ja de rejection en opvolgende top vertellen het verhaal, trek de lijntjes.
Het blijft lastig wel zijn de emotionele indicatoren hier duidelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door EnderQ op 20-01-2021 20:08 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:01
[...]

[Afbeelding]

lijkt totaal niet op elkaar. % in drops anders, tijdspanne anders, naar 20k was duidelijk een blowoff top, whales zijn nog niet aan het dumpen, enz enz. Ik kan nog een half uur doorgaan

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
_Gast_ schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 19:31:
[...]

Ik bedoel in de zin van crypto's waar ik nooit van gehoord had schieten opeens ver boven de 30 cent en bij Cardano waar je zoveel over hoort valt het wel mee. Maar mkt cap is wel hoger.
Ongekende munten zijn minder verspreid en dikwijls meer in handen van grote speculanten, die kan je veel makkelijker manipuleren. HEDERA / VET hebben een handels volume van een 6-700 miljoen, Cardano 3+miljard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M-v-G
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-03-2021
President Biden and Crypto: What You Need to Know.
Zijn SEC Gary Gensler vind Bitcoin het nieuwe goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ik ga iets anders doen voordat ik fomo krijg op iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21:33
Wilde dag voor egld ben beniew of de ath eraan komt. Sell orders staat al klaar voor 43.7

Plukje Alpha bounced vandaag ook goed.

Zen had ik maandag de deur al uitgedaan op 32,6 maar die houd zich ook best goed vandaag

[ Voor 52% gewijzigd door Palindrome op 20-01-2021 20:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 26-09 21:00
Ik zie steeds vergelijkingen met 2017. Maar de markt is toch niet echt meer vergelijkbaar. Er zit nu zoveel meer geld in van grote investeerders. Die laten dit nooit zomaar verdampen. Een dip van een paar duizend euro word weer snel opgekocht door diezelfde investeerders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-10 08:55
Welke Ethereum wallet gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:48
Intelcore schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 20:41:
Welke Ethereum wallet gebruiken jullie?
Mist

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ricardovv schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 20:36:
Er zit nu zoveel meer geld in van grote investeerders. Die laten dit nooit zomaar verdampen. Een dip van een paar duizend euro word weer snel opgekocht door diezelfde investeerders.
Of ze gaan ergens eens flink cashen. Of het geld is op en ze kunnen niet blijven kopen of willen niet meer kopen. Ja, het is een andere tijd dan in 2017, maar het kan nog steeds alle kanten op. Tenzij ze oneindig blijven kopen en nergens verkopen is de kans op een nieuwe bearmarket nog net zo groot als toen. Laat staan dat deze grote investeerders alles ergens eens gaan dumpen.

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 20-01-2021 20:44 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

ETH lijkt verder te gaan uitbreken t.o.v. BTC, dus het zou zich weer kunnen lonen om wat "shitcoins" te pakken.

Afbeeldingslocatie: https://www.cryptoninjas.net/storage/ip-crypto.jpg

Injective Protocol had mijn aandacht al getrokken in december, maar heb me zojuist ff wat beter ingelezen. Ben erg enthousiast. Interessant (layer 2!) DEX-integration project met eigen DEX mogelijkheden met ook o.a. stocks, zoals TSLA en TWTR. Zonder gas fees :) Ze zijn dus niet alleen een stand alone platform, maar bieden hun DEX-integratie tevens aan voor andere dapps en platforms. Zie het als een Synthetix, maar dan via een API integreerbaar.

https://injectiveprotocol.com/
https://www.coingecko.com/en/coins/injective-protocol

Prijs is al flink gestegen, maar gezien de potentie ben ik niet bang om er wat van te pakken.
Ik heb in ieder geval wat geschoven in de PF om toch een positie in INJ te nemen.

Coin #13, mocht eigenlijk niet van mezelf maar maak graag een uitzondering :P

[ Voor 35% gewijzigd door Mooody op 20-01-2021 21:41 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Breakout of fakeout? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

M'n ubervette zakje AION maar eens onder het stof uit de kelder getrokken.... begint zo langzamerhand tegen de 10 cent aan te swaffelen...

#shitcoin_paradise

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Oeh wauw! Kan dat? Ik bedoel echt niks meer? Gewoon niet? Als in helemaal niks meer? Zeg maar vanaf nu niet meer? Jeetje dat zou tof zijn zeg! Echt super! Thanks! Ik waardeer dit enorm! 8)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22:27
Als je nog een zekerheidje wil zou ik wat Ren inslaan, dat gaat nog wel een tijdje omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
PilatuS schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 20:43:
[...]

Of ze gaan ergens eens flink cashen. Of het geld is op en ze kunnen niet blijven kopen of willen niet meer kopen. Ja, het is een andere tijd dan in 2017, maar het kan nog steeds alle kanten op. Tenzij ze oneindig blijven kopen en nergens verkopen is de kans op een nieuwe bearmarket nog net zo groot als toen. Laat staan dat deze grote investeerders alles ergens eens gaan dumpen.
Ze kunnen zeker gaan cashen, omdat de investeerders dat gaan doen dan hebben ze weinig keus. Iedereen heeft wel een stop loss, als het niet -20% is dan zeker bij -40%. De beren zijn zeker niet verjaagd.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:02
En je kijkt even niet en DOT staat ineens op +8,5%

Mooi moment om op Binance met een OCO te oefenen. Sell op 18.nogwat en een stop limit als ie terugvalt naar 17.50. Dan maar een paar procentjes minder winst :)

Jammer dat ik te laat was voor DOTUP. Vorige keer toch een paar gratis euro's mee verdiend, maar we zaten nu al op 3/4 van de huidige stijging. Dat was het risico niet meer waard.

[ Voor 30% gewijzigd door Korvaag op 20-01-2021 21:02 ]

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Laatst online: 22:27
Ik had een bag met een paar honderd altcoins in Binance die ik niet eens herkende. Bleek het Secret te zijn, de nieuwe naam voor Enigma.

Nu ineens al gestegen naar $1.30 per stuk. Toch best leuke die oude stoffige altcoin bags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Korvaag schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:00:
En je kijkt even niet en DOT staat ineens op +8,5%

Mooi moment om op Binance met een OCO te oefenen. Sell op 18.nogwat en een stop limit als ie terugvalt naar 17.50. Dan maar een paar procentjes minder winst :)

Jammer dat ik te laat was voor DOTUP. Vorige keer toch een paar gratis euro's mee verdiend, maar we zaten nu al op 3/4 van de huidige stijging. Dat was het risico niet meer waard.
17.5 is wel heel krapjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
iVibes schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:04:
[...]

17.5 is wel heel krapjes...
Krapjes waarvoor ? Ik wil voorkomen dat ie weer naar beneden valt en ik dan nog een paar dagen zonder winst zit. Ik verkoop in kleinere batches. Aankoopprijs +10% is m'n minimumverkoop (anders hou ik vast). Een mooiere sell zou zijn op +15% of hoger.

Met 10% ben ik bevreden. Hoger is beter. Ik ga alleen niet 2 weken wachten tot ie op zo'n hogere koers komt. Dan verkoop ik liever nu op +10%, koop over een paar dagen weer op -10% en verkoop die dan weer etc. etc.

Ik hoor het graag als het een rare tactiek is. Ik doe dit ook nog maar net 1,5 week :+ maar zo hobbel ik een beetje door de markt heen. Ik hou daarbij uiteraard wel de support en resistance levels in de gaten.

Ik gebruik de OCO hier dus niet als stop loss, maar als take profit waarbij ik een minimum percentage aan profit wil hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Korvaag schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:09:
[...]

Krapjes waarvoor ? Ik wil voorkomen dat ie weer naar beneden valt en ik dan nog een paar dagen zonder winst zit. Ik verkoop in kleinere batches. Aankoopprijs +10% is m'n minimumverkoop (anders hou ik vast). Een mooiere sell zou zijn op +15% of hoger.

Met 10% ben ik bevreden. Hoger is beter. Ik ga alleen niet 2 weken wachten tot ie op zo'n hogere koers komt. Dan verkoop ik liever nu op +10%, koop over een paar dagen weer op -10% en verkoop die dan weer etc. etc.

Ik hoor het graag als het een rare tactiek is. Ik doe dit ook nog maar net 1,5 week :+ maar zo hobbel ik een beetje door de markt heen. Ik hou daarbij uiteraard wel de support en resistance levels in de gaten.

Ik gebruik de OCO hier dus niet als stop loss, maar als take profit waarbij ik een minimum percentage aan profit wil hebben.
Dat kan, ieder z'n tactiek. Ik gebruik dit soort momenten meestal om achter de prijs aan te wandelen. Dan verhoog ik de bodem van m'n OCO steeds een beetje. Als de prijs dan op plusminus op 17.6 staat dan plaats ik m'n bodem iets lager dan 17.5 om niet direct gevuld te worden...
Maar als je perse die winst zeker wil stellen dan moet je dat sowieso doen natuurlijk... en volgens mij heb je nog geluk.... 17.5139 aangetikt...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Erg fijn die Binance interface als je spot, x3 en x10 door elkaar heen gebruikt voor verschillende coins. Zat even niet op te letten en heb nu een x10 lopen op ETH :X

NEO uiteindelijk maar ingewisseld voor REN. DOT, LINK en ADA vastgehouden de afgelopen dagen en inmiddels ook weer positie in BTC en ETH, maar wel in verhouding veel meer ETH dan BTC tov vorige week.

Nu aub die ETH x10 even positief afsluiten, ergens boven de 1.500 USD graag :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Korvaag
iVibes schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:17:
[...]

Dat kan, ieder z'n tactiek. Ik gebruik dit soort momenten meestal om achter de prijs aan te wandelen. Dan verhoog ik de bodem van m'n OCO steeds een beetje. Als de prijs dan op plusminus op 17.6 staat dan plaats ik m'n bodem iets lager dan 17.5 om niet direct gevuld te worden...
Maar als je perse die winst zeker wil stellen dan moet je dat sowieso doen natuurlijk... en volgens mij heb je nog geluk.... 17.5139 aangetikt...
Ah op die manier. Ja dat doe ik ook wel eens ja. Langzaam de vloer verhogen :)

Maargoed, dit werkte nu prima. Nu zit ik alleen nog met 1 DOT (ja letterlijk 1), die ik per abuis op 19 dollar heb gekocht met een market order. Het moge duidelijk zijn dat dat destijds niet de bedoeling was, maar er ging ergens iets mis :+

@Taro Ja zoiets is hier dus mis gegaan met die DOT van hierboven. Geen idee hoe of wat. Mogelijk dat ik gewoon op buy heb geklikt ipv sell of zoiets idioots. Ahwell.

En LINK hobbelt ook weer omhoog. Tijd om de door @iVibes aangedragen vloerenleggers te laten aandraven :)

[ Voor 13% gewijzigd door Korvaag op 20-01-2021 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Mijn eth staat vast bij kraken voor staking, iemand een voorspelling wanneer je deze weer kan unstaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:22

spaceboy

Op grote hoogte

RideWithUz schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:25:
Mijn eth staat vast bij kraken voor staking, iemand een voorspelling wanneer je deze weer kan unstaken?
Waarom wil je dat eigenlijk? (just curious)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Korvaag schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:22:
[...]
@Taro Ja zoiets is hier dus mis gegaan met die DOT van hierboven. Geen idee hoe of wat. Mogelijk dat ik gewoon op buy heb geklikt ipv sell of zoiets idioots. Ahwell.
Zo was ik laatst in de veronderstelling dat ik 10 stuks van een bepaalde coin had gekocht. Achteraf bleek ik dus op dat scherm het aantal veld nog op Total ipv Amount te hebben staan, had ik voor precies 10 USDT ipv 10 stuks gekocht...

Ach ja, een beetje bij de les blijven kan geen kwaad :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viep
  • Laatst online: 23-07-2022
[...]

[Afbeelding]

De huidige markt is n.m.m. totaal niet te vergelijken met 2017. Toen retail, nu institutioneel. Veel betere basis lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:57
PilatuS schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 20:43:
[...]

Lijkt mij niet dat zo'n Greyscale iedere dag duizenden Bitcoins koopt tot $38k aan toe om er een week later en masse uit te stappen? Ik weet niet precies hoe het zit, maar doorgaans hang je niet dagelijks aan de lijn met je broker en zeker niet alle investeerders tegelijk.

Anderzijds, als we terugvallen naar 25k zitten we nog steeds op een zeer acceptabel niveau. Enige nadeeltje is dat dan het grootste deel van mijn winsten al wel verdampt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Kan nog zeker 2 jaar duren, totdat 2.0 live gaat.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Goed om te zien dat de BTC/ETH ratio gewoon boven de 0.38 blijft...voorspelt veel goeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Taro schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:28:
[...]

Zo was ik laatst in de veronderstelling dat ik 10 stuks van een bepaalde coin had gekocht. Achteraf bleek ik dus op dat scherm het aantal veld nog op Total ipv Amount te hebben staan, had ik voor precies 10 USDT ipv 10 stuks gekocht...

Ach ja, een beetje bij de les blijven kan geen kwaad :)
Ik ga nog wel eens de mist in met komma's en punten afhankelijk van of ik op Coinbase, Bitvavo of Binance zit. Dat geeft soms ook leuke situaties.

HOEZO KAN IK DIT NIET KOPEN, HOEZO HEB IK GEEN VEERTIGDUIZEND EUR... oh... iets met puntjes en komma's.....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
2 jaar tot oneindig. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:42
Oef, heb je je wel ingelezen wat dat betekent? ETH staken op Kraken is m.i. niet handig.
In hun eigen woorden:
Understand that, unlike regular proof-of-stake protocol, staked ETH and ETH staking rewards will be locked until the Ethereum 2.0 network upgrade is complete. This transition is expected to evolve over multiple “phases” and may take several years to complete, or may never be completed. Kraken has no control whatsoever over this process. In the event the Eth2 network upgrade is delayed or cannot be completed, you may be unable to access, withdraw, or transfer your assets on-chain indefinitely.
Met andere woorden: je bent compleet afhankelijk van de roadmap en voltooing van Eth2. Mocht dat er nooit komen, kan jij waarschijnlijk ook nooit meer bij je muntjes komen.

En wanneer heb je het vast gezet? Ik meen te hebben gelezen dat het ook nog eens 20 dagen kan duren voordat je staking period in gaat.
Edit: gevonden: https://blog.kraken.com/p...reum-2-0-staking-rewards/

[ Voor 3% gewijzigd door Ray_ op 20-01-2021 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ray_ schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:33:
[...]

Oef, heb je je wel ingelezen wat dat betekent? ETH staken op Kraken is m.i. niet handig.
In hun eigen woorden:

[...]

Met andere woorden: je bent compleet afhankelijk van de roadmap en voltooing van Eth2. Mocht dat er nooit komen, kan jij waarschijnlijk ook nooit meer bij je muntjes komen.

En wanneer heb je het vast gezet? Ik meen te hebben gelezen dat het ook nog eens 20 dagen kan duren voordat je staking period in gaat.
Wtf. Waarom biedt kraken dit dan aan als het zo risicovol is.

Funds not safu?
Voor die paar procent per jaar(?) is staken toch ook helemaal niet de moeite joh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ypuh schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:29:
[...]

Lijkt mij niet dat zo'n Greyscale iedere dag duizenden Bitcoins koopt tot $38k aan toe om er een week later en masse uit te stappen? Ik weet niet precies hoe het zit, maar doorgaans hang je niet dagelijks aan de lijn met je broker en zeker niet alle investeerders tegelijk.

Anderzijds, als we terugvallen naar 25k zitten we nog steeds op een zeer acceptabel niveau. Enige nadeeltje is dat dan het grootste deel van mijn winsten al wel verdampt is.
Wat vandaag gekocht wordt zal er vast niet volgende week weer uitgaan inderdaad. Alleen ergens op een punt zal het eens verkocht worden. De post waarop ik reageer laat het overkomen alsof BTC door deze nieuwe investeerders niet meer zal zakken en niet weer een bearmarket zal zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:36:
[...]

Wtf. Waarom biedt kraken dit dan aan als het zo risicovol is.

Funds not safu?
Voor die paar procent per jaar(?) is staken toch ook helemaal niet de moeite joh
Bij Binance kan dat ook. Voor de échte holders op zich wel een oplossing, want je krijgt bij Binance een dubbel dividend. Maar om nou niet te weten wanneer je je ETH weer kunt opnemen... Nee, ik zou er niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Verdomme Bitcoin houd die 35k nou even vast :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Korvaag schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:31:
[...]

Ik ga nog wel eens de mist in met komma's en punten afhankelijk van of ik op Coinbase, Bitvavo of Binance zit. Dat geeft soms ook leuke situaties.

HOEZO KAN IK DIT NIET KOPEN, HOEZO HEB IK GEEN VEERTIGDUIZEND EUR... oh... iets met puntjes en komma's.....
Als ik trade werk ik graag met lijntjes. Ik ben dol op hulplijntjes ;-)

Dus overal waar ik orders wil plaatsen zet ik hulplijntjes en meestal plaats ik ook een lijntje waar ik uit wil stappen, of meerdere uitstaplijntjes :P Ben wel eens zo druk geweest met eerst lijntjes zetten dat ik vervolgens bij het daadwerkelijk plaatsen van m'n limitorder niet eens naar de vooraf ingevulde prijs heb gekeken....

klik bam! gevuld! ... oh shit

[ Voor 3% gewijzigd door iVibes op 20-01-2021 21:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:21

WhySoSerious

Be the change.

Taro schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:19:

Nu aub die ETH x10 even positief afsluiten, ergens boven de 1.500 USD graag :)
Poeh...

Hoe lang loopt ie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Op 1278 wordt hij geliquideerd, dus reken maar uit :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:41:
[...]

Nog 5 minuutjes dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Taro schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:41:
[...]

Dat kan ik niet / heb dat nooit gedaan, maar zie 'm eerder geliquideerd worden dan dat ie 1500 aan tikt.

Hoop het niet voor jou uiteraard, what goes up must go up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

1100 is het nieuwe 1000 bij ETH? (Euro, that is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Ray_ schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:33:
[...]

In hun eigen woorden:

[...]

Ik heb me wel ingelezen, niet alles staat gestaked, ik heb het (uiteraard) wel voor de stakingrewards gedaan. Handel er verder toch niet mee dus is zeker in mijn hodl map, ach eth3.0 zal ook wel eens lanceren 😃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Neuh, de volgende bearmarket pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
FreakNL schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:44:
1100 is het nieuwe 1000 bij ETH? (Euro, that is)
Hmm.. laatmaar.. als ik de grafiek nu zo bekijk klopt dat niet meer. Moet hem bijstellen :)

[ Voor 32% gewijzigd door Korvaag op 20-01-2021 21:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:57
PilatuS schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:38:
[...]

Wat vandaag gekocht wordt zal er vast niet volgende week weer uitgaan inderdaad. Alleen ergens op een punt zal het eens verkocht worden. De post waarop ik reageer laat het overkomen alsof BTC door deze nieuwe investeerders niet meer zal zakken en niet weer een bearmarket zal zien.
Ja, wie zo denkt is naïef lijkt me. Onder de 10k gaan we misschien niet (zo snel) meer meemaken, maar net even onder de 20k lijkt me nog steeds heel realistisch. Komende 1-2 maanden misschien even niet, maar daarna wel.

Als je er als een simpele boer naar blijft kijken, is Bitcoin nog steeds helemaal niks natuurlijk. Een betaal middel is het niet, een store of value is het niet, een gegarandeerd rendement is het niet etc. Daarvoor moet de koers eerst maar eens een jaartje stabiel zijn, maar als moonboys hebben we daar ook geen belang bij (en grote investeerders ook niet). Daarom verwacht ik dat we nog wel een keer omhoog gaan.

De vraag is alleen wat eerst komt. Stijging of daling.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Leeft Biden nu nog steeds? Tis toch een wonder.

Laten we hopen dat deze man veel moois gaat brengen voor crypto.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:46:
Leeft Biden nu nog steeds? Tis toch een wonder.
Idd, dat zou toch voor enorme groene kegels moeten zorgen.

Prachtig nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roviaro
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:02
Daar gaat DOT ineens toch, had sell ordertje staan op 17,75 met de verwachting dat die nog even op zich liet wachten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
De opleving rond 17:00, kan dat gebeurd zijn vanwege deze liquidaties?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kMLAKMgDK3eXe-6dfKVwxrmreio=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/06uTYfnaURYm5SxidYFnXU0o.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VPIPPFR
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-06 19:02
Goedenavond, vraagje:

Ik koop periodiek wat BTC direct naar mijn hardware wallet via Bitonic. Nu hergebruik ik daar altijd hetzelfde receiving address, puur omdat elk adres daar geverifieerd moet zijn.
Daarnaast zou het, als ik een nieuw adres aan zou maken binnen dezelfde wallet, alsnog eenvoudig te linken zijn aan elkaar.

Nou vraag ik me af of er privacytechnisch gezien een betere / anoniemer manier is om BTC aan te schaffen? Volgens mij heeft zo'n beetje iedere broker/exchange een KYC achtig protocol?

Op dit moment wellicht nog niet zo relevant, maar mocht een overheid of overige instantie in de toekomst een beeld willen hebben van wie wat heeft, is dat natuurlijk vrij eenvoudig op te maken.

[ Voor 5% gewijzigd door VPIPPFR op 20-01-2021 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Zhou schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:51:

[Afbeelding]
Long liquidaties zorgen juist voor meer druk omlaag, want deze posities moeten worden verkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Zhou schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:51:

[Afbeelding]
Het zijn relatief kleine bedragen tegenwoordig. Ja, het zijn miljoenen, maar Binance doet even 300 miljoen in 1 uur. Binance is ook een grotere speler geworden dan Bitmex waarbij je best kan zeggen dat Binance de boel bepaald en niet meer Bitmex zoals een paar jaar terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
VPIPPFR schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:53:
Nou vraag ik me af of er privacytechnisch gezien een betere / anoniemer manier is om BTC aan te schaffen?
Verplaatsen over meerdere adressen. Niet 1 BTC kopen, maar 1.000435 BTC. Change adress gebruiken als je iets verzend. Dat zijn de standaard dingen om wat meer privacy te hebben omdat het allemaal wat minder duidelijk is hoe het zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:30:
Goed om te zien dat de BTC/ETH ratio gewoon boven de 0.38 blijft...voorspelt veel goeds
Het heeft er een halve dag onder gezeten :?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mooi nieuws allemaal de laatste tijd... Hopelijk helpt dit Bitcoin tot >50k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:28
Taro schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:58:
[Twitter]
Tussen mijn oogharen door las ik moon ipv may soon.

Nja, goed nieuws = goed nieuws.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

[Twitter]
BlackRock? Aanbieder van 's werelds grootste beleggingsfondsen?

Oh boy oh boy oh boy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-08 19:58
Ik drop hem hier gewoon even heel kort: iemand in beefy.finance (BIFI)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Wow, Black Rock is toch een van de bekendste fondsbeheerders. Knap als dat nieuws klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

[Twitter]
Ik slinger m'n raket alvast aan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:53:
[...]

Long liquidaties zorgen juist voor meer druk omlaag, want deze posities moeten worden verkocht.
Je hebt gelijk zie hier bij Binance:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9lz74exLBSxt1D7cg457Akfy0v0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Tut9zWEnF7o0w4uPcC9710Ta.png?f=fotoalbum_large

Er is een kleine opleving rond 17:50.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

TomTorquay schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:00:
Wow, Black Rock is toch een van de bekendste fondsbeheerders. Knap als dat nieuws klopt.
Bekendste en grootste.

7.800.000.000.000 USD in beheer.

1% daarvan zou de huidige marketcap van BTC al met 12% laten roeben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
[Twitter]
Yups, lees het...
$ 7,81 biljoen Asset Manager BlackRock kan een deel van zijn fondsen in Bitcoin Futures stoppen
Bron: https://www.crypto-gids.n...-bitcoin-futures-stoppen/
:)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:51:
[...]

Idd, dat zou toch voor enorme groene kegels moeten zorgen.

Prachtig nieuws
Soon krantenkoppen:

'Biden woke up again this morning.'

Bitcoin +47%

'Biden will be making a bike adventure tomorrow.'

Bitcoin -94%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
VPIPPFR schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:53:
Goedenavond, vraagje:

Ik koop periodiek wat BTC direct naar mijn hardware wallet via Bitonic.
Qua privacy zou ik het niet weten, maar wat aankoopprijs betreft zou ik zeggen: open een account op een exchange en breng wat funds over.
Ik denk zelfs dat dat in ieder geval gelijk is op het gebied van privacy, en de KYC is vaak gemakkelijk te doorlopen als er niet talloze aanvragen liggen zoals misschien op dit moment het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
En we zakken weer in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel_716
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-10 10:32
Ik ben begin 2018 ingestapt en daarna is heel de boel ingestort. Afgelopen december het zaakje weer eens bekeken nadat het weer positief in het nieuws kwam.
Sta nog zeker op -50% van mijn inleg maar langzaam aan klimt het weer omhoog.

Grootste gedeelte van mijn PF bestaat uit VET, die gaat de laatste dagen best wel lekker en daar zit alleen maar een stijgende lijn in. Ik lees er hier alleen weinig over, was destijds helemaal de hype?
Als ik Twitter moet geloven word er ook al echt gebruik van gemaakt. Ik durf er nu ook niet uit te stappen, paar andere shitcoins ben ik al wel uitgestapt.

Het jeukt af en toe wel om nog wat fiat in te leggen maar ik moet eerst maar weer eens terug naar mijn inleg bedrag. Ben bang dat dat nog wel even gaat duren al kan het raar lopen in cryptowereld >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Hmm.. dat is net jammer. Ik had besloten even een paar kleine plukjes LTC en ETH te kopen omdat ze al fors in de min stonden en juist weer wat aan het stijgen waren.

Ahwell.. iets langer vasthouden dus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Michel_716 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:19:
Ik ben begin 2018 ingestapt en daarna is heel de boel ingestort. Afgelopen december het zaakje weer eens bekeken nadat het weer positief in het nieuws kwam.
Sta nog zeker op -50% van mijn inleg maar langzaam aan klimt het weer omhoog.

Grootste gedeelte van mijn PF bestaat uit VET, die gaat de laatste dagen best wel lekker en daar zit alleen maar een stijgende lijn in. Ik lees er hier alleen weinig over, was destijds helemaal de hype?
Als ik Twitter moet geloven word er ook al echt gebruik van gemaakt. Ik durf er nu ook niet uit te stappen, paar andere shitcoins ben ik al wel uitgestapt.

Het jeukt af en toe wel om nog wat fiat in te leggen maar ik moet eerst maar weer eens terug naar mijn inleg bedrag. Ben bang dat dat nog wel even gaat duren al kan het raar lopen in cryptowereld >:)
Ik lees veel van deze verhalen. En wat ik me dan afvraag:

Is er geen moment geweest de afgelopen 3 jaar dat je dacht; ik kan nu mijn gemiddelde inkoopprijs drastisch verlagen door bij te kopen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PHPResource
  • Laatst online: 20-09 21:04
Hou vol crypto broeders. Smart money probeert de prijs te drukken om goedkoop in te kopen.
Remember, schaarste = prijsstijging

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-09 20:55

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Gelukszoekr schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:21:
[...]

Is er geen moment geweest de afgelopen 3 jaar dat je dacht; ik kan nu mijn gemiddelde inkoopprijs drastisch verlagen door bij te kopen?
Je absolute aantal knaken in de pot gaat daarmee wel omhoog, je graaft enkel een groter gat. Als je het vertrouwen op verbetering niet hebt zou ik ook niet nog meer gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
PHPResource schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:24:
Hou vol crypto broeders. Smart money probeert de prijs te drukken om goedkoop in te kopen.
Remember, schaarste = prijsstijging
En het wordt alleen maar schaarser dat terwijl het echte grote geld pas net met een teen instapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
[...]

Ikzelf heb het nooit zo bekeken eigenlijk. In mijn hoofd moesten mijn muntjes eerst weer boven mijn laatste aankoopprijs komen op de exchange. Die ik uiteraard hoog op de toppen in 2017/18 voor het laatst verhandeld had.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

WhySoSerious schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:06:
[...]

Bekendste en grootste.

7.800.000.000.000 USD in beheer.

1% daarvan zou de huidige marketcap van BTC al met 12% laten roeben.
7.800.000.000.000 in een shitcoin?

Geen wonder dat ze Bitcoin willen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel_716
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-10 10:32
[...]

Dat dacht ik destijds ook en dat werkte uiteindelijk ook niet :P
Nee ik heb voor mezelf toen een limiet gesteld en daar laat ik het nu ook bij. Tuurlijk heb ik wel eens gedacht, had ik maar. Maar ik denk dat iedereen dat hier wel heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ducksy88 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:25:
[...]

Je absolute aantal knaken in de pot gaat daarmee wel omhoog, je graaft enkel een groter gat. Als je het vertrouwen op verbetering niet hebt zou ik ook niet nog meer gaan kopen.
Als je geen vertrouwen hebt dan verkoop je. Heb je dat wel dan kon je lang goedkoper bijkopen.

Dat elke keer enkel kopen op de top is niet heel doordacht lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPIPPFR
gijsvogel schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:09:
[...]

Qua privacy zou ik het niet weten, maar wat aankoopprijs betreft zou ik zeggen: open een account op een exchange en breng wat funds over.
Ik denk zelfs dat dat in ieder geval gelijk is op het gebied van privacy, en de KYC is vaak gemakkelijk te doorlopen als er niet talloze aanvragen liggen zoals misschien op dit moment het geval is.
Heb ik toevallig zojuist over nagedacht en een berekening gemaakt, inderdaad om te kijken of dit goedkoper kan. Heb bij meerdere exchanges al KYC gedaan, dus daar zal het probleem niet liggen.

Echter, uit mijn berekening blijkt bv een Kraken niet perse goedkoper te zijn. Tenzij ik iets over het hoofd zie, dan hoor ik dat graag :)

Kraken koers nu: €28.588
Aantal BTC voor €100: 0,00349797

Bitonic koers om te kopen nu: €28.958
Aantal BTC voor €100: 0,00345323

Dat scheelt 0,00004474 BTC, oftewel ~€1,28

Dan gaat er bij Kraken bij opname nog een withdrawal fee vanaf 0,0005 BTC.

Dat lijkt me niet voordeliger?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
"Gemiddelde inkoopprijs verlagen" is mijn inziens gewoon jezelf iets wijsmaken. Je hebt gewoon op de vorige top gekocht. Je vorige slechte inkoopbeslissing wordt niet teruggedraaid door later laag in te kopen. Als je nog toekomst ziet in bitcoin, dan is het desalniettemin inderdaad ideaal om wat te investeren wanneer de koers laag staat, los van het al dan niet bagholder zijn. Maar ik kan me voorstellen dat je op z'n minst emotioneel gezien niet veel meer ziet in bitcoin als je de voorgaande jaren -90% ging...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Palindrome schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:25:
En het wordt alleen maar schaarser dat terwijl het echte grote geld pas net met een teen instapt
Wat wordt er schaarser? De gebakken lucht?
Bitcoin vergelijken met goud of andere grondstoffen, daar kan ik het niet mee eens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Ik heb het idee dat men aan de zijlijn staat en heel afwachtend is. Ook in dit topic is het al een tijdje veel rustiger dan bijvoorbeeld vorige week - wellicht ook gedreven door de lagere volatiliteit. Volgens enkele TA's die ik heb gezien (zowel hier als op YT) zou morgen ongeveer het punt moeten zijn dat de driehoek is geconvergeerd. Verwachten jullie dan ook een duidelijke beweging in één richting voor het weekend?

Als beginner probeer ik me niet gek te laten maken door de vele verschillende analyses en er zelf een soort van overziende blik over te houden. Al is dat laatste nog wel erg lastig met al die clickbait titels en zoveelste voorspelling dat het nog maar het begin van de bull markt is :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
TomTorquay schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:33:
[...]
Bitcoin vergelijken met goud of andere grondstoffen, daar kan ik het niet mee eens zijn.
De hoeveelheid btc.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Jedi_Pimp schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:33:
Ik heb het idee dat men aan de zijlijn staat en heel afwachtend is. Ook in dit topic is het al een tijdje veel rustiger dan bijvoorbeeld vorige week - wellicht ook gedreven door de lagere volatiliteit. Volgens enkele TA's die ik heb gezien (zowel hier als op YT) zou morgen ongeveer het punt moeten zijn dat de driehoek is geconvergeerd. Verwachten jullie dan ook een duidelijke beweging in één richting voor het weekend?

Als beginner probeer ik me niet gek te laten maken door de vele verschillende analyses en er zelf een soort van overziende blik over te houden. Al is dat laatste nog wel erg lastig met al die clickbait titels en zoveelste voorspelling dat het nog maar het begin van de bull markt is :P
Als hodler en lurker hou ik mij vast aan de gedachte dat het een shake out is . Even de Henk en Ingrids en de daytraders laten schrikken om vervolgens de suckers run te beginnen.
Maar ja dat is mijn advies mening na een paar flesjes HJ ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Laatst online: 20-09 21:04
TomTorquay schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:33:
[...]
Mee eens, die vergelijking gaat mank. Maar feit is dat - in principe - bij een gelijkblijvende of stijgende vraag en stagnerend aanbod (immers na iedere halving minder 'gevonden bitcoins) zal de prijs wel moeten stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
VPIPPFR schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:30:
[...]

Heb ik toevallig zojuist over nagedacht en een berekening gemaakt, inderdaad om te kijken of dit goedkoper kan. Heb bij meerdere exchanges al KYC gedaan, dus daar zal het probleem niet liggen.

Echter, uit mijn berekening blijkt bv een Kraken niet perse goedkoper te zijn. Tenzij ik iets over het hoofd zie, dan hoor ik dat graag :)

De withdrawal fee is vlg mij 0.00015 XBT zie ik tenminste hier
Geen idee of dat dan ook echt voordeliger is en om wat voor volumes je het hebt.
Dan is bitonic gewoon snel/makkelijker natuurlijk.

En bij Bitonic heb en hou je natuurlijk wat je koopt, Bij kraken kun je wellicht nog een keer een goede trade maken om wat extra te pakken alvorens hem over te zetten.
En 1 btc blijft ook daar 1 btc natuurlijk.
Maargoed misschien is dit wel helemaal geen goed advies ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
De gebakken lucht dus. Die hoeveelheid BTC is geen concreet iets. Het is een louter virtueel getal, zoals het grootste deel van het geld op onze bankrekeningen. Klein verschil: dat virtueel getal op onze bankrekeningen wordt tenminste ondersteund door de overheid en de economische productiviteit van een land. BTC wordt ondersteund door niks. Als morgen iedereen beslist dat het wel mooi geweest is met BTC - en waarom zou dat niet kunnen? - dan is BTC in se niks meer waard. Met goud, olie, enz ligt dat wel even anders, daar is er tenminste een intrinsieke waarde, daar speelt schaarste wel een rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Aarebe1 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:36:
[...]

Als hodler en lurker hou ik mij vast aan de gedachte dat het een shake out is . Even de Henk en Ingrids en de daytraders laten schrikken om vervolgens de suckers run te beginnen.
Maar ja dat is mijn advies mening na een paar flesjes HJ ;)
Zou idd kunnen, maar dan moet die shake out nog wel gebeuren. Die paar procentjes omlaag doet 't 'm niet. Een daling naar 20K zou al heel wat meer handjes doen "shaken".

Mrgoed, blijft koffiedik kijken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Dat GUTS project he, is dat nog iets geworden eigenlijk? :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Viep
  • Laatst online: 23-07-2022
mjoaris schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:00:
Ik drop hem hier gewoon even heel kort: iemand in beefy.finance (BIFI)?
Ja, ik. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gETJXFReI9COnENQNqTJsGWFLZE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IMNzaNie2fr4VnfLonYXDZDi.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VPIPPFR
gijsvogel schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:39:
[...]

De withdrawal fee is vlg mij 0.00015 XBT zie ik tenminste hier
Geen idee of dat dan ook echt voordeliger is en om wat voor volumes je het hebt.
Dan is bitonic gewoon snel/makkelijker natuurlijk.
Klopt, excuus. Google snippet liet een andere waarde zien :)
Maar dan nog, komt het inderdaad ongeveer overeen met de kosten van Bitonic, alleen scheelt het een boel handelingen.
En bij Bitonic heb en hou je natuurlijk wat je koopt, Bij kraken kun je wellicht nog een keer een goede trade maken om wat extra te pakken alvorens hem over te zetten.
En 1 btx blijft ook daar 1 btc natuurlijk.
Maargoed misschien is dit wel helemaal geen goed advies ;)
Volume is erg laag, dus daar zit waarschijnlijk wel de crux. Traden ben ik jaren geleden al afgeleerd ;)
Buy & hodl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:41:
[...]

Zou idd kunnen, maar dan moet die shake out nog wel gebeuren. Die paar procentjes omlaag doet 't 'm niet. Een daling naar 20K zou al heel wat meer handjes doen "shaken".

Mrgoed, blijft koffiedik kijken natuurlijk.
Deels mee eens, heb namelijk niet het idee dat het merendeel aan het accumuleren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
VPIPPFR schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:30:
[...]

Bitonic loopt vaak achter. Je kan er regelmatig een relatief voordelige aankoop doen omdat de koers nog een lagere europrijs doet dan dat de exchanges hanteren. Hetzelfde geldt trouwens voor sellen :)

'lege orderboeken' kennen vaker zo voordelen. Daar tegenover staat dat het ook vaak andersom werkt.

Gemiddeld gezien is Bitonic echt wel een stuk duurder dan aankopen op een exchange, je hebt nu gewoon een goed moment gekozen :)

Ik koop er zelf wel eens wat omdat ik ze qua bijv wetgeving een belangrijke en fundamentele rol vind spelen in Nederland, dat is ook wat waard. Die ene euro maakt toch geen drol uit als we straks op de $288.000 zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
TomTorquay schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:31:
[...]

"Gemiddelde inkoopprijs verlagen" is mijn inziens gewoon jezelf iets wijsmaken. Je hebt gewoon op de vorige top gekocht. Je vorige slechte inkoopbeslissing wordt niet teruggedraaid door later laag in te kopen. Als je nog toekomst ziet in bitcoin, dan is het desalniettemin inderdaad ideaal om wat te investeren wanneer de koers laag staat, los van het al dan niet bagholder zijn. Maar ik kan me voorstellen dat je op z'n minst emotioneel gezien niet veel meer ziet in bitcoin als je de voorgaande jaren -90% ging...
Er vanuit gaan dat je nog steeds vertrouwen hebt in wat je hebt gekocht, anders had je namelijk moeten vekopen is het verlagen van de gemiddelde inkoopprijs naar mijn idee juist de methode om de "foute aankoop" op de top te verbeteren

Pagina: 1 ... 45 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!