Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
Zero.
Ja mijn derribit options die op 31dec en 26jun pas aflopen blijven ook in de tas natuurlijk, dan is zelfs de long term support lijn op 50kTominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:13:
ag jongens hier krijg ik geen bange handjes van. Een dumpje van een paar honderd onder de 34K, fuck dit joh gewoon hodl.
Voelt weer 'ns lekker om bagholder te zijn.
Ik geloof ook wel in klein sprintje vanaf hier want we zijn alweer enigzins diep, maar ik denk wel dat we nu echt onder 30k gaan gezien dat we een belangrijke lijn hebben gebroken.
Wel he, gewoon lekker blijven zitten en maak de riemen vast voor als t moment weer daar is.Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:13:
ag jongens hier krijg ik geen bange handjes van. Een dumpje van een paar honderd onder de 34K, fuck dit joh gewoon hodl.
Voelt weer 'ns lekker om bagholder te zijn.

Nu even dat channel uit, toe nou even.
Aan de andere kant... salaris incoming...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Signature
Edit:
Het is natuurlijk wel traditie. Buy high sell low
[ Voor 40% gewijzigd door dogtagz op 20-01-2021 17:16 ]
$ alias cd='rm -rf'
http://dave.freeinforadar.ch/btcwars/VERINGTENTJE schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:13:
Rekt of niet rekt, ik vind dit wel altijd leuk om te zien. Ik zie echt een episch slagveld voor me (a la LotR), waar de kopers en verkopers elkaar proberen af te slachten.
Geluid aan
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
34100 verkocht, 33400 gekocht. Vond 't wel spannend. Doen we nooit weerdogtagz schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:15:
Hopelijk is niemand uitgestapt bij de 33.5K
Edit:
Het is natuurlijk wel traditie. Buy high sell low
HODL voor nu althans
Echt hè, zo zie ik het dus voor me

*Sluit cryptowatch af, en kijkt alleen nog op freeinforadar.
[ Voor 11% gewijzigd door VERINGTENTJE op 20-01-2021 17:21 ]
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
Ik ben relatief nieuw met crypto. Maar met deze pandemie blij te zijn met een groene dildo had ik niet verwacht.Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:18:
Hoppa daar gaan we al. fucking harde dildo penis omhoog.
HODL voor nu althans
$ alias cd='rm -rf'
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
groene dildo's zijn het enige wat ons nog op de been houdt.dogtagz schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:19:
[...]
Ik ben relatief nieuw met crypto. Maar met deze pandemie blij te zijn met een groene dildo had ik niet verwacht.
straks moeten we allemaal met thuisbezorgd jassen lopen om in de avond nog het huis uit te kunnen.
Fucking insane.
Moon,lambo.
ik juich pas als we dat kanaal uit zijn. en dat is pas bij 34900 ongeveerTominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:18:
Hoppa daar gaan we al. fucking harde dildo penis omhoog.
HODL voor nu althans
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Uitbraak bovenkant triangle juich ik meeanti elppa schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:21:
[...]
ik juich pas als we dat kanaal uit zijn. en dat is pas bij 34900 ongeveer
Kom jij nog buiten?Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:21:
[...]
groene dildo's zijn het enige wat ons nog op de been houdt.
straks moeten we allemaal met thuisbezorgd jassen lopen om in de avond nog het huis uit te kunnen.
Fucking insane.
Moon,lambo.
Ik heb sinds 1 januari niets anders aangehad dan m'n ochtendjas en pyjama joh.
$ alias cd='rm -rf'
vind het volume absoluut nog niet overtuigetend. Je wil echt iets van capitulatie zienZhou schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:21:
Wat een herstel, heb net de startschot gemist.
De weekly 25MA zit op 17k. We bouncen zojuist op de daily 25MA.PHPResource schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:08:
Misschien gaat'ie support vinden op de MA 25 van de weekly. Betekent nog ruim stuk naar beneden eerst
Thuisbezorgd = oranje = bijna rood. Moeten we niet hebben heTominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:21:
[...]
groene dildo's zijn het enige wat ons nog op de been houdt.
Fucking insane.
Moon,lambo.

- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Goed punt, DCA is nu toegevoegd.Misterblort schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:21:
DCA staat niet tussen de 3letterwoorden op pagina 1. Wat wil dit zeggen?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Bullrun support zit bij mij op 19k (21WMA)PilatuS schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:23:
[...]
De weekly 25MA zit op 17k. We bouncen zojuist op de daily 25MA.
af'n toe wel ja..... soms met de hond wandelen en ik mag gelukkig nog WERKEN buitenshuis.dogtagz schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:22:
[...]
Kom jij nog buiten?
Ik heb sinds 1 januari niets anders aangehad dan m'n ochtendjas en pyjama joh.
oh en bij praktijklessen op school mag ik ook even komen buurten.

Da's zeker een interessante, maar wel erg langere termijn en nogal een val omlaag mochten we die gaan opzoeken. Ik bekijk het wat meer kortere termijn voorlopig.Stokstaart schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:25:
[...]
Bullrun support zit bij mij op 19k (21WMA)
haha dan heb je geluk. Ik wou dat ik nog naar school kon.. Begin april ga ik afstuderen, dan hopelijk (deels) aan de slag op locatie.Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:25:
[...]
af'n toe wel ja..... soms met de hond wandelen en ik mag gelukkig nog WERKEN buitenshuis.
oh en bij praktijklessen op school mag ik ook even komen buurten.
$ alias cd='rm -rf'
Zero.
We maken onze eigen Tweakers bezorgservice....Richh schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:24:
[...]
Thuisbezorgd = oranje = bijna rood. Moeten we niet hebben he
[Afbeelding]

Oh wacht, nu snap ik je post. Ik dacht dat jij 17k aanhield als bullrun support, maar je was iemand aan het onderwijzenPilatuS schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:27:
[...]
Da's zeker een interessante, maar wel erg langere termijn en nogal een val omlaag mochten we die gaan opzoeken. Ik bekijk het wat meer kortere termijn voorlopig.
My bad
bij zit die op 22 en een beetje. appartStokstaart schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:25:
[...]
Bullrun support zit bij mij op 19k (21WMA)
Mijn ogen filteren rood inmiddels gewoon volledig weg, dus dat lijkt me erg onhandigM-v-G schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:29:
[...]
We maken onze eigen Tweakers bezorgservice....![]()
[Afbeelding]
Check de instellingen. Candle open of close scheelt een hoop. Ik heb alles op open staan. Alleen dan werken ze goed.anti elppa schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:30:
[...]
bij zit die op 22 en een beetje. appart
oja keek scheef, ik kijk naar de 21EMA op de weekly (dacht te zien dat jij daar ook keek). ik vind vanuit het verleden dat die beter als support gewerkt heeft. Die zit ook op een veel realistischer niveau nu tov de MAPilatuS schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:31:
[...]
Check de instellingen. Candle open of close scheelt een hoop. Ik heb alles op open staan. Alleen dan werken ze goed.
:strip_exif()/f/image/hPsQcU36BQBC3Z2MkpHOmSdq.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 29% gewijzigd door anti elppa op 20-01-2021 17:40 ]
Voorlopig kijk ik nog gewoon naar de daily 25MA. Die op 26/11 en 27/11 geraakt als support en daar bouncen we nu ook weer. Mochten we die verliezen ga ik het verleden kijken welke toen relevant waren als volgend level.anti elppa schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:34:
[...]
oja keek scheef, ik kijk naar de 21EMA op de weekly (dacht te zien dat jij daar ook keek). ik vind vanuit het verleden dat die beter als support gewerkt heeft. Die zit ook op een veel realistischer niveau nu top van de MA
Da's zeker een mooie op de langere termijn. Kans is ook zeker aanwezig dat we die weer gaan opzoeken, maar voorlopig is er nog andere support voor we daar komen.
ja is zeker een mooie. Je kan ook prachtig zien waar je van bull naar bear flipt en omgekeerdPilatuS schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:38:
[...]
Voorlopig kijk ik nog gewoon naar de daily 25MA. Die op 26/11 en 27/11 geraakt als support en daar bouncen we nu ook weer. Mochten we die verliezen ga ik het verleden kijken welke toen relevant waren als volgend level.
M'n DOT nu ook kunnen verkopen met winst. Hele dikke prima
De break-down van zojuist was dus een fake-down
Maar ik weet niet... geeft wel een slecht gevoel ofzo.
Boooooo!!Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:43:
Ik heb weer verkocht met een kleintje verlies boys. Sorry het lijkt mij ff niet slim om te holden momenteel, de koersontwikkeling neigt naar mijn idee sterk bearish dus ik kijk liever weer ff de kat uit boom.
M'n DOT nu ook kunnen verkopen met winst. Hele dikke prima![]()
De break-down van zojuist was dus een fake-down![]()
Op de 1 uur grafiek blijft het ook keurig dalen, ben benieuwd hoeveel we nog dalen voordat we naar boven uitbreken.Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:43:
Ik heb weer verkocht met een kleintje verlies boys. Sorry het lijkt mij ff niet slim om te holden momenteel, de koersontwikkeling neigt naar mijn idee sterk bearish dus ik kijk liever weer ff de kat uit boom.
Was paar dagen geleden ook al na een dikke dip.
Dank dat hier gewoon een grote speler weer de markt zat te bespelen

Tot die tijd is 't best geinig om steeds te kopen op $15 en weer te verkopen op $15.5. Is toch een ruime 3% profit die je pakt dan.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Je moet het anders zien: Wij vertrouwen op je, zo te zien red je je daar prima. Enige dat ik nog kon bijdragen is wat van je reacties plussen....oisyn schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:32:
Ik merk trouwens wel weer dat ik al het werk alleen moet doen op de FP
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
It's allready great! I Love it!jvp schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:55:
“ Let’s make crypto great again” - Joe Biden 20-01-2021
Of was dat toch een droom?
Millions and millions of people love it!
It's really great!
Als crypto een zwarte latino lesbienne met een micro penis zou zijn stonden we allang op 120k.jvp schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:55:
“ Let’s make crypto great again” - Joe Biden 20-01-2021
Of was dat toch een droom?
Denk ik.
[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 20-01-2021 18:35 ]
Zero.
Pelox schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 18:32:
[...]
Als crypto een zwarte latino lesbienne met een micro penis zou zijn stonden we allang op 120k.
Denk ik.

Totale marketcap?Pelox schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 18:32:
[...]
Als crypto een zwarte latino lesbienne met een micro penis zou zijn stonden we allang op 120k.
Denk ik.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Haha, stel je aan. Ben benieuwd hoe furieus ontspoort jij er bij loopt als de bus een keer een minuut te laat is, stresskipTominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:53:
Ik heb een enkeltje naar rektheid genomen geloof ik. Twijfel om nu te verkopen en verlies te nemen. Bleh![]()
Misschien logo een beetje aanpassen naar "weakhands crew"M-v-G schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:29:
[...]
We maken onze eigen Tweakers bezorgservice....![]()
[Afbeelding]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik probeer rationeel te blijven. Het huidige fiat stelsel is een zooitje en het aantal grote BTC-wallets met enkel inkomende transacties neemt nog steeds toe. Grayscale is daar het meest bekende voorbeeld van, er wordt massaal BTC gehamsterd.
https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.html
Scroll eens door de top 250 en je begint je steeds meer op je gemak te voelen.
[ Voor 5% gewijzigd door BTC100K2021 op 20-01-2021 18:46 ]
En een uitbraak naar boven. Solliciteer je naar mijn contrarian indicator?Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:43:
Die top 250 zegt heel erg weinig. Het meeste zijn exchanges waarbij je niet weet hoe het is verdeelt. Dan heb je ook nog adressen zoals dit: https://bitinfocharts.com...pNkz3mZDQ1tWrtKkSHVCkc3fVBTC100K2021 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 18:43:
https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.html
Scroll eens door de top 250 en je begint je steeds meer op je gemak te voelen.
Da's 10k BTC wat sinds 2011 niets aan het doen is waarbij het de vraag is of ze ooit nog gaan bewegen. Dan kan je beter kijken wat de adressen doen die wel beweging hebben de laatste 2 jaar. De hele top 250 is een zootje wat betreft verdeling en zit vol met waarschijnlijk verloren coins die nooit meer ergens heen gaan.
haha ik ben geen stresskip hoor, of iig niet in het echie. Hier vind ik het gewoon grappig om lekker in de emotie rekt en moon te roepen.Ypuh schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 18:38:
[...]
Haha, stel je aan. Ben benieuwd hoe furieus ontspoort jij er bij loopt als de bus een keer een minuut te laat is, stresskip
met de bus reis ik sowieso nauwelijks, ik ben meer een trein man.

Verwijderd
De kloof tussen traders en hodlers wordt groter en groter.
De 1 koestert zijn Fiat, de ander zijn crypto.
Maar allemaal zitten we hier om er beter uit te komen dan dat we erin zijn gegaan. Samen staan we sterk. Laten we de handen ineen slaan in plaats van elkaar af te vallen.
Respecteer elkaars keuze en neuk de banken de moeder.
Want met 8% rente op vermogen zoals vroeger, hadden we crypto nooit nodig gehad.
Dus of je nu verkoopt of hodlt, may the best strategy win toch?
1 voor allen, allen voor 1.
Ik zie nog niks, hier stonden we letterlijk voor de break-down ook. Dit zegt mij nog niks of we lager of hoger gaan de komende tijd.knakworst schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 18:48:
[...]
En een uitbraak naar boven. Solliciteer je naar mijn contrarian indicator?
Ik zie nog nergens confirmatie van. Gewoon geduld hier.
thanks voor deze wijsheid broederdjatwork007 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 18:51:
Rustig, wat heb ik deze morgen gezegd? BTC zijn punt ligt rond de 35K en binnenkort wss hoger.
dus we gaan vanaf nu weer omhoog? Nieuw ATH enzo?

Je zei laatst ook dat DOT geen correctie zou krijgen, dus wat je zegt serieus nemen is dan wat lastigdjatwork007 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 18:51:
Rustig, wat heb ik deze morgen gezegd?
Dat zeg ik niet maar veel onder de 35K zullen we niet meer gaan, hoelang die spelletje duurt, weet niemand, maar binnenkort zal die op 40K liggen enz...Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 18:52:
[...]
thanks voor deze wijsheid broeder
dus we gaan vanaf nu weer omhoog? Nieuw ATH enzo?
ETH trouwens weer vertrokken.
Nee nee, geen correctie zoals we kennen van 2017/2018. Natuurlijk vallen ze terug, om dan weer op niveau te komen, dit was een paar jaar geleden wel anders.PilatuS schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 18:53:
[...]
Je zei laatst ook dat DOT geen correctie zou krijgen, dus wat je zegt serieus nemen is dan wat lastig
Ik neem deze info in consideratie. Ik weet nog niet wat m'n beslissing gaat zijn. Op dit moment als ik naar de koers kijk zie ik meer slechte dan goede tekenen. Maar misschien ben ik ook gewoon incapabel. Die kans is vrij groot. Misschien zie ik de bigger picture gewoon niet goed en zit ik nu in fiat terwijl nieuwe ATH's incoming zijn.djatwork007 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 18:53:
[...]
Dat zeg ik niet maar veel onder de 35K zullen we niet meer gaan, hoelang die spelletje duurt, weet niemand, maar binnenkort zal die op 40K liggen enz...
ETH trouwens weer vertrokken.
Moon, lambo.
Denk jij echt dat we terug naar 5K gaan? Denk zelfs niet onder de 30K. Jammer genoeg natuurlijk. En so what, als deze naar pakweg 20K zou gaan, dat zou toch zalig zijn.Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 18:55:
[...]
Ik neem deze info in consideratie. Ik weet nog niet wat m'n beslissing gaat zijn. Op dit moment als ik naar de koers kijk zie ik meer slechte dan goede tekenen. Maar misschien ben ik ook gewoon incapabel. Die kans is vrij groot. Misschien zie ik de bigger picture gewoon niet goed en zit ik nu in fiat terwijl nieuwe ATH's incoming zijn.
Moon, lambo.
Nog niet inderdaad, bij eth lijkt het wel te gebeuren.Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 18:50:
[...]
Ik zie nog niks, hier stonden we letterlijk voor de break-down ook. Dit zegt mij nog niks of we lager of hoger gaan de komende tijd.
Ik zie nog nergens confirmatie van. Gewoon geduld hier.
Alles is mogelijk in de crypto maar ik ben niet echt een lange termijn denker. Ik ben vooral benieuwd wat ‘ie nu op korte termijn gaat doen en of ik daar nog een paar knaken aan kan verdienen.djatwork007 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 18:58:
[...]
Denk jij echt dat we terug naar 5K gaan? Denk zelfs niet onder de 30K. Jammer genoeg natuurlijk. En so what, als deze naar pakweg 20K zou gaan, dat zou toch zalig zijn.

Dat kan alleen als je daar serieus met wat geld inzit natuurlijk. Al denk ik, als de trein eens vertrokken is, het snel kan gaan. Biden gaat hier toch mss een effect in hebben.Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 19:06:
[...]
Alles is mogelijk in de crypto maar ik ben niet echt een lange termijn denker. Ik ben vooral benieuwd wat ‘ie nu op korte termijn gaat doen en of ik daar nog een paar knaken aan kan verdienen.
![]()
![]()
Eth heeft echt sterk bull momentum, daar zijn bulls echt fucking dominant. Miss moet ik ook ff stoppen om naar die saaie Btc te kijken en gewoon lekker ritjes pakken op ETH.knakworst schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 19:05:
[...]
Nog niet inderdaad, bij eth lijkt het wel te gebeuren.
Heb mij daar nog wat in verdiept en lijkt er niet aan te komen. Super slechte reputatie, mensen hebben er geen vertrouwen in blijkbaar.M-v-G schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 19:08:
Nou laat LTC dan ook maar ergens zijn ATH doen, maar we zitten nog niet eens op de helft.
Alle vet gewisseld in btc.
Wel winst, maar nu ik zie die nog wel naar 100sat gaan en ik zal hem nooit meer goedkoop kunnen kopen.
Ik zit nu alleen nog maar met sys. Ik weet niet wat ik dacht toen ik die kocht.
Ik heb BTC eruit geflikkerd, ga vol in ETH.Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 19:09:
[...]
Eth heeft echt sterk bull momentum, daar zijn bulls echt fucking dominant. Miss moet ik ook ff stoppen om naar die saaie Btc te kijken en gewoon lekker ritjes pakken op ETH.
Ja inderdaad hij gaat wel steeds een stukje mee, maar dat is het dan.djatwork007 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 19:10:
[...]
Heb mij daar nog wat in verdiept en lijkt er niet aan te komen. Super slechte reputatie, mensen hebben er geen vertrouwen in blijkbaar.
Edit:
Deze verwacht ik overigens nog wel,...

[ Voor 17% gewijzigd door M-v-G op 20-01-2021 19:17 ]
Lijkt zo, om eind feb, begin maart te pumpen._Gast_ schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 19:12:
Wordt Cardano kunstmatig laag gehouden?
Echt heb jij een glazenbol? Je roept echt over alles maar wat. Welke coin gaat de meeste gains maken dit jaar dan koop ik die vast.djatwork007 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 19:13:
[...]
Lijkt zo, om eind feb, begin maart te pumpen.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Van 1,7 cent in maart naar 35 cent nu, ja wordt echt laag gehouden_Gast_ schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 19:12:
Ik denk dat dit op de lange termijn gaat uitbetalen.djatwork007 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 19:11:
[...]
Ik heb BTC eruit geflikkerd, ga vol in ETH.
Eth heeft veel meer potentie dan Btc. Alleen komt die potentie pas echt tot uiting als 2.0 helemaal live gaat met alles erop en eraan.
Maar dat duurt nog 2 jaar schijnt.
Wait and see.DJ-Promo schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 19:14:
[...]
Echt heb jij een glazenbol? Je roept echt over alles maar wat. Welke coin gaat de meeste gains maken dit jaar dan koop ik die vast.
Ja net als vanochtend dat ETH niet onder de 1300 komt. Dan ga ik nu ADA kopen die moet gaan knallen.
Verwijderd
Genoeg tijd om er nog een paar op te pikken voor een euro of 80 dus.Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 19:15:
[...]
Ik denk dat dit op de lange termijn gaat uitbetalen.
Eth heeft veel meer potentie dan Btc. Alleen komt die potentie pas echt tot uiting als 2.0 helemaal live gaat met alles erop en eraan.
Maar dat duurt nog 2 jaar schijnt.
Wanneer Bitcoin weer sub 10k zakt.
Nee, wij weten niet wat coins x gaat doen. Iedereen die iets anders beweerd die liegt.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
ETH heeft op 1243 USD gestaan, gedurende 30 min, dat gaat het toch niet maken zeker? Het is +-1300USD he.DJ-Promo schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 19:16:
[...]
Ja net als vanochtend dat ETH niet onder de 1300 komt. Dan ga ik nu ADA kopen die moet gaan knallen.
Maar OK, ik zeg niets meer.
Breng het dan anders, komt op mij over als jongens jullie snappen het allemaal niet. Hier ben ik en weet precies wat alle coins gaan doen komend jaar. Kan je zeggen dat weet niemand. Ik wil ook niet dat nieuwe mensen hier in dit topic komen en alleen horen dat alles alleen kan stijgen. Vandaar mijn voorbeelden laatst met een grafiek van een coin waarvan ze op telegram ook denken dat ie x80 gaat komende weken.djatwork007 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 19:18:
[...]
ETH heeft op 1243 USD gestaan, gedurende 30 min, dat gaat het toch niet maken zeker? Het is +-1300USD he.
Maar OK, ik zeg niets meer.
Ik vind 120% stijging in 1 maand tijd best aardig voor een speculatieve token, jij niet?_Gast_ schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 19:12:
Dat is meer dan de stijging van Ethereum bijvoorbeeld, terwijl Cardano in principe nog geen intrinsieke waarde heeft. Er is nog geen noemenswaardig product op gebouwd.
[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 20-01-2021 19:25 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik bedoel in de zin van crypto's waar ik nooit van gehoord had schieten opeens ver boven de 30 cent en bij Cardano waar je zoveel over hoort valt het wel mee. Maar mkt cap is wel hoger.Mooooody schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 19:24:
[...]
Ik vind 120% stijging in 1 maand tijd best aardig voor een speculatieve token, jij niet?
Dat is meer dan de stijging van Ethereum bijvoorbeeld, terwijl Cardano in principe nog geen intrinsieke waarde heeft. Er is nog geen noemenswaardig product op gebouwd.
Inderdaad vreemd. Pak je wel de 21 week EMA (20 week SMA werkt ook).anti elppa schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:30:
[...]
bij zit die op 22 en een beetje. appart
[ Voor 19% gewijzigd door Stokstaart op 20-01-2021 19:44 ]
Dit topic is gesloten.
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!