Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.955 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vossel38
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-02-2021
Palindrome schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:32:
wie hier heeft de aan panic selling gedaan ? of had je al stop losses gezet ? gewoon even een vraag uit interesse
Geen Panicsell maar ben gister wel overal uitgestapt XML/Etherium, Wel precies op het juiste moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
wie hier heeft de aan panic selling gedaan ? of had je al stop losses gezet ? gewoon even een vraag uit interesse
Als je al in de panic zit van een 6% daling :+ 8)7

Als er straks nog 10% af gaat zul je wellicht iets van paniek zien bij de rooky's. De doorgewinterde strijders zullen daar niet warm of koud van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:48
IOST panic selling met dik verlies. Maar dit gedaan om bij te kopen in BTC en ETH. Die gaan gewoon weer stijgen straks natuurlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:49
AMARONE schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:39:
[...]

Die gaan gewoon weer stijgen straks natuurlijk.
Famous last words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

50% van m'n portefeuille verkocht gisterenavond toen ik zag dat het de verkeerde richting uitging. Nu wachten op een stabilisatie om opnieuw in te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-09 20:55

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Nee, juist afgelopen alts met procentjes winst verkocht en vanochtend buy-orders BTC gehit daarmee.
ETH heb ik paar dagen terug wel te vroeg van de hand gedaan toen ie een tijdje rondom de 1000eu schommelde. Ben benieuwd of ik nog terug kan kopen onder de prijs waarop ik toen uitgestapt ben; anders gemiste kans en leermomentje rijker: stick to the plan! (HODL, that is)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-10 16:23

Direct een groene candle, zitten wel dramaqueens aan de knoppen bij BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-10 20:33
Panicsell deed ik bij de laatste correctie. Dat heb ik geweten, paar dagen later stond alles gewoon weer in de plus. Gewoon Hodl hier dus, en maar niet te veel kijken ;)

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-10 21:02
ScuL schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:32:
[...]

Als je in je overview naar spot & fiat gaat dan zie je de eurowaarde (als je profiel op EUR staat iig)
En als je dan op je PNL (profit/loss) klikt dan zie je daar ook stijging etc in % en in €
Bedankt voor je reactie, maar ik kan het niet vinden. Ik kan naar spot & fiat (duh). Dat staat er bovenin je portfolio in zijn geheel in Euro. Met PNL analysis zie ik hetgeen wat je beschrijft niet. Alleen weer heel portfolio. Ik wil graag per coin de eurowaarde en % stijging.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DkYjNXJn8J_zS8UWocwTHn7xfD8=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/AlQ3UoQGXH6vezMLnT6hmNqF.png?f=fotoalbum_small

Bedragen even weggehaald, maar bovenin zie je dus wel de totale portfoliowaarde in EUR. In de tabel eronder staat alleen de BTC waarde.

Waar moet ik dan precies op klikken? Ik zie het echt niet :)

Coinbase ziet er bv zo uit (waardes ook weer weggehaald):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VSVdghSL7yg32DvRScCTev4duBU=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/IrI8ktexcy8ryLxVt7SZ5jFU.png?f=fotoalbum_small

Zoiets ben ik naar op zoek :)

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:46:
[Twitter]

Weet niet of het daardoor komt, of dat het gewoon komt omdat we op een "key-level" zitten, die de bulls moeten verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
Daacuso schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:47:
[...]

Panicsell deed ik bij de laatste correctie. Dat heb ik geweten, paar dagen later stond alles gewoon weer in de plus. Gewoon Hodl hier dus, en maar niet te veel kijken ;)
Same here, Heb daarbij de helft van de winst uit de week daarvoor laten schieten.
Jammerdebammer maar nadat ie inderdaad kort daarna weer dik in de plus stond heb ik wel weer een belangrijk lesje geleerd.

Ik blijf gewoon heel erg volgen, wil een beetje de lol van het regelmatig traden met af en toe wat winstjes pakken ervaren. En als... dan... ja dat neem ik voor lief (dat heb ik namelijk al sinds ik er mee begon toen 1 BTC nog €66 per stuk was :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Heb zelf ook maar op hoop van zege het gokje gewaagd: ingekocht op $34900, beetje laat want had het in principe al eerder moeten doen voor een evt. bounce.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IJORxNI.png

Ik voorzie dat een $30-32K retest nog steeds heel goed mogelijk is, maar dit is voor mij wel echt het level dat moet worden verdedigd door de bulls. Hopelijk pak 'k een bounce mee en anders verkoop ik de meuk weer tegen wat verlies. Care :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
kRazj schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:25:
Ik lees nu al een tijdje mee en heb ook wat BTC, BTC is een betaalmiddel en ik begrijp dat hier een koers/handel aan gekoppeld is (want vraag/aanbod). Nu zit ik niet echt in alt coins, maar een vriend van mij wel (want; goede technische oplossing voor probleem X). Maar waarom zitten alt coin gekoppeld aan een koers en handel terwijl het gebruikt wordt voor een technische oplossing?
Wat vind je van de werking van BTC als betaalmiddel?
Persoonlijk vind ik dat BTC gefaald heeft als betaalmiddel, in 2017 werd al duidelijk dat “men” het liever ziet als Store of Value.

De oplossing hiervoor zou Lightning zijn maar volgens mij is dat nog steeds niet echt van de grond,
Destijds werd er ook over gesproken dat je dan je BTC in een Chanel moet locken om te betalen (een soort van IOY [I Owe You idee).
Dit zou dan via potentiële centrale hubs kunnne lopen los het om grote bedragen zou gaan.
Er waren een hoop speculatie en complot theoriën daarover.

Hoe het nu met Lightning zit: “geen idee”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-08 19:58
Iemand het volgende al eens geprobeerd: Binance Card aan PayPal koppelen en geld overmaken naar een bankrekening met PayPal service Xoom? Zou dit werken met cashback?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
GVD 3 keer buy high sell low gedaan vandaag. Ook na ruim 2 jaar crypto tuin ik er nog in.

Vanaf nu gewoon DCA kopen en geen sell meer (terwijl ik dit typ weet ik al dat ik dit nog geen dag kan volhouden).

Wat ben ik soms toch een amateur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:18
BTC100K2021 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:46:
[Twitter]

Morgen laat biden een natte scheet en zakken we naar 28k.. ;w

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoKi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:46

PoKi

Ik?

Iedereen het dipje gepakt...
Vaak als je al -10% staat en je ziet nog een mogelijke bounce, kan je beter hodl doen.
En anders over een week weer kijken :P

Wie, Wat, Waar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-10 20:14
deppenboks schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:12:
GVD 3 keer buy high sell low gedaan vandaag. Ook na ruim 2 jaar crypto tuin ik er nog in.

Vanaf nu gewoon DCA kopen en geen sell meer (terwijl ik dit typ weet ik al dat ik dit nog geen dag kan volhouden).

Mooi man. Ik heb me ook al 3x voorgenomen om niet het niet meer te doen, toch heb ik het vandaag weer geprobeerd om uitgestelde winsten te versnellen, en dat is weer mislukt. Ooit gaat het een keer goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:13:
[...]

Morgen laat biden een natte scheet en zakken we naar 28k.. ;w
28K? Dan moeten we echt gaan uitkijken of 20K het wel gaat houden... :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Reserveer een klein bedragje om wat mee te traden, en kijk voor je HODL bag naar een aanzienlijk groter tijdframe.

:(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:49
Jeaust schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:13:
[...]

Mooi man. Ik heb me ook al 3x voorgenomen om niet het niet meer te doen, toch heb ik het vandaag weer geprobeerd om uitgestelde winsten te versnellen, en dat is weer mislukt. Ooit gaat het een keer goed.
Do you know the definition of insanity? Doing the same thing over and over again, while expecting a different outcome. :+

Kom op Kraken, doe even mijn gestuurde ekkies verwerken voordat de dip geen dip meer is! |:(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03:27
Jeaust schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:13:
[...]

Het is ook heel naar hoe je psychologisch er in tuint inderdaad.

"Oh ik wil m'n verlies zo klein mogelijk maken!" verkoopt op 28k
"Oh hij is lager.. nu kan ik weer instappen" koopt op 27k
"Shit.. weer lager.. nou uitstappen dan maar" verkoop op 26.5k

Terwijl die achteraf weer boven de 28k komt te staan, en je uiteindelijk het beste even kon HODL'en...

(getallen even ter beeldvorming uiteraard ;) )

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online

Probeer misschien iets minder te traden uit emoties? Geen idee verder hoor, maar als je gisteren zag dat we tegen weerstand beukten en er niet doorheen kwamen: verkoop wat.

Nu we op een "belangrijke" support zitten is het zaak om dan weer terug te kopen. Gaan we daar dan onder? Verkoop weer.

Maak het jezelf niet te moeilijk als het gaat om traden. Soms win je, soms verlies je. Maar met een plan heb je iig al meer kans op winnen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Marc de Mesel, Belg. Kocht in 2014 een échte Lambo van Bitcoin profits. Ik ben het niet altijd met m eens, hij is een groot BCH aanhanger. Hij is nu bezig met een livestream waarin hij z'n gedachten deelt.

Misschien is het niks, misschien interessant:
[YouTube: Crypto Likely To Explode]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Nee. Stop Loss gisteren even over getwijfeld omdat ik iet s aan voelde komen, maar die had ik dan gezet op punten die nog niet bereikt waren toen ik wakker was - en ik gebruik ze alleen als ik slaap. Paniek kreeg ik hier nog niet van. Als-ie door de 33k of ETH door de 1200 was gezakt had ik wel even zitten zweten.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 12:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0IqlWwlQOz2Oo_3wzrvl9HlFpM8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VlYHxezDgYsmDEkCgAm21LcI.jpg?f=user_large

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaflic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09 21:00
Gelukszoekr schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:18:
Marc de Mesel, Belg. Kocht in 2014 een échte Lambo van Bitcoin profits. Ik ben het niet altijd met m eens, hij is een groot BCH aanhanger. Hij is nu bezig met een livestream waarin hij z'n gedachten deelt.

Iedereen die in de eerste jaren lekker gemined had en tot 2014 vastgehouden, kon een Lambo kopen in 2014 ;)

Ik had ook een paar weken zitten minen in 2011. Puur om de techniek wat uit te proberen. Alles verwijderd toen de interesse weg was 8)7 . Niet dat ik uberhaupt had geHODL boven de 10 euro per stuk.

Ik geloof niet in de huidige cryptocurrency. Denk dat er uiteindelijk een gereguleerde variant komt die deze speculatieve varianten overbodig maakt. Maar overweeg nu toch wat kleingeld er in te gooien, mocht het allemaal anders lopen en hij toch de 100k aantikken over een paar jaar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021

Als je dit vandaag al drie keer hebt gedaan had je beter helemaal niks kunnen verkopen en blijven zitten, je hoeft niet perse te handelen he?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-10 08:37

MicroWhale

The problem is choice

Crypts schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:28:
[...]

Als je dit vandaag al drie keer hebt gedaan had je beter helemaal niks kunnen verkopen en blijven zitten, je hoeft niet perse te handelen he?
Greed is an ugly motherf*cker!

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Wel fijn om te zien dat de Tesla Model 3 prijs (in NL) is meegezakt met de Bitcoin-prijs de afgelopen 2 weken :D

Voor de volledigheid de fiat prijzen: de SR+ / LR zijn 2000 euro gedaald en de P is 1400 euro goedkoper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

M'n Nexo is het enige dat nog in het groen staat vandaag - opvallend wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01:17
Glenn Hoddle schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:33:
M'n Nexo is het enige dat nog in het groen staat vandaag - opvallend wel.
shitcoins staan vaak in het groen tijdens een dip. Gross van de mensen is vergeten wat ze zijn en dat ze een bag hadden en verkopen dus ook niet :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gezien ze in m'n Nexo-wallet zitten end aar een functie hebben weet ik vrij goed dat ik ze heb - en shitcoin gaat me toch wat te ver voor een ding met een use case dat dividend uitkeert. Maar ik vond het vooral opvallend omdat verder echt bijna alles in het rood staat, een concurrent als CEL incluis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Laatst online: 06-10 19:50
Gelukszoekr schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:18:

Ik hodl voor de zekerheid altijd 1 st. van elke fork, maar zoals bij veel bcash-aanhangers komt deze kerel me ietwat narcistisch en labiel over. Dan haak ik gauw af.

Ook stellen dat bcash wél usecases heeft in tegenstelling tot veel andere top 10 coins.. Beetje oogkleppen en wishful thinking zegt mijn onderbuik.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:34
Ik heb in de diepe grotten van crypto (hint: is dus niet offtopic ;) ) een onmisbaar tool tegen spammers en scammers voor een admin gevonden, de hamer van Thor, speciaal voor Taro en .oisyn

Afbeeldingslocatie: https://tenor.com/view/ban-hammer-gif-19920592.gif

Hmm, mijn buyorder is met paar procent niet geraakt, ach, geduld is een schone shitcoin boterhamzakje.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
hmm, een echte bounce blijft uit. M'n sellorder op 35,3K wil niet geraakt worden.
Twijfels hier...... sideways op support is imo een slecht sein.

Nja nog niks aan de hand. $GME gaat trouwens rekt op het moment, helaas.... hopelijk gaat het nog naar $50 puur voor de fantastische memes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:48
Gondor schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:06:
Ik heb in de diepe grotten van crypto (hint: is dus niet offtopic ;) ) een onmisbaar tool tegen spammers en scammers voor een admin gevonden, de hamer van Thor, speciaal voor Taro en .oisyn

[Afbeelding]

Hmm, mijn buyorder is met paar procent niet geraakt, ach, geduld is een schone shitcoin boterhamzakje.
Vechain is je voor eeuwig dankbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
De 35k gaat hem niet houden, op weg naar beneden nu :P op naar 33k?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 16:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
elektriekert schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:55:
[...]

Wat vind je van de werking van BTC als betaalmiddel?
Persoonlijk vind ik dat BTC gefaald heeft als betaalmiddel, in 2017 werd al duidelijk dat “men” het liever ziet als Store of Value.
Goed, "men" staat tussen aanhalingstekens, maar het is vrij evident dat Satoshi het van begin af aan al niet zag zitten dat elk kopje koffie voor eeuwig op de blockchain zou staan, en dat dat opgelost zou moeten worden met alternatieve lagen.
De oplossing hiervoor zou Lightning zijn maar volgens mij is dat nog steeds niet echt van de grond,
Lightning werkt gewoon, hoor :). Er zit momenteel iets van 1000BTC in 36000 lightning channels, verdeeld over 8000 lightning nodes.
Destijds werd er ook over gesproken dat je dan je BTC in een Chanel moet locken om te betalen (een soort van IOY [I Owe You idee).
Het is IOU. Spreek de letters maar eens uit in het Engels ;). Het is geen afkorting. Maar dat is niet wat Lightning is, het zijn geen IOU's, want je bent niet afhankelijk van een andere partij om je geld eruit te halen.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 03-10 18:08
Mede moonboys, wat is het toch een prachtige dag vandaag.

Ik zat al jaren met een bitcoin/ethereum portfolio en na de laatste weken alle alts een voor een te hebben zien moonen baalde ik toch een beetje dat ik links en rechts geen flufjes had gekocht.

Vanmorgen dus wat fiat naar kraken gepompt want dit was wel een mooi momentje, zo rond de dip, om me ook in de 2021 shitcoin run onder te dompelen.

Tl;dr, waarschijnlijk gaan we nu rekt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Richh schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:26:
De 35k gaat hem niet houden, op weg naar beneden nu :P op naar 33k?
Hoho, higher lows op de 5m chart! 8) :+

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
Stap 1: Buy the dip.
Stap 2: Maar niet gelijk met al je dip-geld, want mogelijk volgt er nog een dip.
Stap 3: Keer terug naar stap 1, zolang je fiat niet op is (en als dat wel zo is, ga door naar stap 4)
Stap 4: REKT

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dVkk-z26riFWiZg-cn6FB1rqGjo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jpAxDSP9uahJT2JHINFVbg64.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-v-G
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-03-2021
Pfffff wat een rood allemaal, ben ik blij dat ik eerder in REN was gestapt.
Nou weer even een goed moment om eruit te stappen en weer in.
REN zal ook wel ergens een daling pakken..ofniet maar winst is winst bij al t rood d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bao_mi1 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:28:
Mede moonboys, wat is het toch een prachtige dag vandaag.

Ik zat al jaren met een bitcoin/ethereum portfolio en na de laatste weken alle alts een voor een te hebben zien moonen baalde ik toch een beetje dat ik links en rechts geen flufjes had gekocht.

Vanmorgen dus wat fiat naar kraken gepompt want dit was wel een mooi momentje, zo rond de dip, om me ook in de 2021 shitcoin run onder te dompelen.

Tl;dr, waarschijnlijk gaan we nu rekt
And just like that....
a new bagholder was born. ;) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ik merk trouwens wel weer dat ik al het werk alleen moet doen op de FP }:|

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogtagz
Ik ben toch benieuwd, wat betekend "rekt" in jullie ogen?

Halvering van je pf? 20% verlies? 30% verlies? :)

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
dogtagz schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:32:

tussen -0.5-100% is rekt gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:39
.oisyn schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:32:
Oh, ik zat het te lezen en ik vond dat je 't wel goed deed :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter

Liquidatie van een open positie.

.edit: op zich ook nog wel als je een shitcoin hebt die naar praktisch 0 is gegaan en er geen redelijke hoop is dat die ooit nog herstelt. Of dat je geld anderzijds ergens inzit wat niet meer recoverable is (exit scam, exchange hack, etc)

Basically dus "alles kwijt" :)

-30% op je PF is niets, als je niet op enig moment -70% hebt gestaan hoor je er niet eens bij ;)

[ Voor 43% gewijzigd door .oisyn op 20-01-2021 16:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

100% verlies van of de inzet of de hele account. Je bent rekt als je een liquidatie mailtje krijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
.oisyn schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:32:
Ik doe soms ook mee :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hn2UHY18KD58d8NPXnc5nNEFbas=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/D04dQrnriep0nIGPcMstFmhl.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• M-v-G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:43
we zitten nu iig in een kanaal naar beneden sinds gisteren. uitbraak net lukte niet.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

@Verwijderd zien we voorlopig niet meer terug hier! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-v-G

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Let the stronghand training begin! No more weakhands! oOo

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:42:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/profile_images/1308882223/muscle_arm_400x400.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 03-10 18:08
Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:31:
[...]

And just like that....
a new bagholder was born. ;) :+
Integendeel. Just like that, another future lambo owner joined the game O+

Edit: Kleine rectificatie, ik zou toch voor een 91 1 gaan. Of eigenlijk het nieuwe model, de 992.

[ Voor 16% gewijzigd door Bao_mi1 op 20-01-2021 16:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M-v-G
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:42:
[...]

De sterke handen zijn bezig, het is wel heel rustig vandaag.
Gister na werk boven de 300 om terug te lezen, vandaag krap 65.
Er is veel emotie weg te sjorreuh..... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
M-v-G schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:46:
[...]

De sterke handen zijn bezig, het is wel heel rustig vandaag.
Gister na werk boven de 300 om terug te lezen, vandaag krap 65.
Er is veel emotie weg te sjorreuh..... _O-
iedereen zit denk met ingehouden adem te kijken naar de koersontwikkeling. Beetje do or die momentje nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M-v-G
Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:48:
[...]

iedereen zit denk met ingehouden adem te kijken naar de koersontwikkeling. Beetje do or die momentje nu.
Ja de bevestiging wanneer dit moment zou komen is er, we mogen niet klagen denk ik.
Voor vele misschien op ATH ingestapt en ja dat is even slikken.
Soms win je soms verlies je, laat ze maar flink sjorren dat scheelt weer emotie op t forum d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dogtagz
Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:48:
[...]

Ik heb m'n BTC maar naar m'n ledger gestuurd. Kan er in ieder geval niets mis gaan van mijn kant :D

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik heb een enkeltje naar rektheid genomen geloof ik. Twijfel om nu te verkopen en verlies te nemen. Bleh :') }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-v-G

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dogtagz
Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:53:
Ik heb een enkeltje naar rektheid genomen geloof ik. Twijfel om nu te verkopen en verlies te nemen. Bleh :') }:|
Zoals gisteren?
Hoe liep dat ook alweer af? :9

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-10 02:31

Malarky

Wils voor wat ieder

We zitten op support... onder 34k is gewoon verloren en moeten we naar long term support.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
hier kanaal op 2 manieren getekend

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GRmOS0xCdyfvOKcUGJds3Hpho-8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PMZS3de0O7kPSAPTOuWz5TYx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
dogtagz schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:53:
[...]

Zoals gisteren?
Hoe liep dat ook alweer af? :9
Goed gelukkig, anders zat 'k mijn positie van $36,5K nog te holden 8)7 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-10 23:01

jvp

Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:53:
Wacht nog een kleine 45 min tot een uur... ff kijken wat die inauguratie gaat doen voor de crypto wereld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
jvp schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:57:
[...]

Wacht nog een kleine 45 min tot een uur... ff kijken wat die inauguratie gaat doen voor de crypto wereld
yep ik wacht nog wel ff, maar als 'ie met veel geweld door de $34K gaat dan stap ik er wellicht uit hoor. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Even geen resistance jongens, laat het los...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keinless
  • Laatst online: 06-08-2024
Tuurlijk had ik gisteren weer op 37200 gekocht toen het omhoog bleek te gaan.. al 3 keer fout gegaan en al best wat bitcoin waarde verloren... 8)7 Vanaf nu alleen nog maar HODL en alleen bijkopen via DCA 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-10 23:01

jvp

Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:57:
[...]

yep ik wacht nog wel ff, maar als 'ie met veel geweld door de $34K gaat dan stap ik er wellicht uit hoor. :>
Als er shit uitbreekt dan is alle support weg... maar dan gaat er meer diep in het rood eindigen. Ik heb het idee dat alles daar een beetje op zit te wachten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dogtagz
here we go!

Afbeeldingslocatie: https://www.bitcoinrollercoaster.com/images/no-fun-roller-coaster-guy.gif

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YSqYofOkjuPva10vBI6KMfGKjc4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xd7Zw5suHOGc2MmlXr3mNz50.jpg?f=fotoalbum_large

Zolang er geen candle close buiten deze driehoek valt is er toch helemaal niks aan de hand jongens. HODL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

En weer op de 1DMA25. Spannend... Houdt ie het of niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
HODL???????????

PANIEK PANIEK
REKT REKT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Die onderste witte lijn heb ik ook ja... die wordt spannend (ergens bij 33.3k ligt ie bij mij).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Als we serieus onder de 34k gaan ben ik er helemaal uit hoor. Dan zie ik jullie wel weer rond de 25k ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ikfrj02EkAmRlX0YcnlHeP4Nx74=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dyrTli1O3uDvMrmECHO7yTor.png?f=fotoalbum_large

Die gele lijn staat bij mij al weken zo, kan hem nu wel snel anders trekken omdat het uitkomt, maarjah hou je toch ook jezelf voor de gek.

EDIT: jah dit is foute boel. HELE foute boel :(

[ Voor 4% gewijzigd door Malarky op 20-01-2021 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Aahhnee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
WTF m'n hele binance direct in complete ERROR, sellen zit er niet in nu. HODL :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Malarky schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:01:
Als we serieus onder de 34k gaan ben ik er helemaal uit hoor. Dan zie ik jullie wel weer rond de 25k ;)

[Afbeelding]

Die gele lijn staat bij mij al weken zo, kan hem nu wel snel anders trekken omdat het uitkomt, maarjah hou je toch ook jezelf voor de gek.

Tot in 2023 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:02:
WTF m'n hele binance direct in complete ERROR, sellen zit er niet in nu. HODL :(
Altijd fijn

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:34
Blik1984 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:22:
[...]

Vechain is je voor eeuwig dankbaar ;)
Waarom? Is vechain de hoster van dat gif?

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Laatst online: 17-09 00:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wEMT0dR43MBPAe0XvNiwKHygLec=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QrPWFLhhT8DDcGKLejNvYBUR.jpg?f=user_large

Nog maar weer een keertje dan... De vorige keer hadden we iig een return...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bithan
  • Laatst online: 07-03-2021
Nu gaat BTC wel pijlsnel de dieperik in

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Daily 25MA aangetikt. De vorige keer dat ie daar kwam was in 2020 en hadden we daar een bounce.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Malarky schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:01:

[Afbeelding]

ik vind het positief als dat gebeurt. Wat ik al schreef, die stijging van eind 2020 is niet sustainable. Dan zou een top van 80 a 100k echt de max geweest zijn. Nu gewoon ff lekker alles schoon vegen, goedkoop inkopen. Richting is ook mooi duidelijk daarna. Zo kunnen we naar een mooie top van 250k in 2021 toe :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
De schade valt nog mee gelukkig. Klein dipje onder de 34K is het maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:18
Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:04:
Patience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:04:
Juich niet te vroeg 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Kom op 33k, mn salaris is gearriveerd! :9

[ Voor 61% gewijzigd door green-tea op 20-01-2021 17:07 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Vanaf hier gaan we slechte dingen zien. Ik ben op 33800 uitgestapt. Dit gaat beroerd worden komende dagen. Er is nog zat horizontal support onderweg voor korte ritjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dogtagz
T is net een slechte voetbalwedstrijd. Hopelijk verliezen we niet :)

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Misschien gaat'ie support vinden op de MA 25 van de weekly. Betekent nog ruim stuk naar beneden eerst

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
En dan ineens uit het niets straks een groene raket naar de 50k. Dubbel rekt.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
ik zie wel een verband tussen de rektheid en de wisseling van onze avatars @Verwijderd :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Haha heerlijk dit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IwzE1IcO7yc6Yg11Yd01r8KwXTU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/V4LNTUEqyw1OUHvy7b5Fep2E.jpg?f=user_large

Succes allemaal. Laat je niet gek maken ;)

See you in rekt city, where the greedy cry and the hodlers dance oOo

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ag jongens hier krijg ik geen bange handjes van. Een dumpje van een paar honderd onder de 34K, fuck dit joh gewoon hodl.

Voelt weer 'ns lekker om bagholder te zijn.
Pagina: 1 ... 43 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!