Geen Panicsell maar ben gister wel overal uitgestapt XML/Etherium, Wel precies op het juiste momentPalindrome schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:32:
wie hier heeft de aan panic selling gedaan ? of had je al stop losses gezet ? gewoon even een vraag uit interesse
Als je al in de panic zit van een 6% dalingPalindrome schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:32:
wie hier heeft de aan panic selling gedaan ? of had je al stop losses gezet ? gewoon even een vraag uit interesse

Als er straks nog 10% af gaat zul je wellicht iets van paniek zien bij de rooky's. De doorgewinterde strijders zullen daar niet warm of koud van worden.
IOST panic selling met dik verlies. Maar dit gedaan om bij te kopen in BTC en ETH. Die gaan gewoon weer stijgen straks natuurlijk.Palindrome schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:32:
Famous last words.AMARONE schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:39:
[...]
Die gaan gewoon weer stijgen straks natuurlijk.
50% van m'n portefeuille verkocht gisterenavond toen ik zag dat het de verkeerde richting uitging. Nu wachten op een stabilisatie om opnieuw in te stappen.Palindrome schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:32:
Nee, juist afgelopen alts met procentjes winst verkocht en vanochtend buy-orders BTC gehit daarmee.Palindrome schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:32:
ETH heb ik paar dagen terug wel te vroeg van de hand gedaan toen ie een tijdje rondom de 1000eu schommelde. Ben benieuwd of ik nog terug kan kopen onder de prijs waarop ik toen uitgestapt ben; anders gemiste kans en leermomentje rijker: stick to the plan! (HODL, that is)
⚠️BREAKING:
— Investing.com (@Investingcom) 20 januari 2021
*DONALD TRUMP DEPARTS WHITE HOUSE FOR FINAL TIME AS PRESIDENT pic.twitter.com/lg4HHILCCo
Direct een groene candle, zitten wel dramaqueens aan de knoppen bij BTC.
Panicsell deed ik bij de laatste correctie. Dat heb ik geweten, paar dagen later stond alles gewoon weer in de plus. Gewoon Hodl hier dus, en maar niet te veel kijkenPalindrome schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:32:
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Bedankt voor je reactie, maar ik kan het niet vinden. Ik kan naar spot & fiat (duh). Dat staat er bovenin je portfolio in zijn geheel in Euro. Met PNL analysis zie ik hetgeen wat je beschrijft niet. Alleen weer heel portfolio. Ik wil graag per coin de eurowaarde en % stijging.ScuL schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:32:
[...]
Als je in je overview naar spot & fiat gaat dan zie je de eurowaarde (als je profiel op EUR staat iig)
En als je dan op je PNL (profit/loss) klikt dan zie je daar ook stijging etc in % en in €
/f/image/AlQ3UoQGXH6vezMLnT6hmNqF.png?f=fotoalbum_small)
Bedragen even weggehaald, maar bovenin zie je dus wel de totale portfoliowaarde in EUR. In de tabel eronder staat alleen de BTC waarde.
Waar moet ik dan precies op klikken? Ik zie het echt niet
Coinbase ziet er bv zo uit (waardes ook weer weggehaald):
/f/image/IrI8ktexcy8ryLxVt7SZ5jFU.png?f=fotoalbum_small)
Zoiets ben ik naar op zoek
UNOX: The worst operating system
Weet niet of het daardoor komt, of dat het gewoon komt omdat we op een "key-level" zitten, die de bulls moeten verdedigen.BTC100K2021 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:46:
[Twitter]
Same here, Heb daarbij de helft van de winst uit de week daarvoor laten schieten.Daacuso schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:47:
[...]
Panicsell deed ik bij de laatste correctie. Dat heb ik geweten, paar dagen later stond alles gewoon weer in de plus. Gewoon Hodl hier dus, en maar niet te veel kijken
Jammerdebammer maar nadat ie inderdaad kort daarna weer dik in de plus stond heb ik wel weer een belangrijk lesje geleerd.
Ik blijf gewoon heel erg volgen, wil een beetje de lol van het regelmatig traden met af en toe wat winstjes pakken ervaren. En als... dan... ja dat neem ik voor lief (dat heb ik namelijk al sinds ik er mee begon toen 1 BTC nog €66 per stuk was
Heb zelf ook maar op hoop van zege het gokje gewaagd: ingekocht op $34900, beetje laat want had het in principe al eerder moeten doen voor een evt. bounce.

Ik voorzie dat een $30-32K retest nog steeds heel goed mogelijk is, maar dit is voor mij wel echt het level dat moet worden verdedigd door de bulls. Hopelijk pak 'k een bounce mee en anders verkoop ik de meuk weer tegen wat verlies. Care

Ik voorzie dat een $30-32K retest nog steeds heel goed mogelijk is, maar dit is voor mij wel echt het level dat moet worden verdedigd door de bulls. Hopelijk pak 'k een bounce mee en anders verkoop ik de meuk weer tegen wat verlies. Care
Wat vind je van de werking van BTC als betaalmiddel?kRazj schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:25:
Ik lees nu al een tijdje mee en heb ook wat BTC, BTC is een betaalmiddel en ik begrijp dat hier een koers/handel aan gekoppeld is (want vraag/aanbod). Nu zit ik niet echt in alt coins, maar een vriend van mij wel (want; goede technische oplossing voor probleem X). Maar waarom zitten alt coin gekoppeld aan een koers en handel terwijl het gebruikt wordt voor een technische oplossing?
Persoonlijk vind ik dat BTC gefaald heeft als betaalmiddel, in 2017 werd al duidelijk dat “men” het liever ziet als Store of Value.
De oplossing hiervoor zou Lightning zijn maar volgens mij is dat nog steeds niet echt van de grond,
Destijds werd er ook over gesproken dat je dan je BTC in een Chanel moet locken om te betalen (een soort van IOY [I Owe You idee).
Dit zou dan via potentiële centrale hubs kunnne lopen los het om grote bedragen zou gaan.
Er waren een hoop speculatie en complot theoriën daarover.
Hoe het nu met Lightning zit: “geen idee”
Iemand het volgende al eens geprobeerd: Binance Card aan PayPal koppelen en geld overmaken naar een bankrekening met PayPal service Xoom? Zou dit werken met cashback?
GVD 3 keer buy high sell low gedaan vandaag. Ook na ruim 2 jaar crypto tuin ik er nog in.
Vanaf nu gewoon DCA kopen en geen sell meer (terwijl ik dit typ weet ik al dat ik dit nog geen dag kan volhouden).
Wat ben ik soms toch een amateur
Vanaf nu gewoon DCA kopen en geen sell meer (terwijl ik dit typ weet ik al dat ik dit nog geen dag kan volhouden).
Morgen laat biden een natte scheet en zakken we naar 28k..BTC100K2021 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:46:
[Twitter]

Zero.
Iedereen het dipje gepakt...
Vaak als je al -10% staat en je ziet nog een mogelijke bounce, kan je beter hodl doen.
En anders over een week weer kijken
Vaak als je al -10% staat en je ziet nog een mogelijke bounce, kan je beter hodl doen.
En anders over een week weer kijken
Wie, Wat, Waar...
Mooi man. Ik heb me ook al 3x voorgenomen om niet het niet meer te doen, toch heb ik het vandaag weer geprobeerd om uitgestelde winsten te versnellen, en dat is weer mislukt. Ooit gaat het een keer goed.deppenboks schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:12:
GVD 3 keer buy high sell low gedaan vandaag. Ook na ruim 2 jaar crypto tuin ik er nog in.
28K? Dan moeten we echt gaan uitkijken of 20K het wel gaat houden...Pelox schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:13:
[...]
Morgen laat biden een natte scheet en zakken we naar 28k..
Verwijderd
Reserveer een klein bedragje om wat mee te traden, en kijk voor je HODL bag naar een aanzienlijk groter tijdframe.deppenboks schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:12:

Do you know the definition of insanity? Doing the same thing over and over again, while expecting a different outcome.Jeaust schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:13:
[...]
Mooi man. Ik heb me ook al 3x voorgenomen om niet het niet meer te doen, toch heb ik het vandaag weer geprobeerd om uitgestelde winsten te versnellen, en dat is weer mislukt. Ooit gaat het een keer goed.
Kom op Kraken, doe even mijn gestuurde ekkies verwerken voordat de dip geen dip meer is!

Het is ook heel naar hoe je psychologisch er in tuint inderdaad.Jeaust schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:13:
[...]
Mooi man. Ik heb me ook al 3x voorgenomen om niet het niet meer te doen, toch heb ik het vandaag weer geprobeerd om uitgestelde winsten te versnellen, en dat is weer mislukt. Ooit gaat het een keer goed.
"Oh ik wil m'n verlies zo klein mogelijk maken!" verkoopt op 28k
"Oh hij is lager.. nu kan ik weer instappen" koopt op 27k
"Shit.. weer lager.. nou uitstappen dan maar" verkoop op 26.5k
Terwijl die achteraf weer boven de 28k komt te staan, en je uiteindelijk het beste even kon HODL'en...
(getallen even ter beeldvorming uiteraard
$ alias cd='rm -rf'
Probeer misschien iets minder te traden uit emoties? Geen idee verder hoor, maar als je gisteren zag dat we tegen weerstand beukten en er niet doorheen kwamen: verkoop wat.deppenboks schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:12:
Nu we op een "belangrijke" support zitten is het zaak om dan weer terug te kopen. Gaan we daar dan onder? Verkoop weer.
Maak het jezelf niet te moeilijk als het gaat om traden. Soms win je, soms verlies je. Maar met een plan heb je iig al meer kans op winnen!
Marc de Mesel, Belg. Kocht in 2014 een échte Lambo van Bitcoin profits. Ik ben het niet altijd met m eens, hij is een groot BCH aanhanger. Hij is nu bezig met een livestream waarin hij z'n gedachten deelt.
Misschien is het niks, misschien interessant:
[YouTube: Crypto Likely To Explode]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Nee. Stop Loss gisteren even over getwijfeld omdat ik iet s aan voelde komen, maar die had ik dan gezet op punten die nog niet bereikt waren toen ik wakker was - en ik gebruik ze alleen als ik slaap. Paniek kreeg ik hier nog niet van. Als-ie door de 33k of ETH door de 1200 was gezakt had ik wel even zitten zweten.Palindrome schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:32:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VlYHxezDgYsmDEkCgAm21LcI.jpg?f=user_large)
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Iedereen die in de eerste jaren lekker gemined had en tot 2014 vastgehouden, kon een Lambo kopen in 2014Gelukszoekr schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:18:
Marc de Mesel, Belg. Kocht in 2014 een échte Lambo van Bitcoin profits. Ik ben het niet altijd met m eens, hij is een groot BCH aanhanger. Hij is nu bezig met een livestream waarin hij z'n gedachten deelt.
Ik had ook een paar weken zitten minen in 2011. Puur om de techniek wat uit te proberen. Alles verwijderd toen de interesse weg was

Ik geloof niet in de huidige cryptocurrency. Denk dat er uiteindelijk een gereguleerde variant komt die deze speculatieve varianten overbodig maakt. Maar overweeg nu toch wat kleingeld er in te gooien, mocht het allemaal anders lopen en hij toch de 100k aantikken over een paar jaar

Als je dit vandaag al drie keer hebt gedaan had je beter helemaal niks kunnen verkopen en blijven zitten, je hoeft niet perse te handelen he?deppenboks schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:12:
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
CoinTelegraph is lekker ETH en BTC terug omhoog aan het schreeuwen vandaag:
https://cointelegraph.com...ull-run-is-only-beginning
https://cointelegraph.com...says-fundstrat-strategist
https://cointelegraph.com...ath-is-just-the-beginning
https://cointelegraph.com...ull-run-is-only-beginning
https://cointelegraph.com...says-fundstrat-strategist
https://cointelegraph.com...ath-is-just-the-beginning
Greed is an ugly motherf*cker!Crypts schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:28:
[...]
Als je dit vandaag al drie keer hebt gedaan had je beter helemaal niks kunnen verkopen en blijven zitten, je hoeft niet perse te handelen he?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Wel fijn om te zien dat de Tesla Model 3 prijs (in NL) is meegezakt met de Bitcoin-prijs de afgelopen 2 weken 
Voor de volledigheid de fiat prijzen: de SR+ / LR zijn 2000 euro gedaald en de P is 1400 euro goedkoper
Voor de volledigheid de fiat prijzen: de SR+ / LR zijn 2000 euro gedaald en de P is 1400 euro goedkoper
M'n Nexo is het enige dat nog in het groen staat vandaag - opvallend wel.
shitcoins staan vaak in het groen tijdens een dip. Gross van de mensen is vergeten wat ze zijn en dat ze een bag hadden en verkopen dus ook nietGlenn Hoddle schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:33:
M'n Nexo is het enige dat nog in het groen staat vandaag - opvallend wel.
Gezien ze in m'n Nexo-wallet zitten end aar een functie hebben weet ik vrij goed dat ik ze heb - en shitcoin gaat me toch wat te ver voor een ding met een use case dat dividend uitkeert. Maar ik vond het vooral opvallend omdat verder echt bijna alles in het rood staat, een concurrent als CEL incluis.
Ik hodl voor de zekerheid altijd 1 st. van elke fork, maar zoals bij veel bcash-aanhangers komt deze kerel me ietwat narcistisch en labiel over. Dan haak ik gauw af.Gelukszoekr schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:18:
Ook stellen dat bcash wél usecases heeft in tegenstelling tot veel andere top 10 coins.. Beetje oogkleppen en wishful thinking zegt mijn onderbuik.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik heb in de diepe grotten van crypto (hint: is dus niet offtopic
) een onmisbaar tool tegen spammers en scammers voor een admin gevonden, de hamer van Thor, speciaal voor Taro en .oisyn

Hmm, mijn buyorder is met paar procent niet geraakt, ach, geduld is een schone shitcoin boterhamzakje.

Hmm, mijn buyorder is met paar procent niet geraakt, ach, geduld is een schone shitcoin boterhamzakje.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
hmm, een echte bounce blijft uit. M'n sellorder op 35,3K wil niet geraakt worden.
Twijfels hier...... sideways op support is imo een slecht sein.
Nja nog niks aan de hand. $GME gaat trouwens rekt op het moment, helaas.... hopelijk gaat het nog naar $50 puur voor de fantastische memes.
Twijfels hier...... sideways op support is imo een slecht sein.
Nja nog niks aan de hand. $GME gaat trouwens rekt op het moment, helaas.... hopelijk gaat het nog naar $50 puur voor de fantastische memes.
Vechain is je voor eeuwig dankbaarGondor schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:06:
Ik heb in de diepe grotten van crypto (hint: is dus niet offtopic) een onmisbaar tool tegen spammers en scammers voor een admin gevonden, de hamer van Thor, speciaal voor Taro en .oisyn
[Afbeelding]
De 35k gaat hem niet houden, op weg naar beneden nu
op naar 33k?
Goed, "men" staat tussen aanhalingstekens, maar het is vrij evident dat Satoshi het van begin af aan al niet zag zitten dat elk kopje koffie voor eeuwig op de blockchain zou staan, en dat dat opgelost zou moeten worden met alternatieve lagen.elektriekert schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:55:
[...]
Wat vind je van de werking van BTC als betaalmiddel?
Persoonlijk vind ik dat BTC gefaald heeft als betaalmiddel, in 2017 werd al duidelijk dat “men” het liever ziet als Store of Value.
Lightning werkt gewoon, hoorDe oplossing hiervoor zou Lightning zijn maar volgens mij is dat nog steeds niet echt van de grond,
Het is IOU. Spreek de letters maar eens uit in het EngelsDestijds werd er ook over gesproken dat je dan je BTC in een Chanel moet locken om te betalen (een soort van IOY [I Owe You idee).
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Mede moonboys, wat is het toch een prachtige dag vandaag.
Ik zat al jaren met een bitcoin/ethereum portfolio en na de laatste weken alle alts een voor een te hebben zien moonen baalde ik toch een beetje dat ik links en rechts geen flufjes had gekocht.
Vanmorgen dus wat fiat naar kraken gepompt want dit was wel een mooi momentje, zo rond de dip, om me ook in de 2021 shitcoin run onder te dompelen.
Tl;dr, waarschijnlijk gaan we nu rekt
Ik zat al jaren met een bitcoin/ethereum portfolio en na de laatste weken alle alts een voor een te hebben zien moonen baalde ik toch een beetje dat ik links en rechts geen flufjes had gekocht.
Vanmorgen dus wat fiat naar kraken gepompt want dit was wel een mooi momentje, zo rond de dip, om me ook in de 2021 shitcoin run onder te dompelen.
Hoho, higher lows op de 5m chart!Richh schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:26:
De 35k gaat hem niet houden, op weg naar beneden nuop naar 33k?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Stap 1: Buy the dip.
Stap 2: Maar niet gelijk met al je dip-geld, want mogelijk volgt er nog een dip.
Stap 3: Keer terug naar stap 1, zolang je fiat niet op is (en als dat wel zo is, ga door naar stap 4)
Stap 4: REKT
Stap 2: Maar niet gelijk met al je dip-geld, want mogelijk volgt er nog een dip.
Stap 3: Keer terug naar stap 1, zolang je fiat niet op is (en als dat wel zo is, ga door naar stap 4)
Stap 4: REKT
:fill(white):strip_exif()/f/image/jpAxDSP9uahJT2JHINFVbg64.png?f=user_large)
Pfffff wat een rood allemaal, ben ik blij dat ik eerder in REN was gestapt.
Nou weer even een goed moment om eruit te stappen en weer in.
REN zal ook wel ergens een daling pakken..ofniet maar winst is winst bij al t rood
Nou weer even een goed moment om eruit te stappen en weer in.
REN zal ook wel ergens een daling pakken..ofniet maar winst is winst bij al t rood
And just like that....Bao_mi1 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:28:
Mede moonboys, wat is het toch een prachtige dag vandaag.
a new bagholder was born.
Ik merk trouwens wel weer dat ik al het werk alleen moet doen op de FP
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik ben toch benieuwd, wat betekend "rekt" in jullie ogen?
Halvering van je pf? 20% verlies? 30% verlies?
$ alias cd='rm -rf'
tussen -0.5-100% is rekt gaan.dogtagz schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:32:
Oh, ik zat het te lezen en ik vond dat je 't wel goed deed.oisyn schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:32:
Liquidatie van een open positie.dogtagz schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:32:
.edit: op zich ook nog wel als je een shitcoin hebt die naar praktisch 0 is gegaan en er geen redelijke hoop is dat die ooit nog herstelt. Of dat je geld anderzijds ergens inzit wat niet meer recoverable is (exit scam, exchange hack, etc)
Basically dus "alles kwijt"
-30% op je PF is niets, als je niet op enig moment -70% hebt gestaan hoor je er niet eens bij
[ Voor 43% gewijzigd door .oisyn op 20-01-2021 16:41 ]
100% verlies van of de inzet of de hele account. Je bent rekt als je een liquidatie mailtje krijgt.dogtagz schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:32:
Ik doe soms ook mee.oisyn schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:32:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/D04dQrnriep0nIGPcMstFmhl.jpg?f=user_large)
we zitten nu iig in een kanaal naar beneden sinds gisteren. uitbraak net lukte niet.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
@Verwijderd zien we voorlopig niet meer terug hier!M-v-G schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:38:
Jaapio leef je uit !!![]()
Pornhub Now Accepts Dogecoin Payments
Voor de voetballiefhebbers andere porno.
Ajax, PSV, Feyenoord en alle andere eredivisieclubs vastgelegd op Ethereum blockchain
Ajax, PSV, Feyenoord en alle andere eredivisieclubs vastgelegd op Ethereum blockchain
Verwijderd
Let the stronghand training begin! No more weakhands!M-v-G schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:38:
Jaapio leef je uit !!![]()
Pornhub Now Accepts Dogecoin Payments

Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:42:
[...]
Let the stronghand training begin! No more weakhands!

Integendeel. Just like that, another future lambo owner joined the gameTominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:31:
[...]
And just like that....
a new bagholder was born.![]()
Edit: Kleine rectificatie, ik zou toch voor een 91 1 gaan. Of eigenlijk het nieuwe model, de 992.
[ Voor 16% gewijzigd door Bao_mi1 op 20-01-2021 16:50 ]
De sterke handen zijn bezig, het is wel heel rustig vandaag.Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:42:
[...]
Let the stronghand training begin! No more weakhands!
Gister na werk boven de 300 om terug te lezen, vandaag krap 65.
Er is veel emotie weg te sjorreuh.....

iedereen zit denk met ingehouden adem te kijken naar de koersontwikkeling. Beetje do or die momentje nu.M-v-G schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:46:
[...]
De sterke handen zijn bezig, het is wel heel rustig vandaag.
Gister na werk boven de 300 om terug te lezen, vandaag krap 65.
Er is veel emotie weg te sjorreuh.....
Ja de bevestiging wanneer dit moment zou komen is er, we mogen niet klagen denk ik.Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:48:
[...]
iedereen zit denk met ingehouden adem te kijken naar de koersontwikkeling. Beetje do or die momentje nu.
Voor vele misschien op ATH ingestapt en ja dat is even slikken.
Soms win je soms verlies je, laat ze maar flink sjorren dat scheelt weer emotie op t forum
Ik heb m'n BTC maar naar m'n ledger gestuurd. Kan er in ieder geval niets mis gaan van mijn kantTominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:48:
[...]
iedereen zit denk met ingehouden adem te kijken naar de koersontwikkeling. Beetje do or die momentje nu.
$ alias cd='rm -rf'
Ik heb een enkeltje naar rektheid genomen geloof ik. Twijfel om nu te verkopen en verlies te nemen. Bleh
Met ingehouden adem maar lezen dan...
Report: Whales Depositing Bitcoin to Exchanges As BTC Price Tumbled $4000 In Hours
Report: Whales Depositing Bitcoin to Exchanges As BTC Price Tumbled $4000 In Hours
Zoals gisteren?Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:53:
Ik heb een enkeltje naar rektheid genomen geloof ik. Twijfel om nu te verkopen en verlies te nemen. Bleh![]()
Hoe liep dat ook alweer af?
$ alias cd='rm -rf'
We zitten op support... onder 34k is gewoon verloren en moeten we naar long term support.
Goed gelukkig, anders zat 'k mijn positie van $36,5K nog te holdendogtagz schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:53:
[...]
Zoals gisteren?
Hoe liep dat ook alweer af?

Wacht nog een kleine 45 min tot een uur... ff kijken wat die inauguratie gaat doen voor de crypto wereldTominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:53:
Ik heb een enkeltje naar rektheid genomen geloof ik. Twijfel om nu te verkopen en verlies te nemen. Bleh![]()
yep ik wacht nog wel ff, maar als 'ie met veel geweld door de $34K gaat dan stap ik er wellicht uit hoor.jvp schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:57:
[...]
Wacht nog een kleine 45 min tot een uur... ff kijken wat die inauguratie gaat doen voor de crypto wereld
Even geen resistance jongens, laat het los...
Tuurlijk had ik gisteren weer op 37200 gekocht toen het omhoog bleek te gaan.. al 3 keer fout gegaan en al best wat bitcoin waarde verloren...
Vanaf nu alleen nog maar HODL en alleen bijkopen via DCA 😅

Als er shit uitbreekt dan is alle support weg... maar dan gaat er meer diep in het rood eindigen. Ik heb het idee dat alles daar een beetje op zit te wachtenTominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:57:
[...]
yep ik wacht nog wel ff, maar als 'ie met veel geweld door de $34K gaat dan stap ik er wellicht uit hoor.
En weer op de 1DMA25. Spannend... Houdt ie het of niet?
Die onderste witte lijn heb ik ook ja... die wordt spannend (ergens bij 33.3k ligt ie bij mij).anti elppa schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:54:
hier kanaal op 2 manieren getekend
[Afbeelding]
Als we serieus onder de 34k gaan ben ik er helemaal uit hoor. Dan zie ik jullie wel weer rond de 25k 
/f/image/dyrTli1O3uDvMrmECHO7yTor.png?f=fotoalbum_large)
Die gele lijn staat bij mij al weken zo, kan hem nu wel snel anders trekken omdat het uitkomt, maarjah hou je toch ook jezelf voor de gek.
EDIT: jah dit is foute boel. HELE foute boel
/f/image/dyrTli1O3uDvMrmECHO7yTor.png?f=fotoalbum_large)
Die gele lijn staat bij mij al weken zo, kan hem nu wel snel anders trekken omdat het uitkomt, maarjah hou je toch ook jezelf voor de gek.
[ Voor 4% gewijzigd door Malarky op 20-01-2021 17:02 ]
WTF m'n hele binance direct in complete ERROR, sellen zit er niet in nu. HODL
Tot in 2023Malarky schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:01:
Als we serieus onder de 34k gaan ben ik er helemaal uit hoor. Dan zie ik jullie wel weer rond de 25k
[Afbeelding]
Altijd fijnTominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:02:
WTF m'n hele binance direct in complete ERROR, sellen zit er niet in nu. HODL
Zero.
Waarom? Is vechain de hoster van dat gif?
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QrPWFLhhT8DDcGKLejNvYBUR.jpg?f=user_large)
Nog maar weer een keertje dan... De vorige keer hadden we iig een return...
Daily 25MA aangetikt. De vorige keer dat ie daar kwam was in 2020 en hadden we daar een bounce.
ik vind het positief als dat gebeurt. Wat ik al schreef, die stijging van eind 2020 is niet sustainable. Dan zou een top van 80 a 100k echt de max geweest zijn. Nu gewoon ff lekker alles schoon vegen, goedkoop inkopen. Richting is ook mooi duidelijk daarna. Zo kunnen we naar een mooie top van 250k in 2021 toeMalarky schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:01:
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
De schade valt nog mee gelukkig. Klein dipje onder de 34K is het maar.
Patience.Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:04:
Juich niet te vroegTominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:04:

Kom op 33k, mn salaris is gearriveerd!
[ Voor 61% gewijzigd door green-tea op 20-01-2021 17:07 ]
Vanaf hier gaan we slechte dingen zien. Ik ben op 33800 uitgestapt. Dit gaat beroerd worden komende dagen. Er is nog zat horizontal support onderweg voor korte ritjes.
T is net een slechte voetbalwedstrijd. Hopelijk verliezen we niet
$ alias cd='rm -rf'
Misschien gaat'ie support vinden op de MA 25 van de weekly. Betekent nog ruim stuk naar beneden eerst
ik zie wel een verband tussen de rektheid en de wisseling van onze avatars @Verwijderd
Verwijderd
Haha heerlijk dit.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/V4LNTUEqyw1OUHvy7b5Fep2E.jpg?f=user_large)
Succes allemaal. Laat je niet gek maken
See you in rekt city, where the greedy cry and the hodlers dance
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/V4LNTUEqyw1OUHvy7b5Fep2E.jpg?f=user_large)
Succes allemaal. Laat je niet gek maken
See you in rekt city, where the greedy cry and the hodlers dance

ag jongens hier krijg ik geen bange handjes van. Een dumpje van een paar honderd onder de 34K, fuck dit joh gewoon hodl.
Voelt weer 'ns lekker om bagholder te zijn.
Voelt weer 'ns lekker om bagholder te zijn.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!