Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.956 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
HELP, ik heb fomo en gegokt op IOST. Kneuzen actie natuurlijk maar wat is lsimmer, gewoon 20% verlies pakken en het op de BTC/ETH/ADA trein gooien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:38

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AMARONE
  • Nu online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dehardstyler
Dat hoeft nog niet eens. Maar als je zelf vind dat je een sell moet doen en je die dan intrekt omdat een random iemand op Tweakers zegt dat BTC gaat stijgen, dan ben je niet goed bezig volgens mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-09 20:51
Is dit niet een (geslaagde) test van de uitbraak van ETH?

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanderk89
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Mijn sellorder heeft hij gisteravond net niet aangetikt dus zit er nog in met gemiddeld 36k btc prijs. :o

pv:]4960Wp op ZW 44°. WP: Panasonic WH-MDC05H3E5

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:03

MicroWhale

The problem is choice

Ik ga er na alle discussie toch maar weer even eentje ingooien:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PNrL6Th0psmby-bh8bkiqnEM_dE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WltGaKvmPcnQ3NO9Utk8y9tO.png?f=fotoalbum_large

Wat is het probleem?
Vooral het houden van de horizontale corridor (tussen 34,7 en 41,9) is belangrijk. Dat houdt in ieder geval de huidige lijn in stand. Als die horizontaal is, is dat op zich al een overwinning op dit niveau.

Daarna hebben we nog een oplopende trend (rode lijn). Als die gebroken wordt hebben we mogelijk een groter probleem, want dan zouden we richting een bearmarket kunnen gaan. Die lijn ligt momenteel op 34k. Ik denk dat hij daar voor maart wel onder gaat duiken... want de lijn is namelijk wel erg stijl. Ik hoop dat we die wat later breken, want dan is de kans op een grote uitbraak naar onderen kleiner. (met naar onderen bedoel ik: onder de 30k en mogelijk onder 25k.)

Als MA99 trend zijn er dan nog de twee gele lijnen. Deze zijn super breed (gunstig!) en ik denk zelf dat we meer richting de onderste helft dan de bovenste helft zullen blijven. Als we die houden, staan we einde jaar op minimaal 100k+.

Gunstig voor korte termijn: Dit is de 4H grafiek. De stochRSI staat op oversold. Ook de 1D grafiek staat op oversold. De 1W staat echter op overbought... dus we zullen ook hier een manier moeten vinden om deze super sterke stijging in een mooie nieuwe lijn te krijgen.

[ Voor 9% gewijzigd door MicroWhale op 20-01-2021 11:40 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:50
AMARONE schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:18:
[...]

Ah, de VET train, mijn eerste coin ooit samen met NEO en ARK..

Bij allen op verkeerde momenten uitgestapt en de echte ATH trein gemist (geen verlies gemaakt verder).

Ik zit mij nu te oriënteren om bij een flinke dip toch weer op de trein van VET/ADA/NEO te springen. Daarnaast ga ik nu gewoon BTC bijkopen. ETH moet meer zakken nog.
Volgens dit artikel staat VET er goed voor.
https://ambcrypto.com/lit...rice-analysis-20-january/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-10 21:57
elektriekert schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:08:
Zijn er ook traders die weleens terug kijken naar de koers en denken: “Als ik gewoon had gehold/DCA-ed
dan had ik nu meer winst gehad?
Vrijwel nooit. Ik kijk naar mijn PF waarde in $.

Omhoog is :) omlaag is :(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrMoon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-01-2022
https://twitter.com/HoDl_Model/status/1351688022237065217

https://twitter.com/grayscale

Grayscale just doubled it's $XLM holdings.

$8.7 miljoen -> $16.9 miljoen

Binnen 3 dagen

MarsRover

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
AMARONE schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:44:
[...]

Dat is mijn hoop ook maar de haatliefde blijft voor Ada. Ik laat hem dit keer staan, ben even op de Loopring trein gesprongen met een flufje, puur voor vermaak. Die vliegt ook altijd alle kanten op ineens :')

Vet wel eruit gedaan, fuck VET. Nooit meer.
Je maakt wel goede afspraken met jezelf zie ik.
Vier dagen later wil je weer instappen. Man man man.

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
dehardstyler schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:36:
[...]

Dat hoeft nog niet eens. Maar als je zelf vind dat je een sell moet doen en je die dan intrekt omdat een random iemand op Tweakers zegt dat BTC gaat stijgen, dan ben je niet goed bezig volgens mij. :P
Hoho. Die trek ik zéker niet in omdat een random mij vertelt dat BTC gaat stijgen :7 Maar greed kreeg even de overhand en de sell iets hoger gezet (en niet gehit). De les? Stick to the plan. d:)b

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Nu online
zer0l schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:40:
[...]

Je maakt wel goede afspraken met jezelf zie ik.
Vier dagen later wil je weer instappen. Man man man.
Ik heb geen afspraken, het is bijna daytraden aan het worden. En het nieuws filteren is ook lastig..de ene keer is er een case voor VET, daarna is het weer een shitcoin..lastig om niet op één lijn te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:14
MrWilliams schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:39:

[Afbeelding]

Wat is het probleem?
Vooral het houden van de horizontale corridor (tussen 34,7 en 41,9) is belangrijk. Dat houdt in ieder geval de huidige lijn in stand. Als die horizontaal is, is dat op zich al een overwinning op dit niveau.

Daarna hebben we nog een oplopende trend (rode lijn). Als die gebroken wordt hebben we mogelijk een groter probleem, want dan zouden we richting een bearmarket kunnen gaan. Die lijn ligt momenteel op 34k. Ik denk dat hij daar voor maart wel onder gaat duiken... want de lijn is namelijk wel erg stijl. Ik hoop dat we die wat later breken, want dan is de kans op een grote uitbraak naar onderen kleiner. (met naar onderen bedoel ik: onder de 30k en mogelijk onder 25k.)

Als MA99 trend zijn er dan nog de twee gele lijnen. Deze zijn super breed (gunstig!) en ik denk zelf dat we meer richting de onderste helft dan de bovenste helft zullen blijven. Als we die houden, staan we einde jaar op minimaal 100k+.

Gunstig voor korte termijn: Dit is de 4H grafiek. De stochRSI staat op oversold. Ook de 1D grafiek staat op oversold. De 1W staat echter op overbought... dus we zullen ook hier een manier moeten vinden om deze super sterke stijging in een mooie nieuwe lijn te krijgen.
Mooie analyse. Zelf zie ik het nog niet bearish als we die rode breken. ja wellicht op korte termijn, maar tis echt niet over en out voor 2021 of een nieuwe ATH. Dat is pas als we de W21MA breken die nu 22.2k is. Dan word het 2 jaar huilen (of als een malle bij kopen :9 )

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Ja hoor, dit was de dip we gaan weer omhoog.. let maar op. sold the low.. again.. :'(

[ Voor 19% gewijzigd door Pelox op 20-01-2021 11:44 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 17:30
Amras schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:16:
[...]

Toch heeft HODL mij ook gekilld hoor... geweldige winsten eind 2017 en een paar maanden later was alles ineens weg. Uiteindelijk was m'n portfolio nog 25% waard van m'n inleg. Nu zit ik weer zo'n 10% boven m'n inleg en is het plan om toch af en toe uit te stappen en af te romen. Dit lijkt m'n winst te verkleinen, maar als je er nooit iets uithaalt dan heb je eigenlijk ook geen winst.
Welkom lotgenoot, daar heb je gelijk in.
Heb het al een paar keer gepost hier maar ook ik heb mijn vingers gebrand. Inleg x10 zien doen om vervolgens maar een kwart van je inleg over te houden.
Nooit verkocht en ben bij gaan kopen.

Maak een plan!!! om op een x% winst te pakken en hou je daar aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18:09
MrMoon schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:40:

Binnen 3 dagen
ik heb gister nog bijgekocht, doet vandaag even pijn maar ja , long he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:53
Pelox schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:43:
Ja hoor, dit was de dip we gaan weer omhoog.. let maar op.
Das prima, dan gaat het rood in de PF langzaam weg :o .
Heb ook een beetje BTC bijgekocht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:55

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ik heb de laatste dagen een mentaal heerlijke handeling uitgevoerd. Ik vertel uit eigen beleving:

Ik zit al een tijdje in DOT, beetje winst gepakt maar later toch nog duurder ingekocht (groei van $5 naar $8 gemist dus, maar wel nog steeds mooi winst gemaakt. DOT maakte wel een groter deel uit van pf dan gewenst, mede door wat er in dit topic aan ervaringen gedeeld wordt, wil ik bitcoin het grootste deel laten uitmaken.

Dus wat ben ik eens gaan doen: voor DOT alleen heb ik alle aankopen/verkopen geïsoleerd en een P/L van DOT gemaakt. Vervolgens heb ik gezorgd dat ik DOT heb verkocht om mijn inleg eruit te halen en ik heb nu een potje DOT wat als pure winst gezien kan worden. Dit is nu mijn HODL potje geworden.

Mentaal: lekker overzichtelijk, ik zie precies op deze coin wat mijn winst is en kan altijd kiezen om het te verzilveren. Ik ben hetzelfde van plan met XLM, target is daar ongeveer €0,32, dan verkoop ik een deel en houd ik dus een HODL deel over.

Voor mij is het lekker overzichtelijk, houd ik wel wat alts/shitcoins aan met MOON kansen maar verder gevoelsmatig beperkte risico's of schade als het mis gaat - want de inleg is er toch al uit.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Ja hoor, dit was de dip we gaan weer omhoog.. let maar op. sold the low.. again.. :'(
ik zie nog wel ruimte naar +/- 33,9k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Palindrome schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:46:
[...]

ik zie nog wel ruimte naar +/- 33,9k
Het kan echt alle kanten op.. maar iemand speelt gewoon met ons heb ik het idee...

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
MrMoon schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:40:

Binnen 3 dagen
Dat is hier nog niet zichtbaar overigens.
Ik zit zelf al dagen te wachten op een flinke stijging van XLM, dat gesukkel rond de 0,24/0,25€ schiet niet op. te kleine swings om ook maar een beetje zinvol te kunnen scalpen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Pelox schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:46:
[...]

Het kan echt alle kanten op.. maar iemand speelt gewoon met ons heb ik het idee...
welcome to Bitcoin :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• brnbtc
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-01 21:40
Kom aan zeg.... dit is gewoon genieten voor de HODL’ers en de mensen met een plan... panic sellers helpen uiteindelijk de mensen met een plan aan de winst!

Yeahhh sellennnn kom maar op met transferring money;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T_VflKqrwaJhc_U6hmyhGn-zLKE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QUbCUDtJ2v5xRchHS6AtRW3X.jpg?f=user_large

[ Voor 9% gewijzigd door brnbtc op 20-01-2021 11:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMoon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-01-2022
https://twitter.com/StellarOrg/status/1336058753372839948

USDC is expected to go live on #Stellar by February 2021.

????

MarsRover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:43:
[...]

Mooie analyse. Zelf zie ik het nog niet bearish als we die rode breken. ja wellicht op korte termijn, maar tis echt niet over en out voor 2021 of een nieuwe ATH. Dat is pas als we de W21MA breken die nu 22.2k is. Dan word het 2 jaar huilen (of als een malle bij kopen :9 )
Het is inderdaad nog niet bearish als we onder die rode duiken. Gaan we daarna snel richting de onderste gele, dan moeten we in mijn ogen goed op gaan passen en dan kunnen we terug gaan vallen naar onder de 30k... maar die 22.2k zie ik idd niet zo snel gebroken worden. En zo ja, ga ik idd bijkopen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Laatst online: 06-10 19:50
Ik denk dat veel mensen hier rust voor zichzelf zouden creëren als ze een definitieve klap op hun PF geven in plaats van van coin naar coin te hoppen. Kies BTC / ETH en wat alts waar je vertrouwen in hebt deze bullrun en laat dit staan (met desnoods wat SL's of TP's).

Vergeet vervolgens de dagelijkse swings en stop met lezen van nieuws. Hou in je achterhoofd dat BTC deze run waarschijnlijk ergens tussen de 100k en 250k zal toppen en ga dan pas denken aan uitstappen.

Maak een plan en hou je daar aan. Dit is het meest essentiële voor succes in deze markt.

Daytraden is echt een vak apart en is vaak gestoeld op vele jaren ervaring en een daardoor gekweekte olifantenhuid.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Pelox je zou nu toch wel beter moeten weten :(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
elektriekert schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:50:
[...]

Pelox je zou nu toch wel beter moeten weten :(:)
Pelootje heeft waarschijnlijk teveel skin in the game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
Stokstaart schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:49:
Ik denk dat veel mensen hier rust voor zichzelf zouden creëren als ze een definitieve klap op hun PF geven in plaats van van coin naar coin te hoppen. Kies BTC / ETH en wat alts waar je vertrouwen in hebt deze bullrun en laat dit staan (met desnoods wat SL's of TP's).

Vergeet vervolgens de dagelijkse swings en stop met lezen van nieuws. Hou in je achterhoofd dat BTC deze run waarschijnlijk ergens tussen de 100k en 250k zal toppen en ga dan pas denken aan uitstappen.

Maak een plan en hou je daar aan. Dit is het meest essentiële voor succes in deze markt.

Daytraden is echt een vak apart en is vaak gestoeld op vele jaren ervaring en een daardoor gekweekte olifantenhuid.
Volledig mee eens!

Als je het coin hoppen toch niet kunt weerstaan, kijk dan eens naar Cryptohopper. Dan kun je toch nog van coins wisselen, maar zonder emoties en dus ook zonder de "beginnersfoutjes".

edit: en dan gaat het vanzelf en 24/7, ook niet onbelangrijk. :P

[ Voor 3% gewijzigd door dehardstyler op 20-01-2021 11:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
dehardstyler schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:51:
[...]

Volledig mee eens!

Als je het coin hoppen toch niet kunt weerstaan, kijk dan eens naar Cryptohopper. Dan kun je toch nog van coins wisselen, maar zonder emoties en dus ook zonder de "beginnersfoutjes".
Cryptohopper werkt aardig in een opgaande markt, maar kan slecht omgaan met BTC correcties. Ik heb er in 2017 wat mee gespeeld maar ik brand mn handen er niet meer aan.

Ook hier geldt: handelen met bots is een vak apart.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Stokstaart schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:51:
[...]

Pelootje heeft waarschijnlijk teveel skin in the game ;)
Ben uitgestapt op iets boven de 40k remember ;)

Daarnaast een vakantie, stofzuiger, eigen design nikes en nog veel meer inmiddels aangeschaft op een koers die een stuk hoger lag dan waar we nu zitten. *O*

Speel enkel met winst, maar ik kan niet tegen verliezen.. al gaat het om 1 euro.. ik haat verliezen.

Ja.. ik gooi ook een monopoly spel van tafel als het tegenzit.. ook nu met mijn 40 nog.

[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 20-01-2021 11:54 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Pelox schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:53:
[...]

Daarnasst een vakantie, stofzuiger, eigen design nikes en nog veel meer inmiddels aangeschaft op een koers die een stuk hoger lager dan waar we nu zitten.

Speel enkel met winst, maar ik kan niet tegen verliezen.. al gaat het om 1 euro.. ik haat verliezen.
wel met AVA dan hopelijk he ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:53
Mijn laatste inkooppunten van afgelopen week waren

€ 30.500,00 / $36,900.00
€ 29.740,00 / $35,985.40
€ 29.030,06 / $35,126.37
€ 30.300,00 / $36,663.00
€ 30.000,00 / $36,300.00

Ik sta nu dus met BTC wat lager, gelukkig maakt ETH een hoop goed.
De beste oplossing voor deze situatie is en blijft HODL. En als je extra fiat hebt, bijkopen, hij staat nu lekker laag :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Na al die jaren vorige week de deur uit gedaan want ik zag er niks meer in. En natuurlijk nu gaat hij ineens stijgen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mathiasc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-10 08:21
[b]Stokstaart in "Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic"
ok maar je moet ergens beginnen met die jarenlange ervaring ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 18:46

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

ScuL schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:54:
Mijn laatste inkooppunten van afgelopen week waren

€ 30.500,00 / $36,900.00
€ 29.740,00 / $35,985.40
€ 29.030,06 / $35,126.37
€ 30.300,00 / $36,663.00
€ 30.000,00 / $36,300.00

Ik sta nu dus met BTC wat lager, gelukkig maakt ETH een hoop goed.
De beste oplossing voor deze situatie is en blijft HODL. En als je extra fiat hebt, bijkopen, hij staat nu lekker laag :)
Hij mag net zoals de 11e wel weer onder 26k :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:29
Na maanden weer eens mijn binance account geopend, daar heb ik nog wat prut liggen. Kwam er tot mijn schrik achter dat ik na anderhalf jaar lang HODLen zowaar positief sta met mijn minieme bags van ENJ en XLM. Ik heb maar een sell-order ingesteld zodat bij een klein pumpje ik er vanaf ben

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
Wel leuk om te lezen de fomo panic sellers in dit topic. Totaal niet minachtend bedoeld overigens, ik was exact zo in 2017. Daarom toen eigenlijk nauwelijks winst gemaakt, steeds maar weer wisselen van coins en panic sells.

Nu accepteer ik dat traden voor de pro's en bots is en HODL ik alleen. Dat gaat prima, traden gaat bijna altijd fout bij mij. Nu gaat mijn portofolio al maanden gestaag omhoog zonder dat ik er met mijn vette vingers aan zit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iUFjk8yYH7OW-dZQkqmD7rVtwao=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7ce20fw802TL687J1ZRRPm36.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:50
cursquidHome schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:56:
[...]

Na al die jaren vorige week de deur uit gedaan want ik zag er niks meer in. En natuurlijk nu gaat hij ineens stijgen 8)7
Dat zul je altijd zien....
Gebeurt iedereen wel eens, je kunt nu eenmaal niet alles voorzien.
Zeker niet in deze markt.
Vraag me verder af of de komst van Biden vandaag in de USA nog effect zal hebben op de markt.
Trump was niet echt een stabiele factor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Mr Ronman schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:02:
Wel leuk om te lezen de fomo panic sellers in dit topic. Totaal niet minachtend bedoeld overigens, ik was exact zo in 2017. Daarom toen eigenlijk nauwelijks winst gemaakt, steeds maar weer wisselen van coins en panic sells.

Nu accepteer ik dat traden voor de pro's en bots is en HODL ik alleen. Dat gaat prima, traden gaat bijna altijd fout bij mij. Nu gaat mijn portofolio al maanden gestaag omhoog zonder dat ik er met mijn vette vingers aan zit.

[Afbeelding]
Lekker is dat hè, geeft zoveel rust. @MrWilliams is hier ook zeer content over mee :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
HoppyF schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:03:
[...]

Dat zul je altijd zien....
Gebeurt iedereen wel eens, je kunt nu eenmaal niet alles voorzien.
Zeker niet in deze markt.
Vraag me verder af of de komst van Biden vandaag in de USA nog effect zal hebben op de markt.
Trump was niet echt een stabiele factor.
Hoop positief voor ons....overigens mijn VET toen omgezet naar ADA. Tot nu toe dus geen super ramp. Nu hopen dat ADA verder gaat vlammen dit jaar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:14

WhySoSerious

Be the change.

MrWilliams schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:39:

[Afbeelding]

Wat is het probleem?

Dank voor deze mooie duiding.

Helaas tikkelt BTC nu die 34K al en is er 0,0 buy-support :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Oei, gaat nu wel hard naar beneden. Panic sell of bijkopen? :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Jedi_Pimp schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:24:
Stilzitten.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

WhySoSerious schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:23:
[...]

Ik had echt een bounce verwacht op 34k, maar zo te zien helemaal niks... -O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• E.e.L
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-04-2024
Jedi_Pimp schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:24:
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Ik heb m'n ETH verkocht op 1150, dus dat wordt bijkopen. Nog even flink dalen graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-10 19:28
Zo jungs, is 't weer huilen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 19:05

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

M'n winst van afgelopen week verdampt. Nu maar wachten en het schip laten varen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:32
EXCalibur_EeK schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:27:
M'n winst van afgelopen week verdampt. Nu maar wachten en het schip laten varen zinken.
Fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Amras schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:25:
Ik heb m'n ETH verkocht op 1150, dus dat wordt bijkopen. Nog even flink dalen graag.
Verkocht op 1420. Helaas BNB voor gekocht dus sta niet te juichen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
knakworst schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:46:
[...]

Oh, ik voor euro's. Dus ook 1150 in euro's, i.p.v. dollars. :)

Hopelijk kan ik weer instappen onder de 1000 euro met hetzelfde bedrag als waar ik voor had verkocht en zo m'n aandeel ETH vergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
BTC speelt momenteel met vuur jongens :-(

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gladz0r
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-04 19:59
Tot nu toe is er nog niets aan de hand. Kan nog alle kanten uit.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4hFl1dx.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:50
TomTorquay schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:52:
BTC speelt momenteel met vuur jongens :-(
Indeed! BTC lijkt te bouncen op de daily MA25 tot nu toe... ben benieuwd als hij daar onder zakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
gladz0r schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:54:
Tot nu toe is er nog niets aan de hand. Kan nog alle kanten uit.
[Afbeelding]
oud plaatje. BTC zit nu aardig bij die lijn in de buurt......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:32
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x54mpiWPDPRw6Jtrrk5kL6UiqjA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BsSq5eCc60XTOJkINKq3LCUS.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gladz0r
anti elppa schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:59:
[...]

oud plaatje. BTC zit nu aardig bij die lijn in de buurt......
Correct hij zit er nu bijna op, maar ik blijf positief O-)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/U9GRW4n.png

[ Voor 9% gewijzigd door gladz0r op 20-01-2021 13:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

WhySoSerious schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:23:
[...]

Ik zei ook niet dat ie per se een bepaalde kant op ging. :D
Het zijn de mogelijkheden.
Omdat die 34,7k gebroken is, zal het even zoeken zijn ja. Ben benieuwd waar hij op uit gaat komen.

ETH is helemaal jammer. Die gaat met zijn staart tussen de benen gewoon weer terug naar af. Jammer.
Zit al de hele tijd "Grow up Eth!" te roepen, maar hij luistert niet. (en mijn beeldscherm zit onder de spetters)

[ Voor 10% gewijzigd door MicroWhale op 20-01-2021 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

gladz0r schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:03:
[...]

Correct hij zit er nu bijna op, maar ik blijf positief O-)
[Afbeelding]
Aangezien het Btc is, kan hij zomaar van B naar A gaan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 11:41
Ik had al in de gaten dat afgelopen dagen de bears aan de winnende hand waren op basis van de candles. Heb afgelopen maandag alles omgezet naar Fiat. Even wachten waar de koers op uitkomt en dan weer instappen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gladz0r
gladz0r schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:08:
[...]

Wat de gek er voor geeft natuurlijk! Indien Ethereum zijn waarde blijft behouden, kan hij wel een heel deel van zijn inkomsten recupereren. Maar het blijft iets gek de NFT's.

Heb mijn bericht wat aangepast :-)! Hoop jullie ook allemaal te verwelkomen op SoRare _/-\o_.

SoRare is een kaartenverzamelspel op de Ethereumblockchain.
Van elke speler zijn er 3 kleuren van kaarten van de rode kaart zijn er 100 stuks, elke blauw 10 en elke gouden is uniek. Afhankelijk van hoe spelers het doen (via Opta stats) krijgen ze wekelijks een beoordeling.

Hoe unieker de kaart hoe groter de bonus die een speler krijgt.
Haal je met jouw team een bepaald aantal punten kan je per speeldag 0,01 ETH of 0,02 ETH winnen wat aan de huidige koers al goed aantikt.

Ze hebben de laatste tijd redelijk wat licenties kunnen afsluiten met ploegen zoals Liverpool, Real Madrid, Juventus, PSG en hebben financiële steun van Gerard Pique gekregen.

Op dit moment is er een totaal volume van $8.251.471,59 op een halfjaar tijd is dit x10 gegaan. De duurste kaart was een gouden Mbappé voor 54.000 EUR.

Wanneer je SoRare wil uittesten krijg je eerst een draft waar je een team moet samenstellen van common, gratis, kaarten. 8 speeldagen mag je dit dan uitproberen en kijken of het wat voor jou is. Daarna of tijdens deze periode kan je beslissen om over te gaan op het effectief kopen van kaarten.
Even offtopic in heel het BTC geweld. Sorare heeft enkele uren geleden hun partnership met de Eredivisie aangekondigd.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HnihfSm.png

[ Voor 4% gewijzigd door gladz0r op 20-01-2021 13:17 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
NomadTitan schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:12:
Ik had al in de gaten dat afgelopen dagen de bears aan de winnende hand waren op basis van de candles. Heb afgelopen maandag alles omgezet naar Fiat. Even wachten waar de koers op uitkomt en dan weer instappen :P
Zozo. Jij had dat gewoon al in de gaten. En ons niet waarschuwen zeker?

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:42
NomadTitan schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:12:
Had dan maandag even de heads up gegeven hiero ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
Dit is gewoon een kortingsactie :Y

[ Voor 5% gewijzigd door Palindrome op 20-01-2021 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRazj
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 21:48
Ik lees nu al een tijdje mee en heb ook wat BTC, BTC is een betaalmiddel en ik begrijp dat hier een koers/handel aan gekoppeld is (want vraag/aanbod). Nu zit ik niet echt in alt coins, maar een vriend van mij wel (want; goede technische oplossing voor probleem X). Maar waarom zitten alt coin gekoppeld aan een koers en handel terwijl het gebruikt wordt voor een technische oplossing?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mrb85
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 16:04
ETH lijkt even te herpakken nu. Even uitzweten en afwachten. Ik weet uit ervaring dat alles begint te stijgen ongeveer 1 minuut en 45 seconden nadat ik verkocht heb 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
kRazj schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:25:
Ik lees nu al een tijdje mee en heb ook wat BTC, BTC is een betaalmiddel en ik begrijp dat hier een koers/handel aan gekoppeld is (want vraag/aanbod). Nu zit ik niet echt in alt coins, maar een vriend van mij wel (want; goede technische oplossing voor probleem X). Maar waarom zitten alt coin gekoppeld aan een koers en handel terwijl het gebruikt wordt voor een technische oplossing?
Om hun zakken te vullen :+

Je hebt crypto oplossingen voor problemen die er niet zijn zoals een VET, LINK, DOT en je hebt crypto als betaal middel zoals een BTC, LTC, NANO enz enz

Persoonlijk geloof ik meer in de betaal versies ook als store of value dan de ''probleem'' versies, op ETH na.

Het blijft 1 groot speculatie spelletje, usecases moet je ook niet naar kijken.

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 20-01-2021 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
De technische oplossing is het concept van peer to peer transacties zonder tussenkomst van een centraal systeem en zonder dat vertrouwen nodig is tussen de peers.

Wat je dan kan doen is daar buiten een basis transactie van "ik geef jou zoveel X in ruil voor Y" ander soort contracten omheen bouwen aka de smart contracts die code bevatten om bepaalde handelingen uit te voeren gekoppeld aan bepaalde voorwaarden.

Dit zijn dus contracten die je met elkaar kan afsluiten zonder dat elkaar hoeft te vertrouwen of een centraal instituut nodig hebt om contracten te enforcen.

Hiermee kan je dus een heel ecosysteem vervangen, daar zit de waarde in en vaak werken alts op basis van een governance token waarmee je kan stemmen over updates en implementaties of een soort winstuitkering/rente kan krijgen door te staken.

Maargoed door muntje naar een exchange te sturen voor handel en speculatie ga je een beetje in tegen het hele decentrale idee :P.

[ Voor 16% gewijzigd door Palindrome op 20-01-2021 13:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 19:05

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

mrb85 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:29:
ETH lijkt even te herpakken nu. Even uitzweten en afwachten. Ik weet uit ervaring dat alles begint te stijgen ongeveer 1 minuut en 45 seconden nadat ik verkocht heb 😂
Precies dat. Dan piekt ie even en zakt ie weer. Dat doet ie dan een paar keer en bij de volgende piek stap je uit, maar zakt ie niet meer en gaat ie alleen nog omhoog.

Laat even weten als je verkoopt :D

[ Voor 4% gewijzigd door EXCalibur_EeK op 20-01-2021 13:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ik lees net dat ik verkeerd zit in crypto, thuisbezorgd en deliveroo jassen zijn het nu helemaal. Wat een grappig volkje zijn we toch. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Wat @Slux zegt.

Vooral in 2017 werden Blockchains voorzien van muntjes met een bepaalde waarde om geld mee op te halen. Er werd dan een token op ETH aangemaakt (Eth-token via een contract) met een belofte (oplossing X) en een marketing team. Daar werd dan door believers veel geld in gepompt zodat de oplossing gebouwd kon worden.

De meeste muntjes zijn niet verder gekomen dan deze fase en de bedenkers van oplossing X zijn er veelal met het geld vandoor gegaan. => Deadcoin, shitcoin.

Nu zie je vooral muntjes ontstaan waar zgn 'tokenomics' of 'coinomics' achter zitten ofwel: Een zelfgemaakte marktwerking om het muntje meer waard te laten worden naarmate het gebruik van oplossing X stijgt. Vooral met DeFi oplossingen zie ik hier nog wel het nut van in, maar voor oplossingen die informatie of verantwoordelijkheid vastleggen/overdragen is het compleet nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
egld vliegt/bounced weer

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eSh-HW6KoZ2s-jnZDJb27bPNiOU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DhB5zCQVExb7DUxPcbABvLkf.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Dit ziet er toch vrij dramatisch uit. Ik blijf lekker in usdt.

Hodl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
bodem bereikt ? hamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Ik probeer even met NANO. LEGGO

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 12:42
Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:38:
Dit ziet er toch vrij dramatisch uit. Ik blijf lekker in usdt.

Hodl
Zolang we de 33k (ex wickje) weten te behouden zitten we in een bullish triangle hè...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:45
Dat is precies de vraag. Niet dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 26-09 21:00

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Richh schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:44:
[...]

Zolang we de 33k (ex wickje) weten te behouden zitten we in een bullish triangle hè...
Letsgoo

Het feit dat we die weerstand niet konden breken een geen HH neergezet hebben vind ik maar matig. Ik hoop/gok op een retest van $30-32k om te kijken of hij daar kan houden.

Tot die tijd wacht ik rustig af, of er moet echt iets “bullish” gebeuren. Tot nu toe lijkt $34K een tussenstation voor meer rektheid tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Ja, denk het wel. Althans tijdelijk. Afwachten of de koers een beetje opveert of het bij een dooie kat blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 06-10 14:18
Kan het ook dat Satoshi Nakamoto door een bank is bedacht?

[ Voor 15% gewijzigd door _Gast_ op 20-01-2021 13:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:48:
[...]

Het feit dat we die weerstand niet konden breken een geen HH neergezet hebben vind ik maar matig. Ik hoop/gok op een retest van $30-32k om te kijken of hij daar kan houden.

Tot die tijd wacht ik rustig af, of er moet echt iets “bullish” gebeuren. Tot nu toe lijkt $34K een tussenstation voor meer rektheid tbh.
Ik hoop op een bounce rond de 33k, omdat de trendlijn (lows van 15/1 & 17/1) daar loopt.
Heeft iemand nog een beetje hopium in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
_Gast_ schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:55:
Kan het ook dat Satoshi Nakamoto door een bank is bedacht?
Nee

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
https://www.theblockcrypt...ge-crypto-payment-options

Fiat out, crypto in...

Dit soort bewegingen zullen we dit jaar - denk ik - nog veel meer zien. Wat goed is voor tractie en dus de koers..

[ Voor 30% gewijzigd door WiseGuy! op 20-01-2021 14:00 ]

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Laatst online: 17-09 00:52
WiseGuy! schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:59:

Fiat out, crypto in...

Dit soort bewegingen zullen we dit jaar - denk ik - nog veel meer zien. Wat goed is voor tractie en dus de koers..
Porno heeft al meerdere keren bewezen dat het iets kan maken of breken. Hence VCR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 23:16:
Ondertussen heeft $DOT het moeilijk en test nu hevig de "support", die tsja, echt puur korte termijn is na die enorme run van $5 naar $19 in korte tijd.

Ik verwacht dat hij deze niet gaat houden en dan is het misschien interessant om te kijken hoe hij het rond ~$15 gaat doen. Toch is dat nog steeds enorm hoog, dus als je een trade aan gaat kijk uit!! goed opletten, want hij kan net zo goed ook door die $15 pleuren en dan straight naar $10 ofzo. Weet ik veel. Fucking shitcoins.

[Afbeelding]
Oh damn, zit niet volledig in USDT zie ik. Mijn DOT buyorder op $15,12 is gehit. Kleine update:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CYTLl8d.png

Hij is dus door die $16 gebroken wat er al een tijdje aan zat te komen. Nu heeft hij support gevonden rond de $15 zoals voorspeld. Vind ik het overtuigend? Nee. Geen echte bounce kan ik dit noemen. $15 zie ik best wel als een key level in deze "parabolische run". Deze moet gewoon gehouden worden.

Heb dus iig een SL gezet onder de $15 en pak dan maar een minimaal verlies & anders kan ik miss nog een profitje pakken. Een bounce naar $15.80 en ik ben eruit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Egld dikke groene candles , gister dus te vroeg ingestapt, stoploss gehit. Maar nu door alles heen klappen, ik zit erin !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Palindrome
WiseGuy! schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:59:

Fiat out, crypto in...

Kan je toch nog enige bevrediging krijgen van je xrp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Palindrome schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:06:
Egld dikke groene candles , gister dus te vroeg ingestapt, stoploss gehit. Maar nu door alles heen klappen, ik zit erin !
Bijzonder wel dat hij stijgt terwijl derest uiterst onzeker is. Rond die $36 zat dan ook wel een behoorlijke support zie ik.

Goodluck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Nu online
Ik ga mijn vraag/post even schaamteloos herhalen in de hoop dat iemand hem nu wel zien en een antwoord heeft:

Vraag over Binance. Ik vind het bij Coinbase Pro erg fijn dat je:
- Bij je portfolio ook de percentages stijging en eurowaarde ziet staan
- Dat je bij select markets een lange lijst krijgt met daarin percentages stijging/daling

Bij Binance zie je bij je fiat and spot wallet de waarde per coin in BTC. Leuk maar 0,000032948 zegt me evenveel als een gebruiksaanwijzing in het Chinees. Zeker als je nog wel eens wat verkoopt/aankoopt en de koers van BTC ook nog eens wijzigt.

In de advanced trading view kan je bij Binance een markt selecteren. Dat opent op een 4K monitor een lachwekkend klein menuutje waarin je hoogstens wat favorieten bij elkaar kan harken en dan 'overzicht' hebt op een stuk of 10 coins. Dropdownding is niet resizable.

Kan dat handiger a la Coinbase Pro ?

Voorbeeld markten Coinbase (shotje is wat blurred op een rare manier, maar you get the point):
[Afbeelding]

En Binance:
[Afbeelding]

Als er geen antwoord is, vind ik dat ook prima, maar het beperkt me behoorlijk dus ik probeer het gewoon nog een keer.... Excuses daarvoor :)

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Pornhub doesn't support credit card payments anymore after facing a ban from Visa and Mastercard last month. The two payment giants cut ties with Pornhub following accusations that the pornographic website showed child abuse and rape videos. The allegations stemmed from an investigation by an opinion columnist of the New York Times. Pornhub has denied the allegations.
Waar gaat deze wereld naartoe? Columnistje van het derde knoopsgat beweert dat er kinderporno op Pornhub staat en Visa schort alle betalingen op? Waar bemoeien die politiek correcte bedrijven zich mee? Misschien eerst even een degelijke beschuldiging en/of onderzoek afwachten? En alvast Google en Yahoo ook bannen, want via die zoekmachines kan je ongetwijfeld ook wel kinderporno en verkrachtingsmateriaal terugvinden. Ik wil hierbij benadrukken dat ik (uiteraard) alle kinderporno en non-consensual materiaal walgelijk vind en dat het verspreiden daarvan moet onder de aandacht komen en aangepakt worden, maar moet je een heel platform proberen lam leggen omdat een paar users degoutante klootzakken zijn?

FYI, link naar de column waarmee het allemaal begon, bol staand van de vooringenomenheid:
https://www.nytimes.com/2...e=Opinion&pgtype=Homepage

Enfin, goed nieuws voor crypto zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

knakworst schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:46:
[...]

Heb gisteren zitten twijfelen om in USDT te gaan. Had best een leuk aantal EtHs bij een rebuy kunnen opleveren. Ach ja... hodl

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Pelox schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:53:
[...]

Daarnaast een vakantie, stofzuiger, eigen design nikes en nog veel meer inmiddels aangeschaft op een koers die een stuk hoger lag dan waar we nu zitten. *O*

Ja.. ik gooi ook een monopoly spel van tafel als het tegenzit.. ook nu met mijn 40 nog.
Same here. Verloor laatst een potje Mario Kart. Was er meteen klaar mee :( :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-09 20:55

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

TomTorquay schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:13:
[...]
Waar gaat deze wereld naartoe? Columnistje van het derde knoopsgat beweert dat er kinderporno op Pornhub staat en Visa schort alle betalingen op? Waar bemoeien die politiek correcte bedrijven zich mee? Misschien eerst even een degelijke beschuldiging en/of onderzoek afwachten? En alvast Google en Yahoo ook bannen, want via die zoekmachines kan je ongetwijfeld ook wel kinderporno en verkrachtingsmateriaal terugvinden. Ik wil hierbij benadrukken dat ik (uiteraard) alle kinderporno en non-consensual materiaal walgelijk vind en dat het verspreiden daarvan moet onder de aandacht komen en aangepakt worden, maar moet je een heel platform proberen lam leggen omdat een paar users degoutante klootzakken zijn?

FYI, link naar de column waarmee het allemaal begon, bol staand van de vooringenomenheid:
https://www.nytimes.com/2...e=Opinion&pgtype=Homepage

Enfin, goed nieuws voor crypto zeker?
Net werd VHS al genoemd en de rol die porno gespeeld heeft; waarom niet rinse and repeat met crypto :9

nu BTC betalen voor porno en over 5 jaar erachter komen dat je ter waarde van een lambo 5minuten op filmpje hebt lopen geilen. imo....worth it O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
Ducksy88 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:22:
[...]

Net werd VHS al genoemd en de rol die porno gespeeld heeft; waarom niet rinse and repeat met crypto :9

nu BTC betalen voor porno en over 5 jaar erachter komen dat je ter waarde van een lambo 5minuten op filmpje hebt lopen geilen. imo....worth it O-)
Toch vraag ik mij af wie er in godsnaam voor porno betaald. Als er ergens een oneindige hoeveelheid van te vinden dan is het dat wel. Ik heb dit wel van een vriend trouwens, dus pin mij er niet op vast. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
wie hier heeft de aan panic selling gedaan ? of had je al stop losses gezet ? gewoon even een vraag uit interesse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Laatst online: 12:53
Korvaag schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:09:

Vraag over Binance. Ik vind het bij Coinbase Pro erg fijn dat je:
- Bij je portfolio ook de percentages stijging en eurowaarde ziet staan
- Dat je bij select markets een lange lijst krijgt met daarin percentages stijging/daling

Bij Binance zie je bij je fiat and spot wallet de waarde per coin in BTC.
Als je in je overview naar spot & fiat gaat dan zie je de eurowaarde (als je profiel op EUR staat iig)
En als je dan op je PNL (profit/loss) klikt dan zie je daar ook stijging etc in % en in €
Palindrome schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:32:
wie hier heeft de aan panic selling gedaan ? of had je al stop losses gezet ? gewoon even een vraag uit interesse
geen van allen, ik heb bijgekocht 8)

[ Voor 18% gewijzigd door ScuL op 20-01-2021 14:34 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Pagina: 1 ... 42 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!