Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.957 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:43
Slux schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:12:
[...]

Ik denk dat de meeste traders gewoon hun crypto op 1 exchange laten staan.
Niet dat ik mezelf na 1,5 week nu als trader zie ;) maar heel soms verplaats ik wat van Bitvavo richting Binance of Coinbase omdat het dan in CoinStats zichtbaar is.

Daar heb ik graag een eurootje voor over :P

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:03

MicroWhale

The problem is choice

djatwork007 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:08:
[...]

Mijn gevoel, jullie tekenen hier al weken grafiekjes en geen enkele klopt, het basisvolume zit erin en het gaat er niet meer uit, volgens mij. We gaan nu gewoon rustig naar omhoog met kleine correcties.
-O-

Nou dank je wel zeg. Zit ik me hier voor niks uren/dagen/weken te verdiepen in de materie, TA grafieken te tekenen die voor 80-90% kloppen (niemand is perfect), al jouw vragen te beantwoorden en je te voorzien van goed advies ... en wat krijg ik als bedankje?

Jouw gevoel. ;(

Afbeeldingslocatie: https://media0.giphy.com/media/LTFmLb6e88cPz2sjux/giphy.gif

Ik ook van jou hoor. :(

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetterhard
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 20:37

Knetterhard

Dedicated

[...]

dit inderdaad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

DvanK schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:11:
Vraagje: mensen kopen en verkopen steeds. Verzuipen jullie niet in de transfer fee’s!?
Ik ben geen mensen. Ik hodl. Mijn advies: ook doen in combinatie met DCA. Word je vanzelf rijk + je krijgt er geen grijze haren van.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Stokstaart schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 08:59:
[...]

Meh, die circuleert al een tijdje. Denk eerder aan Janet Yellen of tether fud. Ik durf niet te hopen dat Biden in zijn speech iets gaat zeggen over digital currencies of crypto, maar dat zou natuurlijk ook een bepaald effect hebben..

Wel mooi om te zien dat exchange hack fud weinig effect meer heeft trouwens. Al is livecoin niet een hele grote..
Maar, is het mogelijk het te kwantificeren? Een van de voornaamste redenen dat BTC in 2020 een stijgende lijn heeft laten zien, is m.i. het dalende vertrouwen in het monetaire systeem en dus de dollar (en of euro) als valuta. Van Biden is inmiddels bekend hoe het steunpakket eruit komt te zien, namelijk 1900mld USD. De inauguratie verandert hier de facto weinig aan, maar kan wellicht wel zorgen voor een nieuwe surge van Dick's en Karen's (ja, dat is mijn vrije vertaling van Henk en Ingrid) die meegaan in deze steeds meer mainstream wordende beweging.
Anderzijds kan het ook voor onrust zorgen. Tja, ik heb ergens het idee dat asset prijzen positief worden beïnvloed door printer goes brrr :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
MrWilliams schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:14:
[...]

-O-

Nou dank je wel zeg. Zit ik me hier voor niks uren/dagen/weken te verdiepen in de materie, TA grafieken te tekenen die voor 80-90% kloppen (niemand is perfect), al jouw vragen te beantwoorden en je te voorzien van goed advies ... en wat krijg ik als bedankje?

Jouw gevoel. ;(

[Afbeelding]

Ik ook van jou hoor. :(
Sorry :)
Maar kijk eens naar een jaar terug en nu. Enkel up met kleine correcties maar meteen terug up. We houden telkens een bepaald punt vast.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:19

WhySoSerious

Be the change.

djatwork007 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:08:
[...]

Mijn gevoel, jullie tekenen hier al weken grafiekjes en geen enkele klopt, het basisvolume zit erin en het gaat er niet meer uit, volgens mij. We gaan nu gewoon rustig naar omhoog met kleine correcties.
Gozer, kap nou eens met je posts de hele tijd.

Ik heb je PoHi eens gescand. Je zit hier sinds november afgelopen jaar en het sentiment in je posts volgt gewoon de stijging of daling van de koersen. Toen kon BTC nog klappen en was alles een markt die gemanipuleerd wordt door grote spelers, nu zit er basisvolume in en zou het een goed werkende markt zijn. Ondertussen nog het XRP-gedoe tussendoor en voor de rest eindeloos vragen wat coin X nu weer gaat doen.

Als je dan gaat afgeven op mensen als Slux die hier al heeeeel wat langer zitten (en wél de klappen van de zweep kennen) komt dat de sfeer niet ten goede gok ik. Dus minder je posts even, en áls je dan post, ga niet afgeven op mensen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
WhySoSerious schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:18:
[...]

Gozer, kap nou eens met je posts de hele tijd.

Ik heb je PoHi eens gescand. Je zit hier sinds november afgelopen jaar en het sentiment in je posts volgt gewoon de stijging of daling van de koersen. Toen kon BTC nog klappen en was alles een markt die gemanipuleerd wordt door grote spelers, nu zit er basisvolume in en zou het een goed werkende markt zijn. Ondertussen nog het XRP-gedoe tussendoor en voor de rest eindeloos vragen wat coin X nu weer gaat doen.

Als je dan gaat afgeven op mensen als Slux die hier al heeeeel wat langer zitten (en wél de klappen van de zweep kennen) komt dat de sfeer niet ten goede gok ik. Dus minder je posts even, en áls je dan post, ga niet afgeven op mensen hier.
Verkeerd, ik wou dat BTC nog kon klappen.
En sinds november kan je een trend zien.

Ik hoor hier niets anders dan MOON en REKT en zie niets gebeuren, niets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
djatwork007 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:06:
We gaan niet meer terug mannekes, 35K is de norm van BTC en 1350 USD voor ETH, gaat alleen maar up gaan nu.
Denk nog een paar minuten dat je al mis zit, ETH gaat dit rustig voor je verbreken :P.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Jedi_Pimp schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:16:
[...]

Maar, is het mogelijk het te kwantificeren? Een van de voornaamste redenen dat BTC in 2020 een stijgende lijn heeft laten zien, is m.i. het dalende vertrouwen in het monetaire systeem en dus de dollar (en of euro) als valuta. Van Biden is inmiddels bekend hoe het steunpakket eruit komt te zien, namelijk 1900mld USD. De inauguratie verandert hier de facto weinig aan, maar kan wellicht wel zorgen voor een nieuwe surge van Dick's en Karen's (ja, dat is mijn vrije vertaling van Henk en Ingrid) die meegaan in deze steeds meer mainstream wordende beweging.
Anderzijds kan het ook voor onrust zorgen. Tja, ik heb ergens het idee dat asset prijzen positief worden beïnvloed door printer goes brrr :P
Het is even de vraag wat de beurzen doen. Veel geld gaat gehaald worden door belastingen voor bedrijven te verhogen, dat vertaalt zich weer in lagere koersen van de aandelenmarkten. Die laatste wil BTC nog wel eens volgen. De crux is dat hier geen geld mee geprint wordt, alleen herverdeeld.

Aan de andere kant zal er het eea qua verwachtingen ook al in de koers van BTC verwerkt zitten.

Ik kan alleen maar concluderen dat we het gewoonweg niet weten eigenlijk :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
WhySoSerious schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:21:
[...]

Het is even de vraag wat de beurzen doen. Veel geld gaat gehaald worden door belastingen voor bedrijven te verhogen, dat vertaalt zich weer in lagere koersen van de aandelenmarkten. Die laatste wil BTC nog wel eens volgen. De crux is dat hier geen geld mee geprint wordt, alleen herverdeeld.

Aan de andere kant zal er het eea qua verwachtingen ook al in de koers van BTC verwerkt zitten.

Ik kan alleen maar concluderen dat we het gewoonweg niet weten eigenlijk :+ :D
ow, hierjuist wist je het nog voor 80/90%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:09
Ik werd om 4 uur wakker en kocht op 29000 even ene flufje btc in, denkende dat die daarna alleen maar zou stijgen weer. En zie nu, hangt weer exact rond dat schijt niveau :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

djatwork007 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:24:
[...]

ow, hierjuist wist je het nog voor 80/90%?
En waar precies zie je mijn een uitspraak doen over de koers in mijn post?

Quote het gerust zodat de rest het tot het einde der tijden kan lezen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-10 23:46
Men wacht in mijn ogen al een paar dagen af wat de dag van vandaag brengen zal. Vandaag is de inauguratie van Biden. Als deze rustig verloopt voorzie ik een weg verder omhoog. Als er flinke rellen zijn, of zelfs een aanslag, dan knallen we tijdelijk hard naar beneden.

Maar ja, ik begrijp dat we hier niet vanuit gevoel mogen praten. 😁

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 07:53:
Hier knapten de ramen ook spontaan, 2 dagen voordat we de 20k braken.

We gaan dus binnenkort de 40k breken! Tenminste, zo interpreteer ik het.
Of we gaan weer de 20k breken, dat kan natuurlijk ook.

Op de grafiek is in ieder geval wel weer precies af te lezen waar ik mijn BTC gister kocht... Precies voor al die rode dingetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20:08
Ypuh schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:28:
[...]

Op de grafiek is in ieder geval wel weer precies af te lezen waar ik mijn BTC gister kocht... Precies voor al die rode dingetjes.
Heb gisteren ETH (euro) ook zo goed als op de top gekocht, ik leef met je mee. Gelukkig ging het maar om een paar % van de tradepot dus ik laat hem maar even staan, voor hetzelfde geld staat die morgen weer in de plus :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pGRMnUSHHKQsVQPmT8X-9XdEm8g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VTP9z7iWIsMvppTTisJtsoqS.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
KoffieAnanas schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:28:
Men wacht in mijn ogen al een paar dagen af wat de dag van vandaag brengen zal. Vandaag is de inauguratie van Biden. Als deze rustig verloopt voorzie ik een weg verder omhoog. Als er flinke rellen zijn, of zelfs een aanslag, dan knallen we tijdelijk hard naar beneden.

Iets kijkhard beweren is iets anders dan vanuit gevoel praten :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Nu online
Ik heb deze run al een eerdere run meegemaakt. Vorige run 2017 dacht ik ook dat alles alleen kon stijgen etc. Dat shitcoins echt fundamentals hadden etc. etc.

Kijk deze chart:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WbK8lIV2tPV5B9fhGSYG_aB3GXc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/N28aEvsQOQBs5vEDx9k701wS.png?f=fotoalbum_large

Hiervan deed ik eind vorige week de chart van posten op 1 jaar. Coin is half dood en heeft een opleving. Laat ik die nu net al tijden staken. Ik verkoop mijn hele zak omdat ie op 80%in de plus stond. Was rond de 1dollar (daarna piekte die nog 1.5). In de telegram was ik niet zo welkom meer. Zitten allemaal in hun waas dat ie nu wel gelijk naar zijn ATH ging ($64.87). Nu paar dagen na het weekend zie je dat ik nu al voor minder kan terug kopen (ETH trading pair). Niet dat ik dat voorlopig ga doen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:35
DJ-Promo schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:34:
Ik heb deze run al een eerdere run meegemaakt. Vorige run 2017 dacht ik ook dat alles alleen kon stijgen etc. Dat shitcoins echt fundamentals hadden etc. etc.

Kijk deze chart:

[Afbeelding]

Hiervan deed ik eind vorige week de chart van posten op 1 jaar. Coin is half dood en heeft een opleving. Laat ik die nu net al tijden staken. Ik verkoop mijn hele zak omdat ie op 80%in de plus stond. Was rond de 1dollar (daarna piekte die nog 1.5). In de telegram was ik niet zo welkom meer. Zitten allemaal in hun waas dat ie nu wel gelijk naar zijn ATH ging ($64.87). Nu paar dagen na het weekend zie je dat ik nu al voor minder kan terug kopen (ETH trading pair). Niet dat ik dat voorlopig ga doen :+ .
Daar heb ik er ook nog een heel aantal van liggen. Verwachting is wel dat deze coin nog redelijk kan stijgen. Qua tech doet die zeker niet onder voor iets als STRAX dus qua market cap zou het nog wat omhoog mogen gaan. Die ATH zie ik ook niet meer komen maar naar een dollar of 5 moet die zeker kunnen geraken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03:27
[...]

Ik denk dat @DvanK day traden bedoeld (en dus heen en weer crypto koop/verkoop terug naar fiat).
Daarbij heb je dus wel een fee op elke transactie. En ja, dat kost dan wel wat.

Meestal gebruik ik zelf de order book van Coinbase Pro (limit buy / sell). Daarbij is de fee mogelijk kleiner. Als er een matchende order is dan heb je een fee van 0.00% tot 0.50%. (dus mogelijk helemaal niets van de fee)

Als je direct koopt / verkoopt, is de fee gegarandeerd 0.04% tot 0.50%.

*Dit is per exchange weer afhankelijk. Ik ben voor daytraden ook op zoek naar de meest "optimale" exchange, maar nog niet echt actief mee bezig geweest.

[ Voor 10% gewijzigd door dogtagz op 20-01-2021 09:42 ]

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Ypuh schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:28:
[...]

Win win.

Lagere prijs is meer Bitcoin voor fiat voor de long term.

Hogere prijs is meer fiat voor de longterm.

Het kan gewoon niet misgaan dus.

Ik heb op dit moment voor de toekomst meer vertrouwen in de prijs van Bitcoin dan die van fiat. Het huidige systeem begint ietwat kleine mankementen te vertonen _O-

Als je 1900 miljard dollar MOET printen om te voorkomen dat je de economie meteen door de wc kunt spoelen, tja... Dan is het e.e.a toch wel een klein beetje uit balans.

Maar zo is natoer.

Ik heb trouwens een witte Trezor gekozen. Dit geeft in mijn optiek als ondergrond een prachtig contrast met de bloed, zweet en tranen die er ongetwijfeld op zullen komen in de lange rit die gaat volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Nu online
Oepsje schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:37:
[...]

Daar heb ik er ook nog een heel aantal van liggen. Verwachting is wel dat deze coin nog redelijk kan stijgen. Qua tech doet die zeker niet onder voor iets als STRAX dus qua market cap zou het nog wat omhoog mogen gaan. Die ATH zie ik ook niet meer komen maar naar een dollar of 5 moet die zeker kunnen geraken :)
Strax ook gehad, nouja Stratis. Kijk waar die nu staat. Die "oude" coins gaan heus nog wel omhoog maar alle nieuwe platform coins gaan deze run gewoon harder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:40:
[...]

Win win.

Lagere prijs is meer Bitcoin voor fiat voor de long term.

Hogere prijs is meer fiat voor de longterm.

Het kan gewoon niet misgaan dus.

Ik heb op dit moment voor de toekomst meer vertrouwen in de prijs van Bitcoin dan die van fiat. Het huidige systeem begint ietwat kleine mankementen te vertonen _O-

Als je 1900 miljard dollar MOET printen om te voorkomen dat je de economie meteen door de wc kunt spoelen, tja... Dan is het e.e.a toch wel een klein beetje uit balans.

Maar zo is natoer.

Ik heb trouwens een witte Trezor gekozen. Dit geeft in mijn optiek als ondergrond een prachtig contrast met de bloed, zweet en tranen die er ongetwijfeld op zullen komen in de lange rit die gaat volgen.
Nice! Ik DCA eindelijk ook BTC maar dan op een Ledger.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
DJ-Promo schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:49:
[...]

Strax ook gehad, nouja Stratis. Kijk waar die nu staat. Die "oude" coins gaan heus nog wel omhoog maar alle nieuwe platform coins gaan deze run gewoon harder.
Stratis was hier ook een drama. Had er ook een bosje en altijd goede hoop gehad (begin 2018) dat het eens naar de 50 euro zou knallen ofzo. Niets is minder waar zoals je ziet. Tot overmaat van ramp hebben ze die STRAT => STRAX coin swap gedaan die ik gemist heb, dus nu ben ik bag holder van coins die je niet meer kunt traden. Kuthoeren.

Fuck Stratis. :r

Ach ja, die nieuwe coin is strax (!) vast ook niks meer waard. :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

TomTorquay schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 01:29:
[...]

Typische "humor" van De Ideale Wereld. Pis, kak en seks. Ha ha ha. Wat een niveau op Canvas, de zender voor de meerwaardezoeker :/
Toen ze Woestijnvis nog in huis hadden was Canvas briljant, maar die zijn hun eigen zender begonnen die we hier niet hebben. Tegenwoordig is het bijna van het niveau NPO. Afijn, crypto...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
dogtagz schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:39:
[...]

Ik denk dat @DvanK day traden bedoeld (en dus heen en weer crypto koop/verkoop terug naar fiat).
Daarbij heb je dus wel een fee op elke transactie. En ja, dat kost dan wel wat.

Meestal gebruik ik zelf de order book van Coinbase Pro (limit buy / sell). Daarbij is de fee mogelijk kleiner. Als er een matchende order is dan heb je een fee van 0.00% tot 0.50%. (dus mogelijk helemaal niets van de fee)

Als je direct koopt / verkoopt, is de fee gegarandeerd 0.04% tot 0.50%.

*Dit is per exchange weer afhankelijk. Ik ben voor daytraden ook op zoek naar de meest "optimale" exchange, maar nog niet echt actief mee bezig geweest.
Ik trade zelf 90% in eur pairs, hoe meer je trade hoe goedkoper de fee's, ik ben nu een stuk minder BTC kwijt dan +/- 4 maanden terug toen zat ik op +/- 1 tot 1.5 BTC per maand aan fee's :P
En dat betekend niet dat ik dan met veel geld speel het is meer dat ik gewoon veel trade en ik merk er ook niks van moet ik eerlijk zeggen, ben er totaal niet mee bezig je weet dat je moet betalen, op dat gebied zijn de normale beurzen toch wel een stuk goedkoper.

Op Binance ben je het goedkoopst uit volgens mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Nu online
Het orakel had het mis, ETH onder de 1350. Lets dump!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvanK
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-09 08:54
Dank voor de antwoorden. ik HODL ook gewoon. Ben overdag aan het werk, dus geen tijd, en wil 's-avonds ONTspanning en geen spanning :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogtagz
Slux schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:01:
[...]

Ik trade zelf 90% in eur pairs, hoe meer je trade hoe goedkoper de fee's, ik ben nu een stuk minder BTC kwijt dan +/- 4 maanden terug toen zat ik op +/- 1 tot 1.5 BTC per maand aan fee's :P
En dat betekend niet dat ik dan met veel geld speel het is meer dat ik gewoon veel trade en ik merk er ook niks van moet ik eerlijk zeggen, ben er totaal niet mee bezig je weet dat je moet betalen, op dat gebied zijn de normale beurzen toch wel een stuk goedkoper.

Op Binance ben je het goedkoopst uit volgens mij
Toch even kijken naar Binance daar.. ik lees echter ook fee's van 0.1% etc.

Haha, als je de fee's leuk vindt om te zien, moet je eens naar het volume kijken van al je trades bij elkaar.
Als ik dat mocht hebben...

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xanderk89
  • Niet online
dogtagz schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:09:
[...]

Haha, als je de fee's leuk vindt om te zien, moet je eens naar het volume kijken van al je trades bij elkaar.
Binance heeft geen fee op bijv BTC/EUR

pv:]4960Wp op ZW 44°. WP: Panasonic WH-MDC05H3E5

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ypuh
  • Nu online
Vanaf vrijdag is er een avondklok, dan zal het hele land zich wel massaal op crypto gaan storten met een biertje in de hand, anders weet ik het ook niet. Green candles incoming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
dogtagz schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:09:
[...]

Ja die zie ik en dan zou ik een rjjk man zijn die in de quote 500 zou staan, maar daar zit je al snel aan hoor, paar miljoen is niks, helemaal als je nog eens levrage trade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogtagz
Xanderk89 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:12:
[...]

Binance heeft geen fee op bijv BTC/EUR
Bedankt!

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ypuh schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:13:
Vanaf vrijdag is er een avondklok, dan zal het hele land zich wel massaal op crypto gaan storten met een biertje in de hand, anders weet ik het ook niet. Green candles incoming.
edit

[ Voor 48% gewijzigd door Slux op 20-01-2021 10:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JakeOfOz
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 09:02
Slux schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:24:
[...]
Niet om een discussie op te starten
[...]
Doe dat dan ook niet, nu geef je alsnog je mening en zegt vervolgens dat je geen discussie wil.
Of hou het in ieder geval niet in dit topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

Niet om een discussie op te starten maar dit is echt waanzin.

Overdag sta ik regelmatig in de file en het is mega druk bij de bedrijven die ik wel eens bezoek, niemand is bezig met covid.
Niet om een discussie voort te zetten maar je geeft hier in 2 zinnen aan wat het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woody1980
  • Laatst online: 12:17
KoffieAnanas schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:28:

Precies andersom, rellen zijn negatief voor de dollar dus positief voor BTC. Dus dan stroomt daar weer meer geld binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:50
Amras schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:57:
[...]

Stratis was hier ook een drama. Had er ook een bosje en altijd goede hoop gehad (begin 2018) dat het eens naar de 50 euro zou knallen ofzo. Niets is minder waar zoals je ziet. Tot overmaat van ramp hebben ze die STRAT => STRAX coin swap gedaan die ik gemist heb, dus nu ben ik bag holder van coins die je niet meer kunt traden. Kuthoeren.

Volgens mij heb je nog wel de tijd om ze te swappen? Proces is alleen heel k*t als je ze op je ledger hebt staan. Volgens mij moet je je private key ergens exposen anders werkt het niet. Ik wacht nog even af tot er een andere manier komt maar ik begin wel moe te worden van het feit dat je zo goed moet opletten of je geen swap/rebrand mist en zodoende je coins verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:42

knakworst

Get more sats!

[...]

Niet om een discussie op te starten maar dit is echt waanzin.

Overdag sta ik regelmatig in de file en het is mega druk bij de bedrijven die ik wel eens bezoek, niemand is bezig met covid.

Schiphol en o.a. de bloemenveilig zijn 24uurs bedrijven daar werken duizenden mensen, het is gewoon niet te doen, en een avond klok is echt een stap te ver imo. beperk dat de bewegingen overdag want dat zijn er veel en veel meer. :F

Slux is er echt helemaal klaar mee, ik pas me wel aan en doe mee maar een avond klok is mij echt een stap te ver.
Nu weer OT: hoe harder de lock-down, hoe meer fiat geprint moet worden, crypto moon!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
JakeOfOz schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:26:
[...]

Doe dat dan ook niet, nu geef je alsnog je mening en zegt vervolgens dat je geen discussie wil.
Of hou het in ieder geval niet in dit topic.
Excuses je hebt helemaal gelijk, het kookte een beetje, bericht weg gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-10 23:46
woody1980 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:30:
[...]

Precies andersom, rellen zijn negatief voor de dollar dus positief voor BTC. Dus dan stroomt daar weer meer geld binnen.
Aha, net als de corona uitbraak van vorig jaar. Nee, eerder heb ik al geconstateerd dat events waar de aandelenbeurs inzakt btc daarin wordt meegezogen. Het zorgt voor onzekerheid en onzekere tijden raakt ook btc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musmus1995
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19:25
Commence ze dump! Benieuwd hoe het rond 18:00 gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Sorry voor het dipje jongens, ik heb wat ETH gekocht op 1357.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Ik heb alles verkocht, kom maar op met dat bloed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20:08
djatwork007 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:06:
We gaan niet meer terug mannekes, 35K is de norm van BTC en 1350 USD voor ETH, gaat alleen maar up gaan nu.
Tot zover deze theorie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:29
oke, hij gaat nu toch wel echt door het lijntje. dit kan wel eens heel vervelend worden. Ik zit iig weer met 30% in fiat. Lets scope some cheap coins

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Slonzo schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:40:
Sorry voor het dipje jongens, ik heb wat ETH gekocht op 1357.
Nou bedankt voor het niet melden voordat je verkocht ... zo ga je toch niet met je crypto vrienden om zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:41
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Dracula op 20-01-2021 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 16:39
Dracula schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:49:
Voor de mensen die BTC DCA'en en meteen naar een Ledger of Tresor dumpen waar kopen jullie meestal in?

En uit nieuwsgierigheid hoeveel kopen jullie gemiddeld per maand in?

Ik meestal rond de 100 per maand en tot voor kort via Bitonic alleen vraag me af of dat wel de slimste oplossing is.
Zie topicstart. Omdat het een publiek forum is wordt sterk afgeraden om over bedragen en dat soort zaken te praten. Het zou een idee kunnen geven van je rijkdom en hoeveel er eventueel bij je thuis te halen is.Zelfs al lijkt het een klein bedrag, als bitcoin keer 100 gaat heb je hier toch opeens en publiek een idee gegeven hoeveel btc jij waarschijnlijk ergens in de kluis hebt liggen :)

De interesse zie je veel (iedereen is wel een beetje nieuwsgierig denk ik) maar laten we er met zijn allen van weg proberen te blijven. Praten in %s of praten over succesvolle trade's in bijvoorbeeld het verschil tussen een buy en een sell order zonder dat je het aantal bitcoins noemt is geen probleem.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Nu online
Voor de mensen die BTC DCA'en en meteen naar een Ledger of Tresor dumpen waar kopen jullie meestal in?

Ik meestal rond de 100 per maand en tot voor kort via Bitonic alleen vraag me af of dat wel de slimste oplossing is.
Ben net begonnen en gebruik Kraken. Ga niet elke maand ze versturen door de fees. Spaar gewoon wat op en dan in 1x naar de Ledger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxDePinguïn
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:51
anti elppa schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:41:
oke, hij gaat nu toch wel echt door het lijntje. dit kan wel eens heel vervelend worden. Ik zit iig weer met 30% in fiat. Lets scope some cheap coins
Oh nee we zitten op de koers van 2 weken geleden!

Via bitvavo. En voor zowel cryptobeleggingen als aandelen investeringen van ong. 1000 euro per maand. Ik moet wel zeggen dat ik veel vaker investeer in aandelen dan in crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:15

Ik heb de afgelopen 2,5 jaar via Litebit gekocht, zeker niet de goedkoopste.
2 keer problemen gehad met een transactie, ff bellen of e-mailen en was bedien keren binnen een paar uur opgelost.
Geen garantie dat het natuurlijk altijd zo is ivm drukte enzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:48
Zo jammer dat ik vertrouwen in btc had gisteren.. mooi mijn winst op eth verdampt..

BTC blijft een shitcoin wat dat betreft..

[ Voor 20% gewijzigd door Pelox op 20-01-2021 10:58 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dogtagz
@Tominatie had ik toch ook maar verkocht gisteren toen die op niveau bleef.

Guess I'm HODLing tot die weer boven de 30k euro staat :+

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
TuxDePinguïn schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:54:
[...]

Oh nee we zitten op de koers van 2 weken geleden!

[...]
ja mooi he. Ik meld alleen maar ff dat ik op de korte termijn bearish ben en hoop meer btc te kunnen vergaren. ik zit al sinds 2013 in crypto. Niets nieuw voor mij. Long term ben ik bullish en grootste deel HODL ik al jaren. Nu terug naar bv de weekly 21ma zou erg goed zijn imo. Op die manier kunnen we het maximale uit deze bullrun halen. Nu door naar 80k zou een blowoftop creeeren en wellicht een nieuwe bear market. Laat em maar ff stevig corrigeren. Ff leveage traders rekken, orderboeken opschonen en daarna weer door. Niets nieuws, deed BTC in 2017 een keer of 8 in de bullrun.
Kan ook prima dat we een mini bear markt krijgen van 2 tot 4 maanden net als in 2013. Ik hou daar ook nog echt rekening mee

[ Voor 7% gewijzigd door anti elppa op 20-01-2021 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
When instappen? Wat zeggen de grafiek geleerden hier? Is €28k een beetje de ondergrens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Grr. Heb ik weer gezeik met coinbase omdat mijn ik mijn oude nummer weer terug heb met nummer behoud en mijn nieuwe nummer er nog in staat. Kan het niet veranderen. Krijg deze melding: Tweestapsverificatiecode is vereist om deze aanvraag te voltooien. Speel de aanvraag opnieuw af met de kop CB-2FA-token.

Contact opgenomen met support, maar ik verwacht er niet veel van.

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 16:39
AMARONE schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:03:
When instappen? Wat zeggen de grafiek geleerden hier? Is €28k een beetje de ondergrens?
Bouncen op de 1D MA 25 (33.9k ) zou bijvoorbeeld kunnen. Nobody knows natuurlijk maar daar plaats ik een buy ordertje (deel net iets eronder, deel net iets erboven).

EDIT: dat was BTC/USDT uiteraard.

[ Voor 4% gewijzigd door twit op 20-01-2021 11:05 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
AMARONE schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:03:
euro zegt me niets. rond de 24k$ zit de 3d7ma. en op de 22.2 de w21ma, 1dma25 op 33.9
Verder is er niet veel meer op wat support levels na bij vorige drops. 30k bijvoorbeeld, alleen vielen die toen samen met ma levels, die daar nu niet meer zitten. we will see

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

djatwork007 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:20:
[...]

Verkeerd, ik wou dat BTC nog kon klappen.
En sinds november kan je een trend zien.

Ik hoor hier niets anders dan MOON en REKT en zie niets gebeuren, niets!
Verkeerd.
BTC kan nog klappen.
Er gebeurt altijd wat.
Er is altijd een trend te zien.
Dus ook voor november was er al een trend (dat die trend je niet aanstond is wat anders)
Het is altijd de vraag of die trend gevolgd blijft worden (daar stel je ook altijd vragen over: verkopen of niet?)
Je leest hier moon, rekt en alles wat er tussen ligt (dat jij alleen de moon en rekt eruit filtert is wat anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Dat crypto doet toch wat met mensen hè, en de lockdown hakt er voor velen onbewust/bewust ook wel in.
Soms is het verstandig om even afstand te nemen en daarna weer te knuffelen (digitaal dan).

Zijn er ook traders die weleens terug kijken naar de koers en denken: “Als ik gewoon had gehold/DCA-ed
dan had ik nu meer winst gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Nu online
Ypuh schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 21:05:
[...]

Ben net wel weer ingestapt voor 50% op BTC, dus het zal wel weer bloeden worden vannacht. Ik gok $34k.
Had toch liever ongelijk gekregen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
elektriekert schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:08:

Zijn er ook traders die weleens terug kijken naar de koers en denken: “Als ik gewoon had gehold/DCA-ed
Ja dagelijks _O-

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Dat crypto doet toch wat met mensen hè, en de lockdown hakt er voor velen onbewust/bewust ook wel in.
Soms is het verstandig om even afstand te nemen en daarna weer te knuffelen (digitaal dan).

ja dat deed ik vooral van 2013 tot 2018. waarna ik DCA en 70% hodl ben gaan toepassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30

Lijkt mij dat ieder mens dat automatisch doet. De een kan er alleen beter mee omgaan dan de ander. Dat verschil in mindset maakt onderscheid tussen degene die handelen met emotie en zonder (minder) en vastblijven houden aan strategie (rationale).

Edit:
Je kunt hier jezelf in trainen. Het komt ook in andere branches voor, bijvoorbeeld pokeren. Ik heb veel boeken gelezen over "the perfect mindset" wat m.i. veel overeen komt met hoe ik mij hier ook wel eens kan voelen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Matthias87 op 20-01-2021 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
Goeiemorgen dat is wel veel rood vandaag, gelukkig is de dag nog lang.

Zitten wel.in oversold gebied.

Markt is terughoudend ivm met biden ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:39
Gaat lekker jongens. Niet miepen, nog wat fiat naar de exchanges sturen en toekijken hoe 't later deze week of maand allemaal weer naar boven gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Nu online
Gisterenavond te laat met de winsten veilig stellen van gisteren. Dacht laat het voor een keer staan. Wordt vandaag hard gestrafd :S. Nouja we zitten het maar weer uit. Wel nog wat fiat om BTC in te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
anti elppa schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:06:
[...]

euro zegt me niets. rond de 24k$ zit de 3d7ma. en op de 22.2 de w21ma, 1dma25 op 33.9
Verder is er niet veel meer op wat support levels na bij vorige drops. 30k bijvoorbeeld, alleen vielen die toen samen met ma levels, die daar nu niet meer zitten. we will see
Bitvavo kan dus niet in dollar weergeven worden (in de app). Wat zou ik graag de UI van Bitvavo hebben met de wat meer functionaliteit van Binance.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AMARONE
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3-5QAM1RpuDt0P9l9Jn8zsaRAu4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JVTSJRtlWp3ZxJNidt6VKG6s.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
DJ-Promo schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:11:
Gisterenavond te laat met de winsten veilig stellen van gisteren. Dacht laat het voor een keer staan. Wordt vandaag hard gestrafd :S. Nouja we zitten het maar weer uit. Wel nog wat fiat om BTC in te slaan.
Hier hetzelfde verhaal... |:(

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Matthias87 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:09:
[...]

Lijkt mij dat ieder mens dat automatisch doet. De een kan er alleen beter mee omgaan dan de ander. Dat verschil in mindset maakt onderscheid tussen degene die handelen met emotie en zonder (minder) en vastblijven houden aan strategie (rationale).
Dat is zeer zeker waar, ik kwam er in 2017 achter dat ik in een week 1000€ armer was door foute trades en transactiekosten.
Lekker aan het traden met een 5 minute chart, dat leverde voor mij echt heel veel stress op.
Dus werd het voor mij HUDL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Palindrome schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:10:
Goeiemorgen dat is wel veel rood vandaag, gelukkig is de dag nog lang.

Zitten wel.in oversold gebied.

Markt is terughoudend ivm met biden ?
waar zie je dat het oversold is? Mayer bands zitten nog bullish extension. Oversold zit extreem laag nog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:13:
[...]

waar zie je dat het oversold is? Mayer bands zitten nog bullish extension. Oversold zit extreem laag nog
Ik denk de StochRSI op de 1D.
De 1W is nog overbought namelijk. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Laatst online: 26-09 21:00
Mooi moment om weer in te stappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:50
Mooooody schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:14:
[...]

Je linkt 2x naar hetzelfde nieuwtje.

Zoals eerder de keuze tussen ADA en VET gesteld (appels en peren enzo); Ik zou wel eerder VET dan ADA kopen, omdat VET toch een eigen usecase heeft. Kan best zijn dat VeChain huge gaat worden hoor, maar je kan nou eenmaal niet overal op gokken :)
Goed gezien van je want VET staat nu vandaag dik in de plus!
Zelfs een ATH terwijl de rest het laat afweten.
https://www.moonstats.com/vet-vechain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Is dit weer een btc.. haha i got you weak hands.. we gaan weer up ding?? of te wel beartrap??

[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 20-01-2021 11:18 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amras
elektriekert schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:12:
[...]

Dat is zeer zeker waar, ik kwam er in 2017 achter dat ik in een week 1000€ armer was door foute trades en transactiekosten.
Lekker aan het traden met een 5 minute chart, dat leverde voor mij echt heel veel stress op.
Dus werd het voor mij HUDL
Toch heeft HODL mij ook gekilld hoor... geweldige winsten eind 2017 en een paar maanden later was alles ineens weg. Uiteindelijk was m'n portfolio nog 25% waard van m'n inleg. Nu zit ik weer zo'n 10% boven m'n inleg en is het plan om toch af en toe uit te stappen en af te romen. Dit lijkt m'n winst te verkleinen, maar als je er nooit iets uithaalt dan heb je eigenlijk ook geen winst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
MrWilliams schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:15:
[...]

Ik denk de StochRSI op de 1D.
De 1W is nog overbought namelijk. :-)
ahja zie het. thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
HoppyF schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:15:
[...]

Goed gezien van je want VET staat nu vandaag dik in de plus!
Zelfs een ATH terwijl de rest het laat afweten.
https://www.moonstats.com/vet-vechain
Ah, de VET train, mijn eerste coin ooit samen met NEO en ARK..

Bij allen op verkeerde momenten uitgestapt en de echte ATH trein gemist (geen verlies gemaakt verder).

Ik zit mij nu te oriënteren om bij een flinke dip toch weer op de trein van VET/ADA/NEO te springen. Daarnaast ga ik nu gewoon BTC bijkopen. ETH moet meer zakken nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Amras schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:16:
[...]

Toch heeft HODL mij ook gekilld hoor... geweldige winsten eind 2017 en een paar maanden later was alles ineens weg. Uiteindelijk was m'n portfolio nog 25% waard van m'n inleg. Nu zit ik weer zo'n 10% boven m'n inleg en is het plan om toch af en toe uit te stappen en af te romen. Dit lijkt m'n winst te verkleinen, maar als je er nooit iets uithaalt dan heb je eigenlijk ook geen winst.
daarom moet je ook DCA met HODL combineren. Dat is redelijk fool proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterblort
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-01-2024
DCA staat niet tussen de 3letterwoorden op pagina 1. Wat wil dit zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
anti elppa schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:19:
[...]

daarom moet je ook DCA met HODL combineren. Dat is redelijk fool proof
Dat is voor BTC nu m'n strategie. Met ETH toch nog een beetje aan het traden, vooralsnog redelijk succesvol. Nu graag even door het putje met die hele handel, dan kunnen we flink bijkopen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Misterblort schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:21:
dollar cost average. Dus bijvoorbeeld elke maand 200 euro inleggen ongeacht de koers, TA, youtube duitsers of wat dan ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Japieh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 21:36
Amras schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:57:
[...]

je hebt nog tot november om te Swappen, het moet handmatig en hier staat precies hoe je dat moet doen:

Klik
Egeau schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:34:
[...]

Volgens mij heb je nog wel de tijd om ze te swappen? Proces is alleen heel k*t als je ze op je ledger hebt staan. Volgens mij moet je je private key ergens exposen anders werkt het niet. Ik wacht nog even af tot er een andere manier komt maar ik begin wel moe te worden van het feit dat je zo goed moet opletten of je geen swap/rebrand mist en zodoende je coins verliest.
je kan even wachten met Swappen als je ze op je ledger hebt staan, ze komen dacht deze maand met een nieuwe tool voor de ledger welke het een stuk makkelijker gaat maken, zijn ze nu aan het testen!

[ Voor 3% gewijzigd door Japieh op 20-01-2021 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misprinter
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 12-10-2023
Misterblort schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:21:
Dollar-cost averaging:
Dollar-cost averaging (DCA) is an investment strategy in which an investor divides up the total amount to be invested across periodic purchases of a target asset in an effort to reduce the impact of volatility on the overall purchase. The purchases occur regardless of the asset's price and at regular intervals. In effect, this strategy removes much of the detailed work of attempting to time the market in order to make purchases of equities at the best prices. Dollar-cost averaging is also known as the constant dollar plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4EjQwsDBMrtmTLkEpFfgZJak0yY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/E5KrIU4YT6CxeJe2vRpi9CLV.png?f=user_large

ETH,LTC,LINK,BTC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 12:42
Pelox schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:16:
Is dit weer een btc.. haha i got you weak hands.. we gaan weer up ding?? of te wel beartrap??
Dat is ie al de hele week aan het doen, dus het zal me niks verbazen :P

Naar mijn gevoel moet ie de 33.3k-ish nog steeds aantikken, al is dat dan wel de vierde keer dat ie die lijn aan gaat raken (31 december, 4 januari, 11 januari) wat ergens wel een risico'tje is.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:38

Chaes

#HODL

Ik voorspel dat dit de laatste strohalm is voor de bears en dat we hierna keihard naar $50k en beyond gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Richh schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:23:
[...]

Dat is ie al de hele week aan het doen, dus het zal me niks verbazen :P

Naar mijn gevoel moet ie de 33.3k-ish nog steeds aantikken, al is dat dan wel de vierde keer dat ie die lijn aan gaat raken (31 december, 4 januari, 11 januari) wat ergens wel een risico'tje is.
Volgens mij zijn we (ik) er weer ingetrapt.. en zegt btc.. haha! bye losers! :F

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BeatrixKiddo
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01-2023
aargh. weer daytraden compleet verziekt... ik ga nu HODLen tot infinite en far beyond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Japieh schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:22:
[...]

je hebt nog tot november om te Swappen, het moet handmatig en hier staat precies hoe je dat moet doen:

Klik
Oh, thanks man. Op reddit las ik dat er pas aan het einde van dit jaar nog een moment zou komen. Misschien toch even proberen dan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
BeatrixKiddo schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:25:
aargh. weer daytraden compleet verziekt... ik ga nu HODLen tot infinite en far beyond
dat roepen we allemaal hahahahaha 8)7

Afbeeldingslocatie: https://lifebeyondthehorizon.com/wp-content/uploads/2019/04/Gambling-10.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
anti elppa schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:13:
[...]

bollinger bands

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:39
Ben met mijn virtuele winkelmandje langs de schappen gelopen en heb weer wat lekkers ingeslagen voor deze week. Het was rustig bij de kassa, velen waren druk bezig met panic sells op te hangen bij het prikbord. Daytraders stonden bij de hekken bij de uitgang te vragen naar voetbalplaatjes.

Ik merk dat de dalingen mij steeds minder doen. Komt wel goed jongens. Is het niet deze week, is het deze maand. Of ergens dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
ja oke, maar dan zit je op schaal 4h en korter te kijken. Vind ik een beetje te korte termijn aangezien dit waarschijnlijk een veel grotere move gaat zijn. Die BB stuiteren dan toch in no time mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ray_ schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:31:
Ben met mijn virtuele winkelmandje langs de schappen gelopen en heb weer wat lekkers ingeslagen voor deze week. Het was rustig bij de kassa, velen waren druk bezig met panic sells op te hangen bij het prikbord. Daytraders stonden bij de hekken bij de uitgang te vragen naar voetbalplaatjes.

Ik merk dat de dalingen mij steeds minder doen. Komt wel goed jongens. Is het niet deze week, is het deze maand. Of ergens dit jaar.
Of ergens de komende 4 jaar :+

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
anti elppa schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:31:
[...]

ja oke, maar dan zit je op schaal 4h en korter te kijken. Vind ik een beetje te korte termijn aangezien dit waarschijnlijk een veel grotere move gaat zijn. Die BB stuiteren dan toch in no time mee
ja als je ver genoeg uizoomt is er niks aan de hand natuurlijk en lijkt het allemaal bullish maar vandaag bloed ik toch geld :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
WiseGuy! schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 17:15:
[...]

Net op tijd mn sell in kunnen trekken. Greed is good 8)7
Doh!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hf3UR8Z1san5f5dVkR3OKWrsDeY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/uVd439aBSslfjMQN0d1F4V1t.gif?f=user_large

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:42
Ray_ schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:31:

Ook nog als je 2018 drops gaat krijgen? Ik moet zeggen dat die best pijn deed, ondanks dat ik ook dacht van aaaaah komt wel goei komt wel goei haha
Pagina: 1 ... 41 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!