Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.963 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:51
Ik ben gewoon weer fomo met een flufje op 30700 euro ingestapt. Lekker dan :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
marteltor schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 21:24:
[...]

Ja. Ik weet van het bestaan van OTC af.
Maar wie verkoopt er voor zoveel OTC?
Oldtimer miners, farmminers, investeerders, Satoshi, Winkelvoss twins, Nigeriaanse prinsen en Jort Kelder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:32
Maar eens de dip gekocht ipv de top.

Even kijken of dit over een paar uur ook nog de dip is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 16:39
Victor Belli schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 21:35:
Maar eens de dip gekocht ipv de top.

Even kijken of dit over een paar uur ook nog de dip is
Ook een buy ordertje hier maar ook met de post van Taro in het achterhoofd: heb je al een idee van je exit? Ik heb steeds vaker het idee dat het inkopen op de obvious MA bounces me wel aardig af gaat maar daarna is het al snel blijven zitten tot in de eeuwigheid zonder echt een plan.. Voor je het weet wordt iedere trade eigenlijk gewoon een soort extra hold-pot terwijl ik juist met een plukje btc ben gaan traden om niet 24/7 met mijn volledige pf in btc te zitten en het bijbehorende risico te dragen.

Wat zijn jullie targets bij dit soort trades? X % gain? Net onder een eerder gezien resistance level? Live bepalen aan hand van koersverloop komende half uur?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-10 03:27
twit schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 21:40:
[...]

Ook een buy ordertje hier maar ook met de post van Taro in het achterhoofd: heb je al een idee van je exit? Ik heb steeds vaker het idee dat het inkopen op de obvious MA bounces me wel aardig af gaat maar daarna is het al snel blijven zitten tot in de eeuwigheid zonder echt een plan en voor je het weet wordt iedere trade eigenlijk gewoon een soort extra hold-pot terwijl ik juist met een plukje btc ben gaan traden om niet 24/7 met mijn volledige pf in btc te zitten en het bijbehorende risico te dragen. Wat zijn jullie targets bij dit soort trades? X % gain? Net onder een eerder gezien resistance level? Live bepalen aan hand van koersverloop komende half uur?
Met m'n trade potje de hoeveelheid BTC verhogen. Elke keer een paar procent pakken

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
Misprinter schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 21:24:
Sinds de koers de afgelopen maanden flink is gaan stijgen en vele nieuwe gezichten in dit topic zijn verschenen, merk ik dat de toon van het gesprek bijna één op één gelijkt loopt met de stijgende of dalende koers. "MOON" en "REKT" wisselen elkaar bij de minste groene of rode kaars af. Ondanks dat ik het leuk vind dat crypto meer onder de mainstream aandacht is gekomen, vind ik het stiekem wel jammer - de slowchat was een van de weinige plekken op het internet waar ik het gevoel had een gesprek over crypto te kunnen volgen dat niet overliep van hype, fomo en stress, en dat is nu een beetje weg.

Ik wil daarom mijn waardering uitspreken voor de gebruikers die ondanks alle emotie hier toch nog steeds met goed onderbouwde en geïllustreerde analyses blijven komen. Toen ik begin vorig jaar mijn eerste stappen in het cryptowereldje zette, hebben dergelijke posts mij echt geholpen met het begrijpen van de dynamieken van de markt, het jargon en het herkennen van grotere patronen. Hopelijk keert binnenkort de rust weer enigzins terug (hopelijk omdat iedereen hier zo dik in de plus zit dat die kleine bewegingen ze allemaal niet meer uitmaakt :> ), zodat er weer wat meer ruimte is voor meer inhoudelijke discussies.
Ik hoop het ook voor je!
Stel je voor dat er iets engs als verandering plaatsvindt en dat er nieuwe mensen een kans krijgen in dit topic.
Moon en rekt is mijn inziens al behoorlijk op zijn retour door de waarschuwingen en “nieuwe lijn”. En er zijn in dit nieuwe topic al tal van discussies geweest.

Enfin, ik hoop dat de rust terugkeert voor je.

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Ook een buy ordertje hier maar ook met de post van Taro in het achterhoofd: heb je al een idee van je exit? Ik heb steeds vaker het idee dat het inkopen op de obvious MA bounces me wel aardig af gaat maar daarna is het al snel blijven zitten tot in de eeuwigheid zonder echt een plan.. Voor je het weet wordt iedere trade eigenlijk gewoon een soort extra hold-pot terwijl ik juist met een plukje btc ben gaan traden om niet 24/7 met mijn volledige pf in btc te zitten en het bijbehorende risico te dragen.

Wat zijn jullie targets bij dit soort trades? X % gain? Net onder een eerder gezien resistance level? Live bepalen aan hand van koersverloop komende half uur?
Van te voren kijken waar de eerst volgende weerstand zit en of dat het risico waard is. Dan kijken wat de koers bij die weerstand doet en reject of door gaat naar de volgende weerstand. Wat horizontale en diagonale lijnen helpen daar wel bij. De basis is gewoon level naar level traden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:14
dogtagz schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 21:32:
Nou ik zit er gewoon in en het komt vanzelf goed!

Betrouwbare bron van Joetoep
[Afbeelding]

Gr.

Henk
Lol, moest echt lachen om je signature.

Mijn post minder offtopic maken, misschien is het stilte voor de storm van woensdag?

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:32
[...]

Mijn exit was op 25k

:+

Vervolgens de dag voor de correctie na de ath ingestapt.

Daarna wel weer wat goedgemaakt maar ik ben geen trader. Ik ben in augustus ingestapt, zit sinds november de koers intensief te volgen en begin nu lijntjes te zien en de bewegingen een heel klein beetje te herkennen.

Bij een volgende crash ga ik de strategie uit de topicstart hanteren. Of als we rond dit niveau nog een paar weken blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
De trend bij btc is maandag dinsdag dip.. En woensdag begint de bergbeklimming richting moon.

De kleine winst die ik had ben ik aan het verneuken door iost, en te vroeg uit grt, xlm en Ada gestapt te zijn. Alle hoop op btc maar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:02

JT

VETAK y0

AMARONE schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 21:53:
De trend bij btc is maandag dinsdag dip.. En woensdag begint de bergbeklimming richting moon.

De kleine winst die ik had ben ik aan het verneuken door iost, en te vroeg uit grt, xlm en Ada gestapt te zijn. Alle hoop op btc maar
Troost je met de gedachte dat ik ook in 2 alts zitten die momenteel flink falen :+

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Misprinter
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 12-10-2023
zer0l schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 21:46:
[...]

Ik hoop het ook voor je!
Stel je voor dat er iets engs als verandering plaatsvindt en dat er nieuwe mensen een kans krijgen in dit topic.
Moon en rekt is mijn inziens al behoorlijk op zijn retour door de waarschuwingen en “nieuwe lijn”. En er zijn in dit nieuwe topic al tal van discussies geweest.

Enfin, ik hoop dat de rust terugkeert voor je.
Sorry, ik geloof dat je mijn post verkeerd hebt begrepen. Ik vind het alleen maar leuk om te zien dat er zoveel nieuwe mensen deelnemen aan dit topic, dus met "de rust wederkeren" bedoel ik niet dat ik al die nieuwe deelnemers hier niet wil hebben, integendeel. Waar ik op doel is dat er een wezenlijk verschil is tussen de slowchat toen ik begon met meelezen en de markt rustiger was, in vergelijking met de hype en emotie die er momenteel heerst door de grote koersstijgingen. Er werd een aantal maanden geleden gewoon wat meer inhoudelijk gediscussieerd.

TLDR; ik ben helemaal niet tegen een instroom van nieuwe leden, maar de hype rondom crypto brengt soms - naar mijn mening - teveel emotie in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
ETH verkocht op 1359dollar grmbl.. |:( Hodl past beter bij me heb ik wel gemerkt laatste dagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
JT schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 21:54:
[...]

Troost je met de gedachte dat ik ook in 2 alts zitten die momenteel flink falen :+
Hebben wij tickets gekocht voor de faaltrein ipv de moon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:02

JT

VETAK y0

AMARONE schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 22:05:
[...]

Hebben wij tickets gekocht voor de faaltrein ipv de moon?
Choo choo, all aboard into the deepest depths of the ocean :') :+

Ik heb de laatste tijd wel vaker alts gekocht die niet direct deden wat ik had gehoopt, deels gehouden en pakte toch nog redelijk uit. Dus geef het in ieder geval een paar dagen. Dat de BTC-trein nu vertrekt maakt niks uit als je straks in sats toch nog winst pakt op je alt.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Eth ook alweer boven de $1400. Das wel een hele sterke recovery mannen. $2000 soon! :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry1980
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 06-10 22:43
Iemand bekend met e-radix? Onlangs een artikel gelezen en ziet er erg interessant uit en zie dat deze binnenkort ook via bitfinex wordt verhandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Berry1980 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 22:11:
Iemand bekend met e-radix? Onlangs een artikel gelezen en ziet er erg interessant uit en zie dat deze binnenkort ook via bitfinex wordt verhandeld.
En waarom is deze zo interessant?

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Tominatie schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 22:11:
Eth ook alweer boven de $1400. Das wel een hele sterke recovery mannen. $2000 soon! :$
Was toch te verwachten? Lekker hodlen en vooral ff uitzoomen.

De 0.04 BTC moet er gewoon aan, die jacht is ETH begin dit jaar begonnen. Rondom dat level zal een veldslag plaatsvinden. Heb weinig TA-knowhow, maar logica is me niet vreemd.

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 19-01-2021 22:27 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:34
Mooooody schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 22:26:
[...]

De 0.04 BTC moet er gewoon aan, die jacht is ETH begin dit jaar begonnen. Rondom dat level zal een veldslag plaatsvinden. Heb weinig TA-knowhow, maar logica is me niet vreemd.
Veel (nieuwe) mensen gaan die rust pas vinden na de komende bear market. Dat was het nut van dat wij als een stel kanslozen de hele vorige bear market hier hebben rondgehangen.. ;)

Olifantenhuid gekweekt: check
Laag ingestapt: check
Warmer worden van een k-babe van @Verwijderd dan van een 20% stijging: check

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

[...]

Mee eens, na 0.04 lijkt de weg open.
Zelfs bij een run van BTC zie ik ETH op dit moment niet van koers veranderen.
Wellicht een afremming maar op termijn zie ik die >0.05 gehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
Wat een verkapte shakeout was dat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:15

WhySoSerious

Be the change.

Tominatie schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 22:11:
Bwoah ETH, da's mien munt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Als ik het goed heb, is het idee dat ETH het vanaf nu beter gaat doen dan BTC? Misschien moet ik dan eens een beetje schuiven, ik heb momenteel 85/15 BTC/ETH...

Ik ben vorige keer op de top van de shitcoin rally ingestapt, dus wat ervoor komt ben ik niet helemaal zeker van :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 06:27
Kom op met die altseason, BTC dominance onder de 66%

Ik wil ff wat targets bereiken, komt het huis ook weer ten goede :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry1980
Taro schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 22:16:
[...]

En waarom is deze zo interessant?
https://allesovercrypto.n...complete-uitleg-beginners

Schaalbaarheid

Zit nog niet zo lang in de crypto :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
[...]

Even ter illustratie. We hebben het eerste fib-level nog niet eens doorbroken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5WdanKhLDy5WIXCjWQt13Z9x1BI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4VWIR96oFaVTJKCuovWVSRI4.png?f=fotoalbum_large

Die wick in april 2017 loopt trouwens helemaal door tot 1.0 BTC. Dat was een dure aankoop :Y

[ Voor 5% gewijzigd door Stokstaart op 19-01-2021 22:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 12:42
Tominatie schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 20:45:
Oeff, heb maar weer verkocht. Verlies nemen hoort er ook bij helaas. Jammer
Watje! Misschien gaat het nu wel weer de goede kant op :+

dit is verre van een beleggingsadvies, verre van

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
[...]

Nja, dat ETH ooit op 0.04 BTC heeft gestaan of zelfs op 0.1 BTC zegt natuurlijk weinig. Het is natuurlijk totaal geen zekerheid dat het daar ooit weer naar toe gaat.

Da's hetzelfde als zeggen: BCH heeft ooit op 0.4 BTC gestaan dus dat zal die vast ook gaan doen nu.

Maar ik zie bij ETH wel veel koopkracht, dus het lijkt er idd op dat hij nog wel een mooie run kan/gaat krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Richh schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 22:45:
[...]

Watje! Misschien gaat het nu wel weer de goede kant op :+

dit is verre van een beleggingsadvies, verre van
Sorry baas :+
Maar eigk was m'n plan ook sws niet om in te kopen. Dacht ff snelle bounce pakken maar dat ging niet op. Dan pak ik liever een klein beetje verlies ipv dat ik misschien wel het zinkende schip in stap naar 30K bijv.

Tot nu toe is de BTC koers ook gewoon bearish in m'n ogen. Vandaag wederom tegen de weerstand en daarna omlaag. Pas als we die breken heb ik confirmatie dat we verder omhoog kunnen en dan durf ik ook wel weer in te stappen voor 'n ritje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
Met eth update wordt schaalbaarheid ook vergoot naar 1 of mogelijk zelfs 100 million tps.

Dus ja het is een selling point maar voelt wel een beetje als het paard achter de wagen spannen want die schaalbaarheid heb je pas nodig zodra heel veel mensen het gebruiken wat nu dus nog niet het geval is en mogelijk zelfs nooit.

Visa komt bijvoorbeeld niet eens boven 100k per seconde uit.

[ Voor 30% gewijzigd door Palindrome op 19-01-2021 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Imgnrydrmr schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 22:32:
Als ik het goed heb, is het idee dat ETH het vanaf nu beter gaat doen dan BTC? Misschien moet ik dan eens een beetje schuiven, ik heb momenteel 85/15 BTC/ETH...

Ik ben vorige keer op de top van de shitcoin rally ingestapt, dus wat ervoor komt ben ik niet helemaal zeker van :p
ETH doet het al meer dan een jaar beter dan BTC. Er zijn wat dagen dat het andersom is, maar grosso modo kruipt ETH al een tijdje omhoog in sats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
In de categorie better safe than sorry: zijn er hier nog mensen die CoinEx als exchange gebruiken / zijn er duidelijk redenen om ze NIET te gebruiken? Als ik google in het hele Crypto forum vind ik wel wat posts , veelal uit 2019. De reden dat ik overweeg ze te gebruiken is omdat ik een leuk flufje BSV heb terug gevonden recent (totaal gemist dat die hard fork er ook nog was na BCH) en een makkelijke manier om dit bruikbare coins te maken lijkt een BCH deposit te zijn naar een exchange die zowel BCH als BSV gelist heeft. Zoals bijvoorbeeld Coinex. Vervolgens omzetten naar BCH en alles weer withdrawen en profit.. Althans in theorie.

Onderschat ik risico's aan dit plan? Betere exchange / manier om dit te doen in jullie ogen?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 23:14:
[...]

ETH doet het al meer dan een jaar beter dan BTC. Er zijn wat dagen dat het andersom is, maar grosso modo kruipt ETH al een tijdje omhoog in sats.
Yep. Hier kan je snel zien welke top 50 coins het beter dan BTC hebben gedaan (laatste maand, laatste 90 dagen en laatste jaar). Zegt dat ook maar iets over de toekomst? Nee.

https://www.blockchaincenter.net/altcoin-season-index/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berry1980
Palindrome schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 22:49:
[...]

Met eth update wordt schaalbaarheid ook vergoot naar 1 of mogelijk zelfs 100 million tps.

Dus ja het is een selling point maar voelt wel een beetje als het paard achter de wagen spannen want die schaalbaarheid heb je pas nodig zodra heel veel mensen het gebruiken wat nu dus nog niet het geval is en mogelijk zelfs nooit.

Visa komt bijvoorbeeld niet eens boven 100k per seconde uit.
Dank voor je reactie! Duidelijk verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Uiteraard. Dat was een opmerking die voortkwam uit de stelling dat ETH het 'vanaf nu' beter ging doen dan BTC. Als je dat denkt zit je wel heel hard niet op te letten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 23:24:
Uiteraard. Dat was een opmerking die voortkwam uit de stelling dat ETH het 'vanaf nu' beter ging doen dan BTC. Als je dat denkt zit je wel heel hard niet op te letten.
Zal wel meer komen vanuit het of je nu nog kan instappen. Het is nog geen moon bij eth. Kan het wel heengaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 23:24:
Of je keek enkel naar de voorbije drie maanden. Geen schande.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Ziet eruit als het zoveelste DeFi project, de eerste munt die schaalbaar is....
Daar zijn er echt wel meer van

Begrijp ik nu goed dat het nog steeds een ERC-20 token is op het Ethereum netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Dat schuiven met potjes van BTC naar eth en weer terug zet mij wel aan het denken. Halen jullie daar veel winst mee op? Of het risico is the groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
AMARONE schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 23:33:
Dat schuiven met potjes van BTC naar eth en weer terug zet mij wel aan het denken. Halen jullie daar veel winst mee op? Of het risico is the groot?
Ligt eraan of je een beetje kan traden, het merendeel is er niet goed in want emoties.
Daardoor maak je vaak verkeerde beslissingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

TomTorquay schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 23:28:
[...]

Laatste 3 maanden - in Euro's - ETH +242,7% tov BTC +208,5%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 23:35:
Tussen 16 augustus 2020 en 4 januari 2021 was ETHBTC in een downtrend. Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken, geïnteresseerden kunnen alles zelf nakijken op bvb Tradingview.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 23:35:
[...]

Als toevoeging. BTC low na de 2017 ATH tot nieuwe ATH 1260%. ETH 1640%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
verkeerd gelezen

[ Voor 108% gewijzigd door SJAAKSJAAK op 19-01-2021 23:51 ]

doei

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Iedereen ligt in z’n nest, tijd voor groene kaarsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02:52
elektriekert schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 00:16:
Iedereen ligt in z’n nest, tijd voor groene kaarsen!
Of dikke rode dildo's!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
Voor in bed zeker?! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Laatst online: 17-09 00:52
Nog 2 uur dan mag China er weer een klap op geven, en groen mag wel weer ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onlandia
  • Laatst online: 26-03-2021
Ik mag hopen dat china weer gaat zorgen voor die groene kaarsen straks

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

TomTorquay schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 23:28:
[...]

Ik keek inderdaad naar Q4 vorig jaar, waar ETH toch achterop hinkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Ik kreeg net een melding van mijn blockfolio app dat ETH een nieuwe ATH heeft.
Gee idee dat ik die melding kon krijgen overigens :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
elektriekert schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 00:31:
Ik kreeg net een melding van mijn blockfolio app dat ETH een nieuwe ATH heeft.
Amai die zijn er snel bij :F

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 12:42
Afbeeldingslocatie: https://www.bitcoinrollercoaster.com/images/no-fun-roller-coaster-guy.gif

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Wow, dumpje vanaf we onder de 36k gingen :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Jup, was kutmuziek even, nog steeds spannend. Aan de andere kant, 1BTC blijft 1BTC waard 👌 we zijn hier niet van gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
tjonge jonge jonge mag ik een keer blij zijn dat btc daalt, en hopelijk ook ethereum
ik wacht al jaren op een lage eth price om in te kopen,
oh wacht dat was 4 maanden geleden :D
hahahah

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Laatst online: 17-09 00:52
Was deze al geplaatst? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
Typische "humor" van De Ideale Wereld. Pis, kak en seks. Ha ha ha. Wat een niveau op Canvas, de zender voor de meerwaardezoeker :/

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik schrik me net de pleuris jongens. Ik was lekker in dromenland en opeens word ik wakker van een enorm kabaal. Met m'n wazige kop kom ik overeind en heb geen idee wtf's happening. Een minuutlang kijk ik voor mij uit en denk wat is dat geluid geweest?

Loop ik naar m'n slaapkamerraam en ligt 'ie er helemaal uit. Het raam is gewoon kapot gevlogen. Ligt nu in de tuin en op straat overal kleine stukjes glas. :+

Heb dus maar eff staan bezemen om half 4 's nachts. 8)7
Bizar joh. Geen idee wat de aanleiding geweest kan zijn. Het geluid klonk echt als een spontane "collapse" van het glas.

Nja, om het nog maar ff OT te houden: De crypto's gaan nog steeds stabiel zie ik. D'r gebeurt helemaal niks, dus kan weer rustig slapen in hopelijk niet te veel kou. :+

Moon,lambo.
Glas,rekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 03:57:
Ik schrik me net de pleuris jongens. Ik was lekker in dromenland en opeens word ik wakker van een enorm kabaal. Met m'n wazige kop kom ik overeind en heb geen idee wtf's happening. Een minuutlang kijk ik voor mij uit en denk wat is dat geluid geweest?

Loop ik naar m'n slaapkamerraam en ligt 'ie er helemaal uit. Het raam is gewoon kapot gevlogen. Ligt nu in de tuin en op straat overal kleine stukjes glas. :+

Bizar joh. Geen idee wat de aanleiding geweest kan zijn. Het geluid klonk echt als een spontane "collapse" van het glas.

Nja, om het nog maar ff OT te houden: De crypto's gaan nog steeds stabiel zie ik. D'r gebeurt helemaal niks, dus kan weer rustig slapen in hopelijk niet te veel kou. :+

Moon,lambo.
Glas,rekt.
Wtf! Ik zou als het licht is toch eens wat verder op onderzoek uit gaan. Misschien was het een inbraakpoging van de man met de boormachine die wat te onhandig het raampje intikte! :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:36
Btc verpest het feestje weer eens. Hoopte op een uitbraak omhoog van btc, het kan nog.. maar het ziet er minder florissant uit nu.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
achja zit nog steeds braaf in die grote driehoek. niets aan de hand. Noemen we consolideren. Des te groter gaat straks de groene staaf worden.............of rode :X Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_8ciA8WAzcht6moN8RpoGxRXNQ4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cYAct8REiDuWtfetaLdWwnb4.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 54% gewijzigd door anti elppa op 20-01-2021 07:31 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:15

WhySoSerious

Be the change.

twit schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 06:49:
[...]

Wtf! Ik zou als het licht is toch eens wat verder op onderzoek uit gaan. Misschien was het een inbraakpoging van de man met de boormachine die wat te onhandig het raampje intikte! :o :+
Dan had het glas huis gelegen ipv op straat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 07:49
WhySoSerious schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 07:43:
[...]

Dan had het glas huis gelegen ipv op straat ;)
Potdomme, Derrick is al vroeg wakker 8)

Is het al tijd om te kopen? Buy the dip toch? :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 03:57:

Moon,lambo.
Glas,rekt.
Teken van een hogere macht.

Hier knapten de ramen ook spontaan, 2 dagen voordat we de 20k braken.

We gaan dus binnenkort de 40k breken! Tenminste, zo interpreteer ik het.

Mocht er nog een raam breken dan wordt het waarschijnlijk de 50k.

Hou ons op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
lijn komt erg dichtbij weer, hang met mijn vinger boven de sell knop nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:36
Oke.. ga maar omhoog btc ouwe bear... je trekt alles weer mee met je negatieve instelling.

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn fiat wordt steeds meer Bitcoin waard.

Ik zie het dus als positief, aangezien de verhouding van de 2 nog beter uitgebalanceerd dient te worden.

Vandaag of morgen komt mijn Trezor binnen, het zou mooi zijn als ik daar meteen een leuke buy in bij kan combineren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
PilatuS schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 23:39:
[...]

Als toevoeging. BTC low na de 2017 ATH tot nieuwe ATH 1260%. ETH 1640%.
Als toevoeging.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cQGoh9YVmTpD-Ylgc71C0oZiyg8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CqRgdtI4kL1Fi892wHFZtD7b.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 16:03

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 07:25:
achja zit nog steeds braaf in die grote driehoek. niets aan de hand. Noemen we consolideren. Des te groter gaat straks de groene staaf worden.............of rode :X [Afbeelding]
Misschien teken ik een beetje anders of op een andere grafiek, maar bij mij zit hij er net onder. :'(

Op zich zitten we (obv MA99) in een groene corridor, maar dit is wel een belangrijke support.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
MrWilliams schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 08:13:
[...]

Misschien teken ik een beetje anders of op een andere grafiek, maar bij mij zit hij er net onder. :'(

Op zich zitten we (obv MA99) in een groene corridor, maar dit is wel een belangrijke support.
ja licht ook erg aan welke exchange je hem trekt. maar vind et wel linke soep zo. kijk dalen vind ik prima, sell ik spot (en wellicht nog een short erbij), maar had me nu al beetje ingesteld op stijgen. Vannacht ook 1 long stopt out (net onder die lijn) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
anti elppa schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 08:18:
[...]

ja licht ook erg aan welke exchange je hem trekt. maar vind et wel linke soep zo. kijk dalen vind ik prima, sell ik spot (en wellicht nog een short erbij), maar had me nu al beetje ingesteld op stijgen. Vannacht ook 1 long stopt out (net onder die lijn) :(
Ik wacht nog op ETH dat daalt maar dat lijkt ook maar niet te lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 15:33

pim

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Q6UlJN5EhK5y9iUVs83I5pN74E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LAWOwapzZRUizB5921xwlx61.jpg?f=user_large

Zit er een correctie aan te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-10 11:39
djatwork007 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 08:18:
[...]

Ik wacht nog op ETH dat daalt maar dat lijkt ook maar niet te lukken.
In de nacht hebben we toch een aardig dipje gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:47

knakworst

Get more sats!

En nu weer moon!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-10 19:27

Woohooo

Smilie, James Smilie

Voorlopig mooi support gevonden en nog wat in kunnen kopen, al moet ik m'n fomo in bedwang houden. Pakt nu goed uit.

Driehoek zou meestal op 75 a 80% uitbreken, dat is dan donderdag of vrijdag naar de 50k ( of 23k)

-My 2 sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Tot nu toe gaat het goed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YYcY-eZSkU6wm5j1kB-JeTKJKYA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bokhJJlBLhzWgWWR3wNN9K9E.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Woohooo schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 08:29:
Voorlopig mooi support gevonden en nog wat in kunnen kopen, al moet ik m'n fomo in bedwang houden. Pakt nu goed uit.

Driehoek zou meestal op 75 a 80% uitbreken, dat is dan donderdag of vrijdag naar de 50k ( of 23k)

-My 2 sats
Ik vermoed dat ze wel iets van fud of joy gaan pushen gerelateerd aan de inauguratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
Stokstaart schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 08:35:
[...]

Ik vermoed dat ze wel iets van fud of joy gaan pushen gerelateerd aan de inauguratie.
Wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
pamp it vanmiddag bedoelt ie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Stokstaart schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 08:35:
[...]

"How do double your stimulus check in no-time! #crypto "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 18:43
Matthias87 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 08:38:
[...]

Als je op tijd uitcheckt klopt dat voor een deel van mensen ook wel :+

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 15:06

Bloodclot

Jawier!

Ducksy88 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 08:16:
[...]

Ik heb mijn flufje zien verdubbelen, nomnomnom :9
Maar, heel weinig x 200% is nog steeds weinig :p

Geen idee ook wat het is... Onderdeel van Vechain?
Vtho is de brandstof op de vechain-blockchain. Elke vechain die je hebt genereer je zelf vtho.

Elke transactie verbrand x-aantal vtho.

Totaal wordt er ongeveer 37miljoen vtho per dag gegenereerd. En er wordt dagelijks tussen de 5 en 15 miljoen verbrand (grootverbrander is walmart china).

De burn hoeveelheid haalt het dus lang (nog) niet met de dagelijks hoeveelheid generatie.

Gemiddeld gaat de burn nog steeds omhoog en er komen projecten binnenkort live die meer vtho verbranden.

Kwestie van tijd denk ik dat er meer geburned wordt dan er bij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 08:18:
[...]

Dat is heel zuur zeg. :/

Het gaat op zich prima zolang we boven de 35k (eigenlijk ~34,5-34,8k) blijven. Daar ligt voor de huidige piek een mooi support level. Anders is er nog een corridor waarvan de low momenteel op 33,3k ligt.

Ik heb nog zeker wel vertrouwen, maar heb het idee dat het grote, snelle stijgen even afgelopen is. Als alles houdt kunnen we misschien weer langzaam (lees: einde maand) naar de ATH toekruipen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
Ethereum interesting read:

https://old.reddit.com/r/...ll_case_for_ethereum_and/

Twee dagen oud. Was het vergeten te posten, wellicht dat mensen het leuk vinden om te lezen. Of zaken te weerleggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Bloodclot schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 08:44:
[...]

Totaal wordt er ongeveer 37miljoen vtho per dag gegenereerd. En er wordt dagelijks tussen de 5 en 15 miljoen verbrand (grootverbrander is walmart china).
Bijzonder want een relatie van mij heeft nog nooit een stickertje op de verpakking gezien daar en ze zijn daar een kleine speler met maar een paar honderd winkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Matthias87 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 08:38:
[...]

Meh, die circuleert al een tijdje. Denk eerder aan Janet Yellen of tether fud. Ik durf niet te hopen dat Biden in zijn speech iets gaat zeggen over digital currencies of crypto, maar dat zou natuurlijk ook een bepaald effect hebben..

Wel mooi om te zien dat exchange hack fud weinig effect meer heeft trouwens. Al is livecoin niet een hele grote..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
We gaan niet meer terug mannekes, 35K is de norm van BTC en 1350 USD voor ETH, gaat alleen maar up gaan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
djatwork007 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:06:
We gaan niet meer terug mannekes, 35K is de norm van BTC en 1350 USD voor ETH, gaat alleen maar up gaan nu.
Bron ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• djatwork007
Mijn gevoel, jullie tekenen hier al weken grafiekjes en geen enkele klopt, het basisvolume zit erin en het gaat er niet meer uit, volgens mij. We gaan nu gewoon rustig naar omhoog met kleine correcties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
djatwork007 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:06:
Hopium.

Zou mij niets verbazen als wij vandaag keihard onderuit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
Matthias87 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:08:
[...]

Hopium.

Zou mij niets verbazen als wij vandaag keihard onderuit gaan.
Keihard? Definieer? We gaan mss nog eens de 33-34K aantikken maar minder zal het niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Matthias87 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 08:56:
Ethereum interesting read:

https://old.reddit.com/r/...ll_case_for_ethereum_and/

Twee dagen oud. Was het vergeten te posten, wellicht dat mensen het leuk vinden om te lezen. Of zaken te weerleggen :)
Pfff, dit is dus waarom ik YT filmpjes kijk. :D

Maar goed artikel. Grootste maar is: Het (fee burning, sharding, PoS, Banking services, hogere transactiesnelheid, lagere transactiekosten, etc...) moet nog wel gerealiseerd worden. Daarnaast moet er ook nog adoptie plaatsvinden, want aan goede tech heb je zonder gebruikers niks.

Conclusie is inderdaad wel dat de basis en de ambities, die voor een mooie toekomst van Ethereum kunnen zorgen, er zijn.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

djatwork007 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:08:
[...]

Mijn gevoel, jullie tekenen hier al weken grafiekjes en geen enkele klopt, het basisvolume zit erin en het gaat er niet meer uit, volgens mij. We gaan nu gewoon rustig naar omhoog met kleine correcties.
_O- _O- _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
djatwork007 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:08:
[...]

Oh gevoel. dat klinkt als een net zo betrouwbare indicator als een TA voor mij :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:17
Beetje A87 light gevoelens krijg ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvanK
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-09 08:54
Vraagje: mensen kopen en verkopen steeds. Verzuipen jullie niet in de transfer fee’s!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
djatwork007 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:09:
[...]

Keihard? Definieer? We gaan mss nog eens de 33-34K aantikken maar minder zal het niet zijn.
Defineer?

Op mijn gevoel natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
DvanK schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:11:
Vraagje: mensen kopen en verkopen steeds. Verzuipen jullie niet in de transfer fee’s!?
Ik denk dat de meeste traders gewoon hun crypto op 1 exchange laten staan.
Pagina: 1 ... 40 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!