Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.952 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Aarebe1 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:44:
[...]

Dat denk ik ook.
Veel beginners zullen toch enig advies lenen aan zo'n berichtje.
Sowieso het aantal rekt personen hier is bizar hoog.
Op deze momenten komen er allemaal vragen in mij op als: wat is de gemiddelde leeftijd hier ? Heb het idee dat door de schoolsluiting er hier bovenmatig aantal middelbare scholieren aanwezig zijn die allemaal de wijsheid in pacht hebben ;)
Mensen die hier kopen aan de hand van een berichtje die iemand hier plaatst kunnen sowieso maar beter niet in crypto traden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:23
BettyBloQ schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:30:
[...]

Alleen werkt het zo niet. Weet je waar de meeste BTC bij Grayscale vandaan komen? Van BlockFi (en andere investeerders).

BlockFi geeft je een ~8% interest rate op BTC. Investeerders stallen daarom hun BTC bij BlockFi. BlockFi 'koopt' met deze BTC shares bij Grayscale (GUSD) omdat GUSD een dikke premium heeft. Door de aanschaf van deze GUSD wordt de premium nog groter en mensen zien dat Grayscale weer BTC toegevoegd heeft (ten onrechte denkend dat Grayscale deze massaal koopt), gevolg: hype. Totdat het niet meer werkt en het kaartenhuis instort.
Aangezien je zelf waarschijnlijk niet gaat reageren heb ik maar even research gedaan. Complete onzin, ik denk zelfs dat het scenario dat je schetst strafbaar is.

Uit de meest recente publicatie:
https://grayscale.co/wp-c..._Q3-2020_10Q_As-Filed.pdf

The custodian of the Trust is Coinbase Custody Trust Company, LLC (the “Custodian”), a third-party service provider. Bitcoin is held by the Custodian on behalf of the Trust and is carried at fair value. As of September 30, 2020, and December 31, 2019, the Trust held 449,791.02456026 and 261,192.14022299 Bitcoin, respectively.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Slux schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:46:
[...]

Mensen die hier kopen aan de hand van een berichtje die iemand hier plaatst kunnen sowieso maar beter niet in crypto traden
Hey, het is een hobby. Zie het als voetballen, dan speel ik in het bierteam maar niets eens in de basis. Zonder mensen die er niet goed in zijn kunnen er ook geen mensen wel goed zijn dus je moet mensen als ik koesteren 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:26
Helemaal mee eens dat we de 25k wel weer gaan zien (vandaag/morgen/volgende maand/volgend jaar). De 15k zou voor mij ook geen verrassing zijn (al gaat het dan wel pijn doen), maar ik vind je posts vrij stellig met vrij vertaald de boodschap: verkoop nu want we gaan eraan.

Het is niet per se negatief want ik ben wel blij met je bijdrages. Vergis je alleen niet dat zo'n post mogelijk best wat invloed kan hebben, ook op mensen die misschien niet reageren maar nu wel panic sellen. Hun fout dat ze geen plan hebben, maar ik zou het iets objectiever formuleren.

[ Voor 10% gewijzigd door Ypuh op 21-01-2021 10:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:46:
[...]

inderdaad, ik blijf ook SXP bagholder4life. Straks zal die wel weer $0.70 zijn ofzo. Drama coin :N
Pleister op de wonde is wel de 30% interest die je krijgt op SXP. Kun je het bloed toch een beetje mee stelpen.

Edit: Waar ETH net nog meegetrokken werd door BTC lijkt ETH nu weer los.

[ Voor 10% gewijzigd door knakworst op 21-01-2021 10:53 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Pelox schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:46:
[...]

Dat mag jij vinden. Net zoals ik iets mag vinden. Het is dus geen onzin maar een mening.
Een mening gebaseerd op paniek :). Het is pas januari en we zijn deze maand knijterhard gestegen. Veel te hard zelfs. Als je marketcycles naast elkaar legt zijn we nu ontzettend overbought, maar is het alsnog een peulenschilletje vergeleken met waar we eind dit jaar op zullen zitten.

Ik weet het, resultaten uit het verleden enzo, maar het heeft altijd nog een groter aanknopingspunt dan al die random doemscenario's die doen alsof we al in 2018-territorium zitten.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-10 02:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Ypuh schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:51:
[...]

Helemaal mee eens dat we de 25k wel weer gaan zien. De 15k zou voor mij ook geen verrassing zijn (al gaat het dan wel pijn doen), maar ik vind je posts vrij stellig met vrij vertaald de boodschap: verkoop nu want we gaan eraan.

Het is niet per se negatief want ik ben wel blij met je bijdrages. Vergis je alleen niet dat zo'n post mogelijk best wat invloed kan hebben, ook op mensen die misschien niet reageren maar nu wel panic sellen. Hun fout dat ze geen plan hebben, maar ik zou het iets objectiever formuleren.
Mijn advies aan iedereen in deze markt is hetzelfde als gisteren. Lekker kopen als het rood is (maar wel een plan hebben) en verkopen als het donkergroen is. Komen echt wel weer rodere, nog diepere dagen :P

En zo niet, dan heb je wat 'winst' gemist toch. Beter dan een verlies pakken.

We gaan echt niet rechtstreeks naar 100K of 10K toch ;) Ieder krijgt ruime kansjes voor leuke ritjes :)

[ Voor 5% gewijzigd door Malarky op 21-01-2021 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Zou leuk zijn als alle shitcoins een voor een weer 100 % doen, zoals sand .
Als dat gebeurt met sys dan ben ik een blij mens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Best presterende muntje shitcoinhier is pancakeswap. Had wat BNB naar Trust Wallet gestuurd met één of andere vage binance actie waardoor je CAKE kon farmen. Alle BNB uiteindelijk mid december ingewisseld voor CAKE en met de CAKE nog meer CAKE aan het farmen. Nu in ruim een maand tijd 20% meer CAKE en 40% hogere koers. Merkwaardig allemaal, bijna wachten tot het moment dat het allemaal REKT gaat het hele zooitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:53
.oisyn schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:52:
[...]

Een mening gebaseerd op paniek :). Het is pas januari en we zijn deze maand knijterhard gestegen. Veel te hard zelfs. Als je marketcycles naast elkaar legt zijn we nu ontzettend overbought, maar is het alsnog een peulenschilletje vergeleken met waar we eind dit jaar op zullen zitten.

Ik weet het, resultaten uit het verleden enzo, maar het heeft altijd nog een groter aanknopingspunt dan al die random doemscenario's die doen alsof we al in 2018-territorium zitten.
Ik heb het vooral over jouw mening op mijn post. Je noemt mijn post onzin alsof dat een feit is. Mijn post is een mening en het is niet relaxed als daar enkel en alleen onzin over geroepen wordt.

Verder snap ik je onderbouwing helemaal ging mij dus even enkel over de opmerking.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Pelox schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:59:
[...]

Ik heb het vooral over jouw mening op mijn post. Je noemt mijn post onzin alsof dat een feit is. Mijn post is een mening en het is niet relaxed als daar enkel en alleen onzin over geroepen wordt.

Verder snap ik je onderbouwing helemaal ging mij dus even enkel over de opmerking.
Dus alleen jij mag je mening als feit presenteren, maar als ik dat doe is het een probleem :?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Malarky schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:46:
Even visueel:
[Afbeelding]

We kunnen bijvoorbeeld vanaf 30K zomaar een ritje maken naar die oranje lijn, zal tegen die tijd 35K zijn? zonder dat ik er bullish van wordt. Zou dan nog steeds gokken dat we in de achtbaan naar de 25K zitten.

Als we de oranje lijn zouden breken, JAH, dan type ik hier hele andere dingen.
Ter illustratie, die oranje lijn is het niveau van gistermorgen... Het niveau van 35u lag er zo'n 10 5% boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:04
knakworst schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:57:
Best presterende muntje shitcoinhier is pancakeswap. Had wat BNB naar Trust Wallet gestuurd met één of andere vage binance actie waardoor je CAKE kon farmen. Alle BNB uiteindelijk mid december ingewisseld voor CAKE en met de CAKE nog meer CAKE aan het farmen. Nu in ruim een maand tijd 20% meer CAKE en 40% hogere koers. Merkwaardig allemaal, bijna wachten tot het moment dat het allemaal REKT gaat het hele zooitje.
Zolang er projects bij blijven komen met een hoge APY zal het nog wel doorgaan, zeker als deze projecten op de Binance Launchpool staan. Zodra de projecten opdrogen of van hele beroerde kwaliteit worden dan is het denk ik tijd om te cashen, immers de vraag naar cake zal afnemen als er geen goede farming options zijn.

Overigens is die BSC wel echt een verademing qua fees tov ETH, paar cent per transactie

#ditismijnkijkophetproject ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
.oisyn schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:59:
[...]

Dus alleen jij mag je mening als feit presenteren, maar als ik dat doe is het een probleem :?
Laat maar..

Dit is een Oisyn discussie.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik maak m' n kontje alvast ready voor meer rode dildo's.
Je kan maar beter anticiperen momenteel. Hopelijk komt er nog een bounce maar 'k begin er weinig geloof in te krijgen.

Keihard rekt. Vol onder de $30k. Huilen geblazen. Ik voel het in de lucht. Fuck

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:24
* Ray_ zoomt weer even uit.

* Ray_ leest de reacties hier.

Stelletje jankerds :) Zijn jullie opeens allemaal op 40K ingestapt ofzo?

[ Voor 20% gewijzigd door Ray_ op 21-01-2021 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-06-2024
Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:07:
Ik maak m' n kontje alvast ready voor meer rode dildo's.
Je kan maar beter anticiperen momenteel. Hopelijk komt er nog een bounce maar 'k begin er weinig geloof in te krijgen.

Keihard rekt. Vol onder de $30k. Huilen geblazen. Ik voel het in de lucht. Fuck
Eerst een bounce up naar de 33,5k voordat we weer hard omlaag gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15:01
.oisyn schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 02:21:
[...]

[...]

Het is kortzichtig om uit te gaan van een paar woorden in de whitepaper. Dat is waar de hele Bitcoin Cash onzin op is gebaseerd. Je zal op z'n minst ook moeten kijken naar de discussies die Satoshi zelf voerde om zijn achterliggende gedachtengang te gebrijpen.

Twitter thread: https://twitter.com/danheld/status/1084848063947071488?s=19

Niet dat het boeit, overigens, ik zie Satoshi niet als heilig en onfeilbaar. Als hij wel vond dat het een betaalsysteem was waarbij een kopje koffie voor altijd op de blockchain moet blijven staan, dan heeft ie ongelijk wmb ;)
Bedankt voor de twittah link, was goed om die tijdlijn en acties zo even te zien.
Dat btc eigenlijk helemaal geen peer-to-peer cash kan zijn klopt eigenlijk wel (tussenkomst van miners), daar heb ik nooit zo aan gedacht.

Wat betreft Lightning Network weet ik niet of dit de toekomst gaat worden, dat is een kwestie van afwachten denk ik, nu zijn er natuurlijk ook nog niet veel mensen in de cryptospace.

Daarbij komt ook nog de vooruitgang van andere blockchain/DLT om de hoek kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
QA123 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:09:
[...]

Eerst een bounce up naar de 33,5k voordat we weer hard omlaag gaan....
Daar hoop ik ook op maar het lijkt nergens naar op 't moment. 8)7
Heb sterk het vermoeden dat we straks een behoorlijke rode candle krijgen wederom.

Hopen op het beste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Pelox schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:04:
[...]

Laat maar..

Dit is een Oisyn discussie.
Die ad hominem negeer ik maar even, maar niet die "laat maar", want de dubbele standaard hier is tekenend.
Pelox schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:36:
[...]

Onder de 25k is het echt afgelopen ja. [..]
Lees: Ik denk dat het onder de 25k echt afgelopen is ja...
Lees: Die stelling vind ik onzin

Als we bij jouw post een disclaimer erbij moeten verzinnen dat dat jouw mening is, dan moet je dat bij mijn post natuurlijk ook doen :)

[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 21-01-2021 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 13:00
Mooie boog omlaag weer v.w.b.t. alle munten. Flufje bijkopen en de rest hodl dan maar

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Shaflic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09 21:00
Zojuist mijn allereerste crypto ooit gekocht. BTC. :)

Wil middels DCA strategie iedere week een stapje zetten. Ga hodl/bagholder. Ben geen type om me ieder uur druk te maken over een koers.

Geloof eigenlijk niet zo in (de huidige) cryptocurrencies, maar veel mensen doen dat wel. De techniek is prachtig, maar tegelijk zie ik in crypto gigantisch veel scams, speculatie, opportunisme, hebzucht. Ik vind het huidige bankenstelsel verziekt, maar in die zin crypto tot nu toe niet veel beter.

Ben bang dat het nu wel weer naar 25-20k gaat zakken. Niet zo laag als eerder, maar tegelijk verwacht ik wel dat er dusdanig veel mensen nu in geloven dat hij uiteindelijk weer op gaat veren naar 50-100k.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• elektriekert
Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:31:
[...]

Grote kans dat we idd lager gaan hoor. Ik ben straks ook gewoon een weak hand en dump die meuk voor 't verlies "te groot" wordt. :+

Alts blijven wel vrij sterk moet ik zeggen. In het verleden gingen die toch nog een stuk harder naar beneden.
Dus ik zeg tegen hem: “Als die btc van je beschadigd is, en je wil er wat aan doen,
7(8)7 kom op dan! Vuile vieze altseason!

BTC dominance is langzaamaan aan het dalen,
Wellicht dat de alts uit de verf gaan komen.

Dit is financieel advies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-10 19:19
Shaflic schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:16:

Wil middels DCA strategie iedere week een stapje zetten. Ga hodl/bagholder. Ben geen type om me ieder uur druk te maken over een koers.

Geloof eigenlijk niet zo in (de huidige) cryptocurrencies, maar veel mensen doen dat wel. De techniek is prachtig, maar tegelijk zie ik in crypto gigantisch veel scams, speculatie, opportunisme, hebzucht. Ik vind het huidige bankenstelsel verziekt, maar in die zin crypto tot nu toe niet veel beter.

Ben bang dat het nu wel weer naar 25-20k gaat zakken. Niet zo laag als eerder, maar tegelijk verwacht ik wel dat er dusdanig veel mensen nu in geloven dat hij uiteindelijk weer op gaat veren naar 50-100k.
Tipje: stop ook wat in ETH.

Disclaimer: dit is geen financieel advies ;)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaflic
Stokstaart schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:17:
[...]

Heb heel erg getwijfeld om inderdaad die beide 75/25 te doen. Vooral omdat het de 2 grootste in hun eigen klasse/type zijn. Ga daar nog even verder onderzoek naar doen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Stokstaart schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:17:
[...]

Nu? Hij is net door resistance gebroken op 4H EMA50.. Ik zou even wachten wat die doet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Over planB gesproken, volgens het Stock-To-Flow-model, je weet wel, dat ding dat $100k voor het eind van het jaar voorspelt op basis van het verleden, zouden we vandaag op 28.2k moeten zitten. Zelfs volgens optimisten zaten we nog steeds erg hoog net. https://digitalik.net/btc/

Neemt niet weg dat ik me zorgen maak, maar dat is omdat ik morgen financieel onafhankelijk wil zijn en BTC miljoenmiljard wil, en in het algemeen meer schrik van rode dildo's dan dat ik blij ben met groene, maar niet omdat het nou echt realistisch is.

Afijn, lekker wat bijgekocht en hij blijft nu een beetje hangen toch. Lijkt het goede moment geweest te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29

Waarom stap je nu in als je verwacht dat de 25k aangetikt gaat worden? Het idee van DCA is toch dat je profijt kan hebben van gespreid instappen op gunstige momenten? (Oprechte vraag, ben zelf ook een beginner).

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-10 19:19
Matthias87 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:18:
[...]

Nu? Hij is net door resistance gebroken op 4H EMA50.. Ik zou even wachten wat die doet
In $ not so bullish, in BTC MEGA bullish..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert

Verwachtingen in de cryptowereld op korte termijn zijn gevaarlijk, aangezien dat je voor de HODL techniek gaat verwacht ik dat je lange termijn denkt (3-5 jaar).
En als je het geld kan missen: (y)

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Pelox
Succes iedereen hier. Ik ga me even bezig houden met leukere dingen. Was gezellig! Dikke kus! Wellicht tot over een tijdje..

[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 21-01-2021 11:22 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Jedi_Pimp schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:19:
[...]

Waarom stap je nu in als je verwacht dat de 25k aangetikt gaat worden? Het idee van DCA is toch dat je profijt kan hebben van gespreid instappen op gunstige momenten? (Oprechte vraag, ben zelf ook een beginner).
Omdat het bijna onmogelijk is om de markt te timen, als een Whale nu ff 20000BTC koopt vliegt de markt weer omhoog.
Men zegt: “Time I’m the market beats timing the market”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
DOT staat op de crossroads, what will it be.

Lijkt up, gogogo

[ Voor 18% gewijzigd door Matthias87 op 21-01-2021 11:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaflic
elektriekert schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:19:
[...]

Verwachtingen in de cryptowereld op korte termijn zijn gevaarlijk, aangezien dat je voor de HODL techniek gaat verwacht ik dat je lange termijn denkt (3-5 jaar).
En als je het geld kan missen: (y)
Ja vandaar inderdaad langere termijn. Het is maar een klein bedrag (5%)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-10 02:31

Malarky

Wils voor wat ieder

elektriekert schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:21:
[...]

Omdat het bijna onmogelijk is om de markt te timen, als een Whale nu ff 20000BTC koopt vliegt de markt weer omhoog.
Men zegt: “Time I’m the market beats timing the market”
Blijken ze dat dus toch opvallend vaak niet te doen en zich te houden aan TA. Wat een geluk :P

Als TA al werkt in de stock market waar de waarde tenminste nog op IETS gebasseerd is, dan zeker in de crypto market waar elk nieuwsbericht nauwkeurig getimed wordt, traden met voorkennis als 'juist en slim' wordt gezien en het toezicht minimaal is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaflic
Jedi_Pimp schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:19:
[...]

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat komende maand de 50k aangetikt wordt en hij de rest van het jaar zo door groeit.

Het idee van DCA is dat je iedere week of maand een vaste positie neemt en hoe lager hij gaat, hoe meer currency je dus inkoopt. Als uiteindelijk op termijn weer 30k wordt gehaald, dan hou je er nog wat aan over.

Omdat ik denk dat het ook zomaar naar de 20-25k kan zakken, kies ik juist voor DCA en ga ik niet ineens alles investeren, want dan moet ik wachten tot hij boven de inkoop komt voordat je er iets aan overhoudt.

Ik smeer uit zodat de eventuele klap (en dus ook winst) veel zachter is.

Ik vond dit een interessant artikel die het goed uitlegt. Al is dit een combinatie van DCA en VA:
https://medium.com/huddlo...in-recession-d04eb7cf3dd3

[ Voor 9% gewijzigd door Shaflic op 21-01-2021 11:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
PHPResource schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:08:
Misschien gaat'ie support vinden op de MA 25 van de weekly. Betekent nog ruim stuk naar beneden eerst
Nog steeds mogelijk. Alle ma's op de kortere tijdframes zijn al doorbroken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PHPResource schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:29:
[...]

yep. $30K gaat eraan verwacht ik. Support vinden rond $25-27K en dan hopen dat het niet lager gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:38:
[...]

yep. $30K gaat eraan verwacht ik. Support vinden rond $25-27K en dan hopen dat het niet lager gaat.
Waar heb je die glazen bol vandaan? :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:38:
[...]

En ik zeg $35k gaat er vandaag weer aan en MA's en TA's hebben hooguit af en toe voorspellende waarde omdat, als er maar genoeg mensen in geloven, ze het eens zijn over wanneer ze weer in moeten stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:25
PHPResource schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:29:
[...]

kans is klein. Daarvoor zit nog de w21ema en die heeft in alle bullruns perfect als support gewerkt. Die zit nu net iets boven de 22k. Als ie daar doorheen gaat is het over en out voor deze bullrun en gaan we 2 jaren beren tellen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Godverdikke. Sell order niet geraakt vannacht, ziekerig deze morgen waardoor je wat langer slaapt en dan is dit gebeurd 8)7

We zijn nu zo te zien gebounced op de 32k? Eens zien of die het houdt, anders is het op naar de 30k...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DylanV1990
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22-05 22:04
anti elppa schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:46:
[...]

kans is klein. Daarvoor zit nog de w21ema en die heeft in alle bullruns perfect als support gewerkt. Die zit nu net iets boven de 22k. Als ie daar doorheen gaat is het over en out voor deze bullrun en gaan we 2 jaren beren tellen
Op zich ook prima als je, net zoals ik, liefst nog even dooraccumuleert m.b.t. BTC en ETH :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
BTC gaat toch serieus UP nu??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
ik gooi de fiat nog niet op de trein. kan goed dat er nog een trapje komt straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardovv
Ja... eind van de dag is het weer lachen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Aarebe1 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:45:
[...]

Waar heb je die glazen bol vandaan? :F
Nja, elke voorspelling is glazenbollen werk. Hoop verder gewoon op een stijging aangezien ik nog voor 50% in BTC zit.

Verder is het getal niet uit de lucht gegrepen, het lijkt mij een reasonable target. Je ziet dat rond die prijzen duidelijk "demand" zit. $30K is voor mij meer een psychologische support dan dat het echt een heel sterke support is. Heeft al aangetoond breekbaar te zijn.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OP94Auv.png

Vooralsnog is dit nog niet in play maar ik hou er wel rekening mee. Een daling van nog zo'n 15 a 20% is goed mogelijk vanaf hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:16
Ook weer interessant om even de ADHDuitser te bekijken
YouTube: 🚨URGENT EMERGENCY FOR ALL BITCOIN & ETHEREUM HOLDERS 🚨 [exact target...

Hij voorspelt $22k USD en zegt buy the dip ;)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ScuL schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:58:
YouTube: 🚨URGENT EMERGENCY FOR ALL BITCOIN & ETHEREUM HOLDERS 🚨 [exact target...

Snap niet dat mensen het nuttig vinden om naar dit soort youtubers te kijken tbh. Deze mensen schreeuwen elke dag weer wat anders. Het heeft imo geen meerwaarde, volg gewoon je eigen plan en denkwijze. :)

Mja, sommige zien het misschien als entertainment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa

zeggen de meeste die al ff meedraaien en uitzoomen tot de weekly charts. 21weekly ema is the secret

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:00:
[...]

Snap niet dat mensen het nuttig vinden om naar dit soort youtubers te kijken tbh. Deze mensen schreeuwen elke dag weer wat anders. Het heeft imo geen meerwaarde, volg gewoon je eigen plan en denkwijze. :)

die duitser heeft iig meer nuttigs te melden dan 99% van de mensen hier :X :X
maar beide volg ik voor de lol en entertainment

Daar komt nog bij, de meeste hier zitten te kort in crypto om uberhaubt een goed plan te kunnen maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Ik houd het op 28.8k, ten opzichte van de top toch een stevige min.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:28
Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:00:
[...]

Ik vind het wel vermakelijk om te zien hoe de analyse wordt gedaan. Daar kan ik simpelweg veel kan leren omdat ik daar nog veel te weinig over weet. Soms zitten er best handige opmerkingen in. Ik pak het zeker niet als advies :) Hoogstens als 'ik hou het in m'n achterhoofd'. Feit is alleen dat een analyse van iemand die hier al jaren mee bezig is meer waarde heeft (kans) dan m'n eigen gestuntel.

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djatwork007
En op het einde winnen de Duitsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Mijn hopium zegt dat we nu weer moon gaan.

Mijn gezonde verstand zegt, alles gaat REKT. Waar moet ik naar luisteren?

[ Voor 47% gewijzigd door knakworst op 21-01-2021 12:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Nou ja, als er een KrautKoin was zou ik er zeker geld in steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Laatst online: 14:18

Fake reactions onder video ( maar betekent niet direct dat hij ongelijk heeft)

[ Voor 15% gewijzigd door _Gast_ op 21-01-2021 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Waarom zouden ze de markt nu al in willen laten storten, daar wordt toch niemand écht rijk van? Helemaal niet als je ziet hoeveel geld er onlangs bijgestort is.

$25k lijkt me nou ook niet echt het punt om weer flink in te slaan, daarvoor moeten we nog verder terug, maar dan is al het vertrouwen weg. Dit soort schommelingen van $30-40k lijken me veel gunstiger.

[ Voor 38% gewijzigd door Ypuh op 21-01-2021 12:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Tip: draai je mobieltje 180 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Binancedoet raar. Mijn totaalwaarde is lagerdanmn spotwaarde .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• djatwork007
Ladonna schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:19:
Binancedoet raar. Mijn totaalwaarde is lagerdanmn spotwaarde .
Uwspatiebalkookprecies >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-09 11:17
Kan iemand een crowdfunding actie opzetten om de cryptos te redden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
Na mijn Tether "fud" volledige uitstap vorige week, ga ik in kleine stapjes weer inkopen ondanks dat de zorgen nog lang niet weg zijn.

Dus ga een tiental procent langzaam terugkopen tijdens de dip, steeds in kleine stapjes. Net de eerste flufje teruggekocht op 32.2k. Volgende buy order staat op 30k, en dan weer op 28k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:37

MicroWhale

The problem is choice

tony-stark schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:22:
Kan iemand een crowdfunding actie opzetten om de cryptos te redden?
Pomp zelf die miljarden van je er maar in @tony-stark :w

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bithan
  • Laatst online: 07-03-2021
ETH tart terug de 1250$ level - spannend

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Ik had al een nier verkocht voor crypto, nu moet ik gvd de andere verkopen voor brood??

Maarreuhm, stay calm piepel.
Hoort er allemaal bij. What goes up will come down. Tenminste, zo werkt het bij mij altijd. En ook weer andersom.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:42
Wel verdorie, het duurt een maandje langer tot we een nieuwe ATH aantikken :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QA123
Ali Baba 1001 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:28:
Ik had al een nier verkocht voor crypto, nu moet ik gvd de andere verkopen voor brood??

Hoort er allemaal bij. What goes up will come down. Tenminste, zo werkt het bij mij altijd. En ook weer andersom.
Nu ook hopen dat op lange termijn "what goes down, must go up" geldt. Of dat deze wijsheid bij de Grand Canyon ook van toepassing is op crypto:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tElZzIdQGaATsamVY4xGsieIluY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6qY7rb64skWW3sLKa1PTBDNX.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:50

WhySoSerious

Be the change.

knakworst schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:18:
[...]

Tip: draai je mobieltje 180 graden.
Nu zie ik de achterkant? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 18:46

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

Ali Baba 1001 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:28:

Of gewoon nog meer crypto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
QA123 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:27:
Na mijn Tether "fud" volledige uitstap vorige week, ga ik in kleine stapjes weer inkopen ondanks dat de zorgen nog lang niet weg zijn.

Dus ga een tiental procent langzaam terugkopen tijdens de dip, steeds in kleine stapjes. Net de eerste flufje teruggekocht op 32.2k. Volgende buy order staat op 30k, en dan weer op 28k.
Nog steeds is het uitkijken met Tether hoor. Het is zo betreurend dat al 't volume via /USDT pairs loopt anders had ik allang BUSD gebruikt..

Uit updates rondom het onderzoek begrijp ik dat Tether heel veel onzin documenten heeft ingeleverd en daarna gevraagd heeft om uitstel. Dus ze hebben nog steeds geen bewijs aangeleverd dat het allemaal wel klopt. #verrassend #not.

Daarnaast hebben ze een topadvocaat gespecialiseerd in witwaspraktijken etc. aangenomen. Dat zegt imo wel genoeg 8)7

Al is het natuurlijk nog steeds: onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Het zaakje stinkt.

Ik hoop dat binance(als 1 vd grootste spelers) nou 'ns actie gaat ondernemen. Zorg er gewoon voor dat je die USDT gaat omwisselen bij Tether voor echte dollars. Daarna kan je de USDT toch gewoon keurig omzetten in BUSD en delist je Tether van de exchange.

Maarja, dat gaat natuurlijk niet omdat deze Tethers niet gebacked zijn :+
Een waar dilemma voor Binance & de cryptomarkt in het geheel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:56

Bever!

3

Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:38:
[...]

Nog steeds is het uitkijken met Tether hoor. Het is zo betreurend dat al 't volume via /USDT pairs loopt anders had ik allang BUSD gebruikt..

Uit updates rondom het onderzoek begrijp ik dat Tether heel veel onzin documenten heeft ingeleverd en daarna gevraagd heeft om uitstel. Dus ze hebben nog steeds geen bewijs aangeleverd dat het allemaal wel klopt. #verrassend #not.

Daarnaast hebben ze een topadvocaat gespecialiseerd in witwaspraktijken etc. aangenomen. Dat zegt imo wel genoeg 8)7

Al is het natuurlijk nog steeds: onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Het zaakje stinkt.

Ik hoop dat binance(als 1 vd grootste spelers) nou 'ns actie gaat ondernemen. Zorg er gewoon voor dat je die USDT gaat omwisselen bij Tether voor echte dollars. Daarna kan je de USDT toch gewoon keurig omzetten in BUSD en delist je Tether van de exchange.

Bel ff met cz en leg het nog eens uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
wtf is dit. Dikke rode cijfers ineens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Matthias87
AMARONE schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:42:
wtf is dit. Dikke rode cijfers ineens.
Niet alles. DOT sluit zo af 4H met een morning star. Retracement over, next pump inc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Matthias87 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:45:
[...]

Niet alles. DOT sluit zo af 4H met een morning star. Retracement over, next pump inc.
Geen DOT hier, wel REKT

We zouden toch alleen maar richting moon gaan na die dip van afgelopen week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bever! schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:42:
[...]

Bel ff met cz en leg het nog eens uit
Ik zou het graag willen doen. Begrijp zelf echt niet hoe 't mogelijk is dat CZ/binance daar niet al mee bezig zijn. Als je de slogan "funds are safu" hanteert zorg er dan ook gewoon voor!!

Hoe kun je als exchange nou met een stablecoin in zee gaan die geen enkele openheid van zaken/transparantie/audits heeft/doet. Daarnaast kun je door het omzetten van USDT naar BUSD je eigen stablecoin enorm boosten omdat het volume wat Tether achterlaat richting je eigen stablecoin gaat.

Ik zie alleen maar win wins.

Tenzij Tether dus niet gebacked is en deze tokens niet om te ruilen vallen voor echte dollars. Dan snap ik het :). Dan is het gewoon hopen op het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
Matthias87 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:45:
[...]

Waarom denk jij dat er nog een pump komt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:47:
[...]

Ik zou het graag willen doen. Begrijp zelf echt niet hoe 't mogelijk is dat CZ/binance daar niet al mee bezig zijn. Als je de slogan "funds are safu" hanteert zorg er dan ook gewoon voor!!

Hoe kun je als exchange nou met een stablecoin in zee gaan die geen enkele openheid van zaken/transparantie/audits heeft/doet. Daarnaast kun je door het omzetten van USDT naar BUSD je eigen stablecoin enorm boosten omdat het volume wat Tether achterlaat richting je eigen stablecoin gaat.

Ik zie alleen maar win wins.

Tenzij Tether dus niet gebacked is en deze tokens niet om te ruilen vallen voor echte dollars. Dan snap ik het :). Dan is het gewoon hopen op het beste.
Bij BUSD betaal je geen maker fees als je met limit orders werkt, zou voor zuinige Nederlanders toch een goed argument moeten zijn. Zeker voor de ETH, BTC, BNB pairs met BUSD is het orderboek voldoende tenzij je met lambo bedragen werkt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
Ik dacht dat jij niks meer zou zeggen. Ook al niet lang volgehouden dus. Net als eerdere beslissingen _O-

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Ondertussen is ETH weer boven de 1250 dollar.

And it's gone...

[ Voor 18% gewijzigd door knakworst op 21-01-2021 12:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:50:
Ondertussen is ETH weer boven de 1250 dollar.
Dikke vette moon oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:38:
[...]

Ik snap het probleem wel, maar even de andere kant, los van dat ze zouden liegen, fundamenteel maakt het eigenlijk niks uit of Tether nou
- niet gebackt is door het aantal dollars
- gebackt is door het aantal dollars die gebackt zijn door niks.

maar goed, dat is wel heel erg vanuit crypto bekeken en niet vanuit de reële werkelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
djatwork007 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:49:
[...]

Waarom denk jij dat er nog een pump komt?
Eigenlijk zit dat al heel heel beknopt in mijn bericht. Pump is wellicht overdreven, maar in ieder geval beweging naar boven. Maar op 4H chart zie je dat er een flinke upward trend move geweest is.

Blijft vervolgens een aantal perioden (candles) netjes hoveren boven EMA 25/50 in zijn retracement, en je ziet veel support in de laatste candle (morning star).

Ik verwacht dat deze blijft stijgen. Had deze harder gedaald, onder EMA50, was ik waarschijnlijk uitgestapt.

We zullen het zien. Ik ben maar een leek. Maar probeer heel veel te leren dagelijks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Lower lows en lower highs. Inmiddels is de downtrend wel ingezet denk ik.

Het is ook niet zo dat bitcoin dominance echt afneemt of er geen geld uit de totale mcap wegstroomt. Een stable coin of fiat lijkt me voor nu de beste keuze.

Maar eens kijken of BTC de 29.000 gaat houden.

[ Voor 9% gewijzigd door Kenny_026 op 21-01-2021 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
anti elppa schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:52:
[...]

ik gooi de fiat nog niet op de trein. kan goed dat er nog een trapje komt straks
incoming :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Matthias87 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:56:
Eigenlijk zit dat al heel heel beknopt in mijn bericht. Pump is wellicht overdreven, maar in ieder geval beweging naar boven. Maar op 4H chart zie je dat er een flinke upward trend move geweest is.

Blijft vervolgens een aantal perioden (candles) netjes hoveren boven EMA 25/50 in zijn retracement, en je ziet veel support in de laatste candle (morning star).

Ik verwacht dat deze blijft stijgen. Had deze harder gedaald, onder EMA50, was ik waarschijnlijk uitgestapt.
Volgens mij is de daling van vanochtend nog maar het begin. We zijn uit de driehoek gezakt. Die driehoek hield dagen stand, dat betekent dat er volatiliteit opgebouwd wordt. Dat houdt dan weer in dat de move die we vanochtend zagen waarschijnlijk nog niet alles is. Ik verwacht nu een matig snelle daling naar het steunniveau van 30k en dan (na eventueel een opleving) een drop naar ~26k.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
TomTorquay schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 13:03:
[...]

Volgens mij is de daling van vanochtend nog maar het begin. We zijn uit de driehoek gezakt. Die driehoek hield dagen stand, dat betekent dat er volatiliteit opgebouwd wordt. Dat houdt dan weer in dat de move die we vanochtend zagen waarschijnlijk nog niet alles is. Ik verwacht nu een matig snelle daling naar het steunniveau van 30k en dan (na eventueel een opleving) een drop naar ~26k.
Ik sprak over DOT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Die blijft idd nog steeds erg hoog. Bijzonder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Ok, dat had ik niet door. Dacht even met m'n nog slaperige kop dat iedereen hier nu wel met BTC zou bezig zijn. Nu ja, een BTC-crash lijkt me ook geen goed nieuws voor de altcoins.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Er begint nu ook eindelijk wat volume achter de rode candle te zitten. $32K is loessoe.
De psychologische grens van $30K komt in zicht.

Reeeeeeeeeee
Rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
we zijn weer bij die vorige crash punt beland van 10 dagen geleden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:42
Toch weer een stukje hodl pot verkocht.

Drop maar door, 28k of 25k, ik koop wel bij.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
Is dit een Biden effect?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BettyBloQ
  • Laatst online: 27-10-2021
Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:47:
[...]

Omdat Binance groot geworden is door Tether (en de door Tether gepumpte cryptomarkt). Tegenwoordig lijkt het misschien een toko die zijn zaakjes netjes op orde heeft maar in het verleden was dit zeker niet het geval. Binance probeert de ondergang van Tether ook zolang mogelijk te rekken in de hoop zelf de dans te ontspringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
https://fortune.com/2021/...rrency-warning-terrorism/

Dit soort dingen helpen zeker niet mee. Ze zetten het verhaal ook wel door. Daar creëert het democratische blok toch weer flink fud mee.

[ Voor 13% gewijzigd door Kenny_026 op 21-01-2021 13:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Richh schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 13:08:
Toch weer een stukje hodl pot verkocht.

Drop maar door, 28k of 25k, ik koop wel bij.
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/images/5f065533f885707ed443f457af7cfba5/tenor.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djatwork007
Ok, op 900 eur ETH inkopen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:50

WhySoSerious

Be the change.

Hoe verder we dalen, hoe meer ruimte er naar boven is!!!
Pagina: 1 ... 48 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!