If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Om 12u48 knalden BTC en ETH de lucht in.
Ook nog een flufje gekocht deze morgen.
Nu hopelijk eindelijk eens op naar de ATH voor ETH
Nee dat is ook zo.Crypts schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:18:
[...]
Je had toch winst? Verder niet teveel over nadenken.
Je moet ook niet te greedy worden natuurlijk, maar alsnog.. Het is wel weer typisch
$ alias cd='rm -rf'
Ja joh, niet te houden die rode kaars...JT schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:14:
@Mooooody en daar gaat KSMLiefde, kinderen auto's...oh nee wacht
Hij zit nog ruim boven de koers van vanochtend

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 18-01-2021 13:23 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Vergeet LTC nietSlonzo schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:18:
Maandagdipje is voorbij zo te zien.
Om 12u48 knalden BTC en ETH de lucht in.
Ook nog een flufje gekocht deze morgen.
Nu hopelijk eindelijk eens op naar de ATH voor ETH

Digitale factuur nemen, die achtergrond is gewoon altijd knalwit.Lord Anubis schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:46:
Het moet in Hoge resolutie, dus je moet nauwkeurig werken met uitlijning en letter kleur.
Ganse adresblok verwijderen en een nieuw neerzetten in een semi-passend kleur/font.
Eventueel de kleur samplen van de lettertjes eronder.
Minder werk, ziet er beter uit
Gaat dat dooie paard ook eindelijk eens wat doen?
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Hij is door de MA99 heen voor de 15h view, daar had ik op gehoopt als support voor misschien een hele snelle profit maar dan hou ik hem gewoon wat langer, net zoals NEOMooooody schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:22:
[...]
Ja joh, niet te houden die rode kaars...
Hij zit nog ruim boven de koers van vanochtendLaat staan vorige week...
Het is niet bedoeld als kritiek ofzo he, vind het gewoon grappig dat precies uit komt wat jij zegt, BTC omhoog KSM omlaag
[ Voor 7% gewijzigd door JT op 18-01-2021 13:26 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Dat paard spant vaak wel de kar voor wat BTC en ETH gaan doenDaacuso schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:24:
[...]
Gaat dat dooie paard ook eindelijk eens wat doen?
Inderdaad BTC stijgt en veel mensen pakken hun alt-winsten en liften weer mee op BTC.JT schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:26:
Het is niet bedoeld als kritiek ofzo he, vind het gewoon grappig dat precies uit komt wat jij zegt, BTC omhoog KSM omlaag
Daarom ook: voornamelijk in BTC en ETH zitten en al die shitcoins pas aanraken als je tevreden met deze posities bent. Slaapt een stuk rustiger.
[ Voor 20% gewijzigd door Mooody op 18-01-2021 13:28 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ja.Ypuh schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:04:
Bitcoin hodler selfie
[Afbeelding]
Heeft er al iemand last van hoogtevrees?
Mijn voeten beginnen letterlijk te tintelen als ik deze foto zie.
Maar verder....we zijn net begonnen joh, stel de vraag ergens in Q3 nog eens....
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
$ alias cd='rm -rf'
Interessant. Ik moet nog veel leren, dus op dit vlak sta ik qua kennis op 5 op een schaal van 1-100. Wat is jouw gedachtengang over NANO ? Ik zal je eerlijk zeggen dat ik daar zelf nog weinig over gelezen heb, dus ik gebruik je even als vraagbaak als je dat niet erg vind (en als je het wel erg vind, geef gewoon aan).Tominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:52:
[...]
Een break-out voor Neo zit er echt al heel lang aan te komen. De chart zag goed uit en daarbij krijg je NEO 3.0 wat voor hype zorgt.
Ik lees hier dat NEO een challenger zou zijn voor ETH maar da’s totaal niet zo. NEO heeft echt nog helemaal geen “adoptie” of goede projecten/dApps en ze zijn pas net bezig (heel kleinschalig) met de DeFi waas. Daarnaast was het enige “goede” project AVA overgestapt naar de Binance chain.
NEO is imo gewoon een dood project die miss door 3.0 nog iets leuks kan gaan doen.
UNOX: The worst operating system
- EOS en XLM geen transactiekosten hebben
- LTC en BCH erg lage transactiekosten hebben?
Zit nu 20% in shitcoins, 80% BTC dus zit wel goedMooooody schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:27:
[...]
Inderdaad BTC stijgt en veel mensen pakken hun alt-winsten en liften weer mee op BTC.
Daarom ook: voornamelijk in BTC en ETH zitten en al die shitcoins pas aanraken als je tevreden met deze posities bent. Slaapt een stuk rustiger.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Dat klopt ja. Dit gebeurt bij crypto eigenlijk heel vaak. Meestal sideways en dan een pump of dump of beide achterelkaar in korte tijd.Jedi_Pimp schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:29:
n00bvraag maar niet minder oprecht: de pump van zojuist, als ik kijk naar de 1m chart zie ik drie groene candles na elkaar waarvan vooral de middelste een behoorlijke is. Kan je dan stellen dat er binnen een tijdsinterval van 3 minuten 3 aanzienlijke buy orders hebben plaatsgevonden?
Whale plays
XLM op kraken is gewoon fee hier.Glenn Hoddle schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:30:
Even een vraagje tussendoor, klopt het dat
Dan doe je het qua percentage beter dan ikJT schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:31:
[...]
Zit nu 20% in shitcoins, 80% BTC dus zit wel goed
Die trein zit ik gelukkig nog op.GovertNL schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:33:
Daar gaat ICX!
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Misschien peer to peer wel gratis, maar exchanges zullen vaak eigen fees rekenen bij ontvangen/versturen.Glenn Hoddle schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:30:
Even een vraagje tussendoor, klopt het dat
Onderaan de meeste charts staat het volume. Als het er niet staat kan je het er bij zetten. Ga je met de muis er overheen dan kan je zien hoeveel BTC er per minuut is gekocht en verkocht. Het zal sowieso meer zijn dan 3 grote orders in die 3 minuten. Het kunnen wel 1000 orders zijn. Kijk ik naar de candle van 13:05 op Binance is er in 1 minuut 529 BTC gekocht en verkocht.Jedi_Pimp schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:29:
n00bvraag maar niet minder oprecht: de pump van zojuist, als ik kijk naar de 1m chart zie ik drie groene candles na elkaar waarvan vooral de middelste een behoorlijke is. Kan je dan stellen dat er binnen een tijdsinterval van 3 minuten 3 aanzienlijke buy orders hebben plaatsgevonden?
Nano is wel geinig. Heb m zelf lang gehold en dikke knaken op gepakt laatst.Korvaag schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:30:
[...]
Interessant. Ik moet nog veel leren, dus op dit vlak sta ik qua kennis op 5 op een schaal van 1-100. Wat is jouw gedachtengang over NANO ? Ik zal je eerlijk zeggen dat ik daar zelf nog weinig over gelezen heb, dus ik gebruik je even als vraagbaak als je dat niet erg vind (en als je het wel erg vind, geef gewoon aan).
Nano focust zich puur en alleen om gebruikt te worden als betaalmiddel. Leuk doel en alles, maar ‘k zie de meerwaarde niet. Waarom zou je met crypto willen betalen dagelijks?
Nano vind ik trouwens wel echt enorm veel beter dan Bitcoin. Nano is enorm snel, je betaalt geen transactie fee’s en als belangrijkste: het is veel en veel minder wastefull. In de tijden van nu is dat imo erg belangrijk.
Het bitcoin netwerk gebruikt zo belachelijk veel energie om de toko runnende te houden. Vergelijkbaar met het energieverbruik van miljoenen!! huishoudens per jaar.
Deze energie wordt gestopt in het oplossen van puzzels om een paar transacties te verifiëren waarbij je wordt beloond met mining rewards.
Enorme waste van energie. Zeker wanneer we met z’n alle juist willen verduurzamen en zuinig willen doen.
Ik geloof persoonlijk ook niet in de Bitcoin van nu. Mja, de markt ziet het nu nog steeds als beste optie.
Waar geloof je wel in , qua crypto-systemen en achterliggende techniek? Is is dat juist de door jou genoemde NANO?Tominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:41:
[...]
Nano is wel geinig. Heb m zelf lang gehold en dikke knaken op gepakt laatst.
Nano focust zich puur en alleen om gebruikt te worden als betaalmiddel. Leuk doel en alles, maar ‘k zie de meerwaarde niet. Waarom zou je met crypto willen betalen dagelijks?
Nano vind ik trouwens wel echt enorm veel beter dan Bitcoin. Nano is enorm snel, je betaalt geen transactie fee’s en als belangrijkste: het is veel en veel minder wastefull. In de tijden van nu is dat imo erg belangrijk.
Het bitcoin netwerk gebruikt zo belachelijk veel energie om de toko runnende te houden. Vergelijkbaar met het energieverbruik van miljoenen!! huishoudens per jaar.
Deze energie wordt gestopt in het oplossen van puzzels om een paar transacties te verifiëren waarbij je wordt beloond met mining rewards.
Enorme waste van energie. Zeker wanneer we met z’n alle juist willen verduurzamen en zuinig willen doen.
Ik geloof persoonlijk ook niet in de Bitcoin van nu. Mja, de markt ziet het nu nog steeds als beste optie.
Je bent geen echte crypto trader zonder nanoMaStar schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:43:
[...]
Waar geloof je wel in , qua crypto-systemen en achterliggende techniek? Is is dat juist de door jou genoemde NANO?
Nano, mijn crypto liefdeKorvaag schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:30:
[...]
Interessant. Ik moet nog veel leren, dus op dit vlak sta ik qua kennis op 5 op een schaal van 1-100. Wat is jouw gedachtengang over NANO ? Ik zal je eerlijk zeggen dat ik daar zelf nog weinig over gelezen heb, dus ik gebruik je even als vraagbaak als je dat niet erg vind (en als je het wel erg vind, geef gewoon aan).
Lang verhaal kort: tech is top, nu de prijs nog
Ah bedankt. Ja ik zie ook een groot verschil in wat zelf als toekomstvast zie en wat de markt vindt. Dit kan natuurlijk nog enorm veranderen aangezien ik net een week met crypto bezig ben, maar voor nu zie ik een 'Proof of stake' coin als toekomstvaster dan een 'Proof of work' coin. Wellicht praat ik nu enorme onzin, maar dat is in ieder geval hoe ik er nu naar kijk.Tominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:41:
[...]
Nano is wel geinig. Heb m zelf lang gehold en dikke knaken op gepakt laatst.
Het feit dat er zoveel energie in Bitcoin gaat zitten staat me ook echt wel wat tegen moet ik zeggen. De vraag is alleen hoe belangrijk ik dat vind. Ga ik principieel zitten doen of mee met de golf. Klinkt simpeler dan dat het is.
Nee hoor hij gaat precies goed, zou ook niet gezond zijn na zo stijging om nog door te gaan.
klopt, laat hem maar lekker consolideren.Slux schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:52:
[...]
Nee hoor hij gaat precies goed, zou ook niet gezond zijn na zo stijging om nog door te gaan.
Hahaha idd. Kan ook nog veel meer vanaf. Ik roep om de paar dagen weer even dat iedereen op dat soort poep munten moet passen, maar er blijven mensen in stinkenSlux schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:52:
[...]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Iemand heeft blijkbaar nog een bag uit 2017.anti elppa schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:54:
[...]
Hahaha idd. Kan ook nog veel meer vanaf. Ik roep om de paar dagen weer even dat iedereen op dat soort poep munten moet passen, maar er blijven mensen in stinken
De markt adopteert zelden de beste oplossing, dat zal met crypto waarschijnlijk net zo gaan. PoS zie ik ook als beter maar met name PIVX achtige coins (>90% PoS coins) zit nog wel een probleempje of wat in. Fake nodes, stake grinding, transaction flooding etc. Het idee is leuk, nu de uitwerking nog.Korvaag schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:46:
[...]
Ah bedankt. Ja ik zie ook een groot verschil in wat zelf als toekomstvast zie en wat de markt vindt. Dit kan natuurlijk nog enorm veranderen aangezien ik net een week met crypto bezig ben, maar voor nu zie ik een 'Proof of stake' coin als toekomstvaster dan een 'Proof of work' coin. Wellicht praat ik nu enorme onzin, maar dat is in ieder geval hoe ik er nu naar kijk.
Het feit dat er zoveel energie in Bitcoin gaat zitten staat me ook echt wel wat tegen moet ik zeggen. De vraag is alleen hoe belangrijk ik dat vind. Ga ik principieel zitten doen of mee met de golf. Klinkt simpeler dan dat het is.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Heel eerlijk? Ik ben geen tech guy enzo en snap er de ballen van, maar ik zit ondertussen al heel wat jaren in dit marktje en heb werkelijk nog geen enkele meerwaarde gevonden.MaStar schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:43:
[...]
Waar geloof je wel in , qua crypto-systemen en achterliggende techniek? Is is dat juist de door jou genoemde NANO?
Ik denk dat de cryptomarkt 1 van de grootste bubbels ooit is. Dat deze markt momenteel bijna 1000 miljard aan waarde vertegenwoordigt is bizar denk ik.
Waarom deze bubbel zo groot is? Ik denk dat er gewoon heel veel mensen houden van een gokje. Ik zit er ook puur ter speculatie in. Door de swings heen-en weer is er ook genoeg geld te verdienen(en verliezen).
Daarnaast is het ook lekker toegankelijk. Met een heel klein beetje moeite kan iedereen een accountje aanmaken op een exchange en dan gewoon lekker mee speculeren op alle shitcoins available.
DOT bestaat pas een paar maandjesDaacuso schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:55:
[...]
Iemand heeft blijkbaar nog een bag uit 2017.
Bedoelde ook geen Dot. Gok op XRP of XVG.
Die astronaut moet toch wel eens een keer van de schommel afkomen lijkt me...

zullen er veel een bag hebben. Ik had dat soort shit tussen 2013 en 2017 ook en daarna direct de bagger eruit gegooid. Ik begin er ook niet meer aan. Ik hou het bij BTC, ETH, LTC en doge voor de lolzzzDaacuso schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:55:
[...]
Iemand heeft blijkbaar nog een bag uit 2017.
XVG nooit van gehoord en als je wat langer mee leest hier weet je dat ik zo'n beetje de grootste cripple hater ben die je kan vinden. Ik ontken niet dat ik in 2017 een pump mee gepakt heb van een paar dagen (maar voelt gewoon vies ook al was het mooie winst)
Stomme Binance. Beetje waardeoordelen over mijn PF uitspreken.
Nu ga ik waarschijnlijk een domme vraag stellen, maar ik stel ze toch
Ik heb bvb DOT gekocht en daar 50% op gewonnen. Stel dat ik dan denk dat het gaat zakken en dus daar 25% uit wil halen om in iets anders te steken. Hoe doe ik dat dan het best?
coin > coin of coin > fiat > moment afwachten > shitcoin
Hoe doen jullie dat?
En dan nu al zo belachelijk overvalued zijn. Het is toch knap. Pure hype dat over 'n weekje alweer deels is uitgedoofd. Ik gok dat de prijs dan ook zo'n -50% zal staan vanaf het ATH.
Puur speculatie
heb die crypto boot gemist; in begin snapte ik er nix van (dan ga ik daar ook geen euros in steken, in iets wat ik niet begrijp). Nu toch maar beetje gaan spelen, 50euro op exchange gezet en beetje frottenTominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:55:
[...]
Heel eerlijk? Ik ben geen tech guy enzo en snap er de ballen van, maar ik zit ondertussen al heel wat jaren in dit marktje en heb werkelijk nog geen enkele meerwaarde gevonden.
Ik denk dat de cryptomarkt 1 van de grootste bubbels ooit is. Dat deze markt momenteel bijna 1000 miljard aan waarde vertegenwoordigt is bizar denk ik.
Waarom deze bubbel zo groot is? Ik denk dat er gewoon heel veel mensen houden van een gokje. Ik zit er ook puur ter speculatie in. Door de swings heen-en weer is er ook genoeg geld te verdienen(en verliezen).
Daarnaast is het ook lekker toegankelijk. Met een heel klein beetje moeite kan iedereen een accountje aanmaken op een exchange en dan gewoon lekker mee speculeren op alle shitcoins available.
Stel ik doe dit... wat kàn ik er dan vervolgens mee?Egeau schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:44:
[...]
Nano, mijn crypto liefdeDe TA laat ik aan andere over maar Nano kan je het beste zelf ervaren. Installeer de natrium wallet https://natrium.io/ en haal wat gratis coins uit een faucet https://nano-faucet.org/ en je valt voor de snelheid en het feeless versturen van Nano
Lang verhaal kort: tech is top, nu de prijs nog
Je kan de Nano's versturen vanuit je ene wallet naar de andere. Da's toch een beste usecase al met al.Glenn Hoddle schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:02:
[...]
Stel ik doe dit... wat kàn ik er dan vervolgens mee?
- Op je CV zettenGlenn Hoddle schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:02:
[...]
- Pronken op Facebook
- Men zal je hier erkennen als trade professional
Zien hoe geweldig het werkt, verder niks.Glenn Hoddle schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:02:
[...]
Dat laatste sowieso.Tominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:00:
[...]
En dan nu al zo belachelijk overvalued zijn. Het is toch knap. Pure hype dat over 'n weekje alweer deels is uitgedoofd. Ik gok dat de prijs dan ook zo'n -50% zal staan vanaf het ATH.
Puur speculatie
Maar als je zulke "pareltjes" op tijd spot, vallen er bakken geld mee te verdienen. En dit was nog niet eens zo lastig te voorspellen imo. Polkadot is veel meer waard dan Cardano, omdat het simpelweg veel meer potentie heeft de komende jaren als "sister chain" van Ethereum.
Moet bekennen dat ik na deze stijging nog geen dotje verkocht heb. Ik zit bij de "ignorant club" en voorspel dat Polkadot nog wel ff blijft hangen in deze regionen. Het is bijv. ook een kwestie van tijd totdat Chainlink zich weer in de top-5 zal melden. De Bitcoin-clones vallen langzaam (en terecht) uit de top-10
Kijk allereerst naar welke coin je het over wil zetten en wat hier de beschikbare tradingpairs voor zijn anders kan je straks nog een stap toevoegenMisterblort schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:58:
Hallo, ik ben een lurker hier. Ik heb een klein bedrag crypto gekocht een week geleden en daarmee een beetje zitten spelen om te zien hoe dat precies in elkaar zat.
Ik heb bvb DOT gekocht en daar 50% op gewonnen. Stel dat ik dan denk dat het gaat zakken en dus daar 25% uit wil halen om in iets anders te steken. Hoe doe ik dat dan het best?
Hoe doen jullie dat?
Heel globaal kan je voor jezelf het beste je hoofddoel als eerste stellen, wil je meer waarde of meer volume in je PF?
Ik dacht: een plaatje zegt meer dan duizend woorden. I was mistaken.Glenn Hoddle schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:02:
[...]
Ik denk dat je er de komende jaren bar weinig mee kan. Leuk dat Transfer of Value gebeuren, maar daar is de markt vee te volatiel voor. Wat vandaag een brood waard is, is morgen een lambo. Enige wat je er dus mee kan is vasthouden of speculeren / traden. En dat geldt voor alle coins totdat er iets van common ground is.
we only make way for the man who boldly pushes past us
/f/image/WZnPgjpxjSquUOEhUJ0TAXyi.png?f=fotoalbum_large)
Edit: fib extensions zijn uiteraard de R/S-punten.
[ Voor 5% gewijzigd door Stokstaart op 18-01-2021 14:10 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Wat is het nou, brood of lambo?Stokstaart schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:09:
Even een macro view. Ik verwacht een macro uitbraak vóór of op 22 januari. Upper target 52.5k, lower target 21k.
[Afbeelding]
Ligt eraan of je long of short gaat
Ik ook al vanaf 2017 dus welkomMisterblort schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:58:
Hallo, ik ben een lurker hier. Ik heb een klein bedrag crypto gekocht een week geleden en daarmee een beetje zitten spelen om te zien hoe dat precies in elkaar zat.
Hoe doen jullie dat?
Sporadische keren dat ik trade zoek ik de tradingpare op in USDT, verkoop het spul in USDT en wacht tot ik weer een terugkoopmoment zie of stap een tijdje over in een andere munt die ik dan leuk vind. Op de één of andere manier ben ik meer iemand die met een klein deel van z'n pf in een bearmarkt z'n moves maakt de laatste tijd.
Tijdens de Bullrun van 2017 wel flinke gains kunnen maken maar nu doe ik weinig en hodl het grootste deel.
Ik zou voor een Brood gaan, kun je 2 Lambo's van kopen
edit: oh wacht, die dingen zijn niet echt in waarde gestegen sinds zijn dood

Dan ga ik toch voor de Lambo en ruil ik 'm om voor een 911, BMW 5 touring en mooie klassieker on the side
[ Voor 31% gewijzigd door Mooody op 18-01-2021 14:14 ]
Is de voorbije 12 uur al twee keer tegen de resistance van de driehoek geketst waar hij gisterenochtend uitgevallen is. Laat ons eerst dat niveau maar eens doorbreken (als bull zijnde).Stokstaart schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:09:
Even een macro view. Ik verwacht een macro uitbraak vóór of op 22 januari. Upper target 52.5k, lower target 21k.
[Afbeelding]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Zoveel mensen zoveel strategieën, en ze zijn allemaal het beste natuurlijk.Misterblort schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:58:
Hoe doe ik dat dan het best?
Hoe doen jullie dat?
Hier doe ik van alles wat.
Winst nemen, lager instappen, sats vermeerderen is ieders doel, maar hoe je daar komt verschilt van minuut tot minuut.
Oh, en af en toe op je smoel gaan hoort er ook bij natuurlijk.
Omlaag is prima mogelijk he, ik heb geen voorkeur voor een richtingTomTorquay schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:12:
[...]
Is de voorbije 12 uur al twee keer tegen de resistance van de driehoek geketst waar hij gisterenochtend uitgevallen is. Laat ons eerst dat niveau maar eens doorbreken (als bull zijnde).
Over macro-economie gesproken.. Vandaag zijn de aandelenmarkten in de US dicht, morgen is het spannend wat Trump gaat doen, woensdag de inauguratie van Biden, donderdag/vrijdag zal (zei Biden zelf) Paris-agreement ondertekenen (dus het ongedaan maken van wat Trump gedaan had).Stokstaart schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:09:
[Afbeelding]
Ik verwacht veel volatiliteit op zowel de aandelenmarkten wereldwijd als op Bitcoin. Ik kan niet gokken wat het eventueel zou kunnen doen. Kan stijgen want eindelijk is men af van Trump, maar kan ook dalen want men zegt dat hij veel belastingen wil innen en cryptoos wilt regulieren door veel wetten te maken.
De bedoeling is om meer volume te hebben. In feite heb ik er nu speel/leergeld ingestoken. Dat de waarde stijgt is mooi, maar het is niet direct de bedoeling om winst te maken.De Rikster schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:05:
[...]
Kijk allereerst naar welke coin je het over wil zetten en wat hier de beschikbare tradingpairs voor zijn anders kan je straks nog een stap toevoegen![]()
Heel globaal kan je voor jezelf het beste je hoofddoel als eerste stellen, wil je meer waarde of meer volume in je PF?
De bedoeling is in feite in BTC invested te geraken als hij omlaag gaat, maar tot die tijd kan ik een beetje met de altcoins spelen
De tradingpairs zijn idd beperkt. Fiat/BTC/ETH/USDT. Wat is eigenlijk het nut van die Theter?

Dit is echt 50/50
Kan ook stijgen door regulering want beter voor institutionele beleggers. Mogelijk wel bearish voor sommige alts..Qunix schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:14:
[...]
maar kan ook dalen want men zegt dat hij veel belastingen wil innen en cryptoos wilt regulieren door veel wetten te maken.
Of een retest van de neckline. Bullish kopuh kopuh kopuh!Tominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:19:
Hmm toch maar weer verkocht. Lijkt op 'n fake-out dit.
Zou kunneh maarja winst=winst.Stokstaart schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:20:
[...]
Of een retest van de neckline. Bullish kopuh kopuh kopuh!
Zie het wel weer.
dit heet een re-test van de breakout. Is juist een stukje zekerheid meestalTominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:19:
Hmm toch maar weer verkocht. Lijkt op 'n fake-out dit.
Er staat hier ook een ordertje klaar. Ik heb daarnaast helaas een beetje bitcoin VEEL TE HOOG gekocht. Lees: het kon ongeveer niet onhandiger een week geleden. Deze blijven dus nog wel even staanTominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:21:
[...]
Zou kunneh maarja winst=winst.![]()
Zie het wel weer.
Uiteraard. Veel mogelijkStokstaart schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:16:
[...]
Kan ook stijgen door regulering want beter voor institutionele beleggers. Mogelijk wel bearish voor sommige alts..
Ik denk zelf op de iets langere duur (eind dit jaar) dat we op de 80k gaan zitten.
Dus die USDT is eigenlijk een safe bet. Waarom niet gewoon in USD?D-Ed schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:11:
[...]
Ik ook al vanaf 2017 dus welkom![]()
Sporadische keren dat ik trade zoek ik de tradingpare op in USDT, verkoop het spul in USDT en wacht tot ik weer een terugkoopmoment zie of stap een tijdje over in een andere munt die ik dan leuk vind. Op de één of andere manier ben ik meer iemand die met een klein deel van z'n pf in een bearmarkt z'n moves maakt de laatste tijd.
Tijdens de Bullrun van 2017 wel flinke gains kunnen maken maar nu doe ik weinig en hodl het grootste deel.
Alsook k gebruik Kraken.com is dat een beetje ok qua fees of zijn er betere alternatieven?
Brood of Lambo 50/50?
Een half brood heb je nog wat aan, een halve Lambo niet.
Ik zou het wel weten.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Als we nou beiden half een lambo nemen, en jij mij dat andere deel geeft (moet het wel 2 verschillende helften zijn), dan krijg je van mij 2 brodenMrWilliams schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:29:
[...]
Brood of Lambo 50/50?
Een half brood heb je nog wat aan, een halve Lambo niet.
Ik zou het wel weten.
Doe maar naar boven dan... als Ivo Positivo kan ik natuurlijk niks anders zeggen dan dat. Plus ik denk obv eigen intuitie/TA/mening/DYOR/nattevingergevoel dat we ergens bij de 48k gaan uitkomen deze maand, dus bijtanken die raket en gaan!Stokstaart schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:09:
[Afbeelding]
Edit: fib extensions zijn uiteraard de R/S-punten.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Er gaan al jaren verhalen dat USDT (Tether) geen goed fundament heeft maar daar maak ik mij eigenlijk niet echt zorgen over.. (er gaan hier volgens mij genoeg mensen op reageren die daar wat meer mee bezig zijn/waren die er meer over kunnen vertellenMisterblort schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:26:
[...]
Dus die USDT is eigenlijk een safe bet. Waarom niet gewoon in USD?
Alsook k gebruik Kraken.com is dat een beetje ok qua fees of zijn er betere alternatieven?
Ik gebruik voor trading alleen Binance, heb ook Kraken en Coinbase maar Binance werkt voor mij het makkelijkste. Als je veel gaat traden is Kraken wel duurder dacht ik.
Geef maar de helft van je crypto-assets. Dan koop ik misschien denk ik ooit voor jou je hele lambo.Jeaust schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:31:
[...]
Als we nou beiden half een lambo nemen, en jij mij dat andere deel geeft (moet het wel 2 verschillende helften zijn), dan krijg je van mij 2 broden
ja ik acht die kans nu ook iets groter. Nu eerst nog ff die 38-39 zone goed door knallen dan is echt vrijwel zeker. Nu is er echt nog kans dat ie de onderkant test.....tja en als die dan wel breekt gaan we sub 25kMrWilliams schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:31:
[...]
Doe maar naar boven dan... als Ivo Positivo kan ik natuurlijk niks anders zeggen dan dat. Plus ik denk obv eigen intuitie/TA/mening/DYOR/nattevingergevoel dat we ergens bij de 48k gaan uitkomen deze maand, dus bijtanken die raket en gaan!

Ikzelf zit op Kraken omdat ik daar volledig verified ben en dus van daaruit makkelijk terug naar de bankrekening kan. Daar handel ik met m'n BTC potje, al probeer ik gewoon de grote swings mee te nemen.Misterblort schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:26:
[...]
Dus die USDT is eigenlijk een safe bet. Waarom niet gewoon in USD?
Ik heb ook een Binance account om kleine muntjes te kopen (eigenlijk de lotto te spelen
Kraken is niet de duurste en niet de goedkoopste. Binance is goedkoper.
Onze ADHDuitser is het met ons eens. 3 tegen Bitcoin. Lijkt me duidelijk.anti elppa schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:34:
[...]
ja ik acht die kans nu ook iets groter. Nu eerst nog ff die 38-39 zone goed door knallen dan is echt vrijwel zeker. Nu is er echt nog kans dat ie de onderkant test.....tja en als die dan wel breekt gaan we sub 25k
Oke schuif naar rechts x100. Lets go.................rektMrWilliams schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:35:
[...]
Onze ADHDuitser is het met ons eens. 3 tegen Bitcoin. Lijkt me duidelijk.

Poepen ?Daacuso schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:39:
Twijfel over Neo, weer instappen of.....
Pas bij Neo 4.0 zou ik instappenDaacuso schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:39:
Twijfel over Neo, weer instappen of.....

Why not both...
ADHDuitserMrWilliams schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:35:
[...]

Ik volg 'm sinds hij hier werd aangeraden en de naam is wel toepasselijk
Van verkoop voor een pump krijg ik altijd spontaan constipatie.
HahahImgnrydrmr schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:42:
[...]
ADHDuitser![]()
Ik volg 'm sinds hij hier werd aangeraden en de naam is wel toepasselijk
Is wel een van de besten op YT vind ik hoor. Eerlijk, geen winstbelang richting zijn kijkers en gewoon gedegen overwegingen over wat te doen. Wel 99% BTC jammergenoeg.
hahaha same here. Het is ook gewoon net of ie elke keer aan de coke heeft gezeten. moet er altijd wel om lagen ook als ie weer eens met davincij15 samenwerkt.MrWilliams schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:46:
[...]
Hahahja, dat is de naam die ik hem gaf toen ik hem voor de eerste keer zag. Wist toen zijn kanaalnaam nog niet. En toen ik die wel zag vond ik die van mij beter passen, dus het is blijven hangen.
Is wel een van de besten op YT vind ik hoor. Eerlijk, geen winstbelang richting zijn kijkers en gewoon gedegen overwegingen over wat te doen. Wel 99% BTC jammergenoeg.
Die puistekopaspredictedbabyfacecarlthemoon begint me steeds meer tegen te staan. probeert ook echt beetje mm crypto na te doen heb ik het idee.
Het is een lijst van crypto projecten die de source code from scratch hebben geschreven:
- geen fork
- geen kloon
De activiteiten van de ontwikkelaars zijn alleen beschikbaar voor publieke repos die op GitHub gehost worden.
Wellicht interessant voor de mensen die het kaf van het koren willen scheiden. Ik deel het natuurlijk alleen maar omdat IOTA hier wél in de top 10 staat
Rechtstreeks kopen bij Binance? En anders omzetten naar (bv) ltc en dan door naar de Binance Wallet?PWM schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:56:
Net 300,- betaalt om wat BTC over te schrijven van Jaxx naar Binance. Hoe is dat te voorkomen
Ik wacht nog altijd op die fameuze H&SMrWilliams schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:35:
Los daarvan: kan zijn analyses ook wel pruimen.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
wutt???PWM schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:56:
Net 300,- betaalt om wat BTC over te schrijven van Jaxx naar Binance. Hoe is dat te voorkomen
Een BTC-transactie is duur, maar zo duur is het niet. Hier moet wat zijn misgegaan. Ik denk dat je perongeluk het bedrag dat je wou overmaken als FEE heb neergezet(aangezien je dat handmatig kan doen?).
Wat vervelend dit voor je.
Dank hiervoor!D-Ed schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:51:
Kennen we deze al?: https://www.coindab.com
Het is een lijst van crypto projecten die de source code from scratch hebben geschreven:
- geen fork
- geen kloon
De activiteiten van de ontwikkelaars zijn alleen beschikbaar voor publieke repos die op GitHub gehost worden.
Wellicht interessant voor de mensen die het kaf van het koren willen scheiden. Ik deel het natuurlijk alleen maar omdat IOTA hier wél in de top 10 staat
Qua DA staat IOTA er inderdaad wel in, als je sorteert op Cap helaas net niet.
PWM schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:56:
Jaxx wallet heeft niet eens SigWit, dus je betaald de hoofdprijs in fees. Ook kan je dat niet eens instellen (de fee structure) voor oudere wallets.Tominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:00:
[...]
wutt???
Een BTC-transactie is duur, maar zo duur is het niet. Hier moet wat zijn misgegaan. Ik denk dat je perongeluk het bedrag dat je wou overmaken als FEE heb neergezet(aangezien je dat handmatig kan doen?).
Wat vervelend dit voor je.
Dit topic is gesloten.
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!